Z wymianę nie będziesz miał problemu to "pudełeczko" jest podłączone na kostce i przykręcone śrubą do karoserii. Pasuje od każdego poloneza caro, atu (oprócz plusa), jak będziesz wkładał używane to sprawdź oprócz wycieraczek, czy włącza się ogrzewanie szyby i czy działają kierunki i awaryjne.
Witam. Z tego co wiem ten rocznik jest wyposażony w moduł elektroniczny , prawdopodobnie będziesz go miał do wymiany. Posprawdzaj jeszcze czy okablowanie do masy nie dowiera.
Takie problemy przeważnie generował mikroprocesor, ta niebieska kostka w skrzynce bezpieczników. U mnie było tak że silnik nie gasł nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dało się go tylko zgasić światłami awaryjnymi :)
emeryt2 , awaryjne były, kierunki też..., gdy usłyszałem że coś pstryknęło to od tej pory, nie ma ani awaryjnych ani kierunków, nawet wskazówki na liczniku nie mrugają; światła cofania, mijania, drogowe i stop działają prawidłowo Dodano po 37 bezpieczniki wszystkie OK
Należy sprawdzić włącznik świateł awaryjnych i przerywacz kierunkowskazów oraz czy masy są poprawne
Witam dobrze myślisz zacznij od mas w samochodzie, przejżyj wszystkie , odkręć śruby bo pod nimi będzie rdza i nie ma dobrego kontaktu.Sprawdz wtyki w komorze silnika użyj do czyszczenia WD40.Sprzwdz w kabinie połączenia i w gniazdach bezpiecznikowych.Wyczyść dobrze klemy na akumulatorze i zabezpiecz wazeliną techniczną lub innym środkiem.Pozdrawiam
Wszystko wskazuje na słabe połączena + bądź masy albo między wyłącznikiem awaryjnym bądź w nim.
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Od kierunkowskazów nie ma, ale jest od awaryjnych.
Witam! Szukałem na forum ,ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Chodzi mianowicie ,że w Polonezie Caro 1.6 GLI 1995 rok produkcji raz działają a raz nie działają mi kierunkowskazy i światła awaryjne. Nie wiem czym może być to spowodowane, przejżałem bezpieczniki i są całe. Kierunki nagle przestały działać. Nie ma na to reguły. Po prostu raz...
Jak masz z kąd to podmień całą przepustnicę w tych silnikach były dość awaryjne.
Czy jest trzydziestka. Nie miałby awaryjnych.
Nie, tam nie.
2000 rpm jest utrzymywane na jałowym w trybie awaryjnym
witam. Trochę późno wpadłem na ten temat, ale może komuś innemu to się przyda: w niektórych Poldkach po lewej stronie obok kierownicy był przełącznik do włączania świateł przyczepki (po co nie wiem, mój nigdy nie miał haka ale ten przełącznik był) jego wciśnięcie powoduje szybsze miganie świateł kierunkowskazów.
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Samochód jest z 95 , 1,6GLE . Co do szyby tylnej to chodzi tyle że, po odpaleniu samochodu (dopiero zauważyłem) i do tego po chwili. Problem pozostaje z awaryjnymi, które działają po przekręceniu kluczyka więc mikrokontroler chyba cały. On zdaje się steruje też wycieraczkami, które działają bez zarzutu. Do usterek można dodać jeszcze brak światła w...
Mają panowie rację, jest przekaźnik który odpowiada za wycieraczki kierunkowskazy i awaryjne. Polonez rok 1995 z silnikiem rovera. masa pociągnięta od żarówki stopu do blachy dała rade. dzięki za podpowiedzi. dodam tylko ze jeździłem już może siedmioma polonezami i wszystkie tak miały ;] pozdrawiam.
