autostart wirus

Znaleziono około 108 wyników dla: autostart wirus
  • autostart wirusa w przeglądarce

    Witam.po włączeniu komputera wyskakuje mi wirus w przeglądarce chyba chodzi o gameharbor.org widziałem dużo tematów o tym problemie i zamieszczam frst.txt i addition.txt

    Pogotowie Antywirusowe Rifezxbox   04 Paź 2014 18:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 507
  • Czy to atak wirusa - screeny...

    Tak jak zostało napisane infekcja przybyła przez pendrive, możesz się zabezpieczyć na przyszłość, np programem autorun eater, wyłączając autostart i trzecia opcja to jak wkładasz pendrive trzymaj klawisz shift - wyłącza to autostart w danym momencie, do tego nie otwieraj wtedy niepewnego pendrive przez...

    Pogotowie Antywirusowe keseszel   28 Lut 2009 18:19 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2666
  • Wirus - Foldery jako skroty na pendrive

    Witam jak w temacie mam ten oto problem. Nie wiem co zrobić żeby nie tracić tych folderów ani ich zawartości. Proszę o bardzo szybka pomoc bo na jutro muszę mieć te pliki. Tyle co zrobiłem to przeskanowałem pendriva za pomocą USBfix i o to log który otrzymałem: ############################## | UsbFix...

    Pogotowie Antywirusowe Doggebi   12 Maj 2016 22:01 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 627
  • Windows 7 - Wirus zablokował antywirusy i pamięci USB

    Witam, dostałem laptopa z nową wersją "Policyjnego wirusa" który żąda okupu. No więc zlokalizowałem że autostart jest w system32/rundll32.exe , a sam wirus w C:\Users\dom\fdsadasdassa.exe Wirusa wywaliłem, a rundll32.exe skopiowałem ze swojego komputera i przez linuxa podmieniłem. Wyłączyłem Javę...

    Pogotowie Antywirusowe elly1337   06 Gru 2012 21:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1611
  • Mam wirusa W32.hllw.Gaobot.gen

    Witam, zajrzyj moze tutaj : lub poszukaj na stronie www.symantec.com w dziale virus removal tools czy cos takiego jakichs informacju na ten temat, jezeli to wirus ktory uruchamia sie razem z windowsem to moze start -> uruchom i wpisac msconfig a tam pozniej w zakladce autostart (win98) lub uruchamianie...

    Software serwis djcrash   03 Maj 2004 23:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 852
  • Wirus w K800i. Po podłaczeniu do kompa Avast wykrywa wirusa.

    Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Zainstalowałem Kasperskiego, przeskanowałem phona i system. Usunąłem autostart i explorer.exe z phona. Dodatkowo odpaliłem Combofix. Wydaje się byc wszystko ok. Jedynie system w kompie startuje mi z otwartym folderem Moje dokumenty (Avast starał się naprawic i wywalic...

    GSM Użytkowy Madnesxx   06 Cze 2008 19:43 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3423
  • Wirus Live Security Platinum, jak usunąć

    Hehehe niby takie proste i oczywiste ale czy ktoś podziela skuteczność tej metody? Ja usuwałem ręcznie w trybie awaryjnym, po usunięciu wszystko wróciło do normy. Nie wiem czy to wystarczy ale komputer chodzi bez zarzutu już od prawie miesiąca. I to jest trafne rozumowanie.Jeszcze raz odsyłam do linku...

    Pogotowie Antywirusowe env002   04 Wrz 2012 17:38 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3171
  • Foldery - Zawias. Avast, wirus w pamięci, sprawdzenie loga?

    Witam... Chyba jestem posiadaczem wielkiego problemu :( . Leczę, że może ktoś z szanownych forumowiczów będzie mi umiał pomóc, ale do rzeczy... Otóż, od niedawna (może tydzień max.) mam kłopoty z folderami... Kiedy opalam folder INCOMING z emula to komputer się niekiedy po prostu wiesza... gdy...

    Software serwis Konrad3006   08 Kwi 2007 20:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 987
  • Autostart - program uruchamiany cały czas powraca po odznaczeniu z listy

    Masz kartę graficzną Nvidia i to jest proces który ustawia parametry wyświetlania obrazu na tej karcie. Nie wyłanczaj tego. To nie wirus

    Software serwis leoleo   28 Sty 2005 13:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 975
  • Autostart-WinXP automatycznie otwiera się folder common ?

    Mój Komputer :arrow: Narzędzia :arrow: Opcje folderów :arrow: Widok :arrow: opcja Przywróć poprzednie okna folderów po zalogowaniu powinna być odznaczona. Może to być też efekt działania wirusów, więc dla pewności proszę wkleić z programu HijackThis (jako zwykły tekst, nie załącznik).

    Software serwis wer1207   02 Maj 2007 14:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2526
  • Autostart przy uruchomnieni komputera

    Start>uruchom> regedit NAJPIERW TWORZYSZ BACKUP! Plik>export W rejestrze sa dwa miejsca ktore odpowiadaja za uruchamianie programow podczas startu komputera. Jeden w HK Local Machine (HKLM) oraz drugi w HK Current User (HKCU) w obydwu wchodzisz w Software>microsoft>windows>current version>RUN...

    Software serwis emoemo   12 Gru 2008 15:49 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1556
  • Autostart strony gameharbor

    Dziękuję za pomoc wszystko wróciło do normy czy mogę zainstalować z powrotem kodeki? czy ten wirus był groźny?

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   14 Wrz 2014 14:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 573
  • Jak usunąć wirusa z pamięci ram??

    To nie jest wirus tylko dialer. Ściągnij najpierw AdAware, CWSchredder a na Elektrodzie znajdziesz program Starter. W Starterze możesz wyłączyć autostart niechcianego programu.

