Podeślij mi body komputer i dopisze ci transponder.Najtaniej,najszybciej,ajpewn... i w orginale. O szczegoly pytaj na pw.
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
1. Gdzie najlepiej wpiac sie do swiatel awaryjnych 2. Czy odciecie pompy paliwowej ma idciac + czy -
To tego nie trzeba dodawać przekażnika ? po kablu od centrali ? jeśli nie to sterownik ucięgnie wszystkie swiatła awaryjne ?
Podłącz skaner pod OBD i sprawdź czy nie ma zapisanych usterek w komputerze skrzyni biegów. Według Twojego opisu mam wrażenie jakby skrzynka przechodziła w tryb awaryjny.
Witam. czy awaryjne działają normalnie?
clio 1.2 8v lub 1.4 16v 1.6 16v praktyczie do gazu ideał tanie części amor przód allegro kayaba 130zł diesel nie polecm autko naprawde mało awaryjne
PRzepraszam że odgrzebuje stary temat mam podobny problem jendak czy może być walnięty ten przekźnik jeżeli prawy dziala non stop jak przelacze na lewy dialaja dwa jak awaryjne a jak przelacze na prawy dialaja dwa z podwojona szybkoscia? jak podlaczyc dwa przekazniki zamiast tego jednego?
Witam mam problem w punto evo z 2010 silnik 1.4 8v 77km z dzwiekiem(raczej brakiem)w kierunkowskazach i awaryjnych oraz dzwieku niezapietych pasow.Kierunki i awaryjne oraz dioda niezapietych pasow dzialaja lecz nie ma dzwieku
Witam Potrzebuję małej pomocy. Zakupiłem autoalarm marki "noname" na allegro i montuję do Punto 2. Wszystko podłączyłem tylko problem mam mały z kierunkami. Z centralki alarmu wychodzą dwa przewody zabezpieczone bezpiecznikami jak można się domyślić na lewą i prawą stronę kierunków ( w instrukcji jest świateł postojowych ale wolę podłączyć do kierunków)....
Może źle napisałem on miga cały czas, non stop. Jak podłącze aku to zapala się dioda od alarmu i świeci się, potem zamykam samochód z pilota dioda gaśnie i zaczynają migać awaryjne i tak migają aż go nie otworze, jak otworze ( też pilotem w kluczyku) to na chwile przestają migać i zaraz znowu migają non stop aż odłączę akumulator. Syrena nie wydaje...
Pierwsze co to trzeba auto podłączyć pod komputer.Z tego co mi się wydaje masz już wspomaganie elektryczne które jest awaryjne nie tylko we fiatach ale i w grupie VW. Czy auto było wczesniej rozbite,chodzi mi czy wiązki są cale?
ibiza też odpada- silniki ibizy (sensowne) to 1,4. mniejsze sobie daruj- są awaryjne . poszukaj sobie fiata punto II z silnikiem 1242ccm (60km lub lepiej 80km) lub chevroleta aveo z silnikiem 1,2
Tak jak piszesz teoretycznie. Punto to bardziej awaryjne auto niż bravo. Ale zgodzę się z jednym jeżeli nie jesteśmy w stanie znaleźć pewnego auta używanego, to lepiej już zejść z wymagań i postawić na coś nowego.
Eksploatuję Grande Punto z silnikiem 1,4 8V od 5 lat (kupione gdy miał 2 lata ). Auto mało awaryjne a części w miarę tanie . Moc twojego silnika sprawdź ,lub podaj co to za silnik. Nadwozie ocynkowane .
