Witam dobrze myślisz zacznij od mas w samochodzie, przejżyj wszystkie , odkręć śruby bo pod nimi będzie rdza i nie ma dobrego kontaktu.Sprawdz wtyki w komorze silnika użyj do czyszczenia WD40.Sprzwdz w kabinie połączenia i w gniazdach bezpiecznikowych.Wyczyść dobrze klemy na akumulatorze i zabezpiecz wazeliną techniczną lub innym środkiem.Pozdrawiam
witam. Trochę późno wpadłem na ten temat, ale może komuś innemu to się przyda: w niektórych Poldkach po lewej stronie obok kierownicy był przełącznik do włączania świateł przyczepki (po co nie wiem, mój nigdy nie miał haka ale ten przełącznik był) jego wciśnięcie powoduje szybsze miganie świateł kierunkowskazów.
Witam kolegę, też mam trapeza tyle że gsi i u mnie jest tak: Na czerwoną diodę nie patrz, gdyż ona wskazuje rezerwę od gazu(mało gazu) Jeżeli się świeci zielona, jak widzisz na foto, to auto pracuje na gazie. Jeżeli w miejscu zielonej diody świeci się na czerwono to auto pracuje na benzynie, a jeżeli na pomarańczowo to jest tak że z chwilą dodania gazu...
Witam! Mam problem w swoim polonezie 1,9GLD koniec 94R. Problem polega na tym , ze postojówki narmalnie działaja a światła mijania nie. Sprawdziłem bezpiecznik, włacznik kable nie sa uszkodzone niewiem co jest? bardzo prosze was o pomoc z góry dzięki!! :D
Problem został rozwiązany uszkodzony okazał sie włącznik świateł awaryjnych nie odbijał do końca i przez to nie załączał obwodu kierunkowskazów.
Jak nie ma łądowania poprawnego to nie włączysz tylnej szyby grzanej. Jak alternator nie daje powyżej 14v pod obciążeniem to jest uszkodzony.
Witam, Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Poloneza Atu plus GLI, i mam pewien problem z instalacja elektryczną. Mianowicie w obwodzie świateł awaryjnych, dzieją się rzeczy, których jak na razie nie pojmuje. Jeżeli jest włożony bezpiecznik od świateł awaryjnych, auto w ogóle nie chce palić w momencie ja kręci rozrusznik migają światła awaryjne....
emeryt2 , awaryjne były, kierunki też..., gdy usłyszałem że coś pstryknęło to od tej pory, nie ma ani awaryjnych ani kierunków, nawet wskazówki na liczniku nie mrugają; światła cofania, mijania, drogowe i stop działają prawidłowo Dodano po 37 bezpieczniki wszystkie OK
Witam. Z tego co wiem ten rocznik jest wyposażony w moduł elektroniczny , prawdopodobnie będziesz go miał do wymiany. Posprawdzaj jeszcze czy okablowanie do masy nie dowiera.
Witam jedno wyjaśnienie , robię " przekładkę " części z poloneza ATU do Caro ten ostatni kupiony na przetargu od Policji, sporo dodatkowych kabli których nie ma na schemacie. Usterkę znalazłem dzięki waszej pomocy, dodany 1 dodatkowy kabel do zapalniczki on robił zwarcie . Co prawda dalej nie wyświetla mi symbolu pedału hamulca na tablicy , ale awaryjne...
Wiem ze od awaryjnych jest, ale on jest dobry i awaryjne są tylko kierunków brak. Więc zakładam że musi być coś jeszcze...pytanie tylko co. ręce już opadają :(
A nie ma tam 2 linii zasilania? 15 do awaryjnych i 30 do kierunków, bo awaryjne muszą działać bez kluczyka. Podaj rocznik Poloneza bo to auto miało "bogatą" elektrykę w swojej klasie.
Witam. Mam złożony problem z instalacją elektryczną z Poloneza Caro Plus: 1. kierunkowskazy działają chaotycznie tj. migają raz wolno raz szybko, świecą przez krótki albo dłuższy czas, dodatkowo podczas ich włączenia słychać takie brzęczenie (tak dźwięk podobny do działającego spryskiwacza), które dopasowuje się pod chaotyczne miganie kierunkowskazów,...
Włącz awaryjne i go usłyszysz.