    Software serwis mirekwr1   24 Kwi 2004 16:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8234
  • Mam wirusa- Virus.Win32.Virut.a

    Witam Wie moze ktos cos o tym wirusie - Virus.Win32.Virut.a ? Szukalem w necie, ale w zasadzie pisza tylko ze taki jest, ale nic poza tym. Zlapalem takiego syfa i nie moge sie go pozbyc. nie wiem gdzie go szukac... w jakim pliku sie umiejscowila ta zaraza. Powoli ale systematycznie zaraza mi wszystkie...

    Software serwis gsm_virus   09 Paź 2007 18:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 7461
  • Log OTL po wyczyszczeniu systemu z wirusa "policjia"

    Witam, proszę o sprawdzenie log'u OTL, w systemie zagnieździł się wirus policja, usunąłem go i chciałbym być pewny że nic nie zostało. Może w logu będzie coś na temat tego, po uruchomieniu system wyskakuje za każdym razem, szukałem w autostart, rejestr, i procesy ale nic nie znalazłem.

    Pogotowie Antywirusowe Krzysiek99   28 Cze 2014 17:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 819
  • mam wirusa i nie mogę go wywalić

    Hello , viry są wredne (ale i bardzo pouczające) w32.hllw.gaobot.gen -->> nie miałem (chyba) jeszcze tego , więc nie mogę CI pomóc na 100% , jednakże mogę polecić pewien uniwersalny sposób : start\uruchom i wpisujesz "msconfig" (oczywiście bez cudzysłowiu) z zakładki uruchamianie wywalasz dziwne...

    Software serwis zabka   06 Gru 2003 17:59 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3468
  • wirus czy sprzet

    uruchom/ms config -inaczej nie umiem ,a wpisz regedit [rejestry] może masz blastera?wtedy potrzebny byłby blaster removal -sam widzisz co wart jest norton... przeskanuj w trybie awaryjnym tak wogóle co masz?xp? łaty poinstalowane? na przyszłość zrób sobie ze 2 3partycje i postaw jakiś drugi system...

    Software serwis Gresus   10 Paź 2004 21:17 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 4007
  • Kolejny wirus

    nie nie nie!!!! wejdz w msconfig i w zakladce autostart znajdz ten proces wylacz go zeby sie nie uruchamial wyjmij wtyk od netu zrob restart i przeskanuj kompa usunie wszystkie a pozniej restart i podlacz neta wiadomo ze jak jest uzywany to nic go nie usunie po to ktos wymyslil msconig

    Software serwis Anielica_Diablica!   09 Lis 2004 15:14 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2280
  • WIn 2000 - Hardcore .. nowy wirus???

    Witam mam kompa stacjonarnego oraz laptopa na obydwooch zainstalowany win2k SP4 i wszystkie uaktualnienia. I na obydwoch sie dzieje tak samo.. tzn... po nieokreslonym czasie pracy na kompie moze to byc 1 minuta a czasamo dopiero po 2 godz. \komp sie zawiesza... tak sie zawiesza ze zadne programy...

    Software serwis Radzious   06 Paź 2005 05:39 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1581
  • Win2000 - komputer cały czas coś czyta z dysku i bardzo wolno chodzi. Wirus, RAM

    przetestuj dusk czy nie ma badów przetestuj pamięć mimo ze autostart jest czysty , zrób skan tym a log wklej tutaj

    Software serwis marcinmarcin007   07 Mar 2006 22:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1506
  • Wyłączanie się komputera. Czy to może być wirus?

    Dzięki za sugestie,a wiec tak: płyta głowna to ASrock K7S8X dysk twardy Samsung SP 0802N zasilacz jakiś tam 350W system przeskanowany i nic. Poniżej log z hijack:Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 11:23:56, on 2006-07-30 Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer...

    Software serwis roni_71   31 Lip 2006 05:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2069
  • System WinXP wraz SP2 - po ataku wirusa

    Ja - 2007-07-21 21:01:50 - ComboFix 07-07-14.6 - Dodatek Service Pack 2 NTFS ((((((((... Files Created from 2007-06-21 to 2007-07-21 ))))))))...

    Software serwis xXx Sonic xXx   23 Lip 2007 01:56 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 3177
  • asghost.exe czy to jakis wirus?

    Witam. Od jakiegoś czasu w procesach systemowych widnieje asghost.exe. Czy to jakiś wir? Daje loga z ComboFixa ComboFix 07-08-17.2 - "Just" 2007-08-21 8:08:58.1 - NTFSx86 Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600.2.1250.1.1045.18.577 [GMT 2:00] * Created...

    Software serwis Kolobos   21 Sie 2007 16:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 13344
  • Spowolnienie komputera-wirusy, ad-aware itp.?(?)

    Kilka dni temu Panda wyświetliła alert o wykryciu narzędzia hakerskiego. Kliknąłem aby usunąć to jednak po skanowaniu pojawiały się nowe wirusy i trojany. Skanowałem komputer Superantispyware, SDFix oraz Pandą i teoretycznie wszystko usunąłem co zostało wykryte ale dalej jest coś nie tak, bo komputer...

    Pogotowie Antywirusowe jankolo   20 Gru 2008 00:05 Odpowiedzi: 892    Wyświetleń: 211810
  • Jestem administratorem, czy nie? (wirus)

    Ostatnio mój komp zaczął pracować niestabilnie często wieszając się przy logowaniu (na ekranie "Zapraszamy"). Zacząłem skanować dysk i skaner avast zawiesił się na folderze z zainstalowanym eMule. Otworzyłem ten folder i od razu rzucił mi się w oczy plik "emule.exe -autostart" (Win32:Beagle-WZ). Udało...

    Software serwis LED5W   05 Maj 2008 13:19 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1744
  • Trojany i nie tylko. Wirusy pojawiają się zaraz po formacie.

