Od czegoś to okrągłe coś jest, pytanie od czego. Identyfikator, taki rodzaj immobilizera
Ups sory za pomyłkę (skojarzyła mi się żółta kontrolka) - na niebieski oczywiście, na niebieski.....
Bingo ma dwie linie komunikacji, BRC tylko jedna. Z BRC idzie się połączyć zwykłym interfejsem KKL, trzeba odpowiednio podłączyć piny w złączach. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Co do pozostałych pytań to nie pamiętam bo dawno się nie bawiłem z LPG ale.idzie chyba to wszystko ogarnąć z poziomu programu, tylko trzeba...
Nikt Ci tu nie powie, a zanim sie odpali trza wejść do środka w multipick-sevice kupisz cuda do otwierania a kto handluje sprzetem do odpału to nie pamiętam - mam na końcu języka
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Odpalałeś Tryb Awaryjny z wierszem polecenia ?
to po włączeniu zapłonu puść przycisk. Albo puść w momęcie gdy na panelu bedzie sie świeciła dioda od LPG. Powinno pomóc
Nie reaguje na pilota? W tą kostkę nie wpinaj się bo kontroluje ją ECU i będzie byk
Typowe objawy zgniłej wiązki, miałem podobnie i po odnalezieniu spróchniałych kabelków autko powróciło do życia. Do kabelków w wiązce dostaniesz się bez problemów i musisz tylko sprawdzić gdzie izolacja kruszy się w palcach. Fotka z moich poszukiwań: https://obrazki.elektroda.pl/4573373100_...
Ta ewentualność od początku była do wykluczenia. Zacznij od czyszczenia elektrody jonizacyjnej. Pięć lat pracy mogło już odbić się na jej kondycji.
Chyba należałoby sprawę postawić tak. Jeśli autor wątku zamierza wybrać się na wyprawę samochodem dokoła świata, pomysł doskonały. Ale jeśli tylko zapwnić poruszanie się o obrębie miasta to jakby szukanie problemów. A więc nie może to być rozwiązanie bezkosztowe jeśi ma być pewne. Jeśli liczymy się z możliwością zastosowania raz w roku to też pytanie...
Tak.
W parametrach skrzyni trzeba podejrzeć jaką widzi pozycję wybieraka w czasie gdy nie odpala. I podstawa czy widzi obroty z czujnika położenia wału.
Sprawdź fizycznie czy buzzer jest poprawnie wpięty. Najlepiej sprawdź przejścia do sterownika LPG multimetrem bo nie wiadomo co ktoś tam narzeźbił wcześniej. Przy odpalaniu awaryjnym masz wciśnięty przycisk więc napięcie na jednym z przewodów jest inne co może powodować takie zachowanie. To co wyświetla linijka led chyba nie ma znaczenia (może być źle...
Zamontuj drugą skrzynkę z akumulatorami, i uzywaj ich tylko do odpalania awaryjnego.
Przez bezpiecznik 10A oczywiście bez iskrzenia przy baku
obwód nr1 powinien być podłączony pod zapłon .zamień kabelki w tym obwodzie.
No raczej powinne byc tp do odpalania awaryjnego bo jest grot do mechanicznego przekręcenia stacyjki. Z tam kluczem robiłem Micre. Osobna procedura programowania tp a odrębna dla kelles. Pozdr.
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Niedostatecznie mocno umocowane klemy na zaciskach akumulatora , stąd te odgłosy.Może też być polużniony- urwany przewód masowy silnik- nadwozie.
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
Jesli odpala sie tryb awaryjny (normlanie Android, ale na dole napis safe mode) to znaczy, ze nadal masz problem z klawiszem sciszania i pewnie byl "wcisniety" w trakcie uruchamiania systemu.
Od ilu masz ten samochód? Awaryjne są tylko przy kręceniu, czy już później też mrugają? Słychać rozrusznik?
istnieje w niej możliwość odpalania auta awaryjnie na gazie( po zapaleniu stacyjki trzymamy wcisnięty przycisk i opalamy auto)
Uszczelki na pewno nie. Jak pisałem wcześniej jak rano skasujemy błąd przed odpaleniem samochodu pali normalnie, bez trybu awaryjnego idealnie. Bieg jałowy na poziomie 900 obrotów Dodano po 8 Nie napisałem jeszcze ze błąd nie pojawia się po dopaleniu auta tylko zaraz po przekręceniu kluczyka. Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia",...
