Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
Dzieki za sugestie, Polaczenia kable, zlacza sprawdzone . Wg serwisu pozostaje tylko wymiana body komputera, albo odpalanie w trybie awaryjnym. Yaaan
Ok dziękuje, oddam w najbliższych dniach do jakiegoś mechanika, by mi posprawdzał kable, lub sam to zrobie. Mam jeszcze jedno pytanie: czy nic do tego wtrysku nie ma, to że świeci lampka ,,code'' i musze odpalać awaryjnie samochód?
dlaczego wlasnie wlacza prawy migacz a nie cale awaryjne? ;0
niestety musisz sie skontaktowac z serwisem. twoj opis pasuje mi do: - uszkodzenia lini can pomiedzy ecu a body computerem - uszkodzenia body komputera - uszkodzenia ecu sprawdz jeszcze mase na obudowie ecu nie wiem(nie pamietam) czy dziala w stilo procedura odpalania awaryjnego ktora opisalem przed chwila w poscie dot. punto. sprawdz. no i jeszcze...
Próbowałem i jeszcze wczoraj bez problemu odpalał w trybie awaryjnym ale dzisiaj odpalał w tym trybie a po chwili gasł.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Próbowałeś odpalać awaryjnie na gazie? Kompresja była zmierzona? Piszesz że nie ma błędu a kontrolka od silnika świeci.
https://obrazki.elektroda.pl/6988794500_... Awaryjna procedura przy rozkodowanym kluczyku.
Cześć, Załóżmy taką sytuację: w aucie jest akumulator który nie pali, wyjmuję, podłączam awaryjny sprawny naładowany, odpalam z niego samochód, po czym wyciągam awaryjny i wkładam ten stary aby się ładował w samochodzie podczas jazdy. Czy jest to możliwe bez uszkodzenia komputera samochodu?
Komputer nie ma żadnych błędów. Wymiana czujnika położenia wału nie przyniosła pozytywnego efektu. Po co wymieniasz dobre na dobre? Samochód po odpięciu kostki z przepustnicy odpala bardzo ładnie. Pracuje w trybie awaryjnym i czy wtedy pojawia się błąd? Sprawdziłeś czy przepustnica a w szczególności potencjometr na niej daje prawidłowe wartości?
Bardzo proszę o pomoc. Punto 1.2 2001 (pII) Po wrzuceniu kierunkowskazu/awaryjnych/mijania/drogow... światła się nie odpalają a uruchamia się wycieraczka z tyłu. Wycieraczka z przodu ledwo się rusza a po jej odpaleniu odpala również z tyłu. Wyczyszczone klemy +/- Wyczyszczony - do karoserii oraz do skrzyni biegów. Z którego miejsca komputer ma masę...
Witam forumowiczów od jakieś czasu posiadam grande punto 2008r 1.4 8v 77km lpg. Mam z nim dziwny problem mianowicie gdy jest silnik zimny..np czy po 2-3h czy po 24h postoju silnik zawsze odpala za 1 razem zaraz jak wrócę że sklepu odpalę kilka prób odpalenia bez problemu... Problem jest taki gdy silnik trochę ostygnie dajmy na to 15-30minut po przyjezdzie...
poszukaj dobrze. procedura odpalania awaryjnego byla opisywana wielokrotnie. a co do tego co piszesz to: jezeli swieci tylko kontrolka "code", masz problem ze ECU, brak zasilania na jakims pinie lub masy lub uszkodzenie samego ECU. nie odpalisz awaryjnie samochodu jezeli nie swieci kontrolka wtrysku.
Na 100% przekaznik odcina kontrolke CHECK ENGINE po zasileniu zaworow gazowych. Emulator wtrysku nic Ci nie zmieni. Prawdopodobnie uruchamiasz silnik w trybie awaryjnym - tzn. odpalasz od razu na gazie. Nie przejmuj sie, jesli auto jezdzi normalnie i nic sie nie dzieje to olej ta kontrolke. Napisz tylko jaki masz sterownik gazowy.
Tak, ale 900-tka na wolnych obrotach i tak chodzi wtedy równo, nie chce się wkręcać i ogólnie niema mocy, jak jest syf w filtrze/baku, ale odpala i tak ładnie. Miałem takiego cieniasa 900 od komornika za 500 zł, który stał nie wiadomo ile lat i on zapalił od razu. Z początku normalnie jechał, a potem coraz gorzej, a na postoju chodził super. Okazało...
