Prawa śruba do rozrusznika, lewa śruba z szerokim konektorem-akumulator ,alternator, wsuwka skośna sterowanie z stacyjki. Prosta wsuwka nie podłączona.P
Musisz sprawdzić ten czarny gdzie jest podłączony. Czy nie jest on podłączony przez przekaźnik do rozrusznika (zacisk 50),lub na wyjście z automatu rozrusznika(zacisk gruby )którym jest podłączona plecionka lub gruby przewód co wchodzi do rozrusznika. Bywa że automat rozrusznika ma dodatkowy zacisk konektorowy ,lub na śrubę M-5 lub M-6.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Można ale po co go omijać jak można naprawić usterkę. Jeżeli chcesz tak zrobić to pość przewód bezpośrednio ze stacyjki do rozrusznika ale pamiętaj żeby odpalać tylko na P lub N.
Dźwigania zmiany biegów załącza masą kolor brązowo/biały przekaźnik J207, ten przekaźnik steruje automatem rozrusznika.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Szara kostka 5 pinów, kabel biały najgrubszy to jest plus na automat rozrusznika.
http://www.as-pl.com/u/TS22E8
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
W tych autach był często problem z przewodem plusowym, topiło dię oczko na śrubie rozrusznika. Często do wymiany komplet, przewód i automat rozrusznika, bo wygrzane, wytopione. Wiązka dostępna w ASO, nawet nie taka bardzo droga, dokładnej ceny nie pamiętam. Ale to trzeba zweryfikować, sprawdzić.
Na tym zdjęciu jest automat rozrusznika. Moim zdaniem powinieneś ten samochód powierzyć fachowcowi.
pomimo regeneracji rozrusznika pozostaie juz tylko cewka przy automacie rozrusznika byc moze ona fiksuje
Czerwony kabelek to nic innego jak sygnał ze stacyjki do rozrusznika. Musi być do niego podłączony w okolicach grubszego kabla przykręconego do automatu rozrusznika. Z góry prawdopodobnie nic nie zobaczysz.Potrzebny będzie do tego kanał.
Witam . Ile przewodów dochodzi do rozrusznika?. Zrób zdjęcia przwodów.Mogą dochodzić trzy przewody ; -gruby zasilający rozrusznik -znacznie cieńszy z dużym oczkiem ,pod ten sam zacisk -przewód do automatu(sterujący ),na końcówkę oczkową ,lub konektor w zależności od wykonania automatu rozrusznika.
Witam Szczotki raczej nie, ale styki za elektromagnesem (w automacie rozrusznika). Pozdrawiam
Podłącz sobie dodatkowy przewód uruchamiający automat rozrusznika, to ten najcieńszy przewód przy rozruszniku, na wsuwkę, lub przykręcany małą śrubką, tak abyś mógł dotknąć nim plusowego słupka akumulatora. Mnie czasem nawet on "na krótko" nie pomagał odpalić, ale że silnik padł, to straciłem zainteresowanie co mogłoby być rozrusznikowi. Podobnie się...
Ja sprawdziłbym rozrusznik, mógł nie wycofać się bendix. Czy w sytuacji jak był zblokowany słychać było pracę włączania się automatu rozrusznika?
Najpier musi zadziałać automat rozrusznik może być dobry i nie porównujcie poloneza z nissanem. Dodano po 3 A tak na marginesie to remont wyjdzie drożej od kupna używki, ale najpierw sprawdż automat .
to jest taka mała puszeczka metalowa nad rozdzielaczem podnośnika, poprostu wyrzuc ją i przewód od stacyjki podłącz do przewodu który idzie to automatu rozrusznika
Jeżeli ten przewód będzie urwany ,lub skorodowany ,słabo łączył to tak może być jak piszą koledzy .Ważne by przewód do automatu rozrusznika miał dobre i pewne połączenie.
Obejrzuj masę silnika czy nie urwała się a najlepiej wyczyśc to samo z klemami ,ewentualnie automat rozrusznika nie łączy Opisz dokładniej co się dzieje
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
dzien dobry proponuję jeszcze sprawdzic czy gdy na ciepłym nie chce zapalic to do rozrusznika dochodzi impuls ze (stacyjki) to znaczy na cienki przewód przy automacie rozrusznika. jesli dochodzi to uszkodzenie jest w rozruszniku jesli nie to trzeba szukac dalej.
