CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
Rozbierz silnik i sprawdź szczotki, pewnie już ich nie ma. Drugi błąd (DF046) to użycie awaryjnej dźwigni zwalniania
a sprawdzal ktos awaryjny wylacznik pompy???
Laguny zawsze miały centralny i właśnie tym przyciskiem obok awaryjnych zamykałeś drzwi od środka.
Jeśli chodzi o CDP czyli "ten" sprzęt" to wystarczy do laguny aż zanadto. Możesz przepustnicę rozebrać, odkręcić 2 duże torxy pod spodem i wyjąć elektromagnes, bo siedzi na wsuwkach, a następnie jak jeden z kolegów wspomniał wyczyścić ścieżki jakimś kontaktem. One będą od spodu ale myślę że sobie poradzisz jakoś bez wyciągania płytki. Jeśli będziesz...
Zacznij od diagnostyki komputerowej, bez tego nie ruszysz z miejsca.
Możliwe że sterownik wchodzi w pracę w trybie awaryjnym.
Jaka kontrolka / komunikat zapala się na liczniku gdy w wejdzie w rzekomy " tryb awaryjny " :?:
musisz rozebrac plastyk ten co jest pod tym caly przycisk http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?...
Udać sie z tym do elektryka samochodowego czy mechanika? Obstawiał bym to pierwsze. Auto przechodzi Ci w tzw. tryb " awaryjny " .
Wypal filtr
Nie no, nie zakładaj z góry, że każdy cię oszuka. Poszukaj kogoś ze sprzętem do renówek.
Przecież pisze że nie ma katalizatora - co komputer ustawi za skład mieszanki ? Na bogato? Na ubogo? Przecież bedzie pracowac permanetnie w trybie awaryjnym.
Też jeszcze nie doszedłem do przyczyny tych trybów awaryjnych :/
Jaki stag w ogóle? Pewnie po prostu limit miałeś awaryjnych uruchomień.
No kolego musisz wymienić silniczek oraz swicze te zamki laguny to porażka bardzo awaryjne.
Witam. Miałem podobny przypadek, okazało się że skrzynka bezpieczników była do wymiany ponieważ uległa powypalaniu wewnątrz. Przekaźniki pykały, ale tylna szyba nie grzała, to samo ze światłami kierunku i stopu. Układ elektryczny w Lagunach jest bardzo słaby i awaryjny.
Witam. Jak otworzyć awaryjnie bagażnik w lagunie 3 hatchback.? Wiem,że od środka ale tam praktycznie nie ma dojścia.Zasloniete jest wszystko plastikiem. Robił to ktoś kiedys?
Często padają same przełączniki po kierownicą
Coś kiedyś było że taki czujnik znajduje się tu gdzie bezpieczniki, lub też pod maską po którejś stronie....chyba po lewej.
Kolego to nie jest kontrolka świec tylko problem układu elektr. Po 1 zrób konkretną diagnostykę clipem a nie jakimś wynalazkiem. To co opisujesz wygląda na problem z przepustnica
Czujnik temperatury płynu niedomaga? Zawyża na ciepłym tj. obniża dawkę rozruchową. Ew. wyjąć wtyczkę z czujnika temp. sterownik powinien wejść w tryb awaryjny i odpalić na defaultowych parametrach.
No tak, jest czujnik załączonego biegu. Sęk w tym, że też awaryjny :)
Laguna I na pewno ma sterowanie centralnego minusami a kierunki możesz podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych.
Wyczyść masę w tylnych lampach, żarówka do wymiany Włącznik awaryjnych do wymiany
Diagnostyka w serwisie wykazała uszkodzony EGR dlatego samochód przeszedł w tryb awaryjny.
Cześć. Jechałem autostradą i w pewnym momencie coś szarpnęło i skrzynia biegów weszła w tryb awaryjny a silnik dziwnie pracował. Diagnoza mechanika to uszczelką pod głowicą. Po wymianie silnik pracuje idealnie, ale skrzynia biegów nadal w trybie awaryjnym. Jak to ogarnąć?
