Bingo ma dwie linie komunikacji, BRC tylko jedna. Z BRC idzie się połączyć zwykłym interfejsem KKL, trzeba odpowiednio podłączyć piny w złączach. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Co do pozostałych pytań to nie pamiętam bo dawno się nie bawiłem z LPG ale.idzie chyba to wszystko ogarnąć z poziomu programu, tylko trzeba...
Nikt Ci tu nie powie, a zanim sie odpali trza wejść do środka w multipick-sevice kupisz cuda do otwierania a kto handluje sprzetem do odpału to nie pamiętam - mam na końcu języka
to po włączeniu zapłonu puść przycisk. Albo puść w momęcie gdy na panelu bedzie sie świeciła dioda od LPG. Powinno pomóc
Tak.
Ta ewentualność od początku była do wykluczenia. Zacznij od czyszczenia elektrody jonizacyjnej. Pięć lat pracy mogło już odbić się na jej kondycji.
Niedostatecznie mocno umocowane klemy na zaciskach akumulatora , stąd te odgłosy.Może też być polużniony- urwany przewód masowy silnik- nadwozie.
W parametrach skrzyni trzeba podejrzeć jaką widzi pozycję wybieraka w czasie gdy nie odpala. I podstawa czy widzi obroty z czujnika położenia wału.
Jaki stag w ogóle? Pewnie po prostu limit miałeś awaryjnych uruchomień.
Masz ustawione awaryjne odpalanie w Stagu? Zobacz czy na przewód nr 15 we wtyczkach do Staga dochodzi plus po stacyjce jak kręcisz rozrusznikiem. Może ktoś wziął zasilanie z przekaźnika odciążającego styk X.
Od czegoś to okrągłe coś jest, pytanie od czego. Identyfikator, taki rodzaj immobilizera
obwód nr1 powinien być podłączony pod zapłon .zamień kabelki w tym obwodzie.
Ups sory za pomyłkę (skojarzyła mi się żółta kontrolka) - na niebieski oczywiście, na niebieski.....
Ja sam zrobiłem takie cudo do awaryjnego odpalania. Po prostu to 4 ogniw połączonych szeregowo dałem ograniczenie prądowe 5A i działa to tak że przez 10 minut ładujesz rozładowane aku. 100% pewności działania.
Odpalałeś Tryb Awaryjny z wierszem polecenia ?
Naciśnij lekko pedał gazu i przekręć kluczyk w stacyjce w pozycję" start " , trzymaj tak przez kilkanaście sekund i powinien odpalić bez pompowania powietrza z zewnątrz.To jest awaryjne odpalanie więc usterką trzeba się zająć jak najszybciej.
Procedure awaryjnego odpalania?
A Renaulty i ich immo do którego nawet zrobili kod awaryjnego odpalania żeby do serwisu dojechać i Żeby go skasowali za wszystkie czasy.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Typowe objawy zgniłej wiązki, miałem podobnie i po odnalezieniu spróchniałych kabelków autko powróciło do życia. Do kabelków w wiązce dostaniesz się bez problemów i musisz tylko sprawdzić gdzie izolacja kruszy się w palcach. Fotka z moich poszukiwań: https://obrazki.elektroda.pl/4573373100_...
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
To przeczytaj teraz postój mój post numer 2 jakiej pomocy oczekujesz. Jeżeli nie masz pojęcia o samochodach. Nie wiesz jaki ma gaz, z czego, co to jest awaryjne odpalanie podejrzewam że na gazie, ale jaka instalacja jakieś brzęczki buzerki ale z czego. Co piszczałkę dla dziecka umieściłeś w bagażniku czy na tylnym fotelu i ci piszczy, nie wiesz jak...
Próbowałem awaryjnie odpalać na superkondensatorze (1 F do car audio). Podłączony równolegle mały prostownik - udało się tylko odpalić kosiarkę - traktorek bez akumulatora i to po kilku próbach. Zarzuciłem ten pomysł jako trudny do realizacji (niebezpieczne przypadkowe zwarcia oraz skąd ładowanie kondensatorów jak akumulatory zdechły?). Jeżeli chodzi...