Dlaczego twierdzisz ze prestige to kiepskie alarmy wszystko zalezy co masz dolozone do samej centralki mozna zawsze dozucic jakis czujnik np holowania i juz jest bogatszy jesli chodzi o re centralki to niesa takie zle i awaryjne pozatym do tego punto musisz miec silowniki na zamki niezalozysz uniwersalnych bo sie nieda sa linki jak chcesz wiecej szczegolow...
nie wiem jak to wytłumaczyc ale guzik lpg/pb na nie odpalonym silniku np po przekreceniu kluczyka na zaplon dziala tyle samo czasu co pompka paliwa jesli chce odpalic na lpg musze czymac go jakies 40 sekund a on gasnie calkiem jak pompka konczy ssac czyli po jakis 4 sekundach potem dziala tylko jak krece rozrusznikiem przez cly czas przełaczania na...
po stronie pasarzera przy prawym slupku pod deska
Fiat punto II, opel corsa b, jakiś francuz typu laguna phI, saxo, nissan: Almera lub Primera. Tego jest cała masa, ważne żeby szukać czegoś co jest zadbane. Niekiedy lepiej kupić zadbane auto które uchodzi za awaryjne niż zajechanego "pancernika".
Wyjście awaryjne z tego problemu. Kupić za 100zl sterownik na pilota. Sterowanie na słupku dwie masy.
Witam posiadam PUNTO 2 podczas wybijania migacza w prawo bardzo szybko miga kontrolka w liczniku i nie mrugają migacze po prawej stronie gdy włączę awaryjne mrugają wszystkie lampy czyli żarówki są dobra proszę o pomoc (nie za każdym razem sie tak robi nieraz jest dobrze )
Moje Punto spala 9l LPG na 100 km. Ile tańsza jest jazda takim autem?
Witam, Nigdy nie korzystałem z Follow Me w moim Punto Evo. Ostatnio stałem w ciemniej alejce i postanowiłem sobie doświetlić drogę i ustawiłem Follow Me na 60 sekund. Zamknąłem samochód centralnym z pilota i odszedłem (światła zgasły po 60 sekundach tak jak ustawiłem). Po godzinie wracam do samochodu, odpalam i zaskoczenie, że licznik czarny i nie działa....
Pomyśl nad nissanem primera p11 samochody bez awaryjne mało palą wygodne oferują dobre wyposażenie i mają nie złego kopa
A posiada ktoś schemat jak podpiąć w tym aucie autoalarm w wersji analogowej i po szynie can? Będę wdzięczny za udostępnienie :-) Dodano po 12 Wie ktoś może w którym miejscu można się podpiąć pod: - awaryjne - impuls od drzwi po ich fizycznym otwarciu - klakson - zasilanie + - zasilanie + po zapłonie
Z tego co mi wiadomo to lepsze mniej awaryjne są silniki 1,2 65km po za tym mają bezawaryjny rozrząd i są to przede wszystkim silniki "fajerowskie" "fire".
Miałem dwa fiaty - starą Mareę i nowe Punto z salonu. Bardzo awaryjne auta, nie polecam. Marei nie wypominam, bo stare, sterane auto, moje pierwsze. Ale nowe Punto z salonu - chuchanie, dmuchane, ASO i: - awaria wspomagania przy 35 tys. km, - awaria pompy sprzęgła, do wymiany pompa i sprzęgło - 105 tys. km, - do tego drobiazgi typu zacinające się klamki...
Witam Mam zamiar kupić światła do jazdy dziennej do 140zł. Ważne że nie były awaryjne i okrągłe. Jaką firmę najlepiej wybrać? I gdzie można podłączyć te światła jeśli chodzi o zapłon? Z góry dzięki za odpowiedź
więc nigdy nie kupuj: chevrolet aveo (stare- t250 lub t255: silnik 1,4) lub lacceti (tu lepiej silnik 1,6. i oczywiście lpg ;) Tak jak wyżej suzuki swift, hyundai getz, mazda 2 lub picanto. Najmniejsze godne uwagi suzuki alto, aygo, 107 lub C1 dlaczego? czyżbyś miał z nimi do czynienia? i żle trafiłeś? sam mam aveo którym przejechałem już niecałe 150...
Polecał bym Peugeot'a 206 (za tą cenę spokojnie znajdziesz 2005r. lub młodszy) - konstrukcja bardzo trwała i niedroga w naprawie, praktycznie wszystkie silniki godne polecenia. Ewentualnie Clio II (z końca produkcji) lub III (z początków produkcji - bardziej bym polecał) - stosunkowo bezawaryjne autka. Jeżeli zależy Ci na taniej eksploatacji to szukaj...