Witam U mnie w Espasie kierunki świeciły ciągłym światłem, problem tkwił w wyłączniku świateł awaryjnych. Może w Lagunie to samo jest? Pozdro
To właśnie znaczy że koła hamują z różną siłą dlatego stawia cie bokiem przy hamowaniu awaryjnym.
Według kodów usterek masz do wymiany elektrozawór lock-up i elektrozawór regulacji ciśnienia. Uszkodzenie zaworu lock-up może powodować złą zmianę z 2 na 3.
Witam. Raz łączą raz nie łączą kierunki prawa strona przód i tył ,a środkowy działa. To samo jest z awaryjnymi. Gdzie szukać przyczyny? Pomóżcie
Witam odpowiem przed zamknięciem dla osób z tym problemem uszkodzona linia +5v w sterowniku po wymianie sterownika działa :)
Filtr się skończył gdyż nie miałem możliwości go przepalać, jeździłem w trybie awaryjnym ponad dwa tygodnie az się zapchał całkiem. Wina była zaworu EGR, teraz DPF. Więc mam nauczke na przyszłość, nie jeździć autem jak się włączy tryb awaryjny :)
Witam:) Mam problem z laguną '96. Dokladnie, problemem jest immobiliser ktory jest sterowany na podczerwien. Auto nie reaguje na pilota mimo ze wysyla on wiazke podczerwieni. proponuje wcześniej sprawdzić odbiornik ,można by przełożyć z innej laguny na próbe,operacja bardzo prosta,pozdrawiam
Jak to jest reno to jest też klawisz od zamykania i otwierania samochodu na desce rozdzielczej i tym guziczkiem wprowadza sie kod awaryjny w celu uruchomienia samochodu, choć w przypadku laguny w niektórych egzempalrzach wprowadza się to przy użyciu pedału gazu.
Jakis szrot czy cos polecam. Laguna oj Laguna. Wiele slyszalem o tej furze. Chyba Lanos jest mniej awaryjny. Pozdrawiam.
Kolego jak zdjęta kostka to nie ma doładowania i oczywiście tryb awaryjny a jak wepniesz kostkę i odpalisz to awaryjny gaśnie??????
witam, może ktoś miał podobny problem z laguna 98r. kierunkowskazy oraz światła awaryjne raz działają a raz nie, dodam że zmieniłem przełącznik awaryjny i nic nie pomogło
Aktualnie mam granda, tam jest ten sam moduł ręcznego co w Lagunie3, miałem zatarte linki w pancerzu i odpuściłem dźwignią, a auto dalej stało jak na kotwicy, odczyt na tensometrze 0 nm, przeciąłem linki dopiero puścił. Czyli jak nie przetniesz zatartych linek, to nie ruszysz auta z miejsca, nic nie da szarpanie dźwigni awaryjnego zwalniania.
Witam mam Lagune 98r. 1.8 benzyna , z immo.. w kluczyku transponder, posiadam jeden komplet kluczy i drugi dorobiłem bez immo... , czy jest możliwość uruchomienia tego auta w trybie awaryjnym wpisując kod . - dzięki
Witam Mam Problem ze swoją laguną II 1.6 16V . Coraz częściej wskakuje w tryb awaryjny . Wcześniej miałem już taki problem wymieniłem pedał gazu i przepustnice po 500km problem wrócił mechanik stwierdził że znowu jest do wymiany przepustnica . Lecz po założeniu nowej to samo 500km i problem znowu powraca . Laguna nie reaguje na pedał gazu i obroty falują...
elektrozawory najczęściej padaja w tej skrzyni ja wymieniłem z 50 szt. i wszystkie działają obsługa i naprawa skrzyń dpo/al4 mazowieckie i swiętokrzyskie prosze misac na priv
Witam, ja miałem taki sam problem. Błędy pokazały na przepustnicę, wiązki kabli przepustnicy oraz czujnik przepustnicy. Wymieniłem przepustnicę (sprawna 100%), sprawdziłem kable (ok), wymieniłem czujnik, przejechałem 40km i znowu to samo, te same błędy. Założyłem starą przepustnicę, stary czujnik tylko wymieniłem pedał gazu i okazało się że hula drugi...
