Kolektor nie musi być niewiadomo jak do..dbamy. możesz dać cieniutko silikonu na uszczelkę. Są takie sprężynki do naprawy gwintów więc jak nie będzie trzymać to możesz spróbować. Dodano po 1 Możesz też użyć kleju do śrub.
skrzynia wchodzi w tryb awaryjny rusza z 3 i nie zmienia biegu jeśli stan oleju w normie trzeba podpiąc pod kompa
- No nie wiem, chociaż ta asystentka też mówiła coś podobnego – rzuciłem nieostrożnie. – Że to bardzo miła i sympatyczna osoba. - Tomek! – spojrzała na mnie z przyganą. – Nie te słowa! Co taka Ania może na ten temat wiedzieć? Przecież dopiero się uczy! Jeszcze miałem wtedy klapki na oczach, chociaż powinienem już coś wyczuć....
Witam wszystkich serdecznie. Mam Golfa 3 i problem ten sam z obrotami za wysokie i często falują. fachura mi dziś powiedział że sonda nie działa poprawnie. Mieżył zwykłym miernikiem i wyszło mu 0,7V i nie zmieniało się. Niewiem czy mieżył poprawnie (cz to można zmieżyć zwykłym miernikiem). Co wy na to?
jaki zółty? to powinno jeździć na dextronie II
Biały Wspólny Żółty zielony małe obroty Czerwony i niebieski Wysokie obroty (czerwony uzwojenie rozruchowe , niebieski uzw.główne )
sprawdzę ale za bardzo nie mam możliwości podłączenia jej pod kompa bo nikt blisko mnie nie ma do niej testera. wiem ze jakoś można samemu policzyć te sygnały z lampki ale nie wiem za bardzo jak.i gdzie dokładnie jest kostka do podłączenia testera??obok kielicha amortyzatora po stronie pasaż era?? Dodano po 13 dodam jeszcze ze mam w niej katalizator...
Jak wygląda olej w skrzyni,kiedy był wymieniany?
Witam od kilku miesięcy jestem właścicielem Bmw E60 3.0xd z 2007 r, na zimnym silniku bardzo przeciąga biegi nawet ponad 2000obrotów i dopiero następuje zmiana na wyższy bieg, po przejechaniu 3-5 km troszkę lepiej, przy spokojnej jeździe zmiana na wyższy następuje w przedziale 1600-1800 obrotów,czy to normalne czy należało by pomyśleć nad zmianą oleju...
Autko więcej pali czasem wchodzi na wysoki obroty, ostatnio złapał muła. Uszkodzony czujnik g62 to chyba dla tego wchodzi na obroty?? proszę o analizę logów przepływke, turbo, pompki. AVF automat Dynamiczne : Log 011) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63605.ht... Log 008) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63606.ht... Log 003) http://vaglog.rtnet.pl/granwork_63607.ht...
Witam. Czy udało się rozwiązać tren problem z wysokimi obrotami przełączania biegów? Mam identycznie tylko ze w a4 b5 i dodatkowo żadnych błędów w skrzyni i w silniku.
iskra w porządku. Nawet nie reaguje na żadne ustawienie gaźnika. Może zmienię moduł i dam odp czy pomogło.
W AG4 na tłokach nie ma wymiennych uszczelniaczy, wymienia się cały tłok. Części od drugiej skrzynki pasują, takie jak tarczki, przekładki, tłoki, kosze itp. ale nie dyferencjał czy też tryby zdawcze. Niczego nie kombinuj z przekładaniem, do wymiany tłok i ewntualnie tarczki. Jeżeli nigdy nie robiłeś automatu to będziesz miał kłopot. Jeżeli masz wyjętą...
Witam wszystkich posiadam vovlo 460 1.8 benz automat bez gazu,mam problem tego typu ,auto odpala za każdym razem ale przy temperaturze otoczenia do 10stC wszystko jest ok,ale jeśli jest cieplej silnik nie chce wejść na obroty i przerywa jakby nie chodził na wszystkie gary,na wolnych obrotach chodzi dobrze .Wymieniłem już sonde,kable WN,świece,cewke,podkładałem...