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Problem może być w automacie rozrusznika czyli w włączniku elektromagnetycznym który ma za zadanie podać napięcie na uzwojenia rozrusznika o dużym prądzie (A) Najczęściej styki tego automatu się wypalają i nie za każdym razem następuje prawidłowy kontakt. Drugi problem jaki może występować to zły kontakt na końcówce kablowej przy automacie rozrusznika...
Dla jasności, zakladana jest cala instalacja sześćdziesiątkowa ? Tak zwana cewka czy też automat rozrusznika dziala jak przekaźnik z tym że dodatkowo wypycha bendix. Dając prąd na zacisk 50a rozrusznika zalączamy ten przekaźnik, który zwiera dwie grube śruby, tą polączoną grubym kablem z akumulatorem i tą która polączona jest z kabelkiem idącym do środka...
Jeszcze nanoplexa mógł uszkodzić bo to EL ale on nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem. Sprawdź czy dochodzi sterowanie ze stacyjki na automat rozrusznika . A może masz jakiś alarm tudzież immo dokładane który blokuje obwód rozruchu? Jeśli tak to mogłeś tą elektronikę uszkodzić
Czy sprawdzał kolega, sprawność przekaźnika rozrusznika?
Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
Sam automat rozrusznika wystarczy.
Podłącz się Clipem po numerze VIN z nowego modułu UPC, następnie dokonaj zmiany w pliku mtc.xml dla vin`u UPC z BVA6 na BVM6 i przeprowadź konfigurację automatyczną.
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
W TGA/TGL też często zawodzą. Oryginalna kostka droga nie jest.
Tak mam pomysł , wymień stacyjkę lub szukaj gdzie nie łączy. Jak nie chce palić to na krótko rozrusznik poprzez podanie napięcia z grubego przewodu plusowego na styk automatu rozrusznika, tylko niech ktoś ci bieg wyrzuci i sprzęgło wciśnie, żebyś się pod kołami nie znalazł. Jak zapali to uporczywie szukaj spadku napięcia.
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
Nie potrzeba interfejsu, trzeba natomiast sprawdzić czy w momencie nie działania rozrusznika jego automat dostaje zasilanie sterujące po przekręceniu kluczyka
Na wyjściu C pojawia się napięcie około 8.5 V z podłączonym automatem rozrusznika, bez podłonczenego około 10 V. Świeca żarowa też jest podłączona. No skoro wychodzi napięcie na automat rozrusznika to powinień startować a właśnie niechce. Dodano po 2 Na wyjściu C pojawia się napięcie około 8.5 V z podłączonym automatem rozrusznika, bez podłonczenego...
Wiesz kolego,tak na początek to bym sprawdził tą wymienioną kostkę od stacyjki.Zdejmij ten plus z automatu rozrusznika,podłącz tam żarówkę 21 wat ,może też jakiś miernik napięcia równolegle ,zrób z 50 prób niby odpalenia -i wtedy będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Kolego Strumień ,dobrze piszesz -zawsze irytuje mnie tylko ignorancja czytających.
Z tyłu silnika pod kolektorem ssącym, rozrusznik znajdziesz np na allegro. Również najgrubszy przewód z plusowej klemy zaprowadzi Cię do automatu/elektromagnesu rozrusznika. Jego właśnie nie bij... [url=http://daewooforum.pl/temat66764.ht... i konserwacja rozrusznika trzeba się zarejestrować, ktoś to zrobił, możesz i TY. Łatwo bez kanału nie...
Dupkę rozrusznika możesz wyjąć i ocenić co się dzieje. Regeneracja automatu oprócz czyszczenia śrub wymaga części zamiennych oraz wprawy (automat jest zakuwany). Możesz też podać napięcie na wyjście automatu - jeżeli rozrusznik zakręci to masz automat do kitu, jeżeli nie to szczotki. Do roboty.
Sprawdź masę silnik-nadwozie -akumulator. Zasilanie (+) na rozrusznik (gruby przewód), oraz zasilanie na zacisk 50 automatu rozrusznika, po przekręceniu stacyjki na pozycję rozrusznik.