Niestety nie założysz innego bez wycięcia immobilisera lub wizyty w serwisie Renault - tam przez komputer mogą wyłączyć na chwile immobiliser. Polecam sprawdić czy wewnątrz przekaźnika nie ma wody - u brata w Citroenie C5 była i wentylator działał cały czas - po wymianie było dobrze, a to wszystko przez brak osłony na przekaźnikach. Dodano po 2 Jeśli...
Jest to webasto analogowe,będzie chodzić w każdym aucie, ale słyszałem że trochę awaryjny model.
Dlaczego nie napisałeś od razu że silnik zagazowany ? Wymień najpierw tą pompę paliwa i skasuj błędy, komputer musi się dostosować. Odpalanie na samym gazie jest bardzo niezdrowe, stosuje się tylko w sytuacjach awaryjnych.
Przyuczyć EGR, masz fejsika, zamiast wciskać sondy od miernika w wtyczkę sprawdź w parametrach ciśnienie doładowania, ale gdyby było złe to albo nie jechałby tak szybko albo kontrolka szybciej się zapałała i tryb awaryjny by był.
Poszukaj na forum , jest tego sporo wpisz DP0. Jak chodzi ci o elektrozawory to są pod miską olejową z przodu skrzyni.
1 sprawdzić stan oleju ew. wymiana 2 diagnoza komputerem połączenia elektryczne modułu skrzyni -tam są często ślady korozji
Jak renówka to pewnie steruje tym moduł BCU, szukaj np. w nogach kierowcy na słupku, może zalany i cuda się dzieją.
A jak mogę sam sprawdzić interculer??
Mam problem z 4 biegiem. Przy przyśpieszniu i powyżej setki skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Pomocy!!!
Procedure awaryjnego odpalania?
po pierwsze co było robione w skrzyni i czy po zrobieniu było wszystko ok? z tego co piszesz wynika, że skrzynia jest w trybie awaryjnym, czyli jest tylko 3 bieg i wsteczny. Przyczyną wejścia w tryb awaryjny może być albo usterka mechaniczna, albo elektroniczna. Napewno temat jest do ogarnięcia.
Przed liftem wychodzi to w miarę lekko Bobrownikach widziałem ale po liście tak jak ucieknie to nie chce wyjść, bedzie mi prościej jak zdemontuje osłonę tunelu środkowego ten długi plastik co jest przy skrzyni i przełączniki awaryjnych świateł ?
Witam, Udało się wam uporać z tym problemem ? Pozdrawiam
no i stało się Laguna uratowana - po wymianie listwy wtryskowej z wtryskiwaczami na nową oryginalną problem się skończył auto poszło do klienta.Czujnik i regulator ciśnienia zostały stare. Pozdrawiam wszystkich naprawiaczy IDE
Tak jak w opisie klimatyzacja w Renault laguna 1 (1995) 1.8 z sekundy na sekundę przestała działać na panelu climatronic nic się nie pojawia jest aby podswietlona cala płytka brak jakichkolwiek cyfr (moc dmuchawy oraz stopnia powietrza dodam ze bezpieczniki zostały sprawdzone i wszystko jest w porządku Również nie dzialaja światła awaryjne kiedy chce...
A miał ktoś już taki problem ?? Może ktoś wie albo przypuszcza co to może być . Dodano po 9 I silnik po odpaleniu cały czas włącza się w awaryjny pomocy
Musisz rozpiąć rurkę od kolektora do EGR wsadzić tam zaślepkę, są takie w kształcie miseczki. Egr zostawiasz podpięty. Przy sterowniku EDC15C2 nie będzie trybu awaryjnego, tylko błąd jak odczytasz kompem. Można dodatkowo obrobić sterownik, ale zadziała bez tego.
Diagnostyka komputerowa da odpowiedź.
To jakie błędy dokładnie wróciły po tym jak wszedł tryb awaryjny po skasowaniu?
Elektronik Stwierdził uszkodzenie UCH. Wyjąłem z innej Laguny, zamontowałem do mojej i działa, o dziwo moje UCH działa prawidłowo w "dawcy". Myślałem że coś się samo naprawiło i przełożyłem je znowu do stanu pierwotnego, efekt.... znowu nie działa. Po zamianach UCH oba auta śmigają bez problemów.