Bolec do awaryjnego odpalania z batów. Może odgięty do czegoś metalowego dotyka. Zresztą teraz gorąco to może od silnika się nagrzewa.
Nie rozumiesz o czym piszesz, serio. Pompa paliwa pracuje cały czas pompując benzynę i o ile ktoś nie zrobi układu wyłączającego ja, to pracuje cały czas. Awaryjne odpalanie na LPG eliminuje cały układ benzynowy i jeżeli nawet na LPG nie odpala, to nie będzie to pompa. Oczywiście zakładam, że autor tematu potrafi odpalić awaryjnie na LPG.
A nie ma tam czasem opcji do zaznaczenia odpalenia awaryjnego. Chyba tam jest ograniczona ilość razy. Poszukaj w programie.
Nie reaguje na pilota? W tą kostkę nie wpinaj się bo kontroluje ją ECU i będzie byk
Witam Robiłem porządki, postanowiłem oczyścić kartę grafiki z syfu, po włożeniu karty odpala się do czasu logo na ekranie, po czym obraz znika. Wentylator szaleje ale w tle słychać, że Windows się odpala, melodyjka i dźwięki komunikatorów. W trybie awaryjnym odpala się "normalnie", w czym problem?
No właśnie trochę przeglądałe. Alledrogo i wychodzi tam. Podróba gx160 to koszt 285zł. Do tego zębatka zdawcza ze sprzęgłem ośrodkowym to koszt od 175zł. I robi się z tego ładna sumka. Trzeba jakieś mocowanie zrobić. Sporo roboty. Napaliłem się ale chyba jednak odpuszczę go sobie. Mam pytanie do osoby która miała szarpak przy chińskim silniczku. Jak...
Spróbuj jeszcze uruchomić Windowsa w trybie awaryjnym.
przekreślone na czerwono łapki do ładowania Nie, chodzi o to żeby nie podłączać tam startkabli przy awaryjnym odpalaniu
a awaryjne odpalanie z przyłożonym do przycisku start pilotem/brelokiem z wciśniętym hamulcem. Przykładamy z wciśniętym hamulcem brelok/pilot do przycisku start i po 2-3 sekundach powinien zapiszczeć i można odpalać.Lub pilot zbliżyć do przycisku, hamulec i trzymać wciśnięty przycisk, po ok 5s zapali się zielona lampka, auto powinno odpalić
Witam. Pacjent Opel Astra 2001 r. Wyjąłem pod kierownicą bezpiecznik nr 17 w celu weryfikacji, czy jest dobry, i po włożeniu go z powrotem zapala mi się niebieska lampka i awaryjne oraz nie można odpalić samochodu. Czy miał ktoś taki przypadek, co się mogło stać? Podsyłam zdjęcie. https://obrazki.elektroda.pl/3153018300_...
Dokładnie nik nie ma awersji. Ale to służy tylko do awaryjnego odpalania. A nie stałego wspomagania bo akumulator kiepski, czy też słabo pali.
Kod awaryjnego odpalania, sprawny kluczyk i odbiornik, sprawne bezpieczniki, procedura kodowania i po problemie.
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
W trybie awaryjnym odpala, właśnie w tej chwili na nim jestem
Kod do awaryjnego odpalania można wygenerować w starym modelu z kluczykiem na podczerwień.
Jak Autor chce mieć taki "kondensator" który odpali mu auto jak akumulator jest wyładowany to proponuje zakup czegos takiego jak Powerbank/Rozrusznik Jump Starter do awaryjnego odpalania samochodów. https://www.skapiec.pl/cat/4156-urzadzen...
Trzeba jeszcze zacisnac plus pod maska do awaryjnego odpalania bo tam sie kabel potrafi zluzowac i nie doladowuje
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
Z rozpiętym czujnikiem położenia wałka samochód odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. W przypadku rozpięcia czujnika położenia wału nie ma iskry samochód wogóle nie odpala.
Jaki system? Tryb awaryjny odpala? Antywirus jest?
Awaryjny odpala się bez zastrzeżeń.Tryb normalny ładuje pulpit , jednak w dalszym ciągu nic nie można otworzyć. Po 5 minutach "mielenia" wyskakuje info że "Program Eksplorator nie odpowiada" Po czasie komunikaty jak na zdjęciach.
