Bingo ma dwie linie komunikacji, BRC tylko jedna. Z BRC idzie się połączyć zwykłym interfejsem KKL, trzeba odpowiednio podłączyć piny w złączach. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Co do pozostałych pytań to nie pamiętam bo dawno się nie bawiłem z LPG ale.idzie chyba to wszystko ogarnąć z poziomu programu, tylko trzeba...
Nikt Ci tu nie powie, a zanim sie odpali trza wejść do środka w multipick-sevice kupisz cuda do otwierania a kto handluje sprzetem do odpału to nie pamiętam - mam na końcu języka
to po włączeniu zapłonu puść przycisk. Albo puść w momęcie gdy na panelu bedzie sie świeciła dioda od LPG. Powinno pomóc
Tak.
Na dzień dobry przeczyścił bym elektrode jonizacyjną, dysze palnika o ile to jest atmo. Napisz jaki masz kocioł dokładniej bo modeli Vaillanta jest sporo.
Niedostatecznie mocno umocowane klemy na zaciskach akumulatora , stąd te odgłosy.Może też być polużniony- urwany przewód masowy silnik- nadwozie.
Masz ustawione awaryjne odpalanie w Stagu? Zobacz czy na przewód nr 15 we wtyczkach do Staga dochodzi plus po stacyjce jak kręcisz rozrusznikiem. Może ktoś wziął zasilanie z przekaźnika odciążającego styk X.
Od czegoś to okrągłe coś jest, pytanie od czego. Identyfikator, taki rodzaj immobilizera
Jaki stag w ogóle? Pewnie po prostu limit miałeś awaryjnych uruchomień.
Ups sory za pomyłkę (skojarzyła mi się żółta kontrolka) - na niebieski oczywiście, na niebieski.....
Ja sam zrobiłem takie cudo do awaryjnego odpalania. Po prostu to 4 ogniw połączonych szeregowo dałem ograniczenie prądowe 5A i działa to tak że przez 10 minut ładujesz rozładowane aku. 100% pewności działania.
Naciśnij lekko pedał gazu i przekręć kluczyk w stacyjce w pozycję" start " , trzymaj tak przez kilkanaście sekund i powinien odpalić bez pompowania powietrza z zewnątrz.To jest awaryjne odpalanie więc usterką trzeba się zająć jak najszybciej.
W parametrach skrzyni trzeba podejrzeć jaką widzi pozycję wybieraka w czasie gdy nie odpala. I podstawa czy widzi obroty z czujnika położenia wału.
Procedure awaryjnego odpalania?
A Renaulty i ich immo do którego nawet zrobili kod awaryjnego odpalania żeby do serwisu dojechać i Żeby go skasowali za wszystkie czasy.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Odpalałeś Tryb Awaryjny z wierszem polecenia ?
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Typowe objawy zgniłej wiązki, miałem podobnie i po odnalezieniu spróchniałych kabelków autko powróciło do życia. Do kabelków w wiązce dostaniesz się bez problemów i musisz tylko sprawdzić gdzie izolacja kruszy się w palcach. Fotka z moich poszukiwań: https://obrazki.elektroda.pl/4573373100_...
obwód nr1 powinien być podłączony pod zapłon .zamień kabelki w tym obwodzie.
To przeczytaj teraz postój mój post numer 2 jakiej pomocy oczekujesz. Jeżeli nie masz pojęcia o samochodach. Nie wiesz jaki ma gaz, z czego, co to jest awaryjne odpalanie podejrzewam że na gazie, ale jaka instalacja jakieś brzęczki buzerki ale z czego. Co piszczałkę dla dziecka umieściłeś w bagażniku czy na tylnym fotelu i ci piszczy, nie wiesz jak...
Próbowałem awaryjnie odpalać na superkondensatorze (1 F do car audio). Podłączony równolegle mały prostownik - udało się tylko odpalić kosiarkę - traktorek bez akumulatora i to po kilku próbach. Zarzuciłem ten pomysł jako trudny do realizacji (niebezpieczne przypadkowe zwarcia oraz skąd ładowanie kondensatorów jak akumulatory zdechły?). Jeżeli chodzi...