Tryb awaryjny po 3 dniach się włączył. Cięgno turbiny chodzi gładko.
Nikt nie pomoże?
Komputer i sprawdzenie błędów, to podstawa.
nie wiem co jest zgrane. nic nie działa żadnej reakcji. Władam kartę do czytnika i nic ale otwieranie oraz zamykanie kartą działa awaryjne też działają
Witam. Jak w temacie , które auto lepsze/mniej awaryjne? Pozdrawiam!
Koła jednakowe , do kompa podłączyłem ale nic konkretnego nie widział. Czekam na inny sprzęt Ale jak to jest że po wejściu w tryb awaryjny wszystko jest ok.
Jako mechanik pracujący w serwisie Renault od kilku ładnych lat, stwierdzam, że Laguna II, to bardzo dobry samochód, ale dla mnie. Daje mi utrzymanie :-) Sam nigdy czegoś tak awaryjnego ni kupię.
Usterka systemu ABS i ESP. Szarpnięcie spowodowane zapewne błędnym sterowaniem pompy ABS a potem już tryb awaryjny. Diagnoza komputerowa.
Pomarańczowych nie podłączasz. Klapy bagażnika nie otworzysz z pilota bo musiałbyś zamontować podpory gazowe ze sprężynami, sama klapa nie pojedzie do góry bez pomocy. Kierunki trzeba wyłapać w lewym progu, włącznik awaryjnych podaje masę na przewód sterujący w momencie włączenia. Można też zamontować przekaźnik zamieniający plus na kierunkowskazy i...
Nie ale na podstawie tego kodu można ściągnąć kod do immo albo w serwisie jeżeli pójdziesz z dowodem rejestracyjnym i powinni poinformować o procedurze wprowadzenia kodu żeby była możliwość awaryjnego uruchomienia pojazdu.
Masz urwany ten kabel od alternatora chyba cienki fioletowy. To jest właśnie komunikacja lin. Bez niego alternator ładuje w trybie awaryjnym czyli tu u ciebie ok 15v
Taka królowa lawet, że 10 lat jeżdżę bez awaryjnie.
witam.czy ktos moze napisac jak uruchomic awaryjnie lagune kiedy kluczyk padl,lub podczerwien w podsufitce?dot modelu 96"
Na czym polega uszkodzenie? Nie można tego zakleić awaryjnie taśmą?
Juz poprostu zglupiałem masa tez jest ok Dodano po 1 Tez nie bylo kierunków ale wymienilem wlacznik awaryjnych i dzialaja.
Masz 5V na środkowym kablu? A poco mu napięcie 5V na środkowym jak środkowy to minus zasilania czujnika :?: Jeden skrajny to 5V zasilania , a drugi skrajny to napięcie powrotne z czujnika i bez zapiętego czujnika jest tam jakieś 4,80V +/- 0.2V :| Dodano po 2 tylko ciekawi mnie czemu przy odpieciu środkowego kabelka auto jedzie normalnie nie wpada w...
Układ paliwowy dobrze sprawdzic łącznie z podłożeniem paliwa na samą pompe CR. A propo kupiłeś scenika i wymagasz od niego cudu te auta są najbardziej awaryjne zaraz po lagunie II.
Potrzebuję porady gdzie szukać odpowiedzi na problem związany z tym samochodem. Laguna i lift 1999r 1.8 16V F4P. Od jakiegoś czasu problem dotyczy szarpania przy przyspieszaniu, co kończy się prawdopodobnie z przejściem w tryb awaryjny. Wówczas szarpanie się jeszcze bardziej wzmaga, czuć wyraźnie benzynę. Jedynym rozwiązaniem jest restart silnika, nawet...
jak w temacie,cały czas jest w trybie awaryjnym,nie pomaga reset przez odłaczenie klemy minus,brak jest swiatła wstecznego oraz brak podswietlenia biegow,moze jest ktos mądry i wie co to moze byc
Kod awaryjnego odpalania... jak go zdobyć?