Cewka dostaje sygnał z ECM - u ;] A położenie wału korbowego też idzie do ECM - u ;] Polskie a jakże skomplikowane :P :P Zobacz, może komputer padnięty, ewentualnie zobacz czy silnik nie działa w trybie awaryjnym
Który bezpiecznik? Czy ty jesteś delikatnie mówiąc niepełnosprytny?!? Ściągasz ten plastikowy dekiel od bezpieczników i tam masz nawet rozrysowane, a nie napisane żeby łatwiej było, za co odpowiadają poszczególne bezpieczniki! Skoro nie działają awaryjne, to szukasz bezpiecznika z symbolem podwójnego trójkąta i wymieniasz. Bezpiecznik nr 8: zapalniczka,...
Zaśniedziałe styki, być może śniedź pomiędzy stykami na którejś wtyczce.
XUD9 kojarzy mi się z dość awaryjną pompą wtryskową Lucas EPIC, ale stosowany był nawet w Polonezie, więc (poza pompą) każdy "kowal" to naprawi (a przynajmniej "utrzyma przy życiu").
Włącz awaryjne i go usłyszysz.
Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
Moduł zapłonowy może ,... Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
Otóż ma przy włączeniu awaryjnych wyraźnie słychać i czuć jak przełączają sie tam styki.
Ja nie wiem czy pobiera prąd to urządzenie z procesorem od awaryjnych, napisałem tylko że po wyjęciu bezpiecznika(który odpowiada według instrukcji za światła awaryjne)pobór prądu spadł.
Ale było to rozwiązanie awaryjne podobnie jak zapłon elektroniczny z Poloneza a konkretnie kabelki rozdzielacz -moduł.
Więc 49 pod co idzie pod awaryjne ?
Jaki jest sens zmiany awaryjnego ale taniego na awaryjne i droższe ? Jedyną rzeczą która można zmienić to aparat z prerywaczem na aparat bez przerywacza na czyjniku halla z eleganta ale to też jest awaryjne
tak, sprawdzone i jest... Jest na module, jest na przełączniku awaryjnych oraz na włączniku kierunków
W polonezie niewiele,możesz do kontroli wprowadzic sterownik w tryb pracy awaryjnej.
Bardzo proszę o omówienie i ewentualnie przesłanie schematu sterownika: kierunkowskazów, wycieraczek, awaryjnych do poloneza. Sterownik ten ma oznaczenie APE07. Głównie zależy mi na zasadzie działania wykrywania przepalonej żarówki w światłach stop, jak również wykrywanie dodatkowej żarówki w światłach stop co uwidacznia się wykrywaniem przyczepki a...
Witam, Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Poloneza Atu plus GLI, i mam pewien problem z instalacja elektryczną. Mianowicie w obwodzie świateł awaryjnych, dzieją się rzeczy, których jak na razie nie pojmuje. Jeżeli jest włożony bezpiecznik od świateł awaryjnych, auto w ogóle nie chce palić w momencie ja kręci rozrusznik migają światła awaryjne....
We współczesnych autach począwszy nawet o lady Samary mamy już zapłony tranzystorowe l Łada Samara ma jeden z lepszych układów zapłonowych, jak na silnik gaźnikowy - impulsator bezstykowy, moduł generuje iskrę o dużej energii, mało awaryjny i wrażliwy na zakłóceni: o klasę lepszy niż np. w Polonezie.
U kolegi w Polonezie po wlączeniu kierunkowskazów włączają się awaryjne, ale nie zawsze trudno cokolwiek znalezć moduł iprzełącznik byl wymieniony.
Jak załączysz awaryjne do usłyszysz gdzie jest przerywacz
Sprawdz wtyczkę od wył. awaryjnych może się wysunęła
Ale co dokładnie potrzebujesz? Na tym schemacie jest wszystko jasne. Poza tym tak jak napisałem, wersji jest od pyty. Z woltomierzem lub z amperomierzem, z zapłonem elektronicznym lub tradycyjnym, alternatorem 6 lub 9 diodowym, z awaryjnym dorabianymi z poloneza czy z Nysy a może muz fabryczny? UAZ to jest tak prosty wóz, że żadnej filozofii tam nie...
