Zaobserwuj lampkę kontrolną ładowania akumulatora , przy prądnicy ma ona przy wolnych obrotach świecic dosyć jasno , ale tak aby silnik nie gasł. Jezeli masz alternator w/w lampka ma świecic na pograniczu gaśniecia i zarzenia się , również na takich obrotach aby silnik nie gasł gdy przechodzi z wysokich obrotów na wolne obroty. Precyzyjnie to możesz...
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
A czemu najpierw regulowałeś wysokie obroty a potem wolne? Wolne obroty powinieneś ustawić śrubką IDLE.
Poczytaj posty o czujniku predkości pojazdu w fordzie i jego wpływie na obroty biegu jałowego.
Posiadam kosę spalinową firmy NAC. Niestety nie mogę podać modelu bo nigdzie go nie ma a kosę kupiłem dawno i nie pamiętam jaki to model. Ale nie w tym rzecz. Kosa zapala na ssaniu przyzwoicie, odczekam parę minut, wyłączam ssanie i mogę kosić jednak jest problem z wejściem na wyższe obroty. Wolne obroty sobie podregulowakem ale składu powietrza do...
Odwrotne zamocowanie wirnika zmieni obroty. Trzeba zwrócić uwagę na jedną rzecz- czy po zmianie położenia wirnika, będzie tak samo ułożony w stojanie. Chodzi konkretnie oto, czy nie będzie wystawał poza stojan. Zobacz jakie jest jego pierwotne położenie przed rozebraniem. Chodzi tu tylko o obroty wysokie, wolne zmieniasz bez żadnych przeróbek.
Po co zubażać, skoro objawy wskazują właśnie na ubogą mieszankę? Raczej wzbogacić mieszankę biegu jałowego. Czy gaźnik był brudny przed czyszczeniem, w sensie takim że był w nim syf pozostający po benzynie od kilkuletniego nieużytkowania? Jeśli nie, to trzeba szukać miejsca zaciągania lewego powietrza. Nie masz tam kraników lub zaworów podciśnieniowych?...
http://obrazki.elektroda.pl/7201721200_1... Przykładowa regulacja. 850 +/-30 obr/min silnik ABL
Delikatnie podpalony zawór wydechowy. Nie jest jednak przyczyną aż takiego zużycia. Czujnik temperatury silnika dla wtrysku 2 pinowy z niebieską obudową złącza zamontowany w głowicy lub kolektorze ssącym. Algorytm regulacji wstępnaj gazu.Śruba na wężu- regulacja składu dla wysokich obrotów. 3000 obr siniaka wkręcać do spadku mocy i odkręcić o pół obrotu....
jeżeli problem tkwi w otwartych czy zamkniętych klapach powinien to zarejestrowac sterownik i pokazac bład podczas diagnozowania .Dlaczego samochód grzeje na postoju ?(wolne obroty )podczas jazdy nie , (wyższe obroty),a co do oleju w wodzie czy wody w oleju nie ma nic wspólnego bo przedmuch kompresji jest do kanału wodnego{to moje zdanie }ale proponuje...
Nie są takie złe. Jeździłem trochę takim cudem i nie miałem do niego większych zastrzeżeń. Mało dynamiczny i lubi wysokie obroty. Wolne obroty trochę niestabilne i się wieszają.
Moje doświadczenie podpowiada mi, wymontuj silnik , zmień zużyte szczotki, bo wszystkie objawy zachowania pralki i okres jej użytkowania z tym mi się kojarzą. Sprawdź silnik i stan jego komutatora (może trzeba czyścić a nawet szlifować,przetoczyć). Przy praniu obroty są wolne, zużyte szczotki przy wyższych obrotach, przy wirowaniu "dają ognia i hałasu"....
Witam Tez jestem posiadaczem samochodu Suzuki maruti rocznik 1993. Mam taki sam klopot - ale juz rozwiazany 1. zapchany gaznik 2. luzne styki przeowdow na rozruszniku 3. i to najwazniejszy powod - uszkodzony zaworek dolotowy powietrza do gaznika - na Slasku caly gaznik w sklepie motoryzacyjnym w Chorzowie kosztuje 1200 zl - sam zaworek jest bardzo ciezko...
Wolff to jest silnik TDI tu podciśnienie robi pompa, która nie ma wpływu na prace silnika chyba ze sie zaciera i wtedy wpływa na prace silnika. Może zacząć od początku jak bardzo wahają się obroty, (w jakim zakresie) teraz sobie przypomniałem maiłem audi b4, w którym dawka była zbyt wysoka i wolne obroty raz były równe raz spadały, wystarczyło podać...
Uszkodzony jest wirnik silnika Obejrzyj spalenia pomiędzy sekcjami komutatora... Poza tym bardzo iskrzy podczas pracy.