Kierunkowskazy i awaryjne to moduł taki długi i niebieski
Jak załączysz awaryjne do usłyszysz gdzie jest przerywacz
Nie wyraziłem się dostatecznie jasno. Wybaczcie. Kierunkowskazy działają. Kiedy włączę awaryjne to normalnie chodzą, lewy i prawy też osobno działa bez problemu. Czasem tylko zaczyna migać kontrolka awaryjnych, ale wtedy żaden kierunkowskaz nie świeci, tylko sama kontrolka na desce. Zazwyczaj da się ją wyłączyć poprzez włączenie szybko lewego i prawego...
Należy sprawdzić włącznik świateł awaryjnych i przerywacz kierunkowskazów oraz czy masy są poprawne
To mikroprocesorowe cudo jest w półce bezpieczników/przekaźników, nad nogami kierowcy. Taki podwójny przekaźnik w niebieskiej obudowie. Cholerstwo strasznie awaryjne ;) Ale najpierw sprawdź dokładnie bezpieczniki.
To instalacja 2 generacji,sonda lambda wymieniona,Silnik lekko trzęsie na wolnych obrotach,przy przyspieszaniu, jak by chwile przygasał,taki dołek i rusza dalej ,na wysokich obrotach idzie normalnie ,zamówiłem cewkę zapłonową podobno są awaryjne ,jak wymienię to napisze .
Witam Mam problem z Polonezem Atu Plus na Boschu. A mianowicie, nie działają kierunki z przełącznika zespolonego. Dodatkowo nie działają awaryjne z włącznika. I teraz jeśli przekręcę kluczyk na zapłon i wciskam włącznik awaryjnych to od razu pali bezpiecznik nr. 14- opisany jako stop. Oczywiście przestają działać zegary, kontrolki, obrotomierz itd....
podmienic??w jaki sposob??czy tylko kable czy je całe??i czY modol moze powodowac ze ma awaryjne obroty ponad 2 tyś??
Witam wszystkich na forum Problemem tego nowego tematu jest piękny Poldek caro GLE 1.6 1994r. Usterka jest taka że przestały nagle działać wszystkie kierunkowskazy, awaryjne oraz zegarek na desce rozdzielczej. Żarówki są dobre bo migają przy załączaniu alarmu. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną i gdzie szukać uszkodzenia, dodam tylko że bezpieczniki...
Ja bym się przyglądnął sterownikowi gazu bo tam jest przekaźnik który rozłącza wtryski przy pracy na gazie. Na dodatek są to strasznie awaryjne przekaźniki. W swojej historii to już kilka wymieniłem.
Witam. Problem przedstawia sie następująco: Jak się tylko podłączy akumulator, awaryjne zaczynają migać z dużą częstotliwością (świecą praktycznie ciągłym światłem), słychać przy tym cykanie jakby jakiegoś przekaźnika, pomaga przekręcenie kluczyka w stacyjce, ale auta nie można odpalić. Po przekręceniu kluczyka na syrenie, przestają migać, ale syrena...
To pewnie jest jakieś CARO z tym śmiesznym układem mikroprocesorowym stosowanym też w Lublinach. Coś tam się psuje albo traci parametry i właśnie tak się robi. Moja rada: przerobić na normalny przerywacz. Problem jest że ta sama kostka obsługuje też awaryjne i chyba wycieraczki ale wszystko jest do obejścia.
Pisząc przerywacz elektroniczny ,miałem na myśli właśnie urządzenie mikroprocesorowe(obsługuje kierunki ,awaryjne,wycieraczki ,szybę ogrzewaną ,kontrola światła stop)jeżeli chodzi koledze Motronikowi o dokładność .Piszę że może być coś nawet przy przełączniku pod kierownią (wypadnięta końcówka z kostki)i kierunki mogą nie dzałać ,natomiast awaryjne...
Trzeciego stopu nie ma. Przycisk przyczepy oczywiście wyłaczony. Nie bardzo mam na co podmienić więc tak tego nie sprawdze Dodano po 2 Tak sobie myślę, a może dołożyć jeszcze jakieś 5W (np całoszklaną pozycyjną) do tych żarówek i sprawdzić co wtedy będzie. Zdarza się że jak włączę awaryjne, to później po ich wyłaczeniu nie chcą działać kierunkowskazy....