Nie siwus,nie masz racji.Kierunkowskazami steruje tzw.urządzenie mikroprocesorowe zrobione na ST62.
sprawdż pomiędzy akumulatorem a lampą.były tam często montowane autoalarmu pod tytułem PATROL .kluczyk służył wtedy do awaryjnego uruchomienia i często się przydawał
A nie ma tam 2 linii zasilania? 15 do awaryjnych i 30 do kierunków, bo awaryjne muszą działać bez kluczyka. Podaj rocznik Poloneza bo to auto miało "bogatą" elektrykę w swojej klasie.
podmienic??w jaki sposob??czy tylko kable czy je całe??i czY modol moze powodowac ze ma awaryjne obroty ponad 2 tyś??
Witam. Mam złożony problem z instalacją elektryczną z Poloneza Caro Plus: 1. kierunkowskazy działają chaotycznie tj. migają raz wolno raz szybko, świecą przez krótki albo dłuższy czas, dodatkowo podczas ich włączenia słychać takie brzęczenie (tak dźwięk podobny do działającego spryskiwacza), które dopasowuje się pod chaotyczne miganie kierunkowskazów,...
Parę dni dam radę tak pojeździć. Ręce mam wprawione do samochodów bez wspomagania. :cry: Zebyś tylko do domu zjechał... nie będziesz w stanie tym nigdzie zaparkować... o jakimś szybkim manewrze podczas awaryjnej sytuacji na drodze nie ma mowy... Jesteś pewien że to pompa a nie np magiel.... Jak wyżej, pompę dostaniesz za jakieś 100zł, magiel przy odrobinie...
Pomysły takie sobie lub jeszcze bardziej.Najprościej bez późniejszego stresu nowy parownik lub regeneracja posiadanego i następnie radykalne posunięcie czyli założenie archaicznej śrubki czyli registra. Przy założeniu że nie można zmusić centralki do odpalenia na gazie w trybie awaryjnym.
Tak , masz uszkodzony alternator.
Nie będzie kierunkowskazów,nie bedzie ogrzewania szyby tylnej,awaryjnych,wycieraczki zgłupieją. To gangrena taka.
Samochód zapala? Czy działają światła, światła awaryjne, klakson, dmuchawa i inne urządzenia elektryczne?
Czwarty bieg dmuchawy załączany jest przez przekaźnik i on mógł ulec uszkodzeniu znajduje sie tam gdzie bezpieczniki. Co do światełka prawdopodobnie uszkodziło się urządzenie mikroprocesorowe steruje ono wycieraczkami, ogrzewaniem szyby i lusterek, światełkiem, awaryjnymi kontrolką świateł stopu.
Witam wszystkich forumowiczów ! mam problem z moim polonezem a dokładnie z jego hamulcami . kilka razy juz zmieniałem zaciski , czysciłem je a te po jakims czasie znów się zapiekają i nie chcą hamować , już nie wspomnę o ręcznym bo to jest kompletna porażka... , chciałbym wymienić te zaciski na jakieś inne i moje pytanie jest czy od jakiegoś innego...
To mikroprocesorowe cudo jest w półce bezpieczników/przekaźników, nad nogami kierowcy. Taki podwójny przekaźnik w niebieskiej obudowie. Cholerstwo strasznie awaryjne ;) Ale najpierw sprawdź dokładnie bezpieczniki.
To instalacja 2 generacji,sonda lambda wymieniona,Silnik lekko trzęsie na wolnych obrotach,przy przyspieszaniu, jak by chwile przygasał,taki dołek i rusza dalej ,na wysokich obrotach idzie normalnie ,zamówiłem cewkę zapłonową podobno są awaryjne ,jak wymienię to napisze .
Kostkę od stacyjki odpiąłem, przeczyściłem, podłączyłem i nic to nie dało. Sprawdzę dokładnie te bezpieczniki. Jakby nie dochodziło zasilanie na deskę to by nie działały chyba też kontrolki od długich świateł i awaryjnych a one akurat działają.