    Wiesz pewnie jak to z czlowiekiem jest, ciezko zmienic nawyki ; ) Sprobuje cos innego uzywac, moze przypadnie mi do gustu ; p LOG Z COMBOFIX: ComboFix 08-06-01.6 - Beata 2008-06-02 20:37:30.1 - FAT32x86 Running from: C:\Documents and Settings\Beata\Pulpit\ComboFix.exe WARNING -THIS...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   03 Cze 2008 10:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1690
  • Proszę o sprawdzenie logów - wirus Win32:AuCrypt [Cryp]

    Jest i log z combofix: ComboFix 08-06-10.5 - PAWEŁ 2008-06-12 16:04:39.1 - NTFSx86 Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600.2.1250.1.1045.18.504 WARNING -THIS MACHINE DOES NOT HAVE THE RECOVERY CONSOLE INSTALLED !! . ((((((((((((((((((((((((( Files Created from 2008-05-12 to 2008-06-12...

    Pogotowie Antywirusowe ruzamlewap   12 Cze 2008 18:07 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2120
  • Wirus lub trojan w c:Windows/Temp

    Ludzie pomóżcie bo wymiękam. Jest problem tego typu. Od jakiegoś czasu jak chcę przeskanować kompa antywirem kasperskim, albo innym skanerem online np mks, norton, kaspersky, eset to mi wywala błąd explorer.exe jak dojdzie skanowanie do C:windows/temp. podejrzewam, że coś w nim siedzi ale ręcznie tego...

    Pogotowie Antywirusowe levy1   08 Lip 2009 13:35 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2675
  • Włamanie do komputera - wirus pisze sam na ekranie

    Nod całą noc skanował, wykrył jedno infekcje i niby naprawił, ale dziś to co sie stało to masakra. a gość napisał mi tak Z ComboFix Log wklejony, autostart zaraz lookne Po tym jak mi napisal zrobilem restart i wszystko banglalo, dopiero Combo, wiec nie wiem, zostawie komp wlaczony an co,...

    Pogotowie Antywirusowe maniekasus   26 Sie 2009 18:29 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3361
  • złapalem jakiegos wirusa, pomóżcie

    ale pytałem o to czy to dziadostwo zostało usunięte i czy komp jest tak sprawny jak dziś rano? wogóle to ostatnio powoli się włącza pomimo tego ze autostart nie jest tak przepełniony. mam jeszcze dodatkowe pytania: 1jaki jest najlepszy antywir? nie chce kupywac go tylko używać w domu za darmo. awast...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   24 Sty 2011 22:41 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 2470
  • Mam problem z wirusem ktory wyłacza komputer....

    A może zamiast od razu z armaty strzelać, to warto sprawdzić co zawierają: autostart, zaplanowane zadania i lista procesów (ctrl+shift+esc).

    Pogotowie Antywirusowe Acorus 20   21 Lut 2011 11:37 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6268
  • Wirusy - Córka zawirusowała mi całkowicie laptopa

    Mam jeszcze drugiego laptopa. W drugim to ja coś instalowałem i była informacja że zgadzam sie na wykorzystywanie mojego laptopa do kopania bit coinów. Anulowałem to ale mam wrażenie że mimo wszystko mam to zainstalowane. W Malwaresbytes nic nie znalazło ale net mi trochę muli. Dlatego wrzucam logi. Dodatkowo...

    Pogotowie Antywirusowe adamos793   18 Kwi 2015 14:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1083
  • Pendrive w trybie awaryjnym, a wirusy

    Na zawirusowanym komputerze uruchamiamy (są takowe softy) tylko odczyt pendrive'a i to powinno wystarczyć do ochrony przed zainfekowaniem. Logiczne jest, że jeśli skopiujesz zarażone foldery {pliki) to tryb awaryjny nic Ci nie pomoże. Pozostaje skanowanie komputera z pamięci przenośnej (tryb "Read")...

    Komputery Początkujący Kolobos   09 Cze 2015 06:57 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 636
  • Prawdopodobnie wirus zamula mi internet.

    FIXLOG [syntax=text]Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x86) Wersja:15-09-2015 Uruchomiony przez Kamila (2015-09-23 10:56:12) Run:1 Uruchomiony z C:\Users\Kamila\Desktop Załadowane profile: Kamila (Dostępne profile: Kamila) Tryb startu: Normal ==============================...

    Pogotowie Antywirusowe Domino_2   23 Wrz 2015 12:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 732
  • Ponad 1100 wirusów w MBAM, wyskakujące okna w Chrome, logi z FRST

    Czy nadal wystepuja jakies problemy z systemem? Losowo przy odpaleniu jakiejś strony w Chrome odpala się nowe okno Chrome ze stroną lawsivo (dot ru) czy jakoś tak, dodatkowo filmiki na YouTube trzeba odpalac ręcznie po ich włączeniu, nie odpalają się automatycznie, i chyba ostatnie, 3 okna chrome...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   01 Kwi 2018 15:19 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 702
  • Wirus wyświetla reklamy. Proszę o sprawdzenie logów

    Usun rozszerzenie NoFollow Simple i sprawdz czy cos sie zmieni. Wykonaj Fixlist.txt dla FRST: CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-3617868824-1911964438-29216... -> C:\Users\Natalia\AppData\Roaming\GG\ggdr... => Brak...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   24 Wrz 2018 20:10 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 105
  • Wirus gmaegames.pro/redirect-from-banner.html Win 10

    Podepnę się pod temat: mam ten sam problem, po usunięciu wpisu autostart w ccleaner dotyczącej dipladoks.org problem ze stronę gmaegames.pro/redirect-from-banner.html notorycznie powraca. Proszę o sprawdzenie logów Wydzieliłem jako nowy temat. Nie podpinaj się pod cudze wątki. RADU23

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   05 Lis 2018 20:42 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 39
  • Uruchamianie programu przy starcie systemu

    A o co chodzi że nie może to być Autostart? Wirus? Czy jaki inny grzybek? Krzysiek

    Software serwis Matuzalem   25 Lut 2011 07:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2479
  • Zawirusowana karta pamięci

    uruchom jakiegoś linuxa z płyty livecd, potem sformatuj mkfs.vfat -c /dev/twoja_karta_pamieci i po wirusach. Albo jeśli to jest karta np. sd i masz aparat fotograficzny na karty sd wsadź ją i sformatuj w aparacie :) Potem wsadź kartę gdy na komputerze będzie windows i zobacz czy ci pliki przybędą...