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Kolego, zrób kontrolkę z żarówki od reflektora przedniego, podłącz ją jednym przewodem do masy a drugi przewód podłącz do cienkiego przewodu od rozrusznika. Jeśli kontrolka zaświeci w chwili próby uruchomienia auta (zrób kilka prób), masz do zrobienia rozrusznik a instalacja auta jest sprawna. Następnie podaj zasilanie na krótko w miejsce tego przewodu...
Takie coś kiedyś znalazłem.
Daj plus na automat rozrusznika kablem. Klemy czyste?
Witam, Mam taki problem w swoim Władku. Po odpaleniu cały czas załącza się automat rozrusznika (tak jakbym próbował go odpalić). Przekaźnik rozrusznika kupiłem nowy ale jak odpalę to po chwili znów go zwiera i cały czas podawane jest napięcie na bendix. Ma ktoś jakiś pomysł w czym może być problem. I jeszcze chciałbym zapytać czy mógłby być to problem...
Trochę dziwi mnie że nie masz kluczyka do drzwi ( a to nie ten sam co do stacyjki - mam dwie renie Clio i Espace - i w obu kluczyk jest ten sam) Jeżeli z losowych powodów nie masz kluczyków ( zakładam że to nie jest "ciepłe" auto) czeka Cie wezwanie serwisu kluczowego. Chyba że na kanale uda się podpiąć akumulator pod zacisk automatu rozrusznika (jestzawsze...
Aby sprawdzić automat należy założyc rozrusznik do samochodu(lub połączyć go z akumulatorem kablami do pożyczania prądu) i zewrzeć np. śrubokrętem 2 śruby na automacie. silnik powinien zakręcić. Jeśli nie kręci to wina jest rozrusznika. Jeśli kręci to nalezy przewodem (może byc dość cienki) podać + z akumulatora do konektorka na automacie. Jeśli nie...
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Sprawdziłeś chociaż czy dochodzi napięcie na automat przy rozruszniku. Sprawdziłaś, to kobieta.
Nie wiem co tak stuka czy jest to automat z rozrusznika? Jeśli tak to winą mogą być przewody zasilające rozrusznik oraz przewód masy. Akumulator też oczywiście może być rozładowany. Sprawdź napięcie na akumulatorze.
Zdecydowanie problemu musisz szukać w rozruszniku. Automat rozrusznika z jakiś przyczyn nie ma siły go zapiąć. Więc albo "dostaje za mało prądu" (mało prawdopodobne), albo problem w samym rozruszniku.
Napisz w końcu swoje obserwacje niedziałania rozrusznika, w końcu jesteśmy tu od myślenia.
tylko, że nie kręcił wgl. rozrusznik Uruchomienie rozrusznika to najpierw załaczenie przekaźnika gdzieś w skrzynce, potem wciągnięcie rdzenia elektromagnesu "automatu" rozrusznika, które powoduje przesunięcie zębnika bendixa i zwarcie styków zasilających rozrusznik. "Automat" słychać zwykle jako dość głośne szczęknięcie pod maską. Teraz tak - jeśli...
Pod ręką mam tylko to, wg WDB poszukam. http://obrazki.elektroda.pl/3826468600_1... Ten dodatkowy przekaźnik to zabezpieczenie sterownika i przed nieuprawnionym rozruchem. Sterownik nie poda sygnału do rozruchu i na pompy jak cewka będzie uszkodzona. P.S. A przy tym WDB już był silnik 904??
Sprawdź czystość połączeń prądowych na rozruszniku ( zazwyczaj są to dwie miedziane nakrętki - nie dokręcaj zbyt mocno bo uszkodzisz podkładki izolacyjne wewnątrz automatu ). Każdy rozrusznik ma elektromagnes który łączy obwód rozrusznika do plusa akumulatora - prąd w tym układzie jest bardzo duży rzędu >600A więc stacyjka nie dała by rady.
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
Stacyjka załącza rozrusznik. Prąd nie przekracza 30A. Właściwy stycznik, potocznie nazywany automatem, masz wbudowany w rozrusznik. Dobrej jakości przekaźnik samochodowy załatwi sprawę.