Z rozpiętym czujnikiem położenia wałka samochód odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. W przypadku rozpięcia czujnika położenia wału nie ma iskry samochód wogóle nie odpala.
Jaki stag w ogóle? Pewnie po prostu limit miałeś awaryjnych uruchomień.
Witam mam, i jak tam udalo sie uporac z tymi awaryjnymi bo mam dokladnie taki sam problem
Nasłuchuj gdzie stukają przekaźniki migające kierunkami jak alarm się uaktywnia i po nitce do kłębka trafisz.
Witam wszystkich i serdecznie proszę o pomoc, Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że rozwiązań już szukałem na elektrodzie jak i forach zagranicznych, ale póki co bezskutecznie. Mam problem z systemem Win7 i podejrzewam jakąś nieznaną mi infekcję. Coś blokuje wszystkie aplikacje przy pomocy zapory systemowej: "Tych plików nie można otworzyć. Ustawienia...
Masz ustawione awaryjne odpalanie w Stagu? Zobacz czy na przewód nr 15 we wtyczkach do Staga dochodzi plus po stacyjce jak kręcisz rozrusznikiem. Może ktoś wziął zasilanie z przekaźnika odciążającego styk X.
Witam. Zrobiłem ostatnio format komputera i wyskakuje mi Logowanie usługi Usługa profilów użytkowników nie powiodła się. Próbuję naprawić ten problem, lecz gdy odpalam tryb awaryjny wyskakuje mi czarny ekran i nic nie mogę zrobić. Wiecie co to może być?
A odpalanie awaryjne na gazie daje jakieś rezultaty?
A ile kosztuje takie ustawienia odpalania awaryjnego?
Wg instrukcji KME Diego , notabene ogólnodostępnej : 3.5.3.2 Ilość awaryjnych odpaleń bezpośrednio na gazie Sterownik posiada możliwość odpalania awaryjnie na gazie. Procedura awaryjnego odpalenia na gazie: 1) Włączyć zapłon 2) Przełączyć system na benzynę 3) Wyłączyć zapłon 4) Włączyć zapłon 5) Przycisnąć przycisk na Panelu sterowania i trzymać ok....
Witam mam problem z Manem TGX czasami odpala normalnie czasami zero reakcji tak jak gdy zapomni sie wyłączyć biegu na N, tylko że położenie jest na N na wyświetlaczu jest N. Samochód odpala w trybie awaryjnym choć zdarza sie że i w awaryjnym nie chce. W serwisie mana rozkładają ręce błędów brak, słychać że wyrzuca na luz N na wyświetlaczu nie błyska...
Podpowiem może: combofix Nie znalazłem jeszcze ukasha/paysafa, którego by nie ruszył. Jak się nie odpala normalny awaryjny, to odpalasz awaryjny z konsolą i z konsoli uruchamiasz combofixa z pendrive'a Potem uruchamiasz w trybie normalnym i odpalasz jeszcze raz.
w renault jest bezpiecznik awaryjny pod maską jego trzeba wcisnąć on odpowiada za odpalanie samochodu i tym podobne.To bezpiecznik awaryjny gdy coś się dzieje z autem to wyskakuje żeby nie narobić większego bałaganu a tak wo gule to podepnij pod kompa:|
W programie ustawiasz odpalanie awaryjne, trzymając przycisk gazu kilkanaście sekund powinna ci się zmienić z migającej na zapaloną zielona dioda, wtedy kręcisz rozrusznikiem. Parametry do ustawienia masz w moim poście poniżej na screenach.
Może być jeszcze inna możliwość. Odepnij w ogóle sondę, zdejmij klemę żeby zapomniał wartości adaptacyjne i pojeździj w trybie awaryjnym (bez sondy) czy będzie tak samo.