    Naprawa HDD i odzysk danych Uco   21 Sie 2011 19:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2334
  • Nie mogę wejść na partycje przez podwójne klikniecie!

    Jeśli jest to wirus, o którym myślę, to po prostu źle robicie , bo jego usunięcie jest banalnie proste. I to bez użycia dodatkowych programów. Wystarczą jedynie narzędzia wbudowane w każdego Łindołsa. Napiszę kolejne kroki, jakie trzeba wykonać: 1. Wpisz w Menu start -> Uruchom... : msconfig...

    Software serwis Kolobos   17 Sty 2008 22:07 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 35585
  • Wysokie użycie procesora i ramu

    Autostart nie budzi moich podejrzeń. Słówko o wirusach w kwarantannie: Trojan Agent to typowy trojan 'zapraszający' inne dziadostwo ale możliwe, że plik nie jest tak naprawdę zainfekowany (wg. informacji wyczytanych w sieci) ale jeżeli nie sprawi to kłopotu to wywal ten program i usuń (jeżeli pozostanie...

    Software serwis jankolo   17 Lis 2010 20:38 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 7475
  • Złe uruchamianie windowsa.

    Kurcze tam w autostarcie siedzą różne rzeczy ale autostart chyba nie działa zobacz w moim pierwszym poście na orrazek a zobaczysz że autostart jest jakby wyłączony. Mogę tam sobie grzebać do woli a i tak nic się nie zmienia. Zobacz ile dziadostwa mam uruchomione i nijak nie mogę tego wyrzucić. No...

    Software serwis md   10 Sie 2004 14:28 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 1935
  • Chcesz sprawdzić log HijackThis? Zajrzyj TU !

    Witam ! W związku z tym że na forum coraz częsciej pojawiają się prośby o sprawdzenie loga HijackThis zamieszczam tutaj porady (nie mojego autorstwa, a znalezione w sieci przez kolegę marek216 ) jak zrobić to samemu. Od dziś każdy nowy temat z prośbą o sprawdzenie loga bez podania przyczyny moderatorzy...

    Software serwis jankolo   23 Lis 2007 20:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 14298
  • Dwie partycje na pqi Card Drive 1GB u510 pro

    Próbowałeś usunąć tylko plik autorun, czy partycję także? Nasuwa mi się kilka pomysłów: 1. Usunąć partycję pod Windowsem. 2. Usunąć partycję z bootowalnej płyty (np. Hiren's Boot CD), z tym że nie wiadomo, czy programy partycjonujące będą widzieć pamięć podpiętą pod USB. 3. Program zapewne pracuje...

    Komputery Hardware 447988   24 Mar 2008 12:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2370
  • Asus NVIDIA GTX 850M CORE i7 - Trojan który powraca

    Jeśli przy uruchamianiu komputera startuje ten program, dołączony jest do autostartu. Aby go usunąć wejdź w Menedżer Zadań (CTR+ALT+DEL) wybierz zakładkę Uruchamianie. Jeśli widzisz tam jakiś podejrzany plik, kliknij na niego prawym przyciskiem myszy i wybierz Otwórz lokalizację pliku. Potem go usuń...

    Pogotowie Antywirusowe safbot1st   05 Mar 2018 18:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 228
  • Problem ze stacja dyskietek

    Oto lista wszystkiego tego co mam w Autostarcie: 1) ctfmon.exe 2) Gadu-Gadu 3) ScanRegistry 4) SystemTray 5) LoadPowerProfile 6) Voodoo Banshee 7) Zasobnik systemowy 8) TaskMonitor 9) CricitalUpdate 10) InstantAccess 11) LoadPowerProfile 12) SchedulingAgent 13) MDM 7 14) MOSearch 15) Autostart pakietu...

    Software serwis CKsrv   26 Kwi 2003 18:24 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 3411
  • Komunikat o błedzie c:/windows/sys.reg

    Wiesz co, cos mi sie zdaje ,ze sam ten plik sys.reg jest dosc podejrzany ! Byc moze jest to czesc jakiegos wirusa , tyle sie tego natworzylo, ze wcale bym sie nie zdziwil - te wirusy niekiedy sa tak przymitywne ,ze musza wgrac informacje do rjestru a dopiero pozniej zaczynaja dzialac :? wiec na twoim...

    Software serwis undying18   14 Maj 2004 13:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1141
  • Windows 98SE zajmuje dużo pamięci co jest?

    Witam Miałem zainstalowany system Windows ME i od jakiegoś czasu zauważyłem, że jakoś dziwnie się wiesza. Odpaliłem więc programik AIDA32 (podaje szczegółowe informacje o kompie i systemie) i okazało się, że system przy samym pulpicie (nie są uruchomione programy, nie są otwarte okienka, jedynie załączone...

    Software serwis jankolo   09 Cze 2005 23:01 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1293
  • Jak uruchonić panel sterowania (drobniutki wirusik ;))

    Muszę przyznać że po raz pierwszy tak bardzo mnie wyłożył wirus. Usunął wszystkie ikony nie ikony, wszystkie skróty z pulpitu zablokował menadżera zadań (nie mogę skillować procesu), usunął konto administratora, przy próbie zalogowania pisze że nie odnaleziono nazwy a utworzyć drugiego nie mogę ponieważ...

    Pogotowie Antywirusowe LEM   02 Sie 2008 19:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3597
  • Proszę o sprawdzenie logów- komputer nie wyłącza się

    Witam Laptop Acer Aspire 3630, Win XP SP2, zapora systemowa, antywirus- Avast Home Edition. Komputer jest stale podłączony do internetu ale od prawie roku nie było większych problemów... Przedwczoraj nasza współlokatorka pożyczyła kompa, podłączała swojego pendrive no i... komp nie chce sie wyłączyć:...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   23 Wrz 2008 18:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1289
  • wylaczanie w msconfig nie zawsze dziala

    Ok, sorry za poprzednie tematy, które tworzylem przez czysta paranoje, ale te tematy juz dawno zostaly zamkniete a ten nie do konca ma z tym cos wspólnego, no chyba to ze chodzi o proces. A szczególnie chodzi o qttask.exe. Nauczylem sie ze trzeba wejsc w msconfig > Autostart zeby dany proces wylaczyc...