Jeśli masz nowy typ chłodnicy (wąską, montowaną od 1995 roku) to są w niej dwa miejsca na czujnik. Jeden był fabrycznie wykorzystany, i włączał jeden wentylator. Drugie miejsce było przeznaczone na drugi czujnik, który włączał wentylator przy wyższej temperaturze, kiedy pierwszy nie dawał rady. W polonezach z silnikiem diesla dwa wentylatory były standardem....
Witam! Mam taki problem w tym samochodzie raz dzialaja a raz nie kierunkowskazy,wycieraczki na pierwszej pozycji oraz kontrolka pedalu hamulca wszystko jednoczesnie siada.Nieraz dzialaja a po chwili juz nie.Bezpieczniki sa dobre przelaczniki rowniez poniewaz sprawdzalem,lampy rowniez bo awaryjne caly czas chodza.Czy wina moze byc w tym urzadzeniu mikroprocesorowym...
Filtr paliwa nie jest zapchany? Jeżeli pompa głośno pracowała możliwe że układ paliwowy jest nie drożny. Poszukaj instrukcji do tej instalacji albo podaj dokładny model. Większość instalacji pozwala na awaryjne odpalanie na LPG (odpalanie przy wciśniętym przełączniku benz/gaz), ale przy zimnym parowniku dostaje on trochę w d... i szybciej się zużywa.
Kierunkowskazy i awaryjne, to dwa obwody zasilania. Według mojej książki: awaryjne - bezpiecznik H - 8 / 25A kierunkowskazy - bezpiecznik N - 14 / 20A A przełącznik zespolony pod kierownicą możesz łatwo sprawdzić zwierając na krótko wyprowadzenia kierunkowskazów, czyli fioletowy z błękitnym i błękitnoczarnym (kolory przewodów w wiązce przełącznika zespolonego)...
Spolmotu nie ma - ale ciągle jest tam warsztat (w większości ci sami ludzie) tylko teraz jest ogólno branżowy a nie dedykowany do FSO. Warto zadzwonić albo podjechać i popytać. Na nyskiej warsztatów jest co najmniej kilka (było - bo jakiś czas tam nie byłem), więc trudno powiedzieć. Twoje usterki to mają spory rozstrzał. - Blacharkę to zrobi każdy warsztat,...
Witam w tym uralu jest prądnica czy alternator jak alternator to regulator polonez stary typ 6d Jest alternator. Nie chcę zakładać od poloneza czy fiata itp. bo mam taki jaki pasuje, tylko nie wiem jak podpiąć. Z regulatorem od poloneza miałbym ten sam problem lub większy bo oznaczenia w regulatorze poloneza pewnie są inne (nie rosyjskie litery), ale...
Sprawdziłem dokąłdnie mase jest ok na 10000% . To stało sie nagle wiec nie podejżewam żeby to miało to coś związane z lampami. Oczywiscie wyczysciłem chodz nie musiałem bo wszystkie styki były w idealnym stanie. Wszystkie żarówki są dobre. Tylko że od podswietlenia rejestracji założyłem dłuższe taki bo nie miałem tych krótkich. To może przeszkadza ??...
Dzięki Grigoriszcz za info. Spróbuje z tą wtyczką. Co do obrotów to nic sie nie dzieje dziwnego. Na obroty wchodzi normalnie ( szybko) i tak samo szybko spada po odjeciu gazu. W między czasie tez nic sie nie dzieje- zadnego szarpania, dławienia itp. Raz tylko mi sie zdarzyło, ze po gwałtownym dodaniu i odpuszczeniu gazu ( jak juz sie zapaliła kontrolka...
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem bardzo początkujący, ale bardzo się staram :) Od pewnego czasu borykam się z problemem braku ładowania. Do tej pory udało się wymienić alternator (sam alternator regenerowany z wbudowanym regulatorem Magneti Marelli) i zmienić akumulator (z padniętego Kagera na Bosch 53Ah 450A). Muszę tu też zaznaczyć,...
W takich pieniądzach to tylko i wyłącznie Polonez.Najlepiej plus
Z wymianę nie będziesz miał problemu to "pudełeczko" jest podłączone na kostce i przykręcone śrubą do karoserii. Pasuje od każdego poloneza caro, atu (oprócz plusa), jak będziesz wkładał używane to sprawdź oprócz wycieraczek, czy włącza się ogrzewanie szyby i czy działają kierunki i awaryjne.