Jak mało awaryjne to tylko japońce i koreańce, mazda mechanicznie dobra ale blachy ma gorsze niż polonez.
Już kupiłem kompa. Znalazłem za 100 zł (silnik CE - 1.6+kat). Zrezygnowałem z próby naprawy. Najwidoczniej padł mikroprocesor, albo któryś ze stopni końcowych, bo reszte sprawdziłem i wydawała się ok... Szkoda, że to nie jest zrobione na "normalnych" częsciach, tylko na takich których nie można kupić :(
Za 1500zł kupisz poloneza z gazem, który będzie naprawdę w dobrym stanie, często od pierwszego właściciela. Części tanie, ale też auto dość awaryjne, ale dające się łatwo naprawić przy pomocy podstawowych narzędzi. Polonez awaryjny? Jedyną usterką która unieruchomiła samochód na drodze było łożysko pompy wodnej, które rozleciało się przy przebiegu...
Może da się tam wstawić diodę, aby kierunki nie włączały awaryjnych... ale imho musi być prosty sposób... chociaż to polonez jest :)
W takich pieniądzach to tylko i wyłącznie Polonez.Najlepiej plus
ciekawe ile podziała nowa cewka, one są bardzo awaryjne można przerobić na cewkę od poloneza (podłączoną pod przerywacz), tyle, że trzeba mieć wtedy mały akumulatorek do rozruchu, który potem może być ładowany z prądnicy która ma wyjście też 12v ale i tak polecam dokupić sobie koło zamachowe z wieńcem zębatym oraz tylny karter silnika z miejscem na...
Zamula szarpie itp.
To nic że lampka się zaświeci. komputer przejdzie na tryb awaryjny i nie brał pod uwagę zafałszowanych parametrów czujnika.
Parametry sprawdzałem wczoraj na Polonezie 1,6.Oto wyniki:wolne obroty,bez obciążenia-14,5V. Wolne obroty,włączone św.mijania,awaryjne,stop-13,8V. Obroty 2,5tys. obc.j./w. -nap 14,2V. Pomiar był dokonany na zaciskach akumulatora.
Że nikt nie oddaje na złom dobrych ogniw kolega się bardzo myli. W czasach Poloneza przywiozłem ze złomu czerwony akumulator z zasilania awaryjnego centrali i chodził jeszcze 5 lat czyli więcej jak niejeden nowy. Raczej nie muszę pisać że wtedy był spory problem z zakupem nowego. Żadna poważna firma nie pozwoli na stanie sprzętu łatanego bez przerwy...
Ja bym się przyglądnął sterownikowi gazu bo tam jest przekaźnik który rozłącza wtryski przy pracy na gazie. Na dodatek są to strasznie awaryjne przekaźniki. W swojej historii to już kilka wymieniłem.
Witam posiadam poloneza gsi 1.6 w lpg i nie chce odpalić. Sprawdziłem układ zapłonowy, świece wszystko działa poprawnie bezpieczniki równiez pompa paliwa, wtryski wiec co może byc przyczyna? Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie i nic.
Witam posiadam poloneza gsi 1.6 w lpg i nie chce odpalić. Sprawdziłem układ zapłonowy, świece wszystko działa poprawnie bezpieczniki równiez pompa paliwa, wtryski wiec co może byc przyczyna? Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie i nic.
Ja bym doradził silnik Rovera. Mało awaryjne, spalanie niższe, więcej mocy Znowu bzdura!
Witam Nie chcę zakładać nowego tematu, zapytam więc tutaj - jeśli autor tematu niema nic przeciwko: 1. Czy alternator od poloneza (12V/ok.14A- napędzany silnikiem elektrycznym przez pasek klinowy) mogę podłączyć pod regulator (Tracer 3215RN) razem z panelami celem doładowania awaryjnego akumulatorów 24V? (myślę, że takie ładowanie przez godzine to wystarczy);...