Bolec do awaryjnego odpalania z batów. Może odgięty do czegoś metalowego dotyka. Zresztą teraz gorąco to może od silnika się nagrzewa.
Nie rozumiesz o czym piszesz, serio. Pompa paliwa pracuje cały czas pompując benzynę i o ile ktoś nie zrobi układu wyłączającego ja, to pracuje cały czas. Awaryjne odpalanie na LPG eliminuje cały układ benzynowy i jeżeli nawet na LPG nie odpala, to nie będzie to pompa. Oczywiście zakładam, że autor tematu potrafi odpalić awaryjnie na LPG.
A nie ma tam czasem opcji do zaznaczenia odpalenia awaryjnego. Chyba tam jest ograniczona ilość razy. Poszukaj w programie.
Nie reaguje na pilota? W tą kostkę nie wpinaj się bo kontroluje ją ECU i będzie byk
No właśnie trochę przeglądałe. Alledrogo i wychodzi tam. Podróba gx160 to koszt 285zł. Do tego zębatka zdawcza ze sprzęgłem ośrodkowym to koszt od 175zł. I robi się z tego ładna sumka. Trzeba jakieś mocowanie zrobić. Sporo roboty. Napaliłem się ale chyba jednak odpuszczę go sobie. Mam pytanie do osoby która miała szarpak przy chińskim silniczku. Jak...
a awaryjne odpalanie z przyłożonym do przycisku start pilotem/brelokiem z wciśniętym hamulcem. Przykładamy z wciśniętym hamulcem brelok/pilot do przycisku start i po 2-3 sekundach powinien zapiszczeć i można odpalać.Lub pilot zbliżyć do przycisku, hamulec i trzymać wciśnięty przycisk, po ok 5s zapali się zielona lampka, auto powinno odpalić
przekreślone na czerwono łapki do ładowania Nie, chodzi o to żeby nie podłączać tam startkabli przy awaryjnym odpalaniu
witam mam podobny problem czy twój został pomyślnie rozwiązany ? co było powodem ? u mnie jeszcze wyswietla zwarcia w obwodach klimatyzacji df121,abs,czujnika temperatury df002oraz przerwa w obwodzie pedału przyspieszenia df036 brak zasilania przepływomierza zwarcie w obwodzie df019,nadmierne obroty kola zamachowego df023 przerwa w obwodzie iglicy wtryskiwacza...
Witam Robiłem porządki, postanowiłem oczyścić kartę grafiki z syfu, po włożeniu karty odpala się do czasu logo na ekranie, po czym obraz znika. Wentylator szaleje ale w tle słychać, że Windows się odpala, melodyjka i dźwięki komunikatorów. W trybie awaryjnym odpala się "normalnie", w czym problem?
Dokładnie nik nie ma awersji. Ale to służy tylko do awaryjnego odpalania. A nie stałego wspomagania bo akumulator kiepski, czy też słabo pali.
Witam. Pacjent Opel Astra 2001 r. Wyjąłem pod kierownicą bezpiecznik nr 17 w celu weryfikacji, czy jest dobry, i po włożeniu go z powrotem zapala mi się niebieska lampka i awaryjne oraz nie można odpalić samochodu. Czy miał ktoś taki przypadek, co się mogło stać? Podsyłam zdjęcie. https://obrazki.elektroda.pl/3153018300_...
Kod awaryjnego odpalania, sprawny kluczyk i odbiornik, sprawne bezpieczniki, procedura kodowania i po problemie.
Kod do awaryjnego odpalania można wygenerować w starym modelu z kluczykiem na podczerwień.
Jak Autor chce mieć taki "kondensator" który odpali mu auto jak akumulator jest wyładowany to proponuje zakup czegos takiego jak Powerbank/Rozrusznik Jump Starter do awaryjnego odpalania samochodów. https://www.skapiec.pl/cat/4156-urzadzen...