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Wszystko wskazuje na słabe połączena + bądź masy albo między wyłącznikiem awaryjnym bądź w nim.
Takie problemy przeważnie generował mikroprocesor, ta niebieska kostka w skrzynce bezpieczników. U mnie było tak że silnik nie gasł nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dało się go tylko zgasić światłami awaryjnymi :)
Przerywacz
XUD9 kojarzy mi się z dość awaryjną pompą wtryskową Lucas EPIC, ale stosowany był nawet w Polonezie, więc (poza pompą) każdy "kowal" to naprawi (a przynajmniej "utrzyma przy życiu").
Parę dni dam radę tak pojeździć. Ręce mam wprawione do samochodów bez wspomagania. :cry: Zebyś tylko do domu zjechał... nie będziesz w stanie tym nigdzie zaparkować... o jakimś szybkim manewrze podczas awaryjnej sytuacji na drodze nie ma mowy... Jesteś pewien że to pompa a nie np magiel.... Jak wyżej, pompę dostaniesz za jakieś 100zł, magiel przy odrobinie...
Jak masz z kąd to podmień całą przepustnicę w tych silnikach były dość awaryjne.
2000 rpm jest utrzymywane na jałowym w trybie awaryjnym
Więc 49 pod co idzie pod awaryjne ?
We współczesnych autach począwszy nawet o lady Samary mamy już zapłony tranzystorowe l Łada Samara ma jeden z lepszych układów zapłonowych, jak na silnik gaźnikowy - impulsator bezstykowy, moduł generuje iskrę o dużej energii, mało awaryjny i wrażliwy na zakłóceni: o klasę lepszy niż np. w Polonezie.
U kolegi w Polonezie po wlączeniu kierunkowskazów włączają się awaryjne, ale nie zawsze trudno cokolwiek znalezć moduł iprzełącznik byl wymieniony.
W polonezie niewiele,możesz do kontroli wprowadzic sterownik w tryb pracy awaryjnej.
Jaki jest sens zmiany awaryjnego ale taniego na awaryjne i droższe ? Jedyną rzeczą która można zmienić to aparat z prerywaczem na aparat bez przerywacza na czyjniku halla z eleganta ale to też jest awaryjne
sprawdż pomiędzy akumulatorem a lampą.były tam często montowane autoalarmu pod tytułem PATROL .kluczyk służył wtedy do awaryjnego uruchomienia i często się przydawał
Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
Za 1500zł kupisz poloneza z gazem, który będzie naprawdę w dobrym stanie, często od pierwszego właściciela. Części tanie, ale też auto dość awaryjne, ale dające się łatwo naprawić przy pomocy podstawowych narzędzi. Polonez awaryjny? Jedyną usterką która unieruchomiła samochód na drodze było łożysko pompy wodnej, które rozleciało się przy przebiegu...
Nie siwus,nie masz racji.Kierunkowskazami steruje tzw.urządzenie mikroprocesorowe zrobione na ST62.
Ale było to rozwiązanie awaryjne podobnie jak zapłon elektroniczny z Poloneza a konkretnie kabelki rozdzielacz -moduł.
Ja nie wiem czy pobiera prąd to urządzenie z procesorem od awaryjnych, napisałem tylko że po wyjęciu bezpiecznika(który odpowiada według instrukcji za światła awaryjne)pobór prądu spadł.
Moduł zapłonowy może ,... Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
witam.mam poloneza caro wszystko bylo ok ale po zamontowaniu radia przestały mi działać kierunki i światła awaryjne?czy ktoś może cos na to poradzić?pomocy
Witam Nie chcę zakładać nowego tematu, zapytam więc tutaj - jeśli autor tematu niema nic przeciwko: 1. Czy alternator od poloneza (12V/ok.14A- napędzany silnikiem elektrycznym przez pasek klinowy) mogę podłączyć pod regulator (Tracer 3215RN) razem z panelami celem doładowania awaryjnego akumulatorów 24V? (myślę, że takie ładowanie przez godzine to wystarczy);...