Witam, mam taki problem z citroenem xsara 1.9D 2003r, mianowicie nie ma masy do automatu rozrusznika. Automat sprawny bo nowy, stacyjka też dobra bo sprawdzałem ją miernikiem podpinając sie pod kostkę, ze stacyjki idą 2 przewody do rozrusznika czarny i żółty a już przy samym automacie rozrusznika jest tylko żółty przewód. I pytanie takie czy po drodze...
Podobnych problemów miało na pewno wielu . Jeżeli zrobiłeś obejście z (+ ) akumulatora do rozrusznika , zrobiłeś z ( - ) na masę silnika i podawałeś ( + ) na automat ( włącznik elektromagnetyczny ) a rozrusznik milczy to... jeszcze podaj ( +) na drugą śrubę w rozruszniku , tam gdzie jest wejście uzwojenia rozrusznika . rozrusznik powinien zakręcić ....
Są 3 śruby.P
Witam.A jak był sprawdzany na "sucho",gdzie podłączałeś zasilanie ? Bezpośrednio na stojan czy poprzez automat?
rozrusznik, proponuje wzudzić bezpośrednio z akumulatora: "+" aku i kawałek drutu do automatu rozrusznika do styku skąd przychodzi przewód od stacyjki jeśli nie zadziała to automat rozrusznika , jeśli zadziała to stacyjka lub obwód za stacyjką do rozrusznika..
Witam, odgrzewam temat, pojazd jak wyżej (A170 CDI AUDTOMAT). Mój rozrusznik nic się nie odzywa, kontrolki nie przygasają (przy próbie uruchomienia silnika), na krótko rozrusznik kręci a auto odpala (po uprzednim włączeniu zapłonu). Przy próbie uruchomienia silnika przy dźwigni w położeniu P lub N słychać delikatne pyknięcie (prawdopodobnie przekaźnik)....
Jak znaleźć który to przewód od automatu rozrusznika w okolicy stacyjki.
Możesz mieć uszkodzony bezpiecznik (20 lub 25 A) od rozruchu. Jeżeli jest "spalony", to automat rozrusznika do wymiany.
Witam Co do klekotania to sprawdź popychacze hydrauliczne. Prawdopodobnie maja nieszczelności i upuszczają olej. Klekocze bo są większe luzy.Jak się napełnią to przestaje klekotać. Co do rozrusznika to sprawdź na początek czy przewody są prawidłowo przymocowane do automatu. Może masz luźny konektor od wzbudzenia elektromagnesu. Często w renówkach na...
Witam wszystkich!. Mam pewien problem z rozrusznikiem, który ciągle pracuje. Mianowicie na automacie pojawiło się napięcie i tak już zostało... Proszę o podpowiedzi i sugestie odnośnie tego gdzie znajduje się przekaźnik lub sterownik , który steruje pracą rozrusznika. Nudzi mnie już rozbieranie tego auta na części w poszukiwaniu przekaźnika czy sterownika....
czyli klapie rozrusznik (i kręci na pół obrotu wału). Szaleje deska, czyli skacze obrotomierz. Ale tak się dzieje nie zawsze. Tego efektu nie ma jeżeli zbocznikuje się przekaźnik rozrusznika w UEC; kręci jak oszalały. Jedyne wytłumaczenie dziwnej pracy rozrusznika to spadek napięcia zasilania. Zmierz na słupkach akumulatora, bo może tam jest diabeł...
jeżęli to starszy motor to ( a raczej tak ) to jeżęli nie odetniesz elektrozaworem paliwa to zawsze go odpalisz podając plus na pompę i i na automat rozrusznika - nie wiem,do czego zmierzasz,to co nic nie odcinać? z każdej sytuacji jest jakieś wyjście,w nowszym motorze też można podać plusa bezpośrednio na sterownik,xwit dobrze poradził a zawsze można...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Do tego samochodu należy użyć innego typu blokady, np. KD2006, DS050, Meta M43, ... Proximą Zero GHZ nie jest optymalna w tym samochodzie. Zresztą lepiej skasować błąd niż szukać auta...
Nie ma przekaźnika, chyba że automat.
