Deawoo Tico w cenie 1500pln dostanie z pakietem opon zimowych, elektrycznymi szybami i centralnym zamkiem. Przyspieszenie pozwala wyprzedzić nawet duże auto za sprawą przełożenia skrzyni. Pożyczałem to autko już kilkakrotnie awaryjnie od znajomego na trasę 340km i powiem, że po doświadczeniach z większymi i mniejszymi autami to auto mnie pozytywnie...
Zasada kupowania aut za 1 wypłatę Filtrujemy ogłoszenia blisko miejsca zamieszkania (olx/otomoto) - odrzucamy auta klasy średniej i wyższej i jedziemy oglądać. Takie auta schodzą od razu, więc trzeba po prostu jechać i oglądać na miejscu, bo za chwilę ich nie będzie. Nie ma sensu marka XY bo coś co było 20 lat temu bezawaryjne, dziś już nie musi takie...
W Golf MK3 przycisk od awaryjnych pulsuje odwrotnie do świateł awaryjnych i kontrolek na desce rozdzielczej. Czyli kontrolki na desce rozdzielczej obrazują stan żarówek. Przycisk natomiast (po uruchomieniu awaryjnych) pokazuje- pisząc językiem logiki matematycznej- stan zanegowany. Gdy światła się zapalają to przycisk gaśnie. Gdy światła gasną to przycisk...
Jak naprawdę chcesz kupić coś do immo to z takich najtańszych rzeczy to programator t-300. Możesz znaleźć na www.viaken.pl. 700zł kosztuje. Mam go osobiście. Gwarancji nie ma że xarę nim zrobisz. Czasem się udaje nim zrobić co trzeba czasem nie. Ale jak chcesz coś czym zawsze się udaje to powyżej 4000zł. Jesli natomiast chcesz dobrze zdiagnozować xarę...
Przełącznik mikro trzymasz wciśnięty przekręcasz stacyjkę w pozycję zapłon i czekasz około10 sekund jak kontrolka zmieni się na zieloną i piknie brzęczyk puszczasz przycisk i kręcisz rozrusznikiem.
Z całym szacunkiem szukasz auta w cenie złomu , chcesz mieć samochód sprawny i dobrze zachowany, to raczej niemożliwe.
Honda,Kia, Hyundai mało awaryjny
Jeżeli sama gruszka jest nieszczelna to ok. Często powstawała nieszczelność pod zaworkami sterującymi na trójnikach łączących wężyki.
Honda lub subaru. Toyote bym sobie darował, a volvo też już pancernych aut nie robi. Co do bmw po 2004 to niestety bardzo zawodzi elektryka (elektronika) i trzeba mieć parenaście stówek w kieszeni na padające co jakiś czas pierdoły. Nie polecam tego samochodu. Osobiście dla mnie to subaru legacy. Bezawaryjne i fajnie wykończone.
Można jak najbardziej polutowac, potem koszulka termo i zrobione.
750kV możliwe, że masz rację. W moim przypadku na tym forum znalazłem pomoc w jego małym przerobieniu i tym samym miałem z jednego układu kierunkowskazy i światła awaryjne.
Kolego coś się tak tych Diesli uczepił. Prawda jest taka, że większość dojeżdża spokojnie do 300 tyś. km. i 15 lat bez większych naprawy. Nissan Leaf gwarancja 8 lat lub 160 tyś. km? A co później ? Ten wspaniały w doskonałej kondycji (bo przecież setki razy mniej awaryjny) samochód pójdzie na złom lub będzie wymagał inwestycji 30 tyś. zł. Ta cena i...
Witam Po opisie wygląda mi to na problem z instalacją elektryczną, a dokładniej prawdopodobnie jest gdzieś źle ułożona i przy szarpnięciach silnikiem gdzieś się zwiera i powoduje tryb awaryjny. Zauważ że na 1 czy 2 biegu przy przyspieszaniu wychyły silnika są większe niż na pozostałych, a w przypadku wstecznego silnik odchyla się w przeciwną stronę,...