Cewka dostaje sygnał z ECM - u ;] A położenie wału korbowego też idzie do ECM - u ;] Polskie a jakże skomplikowane :P :P Zobacz, może komputer padnięty, ewentualnie zobacz czy silnik nie działa w trybie awaryjnym
Już kupiłem kompa. Znalazłem za 100 zł (silnik CE - 1.6+kat). Zrezygnowałem z próby naprawy. Najwidoczniej padł mikroprocesor, albo któryś ze stopni końcowych, bo reszte sprawdziłem i wydawała się ok... Szkoda, że to nie jest zrobione na "normalnych" częsciach, tylko na takich których nie można kupić :(
rafi40, TOMASZVTS16 - czy udało się Wam dojść z Polonezem do ładu? Mam podobnie i tez nie wiem co robić...
Że nikt nie oddaje na złom dobrych ogniw kolega się bardzo myli. W czasach Poloneza przywiozłem ze złomu czerwony akumulator z zasilania awaryjnego centrali i chodził jeszcze 5 lat czyli więcej jak niejeden nowy. Raczej nie muszę pisać że wtedy był spory problem z zakupem nowego. Żadna poważna firma nie pozwoli na stanie sprzętu łatanego bez przerwy...
Samochód zapala? Czy działają światła, światła awaryjne, klakson, dmuchawa i inne urządzenia elektryczne?
Jak mało awaryjne to tylko japońce i koreańce, mazda mechanicznie dobra ale blachy ma gorsze niż polonez.
Ja bym doradził silnik Rovera. Mało awaryjne, spalanie niższe, więcej mocy Znowu bzdura!
Lampka Check Engine powinna zgasnac po uruchomieniu silnika, w przeciwnym wypadku sterownik silnika wykrywa blad w instalacji elektrycznej silnika. Musialbys odczytac kod bledu jaki zapisal sobie w pamieci komputer. Byc moze jest to np. czujnik temperatury i swiece moga byc zalewane. Sprawdz jeszcze napiecie ladowania na wlaczonym silniku, czesto pada...
Witam wszystkich forumowiczów ! mam problem z moim polonezem a dokładnie z jego hamulcami . kilka razy juz zmieniałem zaciski , czysciłem je a te po jakims czasie znów się zapiekają i nie chcą hamować , już nie wspomnę o ręcznym bo to jest kompletna porażka... , chciałbym wymienić te zaciski na jakieś inne i moje pytanie jest czy od jakiegoś innego...
Parametry sprawdzałem wczoraj na Polonezie 1,6.Oto wyniki:wolne obroty,bez obciążenia-14,5V. Wolne obroty,włączone św.mijania,awaryjne,stop-13,8V. Obroty 2,5tys. obc.j./w. -nap 14,2V. Pomiar był dokonany na zaciskach akumulatora.
Nie będzie kierunkowskazów,nie bedzie ogrzewania szyby tylnej,awaryjnych,wycieraczki zgłupieją. To gangrena taka.
"....Komputer(a raczej mikroprocesor) umieszczony jest za schowkiem od strony pasazera i jest przykrecony do tylnej czesci tego schowka 4 srubkami.Nieco nizej,z prawej strony schowka,za wykladzina jest zlacze diagnostyczne 10 pinowe,do ktorego jest podpietych 5 przewodow...." To cytat,z linku podanego przez AUTOAS-a hmmmmm.Poszukam jeszcze raz.Mieszkam...
Powinieneś wykonać procedurę awaryjnego odpalania na lpg znajdziesz opisaną w instrukcji obsługi instalacji LPG zamontowanej w twoim auce
Jeśli jest to Polonez po 1995r. przyczyną będzie mikroprocesor jest on odpowiedzialny za kierunkowskazy, światła awaryjne, kontrolkę pedału STOP, ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczkami. Jest on przykręcony ścianki za licznikiem po lewej stronie. [url=http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/...
Polonez jak kot Schrodingera żyje i nie żyje jednocześnie, no ale mniejsza. Wyjechałem nim w trasę i miał jakoś pół baku, dotankowałem do pełna, przejechałem około te 100 km bez problemu i po tygodniu zdechł na amen. Dodano po 11 Spróbuję jeszcze odpalić go na odłączonym komputerze i wymusić tryb awaryjny, żeby działał tylko na module zapłonowym i jakoś...
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
Dzień wcześniej po przekręceniu kluczyka w stacyjce na "STOP" wyłączyły się wszystkie kontrolki a silnik nadal chodził - dopiero ponowne przekręcenie na "START" i "STOP" dało rezultaty. Nie wiem czy ma to coś wspólnego z moimi późniejszymi perypetiami. uruchomiłeś tzw tryb awaryjny nie przejmuj się tym to samo w sobie nie oznacza uszkodzenia. podczas...