Z ciekawości zainteresowałem się tym tematem i.... postanowiłem sam sprawdzić jak to jest z tym awaryjnym odpalaniem w BRC 24, i tak jak gdzieś tu czytałem dioda czerwona czyli benzyna świeci się przez ok 2 s, i teoretycznie nie da się przytrzymać te ok 10 s bo gaśnie, ale można bawić się kluczykiem z 1 stopnia zapłonu na 2, w tedy podaje na stałe prąd,...
Przez bezpiecznik 10A oczywiście bez iskrzenia przy baku
Bingo nie przerobisz,zeby byla opcja startu na gazie. Jedynie awaryjne odpalanie. (at)sztywny13 gdzie w Bingo jest opcja w programie mowica o awaryjnym starcie?
Jaki masz sprzęt? Czy w trybie awaryjnym odpala się system?
W trybie awaryjnym odpala poprawnie? Jeśli tak to uruchom skanowanie w tym trybie.
Czyli jak rozumiem zakup przetwornicy nie rozwiązuje mojego problemu? W takim wypadku lepiej zakupić zasilacz awaryjny coś w stylu jak kolega wyżej podlinkował? Ewentualnie w trosce o akumulator podpiąć go do solidnej ładowarki, a zasilacz awaryjny odpalać tylko na czas braku prądu. Nie przełączy się to automatycznie ale akumulator powinien dłużej posłużyć....
Witam Man TGA 2001 automat nie chce odpalić a w trybie awaryjnym odpala ale nie można go zgasic nie ma biegów, po wyjęciu kluczyka pali się cała deska czy ktoś miał taki przypadek?
jak awaryjny odpala to po prostu zgraj dane
Jeżeli będą używane kluczyki to musza być w zestawie z zamkiem schowka i airbag . To chyba logiczne. Awaryjne odpalanie jest przy hands free. Tutaj jest czytnik jako stacyjka i tyle.
Potrzebuje jako drugi piec ( awaryjny, odpalany kilka razy w roku). Nie będę kupował nowego, mam dostać używany ale 2 funkcyjny. Funkcja grzania wody bieżącej nie jest mi wcale potrzebna, ma tylko ogrzewać grzejniki.
Nie radzę,oryginalny przełącznik posiada funkcję awaryjnego odpalania auta na gazie.
Reasumując, w tej sytuacji postawiłbym na zestaw paneli PV z magazynem na akumulatorach oraz agregatem awaryjnym odpalanym po wyczerpaniu zgromadzonej tam energii. Możesz mieć agregat i zestaw akumulatorów z panelami ... rozwiązania są różne ... wszystko zależy od środków. Czyli zgadzasz się ze mną ... jak mówi praktyka lepiej mieć więcej źródeł awaryjnych...
Jesli odpala sie tryb awaryjny (normlanie Android, ale na dole napis safe mode) to znaczy, ze nadal masz problem z klawiszem sciszania i pewnie byl "wcisniety" w trakcie uruchamiania systemu.
Podpinam to na wszelkie możliwe sposoby... sprawdziłem kilka kabli, podpinam bezpośrednio, przez HUBa aktywnego i pasywnego... bez zmian. Wydaje mi się że to raczej nie wina słabego zasilania/połączenia skoro w trybie awaryjnym odpala się bez problemu.
Podpowiem może: combofix Nie znalazłem jeszcze ukasha/paysafa, którego by nie ruszył. Jak się nie odpala normalny awaryjny, to odpalasz awaryjny z konsolą i z konsoli uruchamiasz combofixa z pendrive'a Potem uruchamiasz w trybie normalnym i odpalasz jeszcze raz.
Zamontuj drugą skrzynkę z akumulatorami, i uzywaj ich tylko do odpalania awaryjnego.
Tryb awaryjny odpalasz klawiszem F8 jak coś przed startem Windowsa. Wtedy dowiemy się czy to nie stery są winne problemowi.