    Software serwis Kolobos   20 Wrz 2009 09:21 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1778
  • Aktualizacje - Zmulenie kompa

    Antywirus : Brak, uznałem, że tego nie potrzebuję ak na razie żadnego wirusa nie znalazłem a co tydzień skanuje dysk. To zdecyduj się czy masz antywirusa czy nie. Ja jednak zalecam mieć to że nie wchodzisz na jakieś strony nie znaczy że nie może ci się dostać do systemu infekcja. Wystarczy podpiąć...

    Software serwis radekslu   12 Mar 2013 16:35 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2394
  • Zamykanie okienek w win98

    z tym msconfig too bardzo prosta sprawa wpisujesz ta nazwe w uruchom ,dajesz zakladke autostart i wylaczasz "smieci" pewnie duzo sie tego nazbieralo ,mozliwe ze masz wirusa ,masz jakis skaner ??

    Software serwis DukE   01 Mar 2003 22:05 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1411
  • samoczynne wyłączanie kompa-problem

    Witam! Mam taki sam problem lecz inny system Nie wiem już co zrobić, cała moja wiedza tutaj legnie ... Komp się wyłącza i nie wiem dlaczego!!!! Żadna dodatkowa aplikacja nie powoduje tego wyłączenia (czysty autostart w MSconfig). Nie mam też wirusa (NAV 2002, definicje najnowsze). Zmiana konfiguracja...

    Komputery Hardware DleV   03 Lis 2004 00:23 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 3047
  • Ekran monitora przękręca się do góry nogami

    U mnie ten programik działa jak ALT+R, wymieniłbym sterowniki grafiki - albo odinstalowal go - pecet wlaczy sie prawdopodobnie bez obrotu. I wtedy wpakował powiedzmy sterowniki dla innych dystrybutorów niż ATI. Niestety cieżko zasugerowac co się startuje w windowsie 2000 (autostart) w win 98 było...

    Monitory Serwis dzimber   12 Lis 2004 15:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 14115
  • Winda xp a znikające ikonki.

    A może masz przeładowany jakimiś programami, włanczasz tego dużo system jest przeciążony i coś czeba wyłonczyć. Porponuje wejść w msconfig w autostart i powyłanczać nie potrzebne programy. Próbowałeś re-instalować Windowsa?? A sprawdzałeś czy nie masz wirusów ?? Zrób jakiegoś screena jak...

    Software serwis Mody   03 Maj 2005 09:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3605
  • Problemy z kompem

    Możliwe przyczyny to słaby zasilacz ( a jeśli jakiś dziad to przy takiej konfiguracji radziłbym zakupić coś porządnego), jakiś proces żre zasoby, może wirus, albo szpieg. Przeskanuj system antywirem, AdAwarem, sprawdź autostart czy nie za duszo śmieci ci się odpala. Jaki cooler masz na procku? 60°C...

    Komputery Hardware Bullitt   09 Sie 2005 10:26 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1526
  • Neostrada i win 98. Od pewnego czasu automatycznie wyrzuca mnie z internetu.

    Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe... Files\Sygate\SPF\smc.exe C:\WINDOWS\Exp...

    Software serwis Napiatko   26 Lis 2006 22:16 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2135
  • Problem z dyskiem.... chyba

    Moja Plyta Glowna to Soltec VIA KT600 Kondensatory sprawdzalem wszystkie tak na "oko" sa OK Zasilania nie mam jak sprawdzic ale moge podac odczyt programu Everest procesor - 1.54v 2.5v - 2.67v 3.3v - 3.23 5v - 5.03v 12v - 11.60v Komputer skanowalem Mks-em online ale on chcial mi usuwac...

    Software serwis jankolo   10 Lis 2006 20:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1731
  • Niechciana strona startowa w Internet Explorer

    no wiec zrobilam to mam nadzieje dobrze i wyszlo mi cos takiego: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 20:32:52, on 2007-01-22 Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe...

    Software serwis Psiotrek   13 Lut 2007 18:08 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3288
  • Sterowanie ustami lub brodą dla osoby sparaliżowanej

    Tylko ze jakby komputer mialby byc caly czas wlaczony to moze byc problem z poborem pradu - nawet jak to bedzie jakis celeron 333 . po 2 - komputer moze sie zawiesic , zlapac wirusa- jesli jest podlaczony do internetu itd. CHociaz z 2 strony jakby jednak zdecydowac sie na komputer to ciekawa sprawa...

    Projektowanie Układów pyl0s   13 Cze 2007 11:28 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 5518
  • Problem z drukarką/skanerem HP PSC1215

    Cały Windows był skanowany i jest czysty od jakichkolwiek wirusów itp. HijackThis też nic nie wykazuje... Dla zasady zamieszczaj jeszcze log: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 19:00:41, on 2007-05-04 Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet...

    Software serwis tomo1000   04 Maj 2007 22:28 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2481
  • Błąd kasowania jakiegoś pliku przy włączaniu laptopa

    Autostart wyczyszczony! Wirusy... usunięte... jeszcze parę prac porządkowych... Laptop działa jak nowy! Wszyscy otrzymuję punkciki :) DZIĘKUJĘ za pomoc! Pozdrawiam Bartek

    Software serwis gory   18 Lut 2008 12:13 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1401
  • mp3 player POmoCY!! odtwarzacz zapewne zewirusowany!!

    potrzebuje pomocy.. cos sie nagle stalo z mim odtwarzaczem mp3. prawdopodobnie to wirus , ale to jakis grozny... na pierwszy rzut oka mptrojke jest przez PC odczytywana, ale gdy chce odtworzyc pliki znajdujace sie na tym dysku przenosnym to pisze tak jakby go nie bylo... prosze o pomoc!!!!!! widzialem...