Jeśli jedziesz spokojnie, z jednakową prędkością, silnik nie jest mocno obciążony, to sterownik włącza wyższy bieg a wszystko rozbija się o oszczędność paliwa. Depniesz na gaz, to zredukuje bieg (i) i tym samym zwiększą się obroty silnika. Np w maździe CX-3 automat, przy spokojnej jeździe na wysokim biegu, obroty silnika potrafią spaść do ok 1500-1600/min....
Niniejszy temat założony jest, aby przedstawić wykonany przeze mnie układ nadążny, który po zamocowaniu systemu antenowego posłuży do automatycznego śledzenia wybranego satelity z założeniem utrzymania wysokiej jakości komunikacji. http://obrazki.elektroda.pl/5204669300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5753973400_1...
aha rozumiem
jak miąchanie gruszką przed odpalaniem nic nie zmienia to nie wina pompy wstępnej, zresztą jak by się zapowietrzała to by nie palił z rana od dotyku tylko trzeba by judłać i judłać zanim zapali, tak zajechaną pompę wtryskową miałem w Xantii 1.9d po taksówce i tam założyłem przed pompą wtryskową elektryczną pompkę i po problemie a ten przypadek to książkowy...
co jest do tego potrzebne? Sprawny motorower. Pegaz z lat młodości (przełom 70/80) miał sprzęgło odśrodkowe i silnik na wolnych obrotach nie napędzał skrzyni biegów a w zasadzie stałej przekładni jednobiegowej bo to nie był automat - taka podkaszarka czy piła łańcuchowa która przekazuję napęd na wyższych obrotach. Nie wiem czy ten model zwał się 700...
Może masz za wysokie obroty silnika, w "automacie" ma to znaczenie.
Po zmianie oleju obroty nie mogły sobie wzrosnąć... Chyba że automat ...
najpierw stan oleju do sprawdzenia (sprawdza się w automacie na zapalonym silniku!) potem register "inhibitor switch" czyli ten przełącznik na skrzyni pod linką wyboru biegu do czyszczenia potem jak to nie pomoże to już jakaś diagnostyka/grubsza naprawa... nie miga kontrolka skrzyni?? bo to jest tryb awaryjny i po prostu skrzynia rusza z 3 albo 4 biegu
Skrzynia tak wysoko trzymała ciągle obroty? Dziwne, przy mojej styczności z automatami w trybie sport po prostu skrzynia dopiero przy wyższych obrotach zmieniała bieg. Tak w BMW E32 w benzynie jak i najnowszej A6 w dieslu...
Brzmi jak zużyty olej w automacie... Pompa nie daje rady utrzymać odpowiednio wysokiego ciśnienia i nie zapina Ci wyższych biegów... Jeśli poprzedni właściciel za bardzo nie katował samochodu z tym co jest, to da się tanio odratować - wymiana oleju. Ale bądź gotowy na remont skrzyni, bo mogła zostać ładnie przeciążona...
Musisz zmniejszyć natężenie prądu !!! Albo założyć na ośce silniczka automat (taki jak jest w piłach motorowych, tylko że mniejszy, albo sam wykonaj taki automat)!!! Pewnie chcesz wiedzieć w jaki sposób taki automat działa ? No to ci wytłumaczę: gdy są małe obroty silniczka to automat niezałącza bębna, a gdy są wysokie obroty wtedy bęben jest załanczany...
jakie on ma ssanie automat czy ręczne
39 - Prędkość obrotowa Diesla 41 - Blokada silnika Diesla 53 - Temperatura komory chłodniczej poza zakresem Do sprawdzenia, elektromagnes regulacji obrotów oraz czujnik temperatury na "pace".