Witam, chcę kupić żonie nowe auto. Do tej pory mamy Grande Punto 1.4 8v, które ma już 10 lat, stało się ciut za małe i trochę mnie denerwuje z racji na swoje fiatowskie natręctwa (tu alternator, tu brak styku, tu "znikający olej", tu rdza na podwoziu, itp.). Samochód przynajmniej na razie będzie użytkowany głównie na bardzo krótkich kilku-kilometrowych...
witam instalacja jest stara I generacji na srube bez emulatora jakiegokolwiek ta instalacja chodzila 2 lata, teraz juz nie jezdze na gazie bo auto zaczelo gasnac obroty na gazie raz 3tys raz ponizej 1tys jezdze juz na samej benzynie, jesli sie ten komputer rozjechal to co teraz? wymiana na nowy? czy jest jakies antidotum? wydaje mi sie ze auto pali...
Może dla porządku opiszę problem nieco bardziej szczegółowo. Pierwotnie w samochodzie był silnik o pojemności 1.1, silnik był padnięty więc zdecydowałem się na zmianę. Mechanik wymienił silnik 1.1 na 1.2, ale komputer, wtrysk oraz reszta osprzętu pozostała ta sama. Po wymianie silnika było całkiem ok, jedynym mankamentem były falujące obroty na biegu...
z tych co podałeś to wybór jest oczywisty: samochód w najlepszym stanie. fiaty- stilo i punto z tych najlepszym wyborem jest ... punto 1,2 60km lub lepiej 80km. silnik dość trwały i tani w naprawach (najczesciej trapią go wycieki). stilo- jest wiekszy ale z doborem dobrego silnika jest ciezko- 1,4 "lubi olej" zas 1,6 ma awaryjny pasek rozrzadu. renault...
Witam. W moim punto II 1.2 8v, kierunkowskazy (wszystkie) jak i światła awaryjne migają 2x szybciej. Do Body Computera BSi 46812231 zapewne dostało się trochę wody i przy czyszczeniu wysypały się 2 elementy smd (a raczej grudka niezidentyfikowanego syfu). Przekaźniki już wymieniłem, ale nie wiem co było pod dolnym. Na zdjęciu zaznaczyłem brakujące 2...
Witam. Po dorobieniu kluczyków do body komputera samochód bez problemu odpala. Jednakże przed zgubieniem kluczy klient uzbroił alarm, po czym zgubił klucze i pilota. teraz po podpięciu klemy awaryjne migają. Jest to ewidentnie objaw aktywowanego alarmu. Stąd pytanie: czy da się wyłączyć seryjny alarm nie mając pilota?? Z góry dziękuję za odpowiedź....
Troche już w temacie minęło. Wiec po ostatniej wizycie u osoby która zakładała mi alarm przestały migać awaryjne przez jakieś 3 tygodnie a tu nagle w piątek ostatni znowu powtórka.Podjechałem do niego ponownie nic nie wymyślił ale odciął awaryjne od alarmu i powiedział ze jeśli tym razem się powtórzy to na 100 % nie będzie to wina alarmu.Przy okazji...
Jeżdżę Corsą C i jak kto woli ale nie do końca jestem z niej zadowolony Punto Ma może trochę stylistykę niezbyt piękną ale mają moi koledzy punta 1-ki i 2-ki i mówią że silnik-owo super części tanie w miarę bez awaryjne i całkiem niskie spalanie Na pierwsze auto bym nie kupował łebkowi jakiejś wy pasionej fury bo później lądują na drzewach dzieciaki-wiem...
Za 4 tys. to nie ma co stawiać wymagań co do auta. Szukasz tego, co będzie w najlepszym stanie. Ale biorąc pod uwagę to, co napisałeś, to zastanowiłbym się nad Corsą C 1.2 B. Blachy w ocynku, silnik na łańcuchu, pali w normie, praktycznie auto jest bezobsługowe. Z naprawami każdy poradzi sobie, części w porównaniu do innych tanie jak barszcz. W rodzinie...
