W TGA/TGL też często zawodzą. Oryginalna kostka droga nie jest.
Nie potrzeba interfejsu, trzeba natomiast sprawdzić czy w momencie nie działania rozrusznika jego automat dostaje zasilanie sterujące po przekręceniu kluczyka
Dźwigania zmiany biegów załącza masą kolor brązowo/biały przekaźnik J207, ten przekaźnik steruje automatem rozrusznika.
Czy sprawdzał kolega, sprawność przekaźnika rozrusznika?
O rozruchu było na forum. Szukaj w szukajce abo podaj WDB.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Do tego samochodu należy użyć innego typu blokady, np. KD2006, DS050, Meta M43, ... Proximą Zero GHZ nie jest optymalna w tym samochodzie. Zresztą lepiej skasować błąd niż szukać auta...
Prawa śruba do rozrusznika, lewa śruba z szerokim konektorem-akumulator ,alternator, wsuwka skośna sterowanie z stacyjki. Prosta wsuwka nie podłączona.P
Trochę nietypowa usterka- rozrusznik wbija we wieniec w tym samym miejscu i zęby są uszkodzone. Sprawdź- takie uszkodzenie zwykle powstaje przy słabych akumulatorach. "Naprawa" na jakiś czas polega na zbiciu wieńca i obrót o 1/4 obrotu Ile razy trzeba jeszcze ciebie osmieszyć, żebyś sobie dał spokój z "doradzaniem" ? Nie obrócenie wieńca o 1/4 obrotu,...
http://www.as-pl.com/u/TS22E8
pomimo regeneracji rozrusznika pozostaie juz tylko cewka przy automacie rozrusznika byc moze ona fiksuje Dokładnie jw. Może też zacierać się ten "cynkwajs" w automacie. Najlepiej wymień na nowy automat.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Zdecydowanie problemu musisz szukać w rozruszniku. Automat rozrusznika z jakiś przyczyn nie ma siły go zapiąć. Więc albo "dostaje za mało prądu" (mało prawdopodobne), albo problem w samym rozruszniku.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Witam MAm małe pytanko. Spalił mi sie automat od rozrusznika. Wymieniłem go i na krótko rozrusznik działa . W samochodzie po przekręceniu stacyjki na rozruch nie ma reakcji . Nie dochodzi wogóle prąd do tego kabelka co daje (impuls) sygnał na rozruch. I tu moje pytanie czy kabelek który idzie od stacyjki do rozrusznika to czy on jest gdzieś łazony...
Szara kostka 5 pinów, kabel biały najgrubszy to jest plus na automat rozrusznika.
Dupkę rozrusznika możesz wyjąć i ocenić co się dzieje. Regeneracja automatu oprócz czyszczenia śrub wymaga części zamiennych oraz wprawy (automat jest zakuwany). Możesz też podać napięcie na wyjście automatu - jeżeli rozrusznik zakręci to masz automat do kitu, jeżeli nie to szczotki. Do roboty.
Na tym zdjęciu jest automat rozrusznika. Moim zdaniem powinieneś ten samochód powierzyć fachowcowi.
Podłącz sobie dodatkowy przewód uruchamiający automat rozrusznika, to ten najcieńszy przewód przy rozruszniku, na wsuwkę, lub przykręcany małą śrubką, tak abyś mógł dotknąć nim plusowego słupka akumulatora. Mnie czasem nawet on "na krótko" nie pomagał odpalić, ale że silnik padł, to straciłem zainteresowanie co mogłoby być rozrusznikowi. Podobnie się...
Nie wiem jak w tym silniku ale jak rozrusznik jest w tym miejscu co w benzynie to współczuje temu co go będzie odkręcał ( a szczególnie masa na górnej śróbie. Przed wyciągnieciem go sprawdz czy masz napiecie na styku 50 przy kreceniu rozrusznikiem bo może kostka stacyjki ,albo zobacz jeszcze niech ci ktoś próbuje kręcić a ty stuknij w rozrusznik albo...