Witam, mam problem z Passat B5 1.9 tdi 115 KM automat, przy pierwszych 2-3 biegach auto jedzie normalnie, później auto nie chce wejść na wyższe obroty niż 3 tys. i wolniej się rozpędza, co może być tego przyczyną?
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
Witam. Mam problem z dafem ,dymi na czarno i wydaje dziwny dźwięk , na wyższych obrotach , jak by załączał hamulec górski. Przypadłość jest na wyższych obrotach i podczas zmiany biegu na wyższy , rospędzając auto dość energicznie. Skrzynia biegów to automat.
BMW nie znam - ale takie dziwne zachowania w innych markach to: - celowe - podbicie obrotów przez sterownik, żeby trafić biegiem. Częściej jednak występuje to przy zmiane biegów na wyższych, utrzymane są wtedy obroty odpowiadające wyższemu biegu. - jakieś kodowania z automatem - nie sądze. Pierwsza funkcja raczej powinna być tylko w trybach typu sport,...
Mam wrażenie, że silnik kolegi miał zamiar się rozbiegnąć od oleju w dolocie, ale jakoś cudem mu się nie udało i to w automacie. Świadczą o tym wysokie obroty. Nie jechałbym dalej autem bez sprawdzenia czy na pewno dolot nie jest w oleju i czy turbo nie puszcza go w obieg.
H - przesunięcie hydrauliczne. M - przesunięcie mechaniczne (lock-up). Przy spokojnej jeździe obroty w granicach 2000-2200. Zmiana biegów uzależniona jest od nacisku nogi na pedał "gazu". Im mocniej naciskach, to przy coraz to wyższych obrotach silnika skrzynia zmienia biegi.
Tak czy siak do przewodów trzeba dostać się do alternatora. Aku jest dobre tak myślę że nie jest na wykończeniu. Dodam że skrzynia źle pracuje podczas błędu mam automat tiptronic czssem prxy rozruchu obroty wskoczą do 1100 i przez 30 sekund trzyma wysoko i check wyskoczy ale po dniu gaśnie i tak w koło Dodano po 4 Ciężko mi będzie dostać te numery
Czy mierzyłeś na ile otwarty jest tłoczek ssania? Silnik niekoniecznie musi mieć wyższe obroty na ssaniu. Działanie gaźnika możesz sprawdzić przytykając palcem otwór w którym pracuje tłoczek. Automat ssania od chińczyka nie pasuje do gaźników Dellorto. Wyglądają podobnie, ale różnią się wysunięciem tłoczka ssania.
Witam. Samochód podczas jazdy ze stałą prędkością sam wchodzi na wysokie obroty??
Przeprowadziłem kalibracja i nic. Problem jest z przejściem jej na kolejny etap. Myślę, że jest brak spełnienia pewnego założenia żeby mogła się wkręcić na wyższe obroty. Nie znam punków, które musi spełnić automat. Czekam na sugestie jakie czujniki bądź jakie wartości na nich. Przydałoby by się cała procedura aby sprawdzić po kolei co się dzieje. Dzięki...
Te silniki - zwłaszcza na tych pompach - mają tak wiele przypadłości że diagnoza przez internet to jak wróżenie z fusów ale na moje padł ci automat ssania. Tego typu ustrojstwo https://obrazki.elektroda.pl/3727267400_... które wkręcane jest w już nie pamiętam czy blok czy głowicę (bo dawno tego motoru na oczy nie widziałem) a drugi...