Mój kolega jeździ astrą f z silnikiem isuzu i jak na razie nie narzeka trochę w niego zainwestował zrobił to co trzeba i teraz chodzi pięknie Nawet na mrozie pali od strzała w porównaniu z astrą g 2,0 V8 co jeździ taki jeden to rewelacja Jak chcesz bez awaryjnego diesla to kup sobie poloneza z silnikiem 1,9GLD[silnik citroena-poprzedni wózek kolegi...
Pytanie: Co można bezpiecznie odcinać aby utrudnić odjechanie takim samochodem. Chcę sobie zamontować immo i proszę o poradę fachmanów aby nie zrobić tak że odłącze jakieś obwody komputerka a on mi się rozprogramuje albo coś się uszkodzi itp (np. z czasem katalizator lub sonda lambda bo będzie niewłaściwy skład mieszanki). Myślałem m. in. nad zasilaniem...
Lampka Check Engine powinna zgasnac po uruchomieniu silnika, w przeciwnym wypadku sterownik silnika wykrywa blad w instalacji elektrycznej silnika. Musialbys odczytac kod bledu jaki zapisal sobie w pamieci komputer. Byc moze jest to np. czujnik temperatury i swiece moga byc zalewane. Sprawdz jeszcze napiecie ladowania na wlaczonym silniku, czesto pada...
Jeśli jest to Polonez po 1995r. przyczyną będzie mikroprocesor jest on odpowiedzialny za kierunkowskazy, światła awaryjne, kontrolkę pedału STOP, ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczkami. Jest on przykręcony ścianki za licznikiem po lewej stronie. [url=http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/...
Powinieneś wykonać procedurę awaryjnego odpalania na lpg znajdziesz opisaną w instrukcji obsługi instalacji LPG zamontowanej w twoim auce
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
Nie można dawać się zbyć-skoro zapłaciłeś pieniadze ma to działać,albo pieniążki z powrotem.Prawda jest taka że coraz wiecej zdarza się awaryjnych-nawet sklepy rezygnują z aku.
Można też do przewodów przy włączniku awaryjnych, o ile pamiętam dosyć łatwo wyciąga się go na wierzch.
Polonez jak kot Schrodingera żyje i nie żyje jednocześnie, no ale mniejsza. Wyjechałem nim w trasę i miał jakoś pół baku, dotankowałem do pełna, przejechałem około te 100 km bez problemu i po tygodniu zdechł na amen. Dodano po 11 Spróbuję jeszcze odpalić go na odłączonym komputerze i wymusić tryb awaryjny, żeby działał tylko na module zapłonowym i jakoś...
Pytanie - po co ? Owszem - komputer nie będzie pamiętał kodów, ale za każdym resetem będzie pracował w trybie awaryjnym - obniżona moc, zwiększone spalanie, itp, itd Pozdrawiam
A może by tak moduł z Poloneza/125p ale GL (Hybrydy są rzekomo awaryjne) ? Tak wiem w Poldku nie ma Halla, lecz zasada działania jest ta sama impuls>zapłon. Koszt ?? Na szrocie sprawy groszowe. Ostatnio kupowałem bo mój odmówił współpracy to dałem całe 12zł (czteropak).
"....Komputer(a raczej mikroprocesor) umieszczony jest za schowkiem od strony pasazera i jest przykrecony do tylnej czesci tego schowka 4 srubkami.Nieco nizej,z prawej strony schowka,za wykladzina jest zlacze diagnostyczne 10 pinowe,do ktorego jest podpietych 5 przewodow...." To cytat,z linku podanego przez AUTOAS-a hmmmmm.Poszukam jeszcze raz.Mieszkam...
Właśnie mam u siebie wielopunktowy ale jutro spróbuje coś pokombinować z tą szczykawka Próbowałem dzisiaj ze strzykawką kombinować ale kryje sie w tym grubsza afera na początku myślałem że akumulator słaby bo mi rozrusznik nie kręcił ale po przełożeniu było tak samo. Jeszcze bym się chętnie dowiedział o tym odpalaniu awaryjnym na gazie. Za pomoc dzięki...