Witam Jako że to mój pierwszy post :) chciałbym wszystkich przywitać i prosić o pomoc :). Mam fiata punto mk1 , centralny jest z pilota i teraz chciałbym zrobić tak że jak uzbroję centralny lub rozbroję to żeby w tym samym czasie dały mi sygnał awaryjne :) proszę bardzo o pomoc gdzie się podłączyć lub co z czym połączyć :) bo nie chcę nic zepsuć :)...
A próbowałeś odpalić bezpośrednio na LPG? wyłącz silnik przytrzymaj przycisk przełączania nPb/LPG trzymając go przekręć kluczyk żeby zapaliły się kontrolki powinno być słyszalne pstryknięcie przekaźnika pod maską (wsłuchaj się) jeśli pstryknęło i świeci się kontrolka LED w przełączniku - mimo że silnik nie pracuje - to znaczy że masz wymuszony zapłon...
Witam a wie może ktoś jak naprawa wygląda w grande punto 2006r, objawy "buczenie" podczas skrętu kierownicą w lewo, wyłączanie sie wspomagania, drgania kierownicy, drgania kierownicy. Rozbierałem silniczek i jest całkiem inny niż opisany wyżej. Pozdrawiam No niestety masz pecha. W Grande zamontowano już zupełnie inne kolumny. Kompletnie inna technologia....
Brak masy w tylnych lampach. Bzdura. Awaryjne przy tym nie szaleją. Poza tym brak masy w tylnych lampach to przeważnie dziwna praca kierunkowskazów przy wciśniętym pedale hamulca albo zapalonych światłach jazdy wstecz bądź jazdy we mgle, jeżeli są w tej samej listwie. Niemniej jednak usterki upatrywał bym w awarii NBC, jak to ktoś wcześniej zauważył,...
Witam! Problem w sumie banalny. Po odkręceniu i dokręceniu kolumny kierownicy kilka miesięcy wcześniej (zabieg konieczny do wymiany nagrzewnicy w Punto I), podeszła wiązka przewodów między mocowanie kolumny a karoserię. I tak sobie samochód jeździł. Przyszło lato, w środku zrobiło się gorąco, dodatkowo jakieś "mikroruchy" kolumny względem karoserii...
Osobiście polecam Ci Fiata Punto II. Daewoo odradzam, fakt faktem są tanie i tanie częsci do nich. Ale autka są awaryjne i jak jestes świeżym kierowcą to chcesz sobie pewnie pojeździć a nie co chwila witać mechanika. w porównaniu fiat punto- daewoo lanos i lanos: miałem wszystkie 3 autka i wlasnie fiat punto II FL zostawił najbardziej niemiłe wrażenie-...
no dzisiaj mialem ladne zaskoczenie poszedlem do garazu bez problemu odpalilem podjechalem pod sklep i kiedy wrocilem do samochodu juz go nie moglem zapalic wogule nie bylo slychac tego zezenia typowego podczas rozruchu i co ciekawe lampka od smarowania zgasla i zapalala sie tylko wtedy kiedy przekrecalem kluczyk (czyli standard) no ale samochod jak...
Proszę dokładnie sprawdzić alternator, gdyż w tych autach montowano awaryjne alternatory - przeważnie pękały ich obudowy, w wyniku czego dochodziło do blokowania obracania się wirnika, a nawet rozsypania się alternatora. Myślę, że w Twoim przypadku również może tak być tj. podczas zwiększonego obciążenia (dodatkowo włączone odbiorniki) alternator "wykrzywia"...
Witam. Kupiłem sobie nie dawno nowe radio do fiata punto II (radio Medion MD 8220), gdy chciałem podłączyć radio pod kostki ISO to po złapaniu styku wyświetlacz na radio załączył się a w samochodzie włączyły się wszystkie kontrolki a po chwili włączyły się światła awaryjne (stacyjka nie była włączona) Kosta czarna (antena) pasuje idealnie ale ta druga...
