Z wymianę nie będziesz miał problemu to "pudełeczko" jest podłączone na kostce i przykręcone śrubą do karoserii. Pasuje od każdego poloneza caro, atu (oprócz plusa), jak będziesz wkładał używane to sprawdź oprócz wycieraczek, czy włącza się ogrzewanie szyby i czy działają kierunki i awaryjne.
Należy sprawdzić włącznik świateł awaryjnych i przerywacz kierunkowskazów oraz czy masy są poprawne
Takie problemy przeważnie generował mikroprocesor, ta niebieska kostka w skrzynce bezpieczników. U mnie było tak że silnik nie gasł nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Dało się go tylko zgasić światłami awaryjnymi :)
od strony maski, nie ma szans sie dostać? czyli, daszek licznika odkręcać ? przekaźnik jest jakis standardowy czy wymysł ? jak powiem w sklepie, że chcę przekaźnik kierunków do Caro 1995, nie bedzie pomyłki?
Sprawdź DOKŁADNIE, a nie na oko, bezpieczniki, a szczególnie bezpiecznik od awaryjnych. Najlepiej go podmień na sprawny. I sprawdź żarówki i stan masy w tylnych światłach.
Nie, tam nie.
Wszystko wskazuje na słabe połączena + bądź masy albo między wyłącznikiem awaryjnym bądź w nim.
Witam dobrze myślisz zacznij od mas w samochodzie, przejżyj wszystkie , odkręć śruby bo pod nimi będzie rdza i nie ma dobrego kontaktu.Sprawdz wtyki w komorze silnika użyj do czyszczenia WD40.Sprzwdz w kabinie połączenia i w gniazdach bezpiecznikowych.Wyczyść dobrze klemy na akumulatorze i zabezpiecz wazeliną techniczną lub innym środkiem.Pozdrawiam
Jeżeli brak opisu przewodów na wyłączniku,to wystarczy odszukać przewód z napięciem po włączeniu stacyjki 15 z przewodem który idzie do styku 49 przerywacza .Oczywiście trzeba je połączyć.
Od kierunkowskazów nie ma, ale jest od awaryjnych.
Spoko. W niektóre co nie mają blaszek można wbić na chama :) Probówka bo bezpieczników najlepsza, byle końcówka ostra i twarda. Awaryjne i kierunki mają oddzielne zasilania ze względu na przed i po kluczyku (awaryjne powinny chodzić bez klucza) i za zwyczaj jest to przełączane właśnie przyciskiem od awaryjnych. Zdaje się w polonezie można było ustawić...
Czy jest trzydziestka. Nie miałby awaryjnych.
2000 rpm jest utrzymywane na jałowym w trybie awaryjnym
Który bezpiecznik? Czy ty jesteś delikatnie mówiąc niepełnosprytny?!? Ściągasz ten plastikowy dekiel od bezpieczników i tam masz nawet rozrysowane, a nie napisane żeby łatwiej było, za co odpowiadają poszczególne bezpieczniki! Skoro nie działają awaryjne, to szukasz bezpiecznika z symbolem podwójnego trójkąta i wymieniasz. Bezpiecznik nr 8: zapalniczka,...
Zaśniedziałe styki, być może śniedź pomiędzy stykami na którejś wtyczce.
Jak masz z kąd to podmień całą przepustnicę w tych silnikach były dość awaryjne.
W takich pieniądzach to tylko i wyłącznie Polonez.Najlepiej plus
Samochód jest z 95 , 1,6GLE . Co do szyby tylnej to chodzi tyle że, po odpaleniu samochodu (dopiero zauważyłem) i do tego po chwili. Problem pozostaje z awaryjnymi, które działają po przekręceniu kluczyka więc mikrokontroler chyba cały. On zdaje się steruje też wycieraczkami, które działają bez zarzutu. Do usterek można dodać jeszcze brak światła w...
Witam! Szukałem na forum ,ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Chodzi mianowicie ,że w Polonezie Caro 1.6 GLI 1995 rok produkcji raz działają a raz nie działają mi kierunkowskazy i światła awaryjne. Nie wiem czym może być to spowodowane, przejżałem bezpieczniki i są całe. Kierunki nagle przestały działać. Nie ma na to reguły. Po prostu raz...