Czerwony kabelek to nic innego jak sygnał ze stacyjki do rozrusznika. Musi być do niego podłączony w okolicach grubszego kabla przykręconego do automatu rozrusznika. Z góry prawdopodobnie nic nie zobaczysz.Potrzebny będzie do tego kanał.
Podłącz się Clipem po numerze VIN z nowego modułu UPC, następnie dokonaj zmiany w pliku mtc.xml dla vin`u UPC z BVA6 na BVM6 i przeprowadź konfigurację automatyczną.
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
tylko, że nie kręcił wgl. rozrusznik Uruchomienie rozrusznika to najpierw załaczenie przekaźnika gdzieś w skrzynce, potem wciągnięcie rdzenia elektromagnesu "automatu" rozrusznika, które powoduje przesunięcie zębnika bendixa i zwarcie styków zasilających rozrusznik. "Automat" słychać zwykle jako dość głośne szczęknięcie pod maską. Teraz tak - jeśli...
Można ale po co go omijać jak można naprawić usterkę. Jeżeli chcesz tak zrobić to pość przewód bezpośrednio ze stacyjki do rozrusznika ale pamiętaj żeby odpalać tylko na P lub N.
Podłączasz przekaźnik cewka pod kabel od automatu rozrusznika lub pod kabel od stacyjki podczas rozruchu minus cewki na masę czyli 86-85. Czujnik pod styki przekaźnika 30-87a.
Takie coś kiedyś znalazłem.
A ok myślałem że więcej z małego zostało zastosowane. Jednak spróbował bym na krótko podać napięcie i zobaczyć jak zareaguje by wiedzieć czy to rozrusznik czy automat.
Podstawa jedna osoba załącza kluczyk w pozycje rozrusznika druga pod autem sprawdza czy dochodzi + do automatu rozrusznika (cienki kabel), jeśli prąd jest to pozostaje jeszcze sprawdzić czy jest + na grubym i czy jest dobrze dokręcony jeśli to jest wszystko to rozrusznik do regeneracji, jeśli prądu nie ma to trzeba szukać.
Witam . Ile przewodów dochodzi do rozrusznika?. Zrób zdjęcia przwodów.Mogą dochodzić trzy przewody ; -gruby zasilający rozrusznik -znacznie cieńszy z dużym oczkiem ,pod ten sam zacisk -przewód do automatu(sterujący ),na końcówkę oczkową ,lub konektor w zależności od wykonania automatu rozrusznika.
Aby sprawdzić automat należy założyc rozrusznik do samochodu(lub połączyć go z akumulatorem kablami do pożyczania prądu) i zewrzeć np. śrubokrętem 2 śruby na automacie. silnik powinien zakręcić. Jeśli nie kręci to wina jest rozrusznika. Jeśli kręci to nalezy przewodem (może byc dość cienki) podać + z akumulatora do konektorka na automacie. Jeśli nie...
Dobry wieczór. Mam problem z rozrusznikiem, gdyż automat kręci (wymieniłem go) a samochód nie odpala, czasmi muszę z 10 razy żeby zaskoczył. W środku w rozruszniku mam małe luzy, myślałem nad wymiana tuleji(która jest w silniku) w której pracuję rozrusznik, ale nie wiem od czego zacząć...
Kolego, zrób kontrolkę z żarówki od reflektora przedniego, podłącz ją jednym przewodem do masy a drugi przewód podłącz do cienkiego przewodu od rozrusznika. Jeśli kontrolka zaświeci w chwili próby uruchomienia auta (zrób kilka prób), masz do zrobienia rozrusznik a instalacja auta jest sprawna. Następnie podaj zasilanie na krótko w miejsce tego przewodu...
