Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
W układzie zasilania zastosowano rozdzielaczową pompę wtryskową z automatycznym przyspieszaczem zimnego rozruchu. To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Filtr p.cz. lub mała cewka tuż przy wejściu (jeżeli w tym Grundigu jest) ma zimne luty (nie zawsze widać).
Witam ,pacjent Volvo XC90 2,4 5d 2004 rok,problem ze skrzynią automatyczną-zimny nie ma problemu na ciepłym przestaje pokazywać na wyświetlaczu biegi a czasem wejdzie w tryb awaryjny,po zgaszeniu i odpaleniu przez chwile jest dobrze,jak włączę na D i jadę nie ruszając dzwigni wszystko jest ok,na komputerze pokazuje problem z czujnikiem położenia dźwigni...
zimne w p.cz
Może być problem z pamiecią jeśli jest po operacji radio code lub ginie 8V zimny lut.
Sprzęgło hydrokinetyczne do zregenerowania.
Witam. Obok bezpieczników powinien być włącznik automatycznego włączania świateł. Może jest wyłączony lub uszkodzony. Jest jeszcze przekaźnik o oznaczeniu 484 pod deską rozdzielczą mniej więcej za włącznikiem świateł mijania. Bardzo często występują w nim zimne luty.
Witam. 1. prosze sparwdzic automatyczne ssanie, jesli posiada,gdy zimny chodzi (nie wiem czy w tym roku, ale powinno byc) 2.swiece musza byc takie jak ksiazka pisze,tam sa watrosci cieplne. 3.Prosze napisz wiecej rzeczy i lepiej zdiagnzujemy
Chyba lepiej się płucze w ciepłej wodzie :D Zimnej używa się z oszczędności.
Jakie to miasto to może pomogę. Pozakręcaj wszystkie grzejniki chociaż nie chce mi się wierzyć że nie ma zaworu na grzejniki, i ustaw program na noc 2 godz grzania . z temp max. jaka można ustawić albo wynieś regulator do zimnego pomieszczenia i będzie automatycznie.
dosc czestym tutaj problemem w tych tv. byly zimne luty w module PCZ.trzeba calosc przelutowac na nowo.problem najprawdopodobniej ustapi.Powodzenia zycze!!
Podanie w odpowiedzi sposobu na wykonanie odkamieniania jest tylko sposobem awaryjnym, gdyż proces ten prowadzony jest przy wodzie bez podgrzewania - zimnej. Aby uruchomić automatyczny cykl należy aktywować liczniki /serwis- ustawienia/ w tym aktywacja filtra nawet bez jego montażu fizycznego. I po kłopocie wszystko winno ruszyć w automacie. Pozdrawiam.
Czy iskrę sprawdziłeś tak jak pisał bartosz789 ? Sprawdź luzy zaworowe. Jak nie wiesz jak to zrobić poczytaj ew. zapytaj na forum. Sprawdź ssanie automatyczne, czy na zimnym silniku jest otwarte. Sprawdź tłumik, ew. spróbuj odpalić bez niego. Kompresja jaka? Czym mierzyłeś? Pojęcie dobra nie jest żadna miarą!
Może zwróć uwagę na ssanie automatyczne. Jak zimny Ci gaśnie i szarpie to ssanie może takie objawy dać a jak już coś z nim nie tak to może i otwiera się w dziwnych momentach.
Dwie funkcje mogą zostać wyłączone za pomocą konfiguracji: automatyczne zwalnianie i zaciąganie hamulca. Można wybrac konfiguracje "Zwykla" (z automatycznym zaciąganiem hamulca w chwili wyłączenia silnika), lub "Zimny klimat" (bez automatycznego zaciągania hamulca w chwili wyłączenia silnika). Reszta tak jak kolega napisal wyzej.
A klima manualna czy automatyczna ?
witam wszystkich, mam problem z asb w vw passat b5 110ps. mianowicie przy zimnym silniku auto po przejechani kilkuset metrow wchodzi na obroty ok2500-3000 tak jakby nie ciagnal na zadnym biegu potem nastepuje szarpniecie i przelacza normalnie. czytalem niektore wypowiedzi ze moze zmienic olej ale nie wszyscy sa zgodni czy to pomoze czy zaszkodzi. komputer...