Witam! Posiadam silnik od automatu Udało mi się uruchomić na wysokich obrotach, ale nie mam pojęcia jak spiąć by chodził na wolnych (jeśli trzeba zdjęcie silnika to podeślę). Proszę o jakiś schemat jak uruchomić na wolnych. Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam Mariusz
Witam mam problem ze skrzynia automatyczna golfa Podczas ruszania w trybie D auto nabiera do 5 tys obrotów i nie może tych obrotów przekroczyć ani zmienić biegu na wyższy co jest przyczyną
diagnozy brak. Poprostu TTTM... podczas zwalniania z hamulcem samochod redukuje biegi i nizszy bieg trzyma na sprzegle az do wciśnięcia gazu- obroty ponizej 1k. Wciskam gaz i wtedy puszcza sprzeglo i czuc lekkie stukniecie. Tam gdzie bys wszedl w zakręt na manualu z redukcją z 3 na 2 i trzymajac wyższe obroty....to automat trzyma 3 na "luzie"
Żeby tego wszystkiego było mało to odrzucili reklamację ponieważ wszystko jest w zgodzie z protokołem i na podstawie protokołu należy się wystawić taką wysoką fakturę. Tylko że ja po dotarciu do protokołu pierwsze na co zwróciłem uwagę iż powodem wymiany jest uszkodzenie licznika natomiast dla nich wszystko było zgodnie z protokołem wymiany i płać pan...
Tu opis kodów. Piny A i C w złączu diagnostycznym. 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / brak błędów 17 - Elektromagnes 1-2 / 3-4 - za niskie napięcie 21 - Potencjometr przepustnicy - za wysokie napięcie 22 - Potencjometr przepustnicy - za niskie napięcie 25 - Zawór elektromagnetyczny 1-2 / 3-4 - za wysokie napięcie 26 - Zawór elektromagnetyczny...
Kupiłem oczyszczacz z nawilżaczem (jak się okazało nawilżanie zbędne) Daikina Ururu. Co do samego oczyszczacza to jestem bardzo zadowolony. Na starcie masz 7 filtrów (taki komplet kosztuje 435zł). Filtry niby mają wystarczać na rok, jednak chyba nie w Krakowie :D Tak po tygodniu wyglądał biały filtr: http://obrazki.elektroda.pl/7609704800_1...
Witam Czy ktoś z kolegów ma taki problem w tym aucie - mianowicie: na zimnym silniku obroty bardzo falują, a gdy się nagrzeje, to w okolicach 1500-2000 obr szarpie jakbym jechał automatem; na wyższych obrotach praca wręcz idealna; komputer nie pokazuje żadnych błędów - pomóżcie, denerwujące bardzo są te usterki
Dziękuje za pomoc siedział przepływomierz . Teraz jeżdzi ok tylko ma troche za wysokie obroty ok 1200
Witam, problem dotyczy samochodu Hyundai i40 1.7 CRDi 136 KM z 2013 roku, automat. Opiszę: jadę sobie np. 100 km/h i nagle gwałtownie wciskam gaz. Automat, jak wiadomo, redukuje i ciągnie na wysokich obrotach. Przelecimy tak przez np. 2 biegi, za chwilę powtórka, czyli gaz w podłogę i zaczynamy jechać spokojnie, a wtedy przy lekkim dodawaniu gazu zaczyna...
No nie wiem, mnie przy 6 cylindrach zbyt niskie obroty wnerwiają :) Kolega musi z tą regulację tzw. pneumatyczną porządeczek zrobić i ustawić pompę, bo najwyraźniej ktoś podkręcił. Jeszcze tak w kwestii formalnej, kolega nie ma czasem klimy i automatu?
około 650 jak na automacie.
Witam Mam Fiata Fremount 2.0 170KM z automatem. Przebieg 170 tys. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że po przełączeniu biegu na wyższy gdy obroty są w zakresie 1500~ 1500 obr/min przy lekkim dodaniu gazu pojawiają się dziwne wibracje i utrzymują się przy utrzymywaniu stałej prędkości. Natomiast jeśli lekko przyspieszam lub przekroczę 1600 obr/min problem...
automat obrót obrót automat wysoki obrót wolne obrót
funkcja party zestaw samodzielnego laptop namierzenie
bateria milwaukee bateria parkside
Husqvarna Automower, Worx Landroid – dwie pętle ograniczające, przełączanie stref koszenia robota Volvo XC70 2.4 Diesel 2007 – brak dźwięku w głośnikach drzwiowych, wzmacniacz, MOST, bezpieczniki