=> slawek87 Jeśli na zimnym silniku, bez ssania nie gaśnie, to obroty są za wysokie! Maluch ma to do siebie, ze nawet w lato ssanie przez chwilę trzeba mieć włączone, wówczas po nagrzaniu przyjemnie wolno pyrka.
Odnośnie kontrolki - brak masy na tylnej lampie, wytopiony styk masowy(czarna kropka pod pinem z czarnym kablem na płytce lampy) doraźnie pomaga podgięcie styków we wtyczce. Nie wiem jaki to dokładnie silnik ale jeśli ma przepustnicę bez linki to właśnie ona reguluje wolne obroty.Lecz jeśli masz linkę gazu wolne obroty reguluje zawór wolnych obrotów...
Wtryskiwacze (wtryskiwacz) jeżeli są zanieczyszczone zamiast rozpylać paliwo się z nich leje, albo nie zamyka na czas, wtedy obroty wyższe długo się utrzymują. Można zastosować K2 BENZIN pojeździć trochę powinno się unormować. Przy okazji sprawdź szczelność układu dolotowego najlepiej dymem.
Czy olbrzymie spalanie występuje na benzynie i na gazie
Jest jeszcze takie coś - co nazywa się zawór PCV . Zamontowany na przewodzie odpowietrzającym skrzynię korbową - plastikowe z jednej strony niebieskie . Widoczny po otwarciu maski , koszt około 25 zł .
Czy na prawdę nikt nie potrafi nic podpowiedzieć? W tych silnikach nie kumam zależności czujników temperatury a wolne obroty.
Krokowiec zacina się raczej na wyższych obrotach, obroty wolną schodzą przy zmianie biegów. Napisz jak po wymianie sondy.
Im większa wartość w mg/skok tym mniejsza dawka. Optymalna wartość dawki zawiera się w zakresie 3,5 do 4,0 mg/skok czyli musisz Twoją zmniejszyć. Sprawdzając wartość dawki pamiętaj aby wyłączyć wszelkie odbiorniki prądu typu klima, dmuchawa, radio itp.
TPS sprawdzony ?
Z reduktorem to za wiele nie szalej, nie jest to takie proste. Samochód nie może się dusić na wysokich obrotach, a wolne obroty ma mieć zbliżone do benzynowych, mogą być minimalnie większe.
Cześć wszystkim, Mam problem z samochodem opel corsa c 1.3cdti 2006. Mój problem to, gdy na zewnątrz jest zimno to samochód ma podwyższone wolne obroty, a gdy robi się ciepło na zewnątrz to wraca do normy. Zauważyłem również dziwne lekkie wibracje w samochodzie w szczególności jak trzymam kierownicę. A też kilka miesięcy temu wymieniłem rozrząd, mam...
Witam ! Jest to prawdopodobnie silnik do polskiej pralki automatycznej. Silnik ten jest silnikiem który posiada dwa rodzaje obrotów: wirowanie około 2700obr/min kolory przewodów to :biały, niebieski i czerwony pranie, wolne obroty (nie znam prędkości obrotowej) kolory przewodów: biały, żółty, zielony Aby silnik pracował na wysokich obrotach (wirowanie)...
Spróbuje jeszcze raz przeglądnąć gaźnik. Tylko nie wiem jak wymontować śrubę od składu mieszanki. Ma tylko 1/4 obrotu. Myślę że to układ wolnych obrotów jest przytkany. Bo jak przełączam na wolne obroty silnik gaśnie od razu, a na wysokich gdy delikatnie załączę ssanie to obroty są stabilne bez falowania. Dokładnie tak samo jest w mojej kosiarce. Muszę...
Witam mam problem w moim Bmw e46 z 1998 roku , mianowicie zapala się czerwona kontrolka oleju na wolnych obrotach , na wysokich gasnie ale słychać jakies klekotanie na wysokich obrotach , trzyma dobrze wolne obroty , olej wymieniłem na nowy ale nie pomogło, stary olej miał około 10 tys km i był stan. Są to panewki i ogólnie awaria silnika czy może jakaś...
Witam. Posiadam traktorek z silnikiem Briggs&Stratton 16hp. Traktorek normalnie odpala,jest silny,ładnie chodzi na wysokich obrotach,lecz falują wolne obroty. Wyczyściłem gaźnik i przeglądnąłem z mechanikiem silnik. Wszystko jest w porządku, pozostaje tylko regulator obrotów przy którym ktoś już grzebał i nie mam pewności czy cięgna i sprężynki które...
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
Mam taki sam silnik i na wysokich obrotach ma tez mały moment obrotowy, ale polecam wykonaś mu starter wolne obroty->wysokie obroty. Na wolnych obrotach nie ma szansy go zatrzymać ręką.
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
C4 to jest 4C sorry krzywka wolna to inaczej bębenek progr.
Te PINy są wolne i nie mają zastosowania.