Jeżeli jest czujnik za iast przerywacza to powinno działać (słyszałem że były takie oryginalnie montowane do pf 126p ale nigdy się z takim nie spotkałem - nie mówię o rozwiązaniu z eleganta) . Zostaje tylko podłączyć i przejechać się na próbę. W polonezach występowały moduły GL 118 (120), APE 05 i 05 Sport i zdaje śię że HR 138 albo jakoś tak. Najlepiej...
Witam.Kod 13 to brak sygnalu z czujnika tlenu(EOS),co moze byc spowodowanw uszkodzeniem sondy lambda lub wadliwym jej polaczeniu elektrycznym z komputrem,a kod 44 to zbyt niski sygnal tego czujnika.Na sam poczatek sprawdz polaczenia na wtyczkach(czy nie sa zasniedziale styki,uszkodzony kabel z sondy na ktorym lubi sie stopic izolacja,jezeli nie jest...
alternator-uszkodzony mostek prostowniczy kierunkowskazy-wybite bezpieczniki kierunkowskazów lub świateł awaryjnych, lub uszkodzone urządzenie mikroprocesorowe-duże niebieskie pudełko w skrzynce bezpieczników. Tyle.
Egr jest zaślepiony i usunięty z komputera,fakt dane są z rozgrzanego silnika na pstoju. Pozdrawiam dzięki serdeczne za zostawienie jakiejkolwiek przydatnej informacji Dodano po 7 Powod jest taki że nie ma żadnych błędów silnika czy czujników auto wchodzi raz po raz w tak zwany tryb awaryjny gdzie przy tej masie jedzie jak polonez zero przyspieszenia,głośniej...
Witam kolegę, też mam trapeza tyle że gsi i u mnie jest tak: Na czerwoną diodę nie patrz, gdyż ona wskazuje rezerwę od gazu(mało gazu) Jeżeli się świeci zielona, jak widzisz na foto, to auto pracuje na gazie. Jeżeli w miejscu zielonej diody świeci się na czerwono to auto pracuje na benzynie, a jeżeli na pomarańczowo to jest tak że z chwilą dodania gazu...
Ja osobiście powiem tak: przez wiele lat mieliśmy Poloneza, po czym nam się znudził i stary postanowił kupić renówkę, a zaplanował sprzedać poldka. Jednak z braku czasu nie wystawił tworu FSO, a jeździł renaultem.. Po 2 tygodniach padł - wydech - nic nietypowego - zdarza się... Naprawiono. Potem zaczęło się dziać coś z łożyskiem - koszta 400zł ojciec...
na początek daj 10K a . Ma być między 2,5-3,5 kOhm. Założyłem pot. 1k i 2,5 k na suwak. Szukam jeszcze czujnika doładowania Turbo. Pokazuje błąd. (to co mi wydrukowali w serwisie) A co do trybu awaryjnego... facio mówił, że jak sie "naprawią paramerty" to autko powinno zacząć pracować normalnie. Nie wiem ile w tym prawdy. -- Poza tym nie świeci mi...
Wlasnie zalezy mi na latwosci regulacji. Przegladalem schematy Autronica i nie wydaje sie on takze trudny w instalacji. Spotkalem sie jednak z opiniami ze sam sterownik jest awaryjny. Czy to czesto sie zdarza?
Gdy pada MAP to najczęściej występują problemy z rozruchem, brak wolnych obrotów. Ustrojstwo mało awaryjne, częściej uszkadza się wężyk to niego. Map można podłożyć z poloneza na próbę. A może aparat zapłonowy, przestawiony zapłon (objawy pasują), lub przestawiony na pasku rozrządu.