Witam, mam problem z w/w autkiem. Po przegladzie znikly niektore kontolki na zegarach, np. jak wlacze awaryjne to podswietla sie przycik slychac przekaznik ale nie pokazuje sie na zegarach ze sa wlaczone (a kierunkowskazy pokazuje normlanie), nie ma tez kontrolki od swiatel i od podgrzewania tylnej szyby (ale wszystkie te urzadzenia dzialaja normlanie)....
Dobrze przajecie Herr Tarnowski :D Chociaż mało odkrywczo (prawdę mówiąc) :) Do przeważnie każdej skrzynki bezpieczników jest doprowadzony "gruby plus". Podłączenie się za bezpiecznik obsługujący Radio+ośw. wnętrza+ awaryjne powinno zabezpieczyć wystarczającą wydajność prądową na zamek centralny, tym bardziej że dedykowane na ten punkt odbiorniki w...
Panda albo Punto IIFL z 1.3 MultiJet, ma to 70KM i pali tyle co nic (ok 4l/100km w trasie). W lekkim nadwoziu ten silnik daje radę, a nie ma DPF, dwumasy ani turbiny o zmiennej geometrii. 1.9TDI-PD z lat 2006-2009 i początkowe 2.0TDI-PD to bardzo awaryjne i delikatne silniki. Chcesz trwałego i niezawodnego Diesla - szukaj Fiatowskiego 1.9JTD albo 1.3mJTD....
PuntoII Kierunkowskaz miga szybko i słabo świeci. Problem polega na tym, ze gdy włączę kierunkowskaz prawy miga normalnie. gdy włączę hamulec miga szybko - ale tylko co któreś mignięcie jest normalne. tzn jasne światło kierunkowskazu. Gdy włączę awaryjne nie miga - lub miga ale słabo właśnie prawa strona. No i nie świeci mi pozycyjna prawa przód, -...
Po rozładowaniu akumulatora (nastąpiła awaria włącznika świateł awaryjnych, samochód załączył w nocy awaryjne i po kilku godzinach rozładował akumulator). Radio zostało wyjęte na 2 dni, samochód 1 dzień jeździł bez radia. Po zamontowaniu brak oznak życia. Nie włącza się i nie zapala podświetlenie włącznika/regulatora siły głosu. Bezpiecznik radia (10A)...
Witam. Kolega kupił takie auto (Punto 1,2 rok2001) rok temu i wczoraj niemógł go odpalić. Na zegarach świeci się cały czas CODE. Podejrzewam że uszkodzeniu uległ immo. W książce obsługi pisze że "FIAT CODE - świeci światłem ciągłym - nie rozpoznany kod kluczyka w wyłączniku zapłonu, aby uruchomić silnik należy wykonać uruchomienie awaryjne - patrz rozdział:...
Witam szanownych kolegów. Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu. Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod...
Dla tego, że w segmencie 10 letnich aut VW są bardzo popularne, a co za tym idzie na rynku jest cała masa odpicowanych wraków i jeśli ktoś się nie zna jest ogromne prawdopodobieństwo, że takiego wraka właśnie kupi. Nie wydaje mi się też, by Polo III czy Golf III były znacząco lepiej wykonane niż Punto I czy Bravo I. Jak dla mnie są to auta drogie, niewygodne,...
Nieprawda...czytałem ostatnio wiele artykułów motoryzacyjnych, które wyraźnie twierdzą, że auta 10-12 letnie są mniej awaryjne od 5-8 letnich, więc nie rozumiem sformułowania "w takim roczniku". Nie bez znaczenia jest też marka samochodu, bo nie muszę mówić że fiat z końca 20 wieku miał stosunkowo tanie części, co jest na plus, lecz mniej trwałe od...
Tak samo jak wersja z automatyczną klimą - Przecież to cudowny wynalazek, ustawiasz 20 stopni i jedziesz. Jeździłem Corollą E12 z automatyczną klimą, jeżdżę Octavią IIFL z automatyczną klimą - nie uważam tego za cudowny wynalazek. Jest więcej kręcenia (a w Corolli klikania) niż przy manualu. Słońce przyświeci na deskę i już automatyka wariuje. Po mieście...
