Statystycznie, ten kod generuje kierownica w turbinie.Należy wymontować turbinę i wyczyścić .
Z tych bledow wynika ,ze przeladowuje turbina. Wyjac wyczyscic i ma chodzic. Poszukaj na forum tematow z VW w roli glownej
a w jaki sposob wyeliminowac ze to turbina nie przepuszcza oleju do tłumika ??
Teoretycznie nie powinno tam być oleju, w praktyce jest zawsze, i nie koniecznie musi to oznaczać turbinę.
A może kolega poda która Avensis: T22, T25, T27. Silnik D4D, benzyna. Jak ktoś napisze że turbina w silniku 90 kM to zostanie wyśmiany.
Kierownice turbiny spryskałem wd40 i rozruszałem ,wielokrotnie je energicznie wciskając do oporu i ruszają się płynnie bez zacięć , zawór podciśnieniowy turbiny sprawny , działa . Turbina pracuje - puchnie gruby gumowa rura .
Auto jak w temacie zimne śmiga normalnie ciepłe traci moc i zaczyna mocno dymić w Ecu brak jakichkolwiek błędów. Ktoś [przerabiał podobny temat brać się za wtryski czy turbina ?? Pozdrawiam
Turbina nie ma prawa z tej strony lać olejem. Reklamacja
co się stało z olejem? może niech mechanik sprawdzi kompresje, na pierwszym miejscu trzeba sprawdzic kondycje silnika dopiero szukać dalej, naprawa wtryskiwaczy czy ich wymiana może nic nie dać, uważam że wtryski zostały uszkodzone z jakiegoś powodu, może turbina puściła olej
Witam Auto odpala rewelaycjnie, silnik ma moc do 3000 wkręca sie super. Przyspiesza do ok 3000 rpm po tym obroty niby ida do gory ale auto nie przyspiesza już. Nie kopci. Co może być przyczyną? Problem jest taki że auto mogę nabyć a jestem gotowy na wydatki ale chciałbym poznać ich wielkość mniej więcej. Czy to mogą być wtryski? Zaworki ? Turbina?
Okazało się że spadł wąż między pompą vacum a resztą ,, bajerów " najwyraźniej bez podciśnienia sterowania gruszką, ten silnik tak ma. Powyżej 4000 obr turbina się wkrecała, co dawało efekt jak na nitro w NFS :)
Witam. Mam taki problem. Przy zmianie biegów samochód traci moc , tak jakby się dławił.. I strasznie kopci na czarno. Żadna kontrolka się nie świeci , obroty ok.. turbina przy zmianie biegów oddaje dziwny dźwięk przez chwilę . Czy miał ktoś może podobny problem ????
Nie wiem czy w Toyocie jest tak samo. W NISSAN-ie też są trzy czujniki temperatury spalin. Pierwszy jest na wylocie za turbiną, drugi przed DPF-em a trzeci za DPF-em.
No to w takim razie faktycznie może to być problem źle działającej turbiny.
Przebieg samochodu to około 270 tyś, turbina była regenerowana jakiś czas temu, wąż od odmy drożny. Dodam że na zimnym silniku reakcja na gaz jest znikoma pedał do podłogi a on nic
Andrzej. Dzięki bardzo za odpowiedź. Co do Twoich propozycji to są ciekawe ale nie mieszczą się w budżecie. Do tego dochodzi jeszcze jedna ważna sprawa - dostępność i wybór na rynku wymienionych samochodów z tymi konkretnymi silnikami nie jest tak dużo jak np. Avensis. Co oznacza wysoki koszt regulacji zaworów? Myślę jeżeli będzie to co 50 tys km to...
Albo co gorsza nieszczelności przed turbo i zwyczajnie słychać zassanie powietrza. Pytanie brzmi czy autor podniósł wogole maskę.
Witam. Mam problem z Toyota Avensis 2003. Dymi na czarno przy przyspieszaniu. Dolot już sprawdziłem. Jest szczelny. Diagnozuje więc turbinę bo zaczęła ostatnio bardziej gwizdać. Nie wiem tylko jakie powinno być ciśnienie doładowania. W serwisie toyoty powiedziano mi, że nominalnie powinno być ok 0,7 - 0,8 bar. U mnie natomiast jest 1,1 bar odczyt z...
Może się koledzy nie zgodzą, ale ja stawiam krechę grupie VW za wspaniałe elektrohydrauliczne wspomaganie... Po prostu dosyć mam lamentujących właścicieli fabii i polo. Toyota D4D ledwo 70kkm a ciśnienie na pompie (gaz do dechy) 40MPa i to w yarisie, raf-ce a nawet w avensis. I wogóle wszystkie super nowoczesne auta, złom ledwo dojeździ 150-200 tysięcy...