Trzeba jeszcze zacisnac plus pod maska do awaryjnego odpalania bo tam sie kabel potrafi zluzowac i nie doladowuje
W trybie awaryjnym odpala, właśnie w tej chwili na nim jestem
Przez bezpiecznik 10A oczywiście bez iskrzenia przy baku
Jaki system? Tryb awaryjny odpala? Antywirus jest?
Bingo nie przerobisz,zeby byla opcja startu na gazie. Jedynie awaryjne odpalanie. (at)sztywny13 gdzie w Bingo jest opcja w programie mowica o awaryjnym starcie?
Czyli jak rozumiem zakup przetwornicy nie rozwiązuje mojego problemu? W takim wypadku lepiej zakupić zasilacz awaryjny coś w stylu jak kolega wyżej podlinkował? Ewentualnie w trosce o akumulator podpiąć go do solidnej ładowarki, a zasilacz awaryjny odpalać tylko na czas braku prądu. Nie przełączy się to automatycznie ale akumulator powinien dłużej posłużyć....
Jeżeli będą używane kluczyki to musza być w zestawie z zamkiem schowka i airbag . To chyba logiczne. Awaryjne odpalanie jest przy hands free. Tutaj jest czytnik jako stacyjka i tyle.
Jaki masz sprzęt? Czy w trybie awaryjnym odpala się system?
Nie radzę,oryginalny przełącznik posiada funkcję awaryjnego odpalania auta na gazie.
W trybie awaryjnym odpala poprawnie? Jeśli tak to uruchom skanowanie w tym trybie.
jak awaryjny odpala to po prostu zgraj dane
Z rozpiętym czujnikiem położenia wałka samochód odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. W przypadku rozpięcia czujnika położenia wału nie ma iskry samochód wogóle nie odpala.
Spróbuj jeszcze uruchomić Windowsa w trybie awaryjnym.
Zamontuj drugą skrzynkę z akumulatorami, i uzywaj ich tylko do odpalania awaryjnego.
Podpowiem może: combofix Nie znalazłem jeszcze ukasha/paysafa, którego by nie ruszył. Jak się nie odpala normalny awaryjny, to odpalasz awaryjny z konsolą i z konsoli uruchamiasz combofixa z pendrive'a Potem uruchamiasz w trybie normalnym i odpalasz jeszcze raz.
Potrzebuje jako drugi piec ( awaryjny, odpalany kilka razy w roku). Nie będę kupował nowego, mam dostać używany ale 2 funkcyjny. Funkcja grzania wody bieżącej nie jest mi wcale potrzebna, ma tylko ogrzewać grzejniki.
Podpinam to na wszelkie możliwe sposoby... sprawdziłem kilka kabli, podpinam bezpośrednio, przez HUBa aktywnego i pasywnego... bez zmian. Wydaje mi się że to raczej nie wina słabego zasilania/połączenia skoro w trybie awaryjnym odpala się bez problemu.
Skoro masz gaz to na pewno bezpieczniki do gazu tez są z reguły w okolicach akumulatora spróbować tez wyjąć bezpiecznik od gazu i po około minucie włożyć raz mi się zdążyło ze centrala gazowa się zawiesiła i nie mogłem odpalić auta ,co do awaryjnego odpalania to jaki masz gaz centrala.
Awaryjny odpala się bez zastrzeżeń.Tryb normalny ładuje pulpit , jednak w dalszym ciągu nic nie można otworzyć. Po 5 minutach "mielenia" wyskakuje info że "Program Eksplorator nie odpowiada" Po czasie komunikaty jak na zdjęciach.
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
Zasilanie w paliwo, benzynę. Pali na gazie, znaczy iskra jest, a nie ma paliwa. Pompa paliwa, lub wtryskiwacze nie podają paliwa, emulator wtryskiwaczy nie włącza z powrotem wtryskiwaczy benzyny - na gazie są odłączane. Bezpieczniki sprawdziłeś? Opcja druga, cały czas jest zasilanie w gaz, na benzynie nie musi działać, bo na dwóch paliwach ma prawo,...