    Naprawa HDD i odzysk danych Anonymous   18 Lip 2008 17:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1362
  • Ciekawe pliki wsadowe

    Ja jak byłam w szkole to pisałam dla jaj taki bacik wyświetlający się podczas startu systemu (win95) o wirusie, formatowaniu dysku, zniszczeniu procesora... Muszę powiedzieć że było nieźle śmiechu z tego powodu jak niektórzy zaczynali panikować :) Może coś takiego tylko odpalanego na całym ekranie...

    Software serwis K!lleR   30 Wrz 2008 16:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 9259
  • Konfiguracja Win XP - przyspieszenie kompa

    Po pierwsze upewnij się czy nie masz wirusów, trojanów lub innych robaków w systemie (podejrzane uruchomione procesy, autostart), jeśli system dawno instalowany to zrób defragmentację dysku, wyłącz indeksowanie na wszystkich dyskach jeśli masz NTFS, a poza tym: MenuShowDelay na 0 w Rejestrze, Wygląd...

    Software serwis Gelip   28 Gru 2008 15:25 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1092
  • niedziałający Autorun.inf

    Zauważyłem u siebie trochę dziwną rzecz, mianowicie jak stworzę sobie na pendrivie czy CD plik autorun.inf z odpowiednimi wpisami to nie działa. Jednak jak na penie ktoś mi przyniesie jakiegoś wirusa to się uruchomi tamten autorun. Co tu jest nie tak? Dodam, że system mam dość "świeży", nie bawiłem...

    Software serwis Kolobos   07 Lut 2009 00:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1320
  • W jaki sposób 'przyspieszyć' działanie systemu operacyjnego

    Komputer nie ma wirusów przynajmniej tak "uważa" kilka programów antywirusowych. Autostart jest wyczyszczony łącznie z usługami z które nie są potrzebne a były instalowane do różnych programów. Jest to system Windows XP z Sp2 zaimplementowany. System ma kilka miesięcy. I działa stabilnie.

    Software serwis adydan   19 Kwi 2009 18:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3106
  • Problem z otwieraniem partycji - jak sie zabezpieczyc?

    Witam! Ostatnio zrobilem reinstalacje systemu i zaraz po włączeniu okazało się, że nie działa mi otwieranie wiekszości partycji poprzez dwukrotne kliknięcie. Troche poczytałem i użyłem ComboFix, który zdaje się naprawił problem ale dla pewności daje tu logi z ComboFix i HijackThis (w załączniku)....

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   15 Paź 2009 21:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1071
  • Jaki pendrive z Autostartem?

    Też mnie trochę zdziwił temat. Każda pamięć masowa podlega autostartowi, chyba że wcześniej wyłączysz tą funkcję dla niej, np tak jak ja - wyłączyłem autostart dla pamięci masowych i wszystkich innych nośników danych (w jakim celu? - wiele wirusów rozprzestrzenia się przy autostarcie). Co do wyboru...

    Komputery Hardware 1177712   21 Lis 2009 19:03 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2398
  • Prośba o sprawdzenie loga

    Rozumiem że to programy do usuwania "szkodników" z pendrivów. Czyli sposób zapobiegania: Wyłączyć autostart, i dalej używać, Noda + PC Tools? Jaką ochronę w czasie rzeczywistym używać żeby się tego pozbyć? Dlaczego PC Tools nie wykrył że jakaś aplikacja się uruchamia? albo antywirus wykrył, ale...

    Pogotowie Antywirusowe karolczyzycki   30 Lis 2009 20:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 728
  • pendrive - z plikiem tym nie jest skojarzony program

    Witam! Win XP - Gdy klikam na skrót pendrive to krzyczy, że z plikiem tym nie jest skojarzony program i nie otwiera! Gdy prawy-klik na skrócie i exploruj to otwiera zasoby pendriva do exploracji. Na penie nie mam pliku autostart, więc co to może być? Wirusów nie wykryłem. Pozdrawiam

    Pogotowie Antywirusowe minimaxi   08 Sty 2010 19:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1499
  • Nie otwiera pendrivea ani innych urządzeń

    Po podłączeniu do usb pendrivea lub innego urządzenia magazynującego odpala się autostart i jest OK. Jednak po kliknięciu 2xLPM wyskakuje opcja otwórz za pomocą programu i lista owych do wyboru. Dawałem explorer jednak nie jest aktywna ikona z "ptaszkiem" do zaznaczenia opcji "zawsze otwieraj z tego...

    Komputery Hardware Kolobos   13 Lut 2010 15:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 693
  • program run32dll.exe przestał działać

    może masz jakiegoś wirusa, albo zbędne oprogramowanie w autostarcie? Przeskanuj system i przeczyść autostart. rundll32 to aplikacja przeznaczona do uruchamiania plików dll, nie potrzebna w typowych programach windowsowych.

    Pogotowie Antywirusowe michaszek666   07 Kwi 2010 18:50 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 5374
  • System stoi na "Trwa ładowanie ustawień osobistych"

    Witam potrzebuję podpowiedzi co mogę jeszcze zrobić. Komputer w firmie z XP Home. Przy uruchamianiu, po wpisaniu hasła do użytkownika pojawia się "trwa ładowanie ustawień osobistych" i na tym wisi około 15 minut, później niekiedy uruchomi się dobrze, niekiedy sama tapeta bez ikonek. Komputer używany...

    Software serwis Matuzalem   28 Kwi 2010 14:05 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 5288
  • Po uruchomieniu PC muszę czekać aby móc wcisnąć START

    Cześć. Mam problem jak panowie powyżej, system startuje, ale na to, żeby skorzystać ze startu, muszę czekać 12-18 minut. Wtedy też włącza się charakterystyczny motyw dźwiękowy windowsa. System przeskanowałem: -Avastem -Ad-aware I mimo że oba znalazły mi po wirusie to problem nadal występuje....

    Pogotowie Antywirusowe cahirek   06 Paź 2010 19:43 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1268
  • Prośba o sprawdzenie loga

    Witam! Już na samym początku widzimy dwa potężne wirusy: Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.17093) Ale to na marginesie :) Po pierwsze masz na kompie uruchomione masę niepotrzebnych rzeczy m.in. messenger itp. wirów jako takich...