Filtr paliwa wymieniony sytuacja bez zmian – kręci rozrusznik ale silnik nie odpala. Teraz pora na pompę paliwową w zbiorniku. Dzisiaj ją zamawiam.
Spróbuj odpalać tego typu programy w trybie awaryjnym. Podejrzewam, że gdybyś poużywał funkcji szukaj to znalazłbyś sporo informacji na ten temat.
Spróbuj jeszcze uruchomić Windowsa w trybie awaryjnym.
Witam Robiłem porządki, postanowiłem oczyścić kartę grafiki z syfu, po włożeniu karty odpala się do czasu logo na ekranie, po czym obraz znika. Wentylator szaleje ale w tle słychać, że Windows się odpala, melodyjka i dźwięki komunikatorów. W trybie awaryjnym odpala się "normalnie", w czym problem?
słaba bateria która przy mrozach wariuje Oczywiście że tak
Procedure awaryjnego odpalania?
wiem to z informacji przez telefon auto nie jest aktualnie u mnie . Jest to ON 2.0 . Podpinany był przez serwisowego elektryka pod komputer i nie wykazało żadnych błędów . auto stało rok czasu nie ruszane . Przy normalnym odpaleniu nie chce załapać lecz pali w trybie awaryjnym nie wiem dokładnie na czym polega ten tryb odpalania awaryjny
Ja sam zrobiłem takie cudo do awaryjnego odpalania. Po prostu to 4 ogniw połączonych szeregowo dałem ograniczenie prądowe 5A i działa to tak że przez 10 minut ładujesz rozładowane aku. 100% pewności działania.
a co znaczy ze wpada w tryb awaryjny ?
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
poszukaj dobrze. procedura odpalania awaryjnego byla opisywana wielokrotnie. a co do tego co piszesz to: jezeli swieci tylko kontrolka "code", masz problem ze ECU, brak zasilania na jakims pinie lub masy lub uszkodzenie samego ECU. nie odpalisz awaryjnie samochodu jezeli nie swieci kontrolka wtrysku.
Naciśnij lekko pedał gazu i przekręć kluczyk w stacyjce w pozycję" start " , trzymaj tak przez kilkanaście sekund i powinien odpalić bez pompowania powietrza z zewnątrz.To jest awaryjne odpalanie więc usterką trzeba się zająć jak najszybciej.
Jak pokazuje błąd to czujnik wału pada. Odpala na awaryjnym trybie z wałka
A Renaulty i ich immo do którego nawet zrobili kod awaryjnego odpalania żeby do serwisu dojechać i Żeby go skasowali za wszystkie czasy.
Nie mam pojęcia. Kupiłem go z rok temu i nic w sofcie nie grzebałem. Wystarczy, że jak wejdzie w tryb awaryjny zgaszę go i uruchomię ponowanie to już nie odcina mocy i moge go piłować ile chce
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
Ster silnika jak zgubi komunikację z modułem to odpala wentylator awaryjnie. Ten przedni to od klimy, to może czujnik ciśnienia klimy? Miałem 2 czy 3 takie i zawsze trzeba było w module pogrzebać, bo brak zasilania na płycie ze skrajnego pinu.
Jeśli były to zegary 1/2fis to ten typ tak ma. sa to zegary jaeger które właśnie tak świrują. wyskakuje temp na liczniku ponad 110C i odpala tryb awaryjny chłodzenia silnika przez klime. Naprawa takich zegarów się nie opłaca dlatego wymieniam je na VDO bo mam dalej ten problem. Na jakie zegary wymieniłeś?? Szukam teraz informacji, schematów jak przerobić...
niestety musisz sie skontaktowac z serwisem. twoj opis pasuje mi do: - uszkodzenia lini can pomiedzy ecu a body computerem - uszkodzenia body komputera - uszkodzenia ecu sprawdz jeszcze mase na obudowie ecu nie wiem(nie pamietam) czy dziala w stilo procedura odpalania awaryjnego ktora opisalem przed chwila w poscie dot. punto. sprawdz. no i jeszcze...