Cewka dostaje sygnał z ECM - u ;] A położenie wału korbowego też idzie do ECM - u ;] Polskie a jakże skomplikowane :P :P Zobacz, może komputer padnięty, ewentualnie zobacz czy silnik nie działa w trybie awaryjnym
Mają panowie rację, jest przekaźnik który odpowiada za wycieraczki kierunkowskazy i awaryjne. Polonez rok 1995 z silnikiem rovera. masa pociągnięta od żarówki stopu do blachy dała rade. dzięki za podpowiedzi. dodam tylko ze jeździłem już może siedmioma polonezami i wszystkie tak miały ;] pozdrawiam.
witam. Trochę późno wpadłem na ten temat, ale może komuś innemu to się przyda: w niektórych Poldkach po lewej stronie obok kierownicy był przełącznik do włączania świateł przyczepki (po co nie wiem, mój nigdy nie miał haka ale ten przełącznik był) jego wciśnięcie powoduje szybsze miganie świateł kierunkowskazów.
XUD9 kojarzy mi się z dość awaryjną pompą wtryskową Lucas EPIC, ale stosowany był nawet w Polonezie, więc (poza pompą) każdy "kowal" to naprawi (a przynajmniej "utrzyma przy życiu").
Witam, Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem Poloneza Atu plus GLI, i mam pewien problem z instalacja elektryczną. Mianowicie w obwodzie świateł awaryjnych, dzieją się rzeczy, których jak na razie nie pojmuje. Jeżeli jest włożony bezpiecznik od świateł awaryjnych, auto w ogóle nie chce palić w momencie ja kręci rozrusznik migają światła awaryjne....
Włącz awaryjne i go usłyszysz.
Nie siwus,nie masz racji.Kierunkowskazami steruje tzw.urządzenie mikroprocesorowe zrobione na ST62.
Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
We współczesnych autach począwszy nawet o lady Samary mamy już zapłony tranzystorowe l Łada Samara ma jeden z lepszych układów zapłonowych, jak na silnik gaźnikowy - impulsator bezstykowy, moduł generuje iskrę o dużej energii, mało awaryjny i wrażliwy na zakłóceni: o klasę lepszy niż np. w Polonezie.
Przerywacz czyli chodzi o ten niebieski mikroprocesor? Jeżeli tak, to podmieniałem go i dzieje się to samo. U mnie w polonezie przerywacz był koloru czarnego i miał 7 kabelków. Wyglądał tak: https://obrazki.elektroda.pl/3606337900_... Były też wersje 3 pinowe które wyglądały tak: https://obrazki.elektroda.pl/5073728300_...
Otóż ma przy włączeniu awaryjnych wyraźnie słychać i czuć jak przełączają sie tam styki.
Bardzo proszę o omówienie i ewentualnie przesłanie schematu sterownika: kierunkowskazów, wycieraczek, awaryjnych do poloneza. Sterownik ten ma oznaczenie APE07. Głównie zależy mi na zasadzie działania wykrywania przepalonej żarówki w światłach stop, jak również wykrywanie dodatkowej żarówki w światłach stop co uwidacznia się wykrywaniem przyczepki a...
tak, sprawdzone i jest... Jest na module, jest na przełączniku awaryjnych oraz na włączniku kierunków
Ja nie wiem czy pobiera prąd to urządzenie z procesorem od awaryjnych, napisałem tylko że po wyjęciu bezpiecznika(który odpowiada według instrukcji za światła awaryjne)pobór prądu spadł.
Moduł zapłonowy może ,... Wymień tą cewkę. Miałem ze swoim identyczny problem. Te cewki są awaryjne. ( Moduł zapłonowy )
Ale było to rozwiązanie awaryjne podobnie jak zapłon elektroniczny z Poloneza a konkretnie kabelki rozdzielacz -moduł.