Jeszcze nanoplexa mógł uszkodzić bo to EL ale on nie ma nic wspólnego z rozrusznikiem. Sprawdź czy dochodzi sterowanie ze stacyjki na automat rozrusznika . A może masz jakiś alarm tudzież immo dokładane który blokuje obwód rozruchu? Jeśli tak to mogłeś tą elektronikę uszkodzić
Z tyłu silnika pod kolektorem ssącym, rozrusznik znajdziesz np na allegro. Również najgrubszy przewód z plusowej klemy zaprowadzi Cię do automatu/elektromagnesu rozrusznika. Jego właśnie nie bij... [url=http://daewooforum.pl/temat66764.ht... i konserwacja rozrusznika trzeba się zarejestrować, ktoś to zrobił, możesz i TY. Łatwo bez kanału nie...
W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia kostka pod stacyjka a pozniej sam rozrusznik czyli tulejki, automat lub czy nie ma gdzies zwarcia rozrusznik miedzy uzwojeniem stojana a stojanem. Pozdrawiam.
Ja sprawdziłbym rozrusznik, mógł nie wycofać się bendix. Czy w sytuacji jak był zblokowany słychać było pracę włączania się automatu rozrusznika?
Witam Szczotki raczej nie, ale styki za elektromagnesem (w automacie rozrusznika). Pozdrawiam
Na wyjściu C pojawia się napięcie około 8.5 V z podłączonym automatem rozrusznika, bez podłonczenego około 10 V. Świeca żarowa też jest podłączona. No skoro wychodzi napięcie na automat rozrusznika to powinień startować a właśnie niechce. Dodano po 2 Na wyjściu C pojawia się napięcie około 8.5 V z podłączonym automatem rozrusznika, bez podłonczenego...
czyli klapie rozrusznik (i kręci na pół obrotu wału). Szaleje deska, czyli skacze obrotomierz. Ale tak się dzieje nie zawsze. Tego efektu nie ma jeżeli zbocznikuje się przekaźnik rozrusznika w UEC; kręci jak oszalały. Jedyne wytłumaczenie dziwnej pracy rozrusznika to spadek napięcia zasilania. Zmierz na słupkach akumulatora, bo może tam jest diabeł...
Ogólnie to napięcie jest dopóki nie zacisnę przewodu w zacisku 30 w stacyjce 30 ze stacyjki to wyjście + 12V do automatu rozrusznika. Jeżeli automat ma zwarcie ( spalony ) to będzie zwarcie w przypadku rozruchu. I kontrolki zgasną. Gdy będzie trzpień automatu zblokuje się w prowadnicy też kontrolki będą gasły. Odepnij przewód od automatu i zobacz co...
Jeśli aku ma powyżej 12V w stanie spoczynku jest ok, Szukałbym przyczyny w samym rozruszniku, automat lub szczotki .
Podobnych problemów miało na pewno wielu . Jeżeli zrobiłeś obejście z (+ ) akumulatora do rozrusznika , zrobiłeś z ( - ) na masę silnika i podawałeś ( + ) na automat ( włącznik elektromagnetyczny ) a rozrusznik milczy to... jeszcze podaj ( +) na drugą śrubę w rozruszniku , tam gdzie jest wejście uzwojenia rozrusznika . rozrusznik powinien zakręcić ....
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
dzien dobry proponuję jeszcze sprawdzic czy gdy na ciepłym nie chce zapalic to do rozrusznika dochodzi impuls ze (stacyjki) to znaczy na cienki przewód przy automacie rozrusznika. jesli dochodzi to uszkodzenie jest w rozruszniku jesli nie to trzeba szukac dalej.
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Problem może być w automacie rozrusznika czyli w włączniku elektromagnetycznym który ma za zadanie podać napięcie na uzwojenia rozrusznika o dużym prądzie (A) Najczęściej styki tego automatu się wypalają i nie za każdym razem następuje prawidłowy kontakt. Drugi problem jaki może występować to zły kontakt na końcówce kablowej przy automacie rozrusznika...
