Witam dobrze myślisz zacznij od mas w samochodzie, przejżyj wszystkie , odkręć śruby bo pod nimi będzie rdza i nie ma dobrego kontaktu.Sprawdz wtyki w komorze silnika użyj do czyszczenia WD40.Sprzwdz w kabinie połączenia i w gniazdach bezpiecznikowych.Wyczyść dobrze klemy na akumulatorze i zabezpiecz wazeliną techniczną lub innym środkiem.Pozdrawiam
witam. Trochę późno wpadłem na ten temat, ale może komuś innemu to się przyda: w niektórych Poldkach po lewej stronie obok kierownicy był przełącznik do włączania świateł przyczepki (po co nie wiem, mój nigdy nie miał haka ale ten przełącznik był) jego wciśnięcie powoduje szybsze miganie świateł kierunkowskazów.
Witam kolegę, też mam trapeza tyle że gsi i u mnie jest tak: Na czerwoną diodę nie patrz, gdyż ona wskazuje rezerwę od gazu(mało gazu) Jeżeli się świeci zielona, jak widzisz na foto, to auto pracuje na gazie. Jeżeli w miejscu zielonej diody świeci się na czerwono to auto pracuje na benzynie, a jeżeli na pomarańczowo to jest tak że z chwilą dodania gazu...
Witam! Mam problem w swoim polonezie 1,9GLD koniec 94R. Problem polega na tym , ze postojówki narmalnie działaja a światła mijania nie. Sprawdziłem bezpiecznik, włacznik kable nie sa uszkodzone niewiem co jest? bardzo prosze was o pomoc z góry dzięki!! :D
Problem został rozwiązany uszkodzony okazał sie włącznik świateł awaryjnych nie odbijał do końca i przez to nie załączał obwodu kierunkowskazów.
Jak nie ma łądowania poprawnego to nie włączysz tylnej szyby grzanej. Jak alternator nie daje powyżej 14v pod obciążeniem to jest uszkodzony.
emeryt2 , awaryjne były, kierunki też..., gdy usłyszałem że coś pstryknęło to od tej pory, nie ma ani awaryjnych ani kierunków, nawet wskazówki na liczniku nie mrugają; światła cofania, mijania, drogowe i stop działają prawidłowo Dodano po 37 bezpieczniki wszystkie OK
Witam, Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Poloneza Atu plus GLI, i mam pewien problem z instalacja elektryczną. Mianowicie w obwodzie świateł awaryjnych, dzieją się rzeczy, których jak na razie nie pojmuje. Jeżeli jest włożony bezpiecznik od świateł awaryjnych, auto w ogóle nie chce palić w momencie ja kręci rozrusznik migają światła awaryjne....
Wiem ze od awaryjnych jest, ale on jest dobry i awaryjne są tylko kierunków brak. Więc zakładam że musi być coś jeszcze...pytanie tylko co. ręce już opadają :(
A nie ma tam 2 linii zasilania? 15 do awaryjnych i 30 do kierunków, bo awaryjne muszą działać bez kluczyka. Podaj rocznik Poloneza bo to auto miało "bogatą" elektrykę w swojej klasie.
Witam jedno wyjaśnienie , robię " przekładkę " części z poloneza ATU do Caro ten ostatni kupiony na przetargu od Policji, sporo dodatkowych kabli których nie ma na schemacie. Usterkę znalazłem dzięki waszej pomocy, dodany 1 dodatkowy kabel do zapalniczki on robił zwarcie . Co prawda dalej nie wyświetla mi symbolu pedału hamulca na tablicy , ale awaryjne...
Włącz awaryjne i go usłyszysz.
Witam. Mam złożony problem z instalacją elektryczną z Poloneza Caro Plus: 1. kierunkowskazy działają chaotycznie tj. migają raz wolno raz szybko, świecą przez krótki albo dłuższy czas, dodatkowo podczas ich włączenia słychać takie brzęczenie (tak dźwięk podobny do działającego spryskiwacza), które dopasowuje się pod chaotyczne miganie kierunkowskazów,...
Z wymianę nie będziesz miał problemu to "pudełeczko" jest podłączone na kostce i przykręcone śrubą do karoserii. Pasuje od każdego poloneza caro, atu (oprócz plusa), jak będziesz wkładał używane to sprawdź oprócz wycieraczek, czy włącza się ogrzewanie szyby i czy działają kierunki i awaryjne.
Kierunkowskazy i awaryjne to moduł taki długi i niebieski
Jak załączysz awaryjne do usłyszysz gdzie jest przerywacz
podmienic??w jaki sposob??czy tylko kable czy je całe??i czY modol moze powodowac ze ma awaryjne obroty ponad 2 tyś??
To instalacja 2 generacji,sonda lambda wymieniona,Silnik lekko trzęsie na wolnych obrotach,przy przyspieszaniu, jak by chwile przygasał,taki dołek i rusza dalej ,na wysokich obrotach idzie normalnie ,zamówiłem cewkę zapłonową podobno są awaryjne ,jak wymienię to napisze .