Witam. Miałem dzisiaj dziwną sytuację z fiatem. W pewnym momencie zabrakło mu "części prądu". Mianowicie - podczas jazdy zdechł silnik z niewiadomych mi przyczyn. Jedyne co działało to radio, oświetlenie w środku auta, centralny zamek awaryjne i rozrusznik. Silnik nie odpalał, kontrolki na tablicy nie świeciły - po przekręceniu kluczyka kompletny brak...
No nie do konca, ze kazdy swoje chwali. Pracuje zawodowo jako kierowca. Jezdzilem ogromna iloscia aut poza tym brat sciaga auta. Poprzednie auto a3 97r. 1.8T. Ponad pol miliona przebiegu i na LPG przy sprzedazy kompresja po 13 BAR na cylindrze. Kolejnego jakiego szukalem rowniez z 1.8T. Trafilo mi sie w dobrym stanie A4 i szczerze duzo jezdzi i nie...
ASO nie jest "be" - właśnie w oparciu o doświadczenia z nimi chcę wymienić amortyzatory, bo wiem, co by najpierw zrobili. Tyle, że poza ASO ja te amortyzatory wymienię dużo taniej. Poprzedni samochód (Seicento) naprawiałam tylko w ASO i dbałam o jego idealny stan. W nagrodę za to wjechała we mnie cofająca ciężarówka (staliśmy na swiatłach i pan kierowca...
deka87, Kropka to auto średnio awaryjne - nie powiem, że bezobsługowe, bo bym kłamał. Ale zazwyczaj, gdy coś się psuje kosztuje grosze, większość napraw robię sam. Jak coś wymaga kanału i podnośnika to oddaję do mechanika. Mam takiego już dwa lata, z 1995 roku z silnikiem 1.2 MPI 73KM w LPG, bardzo sprawnie buja tę budę do 100tki (12s.), zainwestowałem...
Kolego - annibis - piszemy tu o aucie w cenie średniej klasy roweru. Czego Ty oczekujesz? W przypadku pojazdów starszych niż 6 - 8 lat minimum wyposażenia jest plusem. Ja tylko Ci napiszę, że jeździłem kilkoma Oplami i kosztowały duuuuużo więcej niż wymieniona tu kwota i niestety stwierdzam, że ich nawet nie wolno stawiać obok VW. Po ok 2005 roku niestety...
Witam Dorzucę życzliwe swój "grosik" doświadczenia Generalnie im auto jest prostsze i ma mniej bajerów tym mniej się psuje, mniej spala paliwa, bardziej stabilne i niemęczące. Z pośród samochodów po 2002/2003 r tzw.marka chyba już nie ma znaczenia. Na Francuskie nie mogę od dłuższego czasu już patrzeć. Dały mi popalić nieźle ;) Dla Amerykańskich wyrobów...
Proszę nie pytać dlaczego... Posiadłem Fiata Temprę S.W. (kombi) z silnikiem benzynowym 1,6 na monowtrysku Bosch Monojetronic - jest aparat zapłonowy i osobny moduł zapłonowy Digiplex. Sonda Lambda oryginał - Bosch - 3 żyły w stanie bdb - śmiga aż miło. Sprawdzana. Spalanie ok 9 L Pb po mieście i jakieś 7-8 L na trasie bez emeryckiej ekojazdy. Przebieg...
Ojj widzę że kolega Andrzej jest jakiś uczulony na marke VW.. Czy lepsza jest Toyota Auris niż np Golf VI? Dla mnie nie..to jest to samo inny koncern kwestia co kto lubi, komu co się podoba. czy lepiej kupić nową Honde Accord czy Passata? zależy dla mnie Honda nie jest lepsza..cokolwiek to znaczy po prostu inne auto.. Jedno jest pewne kupując nowego...