Rozrusznik na stół bo automat nie załącza
Sam automat rozrusznika wystarczy.
Stacyjka załącza rozrusznik. Prąd nie przekracza 30A. Właściwy stycznik, potocznie nazywany automatem, masz wbudowany w rozrusznik. Dobrej jakości przekaźnik samochodowy załatwi sprawę.
Kabelek na rozruszniku jest?(ten cieńszy) Jak będzie startował rozrusznik to reszta w "cudowny" sposób wróci do normy :D W skodzie masa przekaźnika odciążającego jest podawana poprzez cewkę automatu rozrusznika.
to jest taka mała puszeczka metalowa nad rozdzielaczem podnośnika, poprostu wyrzuc ją i przewód od stacyjki podłącz do przewodu który idzie to automatu rozrusznika
Śruba na klucz 13, można dojść płaskooczkową, a najlepiej małą grzechotką, łeb od strony rozrusznika, dość głęboko za automatem. Wygodniej odkręca się ją od góry niż od dołu auta.
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Sprawdź masę silnik-nadwozie -akumulator. Zasilanie (+) na rozrusznik (gruby przewód), oraz zasilanie na zacisk 50 automatu rozrusznika, po przekręceniu stacyjki na pozycję rozrusznik.
Witam Co do klekotania to sprawdź popychacze hydrauliczne. Prawdopodobnie maja nieszczelności i upuszczają olej. Klekocze bo są większe luzy.Jak się napełnią to przestaje klekotać. Co do rozrusznika to sprawdź na początek czy przewody są prawidłowo przymocowane do automatu. Może masz luźny konektor od wzbudzenia elektromagnesu. Często w renówkach na...
Tak mam pomysł , wymień stacyjkę lub szukaj gdzie nie łączy. Jak nie chce palić to na krótko rozrusznik poprzez podanie napięcia z grubego przewodu plusowego na styk automatu rozrusznika, tylko niech ktoś ci bieg wyrzuci i sprzęgło wciśnie, żebyś się pod kołami nie znalazł. Jak zapali to uporczywie szukaj spadku napięcia.
Obejrzuj masę silnika czy nie urwała się a najlepiej wyczyśc to samo z klemami ,ewentualnie automat rozrusznika nie łączy Opisz dokładniej co się dzieje
Odpala na krótko? Pomiń czujniki i podaj plus swoim przewodem na rozrusznik i automat. Jak dalej będzie to samo to rozrusznik dał dup.... Jak odpali to trzeba sprawdzić czujnik pod siedzeniem i hamulca, ewentualnie ich przewody.
Dla jasności, zakladana jest cala instalacja sześćdziesiątkowa ? Tak zwana cewka czy też automat rozrusznika dziala jak przekaźnik z tym że dodatkowo wypycha bendix. Dając prąd na zacisk 50a rozrusznika zalączamy ten przekaźnik, który zwiera dwie grube śruby, tą polączoną grubym kablem z akumulatorem i tą która polączona jest z kabelkiem idącym do środka...
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
Są 3 śruby.P
Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Nie rób takiej akcji bo przekaźnik w blokadzie podczas spoczynku zwiera styk roboczy do masy i wypalisz dziurkę w płytce blokady. Spróbuj podać napięcie na rozrusznik ale odłącz przewód sterujący automatem. Wtedy napięcie nie cofnie się na przekaźnik i nic nie uszkodzisz. Sprawdź czy napięcie dochodzi do rozrusznika. Sprawdź czy w skrzynce pod maską...
Ja stawiam na wypalone styki w automacie, lub brak połączenia elektrycznego rozrusznik <> automat lub automat <> akumulator.
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Mocowania zgadzają się a rozrusznik jest zablokowany bo odpala tylko w pozycji P lub N.Najlepiej jak po łączysz pobudzenie rozrusznika bezpośrednio ze stacyjki.