-Akumulator w samochodzie 12,37v -Odpalony wolne obroty 13,96v wyższe obroty 13,95v -światła mijania, nawiew drugi bieg lub wyższy 13,85 -obciążenie św. drogowe nawiew i awaryjne 13,30-60 na wolnych obrotach.
Sprawdziłem też sterownik i działa następująco: wolne obroty na pierwszym pinie pojawia się 230V, średnie obroty na drugim pinie pojawia sie 230V na pierwszym nie znika. Wysokie obroty na 3 pinach jest 230V. Czy napięcie nie powinno być tylko na jednym pinie? Tak napięcie powinno być tylko na jednym pinie jeśli silnik nie jest podłączony. Jeśli silnik...
Czasem jest tak jak jest zbyt ciężki wsad nasączony wodą, podejmuje próby, jednak nie wchodzi na wyższe obroty by się nie rozleciała. Taki program.
lamer1 ! Jak to wyliczyłeś? kindlar ! Dlaczego chcesz bardziej wolnobieżną prądnicę, jeśli niższe obroty to niższa moc? A przy tych samych cewkach 2 razy wyższe obroty to 48V zamiast 24V - i masz 2x wyższą moc, albo mniej zwojów, grubszy drut, większy prąd i wyższa moc! Im wolniejsza prądnica, tym gorsze wykorzystanie materiału, prądnica o zerowych...
Za trud włożony w wyjaśnienie tematu Przy niskich obrotach (trójkąt) dołącza się tylko zasilanie do U1, V1, W1, pozostałe zaciski zostają wolne. Przy wyższych obrotach (podwójna gwiazda) zasilanie dołącza się na U2, V2, W2, a zaciski U1, V1, W1 mostkuje się pomiędzy sobą. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku pracuje całe uzwojenie tylko inaczej...
Niektóre ople miały taką możliwość ale w bardzo małym zakresie. Bardziej bym zrobił porządną diagnozę a bawił się w obroty.
mam problem z polonezem otuż pięknie zapala po przejechaniu okoł 5 klometrów silnik niema wysokich obrotów dławi staje niema mocy wolne obroty są silnik bezproblemowo zapala ma wolne obroty pracuje ładnie na wolnych niema wysokich i niema mocy zawsze jest tak samo
Witam ! Mam problem z silnikiem z Wiatki 12-po podłączeniu na wszystkie możliwe sposoby nie mogę uzyskać wysokich obrotów ,są obroty w prawo i w lewo ale tylko wolne,tj, ok, 400 ,ale wyższych nie ma .Co może być powodem !,.Proszę o pomoc.
Wyczyscilem przełącznik i nie pomogło. Dodano po 4 Silnik w pozycji w lewo pracuje ładnie ale obroty są wolniejsze. Jak np przełączę w prawo i powoli startuje to pracuje ok ale są bardzo wysokie obroty. Jak wcisne od razu do oporu włącznik to rozłącza go. Na tych wysokich obrotach bardzo grzeje się silnik
Według mnie zaciera się łożysko w wentylatorze - do wymiany . Na krótką metę pomoże wd40 . Za wolno piszę ;) :) :) Post wyżej popieram !
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
To jest parownik EMME GAS,śrubka przy zielonej nalepce to regulacja wolnych obrotow,śruba czułości znajduje się z czoła parownika 4cm nad lewym kolankiem wody.Śrubę czułości wykręć aby wystawała około 1cm a wkręć całkowicie śrubkę minimum wolnych .Ustaw w programie aby biegał na wysokich obrotach a wolne obroty ustawiasz na końcu.
Zrobiłem tego Hechta, znowu kosi. Jak kogo interesuje co mu było to piszę. Wymieniłem obydwa uszczelniacze na wale i wymieniłem gaźnik. Gaźnik za 23 zł kupiony przez Internet, uszczelniacze po 6 zł kupione w miejscowym sklepie. Oryginalny gaźnik nie miał regulacji wysokich obrotów - wstawiony ma. Po odpaleniu wyregulowałem wolne obroty na zbijaku przepustnicy...
Wydaje mi się, że przy zdjęciu nogi z gazu za wolno schodzi na wolne obroty i ma je za wysokie.
albo za bogato albo za ubogo przy przejściu z wyższych obrotów na wolne w czasie jazdy (wynik wdmuchiwania powietrza w filtr powietrza) zatem kłania się regulacja ważne jest a często bagatelizowane przez gazowników - parownik ma dyszę na wolne obroty i coś przez nią musi lecieć a zwykle jest zakręcona na max w praktyce ma być tak że na wolnych silnik...
wolne obrót wysoki wysoki wolne obrót husqvarna wysoki wolne obrót
dioda klawiatura świecić łączenie głośników wzmacniacza podsłuch telefonu nokia
zawór mieszajacy dobrać pasek magnetofonu
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 LPG – cienkie przewody emulatora, zasilanie radia eM Navi Plus Sztuczne obciążenie zamiast kolumn głośnikowych - zastosowanie i rodzaje