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
No to żaden to automat :( To zwykła manualna skrzynia z elektrycznymi mechanizmami zamontowanymi zamiast linek. Odłącz akumulator i posprawdzaj wszystkie kostki elektryczne na skrzyni plus taka jedna duża na głównej wiązce. Poza tym diagnostyka komputerowa plus kalibracja sprzęgła będzie bardzo pomocna.
Grand, 2.0 benzyna, przebieg 100 tys km. Jak się rozgrzeje to jest płynnie. Rozgrzanie trwa 300-400 metrów. Dwa lata temu zaczął brzydko szarpać przy zmianie z 1 na 2 na zimnej skrzyni.
zacznij od sprawdzenia posredniej , zimne luty .
Wg mnie nie działa Ci tzw. ssanie. Włącza się ono automatyczne, gdy silnik jest zimny. W Twoim aucie widocznie szwankuje i dlatego masz problem z uruchamianiem zimnego silnika. Świadczy o tym fakt, iż po jego uruchomieniu (jak sam twierdzisz) silnik pracuje poprawnie.
Potrzebujesz programowalnego przetwornika za kilkaset zeta nawet jakiejś polskiej firmy zmieniającego sygnał z posiadanej termopary K lub innej na standardowy sygnał prądowy 4-20mA. Przetworniki takie posiadają zazwyczaj linearyzację nieliniowości charakterystyki termopary oraz automatyczną kompensację "zimnych końców". Po zaprogramowaniu np. zakresu...
Witam bmw 550 to co opisujesz jako funkcja to jest uszkodzenie krańcówek w zamkach . Dokładnie to zimne luty na płytkach montażowych krańcówki . Pzdr
Ssanie ręczne czy automatyczne?
Gaźnik Dellorto czy Weber? Sprawdź ssanie automatyczne na zimnym silniku porównując długość wysunięcia tłoczka ssania z głębokością gniazda w którym pracuje tłoczek ssania automatu ssania. Jeśli na zimnym automacie tłoczek zamyka ssanie, to rzecz jasna automat nadaje się do wymiany. Wtedy szukaj nowego automatu ssania przeznaczonego do Piaggio (z charakterystyczną...
Fakt że silnik można uruchomic gdy jest rozgrzany sugeruje awarię automatycznego ssania . Nie odpala zimny.
Co się stanie jak jeden z rezystorów bocznika będzie mieć zimny lut, przerwę?
WITAM przede wszystkim silnik lub zdjęty gażnik powinien być chłodny po zdjęciu pokrywy jest widoczna uchylna klapka jest to ssanie automatyczne silnik zimny /zamknięta z boku gażnika znajduje się urządzenie do którego dochodzą dwa przewody gumowe- płyn chłodzący i przewód elektryczny na którym powinno być napięcie ,jeśli nie ma sprawdzasz przewód i...
Też tak sadzę, że warto rozkręcić i zobaczyć co jest nie tak. Przejrzyj układ odpowiedzialny za automatyczne wyłączenie subwoofer'a. Może powstał zimny lut, może jakiś kondensator elektrolityczny utracił pojemność . Bez oględzin ciężko coś stwierdzić.
tak wsio sie zgadza, zeby w pugu wlaczyc za pomoca planeta swiatla dzienne trzeba odszukac w bsi a dokladniej w "konfiguracja kody diagnostycznego" -> opcja kraje zimne" zmienic na "obecny" i wcisnac F3 - po telekodowaniu bedzie ok.
Raczej naprawić pompkę. Pomocy raczej nie dostaniesz schematów brak. A ja często naprawiałem i jest dość dużo rodzajów w każdym jest inaczej. Sprawdzić który pin na pompce to światło automatyczne i po tym szukaj już dalej wewnątrz pompki.Mogą to być zimne luty, jak i uszkodzone komponenty.
Tak jak napisali przedmówcy, to przy kierownicy za kratką to jest czujnik temperatury wnętrza, a to na podszybiu (to fioletowe) to czujnik nasłonecznienia i służy on do sterowania strumieniem powietrza przy włączonej klimatyzacji (jak będzie już lato możesz zasłonić go ręką i zobaczyć jaką poczujesz różnicę w tym z których kratek wieje zimne powietrze),...
Gdybyś miał wersję z oddzielnym zasobnikiem do CWU to dokładność błędu nastawy wody ciepłej byłaby mniejsza. Możesz zastosować na wyjściu ciepłej wody z kotła podmieszanie, http://obrazki.elektroda.pl/7613126300_1... czyli Termostatyczny Zawór Mieszający VTA320 lub VTA520 Ma wbudowaną funkcję ochrony przed oparzeniem, w przypadku awarii...