Cześć Co to za "kostka OBD"? Zazwyczaj takie prymitywne urządzenia w typie "kostki" (plus aplikacja na telefon) pozwalają na połączenie się tylko z modułem silnika i ograniczoną diagnozę w tym zakresie. Tutaj natomiast potrzebna jest kompleksowa diagnoza z odczytem wszystkich modułów w aucie - jak zresztą wynika z przedstawionego opisu. Tych aut nie...
Najpierw go znajdz.
Nie da się zapalać od razu na gazie ale po zaznaczeniu tej opcji możesz odpalić od razu na gazie aż do momentu zgaszenia silnika. Za każdym zapaleniem trzeba przytrzymać przycisk tak z minutę, aż do zapalenia sie zielonej kontrolki na stałe. Trochę długo trzeba trzymać więc jest to irytujące jeżeli chcesz za każdym razem odpalać na gazie.
Żeby nie było problemów musisz policzyć ile mocy maksymalnie pobiera piec. Nie sugeruj się tym że w peeku Volt Sinus pro 1000E ma 1000 bo przy odpalaniu na awaryjnym zasilaniu jak będzie przy granicy zasilacz awaryjny będzie zgłaszał overload. Do tego na VOLT na bieżąco monitoruje i stabilizuje napięcie z sieci. Do tego zasilacza mam baterie 100ah.
Tak Off-topic: kolega kupił na stacji paliw (w trybie awaryjnym) kable wspomagania rozruchu, ze szczękami, zgodnie z opisem 250A/5min. Oczywiście, nie dało się na nich odpalić auta. Po zdjęciu osłonki ze szczęki w miejscu przyłączenia, widać żyłę o przekroju, na oko, 1,5mm, średnica zaś zewnętrzna kabla sugeruje coś w rodzaju Lgy 16mm²! Czyżby...
Nie rozumiesz o czym piszesz, serio. Pompa paliwa pracuje cały czas pompując benzynę i o ile ktoś nie zrobi układu wyłączającego ja, to pracuje cały czas. Awaryjne odpalanie na LPG eliminuje cały układ benzynowy i jeżeli nawet na LPG nie odpala, to nie będzie to pompa. Oczywiście zakładam, że autor tematu potrafi odpalić awaryjnie na LPG.
Pojawiła się chyba nowa wersja tego gówna, nie idzie uruchomić kompa w trybie awaryjnym - komp odpala w awaryjnym i za chwilkę się wyłącza. Nie idzie nic odpalić ani przeglądać plików.
Spróbuj uruchomić "Ostatnią znaną konfigurację" z menu F8 przy starcie systemu. Jeśli netbook nie odpala w trybie awaryjnym, najlepiej byłoby wyciągnąć dysk i przeskanować go na zewnątrz, jednak z racji tego, że jest to prawdopodobnie 160GB 1,8" w wersji ze złączem ZIF, potrzebna byłaby przejściówka - a poza tym netbook pewnie jest na gwarancji... Z...
Mam problem tego typu ze jak rozgrzeje silnik i odczekam jakieś 15 minut silnik nie odpali, dopiero po upływie około godziny odpala bez problemu. Podejrzewam czujnik położenia wałka. Słyszałem o odpalaniu awaryjnym z odpiętym czujnikiem wałka ale gdy odpinam czujnik położenia wałka silnik tez nie odpala. Mam pytanie dlaczego są stosowane dwa czujniki...
W Nicolausie odpalanie awaryjne: 1.Włącz zapłon 2.Przełącz na benz. (migający LED gaśnie) 3.Przełącz na gaz (naciśnij) i od razu tak długo trzymaj aż LED będzie świecił ciągle Odpalasz wtedy Na gazie. TK.
Opuść skrzynkę bezpieczników pod kierownicą, pewnie za nią będzie jakieś stare alarmidło
Jak nie masz komputera? Spod bootowalnego pena nie dasz rady zrobić? Nie wiem czy tutaj coś macOS nie namieszał w biosie, przy odpalaniu linuxa trzeba by zlookać czy jest jakies odpalanie awaryjne/testkowe a nie graficzne co by zlookać na czym sie linux zatrzymuje. Ewentualnie reset biosu zrób.
Jaki jest akumulator w samochodzie?