Sprawdz wtyczkę od wył. awaryjnych może się wysunęła
Pomysły takie sobie lub jeszcze bardziej.Najprościej bez późniejszego stresu nowy parownik lub regeneracja posiadanego i następnie radykalne posunięcie czyli założenie archaicznej śrubki czyli registra. Przy założeniu że nie można zmusić centralki do odpalenia na gazie w trybie awaryjnym.
Już kupiłem kompa. Znalazłem za 100 zł (silnik CE - 1.6+kat). Zrezygnowałem z próby naprawy. Najwidoczniej padł mikroprocesor, albo któryś ze stopni końcowych, bo reszte sprawdziłem i wydawała się ok... Szkoda, że to nie jest zrobione na "normalnych" częsciach, tylko na takich których nie można kupić :(
Może da się tam wstawić diodę, aby kierunki nie włączały awaryjnych... ale imho musi być prosty sposób... chociaż to polonez jest :)
Ale co dokładnie potrzebujesz? Na tym schemacie jest wszystko jasne. Poza tym tak jak napisałem, wersji jest od pyty. Z woltomierzem lub z amperomierzem, z zapłonem elektronicznym lub tradycyjnym, alternatorem 6 lub 9 diodowym, z awaryjnym dorabianymi z poloneza czy z Nysy a może muz fabryczny? UAZ to jest tak prosty wóz, że żadnej filozofii tam nie...
U kolegi w Polonezie po wlączeniu kierunkowskazów włączają się awaryjne, ale nie zawsze trudno cokolwiek znalezć moduł iprzełącznik byl wymieniony.
W polonezie niewiele,możesz do kontroli wprowadzic sterownik w tryb pracy awaryjnej.
Czwarty bieg dmuchawy załączany jest przez przekaźnik i on mógł ulec uszkodzeniu znajduje sie tam gdzie bezpieczniki. Co do światełka prawdopodobnie uszkodziło się urządzenie mikroprocesorowe steruje ono wycieraczkami, ogrzewaniem szyby i lusterek, światełkiem, awaryjnymi kontrolką świateł stopu.
Witam wszystkich forumowiczów ! mam problem z moim polonezem a dokładnie z jego hamulcami . kilka razy juz zmieniałem zaciski , czysciłem je a te po jakims czasie znów się zapiekają i nie chcą hamować , już nie wspomnę o ręcznym bo to jest kompletna porażka... , chciałbym wymienić te zaciski na jakieś inne i moje pytanie jest czy od jakiegoś innego...
Jak załączysz awaryjne do usłyszysz gdzie jest przerywacz
Nie będzie kierunkowskazów,nie bedzie ogrzewania szyby tylnej,awaryjnych,wycieraczki zgłupieją. To gangrena taka.
Kostkę od stacyjki odpiąłem, przeczyściłem, podłączyłem i nic to nie dało. Sprawdzę dokładnie te bezpieczniki. Jakby nie dochodziło zasilanie na deskę to by nie działały chyba też kontrolki od długich świateł i awaryjnych a one akurat działają.
A nie ma tam 2 linii zasilania? 15 do awaryjnych i 30 do kierunków, bo awaryjne muszą działać bez kluczyka. Podaj rocznik Poloneza bo to auto miało "bogatą" elektrykę w swojej klasie.
Jaki jest sens zmiany awaryjnego ale taniego na awaryjne i droższe ? Jedyną rzeczą która można zmienić to aparat z prerywaczem na aparat bez przerywacza na czyjniku halla z eleganta ale to też jest awaryjne
Więc 49 pod co idzie pod awaryjne ?
rafi40, TOMASZVTS16 - czy udało się Wam dojść z Polonezem do ładu? Mam podobnie i tez nie wiem co robić...
podmienic??w jaki sposob??czy tylko kable czy je całe??i czY modol moze powodowac ze ma awaryjne obroty ponad 2 tyś??
Nie można dawać się zbyć-skoro zapłaciłeś pieniadze ma to działać,albo pieniążki z powrotem.Prawda jest taka że coraz wiecej zdarza się awaryjnych-nawet sklepy rezygnują z aku.