Wadliwe złącze w układzie zasilania ...możliwe że w układzie elektronicznym (tam gdzie jest wyświetlacz)Prawdopodobnie zimny lut Lutownica i dawaj po lutach .
Miarki oleju w automatycznych skrzyniach biegów mają oznaczenia, nacięcia lub kreski. Dolne oznaczenie - czasem występuje literka C [Cold - zimny (20 - 30 st.C)] lub na wyższym oznaczeniu H [Hot - gorący (70 - 80 st.C)]. Sprawdzamy na uruchomionym silniku na P.
No tak tylko najpierw trzeba je wyjąć ;) Raz już mi akumulator rozładowało więc wolę dmuchać na zimne.
Dokładnie jak napisał kolega johnny833 . Dodatkowo problemem mogą być jeszcze zimne luty pinów na płytce zamka. Najbardziej znany objaw niewykrywania otwartych drzwi przez wadliwy mikrostyk lub jego instalację, to brak oświetlenia automatycznego w podsufitówce.
Problem wyrzucania wody z naczynia wzbiorczego polega na tym że błędnie podłączono wznośną rurę bezpieczęństwa a nie w przekrojach podaję ci proste rozwiązanie-nad podłączeniem zasilania do bojlera odetnij rurę i wstaw na górze rury odpowietrznik automatyczny a rurę do naczynia podłącz przed pompką i wtedy nie będzie wyrzucać wody i będą grzać grzejniki
Na zasilaniu ciepłej wody tuz nad piecem.Instalacja może nie działać poprawnie .Musiał byś dać odpowietrznik automatyczny gdzieś nad drzwiami Przemyśl to dokładnie .Do zbiornika wyrównawczego musisz dać dopływ zimnej wody by dolewać i odpływ nadmiaru .Ja na twoim miejscu kombinował bym żeby te drzwi ominąć .Przeciesz ze schematu wynika ze mozesz spokojnie...
Ja osobiście nie bawie się w dolewanie ciepłej wody przez szuflade tylko kupiłem używaną Miele z poborem ciepłej i zimnej wody.
Clipem ustawiasz tzw: "kraje zimne".....
Witam mam Vectrę 2.0 i z gazem,od pewnego czasu podczas odpalania rano nie załącza się automatyczne ssanie nie mam pojęcia co mam zrobić ,a idzie zima proszę o pomoc.
To tak najprosciej przetwornica i sterowac jej PPWM :) ale mozesz miec problem z napieciem progowym swietlowki.. i jasnosc bedziesz regolowal w bardzo malym zakresie..
działa z napięciem poniżej 5V udało mi się uzyskać 4.79V i wentylator pracował. Pamiętaj, a w każdym razie uwzględnij, że z czasem to napięcie może nie wystarczyć do zadziałania wentylatora; wystarczy trochę kurzu, wyschnięte łożyska (jeśli panewki) i zamiast startować (a więc i chłodzić) przy napięciu ustalonym na 5 V może się okazać, że należałoby...
Chętnie bym ten automat wyrzucił lecz nie wiem czy było by tak samo prosto się tego pozbyć jak np. w Oplu Vectra B. Olej w silniku i skrzyni ma niby dobry. Ostatnio zacząłem sie zastanawiać nad zmianą z 10W40 na 5W50 lub 10W50. Filtr paliwa?? Dlaczego do wymiany???
Witam, w mojej GF/GW za brak pozycji z tyłu był odpowiedzialny zimny lut na płytce od automatycznych świateł.
A co stoi na przeszkodzie, aby na chwilę otwierać po kolei zamknięte zawory i patrzeć jednocześnie na ciśnieniomierz w tym czasie czy się podnosi ciśnienie? Gdy się nie podnosi to zamykasz i tyle... A gdy się podnosi to trzymasz go otwarty aż ciśnienie osiągnie wymaganą wartość... Gdy nie ustalisz w ten sposób lub gdy się boisz to wezwij tego hydraulika...
A co to jest ten gruby przewód wokół kineskopu ? Ten grubszy przewód idący do kineskopu z trafopowielacza, to przewód podający wysokie napięcie do kineskopu Przecież nie o niego chodzi. Warto czytać ze zrozumieniem. Kluczowe słowo wokół . To cewka rozmagnesowująca podłączona przez termistor do napięcia sieciowego. W momencie włączenia (termistor zimny)...