Wezwij straż pożarną, mają rozpieraki i urządzenia tnące, w 10 minut wyjmą. Drugi sposób, niestety rozkręcasz...
Zużyty wieniec koła zamachowego, lub zębatka rozrusznika. Polecam wymienić komplet - wieniec, bendix i automat, który również powinien włączyć rozrusznik, pomimo trudności z zazębieniem. Jeżeli tego nie robi, oznacza to zanieczyszczenie i zatarcie prowadnicy styku, lub wypalenie samych styków.
na 70% cewka rozrusznika ("automat")
Witam.A jak był sprawdzany na "sucho",gdzie podłączałeś zasilanie ? Bezpośrednio na stojan czy poprzez automat?
Sprawdz czy prad dochodzi do rozruszxnika jezeli tak to wina lezy w samym rozruszniku np. padniety automat pod warunkiem ze jest palony na kluczyk a nie na linke. Pozdrawiam.
Szczotkotrzymacz do wymiany. W Boschu automaty nie siadają.
Sprawdziłeś chociaż czy dochodzi napięcie na automat przy rozruszniku. Sprawdziłaś, to kobieta.
Jeżeli pali na śruby,to wina automatu,który był wymieniany.Lecz jeszcze sprawdź tak Podaj napięcie z grubej śruby na zacisk sterujący automatem (może być oznaczony 50) Jeżeli rozrusznik zadziała ,to oznacza że jest niskie napięcie gdy startujesz z kluczyka(spadki napięcia na instalacji,sprawdź miernikiem) Jeżeli automat tylko stuka ,tak w przypadku...
To zlokalizuj ten "klik". Może być przekaźnik (dotykając palcem obudowy przekaźnika, wyczujesz który się załącza podczas rozruchu). Klik może wydawać też rozrusznik, przyczyna zdarte szczotki, przerdzewiały główny zestyk na automacie. Zrób jakieś pomiary, usterka banalna.
Nie wiem co tak stuka czy jest to automat z rozrusznika? Jeśli tak to winą mogą być przewody zasilające rozrusznik oraz przewód masy. Akumulator też oczywiście może być rozładowany. Sprawdź napięcie na akumulatorze.
Witam, odgrzewam temat, pojazd jak wyżej (A170 CDI AUDTOMAT). Mój rozrusznik nic się nie odzywa, kontrolki nie przygasają (przy próbie uruchomienia silnika), na krótko rozrusznik kręci a auto odpala (po uprzednim włączeniu zapłonu). Przy próbie uruchomienia silnika przy dźwigni w położeniu P lub N słychać delikatne pyknięcie (prawdopodobnie przekaźnik)....
rozrusznik, proponuje wzudzić bezpośrednio z akumulatora: "+" aku i kawałek drutu do automatu rozrusznika do styku skąd przychodzi przewód od stacyjki jeśli nie zadziała to automat rozrusznika , jeśli zadziała to stacyjka lub obwód za stacyjką do rozrusznika..
To automat był z bolcem czy nie było.
Nie ma przekaźnika, chyba że automat.
ale jaki? B+ tak, a sterowanie przez stacyjke, załóż przekaznik i powinno pomóc
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
Witam, mam taki problem z citroenem xsara 1.9D 2003r, mianowicie nie ma masy do automatu rozrusznika. Automat sprawny bo nowy, stacyjka też dobra bo sprawdzałem ją miernikiem podpinając sie pod kostkę, ze stacyjki idą 2 przewody do rozrusznika czarny i żółty a już przy samym automacie rozrusznika jest tylko żółty przewód. I pytanie takie czy po drodze...
Wiesz kolego,tak na początek to bym sprawdził tą wymienioną kostkę od stacyjki.Zdejmij ten plus z automatu rozrusznika,podłącz tam żarówkę 21 wat ,może też jakiś miernik napięcia równolegle ,zrób z 50 prób niby odpalenia -i wtedy będziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Kolego Strumień ,dobrze piszesz -zawsze irytuje mnie tylko ignorancja czytających.