Lampka Check Engine powinna zgasnac po uruchomieniu silnika, w przeciwnym wypadku sterownik silnika wykrywa blad w instalacji elektrycznej silnika. Musialbys odczytac kod bledu jaki zapisal sobie w pamieci komputer. Byc moze jest to np. czujnik temperatury i swiece moga byc zalewane. Sprawdz jeszcze napiecie ladowania na wlaczonym silniku, czesto pada...
Powodzenia trzeba wyjąc deskę. Zaślep pod maska przewody do nagrzewnicy i nie będzie ciekło. ;D Zacznij najlepiej od demontażu schowka. Masz dwa wkręty trzymające klapkę (pod maskownicami o wymiarach 10x15-20 mm). Odkręcasz je, wyjmujesz kalpkę. Potem widzisz na obwodzie wkręty mocowania schowka. Wykręcasz je, masz jeszcze jeden wkręt z boku deski....
To nic że lampka się zaświeci. komputer przejdzie na tryb awaryjny i nie brał pod uwagę zafałszowanych parametrów czujnika.
Samochód zapala? Czy działają światła, światła awaryjne, klakson, dmuchawa i inne urządzenia elektryczne?
To mikroprocesorowe cudo jest w półce bezpieczników/przekaźników, nad nogami kierowcy. Taki podwójny przekaźnik w niebieskiej obudowie. Cholerstwo strasznie awaryjne ;) Ale najpierw sprawdź dokładnie bezpieczniki.
Usterkę z kierunkowskazami, awaryjnymi i zegarkiem udało mi się naprawić. Alarm też już działa jak powinien, może poldek chciał, żeby ktoś się nim przejechał i dlatego inaczej pikał :) Zmierzyłem napięcie na klemach akumulatora. 1. Przy wyłączonym silniku 12,5V 2. Przy włączonym silniku na wolnych obrotach, bez świateł mijania 14,2V 3. z światłami mijania...
Polonez jak kot Schrodingera żyje i nie żyje jednocześnie, no ale mniejsza. Wyjechałem nim w trasę i miał jakoś pół baku, dotankowałem do pełna, przejechałem około te 100 km bez problemu i po tygodniu zdechł na amen. Dodano po 11 Spróbuję jeszcze odpalić go na odłączonym komputerze i wymusić tryb awaryjny, żeby działał tylko na module zapłonowym i jakoś...
To instalacja 2 generacji,sonda lambda wymieniona,Silnik lekko trzęsie na wolnych obrotach,przy przyspieszaniu, jak by chwile przygasał,taki dołek i rusza dalej ,na wysokich obrotach idzie normalnie ,zamówiłem cewkę zapłonową podobno są awaryjne ,jak wymienię to napisze .
Jak mało awaryjne to tylko japońce i koreańce, mazda mechanicznie dobra ale blachy ma gorsze niż polonez.
Za 1500zł kupisz poloneza z gazem, który będzie naprawdę w dobrym stanie, często od pierwszego właściciela. Części tanie, ale też auto dość awaryjne, ale dające się łatwo naprawić przy pomocy podstawowych narzędzi. Polonez awaryjny? Jedyną usterką która unieruchomiła samochód na drodze było łożysko pompy wodnej, które rozleciało się przy przebiegu...
Powiem więcej-w polonezie na multecu,czy oplu na C16NZ możesz Techem wymusić tryb awaryjny.:)
Można też do przewodów przy włączniku awaryjnych, o ile pamiętam dosyć łatwo wyciąga się go na wierzch.
Witam posiadam poloneza gsi 1.6 w lpg i nie chce odpalić. Sprawdziłem układ zapłonowy, świece wszystko działa poprawnie bezpieczniki równiez pompa paliwa, wtryski wiec co może byc przyczyna? Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie i nic.