Dzisiaj byłem założyć nowy alarm w kompletnie rozebranym i złożonym Cheeroke. Stary podobno się spompkał. Umówiona kwota, to 550-600zł. Dodatkowo nie gadał zamek centralny. Przyjechałem, w godzinę uruchomiłem stary alarm, naprawiłem centralny, pada kwota 250zł i wielka konsternacja, że taka kasa tylko "za wiedzę". Czyli co? Miałem wypierdolić sprawny...
Nie rozumiem o co Ci chodzi, strasznie zagmatwana i niejasna wypowiedź w której jest chyba więcej Twoich domysłów niż faktów... Co rozumiesz przez "awaryjne odpalanie" i przez to, że musisz "kręcić rozrusznikiem"? Jak dla mnie to normalne, że trzeba zakręcić rozrusznikiem, żeby uruchomić silnik. Nie wiem natomiast w jaki sposób wydedukowałeś to połączenie...
Dokładnie musisz zobaczyć w instrukcji, wiem, że we fiatach była możliwość awaryjnego uruchomienia auta przy uszkodzonym/rozprogramowanym kluczyku. Dołączana była karta z kodem który trzeba było podać bawiąc się jak dobrze pamiętam pedałem gazu. W instrukcji powinna być cała procedura.
witam. jak w tytule. podczas jazdy nagle przestało działać wszystko poza prędkościomierzem na desce. do tego nie działają elektryczne podnoszenie szyb i nie słychać przekaźników od kierunków i awaryjnych. silnik chodził i nie zgasł. samochód odpala normalnie i światła działają jak i kierunki. potrzeba pomoc. udało mi się zamknąć szyby podając zasilanie...
Juz odpalil, trzeba bylo odpalic w trybie awaryjnym i jak na narazie wszystko jest w porzadku. Tylko dalej nie wiem co bylo przyczyna tego wszystkiego. Mam nadzieje ze wiecej nic takiego nie bedzie sie dzialo. Mam jeszcze jedno pytanko, mam problem ze wspomaganiem. na poczatku wogole nie dzialalo. teraz po odpaleniu dziala ale po chwili znika. Trzeba...
prawdopodobnie poleciala centrala kodu. najlepiej tak jak kolega wyzej napisal dac przeprogramowac ecu i problem bedzie z glowy. a procedura odpalania awaryjnego wyglada tak: dla kodu 4768 zalaczasz zaplon trzymajac wcisniety pedal gazu do momentu az kontrolka wtrysku zgasnie. wtedy szybko puszczasz gaz. kontrolka wyrysku zacznie migac. musisz liczyc...
Witam. Po dorobieniu kluczyków do body komputera samochód bez problemu odpala. Jednakże przed zgubieniem kluczy klient uzbroił alarm, po czym zgubił klucze i pilota. teraz po podpięciu klemy awaryjne migają. Jest to ewidentnie objaw aktywowanego alarmu. Stąd pytanie: czy da się wyłączyć seryjny alarm nie mając pilota?? Z góry dziękuję za odpowiedź....
Odpowiadam na postawione pytania przez Państwa: Postaram się po kolei: 1) Silnik 1.1 jednopunkt, nie pracował od kiedy jest u mnie, rozrusznik kręci, ładowanie jest. 2)Nie wiem dlaczego jest napięcie na lambdzie ale jest (oczywiście jak jest wpięta - sama w sobie nie wytworzy napięcia) doprowadza jeden przewód 12V a wyprowadzane są dwa z napęciem 12V,...
Auto jak w temacie. Stało dłuższy czas i rozładował się akumulator i przestał odpalać. Napis code gaśnie, ale w komputerze błąd U1600(błędny kod kluczyka). Założyłem drugi komputer bez immo(IAW 59f) wszystko ładnie odpala, ale zauważyłem brak kierunków, ogrzewania tylnej szyby, brak postojowych, awaryjnych i po włączeniu zapłonu wszystkie kontrolki...
Auto odpala awaryjnie na gazie i na nim jeździ. Obroty na wolnym są równe, auto dobrze przyspiesza itp. Jedyny mankament to fakt, że nie chce się przełączyć automatycznie. Czujniki temperatury podpięte, czujnik obrotów podłączony pod - cewki obsługującej cylinder 1. Na przycisku pokazuje że gazu jest pełno, mruga zielona kropka i mruga. Moje pytanie,...