(at)AA6 też właśnie jak pisałem wcześniej wymieniłem pompę ale nikt i ja nie sprawdził na bezpieczniku jak zachowuje się prąd zasilający pompę. Tylko teraz jak możesz napisz (at)AA6 czy bezpiecznik ma być ok 5 - 5.5A czy prąd na pompie tyle ma mieć?. I jak by miał mniej to jak go "podwoić"?. Co zmienić?. Były trzy próby swego czasy robione własnie...
Skoro masz gaz to na pewno bezpieczniki do gazu tez są z reguły w okolicach akumulatora spróbować tez wyjąć bezpiecznik od gazu i po około minucie włożyć raz mi się zdążyło ze centrala gazowa się zawiesiła i nie mogłem odpalić auta ,co do awaryjnego odpalania to jaki masz gaz centrala.
Zasilanie w paliwo, benzynę. Pali na gazie, znaczy iskra jest, a nie ma paliwa. Pompa paliwa, lub wtryskiwacze nie podają paliwa, emulator wtryskiwaczy nie włącza z powrotem wtryskiwaczy benzyny - na gazie są odłączane. Bezpieczniki sprawdziłeś? Opcja druga, cały czas jest zasilanie w gaz, na benzynie nie musi działać, bo na dwóch paliwach ma prawo,...
Tryb awaryjny odpala tylko nie pamietam czy się wieszało coś. Jak sprawdzić owe "bady" ?
Auto zrobione i jeździ. Okazało, że usmażył się moduł instalacji haka holowniczego tak nieszczęśliwie, że system auta wyłączył całe zasilanie aby nie uszkodziło innych części elektronicznych. A zastanawiałem się skąd taki dziwny zapach w aucie zaraz po awarii ( typowa apteka) teraz już wiem jaki ma zapach usmażony moduł haka. Koszt 250 zł. Pozdrawiam.
Chodzi o to żeby pierwszy lepszy łoch ci tego nie obszedł, jaki sposób awaryjnego odpalania zatosujesz to już zostawiam twojej wyobraźni. Sposobów jest tyle co instalatorów
Raczej wina systemu bo w trybie awaryjnym odpala i jak narazie chodzi bez szwanku. A temperaturki normalne.
istnieje w niej możliwość odpalania auta awaryjnie na gazie( po zapaleniu stacyjki trzymamy wcisnięty przycisk i opalamy auto)
Hej. Mam problem z przełącznikiem gazu w nissanie almera 2002r 1,8. Ni stąd ni zowąd po dłuższym nieużytkowaniu auta, przestał działać przełącznik gazu w kabinie. Sterownik to 4gasII mini, przełącznik led 5. Bezpiecznik instalacji ok, wyciągałem wtyczkę ze sterownika, odpinałem aku i nic to nie daje. Sterownik w środku suchy. Dodam, że w trybie awaryjnego...
No to pewnie masz jakiś spalony bezpiecznik,takich prostowników nie używa się do rozruchu .Być może nawet w instrukcji w/w jest punkt że -nie jest przeznaczony do bezpośredniego ,awaryjnego odpalania pojazdów.
W starszych modelach MZ była pozycja kluczyka do awaryjnego odpalania przy rozładowanym akumulatorze . W etz, tak? W motocykl wyposażony w alternator, tak? W starych es i ts z prądnicą tak, ale nie w etz.
Witam, mam problem. Otóż dzisiaj jak chcialem odpalić monitor napotkałem problem. Otóż normalnie jak chxe odpalic monitor to klikam przycisk i sie zapala niebieska dioda. Aktualnie monitor jest normalnie podłączony i dioda miga (zapala się i zgasza). Sprawdzałem i nie jest to problem komputera, bo niepodlączona kablem hdmi również miga i metody z internetu...
Będe musiał dorobić nowy kluczyk i go zaprogramować czy tylko servis czy mógłbym to zrobić samemu posiadam kilka programatorów pamięci szeregowych . A co jest z tym awaryjnym odpalaniem silnika w celu dojazdu do warsztatu ,czy miał ktoś może taki przypadek?