Witam posiadam poloneza gsi 1.6 w lpg i nie chce odpalić. Sprawdziłem układ zapłonowy, świece wszystko działa poprawnie bezpieczniki równiez pompa paliwa, wtryski wiec co może byc przyczyna? Próbowałem odpalić awaryjnie na gazie i nic.
sprawdż pomiędzy akumulatorem a lampą.były tam często montowane autoalarmu pod tytułem PATROL .kluczyk służył wtedy do awaryjnego uruchomienia i często się przydawał
Pytanie - po co ? Owszem - komputer nie będzie pamiętał kodów, ale za każdym resetem będzie pracował w trybie awaryjnym - obniżona moc, zwiększone spalanie, itp, itd Pozdrawiam
ciekawe ile podziała nowa cewka, one są bardzo awaryjne można przerobić na cewkę od poloneza (podłączoną pod przerywacz), tyle, że trzeba mieć wtedy mały akumulatorek do rozruchu, który potem może być ładowany z prądnicy która ma wyjście też 12v ale i tak polecam dokupić sobie koło zamachowe z wieńcem zębatym oraz tylny karter silnika z miejscem na...
Z tego co wiem , jest to przerywacz kierunkowskazów, świateł awaryjnych i programator wycieraczek - w jednym Niestety nie posiadam schematu :( samego urządzenia , ale powinienem gdzieś mieć instrukcję Poloneza ze schematem instalacji . Jak znajdę to wrzucę skan z opisem
alternator-uszkodzony mostek prostowniczy kierunkowskazy-wybite bezpieczniki kierunkowskazów lub świateł awaryjnych, lub uszkodzone urządzenie mikroprocesorowe-duże niebieskie pudełko w skrzynce bezpieczników. Tyle.
Wlasnie zalezy mi na latwosci regulacji. Przegladalem schematy Autronica i nie wydaje sie on takze trudny w instalacji. Spotkalem sie jednak z opiniami ze sam sterownik jest awaryjny. Czy to czesto sie zdarza?
Właśnie mam u siebie wielopunktowy ale jutro spróbuje coś pokombinować z tą szczykawka Próbowałem dzisiaj ze strzykawką kombinować ale kryje sie w tym grubsza afera na początku myślałem że akumulator słaby bo mi rozrusznik nie kręcił ale po przełożeniu było tak samo. Jeszcze bym się chętnie dowiedział o tym odpalaniu awaryjnym na gazie. Za pomoc dzięki...
Dzień wcześniej po przekręceniu kluczyka w stacyjce na "STOP" wyłączyły się wszystkie kontrolki a silnik nadal chodził - dopiero ponowne przekręcenie na "START" i "STOP" dało rezultaty. Nie wiem czy ma to coś wspólnego z moimi późniejszymi perypetiami. uruchomiłeś tzw tryb awaryjny nie przejmuj się tym to samo w sobie nie oznacza uszkodzenia. podczas...
Parametry sprawdzałem wczoraj na Polonezie 1,6.Oto wyniki:wolne obroty,bez obciążenia-14,5V. Wolne obroty,włączone św.mijania,awaryjne,stop-13,8V. Obroty 2,5tys. obc.j./w. -nap 14,2V. Pomiar był dokonany na zaciskach akumulatora.
Ja bym się przyglądnął sterownikowi gazu bo tam jest przekaźnik który rozłącza wtryski przy pracy na gazie. Na dodatek są to strasznie awaryjne przekaźniki. W swojej historii to już kilka wymieniłem.
Ja osobiście powiem tak: przez wiele lat mieliśmy Poloneza, po czym nam się znudził i stary postanowił kupić renówkę, a zaplanował sprzedać poldka. Jednak z braku czasu nie wystawił tworu FSO, a jeździł renaultem.. Po 2 tygodniach padł - wydech - nic nietypowego - zdarza się... Naprawiono. Potem zaczęło się dziać coś z łożyskiem - koszta 400zł ojciec...
Egr jest zaślepiony i usunięty z komputera,fakt dane są z rozgrzanego silnika na pstoju. Pozdrawiam dzięki serdeczne za zostawienie jakiejkolwiek przydatnej informacji Dodano po 7 Powod jest taki że nie ma żadnych błędów silnika czy czujników auto wchodzi raz po raz w tak zwany tryb awaryjny gdzie przy tej masie jedzie jak polonez zero przyspieszenia,głośniej...