Witam. Wyglada na to, ze w sprzecie uszkodzone jest ktores z wyjsc procesora na plycie frontowej, ew. sa tam zimne luty. Mialem podobny przypadek, ze caly czas krecil sie silnik magnetofonu - wymieniony zostal procesor, jezeli chodzi o tuner, to mozliwe, ze jego usterka powiazana jest z procesorem. Jezeli chodzi o pasek CD to trzeba uderzyc do serwisu...
on był taki słaby od początku właśnie jak tylko sie rozgrzał teraz jest troche lepiej ale nadal jest sporo słabszy niż jak jest zimny. ssanie ma automatyczne.
Nie działa ssanie automatyczne. Elektrozawór ssania jest cały czas zamknięty, nawet zimny. Powinien się zamknąć dopiero po rozgrzaniu elementu grzejnego.
Pewno nie ma lub uszkodziło się tzw. automatyczne ssanie przy rozruchu zimnego. Kiedyś w PRL do włączenia ssania była specjalna rączka z linką co po jej wyciągnięciu powodowało zwiększoną dawkę paliwa. Po nagrzaniu wciskało się w pozycje normalną. Gdy ta linka nie działała to kilka depnięć pedału gazu zastępowało to.
Zimny silnik (ssanie automatyczne), krótkie trasy, itd....To zużycie i tak nie jest duże , ale może ktoś ma inną teorię na ten temat ?
Na rurach gdzie zaznaczyłeś, że są zimne niech zamontują automatyczne odpowietrzniki, a zbiornik wyrównawczy niech odłączą od zasilania i podłączą do powrotu wtedy powinno działać. Przeczytaj dokładnie mój poprzedni post.
No to obawiam się że pozostaje tylko wymiana pilota. Wygląda to na jego wewnętrzną awarię. Możesz go rozkręcić i popatrzeć czy wszystko jest ok, głównie czy nie ma zwarć, zimnych lutów i innych baboli. Może piloty od tanich chińczyków będą działały?
Witam troche inny problem mam. Corsa B 1,4 8V z gazem, automatyczna skrzynia jak zimny silnik pali bez problemu, ciepły złapie i gaśnie czuć paliwo. Trzeba gaz do dechy i wtedy zapali. Ale jak sie włączy D lub R i chce ruszyć gaśnie, trzeba dodać gazu ale wtedy szarpnie. Miał ktoś taki przypadek. Czujnik temperatury wody wymieniony, świece i przewody...
Witam. Jeśli regulacja filtrem AFC nic nie pomaga, to może jest uszkodzony scalak w p.cz. lub zimne luty.
Jeżeli to nowe to raczej wołać serwis, jeżeli nie ma gwarancji to szukać kumatego elektronika żeby zerknął na układ sterowania, być może to tylko jakieś zimne luty itp.
Termostat to służy do automatycznego ustawiania temperatury zadanej w pomieszczeniu, a nie do odpowietrzania grzejnika, czy instalacji.
a wysokie obroty ma tylko jak jest zimno czy gdy jest cieplo to tez?
Jakie te opóźnienie ? Ogólnie zawsze jak jest zimny olej to skrzynie przeciągają na obrotach .
A mi taka prosta myśl przychodzi do głowy, skoro tak oszczędzacie. Dlaczego stara ruska pralka automatyczna, Wiatka czy jakoś tak miała przyłącze ciepłej i zimnej wody? A te nowe nie mają? Mieć ciepłą w instalacji i lać zimną, żeby ją grzać? To była dopiero myśl techniczna, rosyjska i jeszcze nikt o ekologii wtedy nie słyszał.
Masz słabą czułość - głowica jest uszkodzona. Sprawdz czy są zimne luty
Może problem tkwi w zimnych lutach?
Dzieki wielkie kolego firefox_PL, znalazlem zimny lut na kondensatorze automatycznego resetu, poprawilem i pomoglo... dzieki
Wcześniej jak to działało? Na zimnym też gasł silnik?
Dodam jeszcze , ze komfort cieplny jest wówczas jak są letnie grzejniki, a nie raz gorące a raz zimne. Zimne mogą być w nocy jak śpisz. Lepiej jak piec włącza się częściej i dogrzewa tylko grzejnik niż włącza się przy zimnej instalacji i grzeje ją bardzo mocno. Zużycie gazu rośnie a komfort spada. Wskazany jest też czujnik zewnętrzny który automatycznie...