To mikroprocesorowe cudo jest w półce bezpieczników/przekaźników, nad nogami kierowcy. Taki podwójny przekaźnik w niebieskiej obudowie. Cholerstwo strasznie awaryjne ;) Ale najpierw sprawdź dokładnie bezpieczniki.
Nie wyraziłem się dostatecznie jasno. Wybaczcie. Kierunkowskazy działają. Kiedy włączę awaryjne to normalnie chodzą, lewy i prawy też osobno działa bez problemu. Czasem tylko zaczyna migać kontrolka awaryjnych, ale wtedy żaden kierunkowskaz nie świeci, tylko sama kontrolka na desce. Zazwyczaj da się ją wyłączyć poprzez włączenie szybko lewego i prawego...
Witam Mam problem z Polonezem Atu Plus na Boschu. A mianowicie, nie działają kierunki z przełącznika zespolonego. Dodatkowo nie działają awaryjne z włącznika. I teraz jeśli przekręcę kluczyk na zapłon i wciskam włącznik awaryjnych to od razu pali bezpiecznik nr. 14- opisany jako stop. Oczywiście przestają działać zegary, kontrolki, obrotomierz itd....
Witam wszystkich na forum Problemem tego nowego tematu jest piękny Poldek caro GLE 1.6 1994r. Usterka jest taka że przestały nagle działać wszystkie kierunkowskazy, awaryjne oraz zegarek na desce rozdzielczej. Żarówki są dobre bo migają przy załączaniu alarmu. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną i gdzie szukać uszkodzenia, dodam tylko że bezpieczniki...
Ja bym się przyglądnął sterownikowi gazu bo tam jest przekaźnik który rozłącza wtryski przy pracy na gazie. Na dodatek są to strasznie awaryjne przekaźniki. W swojej historii to już kilka wymieniłem.
To pewnie jest jakieś CARO z tym śmiesznym układem mikroprocesorowym stosowanym też w Lublinach. Coś tam się psuje albo traci parametry i właśnie tak się robi. Moja rada: przerobić na normalny przerywacz. Problem jest że ta sama kostka obsługuje też awaryjne i chyba wycieraczki ale wszystko jest do obejścia.
Pisząc przerywacz elektroniczny ,miałem na myśli właśnie urządzenie mikroprocesorowe(obsługuje kierunki ,awaryjne,wycieraczki ,szybę ogrzewaną ,kontrola światła stop)jeżeli chodzi koledze Motronikowi o dokładność .Piszę że może być coś nawet przy przełączniku pod kierownią (wypadnięta końcówka z kostki)i kierunki mogą nie dzałać ,natomiast awaryjne...
Witam. Problem przedstawia sie następująco: Jak się tylko podłączy akumulator, awaryjne zaczynają migać z dużą częstotliwością (świecą praktycznie ciągłym światłem), słychać przy tym cykanie jakby jakiegoś przekaźnika, pomaga przekręcenie kluczyka w stacyjce, ale auta nie można odpalić. Po przekręceniu kluczyka na syrenie, przestają migać, ale syrena...
Witam. Z tego co wiem ten rocznik jest wyposażony w moduł elektroniczny , prawdopodobnie będziesz go miał do wymiany. Posprawdzaj jeszcze czy okablowanie do masy nie dowiera.
Trzeciego stopu nie ma. Przycisk przyczepy oczywiście wyłaczony. Nie bardzo mam na co podmienić więc tak tego nie sprawdze Dodano po 2 Tak sobie myślę, a może dołożyć jeszcze jakieś 5W (np całoszklaną pozycyjną) do tych żarówek i sprawdzić co wtedy będzie. Zdarza się że jak włączę awaryjne, to później po ich wyłaczeniu nie chcą działać kierunkowskazy....
Jeśli masz nowy typ chłodnicy (wąską, montowaną od 1995 roku) to są w niej dwa miejsca na czujnik. Jeden był fabrycznie wykorzystany, i włączał jeden wentylator. Drugie miejsce było przeznaczone na drugi czujnik, który włączał wentylator przy wyższej temperaturze, kiedy pierwszy nie dawał rady. W polonezach z silnikiem diesla dwa wentylatory były standardem....
Witam! Mam taki problem w tym samochodzie raz dzialaja a raz nie kierunkowskazy,wycieraczki na pierwszej pozycji oraz kontrolka pedalu hamulca wszystko jednoczesnie siada.Nieraz dzialaja a po chwili juz nie.Bezpieczniki sa dobre przelaczniki rowniez poniewaz sprawdzalem,lampy rowniez bo awaryjne caly czas chodza.Czy wina moze byc w tym urzadzeniu mikroprocesorowym...
Filtr paliwa nie jest zapchany? Jeżeli pompa głośno pracowała możliwe że układ paliwowy jest nie drożny. Poszukaj instrukcji do tej instalacji albo podaj dokładny model. Większość instalacji pozwala na awaryjne odpalanie na LPG (odpalanie przy wciśniętym przełączniku benz/gaz), ale przy zimnym parowniku dostaje on trochę w d... i szybciej się zużywa.