Że nikt nie oddaje na złom dobrych ogniw kolega się bardzo myli. W czasach Poloneza przywiozłem ze złomu czerwony akumulator z zasilania awaryjnego centrali i chodził jeszcze 5 lat czyli więcej jak niejeden nowy. Raczej nie muszę pisać że wtedy był spory problem z zakupem nowego. Żadna poważna firma nie pozwoli na stanie sprzętu łatanego bez przerwy...
Mam orginalną od takiego auta a ty masz silnik DOHC od forda Taunusa mocny ale awaryjny silniczek a co do wtrysku? niekoniecznie w nim gażnik tez jest rozbudowany
Mój kolega jeździ astrą f z silnikiem isuzu i jak na razie nie narzeka trochę w niego zainwestował zrobił to co trzeba i teraz chodzi pięknie Nawet na mrozie pali od strzała w porównaniu z astrą g 2,0 V8 co jeździ taki jeden to rewelacja Jak chcesz bez awaryjnego diesla to kup sobie poloneza z silnikiem 1,9GLD[silnik citroena-poprzedni wózek kolegi...
Nie wiem po co są u kolegi dwa czujniki. Jak mają różne progi zadziałania, to może po to, aby zmniejszyć histerezę załączania/wyłączania wentylatora. U mnie w poldku był tylko jeden czujnik temperatury w chłodnicy (na dole) i też był duży rozrzut temperatury załączania 110* i wyłączania 70* wentylatora. Jest to związane z histerezą samego czujnika....
"na krótko " -obejście włącznika elektromagnetycznego na zamontowanym rozruszniku . Połączenie śrub M10 na pokrywce włącznika .Przepływa prąd rozruchowy , możliwość iskrzenia , poparzenia przy nieumiejętnym wykonaniu . Rozruch awaryjny w przypadku uszkodzenia włącznika elektromagnetycznego w rozruszniku lub włącznika pod "konsolą "
Jeśli jest to Polonez po 1995r. przyczyną będzie mikroprocesor jest on odpowiedzialny za kierunkowskazy, światła awaryjne, kontrolkę pedału STOP, ogrzewanie tylnej szyby, wycieraczkami. Jest on przykręcony ścianki za licznikiem po lewej stronie. [url=http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/...
Bezpieczniki mam pod kierownicą z lewej strony. Dodano po 5 Właśnie skończyłem składać deskę nic nie znalazłem wiązka jest ok. Teraz kierunkowskazy działają i nie pali bezpiecznika ale jak wyjme przycisk awaryjnych to słychać tykanie przerywacza no i czasem za szybko migają
Jeżeli jest czujnik za iast przerywacza to powinno działać (słyszałem że były takie oryginalnie montowane do pf 126p ale nigdy się z takim nie spotkałem - nie mówię o rozwiązaniu z eleganta) . Zostaje tylko podłączyć i przejechać się na próbę. W polonezach występowały moduły GL 118 (120), APE 05 i 05 Sport i zdaje śię że HR 138 albo jakoś tak. Najlepiej...
Informuję, że Poldek został naprawiony. 1) świecenie się kontrolki to wynik słabszego styku bezpiecznika w skrzynce od świateł stop. Po przetarciu styku kontrolka pracuje jak należy. 2) Co to kierunkowskazów to za 16zł kupiłem nowy włacznik świateł awaryjnych i wszystko jest znów dobrze. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi.
Pytanie: Co można bezpiecznie odcinać aby utrudnić odjechanie takim samochodem. Chcę sobie zamontować immo i proszę o poradę fachmanów aby nie zrobić tak że odłącze jakieś obwody komputerka a on mi się rozprogramuje albo coś się uszkodzi itp (np. z czasem katalizator lub sonda lambda bo będzie niewłaściwy skład mieszanki). Myślałem m. in. nad zasilaniem...