Ja bym zastosował siłownik od centralnego zamka .... też na 12v i o wiele mniejszy pobór prądu ..... .
Czy ma Pan gadu-gadu nie chcę zaśmiecać forum moją nieumiejętnością Nie trzeba GG. Przekaźnik daje napięcie na automat przy rozruszniku (taki walec), ten na rozrusznik i tyle. Jednak, jak coś jest niejasne, to pisz na PW ( tam dam GG).
Witam MAm małe pytanko. Spalił mi sie automat od rozrusznika. Wymieniłem go i na krótko rozrusznik działa . W samochodzie po przekręceniu stacyjki na rozruch nie ma reakcji . Nie dochodzi wogóle prąd do tego kabelka co daje (impuls) sygnał na rozruch. I tu moje pytanie czy kabelek który idzie od stacyjki do rozrusznika to czy on jest gdzieś łazony...
Mam taki silnik https://www.google.pl/search?q=silnik+qu...
Wg ścieżek złącze to jest po lewej u góry (z czerwoną kropką) pin pierwszy u góry. Ta ścieżka prowadzi do wskaźnika temperatury i jest to pojedyncza ścieżka - nie rozdziela się na inne więc jest to sygnał z czujnika Wg schematów które przeglądam przewód koloru czerwonego(cienki) prowadzi od stacyjki (zacisk 50) do bendixa rozrusznika i nie ma połączenia...
Jedynym sensownym rozwiązaniem jest użycie jakiegoś stycznika i manewrowanie nim bezprądowo. Wyłącznik na prąd stały jakiego potrzebujesz będzie kosztował pewnie kilka tys zł. Zastosowanie automatu z rozrusznika może się sprawdzić (w warunkach amatorskich) o ile nie będziesz próbował nim przerywać prądu.
Jeżeli pali na śruby,to wina automatu,który był wymieniany.Lecz jeszcze sprawdź tak Podaj napięcie z grubej śruby na zacisk sterujący automatem (może być oznaczony 50) Jeżeli rozrusznik zadziała ,to oznacza że jest niskie napięcie gdy startujesz z kluczyka(spadki napięcia na instalacji,sprawdź miernikiem) Jeżeli automat tylko stuka ,tak w przypadku...
Z tyłu skrzyni jest pozycjoner (okrągły element) i z nim masz problem, jak lubisz dłubać to go rozbierz, poczyść styki i podziała jeszcze trochę, jak nie to wymiana na nowy. Ma kręcić na P/N bez hamulca, hamulec jest potrzebny do odblokowania dźwigni wybieraka.
Grube plus razem na śrubę M8 klucz 13 rozrusznika.. Cienki na śrubę M6 klucz 10 , sterowanie elektromagnes
Elektromagnes ma 2 uzwojenia, do zadziałania (wciągnięcia rdzenia) potrzebuje masy, którą dostaje przez silnik rozrusznika
Cześć . Właśnie wymieniłem rozrusznik w moim peugeot 407 2004r 3.0 v6 benzyna 211 kM automat. Wątek jak najbardziej pomocny. Odłączenie aku . Auto na klocki , by się wślizgnąć pod spód . Ciasno , może nie . Odkręcenie osłony rozrusznika , klucz 10 płaski (dało radę) 2 śruby . Potem klucz 8 i 13 na małej grzechotce i odkręcenie przewodów na automacie...
Witam, Automat rozr. nie dostaje napięcia.Z stacyjki napięcie wychodzi ale nie dochodzi do automatu.Gdzieś po drodze jest przerwa ,tylko nie mam pojęcia gdzie bo do automatu dochodzi kabel innego koloru,niż ten który wychodzi za kostką stacyjki.Wie ktoś gdzie jest łączenie tych kabli i w którym miejscu samochodu bo niestety nie dysponuję schematem instalacji....
Ogólnie to napięcie jest dopóki nie zacisnę przewodu w zacisku 30 w stacyjce 30 ze stacyjki to wyjście + 12V do automatu rozrusznika. Jeżeli automat ma zwarcie ( spalony ) to będzie zwarcie w przypadku rozruchu. I kontrolki zgasną. Gdy będzie trzpień automatu zblokuje się w prowadnicy też kontrolki będą gasły. Odepnij przewód od automatu i zobacz co...