A może by tak moduł z Poloneza/125p ale GL (Hybrydy są rzekomo awaryjne) ? Tak wiem w Poldku nie ma Halla, lecz zasada działania jest ta sama impuls>zapłon. Koszt ?? Na szrocie sprawy groszowe. Ostatnio kupowałem bo mój odmówił współpracy to dałem całe 12zł (czteropak).
Bardzo proszę o omówienie i ewentualnie przesłanie schematu sterownika: kierunkowskazów, wycieraczek, awaryjnych do poloneza. Sterownik ten ma oznaczenie APE07. Głównie zależy mi na zasadzie działania wykrywania przepalonej żarówki w światłach stop, jak również wykrywanie dodatkowej żarówki w światłach stop co uwidacznia się wykrywaniem przyczepki a...
Witam Założyłem do mojego polonezika centralny z alarmem. niestety mam problem z podłączewniem tego do kierunków. Probowałem podłączyć się awaryjne ale świeci tylko jedna strona. Jak podłączyłem się pod drugą to po włączeniu któregoś kierunkowskazu wlączały się awaryjne :/ 2 pytanie dotyczy podłączenie pod drzwi. Z centralki wychodzą 2 kable + i -....
Raczej to urządzonko jest ciężko naprawić, siedzi tam ST62T10B6. Jest on napewno zabezpieczony przed odczytem. Jedynie możesz posprawdzać elementy półprzewodnikowe, rezystory i 2 przekaźniki. A wycieraczki dobrze działają ? Z tego co wiem to jest w tym programator pracy wycieraczek, kierunkowskazy, awaryjne oraz czujnik temperatury załączający tylną...
To ja juz całkiem głupiałem i idę się opić.Uprządkujmy fakty-po pierwsze pod deską,a nad bezpiecznikami jest tzw.urządzenie mikroprocesorowe odpowiada za kierunkowskazy,awaryjne,wycieraczki,mrug... lampkę hamulca.Nie ma nic wspólnego z zapalaniem i jazdą,wyjmiesz je i samochód jedzie dalej.Po prawej,za schowkiem (jeżeli mówimy o roczniku 1996)jest...
Hej. Dziękuje wszystkim. Radio działa, ale dlaczego co i jak to pewien nie jestem. Poeksperymentowałem na kabelkach. Zrobiło się zwarcie i bezpiecznik poszedł (światła awaryjne, zegarek i zapalniczka). Podłączyłem kabelki tak jak za pierwszym razem. Wymieniłem bezpiecznik i gra. Najlepsze że w życiu naprawiłem jakieś 12 urządzeń, z czego ok 10 w ten...
ciekawe ile podziała nowa cewka, one są bardzo awaryjne można przerobić na cewkę od poloneza (podłączoną pod przerywacz), tyle, że trzeba mieć wtedy mały akumulatorek do rozruchu, który potem może być ładowany z prądnicy która ma wyjście też 12v ale i tak polecam dokupić sobie koło zamachowe z wieńcem zębatym oraz tylny karter silnika z miejscem na...
to by nie działały chyba też kontrolki od długich świateł i awaryjnych a one akurat działają. Nic bardziej mylnego, one są inaczej zasilane.
Pomysły takie sobie lub jeszcze bardziej.Najprościej bez późniejszego stresu nowy parownik lub regeneracja posiadanego i następnie radykalne posunięcie czyli założenie archaicznej śrubki czyli registra. Przy założeniu że nie można zmusić centralki do odpalenia na gazie w trybie awaryjnym.
Czwarty bieg dmuchawy załączany jest przez przekaźnik i on mógł ulec uszkodzeniu znajduje sie tam gdzie bezpieczniki. Co do światełka prawdopodobnie uszkodziło się urządzenie mikroprocesorowe steruje ono wycieraczkami, ogrzewaniem szyby i lusterek, światełkiem, awaryjnymi kontrolką świateł stopu.
W 90-tych też z bezawaryjnością nie miały nic wspólnego, W porównaniu z resztą polskiego rynku były bardzo bezawaryjne i dobre. Kiedy miałeś do wyboru zdezelowanego golfa po niemcu albo nowego malucha czy poloneza to wybór był prosty. Jako przykład podam Audi A3 2002r. z przebiegiem obecnie 330 tyś. Wszystkie "awaryjne" podzespoły typu turbosprężarka,...