    Pogotowie Antywirusowe Chrisss91   02 Lut 2011 12:31 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1271
  • Brontok na pendrive, jak się pozbyć?

    Ja mam autostart wyłączony już od dawna. Jeżeli podepnę pena i otworzę go to przecież wirus automatycznie przeniesie się na partycję. Nie chcę ryzykować i powtarzać wszystko od nowa. Nie wiem czy mam go przeskanować MBAMem i wtedy sie nie uaktywni??? czy jak??

    Pogotowie Antywirusowe ujeczek   03 Lip 2011 16:11 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2732
  • Jaki antywirus do starego komputera?

    Dlaczego musisz? Przy obecnych infekcjach antywirus i tak duzo nie pomoze. Wystarczy zajrzec do dzialu Pogotowie Antywirusowe. Jak chcesz to skanuj raz na jakis czas przy pomocy cureit oraz mbam. Uruchomiłem pendrive'a na innym komputerze i wyskoczył monit że jest wirus. NIe zwróciłem uwagi co...

    Software serwis Alana   09 Sie 2011 07:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3605
  • Run time error 53 start systemu

    napis "IE5" sugeruje 2 rzeczy. - chodzi o Internet Exploer - i że jak nie napisali IE a nie pełnej nazwy to pewnie to wirus... wejdz Start > Programy > autostart i usuń niepotrzebne skróty i programy. moze kumpel podłożył. Czym skanowałeś kompa. a co tam zaczerniasz na pulpicie pliki... :D

    Pogotowie Antywirusowe DVDM14   01 Wrz 2011 17:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1743
  • c:\xampp\xampp-control.exe nie jest prawidlową aplikacja systemu win32

    c:\xampp\xampp-control.exe nie jest prawidlową aplikacja systemu win32 po próbie włączenia xampp taki komunikat. Ktoś wie o co to chodzi? Wirus, uszkodzony dysk lub coś innego uszkodził ci plik od panelu kontrolnego XAMPP, lub wpis do jego autouruchamiania (pewnie miałeś zainstalowany serwe WWW,...

    Software serwis mickpr   03 Sty 2012 23:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1811
  • Optymalizacja przyspieszenie XP

    436752896 - pamięć To może ja opiszę jak zwykle to robię w xp: 1. Właściwości systemu -> zaawansowane -> wydajność i zakładka efekty wizualne i tam zaznaczasz najwyższą wydajność. Możesz zostawić: - użyj wizualnych stylów okien... jeżeli nie chcesz żeby xp wyglądał jak W98 ;) - użyj cieni dla...

    Software serwis jankolo   27 Sty 2012 23:54 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1833
  • Długi czas startu systemu po dłuższym nie uruchamianiu komputera.

    Witam, mam taki problem, że komputer bardzo długo ładuje (ponad 5 minut - pulpit się pokazuje, ale nie można nic zrobić) system Windows XP. Dzieje się tak np. po całej nocy kiedy to komputer nie jest włączony, lub po prostu po paru godzinach wyłączenia kompa. Po ponownym uruchomieniu wszystko jest ok,...

    Komputery Hardware richardtraker1994   16 Lut 2012 16:19 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1851
  • Windows 7 długo sie ładuje

    Przed formatem zaczęły się problemy z długim ładowaniem Windowsa, więc zrobiłem recovery. Nic nie pomogło, więc męczyłem się jakieś max 2 tygodnie z powolnym włączaniem i zasięgnąłem pomocy na forum. Możliwe, że przez ten czas jakieś wirusy mogły być. Wyrzuciłem parę programów, wyczyściłem autostart,...

    Laptopy Hardware nazwa_zajeta   12 Kwi 2014 20:08 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 14068
  • Dell Latitude D600 - pracuje niestabilnie, przycina się.

    Witam. Ostatnio przyjechała do mnie z Niemiec rodzina. Przywieźli mi laptopa jak w temacie, u nich w Niemczech chłopaczek sprawdzał dlaczego komp jest nie stabilny, i stwierdził uszkodzony dysk twardy, po wymianie powiedział ze wszystko będzie okej. Pierwsze co sprawdziłem, to uruchomiłem komputer...

    Software serwis ŁukiSzczecin   14 Cze 2012 20:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2177
  • Blokowanie adresu przez NOD32

    Michal.K1 Odinstaluj DAEMON Tools Toolbar,uTorrentBar Toolbar,Winamp Toolbar.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej: :OTL IE - HKLM\..\URLSearchHook: {57BCA5FA-5DBB-45a2-B558-1755C3F6253B} - C:\Program Files (x86)\Winamp Toolbar\winamptb.dll (AOL LLC.) IE - HKLM\..\URLSearchHook:...

    Pogotowie Antywirusowe Michal.K1   07 Paź 2012 15:37 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2187
  • ASUS N56VZ - Strasznie zamula. Co robić?

    1. Temperatury 2. Daj smart dysku - zrzut z programu CrystalDiscInfo 3. Przeskanuj komputer skanerem bootowalnym np avira resuce - pamiętaj o aktualizacji bazy wirusów lub odpal Malwarebytes Anti-Malware ale w trybie awaryjnym. 4. Pokaż jak wygląda autostart. Wiersz polecenia-wpisujesz msconfig-zakładka...

    Software serwis hubertus93   13 Sty 2013 13:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1182
  • Zmiana kanału łączenia wifi w routerze .

    Infekcja, wirus. Przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware na początek. Pokaż też w trybie normalnym autostart. Wiersz polecenia-msconfig-uruchamianie. Zrób zrzut żeby było wiać wszystko.

    Software serwis azbi1   28 Lut 2014 11:27 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 17034
  • Laptop ASUS K52DE - Długi start po zalogowaniu.