Powód, nie wypalone paliwo na tak krótkich odcinkach, zwłaszcza dzieję się tak na zimnym silniku. Automatyczne ssanie puszcza więcej paliwa... Dobrze jest przed zgaszeniem dać mu chwilę popracować.
Zazwyczaj robi się automatyczne strojenie na zimnym silniku. W przypadku gdbyś zrobił na ciepłym silniku, algorytm sterowania mógłby być błędny w przypadku zmiany impedancji. Pozdrawiam.
Witam, Odgrzewam Twój temat. Spróbuj wypiąć czujnik temperatury na termostacie. Miałem taki sam objaw. Daj znąć u mnie to powodowało, że zapalał od strzału. Oczywiście włączą się automatycznie oba wentylatory i nie będzie wskazania temperatury.
Witam Mam problemem w mojej Lagunie 3 , 2.0 turbo 170 KM skrzynia automatyczna. Mianowicie jak silnik jest zimny po odpaleniu, przy zmianie biegu na (D) lub na (R) występują drgania na kierownicy i desce rozdzielczej. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik jest rozgrzany np. po zatrzymaniu się na światłach występują drgania i w jednej chwili jak...
Założyłem ten zawór było trochę lepiej ale podmieniłem jeszcze pompę z tej automatycznej na zwykłą odpowietrzyłem i wszystko grzeje bardzo dobrze. Dziękuję za pomoc
Witam w merivie a z automatyczną klimą wyrabia się gniazdo (mocowanie silniczka - klapa) rozdziału powietrza zimne ciepłe .. Sciągaj schowek i zobacz czy klapa porusza się razem z ruchami silniczka - pewnie jest uwalone połączenie ...
Witam. Auto z automatyczną skrzynią biegów, gdy jest zimne, wrzucając "d" lub "r" rusza normalnie. Po przejechaniu 100-200 metrów, jakby się skrzynia odłączyła i nie jedzie. Proszę o pomoc. Ps. czy to koniec skrzyni?
hmmm,zalezy w ktorym roczniku, w starszych ten chwyt z diagnostyka na wyswietlaczu nie dziala. Co do nie dzialajacej klimy to nie powinna miec nic wspolnego z ogrzewaniem
Masz ręczne "ssanie" czy automatyczne?
Oddałem samochód do lokalnego fachowca od automatów za 8 stówek naprawił tego automata więc nie wnikałem w szczegóły, po naprawie śmigała aż miło, ponoć chodziło o jakieś połączenia w elektryczne w skrzyni, może zimne luty??
Dzięki bardzo,po dolaniu oleju działa normalnie
Specjalistą w temacie nie jestem, ale znajomy chyba 2 lata temu miał podobne objawy w Caro słaby gdy zimny... okazało sie że nie działało ssanie automatyczne i silnik się dławił do czasu rozgrzania. pozdr KN
jak powinno dziłać "ssanie" przy tym silniku .są problemy z odpalaniem .świece sprawne."ssanie"automatyczne .czy na pompie na drugim wejściu elektrycznym na zimnym silniku powinno być jakieś napięcie.
Jezeli jest przetwornica to może tylko zimne luty lub połaczenia tasmy.
z doswiadczenia wiem że w tych tv bardzo czesto ulegaly uszkodzeniu-moduły p.cz.uszkodzenie to polegało na czestym wystepowaniu zimnych lutow. zachecam do wylut. modulu i przegrzanie wszystkich lutów,i ponownie wlutowac w chasis.powodzenia!!!
Dla pewności wymieniłem układ TL494CN, sprawdziłem wszystkie elektrolity, rezystory ale niestety nie rozwiązało to problemu. Napicie na zasilaniu układu tl 494cn 18v delikatnie się obniża o 0,5v napięcie 5v na tym układzie również stabilne. Układ Viper22a o którym wspomniał kolega tkordus zimny ale również go wymieniłem na wszelki wypadek
witam sprawdź bezpiecznik od gazu
Hej, Mam Mercedesa A180 benzyna, W169, rocznik 2010, automatyczna skrzynia CVT... W zimne dni (np. poniżej zera) jak auto jeszcze jest nie rozgrzane to przy skręcaniu wydaje dziwny dźwięk jak na filmach poniżej, jak już się trochę pojeździ i auto jest rozgrzane to problem ustępuje. Ktoś ma pomysł co to może być? [youtube]https://youtu.be/sw88i_QXHLU[/y...