Witam Man TGA 2001 automat nie chce odpalić a w trybie awaryjnym odpala ale nie można go zgasic nie ma biegów, po wyjęciu kluczyka pali się cała deska czy ktoś miał taki przypadek?
Bolec do awaryjnego odpalania z batów. Może odgięty do czegoś metalowego dotyka. Zresztą teraz gorąco to może od silnika się nagrzewa.
Instalacja sekwencyjna (agis). Nie próbowałem nigdy ale jest podobno możliwość odpalania awaryjnego na gazie, ale żeby tak wprost to nie. Co do czujnika Halla błąd się kasuje jednak po odpaleniu auta pojawia się ponownie. Z tego co słyszałem to norma i nie bardzo jest sens bawić się w jego wymianę bo raczej z tego efektu nie ma.
Właśnie mam u siebie wielopunktowy ale jutro spróbuje coś pokombinować z tą szczykawka Próbowałem dzisiaj ze strzykawką kombinować ale kryje sie w tym grubsza afera na początku myślałem że akumulator słaby bo mi rozrusznik nie kręcił ale po przełożeniu było tak samo. Jeszcze bym się chętnie dowiedział o tym odpalaniu awaryjnym na gazie. Za pomoc dzięki...
Jak się odpala tryb awaryjny? Jestem zielony w te klocki.
Nic nie widać...
Jeśli Ci się nie odpala na awaryjnym pozostaje Ci tylko wypięcie dysku i skan na innym !
Próbowałem awaryjnie odpalać na superkondensatorze (1 F do car audio). Podłączony równolegle mały prostownik - udało się tylko odpalić kosiarkę - traktorek bez akumulatora i to po kilku próbach. Zarzuciłem ten pomysł jako trudny do realizacji (niebezpieczne przypadkowe zwarcia oraz skąd ładowanie kondensatorów jak akumulatory zdechły?). Jeżeli chodzi...
Coś mi się wydaje że pewnie zrobiłeś test w którym to sterownik zachowuje się tak jakby był wypadek - gasi silnik, odpala awaryjne i wyłącza wspomaganie. Skoro nie idzie się połączyć ze wspomaganiem to trzeba sprawdzić zasilania na pompie. Można też w module centralnej elektroniki sprawdzić czy jest komunikacja ze wspomaganiem. Może Twój sprzęt jest...
Wiec tak: W zaleznosci od modelu centralki masz dodatkowe odciecie zaplonu, co widac na dokumentacji technicznej. Niestety czeka Cie znalezienie tego modulu - inaczej nic nie zrobisz. Dorzucam serwisowke do niej.
2,5kW wystarczy. Po cholerę Ci elektryczny rozruch? Na początku będziesz dbał o akumulator z biegiem czasu dbałość osłabnie i jak zajdzie potrzeba i tak będziesz odpalał sznurkiem.
Sterownik wentylatorów, jeśli sterownik silnika zgubi z nim komunikakacje lub źle odczyta temp. odpala awaryjne wentylatory, aby nie przegrzać silnika. Sterownik zlokalizowany między nadkolem a zderzakiem od strony kierowcy, co ciekawe pod zbiornikiem spryskiwaczy. Warto obejrzeć kable i wtyczki.
A próbowałeś odpalać tryb awaryjny? Jeśli się odpali, a zwykły nie to z tego co piszesz grafika do wymiany
Więc tak: -wymiana 109 nie dała żadnych rezultatów a dodatkowo centralny przestał działać po wymianie w/w przekaźnika. Błędy to: -18025 świece żarowe/odwód wskaźnika podgrzewania-rozwarcie/zwarcie do masy -17849 obwód zaworu recyrkulacji spalin -rozwarcie/zwarcie do masy -1194 przekaźnik zgrubnej regulacji ogrzewania J360 -16706 obwód wejścia prędkości...
To przeczytaj teraz postój mój post numer 2 jakiej pomocy oczekujesz. Jeżeli nie masz pojęcia o samochodach. Nie wiesz jaki ma gaz, z czego, co to jest awaryjne odpalanie podejrzewam że na gazie, ale jaka instalacja jakieś brzęczki buzerki ale z czego. Co piszczałkę dla dziecka umieściłeś w bagażniku czy na tylnym fotelu i ci piszczy, nie wiesz jak...