Ta usterka jest dziwna, gdyż rozruch jest sporadyczny. Często po naładowaniu akumulatora rozrusznik kręci, a po jednej czy dwu próbach przestaje. Czasami nieoczekiwanie zakręci. Nie ma oznak kręcenia ze słabego akumulatora z charakterystycznym łech, łech i zdechł. Co najbardziej dziwi, próba podania napięcia z akumulatora bezpośrednio na stacyjkę lub...
Czy sama stacyjka łączy prawidłowo? Warto sprawdzić, czy podanie napięcia na krótko do automatu rozrusznika, spowoduje kręcenie, to ułatwi dalsze poszukiwania typu: immo, PK, uszkodzone przewody, automat rozrusznik itp. Kontrolkę (tester) można zrobić z kawałka kabla izolacji i żarówki- podpowiadam, bo sytuacja mogła zdarzyć się w lesie.. Nie jestem...
W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia kostka pod stacyjka a pozniej sam rozrusznik czyli tulejki, automat lub czy nie ma gdzies zwarcia rozrusznik miedzy uzwojeniem stojana a stojanem. Pozdrawiam.
Sprawdź automat rozrusznika znajdujący sie przy rozruszniku. Bywa, że nie łaczy.
To pasowałoby najpierw sprawdzić bezpieczniki i zasilania od AsTronic.
To że tyka, nie kręci to przykładowo; -wina automatu rozrusznika -słaby akumulator Należy sprawdzić masę ,klemy. Czy jak kręci to chociaż dym puszcza? Sprawdzić pompką wstępną czy w układzie jest paliwo.
Problem jest bardzo prosty i łatwy w usunięciu. A wiec jest tak: Pod schowkiem u pasażera jest dość duża puszka w której znajduje się immobilizer.Prawdopodobnie jest albo zawilgocony albo szwankuje któryś z umieszczonych w nim przekaźników. Należy wyjąć całe ustrojstwo,dokładnie i delikatnie osuszyć całość za pomocą suszarki (żony :P ) i sprawdzić działanie...
Nie wiem jak w tym silniku ale jak rozrusznik jest w tym miejscu co w benzynie to współczuje temu co go będzie odkręcał ( a szczególnie masa na górnej śróbie. Przed wyciągnieciem go sprawdz czy masz napiecie na styku 50 przy kreceniu rozrusznikiem bo może kostka stacyjki ,albo zobacz jeszcze niech ci ktoś próbuje kręcić a ty stuknij w rozrusznik albo...
Witam, żle złożony elektromagnes z "bendiksem", dlatego tyki są zwarte w "automacie", rozbierz i popraw.
W moim pasacie jak próbuje go odpalić włączam zapłon zapalają się kontrolki, kręcę dalej kluczykiem i zero reakcji rozrusznik nie kreci. Kabelek do automatu rozrusznika jest podłączony. Ktoś może miał taki przypadek lub wie co pokolei sprawdzc.
Marka:Audi Model:A6 c6 2.0 tdi Samochód nie odpala brak prądu na rozrusznik, potrzebuje schemat wiązki silnika lub informację gdzie dokładnie idzie kabel wzbudzajacy automat rozrusznika(droga od rozrusznika do jakiego przekaźnika,bezpiecznika itd) Czujnik sprzęgła jest ok, stacyjka 99% też, Proszę o pomoc. pozdrawiam
Jak masz gdzieś w piwnicy stary telewizor albo monitor ze szklanym ekranem to wokół niego była pętla rozmagnesowująca czyli kilkadziesiąt zwojów drutu emaliowanego owinięte taśmą. Nada się też drut z cewki tzw. automatu od starego rozrusznika. Wystarczy wziąć .
Skoro "na krótko" zapala to znaczy, uszkodzony automat rozrusznika lub stacyjka nie podaje na niego napięcia.
rozrusznik automat sprawdzić automat rozrusznik mercedes automat rozrusznik
prostownik bezpiecznik avast odinstalować rezystancja rośnie
Jak przyspieszyć kursor myszy w Windows 10? Błąd P1198 w Peugeot 407 2.0 HDI - Diagnostyka i Naprawa