Z tyłu skrzyni jest pozycjoner (okrągły element) i z nim masz problem, jak lubisz dłubać to go rozbierz, poczyść styki i podziała jeszcze trochę, jak nie to wymiana na nowy. Ma kręcić na P/N bez hamulca, hamulec jest potrzebny do odblokowania dźwigni wybieraka.
To pasowałoby najpierw sprawdzić bezpieczniki i zasilania od AsTronic.
Rozwiązanie - wymiana cewki czyli włącznika elektromagnetycznego rozrusznika (automatu rozrusznika) nie wiem która nazwa jest najbardziej prawidłowa poniżej zdjęcie. Problemu po wymianie z odpalaniem nie ma . https://obrazki.elektroda.pl/8101906600_...
tam jest bezpiecznik od rozrusznika? Na automat czy na prąd roboczy? Dziwne..
Witam, Mam taki problem w swoim Władku. Po odpaleniu cały czas załącza się automat rozrusznika (tak jakbym próbował go odpalić). Przekaźnik rozrusznika kupiłem nowy ale jak odpalę to po chwili znów go zwiera i cały czas podawane jest napięcie na bendix. Ma ktoś jakiś pomysł w czym może być problem. I jeszcze chciałbym zapytać czy mógłby być to problem...
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Szwankuje automat połacz na krótko 2 styki robocze automatu ma krecić ewentualnie szczotki.
Tak, uruchom na N. Napisz jeszcze jaką masz automatyczną skrzynię biegów. Były montowane 7 biegowe S-tronic, 8 biegowe Tiptronic i 8 biegowe Multitronic. Ps. samochód z automatyczną skrzynią biegów można uruchomić tylko na P lub N.
Żle wykonana naprawa rozrusznika. Automat nie załącza styków prądowych.
Witam, żle złożony elektromagnes z "bendiksem", dlatego tyki są zwarte w "automacie", rozbierz i popraw.
Jak z masą silnika i poprawnością styków na rozruszniku? Sprawdzałeś automat rozrusznika? Prąd ze stacyjki jest podawany na automat rozrusznika bez dodatkowych bezpieczników.
Jeżeli nie słychać nawet cykania automatu, a jesteś pewien że akumulator dobry to możliwe, że plus idący po stacyjce na automat nie dochodzi. W każdym bądź razie zacznij od sprawdzenia klem, kabli idących od akumulatora aż po rozruszniki czy styk jest dobry, a kable nie nadają się czasem do wymiany. Przy rozruszniku, a właściwie na samym automacie sprawdź...
Może być kostka stacyjki - brak 50 na rozrusznik, Brak przejscia od stacyjki na cewkę automatu rozrusznika. Co ma wspólnego dendix,gdy milczy cewka automatu?
AUtomat o ile odwrotnie nie założyłęś zasilany jest przez szczotki rozrusznika, jak nie ma szczotek to i automat nie wybije.
Witam . 15/54 zasilanie ze stacyjki po kluczyku 17 świece żarowe +kontrolka 50 rozrusznik (automat) 19 zacisk nie podłączony Rozrusznik nie pod 19,tak jak masz na zdjęciu drugim.T że rozrusznik kręci a nie załapuje o wieniec ,to może być sprawa samego rozrusznika.Daj napięcie bezpośrednio przewodem z grubego zacisku(śruba)na zacisk automatu ,jak wówczas...
automat rozrusznik sprawdzić automat rozrusznik mercedes automat rozrusznik
pomiar prądu pomiar pradu przewodność mosiądzu honda civic termostat
budowa głośnika evobox multiroom
Schemat GPS Mio Spirit 480 – budowa, typowe usterki, naprawa, datasheety Sony TA-E2000ESD – trzaski w głośnikach, przyczyny i serwis: przekaźniki, kondensatory, luty