Więc tak: -wymiana 109 nie dała żadnych rezultatów a dodatkowo centralny przestał działać po wymianie w/w przekaźnika. Błędy to: -18025 świece żarowe/odwód wskaźnika podgrzewania-rozwarcie/zwarcie do masy -17849 obwód zaworu recyrkulacji spalin -rozwarcie/zwarcie do masy -1194 przekaźnik zgrubnej regulacji ogrzewania J360 -16706 obwód wejścia prędkości...
W awaryjnym odpala normalnie, ale w normalnym trybie w ogóle, strasznie długo sie laduje i wiesza. Ostatnio około 40 minut się ładował i w końcu włączył.
Powinieneś wykonać procedurę awaryjnego odpalania na lpg znajdziesz opisaną w instrukcji obsługi instalacji LPG zamontowanej w twoim auce
Witam, Pilnie potrzebuje interfejs do sequent24 my07. Czy ktoś Poznania posiada? Dam zarobić... Potrzebuję odblokować awaryjne odpalanie. Układ paliwowy uszkodzony... więc tylko chwilowo pozostaje LPG. Niestety awaryjne nie działa Proszę o pomoc!
Wg instrukcji KME Diego , notabene ogólnodostępnej : 3.5.3.2 Ilość awaryjnych odpaleń bezpośrednio na gazie Sterownik posiada możliwość odpalania awaryjnie na gazie. Procedura awaryjnego odpalenia na gazie: 1) Włączyć zapłon 2) Przełączyć system na benzynę 3) Wyłączyć zapłon 4) Włączyć zapłon 5) Przycisnąć przycisk na Panelu sterowania i trzymać ok....
W brc masz awaryjne odpalanie na gazie bez problemu, poczytaj instrukcję tylko. Ta końcówka to raczej tylko obudowa czujnika magnetycznego.Najprościej znajdź taki drugi w sklepie i obejrz na miejscu.
Uszczelki na pewno nie. Jak pisałem wcześniej jak rano skasujemy błąd przed odpaleniem samochodu pali normalnie, bez trybu awaryjnego idealnie. Bieg jałowy na poziomie 900 obrotów Dodano po 8 Nie napisałem jeszcze ze błąd nie pojawia się po dopaleniu auta tylko zaraz po przekręceniu kluczyka. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia",...
Ja chce tylko uzyskać możliwość awaryjnego zapalenia samochodu na LPG( trafiły mi się dwa przypadki braku benzyny w trasie, jeden kiedy przez pęknięty wężyk całe paliwo z baku wyleciało a gdy go zgasiłem pod sklepem to nie chciał odpalić a drugi gry kontrolka pokazywała że jadę na LPG a jechałem na PB bo przekaźnik się zaciął i tak pojechałem tyle ile...
Silnik jest na pełnym wtrysku nie przeszkadzałoby mi to,ale na zimnym silniku przy awaryjnym odpalaniu na gazie przy obecnych temp. nie odpali. Na paliwie zapala odrazu ,ale co z tego jak dam gazu to baaardzo cięzko mu się wkręcić powyżej chodzbynawet tych 3tys. Pracuję tylko na 3cylindry czasem 4 złapie.
wiem to z informacji przez telefon auto nie jest aktualnie u mnie . Jest to ON 2.0 . Podpinany był przez serwisowego elektryka pod komputer i nie wykazało żadnych błędów . auto stało rok czasu nie ruszane . Przy normalnym odpaleniu nie chce załapać lecz pali w trybie awaryjnym nie wiem dokładnie na czym polega ten tryb odpalania awaryjny
To wiem, tylko że: 1. Nie wszystkie wtryskiwacze uszkodzą się na raz 2. Instalacje mają coś takiego jak awaryjne odpalanie tylko na lpg Więc będzie czas na naprawę w między czasie ;)
Masz sterownik w awaryjnym odpalaniu na LPG. Jeżeli po wyjęciu i wsadzeniu sterownika jest tak samo to najprawdopodobniej masz uszkodzony sterownik. Mozna jeszcze komputerowo przywrócić ustwienia fabryczne - może pomoże. Pozdrawiam Wojciech Bielenin www.iwexauto.pl
ja mam dream xxl sekwencja i u mnie moge odpalać na gazie tylko muszę przytrzymać guzik z przełacznika az przestanie migać dioda z gazu na załaczonym zapłonie to jest tak zwane awaryjne odpalanie.