To ja w takim razie troszkę zamieszam i zaproponuję centralę Panasonic KX-NS500, która na pewno spełni oczekiwania a nie ma ograniczeń w zarządzaniu na poziomie instalator czy użytkownik. Tego Panasonica oglądałem, jest to ciekawa, tania centrala, ale ma dla nas bardzo poważne minusy. Obecny Mikrotel jest zainstalowany na ścianie w sekretariacie. Jeśli...
Ale co dokładnie potrzebujesz? Na tym schemacie jest wszystko jasne. Poza tym tak jak napisałem, wersji jest od pyty. Z woltomierzem lub z amperomierzem, z zapłonem elektronicznym lub tradycyjnym, alternatorem 6 lub 9 diodowym, z awaryjnym dorabianymi z poloneza czy z Nysy a może muz fabryczny? UAZ to jest tak prosty wóz, że żadnej filozofii tam nie...
Ja osobiście powiem tak: przez wiele lat mieliśmy Poloneza, po czym nam się znudził i stary postanowił kupić renówkę, a zaplanował sprzedać poldka. Jednak z braku czasu nie wystawił tworu FSO, a jeździł renaultem.. Po 2 tygodniach padł - wydech - nic nietypowego - zdarza się... Naprawiono. Potem zaczęło się dziać coś z łożyskiem - koszta 400zł ojciec...
To nic że lampka się zaświeci. komputer przejdzie na tryb awaryjny i nie brał pod uwagę zafałszowanych parametrów czujnika.
Witam! W Polonezie Caro 1,6GLI 1996r po załączeniu zapłonu nie świecą się żadne kontrolki (bezpiecznik dobry). Nie działają światła mijania, drogowe, cofania. Działają (łącznie z kontrolkami, gdy są): światła pozycyjne, kierunkowskazy, awaryjne, wycieraczki, spryskiwacze, klakson, radio, oświetlenie wnętrza. Gdzie szukać usterki? Będę wdzięczny za każdą...
Panowie dziękuję, po wymianie regulatora, i dokładniejszym podłączeniu, ładowanie wróciło ;) Jednocześnie parownik LPG zamarzł :o Co do elektryki, to cały czas "cyka" mi mikroprocesor (Nowiutki) na zegarach, kontrolka od awaryjnych, jak wyjmę bezpiecznik odpowiedzialny za awaryjne. Jest cisza Lampy sprawdzone, ogrzewanie tylnej szyby wyłączone, wycieraczki...
Rozumiem. Na tym etapie chyba się poddaję. Do w miarę współczesnych samochodów trzeba informatyka. Ja się wychowałem na maluchach i polonezach. Nie zgłębiam tajników współczesnych aut bo mi to do życia nie potrzebne. Zarabiam na czym innym. Zdaje się, że coraz częściej upodabniam się w materii motoryzacyjnej do Melchiora Wańkowicza, który zdaje się...
Mój kolega jeździ astrą f z silnikiem isuzu i jak na razie nie narzeka trochę w niego zainwestował zrobił to co trzeba i teraz chodzi pięknie Nawet na mrozie pali od strzała w porównaniu z astrą g 2,0 V8 co jeździ taki jeden to rewelacja Jak chcesz bez awaryjnego diesla to kup sobie poloneza z silnikiem 1,9GLD[silnik citroena-poprzedni wózek kolegi...
Pytanie: Co można bezpiecznie odcinać aby utrudnić odjechanie takim samochodem. Chcę sobie zamontować immo i proszę o poradę fachmanów aby nie zrobić tak że odłącze jakieś obwody komputerka a on mi się rozprogramuje albo coś się uszkodzi itp (np. z czasem katalizator lub sonda lambda bo będzie niewłaściwy skład mieszanki). Myślałem m. in. nad zasilaniem...
Można też do przewodów przy włączniku awaryjnych, o ile pamiętam dosyć łatwo wyciąga się go na wierzch.
awaryjne polonez światła awaryjne polonez polonez światła awaryjne
promienniki łazienka ciągły restart komputer zabrudzenia wydruk
zmywarki bosch siemens radio przenośne
Schemat elektryczny gitary Defil Samba - szczegóły i modernizacja Schemat silnika Skoda Fabia 1.6 16V: rozrząd, wtrysk, chłodzenie