Problem rozwiązany turbina po regeneracji wytrzymała tylko 300 km wałek wirników chyba był z plasteliny zrobiony był bardziej wytarty po 300km jak stary po 250000tys.Zakupiłem używana założona zrobione 20tysi i jest ok.
Miałem podobny problem w avensis d4d 2litry autko słabło, kopciło na czarno nieraz jechało lepiej, nieraz zupełny brak mocy - żadnych błędów diagnozy mechaników różne ( przepływka, turbina , egr, wtryski)MÓGŁ BYM NAPISAĆ REFERAT . Podstawa aby nie narażać się na koszty sprawdzenie wszystkich elementów układu dostarczającego powietrze do komory spalania...
Witam, jestem tu nowa, musiałam założyć ten post bo mój facet już rozłożył ręce nad moją toyota :( Kupiłam ją w grudniu i równe 30 dni po zakupie padła turbina :/ facet mój wymienił ten cały środek turba i działa, ale coś chyba jeszcze się zepsuło. On nie umie znaleźć co szafankuje. Wydałam już tyle kasy na te auto i wszystko na marne. Mam wykresy z...
Pompa i rolki -przebieg 170 tyś(udokumentowany)Pompa zatarta na amen i fioletowe rolki.Głowica nie przeżyła. http://obrazki.elektroda.pl/6123582400_1... I turbina z przebiegiem 140 tyś http://obrazki.elektroda.pl/8024333200_1... To co przyjeżdża to albo zatarta pompa i rolki albo z padniętą turbiną. A pobór oleju 1l na...
Witam, gdy trochę dłużej potrzymam moją Toyotę na wysokich obrotach (długie trasy) - powiedzmy pół godziny przy prędkości około 160 km/h (skrzynia piątka) - czasem nagle gwałtownie traci moc, i zwalnia. Na mój gust wyłącza się turbina, ale nie jestem pewien. Na komputerze pokładowym, ustawionym na przepływomierz widać że nawet po wciśnięciu pedału gazu...
Witam serdecznie wszystkich.Otoz mam problem z moja avensis t25 2.0 diesel.Problem wyglada nastepujaco.Jakis miesiac temu w trakcie jazdy zapalila sie kontrolka "check engine"wskutek czego gdy wcisnalem gaz auto nie mialo mocy.Zatrzymalem.sie zgasilem.silnik po czym ponownie go uruchomiłem i auto znowu zaczelo jechac ale palila sie kontrolka "check...
od jakiegoś czasu mam dziwny problem (1-2 mce). jak wspomniałem mowa o avensis 2.0 d4d z 2001 roku. opis: samochód nie ma mocy. cięzko jest go rozpędzić. odczucia są podobne jakbyśmy jechali a prosto w maske wiał bardzo mocny wiatr. odczuwam jakby turbina się nie kręciła. do tej pory działo się tak jak silnik był zimny a gdy się rozgrzał wszystko wracało...
Okazal sie wadliwy elektrozawor turbiny. Auto smiga jak nowe Dodano po 1 Okazal sie wadliwy elektrozawor turbiny
Witam, Mam Toyote Avensis 1998 2.0TD 2C-TE , kupiłem ją 3 miesiące temu. Pierwsza wycieczka 1000 km skończyła się w ASO Gdańsk po tym jak zapaliła się kontrolka od układu elektrycznego silnika. Od ASO dostałem opis naprawy: 19(12) Accelerator pedal position sensor circuit malfunction (IDL Switch/Range) Sprawdzanie funkcjonowania czujnika pedału przyspieszenia,...
Dziękuję bardzo Panowie za podopowiedź ;) Po opisanych wyżej "przygodach" doczytałem się w sieci jeszcze sugestii na temat klapki w turbinie (nazywanej kierownicą powietrza, bądź westgate) na zimno nie pracowała płynnie, niby bez oporu, ale nieraz można było wyczuć lekką zawieche. Została rozruszana i wyczyszczona z zewnątrz. Do tego paru użytkowników...
Auto z 2005r. 130kW. Trafił do mnie z problemem spadków mocy. Diagnozuję go carmanem. Na początku jak zimny jedzie ok.(właściciel mówił że nie zawsze). Po lekkim zagrzaniu gdy ujmę gaz i zaraz dodam to ma całkowity spadek mocy. Zapala się ESP które w błędach każe sprawdzić silnik lecz w ecu błędów brak. Parametry jak nie ma siły i trzymam wciśnięty...