Jesli odpala sie tryb awaryjny (normlanie Android, ale na dole napis safe mode) to znaczy, ze nadal masz problem z klawiszem sciszania i pewnie byl "wcisniety" w trakcie uruchamiania systemu.
Z ciekawości zainteresowałem się tym tematem i.... postanowiłem sam sprawdzić jak to jest z tym awaryjnym odpalaniem w BRC 24, i tak jak gdzieś tu czytałem dioda czerwona czyli benzyna świeci się przez ok 2 s, i teoretycznie nie da się przytrzymać te ok 10 s bo gaśnie, ale można bawić się kluczykiem z 1 stopnia zapłonu na 2, w tedy podaje na stałe prąd,...
Tryb awaryjny odpala tylko nie pamietam czy się wieszało coś. Jak sprawdzić owe "bady" ?
Chodzi o to żeby pierwszy lepszy łoch ci tego nie obszedł, jaki sposób awaryjnego odpalania zatosujesz to już zostawiam twojej wyobraźni. Sposobów jest tyle co instalatorów
istnieje w niej możliwość odpalania auta awaryjnie na gazie( po zapaleniu stacyjki trzymamy wcisnięty przycisk i opalamy auto)
Hej. Mam problem z przełącznikiem gazu w nissanie almera 2002r 1,8. Ni stąd ni zowąd po dłuższym nieużytkowaniu auta, przestał działać przełącznik gazu w kabinie. Sterownik to 4gasII mini, przełącznik led 5. Bezpiecznik instalacji ok, wyciągałem wtyczkę ze sterownika, odpinałem aku i nic to nie daje. Sterownik w środku suchy. Dodam, że w trybie awaryjnego...
Witam Man TGA 2001 automat nie chce odpalić a w trybie awaryjnym odpala ale nie można go zgasic nie ma biegów, po wyjęciu kluczyka pali się cała deska czy ktoś miał taki przypadek?
(at)AA6 też właśnie jak pisałem wcześniej wymieniłem pompę ale nikt i ja nie sprawdził na bezpieczniku jak zachowuje się prąd zasilający pompę. Tylko teraz jak możesz napisz (at)AA6 czy bezpiecznik ma być ok 5 - 5.5A czy prąd na pompie tyle ma mieć?. I jak by miał mniej to jak go "podwoić"?. Co zmienić?. Były trzy próby swego czasy robione własnie...
Tryb awaryjny odpalasz klawiszem F8 jak coś przed startem Windowsa. Wtedy dowiemy się czy to nie stery są winne problemowi.
No to pewnie masz jakiś spalony bezpiecznik,takich prostowników nie używa się do rozruchu .Być może nawet w instrukcji w/w jest punkt że -nie jest przeznaczony do bezpośredniego ,awaryjnego odpalania pojazdów.
W starszych modelach MZ była pozycja kluczyka do awaryjnego odpalania przy rozładowanym akumulatorze . W etz, tak? W motocykl wyposażony w alternator, tak? W starych es i ts z prądnicą tak, ale nie w etz.
Powinieneś wykonać procedurę awaryjnego odpalania na lpg znajdziesz opisaną w instrukcji obsługi instalacji LPG zamontowanej w twoim auce
Witam, Pilnie potrzebuje interfejs do sequent24 my07. Czy ktoś Poznania posiada? Dam zarobić... Potrzebuję odblokować awaryjne odpalanie. Układ paliwowy uszkodzony... więc tylko chwilowo pozostaje LPG. Niestety awaryjne nie działa Proszę o pomoc!
W brc masz awaryjne odpalanie na gazie bez problemu, poczytaj instrukcję tylko. Ta końcówka to raczej tylko obudowa czujnika magnetycznego.Najprościej znajdź taki drugi w sklepie i obejrz na miejscu.
Raczej wina systemu bo w trybie awaryjnym odpala i jak narazie chodzi bez szwanku. A temperaturki normalne.