Mam problem z automatyczna skrzynia biegow , na zimnym silniku po odpaleniu nie przerzuca biegów , zgasze i zapale od nowa i jest wszystko ok. Co to moze byc ? [syntax=actionscript][/syntax]
Kolego podstawowy błąd: naczynie wzbiorcze mus być połączone bezpośrednio z kotłem po drodze nie może być żadnych elementów typu zawory, pompa itd - tak jak zaznaczyłem na moim rysunku. Tu chodzi o bezpieczeństwo. Ty masz naczynie po pompie i w przypadku zagotowania wody w kotle będziesz miał duże problemy! Pozostałe elementy instalacji są OK. Na grzejnikach...
Może zimne luty w samej głowicy? Wojtek
strumień wody pełny Może dlatego. Wymień jeszcze raz membranę i połączony z nią mosiężny "grzybek", którego zadaniem jest automatyczne utrzymywanie odpowiedniego przepływu wody. Płomień ustaw tak (śruba w pokrętle), żeby można było regulować dużym pokrętłem bez dodawania zimnej wody. Przepływ wody dolnym pokrętłem zwiększasz tylko wtedy kiedy koniecznie...
Witam. Niektóre stacje - szczególnie na kablowce mogą być odbierane między kanałami C,lub S i wtedy automatyczne szukanie nie zatrzyma się na stacji. Spróbuj wybrać c-- i wpisać numer kanału a potem dostroić się do stacji,chyba że jest uszkodzenie p.cz - najczęściej zimne luty . Pozdrawiam.
Witam, Od pewnego czasu ogrzewanie nie działa. Wentylacja normalnie pracuje ale leci tylko zimne powietrze. Kiedy ustawi się automatycznie temperaturę to od razu zminimalizowany zostaje poziom wentylacji. Cały czas tak jest, czy auto jest rozgrzane czy nie.
Mam Golfa 2 91 rocznik 1,8 i ostatnio nie chce mi palić na benzynie, szczególnie gdyy teraz temperatura spadła za to na gazie pali całkiem nieźle. Po przełączeniu na benzyne gdy silnik jest jeszcze zimny od razu gaśnie, po nagrzaniu sie sielnika jest ok. Poza tym wogole nie działa to automatyczne ssanie, o ile wiem to powinien do 60C chodzić na podwyzszonych...
We własnym zakresie możesz zrobić jedynie prosty test. Jeden dzień pojeździj tylko na benzynie, zero LPG. Na drugi dzień zobaczysz jak się zimny silnik zachowa. Koniecznie popraw pisownię w swoich postach, inaczej temat trafi do kosza.
Czy odpowiada on za zwiekszenie dawki paliwa podczas rozruchu zimnego silnika Nie. To jest tylko zwiększenie wolnych obrotów na zimnym silniku. W środku pompy jest połączona z główną dźwignią gazu. Dawka tzw rozruchowa jest włączana automatycznie po zatrzymaniu silnika. Wyłącza się po osiągnięciu około 400-500 obrotów silnika. Jest wytyczną szczelności...
Dodam jeszcze że zanim wymieniłem sterownik myślałem pompa zastała się .Po rozkręceniu pompy wymyty wirnik wd40.i zapowietrzone może grzejniki bo odkręciłem zawór za zaworem po skręceniu pompy pierwsze odpalenie pompy bez od głosu .Pierwsze dni grzeją grzejniki 4.A kuchnia i łazienkowy nie.korytarz gorącyPotem zamiana ról i j nie działa żaden grzejnik...
Pewnie coś z automatycznym ssaniem. Niestety nie wiem jak to jest w CC. Powodzenia :)
Jeśli chcesz mieć pewność to na wejściu zimnej wody zmontuj automatyczny reduktor ciśnienia o przepustowości dostosowanej do maksymalnego zużycia CWU . Nie jest to drogi element i nie trudno go zamontować , a kupisz na pewno na aukcjach lub w Castoramie . Mam tak zrobione i problem nadciśnienia zniknął bezpowrotnie .
a może zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkana rurka doprowadzająca płyn do "automatycznego ssania"
automatyczny skrzynia jechać zimne zimne ognie seicento zimne
sprzedam uszkodzone telefony buczeć filtr powietrza zatkany odpływ zmywarki whirlpool
Zmywarka nie otwiera się całkowicie po myciu - przyczyny i rozwiązania Jak ominąć immobilizer w Ford Windstar 1995?