Kierunkowskazy i awaryjne, to dwa obwody zasilania. Według mojej książki: awaryjne - bezpiecznik H - 8 / 25A kierunkowskazy - bezpiecznik N - 14 / 20A A przełącznik zespolony pod kierownicą możesz łatwo sprawdzić zwierając na krótko wyprowadzenia kierunkowskazów, czyli fioletowy z błękitnym i błękitnoczarnym (kolory przewodów w wiązce przełącznika zespolonego)...
Spolmotu nie ma - ale ciągle jest tam warsztat (w większości ci sami ludzie) tylko teraz jest ogólno branżowy a nie dedykowany do FSO. Warto zadzwonić albo podjechać i popytać. Na nyskiej warsztatów jest co najmniej kilka (było - bo jakiś czas tam nie byłem), więc trudno powiedzieć. Twoje usterki to mają spory rozstrzał. - Blacharkę to zrobi każdy warsztat,...
Należy sprawdzić włącznik świateł awaryjnych i przerywacz kierunkowskazów oraz czy masy są poprawne
Witam w tym uralu jest prądnica czy alternator jak alternator to regulator polonez stary typ 6d Jest alternator. Nie chcę zakładać od poloneza czy fiata itp. bo mam taki jaki pasuje, tylko nie wiem jak podpiąć. Z regulatorem od poloneza miałbym ten sam problem lub większy bo oznaczenia w regulatorze poloneza pewnie są inne (nie rosyjskie litery), ale...
Sprawdziłem dokąłdnie mase jest ok na 10000% . To stało sie nagle wiec nie podejżewam żeby to miało to coś związane z lampami. Oczywiscie wyczysciłem chodz nie musiałem bo wszystkie styki były w idealnym stanie. Wszystkie żarówki są dobre. Tylko że od podswietlenia rejestracji założyłem dłuższe taki bo nie miałem tych krótkich. To może przeszkadza ??...
Dzięki Grigoriszcz za info. Spróbuje z tą wtyczką. Co do obrotów to nic sie nie dzieje dziwnego. Na obroty wchodzi normalnie ( szybko) i tak samo szybko spada po odjeciu gazu. W między czasie tez nic sie nie dzieje- zadnego szarpania, dławienia itp. Raz tylko mi sie zdarzyło, ze po gwałtownym dodaniu i odpuszczeniu gazu ( jak juz sie zapaliła kontrolka...
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem bardzo początkujący, ale bardzo się staram :) Od pewnego czasu borykam się z problemem braku ładowania. Do tej pory udało się wymienić alternator (sam alternator regenerowany z wbudowanym regulatorem Magneti Marelli) i zmienić akumulator (z padniętego Kagera na Bosch 53Ah 450A). Muszę tu też zaznaczyć,...
Takie problemy przeważnie generował mikroprocesor, ta niebieska kostka w skrzynce bezpieczników. U mnie było tak że silnik nie gasł nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dało się go tylko zgasić światłami awaryjnymi :)
Wszystko wskazuje na słabe połączena + bądź masy albo między wyłącznikiem awaryjnym bądź w nim.
W takich pieniądzach to tylko i wyłącznie Polonez.Najlepiej plus
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Witam! Szukałem na forum ,ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Chodzi mianowicie ,że w Polonezie Caro 1.6 GLI 1995 rok produkcji raz działają a raz nie działają mi kierunkowskazy i światła awaryjne. Nie wiem czym może być to spowodowane, przejżałem bezpieczniki i są całe. Kierunki nagle przestały działać. Nie ma na to reguły. Po prostu raz...
Jak masz z kąd to podmień całą przepustnicę w tych silnikach były dość awaryjne.
2000 rpm jest utrzymywane na jałowym w trybie awaryjnym
XUD9 kojarzy mi się z dość awaryjną pompą wtryskową Lucas EPIC, ale stosowany był nawet w Polonezie, więc (poza pompą) każdy "kowal" to naprawi (a przynajmniej "utrzyma przy życiu").
Cewka dostaje sygnał z ECM - u ;] A położenie wału korbowego też idzie do ECM - u ;] Polskie a jakże skomplikowane :P :P Zobacz, może komputer padnięty, ewentualnie zobacz czy silnik nie działa w trybie awaryjnym
Parę dni dam radę tak pojeździć. Ręce mam wprawione do samochodów bez wspomagania. :cry: Zebyś tylko do domu zjechał... nie będziesz w stanie tym nigdzie zaparkować... o jakimś szybkim manewrze podczas awaryjnej sytuacji na drodze nie ma mowy... Jesteś pewien że to pompa a nie np magiel.... Jak wyżej, pompę dostaniesz za jakieś 100zł, magiel przy odrobinie...
Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
polonez awaryjne światła awaryjne polonez polonez światła awaryjne
magistrala rezystory canon eprom zabezpieczenie wejść analizatora
whirlpool suszarka romet schemat
Denon DN-S1200, AVR-X1200W – nieczytane utwory z pendrive FAT32, limity plików, formaty audio Wpływ grubości ścianki portu bas-refleks na rezonans