To wiem, tylko że: 1. Nie wszystkie wtryskiwacze uszkodzą się na raz 2. Instalacje mają coś takiego jak awaryjne odpalanie tylko na lpg Więc będzie czas na naprawę w między czasie ;)
Spróbuj odpalać tego typu programy w trybie awaryjnym. Podejrzewam, że gdybyś poużywał funkcji szukaj to znalazłbyś sporo informacji na ten temat.
W awaryjnym odpala normalnie, ale w normalnym trybie w ogóle, strasznie długo sie laduje i wiesza. Ostatnio około 40 minut się ładował i w końcu włączył.
Reasumując, w tej sytuacji postawiłbym na zestaw paneli PV z magazynem na akumulatorach oraz agregatem awaryjnym odpalanym po wyczerpaniu zgromadzonej tam energii. Możesz mieć agregat i zestaw akumulatorów z panelami ... rozwiązania są różne ... wszystko zależy od środków. Czyli zgadzasz się ze mną ... jak mówi praktyka lepiej mieć więcej źródeł awaryjnych...
ja mam dream xxl sekwencja i u mnie moge odpalać na gazie tylko muszę przytrzymać guzik z przełacznika az przestanie migać dioda z gazu na załaczonym zapłonie to jest tak zwane awaryjne odpalanie.
witam prądnicy nic się nie stanie tam nie ma żadnej elektroniki powiem więcej one miały do TS250 włącznie,specjalną pozycję w stacyjce do awaryjnego odpalania na popych(z pominęciem reglera)
O to musisz pytac gazowników, są sterowniki pozwalające na awaryjne odpalanie i są takie co takiej opcji nie mają, nawet II gen takie były. Ogólnie to chyba szukaj Astry 1.4 na monowtrysku, tylko chyba ciężko będzie znaleźć coś w dobrym stanie - roczniki stare.
Silnik jest na pełnym wtrysku nie przeszkadzałoby mi to,ale na zimnym silniku przy awaryjnym odpalaniu na gazie przy obecnych temp. nie odpali. Na paliwie zapala odrazu ,ale co z tego jak dam gazu to baaardzo cięzko mu się wkręcić powyżej chodzbynawet tych 3tys. Pracuję tylko na 3cylindry czasem 4 złapie.
No raczej powinne byc tp do odpalania awaryjnego bo jest grot do mechanicznego przekręcenia stacyjki. Z tam kluczem robiłem Micre. Osobna procedura programowania tp a odrębna dla kelles. Pozdr.
To jest tzw. kluczyk portfelowy, słuzy do awaryjnego odpalania. Jeśli jest zmontowany pod kolumną i zapewne przy nim jest antena stacyjki, to napewno w kluczyku którym odpalasz niemasz immobilajzera.Paląca się kontrolka silnika, usterka w sterowniku.
Nic tryb awaryjny nie odpala, zauważyłem że na przednim panelu są diody które powinny gasnąć gdy komputer się już uruchomi lecz nic.
Akumulator ma pół roku wiec nie sprawdzaliśmy go a po za tym bardzo ładnie kręci. Instalacja STAG - awaryjne odpalanie np w razei braku pawliwa. Sprawdzałem , działa. Marki czujnika nie pamiętam ale nie jak to było -określone "z górnej półki " a nie najtańszy badziew . Pod inny komputer jeszcze nie podłączałem.
W Bingo s6 jest opcja awaryjnego odpalania silnika na gazie, może najpierw spróbuj czy masz ją włączoną (trzymaj przycisk od gazu a następnie przekręć stacyjke - większość gazowników ją uruchamia).
Witam, mam problem. Otóż dzisiaj jak chcialem odpalić monitor napotkałem problem. Otóż normalnie jak chxe odpalic monitor to klikam przycisk i sie zapala niebieska dioda. Aktualnie monitor jest normalnie podłączony i dioda miga (zapala się i zgasza). Sprawdzałem i nie jest to problem komputera, bo niepodlączona kablem hdmi również miga i metody z internetu...
słaba bateria która przy mrozach wariuje Oczywiście że tak
Nie wiem dlaczego zrozumiałem że w trybie awaryjnym się Nie odpala, ale jak w trybie awaryjnym sie odpala to wina zle ładujących sterowników spróbuj usunąć wszelkie sterowniki karty graficznej w trybie awaryjnym w managerze urządzeń, możesz też spróbować w trybie awaryjnym wgrać nowe sterowniki
Miga kontrolka i awaryjne cały czas. Jakiś dołożony alarm się uzbroił i blokuje rozruch. Masz dodatkowego pilota ?, zacznij od wymiany w nim baterii.
wylacznika awaryjnego nie ma,odpalać bez oleju nie wolno ale i to nie zablokuje zapłonu.