Próbowałem i jeszcze wczoraj bez problemu odpalał w trybie awaryjnym ale dzisiaj odpalał w tym trybie a po chwili gasł.
Bingo nie przerobisz,zeby byla opcja startu na gazie. Jedynie awaryjne odpalanie. (at)sztywny13 gdzie w Bingo jest opcja w programie mowica o awaryjnym starcie?
Nie wiem dlaczego zrozumiałem że w trybie awaryjnym się Nie odpala, ale jak w trybie awaryjnym sie odpala to wina zle ładujących sterowników spróbuj usunąć wszelkie sterowniki karty graficznej w trybie awaryjnym w managerze urządzeń, możesz też spróbować w trybie awaryjnym wgrać nowe sterowniki
Pare tygodni temu mialem to samo, ten virus jest prawdopodobnie zapisany w windows/system32/explorer.exe i jest uruchamiany na komputerze z konta klienta podejrzewam ze plik svchost (w folderze windows jest takowy a nie powino go byc :P) tez jest z tym powiazany ... i napewno RavMon Odpala awaryjny uruchom skaner mksa onlinowy :) mks.com.pl/skaner
jest jakaś możliwość zmienienia Hz i rozdzielczości w trybie awaryjnym? Bo nie mam żadnego monitora innego, żeby sprawdzić, czy to problem z monitorem. Normalnie system odpala się w trybie awaryjnym bez problemu, a jak chcę normalnie, to jest ciągle to mryganie ekranu, a na słuchawkach dźwięk ładowania nowego urządzenia do komputera.
Tak z niczego przestał odpalać? Awaryjnie na lpg próbowałeś odpalać?
Jeżeli kolega może podpowiedzieć które piny zewrzeć? Odpalanie w trybie awaryjnym, czyli przyłożenie do przycisku /start-stop/ kluczyka próbowałem - nic z tego, baterię w smart key'u (B51EA) też wymieniłem -nie pomogło. Dodam że to odpalanie w trybie awaryjnym należy robić tak, żeby przykładać kluczyk logiem toyota do przycisku.
przekreślone na czerwono łapki do ładowania Nie, chodzi o to żeby nie podłączać tam startkabli przy awaryjnym odpalaniu
Okazało się że wypada zapłon na 1 cylindrze zmieniliśmy miejscami cewki nie pomogło dalej wypadał na 1 więc zmieniliśmy świece miejscami i zapłon zaczął wypadać na 2 kupiłem nowe świece i problem rozwiązany
Witam podmień akumulator bo jeżeli po kręceniu odrazu padł a nie wiemy ile kręciłeś lecz rozumie że krótko to wydajność jego jest kiepska i podładowywanie jego nie da żadnyh wyników.Nie musisz kupować akumulatora pożycz na próbe. Niskie napięcie poniżej pewnych granic uniemożliwia poprawną pracę immo , komputera i tu może być problem.Sprawdż jeszcze...
Najpierw sprawdź czy pilot działa w ogóle, skieruj diodkę nadawczą w obiektyw aparatu czy telefonu i wciśnij guzik na kluczyku, powinieneś widzieć w aparacie/telefonie miganie. W megankach często zalewały się odbiorniki w podsufitce przez cieknącą antenę, możesz to sprawdzić też.
Auto zrobione i jeździ. Okazało, że usmażył się moduł instalacji haka holowniczego tak nieszczęśliwie, że system auta wyłączył całe zasilanie aby nie uszkodziło innych części elektronicznych. A zastanawiałem się skąd taki dziwny zapach w aucie zaraz po awarii ( typowa apteka) teraz już wiem jaki ma zapach usmażony moduł haka. Koszt 250 zł. Pozdrawiam.
Diagnostyka komputerowa
awaryjny odpala peugeot awaryjny odpala termet odpala gaśnie odpala
renault ręczny hamulec poziom oleju fabia peugeot bipper silnik
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Wiertarka udarowa Parkside - wypadanie cienkich wierteł Wymiana rozdzielacza kawy w ekspresie Siemens