Mam orginalną od takiego auta a ty masz silnik DOHC od forda Taunusa mocny ale awaryjny silniczek a co do wtrysku? niekoniecznie w nim gażnik tez jest rozbudowany
W 90-tych też z bezawaryjnością nie miały nic wspólnego, W porównaniu z resztą polskiego rynku były bardzo bezawaryjne i dobre. Kiedy miałeś do wyboru zdezelowanego golfa po niemcu albo nowego malucha czy poloneza to wybór był prosty. Jako przykład podam Audi A3 2002r. z przebiegiem obecnie 330 tyś. Wszystkie "awaryjne" podzespoły typu turbosprężarka,...
Panowie dziękuję, po wymianie regulatora, i dokładniejszym podłączeniu, ładowanie wróciło ;) Jednocześnie parownik LPG zamarzł :o Co do elektryki, to cały czas "cyka" mi mikroprocesor (Nowiutki) na zegarach, kontrolka od awaryjnych, jak wyjmę bezpiecznik odpowiedzialny za awaryjne. Jest cisza Lampy sprawdzone, ogrzewanie tylnej szyby wyłączone, wycieraczki...
PROSZE POMOCY!!!!!!!! Mam ogromny prblem. Chodzi o podłączenie kierunkowskazów do zamka centralnego w polonezie caro plus. Chciałem to podpiąć pod awaryjne ale tam jest dużo kabli i nie wiem w które sie wczepić żeby ładnie działało a nie chce spalić instalacji bo jestem ZIELONY. Prosze powiedzcie w które kable sie wczepić żeby przy otwieraniu i zamykaniu...
Nie wiem po co są u kolegi dwa czujniki. Jak mają różne progi zadziałania, to może po to, aby zmniejszyć histerezę załączania/wyłączania wentylatora. U mnie w poldku był tylko jeden czujnik temperatury w chłodnicy (na dole) i też był duży rozrzut temperatury załączania 110* i wyłączania 70* wentylatora. Jest to związane z histerezą samego czujnika....
Trzeciego stopu nie ma. Przycisk przyczepy oczywiście wyłaczony. Nie bardzo mam na co podmienić więc tak tego nie sprawdze Dodano po 2 Tak sobie myślę, a może dołożyć jeszcze jakieś 5W (np całoszklaną pozycyjną) do tych żarówek i sprawdzić co wtedy będzie. Zdarza się że jak włączę awaryjne, to później po ich wyłaczeniu nie chcą działać kierunkowskazy....
Witam! W Polonezie Caro 1,6GLI 1996r po załączeniu zapłonu nie świecą się żadne kontrolki (bezpiecznik dobry). Nie działają światła mijania, drogowe, cofania. Działają (łącznie z kontrolkami, gdy są): światła pozycyjne, kierunkowskazy, awaryjne, wycieraczki, spryskiwacze, klakson, radio, oświetlenie wnętrza. Gdzie szukać usterki? Będę wdzięczny za każdą...
Z tego co wiem , jest to przerywacz kierunkowskazów, świateł awaryjnych i programator wycieraczek - w jednym Niestety nie posiadam schematu :( samego urządzenia , ale powinienem gdzieś mieć instrukcję Poloneza ze schematem instalacji . Jak znajdę to wrzucę skan z opisem
Pierwszy cytat był gdy miałem jeszcze 2000 zł. Teraz mam 4000 zł a jak poczekam jeszcze tydzień będę miał 5000 zł. Dlatego i rodzaj szukanych przeze mnie aut się zmienił. Wszystko na bieżąco opisane w temacie. Poza tym wątpię żeby np. Audi 80 b4 z 92r było dużo droższe w utrzymaniu od mojego Poloneza 1.6 GSI z 98r. A na pewno mniej awaryjne.
polonez światła awaryjne włączają awaryjne ducato awaryjne
email recover z18xe wymiana silnika obudowa pasmowo przepustowa
trabant schemat zablokowany telefon
Mieszanka paliwowa dla piły Faworyt RG 5300 18: 1:40 czy 1:50? Brak obrazu z kamery cofania w Vordon HT-800