Witam, Już od paru lat mam zrobionego Ghosta (Nortonem) na jednej z dalszych partycji. W sytuacji awaryjnej odpalam z płytki Windows 98 i w dwie godziny mam czysty system. Łączę Życzenia Świąteczno - Noworoczne.
Nie będzie lepsza i 9800 jak i 8800gt są mocno awaryjne. Odpalałem BF bc2 i ledwo na średnich chodził z dużo mocniejszym E2160 (at) 3GHz i HD 4850 w multi (30fps~)
Od ilu masz ten samochód? Awaryjne są tylko przy kręceniu, czy już później też mrugają? Słychać rozrusznik?
Ja chce tylko uzyskać możliwość awaryjnego zapalenia samochodu na LPG( trafiły mi się dwa przypadki braku benzyny w trasie, jeden kiedy przez pęknięty wężyk całe paliwo z baku wyleciało a gdy go zgasiłem pod sklepem to nie chciał odpalić a drugi gry kontrolka pokazywała że jadę na LPG a jechałem na PB bo przekaźnik się zaciął i tak pojechałem tyle ile...
Będe musiał dorobić nowy kluczyk i go zaprogramować czy tylko servis czy mógłbym to zrobić samemu posiadam kilka programatorów pamięci szeregowych . A co jest z tym awaryjnym odpalaniem silnika w celu dojazdu do warsztatu ,czy miał ktoś może taki przypadek?
No nic tu takiego nie ma (przynajmniej tak mi się wydaje). Pod maską z lewej strony bliżej podszybia jest chyba coś do awaryjnego odpalania. To nie podnoś już wiecej maski, bo totalnie nic tam nie rozpoznajesz.
Właśnie nic nie kombinowałem, brat rano włączył komputer i koniec, tryb awaryjny odpala się jak uda mi się zrobić tak aby monitor zadział,( włączał się albo od razu po odpaleniu albo w momencie kiedy miał się już zalogować) i żadne komunikaty się nie pojawiały mam GeForce 7300 Gs a w tym zarządzaniu energią mam wszystko na nigdy w schemacie Minimal...
Auto zrobione i jeździ. Okazało, że usmażył się moduł instalacji haka holowniczego tak nieszczęśliwie, że system auta wyłączył całe zasilanie aby nie uszkodziło innych części elektronicznych. A zastanawiałem się skąd taki dziwny zapach w aucie zaraz po awarii ( typowa apteka) teraz już wiem jaki ma zapach usmażony moduł haka. Koszt 250 zł. Pozdrawiam.
Masz sterownik w awaryjnym odpalaniu na LPG. Jeżeli po wyjęciu i wsadzeniu sterownika jest tak samo to najprawdopodobniej masz uszkodzony sterownik. Mozna jeszcze komputerowo przywrócić ustwienia fabryczne - może pomoże. Pozdrawiam Wojciech Bielenin www.iwexauto.pl
(at)szpotu1988 A najlepsze jest to że w trybie awaryjnym sie odpala i chodzi bez resetowania.Czyli klikam tam zaawansowane sam znajduje błedy skanuje dysk itd. nastepuje reset i sie włacza normalnie.
odpalać awaryjny awaryjny odpalać samochód peugeot awaryjny odpalać
oświetlenie kurnika klimatyzacja kamper 65535 internal moduł memory error
falownik sofar 11ktl falownik sofar
Mercedes E-klasa W212 250 CDI - problem z uruchomieniem Lokalizacja odpowietrznika układu chłodzenia Ford C-MAX