Mam problem z kierunkami w lagunie 1 z 2000 roku silnik 1,9 dci nie działają kierunkowskazy a awaryjne działają bez prawej strony ale po dłuższym czasie chodzenia palą przekaźnik kierunkowskazów co morze być przyczyną??
Napewno to tryb awaryjny, czyszczenie tu nic nie pomoże, pewne laguny z tymi silnikami poprostu tak miały i takie cuda się działy. Pozdrawiam
Zgadzam się z kolegą kondziu123 odcięcie paliwa przy dislu może zapowietrzyć układ zasilania, tak myślę że chyba najlepiej by było poszukać czegoś przy starterze od odpalania lub przy czytniku karty. A kierunki też nie jest tak prosto bo próbowałem już przy przełączniku kierunkowskazów i świateł awaryjnych oczywiście bez skutku.
Wnioskując po tym co piszesz to wina leży po stronie przełącznika kierunków przy kierownicy.
Hej Mam podobnie, przy mocno rozgrzanej skrzyni czasem szarpnie przy zmianie z 2 na 3 lub z 3 na 4 W tryb awaryjny jeszcze mi nie weszła, ale fakt że tak szybko nie jeżdżę :) Rozwiązałeś ten problem? Pozdrawiam
Kolego widzę ze nie masz klimatyzacji wogóle, więc po co będzie się pchał w wielce awaryjny klimatronik. Załóż manulaną klimatyacje.
Zamknąc sie da przyciskiem obok awaryjnych i kluczykiem.
W karcie powinien być być kluczyk awaryjny a w klamce po stronie kierowcy (pod maskownicą) zamek. http://obrazki.elektroda.pl/3144010200_1...
Na początek trzeba zrobić diagnostykę silnika, skrzyni i ESP
Podepnij clip
Clip czyli ?
Tutaj masz odpowiedź na forum odnośnie awaryjnego zwolnienia hamulca. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Jeżeli kierownica się odblokowuje to chyba znaczy, że kartę czyta. Nie da się zwolnić hamulca normalnie rączką?
Dzień dobry, czy zaniki (przeskakiwanie) wskazania biegu na wyświetlaczu w skrzyni dp0 (laguna 2 2006r) połączone oczywiście z trybem awaryjnym może być spowodowane czymś innym niż pozycjonerem? Podczas jazdy gdy aktywuje sie tryb awaryjny wskazania biegów znikają lub pojawiają się różne położenia i auto raz jedzie po chwili nie i tak w kółko (lewarek...
elemen_th 100 % się zgadzam co do lagun. tylko diesle są awaryjne zwłaszcza 2.2 dCi, natomiast silniki benzynowe jak w każdym samochodzie. bardzo często awarii ulega elektronika no i z tym się trzeba liczyć
Czas na kij w mrowisko :D Laguna III 2.0 16V 140 klaczy. Silnik z kooperacji z nissanem, na łańcuchu. O awariach tych silników jeszcze nie słyszałem. Wysoki jesteś a tam się zmieścisz. Auto wygodne i nie awaryjne jak poprzedniczka królowa lawet czyli laguna II. Fajnym starym poczciwym i nie awaryjnym silnikiem jest też 2.0 16 z turbiną 170 koni, ale...
Witam, Mam problem z Laguną II rok2001 1.9Dci, a mianowicie coraz częściej przechodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu do kompa wywala błędy P0032 oraz P0028. W instniejących tematach niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc Łukasz
To mnie przeraża ponoć te laguny są bardzo awaryjne ... :/ Sam nie wiem , na forum piszą o jakichś problemach z turbiną... cuda niewidy ... nie wiem czy jest sens sie pchać w ten samochód ... tak czy siak.
laguna światła awaryjny światła awaryjny laguna centralny zamek awaryjny laguna
termistor rezerwa wyjścia radia audio szron tyłu lodówki
ch341 oprogramowanie predom selfa
Jak zresetować pompę ciepła Nulite 8,5 kW? Przewód 5x2,5 mm² do silnika 3 kW – czy wystarczy? Obciążalność, długość, zabezpieczenia