Witam. Potrzebuję porady w nietypowej sprawie :) Posiadam Toyotę Auris, 2008r., 1.4 D4-D i martwi mnie uboga ilość danych odczytanych programem Toyoty TECHSTREAM dla ECU silnika. Dostępne są tylko aktualne odczyty ciśnienia CR, różnice w dawkowaniu wtrysków, położenie EGR no i obroty, MAF, MAP itp. Nie ma odczytu zadanych targetów dla CR, EGR, Turbo....
A zmienna geometria turbiny się nie przycinać? Lub problem z przepustnicą
postanowiłam do sprawy podejść systematycznie i przez kilka miesięcy zwiedzić i pooglądać przed podjęciem decyzji. I zdecydowałeś się na coś? Bo ja po kilku miesiącach poszukiwań nie znalazłem samochodu, który jest aktualnie produkowany i spełniałby moje oczekiwania (zwłaszcza jeśli chodzi o mocny silnik wolnossący benzynowy). No może poza wyjątkami:...
Jeden korpus turbiny ma zastosowanie w różnych konfiguracjach. Niejednokrotnie przekładałem zaślepki miejscami. Korasy z tego typu trzeba sprawdzać na szczelność.
Hmmm. Brzmi to jakby gdzieś przy turbo zasysał lewego powietrza. Sprawdź węże gumowe od intercoolera do turbiny. Na filmie to tak średnio słychać - możliwe że tak pracuje turbo... Jeśli nie ssie lewego powietrza to lać jeździć obserwować ;)
Przy takich przebiegach i stylu jazdy (przewaga miasta) diesel nie ma żadnego sensu. Owe 1-2 tysiące przeznaczysz albo na "usunięcie" filtra cząstek stałych (czyli oszukanie komputera w jakiś tam sposób, nie wiem jaki to ma wpływ na niezawodność czy spalanie) albo będziesz musiał dorzucić ze trzy-cztery razy tyle na jego wymianę zgodnie z zaleceniami...
Witam, obecnie jestem posiadaczem Hondy Accord 2.0 benzyna 2003r. Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, ale w związku z powiększeniem rodziny potrzebuje bardziej pojemnego samochodu i nowszego (ze względów bezpieczeństwa i wyposażenia). Pomyślałem o VIII generacji Hondy w kombi z silnikiem 2.4 jednak szybko się okazało, że kombi Hondy ma wymiarami...
Witam, obecnie jestem posiadaczem Hondy Accord 2.0 benzyna 2003r. Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, ale w związku z powiększeniem rodziny potrzebuje bardziej pojemnego samochodu i nowszego (ze względów bezpieczeństwa i wyposażenia). Pomyślałem o VIII generacji Hondy w kombi z silnikiem 2.4 jednak szybko się okazało, że kombi Hondy ma wymiarami...
http://obrazki.elektroda.net/85_12180614... Chciałem zaprezentować silnik turbinowy, który zbudowałem na bazie turbosprężarki z silnika Fiata Ducato 1.9 TDI. Silnik jest zbudowany z części, które miałem dostępne lub ewentualnie kupione zostały na złomowcu. Stelaż pospawał mi kolega, a komora spalania została zrobiona w zaprzyjaźnionym warsztacie...
Unikaj małych silników diesla, bo one wytrzymują 200tys i zaczynaja sie duże wydatki. Mozna napisać, że to jednorazówki do 5-8 lat i złom... Auta 5 letnie z dieslem maja juz takie przebiegi. Ponadto nowoczesne diesle sa BARDZO awaryjne. Pozorne oszczędnosci ( 5 l/100km) pękaja jak bańka mydlana podczas pierwszej poważniejszej awarii ( problemy z przepływomierzami,...
Dla mnie ( zakładającego samodzielnie przyzwoita instalacje LPG) to żaden dylemat. Lubie duże auta z większymi motorami i tu tylko pozostaje gaz... Mój misiek sigma kombi z motorem 3.0 170KM, automatem i masa auta prawie 1600kg na autostradzie przy sredniej 150Km/h jeździ taniej niz zadbane A4 sedan1,9 TDI, lżejsze o 300Kg, bez automatu ... W mieście...
turbina avensis turbina toyota avensis toyota avensis turbina
rezystor pierwszego biegu wentylatora regulator napiąć traktorek biało czarny ekran laptopie
korad 3005ds rozebrać suszarkę
Podnośnik Case Maxxum 125 nie podnosi i drży - diagnostyka i rozwiązania Schemat podłączenia sterownika Webasto SG1569