    Witam. Zostałem zmuszony do zasięgnięcia porady na forum bo mnie już nerwy puszczają. Laptop jak w tytule,startuje normalnie po zalogowaniu pojawia się pulpit, pasek zadań itd. Trwa to jakieś 30 sek. i koniec.Myszka działa ale po kliknięciu na otwarcie czegokolwiek trzeba czekać parę minut. Cała sytuacja...

    Laptopy Hardware johnny5001   03 Sie 2013 22:19 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1854
  • Windows 7 zacinanie gier/filmów online/

    Witam, Problem pojawił się jakoś w środę. Wcześniej grając czasami w Pro Evolution Soccer 13 gra chodziła płynnie. Nagle zauważyłem, że tego dnia gdy ją uruchomiłem były zwiechy co 3-5 sec.. płynnie i znów zacięcia. To był pierwszy symptom. Film na necie np tvn player to samo. Straszne "lagi" / sprawdziłem...

    Software serwis konradsonic   22 Wrz 2013 15:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3114
  • Wolne Wczytywanie Danych - Windows 7

    Nie wiem jak się ma fragmentacja pliku do ustawienia jego rozmiaru na ręczny, (...) Ma się tak, że jeśli masz w miarę zdefragmentowaną partycję systemową, wyłączysz swap, zrobisz restart, włączysz swap na stałą wielkość, to system tworzy Ci na wybranej partycji jeden ciągły plik , który już nie...

    Początkujący Naprawy M_Kuba   23 Sie 2014 17:08 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1770
  • Excel - Mocny komputer zawiesza się po uruchomieniu arkusza/pliku xls

    Witam. można spróbować alternatywnego oprogramowania np. Libre Office, Open Office i porównać obciążenie procesora i ram (wyłącz także dla bezpieczeństwa autostart dysków wymiennych (uchroni cie to przed niektórymi wirusami) przeskanuj dysk na innym PC (może pendrive był zarażony)

    Software serwis paul0   21 Kwi 2017 09:52 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 13044
  • Pendrive Sony 16GB Odczyt/Zapis

    Witam was ponownie drodzy użytkownicy. Mam następujący problem z pamięcią flash marki Sony o pojemności 16GB (15.6) Otóż od pewnego czasu go nie używałem, leżał wraz z dyskiem twardym w pudełku i nie był mi potrzebny. Niedawno wszedłem w posiadanie nowego TV i chciałem oglądać na nim filmy z pendrive....

    Naprawa HDD i odzysk danych King Discord   12 Gru 2014 19:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1104
  • Menedżer zadań - podejrzenie infekcji wirusowej albo błąd systemu

    Witam serdecznie, Na początki przepraszam, jeśli zamieściłem post w nie tym dziale co trzeba. Mam problemy z którymi nie mogę sobie poradzić, Koledzy poradźcie coś. Pracuję na Windows Vista Home Premium, SP 2. Albo mój system został zainfekowany wirusem, albo mam usterkę programową. 1....

    Pogotowie Antywirusowe Artek_łódź   15 Gru 2014 23:03 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 735
  • kej find uninstall master - Wyszukiwarki wariują kej find i uninstall master

    Witam Mam duży problem, mój komputer zwariował i wszystko sie w nim zmienia w czasie rzeczywistym, nie moge nic wyszukac bo narzedziem do wyszukiwania jest wirus. Długo sam szukalem informacji jak to wszystko usunac ale najczesciej trafialem na strony wydmuszki ktore mialy tylko pogorszyc stan zawirusowania....

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   15 Lut 2015 08:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3702
  • Moja transmisja się zacina, dlaczego? Laptop+kamerka logitech c920

    jeśli twój laptop jest używany np 2 lub 4 lata lub więcej , radzilbym i to bardzo poprawić wydajność nawet o 60%. należy zrobić -zainstaluje Cleaner tam (wyczyść pierdoły,w Autostart odznacz wszystkie pliki i programy które da się , usuń programy niepotrzebne ) ---zrób DEFRAGMENTACJE dysków ---...

    Początkujący Naprawy voltandwatt   26 Lut 2015 21:25 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1143
  • GTX260, 640 X4, SSD - CS: GO Przycina się w menu i podczas startu gry.

    Akurat składa się że miałem ten sam problem pół roku temu, rozwiązałem go i mam teraz w menu 120 fps a podczas gry około 80 fps . . 1 Zainstaluje Adobe Flash Player , a jeśli go masz to go po prostu zainstaluj ponownie 2 , Zainstaluj Slim Drives , ten program zainstaluje ci waże sterowniki , które...

    Software serwis pepelito   18 Sty 2017 15:51 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2496
  • Wolny komputer - wydajność prawie zerowa.

    1. Odinstaluj zbędne programy. 2. Wykonaj testy pod kątem wirusów, i zrób porządek w rejestrze - użyj programów: Malwarebytes Anti-Malware, AdwCleaner, Ccleaner. 3. Wyłącz autouruchamianie przy starcie systemu programów (usuń z autostart), których nie potrzebujesz.

    Komputery Początkujący nerv234   11 Kwi 2015 11:48 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 1257
  • Laptop ASUS X52JE bardzo wolno się włącza

    Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z moim laptopem. Jego model to Asus X52JE. Laptop jest po akcji serwisowej , w której wymieniona fabrycznie wadliwą płytę główną. Jest to generalnie troszkę wiekowa maszyna. Laptop jest w fabrycznej konfiguracji sprzętowej. Jedynie pamięć RAM jest zwiększona do...

    Komputery Początkujący 2623962   25 Cze 2015 19:23 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 672
  • Brak kontrolera multimediów wideo jak sobie poradzić

    Witam. Podaj identyfikatory Kontrolera multimediów wideo (jak to zrobić przeczytasz Czy to wina karty graficznej czy braku kontrolera multimediów wideo? Sprzęt jest za wolny na obecny Internet (1 GB RAM, jednordzeniowy CPU, 13-letnia karta graficzna, Windows 7 - system mocno obciąża sprzęt, a każda...

    Software serwis juniorps   24 Wrz 2015 17:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 477
Mouser  Szukaj w 5mln produktów