Witam. Miałem problem z odpalaniem na benzynie. Silnik odpalał od strzała ale gasł po dwóch, trzech sekundach. Jak nie zgasł to telepało silnikiem jakby jeden cylinder nie palił. I popularny błąd "depollution system faulty". Jeżeli w czasie jak nie zgasł zdążył przełączyć się na LPG to wszystko wracało do normy. Silnik pracował równo. Jako że w warsztacie...
Witam mam, i jak tam udalo sie uporac z tymi awaryjnymi bo mam dokladnie taki sam problem
STAG nie posiada trybu awaryjnego. Jedyny tryb awaryjny to odpalanie na gazie od razu po przekręceniu kluczyka.
Teraz po chwili ładowania systemu obraz chyba przełącza się z integry na rx'a Skoro kabel szedł z płyty, to się nie przełączył. jedynie po wejściu do trybu awaryjnego odpala się Integra i w menedżerze zadań widać że sterowniki są bo widać tam Rx470. Być może jakieś podstawowe są, ale moim zdaniem karta jest uszkodzona. Skoro kupiłeś UŻYWANĄ, a nie...
Nic tryb awaryjny nie odpala, zauważyłem że na przednim panelu są diody które powinny gasnąć gdy komputer się już uruchomi lecz nic.
Nie wiem dlaczego zrozumiałem że w trybie awaryjnym się Nie odpala, ale jak w trybie awaryjnym sie odpala to wina zle ładujących sterowników spróbuj usunąć wszelkie sterowniki karty graficznej w trybie awaryjnym w managerze urządzeń, możesz też spróbować w trybie awaryjnym wgrać nowe sterowniki
w renault jest bezpiecznik awaryjny pod maską jego trzeba wcisnąć on odpowiada za odpalanie samochodu i tym podobne.To bezpiecznik awaryjny gdy coś się dzieje z autem to wyskakuje żeby nie narobić większego bałaganu a tak wo gule to podepnij pod kompa:|
witam prądnicy nic się nie stanie tam nie ma żadnej elektroniki powiem więcej one miały do TS250 włącznie,specjalną pozycję w stacyjce do awaryjnego odpalania na popych(z pominęciem reglera)
Spróbuj odpalać tego typu programy w trybie awaryjnym. Podejrzewam, że gdybyś poużywał funkcji szukaj to znalazłbyś sporo informacji na ten temat.
Sprawdź fizycznie czy buzzer jest poprawnie wpięty. Najlepiej sprawdź przejścia do sterownika LPG multimetrem bo nie wiadomo co ktoś tam narzeźbił wcześniej. Przy odpalaniu awaryjnym masz wciśnięty przycisk więc napięcie na jednym z przewodów jest inne co może powodować takie zachowanie. To co wyświetla linijka led chyba nie ma znaczenia (może być źle...
O to musisz pytac gazowników, są sterowniki pozwalające na awaryjne odpalanie i są takie co takiej opcji nie mają, nawet II gen takie były. Ogólnie to chyba szukaj Astry 1.4 na monowtrysku, tylko chyba ciężko będzie znaleźć coś w dobrym stanie - roczniki stare.
No raczej powinne byc tp do odpalania awaryjnego bo jest grot do mechanicznego przekręcenia stacyjki. Z tam kluczem robiłem Micre. Osobna procedura programowania tp a odrębna dla kelles. Pozdr.
To jest tzw. kluczyk portfelowy, słuzy do awaryjnego odpalania. Jeśli jest zmontowany pod kolumną i zapewne przy nim jest antena stacyjki, to napewno w kluczyku którym odpalasz niemasz immobilajzera.Paląca się kontrolka silnika, usterka w sterowniku.
odpala awaryjny peugeot awaryjny odpala termet odpala gaśnie odpala
lodówka bosch rozszczelnienie przepływomierz paliwo schemat hulajnoga elektryczna
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Suszarka Bosch EcoLogixx nie wypompowuje wody po suszeniu Termet Silver Pro: Różnica P3 i P4 a buczenie