Witam wszystkich. Czas naszedł aby założyć gaz, dojeżdżam do roboty dziennie 30km + do tego wiadomo inne wyjazdy, do miasta do sklepu tak że benzyny na moją jazdę pali mi 6,42l/100km (średnia z 20 tankowań) A średnio miesięcznie na benzynę wydaję ok. 600zł a to połowa mojej wypłaty. Na dniach pojeżdżę po gazownikach i popytam jakie wtryskiwacze i w...
A ja po pięciu latach sprzedałem Astrę. I strasznie się cieszę. Za całokształt - powiedzmy 6/10 pkt. Ale strasznie irytujące ciągłe stuki w zawieszeniu. Komplety brak hamulców na tyle, wiecznie coś tam niedomagało. Tzn . dopiero całkowita wymiana wszystkiego co z hamulcami związane na tylnej osi- jakiś postęp był. Ogólnie ja osobiście Opla już nie...
Każde przerywanie zapłonu powinno się zacząć od końca zapłonu. Zacznij od świec i przewodów. Cewka raczej nie była awaryjna w Punto. Sprawdź podciśnienia idące od kolektora do MAP sensora, jeśli jest identycznie jak w punto 1, a raczej jest, to jest on na górze ściany grodziowej, koło przekaźników, do niego jest podłączony gumowy wężyk od przepustnicy.
Przerywacz jest w przełącznikach pod kierownicą od dołu.
A co z awaryjnymi ?
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
Jakieś sugestie? Tak, znaleźć przewód awaryjny. Punto II, to nie F-16. Szczerze mówiąc zawsze zastanawiam się, na co liczą goście, zadający naiwne pytania, typu "Jakieś sugestie"?
Potrzebowałbym czegoś o podobnych parametrach jak to: [url=http://www.gitmarket.eu/intelight/p... tylko jak najtańszym kosztem. Co możecie polecić?
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
dlaczego wlasnie wlacza prawy migacz a nie cale awaryjne? ;0
Mam nadzieję, ze mój post pomoże następnym. Miałem identyczny problem w Grande Punto 1,4 8V, falujące obroty, zapalająca się kontrolka silnika błąd P0101 i wtedy brak reakcji pedału gazu. Podmieniłem z innego auta przepustnice, oba czujniki ciśnienia i oczywiście bez zmian. Okazało się że w problem jest w sterowniku. Sterowniki od 1,6 i 1,4 lubią się...
Dzieki za sugestie, Polaczenia kable, zlacza sprawdzone . Wg serwisu pozostaje tylko wymiana body komputera, albo odpalanie w trybie awaryjnym. Yaaan
Witam kolege ,jeśli pali się kontrolka to informacja dla kierowcy że układ wtrysk. pracuje w trybie awaryjnym stąd takie spalanie.Któryś czujnik jest uszkodzony lub daje fałszywy sygnał. Proponuje podpiąć auto pod tester fiata i zrobić diagnozę co padło. Ekonomiczna jazda nic tutaj nie pomoże.Pozdrawiam
I rozwiązania brak ?
Witam Jaka jest procedura odpalenia awaryjnego pedałem gazu, mając pin z kart code?
Nieszczelności brak wymienione zostały uszczelniacze kolektor sprawdzony.Mam pytanie czy przepustnica powinna mieć odczyt pozycji z dwóch czujników tak jak pedał gazu,oraz co oznacza w fes pozycja "przepustnica tryb awaryjny-aktywny".
Jakie błędy zarejestrował sterownik?
Kratka z kieszenią radia jest przykręcona sześcioma śrubami,cztery widoczne z przodu i dwie od dołu ,dostępne po zdemontowaniupanela przełączników przy awaryjnych.
Kup Lanosa 1,5 16V lub 1,6 16V z sekwencyjnym LPG, jak dobrze poszukasz to kupisz 2001 poniżej 10 tyś z klimą i elektryką od pierwszego właściciela i jeszcze serwisowany w ASO. Tanie części, łatwe naprawy, mało awaryjne, nie rdzewieje.
recznie nie da sie tego zrobic podjedz na examiner lub inny tester obslugujacy ta funkcje jesli masz karte kodowa mozesz sprobowac awaryjnego uruchomienia jest to opisane w instrukcji
Musisz zmostkować dwa grube czarne przewody które wychodzą z centralki alarmu obok kostki z pozostałymi przewodami, a jeszcze lepiej jak użyjesz przewodu awaryjnego-fioletowy przyłącz do masy i jedziesz dalej.