Witam, Poszukuję serwisu, który podjął by się naprawy Poloneza Caro 1.6 GLI Abimex. Jest dużo rzeczy do zrobienia. (Pływają obroty, wysokie obroty na biegu jałowym, nie działa obrotomierz, trochę blacharki, czasem wariują kontrolki od kierunków i awaryjnych, nie działa spryskiwacz tylnej szyby, drzwi kierowcy nie zamykają się z kluczyka, etc). Wiem,...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... może to się przyda tylko potrzeba jedynie odseparować układ od strony kierunkowskazów zapewne wystarczyło by wstawić jakieś diody tak jak to się robi w wielu alarmach, a układ podłączyć do włącznika awaryjnych lub wykorzystać włącznik czasowy taki jaki występował w polonezie od oświetlenia kabiny tylko...
Panowie dziękuję, po wymianie regulatora, i dokładniejszym podłączeniu, ładowanie wróciło ;) Jednocześnie parownik LPG zamarzł :o Co do elektryki, to cały czas "cyka" mi mikroprocesor (Nowiutki) na zegarach, kontrolka od awaryjnych, jak wyjmę bezpiecznik odpowiedzialny za awaryjne. Jest cisza Lampy sprawdzone, ogrzewanie tylnej szyby wyłączone, wycieraczki...
Witam. Mam problem z kierunkowskazami w polonezie atu plus mianowicie chodzi o to że jak włączę kierunkowskaz obojętnie prawy czy lewy to nie miga tylko świeci się cały czas tak samo jest z światłami awaryjnymi tez nie migają tylko się świecą. Prosiłbym kolegów o szybką pomoc w rozwiązaniu tego problemu ponieważ bez kierunkowskazów nie da się bezpiecznie...
Skrzynka bezpiecznikowa z fiata 126 eleganta - ta na płaskie bezpieczniki. Ma od razu miejsca na 4 przekaźniki, które to można wykorzystać do przekaźników na światła, klakson, przerywacz kierunkowskazów. Obwody świateł pozycyjnych i głównych jak z fiata 125/poloneza (z przekaźnikami). Obwód kierunkowskazów i awaryjnych jak w autach zachodnich na jednym...
A może by tak moduł z Poloneza/125p ale GL (Hybrydy są rzekomo awaryjne) ? Tak wiem w Poldku nie ma Halla, lecz zasada działania jest ta sama impuls>zapłon. Koszt ?? Na szrocie sprawy groszowe. Ostatnio kupowałem bo mój odmówił współpracy to dałem całe 12zł (czteropak).
Witam, Skladam malucha (deska ST) z drobnymi ulepszeniami i upiekszeniami. Jedna z estetycznych zmian ma byc zamontowanie podswietlanych przyciskow z Poloneza w ramke na srodku deski, kolor podswietlenia wybralem pomaranczowy. Problem: mam trudnosci ze zdobyciem przycisku awaryjnych w tym kolorze. Zielonych wszedzie skoko ugodno, ale pomaranczowych...
Za zapalniczke,zegar i radyjko odpowiada bezpiecznik H8,bialy,25A.Jest to bezpiecznik ze swiatel awaryjnych,oznaczony czerwonym trokkacikiem. Wymien i sprawdz czy nadal sa te stuki w komputerze.
Ja bym doradził silnik Rovera. Mało awaryjne, spalanie niższe, więcej mocy Znowu bzdura!
Witam:) Kiedy włącze lewy kierunek i nacisne pedał hamulca zaczyna migać kontrolka świateł awaryjnych, miga dość chaotycznie, nie jednostajnie jakby było to efektem jakiegoś zwarcia czy czegoś. Co ciekawe problem ten występuje tylko przy uruchomionym silniku. Wszystkie światła są w porządku. Czy ktoś wie, gdzie trzeba zajrzeć, żeby znaleźć i usunąć...
Powinieneś wykonać procedurę awaryjnego odpalania na lpg znajdziesz opisaną w instrukcji obsługi instalacji LPG zamontowanej w twoim auce
polonez awaryjny światła awaryjny polonez alarm awaryjny polonez
schematy projektorów rodzaj enkoder einhell młotowiertarka
interfejs delphi inwerter elnix
Peugeot 308 SW 2.0 HDi 2012 - problem z uruchomieniem Niedziałający wyświetlacz: przyczyny i diagnostyka