Witam, mam problem ze świeżym nabytkiem Fiat Grande Punto 1.4 77km B+G z 2007 roku. Po zakupie następnego dnia schodzę do samochodu i nie miła niespodzianka - auto nie chcę odpalić na benzynie. W instrukcji sprawdziłem jak zapalić awaryjnie na samym gazie i to udało się bez problemu. Przyczyną okazał się ukryty wyłącznik pompy paliwa, umiejscowiony...
Witam. Miałem dzisiaj dziwną sytuację z fiatem. W pewnym momencie zabrakło mu "części prądu". Mianowicie - podczas jazdy zdechł silnik z niewiadomych mi przyczyn. Jedyne co działało to radio, oświetlenie w środku auta, centralny zamek awaryjne i rozrusznik. Silnik nie odpalał, kontrolki na tablicy nie świeciły - po przekręceniu kluczyka kompletny brak...
Jakie auto bym nie wpisał na forum: Punto II, 206, Corsa C, Golf IV, Astra U wszystkich na pierwszej stroine jest po kilka watków, na temat: Gaśnie po odpaleniu, szarpie, nie odpala, za niskie obroty na biegu jałowym. Jedynie przy samochodach mniej popularnych, takich których jest mniej na rynku tych wątków jest mniej. Ale to już chyba tak z każdym...
Witam, Nigdy nie korzystałem z Follow Me w moim Punto Evo. Ostatnio stałem w ciemniej alejce i postanowiłem sobie doświetlić drogę i ustawiłem Follow Me na 60 sekund. Zamknąłem samochód centralnym z pilota i odszedłem (światła zgasły po 60 sekundach tak jak ustawiłem). Po godzinie wracam do samochodu, odpalam i zaskoczenie, że licznik czarny i nie działa....
zibi733 Witam. Podłącz kompa i sprawdź wskazania Map-sensor ,jest to czujnik który odczytuje temperaturę zasysanego powietrza i ciśnienia powietrza ,ten czujnik odpowiada za załączenie "ssania".Imoże być że jak autko jest ciepłe to ECU silnika widzi zimny silnik i da mu "ssanie".Podłącz kompa i zobacz jaka temperatura jest na zimnym a jaka na ciepłym...
Witam wszystkich. Czas naszedł aby założyć gaz, dojeżdżam do roboty dziennie 30km + do tego wiadomo inne wyjazdy, do miasta do sklepu tak że benzyny na moją jazdę pali mi 6,42l/100km (średnia z 20 tankowań) A średnio miesięcznie na benzynę wydaję ok. 600zł a to połowa mojej wypłaty. Na dniach pojeżdżę po gazownikach i popytam jakie wtryskiwacze i w...
Prawdopodobnie tak jest tak jak mówisz. Fakt, że to może być stare ECU. IAW 6F.SH było stosowane tylko w Pandzie 1,0 Fire w latach 92/93 Później weszło 16F z immo w różnych wersjach. Mam takie 6F.SH luzem (kilka sztuk). Jeśli chcesz podeślę Ci taki na przeszpiegi. Byłbyś w stanie rozkminić co to jest i co w nim ewentualnie nie tak..?? Tak z ciekawości...
Witam wszystkich. Posiadam Punciaka 1.1 55KM SPI z instalacja Elpigaz. Sterownik Nicolaus, Emulator, Attuator, jednoguzikowy przełacznik gaz/benzyna z dioda rezerwy i podłączony przekaźnik elmot 561, który połączony jest z emulatorem. Na gaz przełącza sie po przekroczeniu 2000 obr/min. Odpalam go tylko na benzynie. Mam problem właśnie z tym gazem. Od...
Witam ,Kupiłem ten pojazd niedawno i instalacja założona to 1 generacja. Zastanawia mnie przeróbka na 2 generację , czy auto mniej będzie palić po przeróbce i będzie mniej awaryjne. 2 dni po zakupie w grudniu tłumiki mi zatkał lód w te mrozy.Okazało się, że robiłem za małe trasy na gazie(4 km do pracy i z powrotem),zacząłem jeżdzić na paliwie. Trochę...
awaryjne odpalanie punto odpalanie awaryjne awaryjne odpalanie
gniazdka angielskie linux puppy regulacja obrót szlifierka
Audi A4 B8 2.0 TDI CGLC – status 0010 w VCDS, interpretacja i typowe usterki Ford Mondeo MK3 TDCi – przerywanie silnika 2500-3500 rpm, biało-szary dym, wtryski Delphi