Witam Chciałbym podłączyć alarm w swoim kropku. Wiem, że od strony kierowcy pod podłogą biegnie wiązka kabli. Czy ma ktoś może wiedzę, który jest od czego? Konkretnie poszukuję wpięcia do świateł awaryjnych i sterowania zamkami. dzięki za pomoc.
Odpięta jest druga sonda ta za katalizatorem. Sonda od składu mieszanki jest nieruszana Choć za katalizatorem i jako second check a głównie jako kontrola sprawności katalizatora to i tak sygnał z tej drugiej sondy trafia do kalkulatora mieszanki w ECU... Więc sorry jeśli nie emulowałeś sondy po wy...bce kata to ECU Ma informacje o niedrożnym wydechu...
Sam sterownik powinien wystarczyć ale i bez niego powinno Ci się udać go odpalić przez tę procedurę awaryjną: * obrócić kluczyk w wyłączniku zapłonu w pozycję MAR; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy; * włączyć kierunkowskaz lewy; * wyłączyć kierunkowskaz lewy; * włączyć kierunkowskaz prawy; * wyłączyć kierunkowskaz prawy;...
Do programu AlfaOBD wystarczy zwykły kabel obd2 czy stosować ten co Mam z przełącznikiem np do fiata punto , żeby szło się do skrzyni zalogować?
Jak złapie błąd to już sam z trybu awaryjnego nie wyjdzie - musisz go wykasować i obserwować czy nie powróci.
Ja bym najpierw się zabrał za wyłącznik awaryjnych lubi wariować i robi zwarcie ADAM.
Nie bylo zadnych bledow z silnika.Jedyne bledy to air bag brak zasilania i power steering brak zasilania to wszystko.Jak wyjsc z trybu awaryjnego?Probowalem zczytac eeprom i wgrac nowy galetto 1260 ale wiesza sie w polowie zgrywania.
Spróbuj odłączyć zasilanie i w ten sposób zresetować centralkę. Jeśli syrenka będzie nadal wyć bez względu na stan centralki, to wskazywałoby na jej uszkodzenie. A jak się dowiedziałeś, jest to sprzęt awaryjny.
Czy jak auto do Ciebie trafiło była połączona centralka CODE z ECU? Jeśli nie to czy próbowałeś ją łączyć? Kontrolką CODE steruje bezpośrednio centralka CODE, "wyczyszczony" sterownik może jeździć z niezakodowaną centralką CODE ale przy pierwszym podłączeniu się z nią sparuje. Jeśli sterownik jest sparowany z centralką, a nie otrzyma kodu lub otrzyma...
https://obrazki.elektroda.pl/6988794500_... Awaryjna procedura przy rozkodowanym kluczyku.
Zobacz jakie ciśnienie widzi na mapsensor. Przy zerowym ciśnieniu ten Stag zapali kontrolkę na awaryjnym odpaleniu a silnik będzie będzie pracował na benzynie. Do sprawdzenia instalacja - jak przekręcisz na zapłon to pamięta ustawienie z ostatniego gaszenia silnika. Warunki które ma na pewno to temperatura, obroty i ciśnienie gazu (tylko tu wywali błąd...
Mamy wakat na stanowisku wróżki - jedź na diagnostykę to będzie można coś myśleć. Zapewne nie działa któryś z czujników i komputer pracuje w trybie awaryjnym? Sprężarka się włącza?
odpalani awaryjne punto awaryjne odpalanie punto odpalanie awaryjne punto
volvo silnika zmywarka whirpool moduł huawei czarny ekran telefon działa
osuszacz kondensacyjny osuszacz kondensacyjny
Schemat silnika Skoda Fabia 1.6 16V: rozrząd, wtrysk, chłodzenie Lokalizacja odmy w Skoda Fabia 1.6 MPI, FSI, TDI