A pilot oryginalny? może masz jeszcze dołożoną osobną centralkę która właśnie teraz się psuje. Z dwa miesiące temu przerabiałem podobny przypadek w VW golf IV 1998r. U klienta awaryjne się świeciły, samochód jak zamykał to otwierał się po 3 sekundach, winowajcą okazał się sterownik zamka na pilota ukryty pod nogami kierowcy. Dodam że klient nie miał...
Możesz podejrzeć oscyloskopem czy puszka wysyła sygnał , Jeżeli masz czym używaną puszkę da radę dopisać do istniejącego systemu . Jak masz kartę kodową i klucz " Matkę"możesz spróbować uruchomić awaryjnie samochód. Możesz spróbować przeczytać samochód Egzaminerem i zobaczyć czy ma jakieś błędy zapisane i czego one dotyczą
Z rozpiętym czujnikiem położenia wałka samochód odpala ale pracuje w trybie awaryjnym. W przypadku rozpięcia czujnika położenia wału nie ma iskry samochód wogóle nie odpala.
W tej kategorii i tej marce raczej wybór diesla, który tańszy w utrzymaniu mija się z celem.. Każda jednostka jest bardzo droga w utrzymaniu i niestety jak to współczesne diesle awaryjna.. Praktycznie każda drobnostka unieruchamia auto.. dodatkowo Diesel + manual ? Oj ciężko będzie.. Ciężko coś znaleść..
Kierunkowskazy: kable czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem, wiązka idąca do tyłu samochodu, do przełącznika kierunkowskazów, do awaryjnych, gdzie Ci wygodniej Jeśli samochód ma moduł komfortu i centralka cz na to pozwala wystarczy wydłużyć impuls "zamknij" do 3 sek aby szyby się domknęły
Pracują bo samochód jest w trybie awaryjnym zrób diagnostykę a wentylatory narazie zostaw.
Witam Golf jak w opisie. Mam problem ze skrzynią automatyczną. Pracuje ona w trybie awaryjnym. Samochód rusza z 3 biegu i innych już niema, poza wstecznym. Po podpięciu kompa wyskoczyły mi błedy zaworów w skrzyni - obwód przerwany. Może orientujecie się gdzie szukać przyczyny? W załączniku kody błedów. Pozdrawiam
Przy zarejestrowanym błędzie pozycji EGR jeździsz w trybie awaryjnym . Samochód zmulony.
Laguna IIFL ale bedzie ciasno. Dobre silniki benzynowe. Sonata IV z silnikiem 2.0. Duże wygodne auto mało awaryjne.
Na początku chciałem bardzo ale to bardzo mocno przeprosić za brak odezwu. Co do tematu objaw z gaszeniem i kontrolkami ustąpił choć nie jestem usatysfakcjonowany ponieważ do tej pory nie wiem co to mogło być i jest ciągle ta niepewność że problem może w każdym momencie powrócić. Z tego co wtedy zauważyłem to po wypięciu kostki w stacyjce kontrolkim...
Jak dotąd Passat B5 ma 85% szans u mnie. Jest ktoś na forum kto by mi to z głowy wybił i ładnie opisał dlaczego? Jeden z najbardziej popularnych samochodów u mnie na warsztacie. Skarbonka bez dna. Fanatycy VW sami siebie oszukują że to mało awaryjny samochód i wmawiają sobie że każdym innym też tak często by musieli warsztaty odwiedzać.
Jeszcze żaden samochód nie wyszedł z trybu awaryjnego po założeniu gazu i twój też nie wyjdzie. Pozdrawiam.
Najlepszy samochód do zagazowania jest Mazda, VW, BMW w serii 3 trzeba uważać na silnik 1.8 jest bardzo awaryjny.
witam mam samochód jak w temacie, po włączeniu zapłonu zaczynają migać awaryjne. samochód sprowadzony, po wypadku.
Jak się nie ma pieniędzy na naprawy to się kupuje mało awaryjny samochód, a nie Astrę z najgorszym silnikiem jakie miały.
Mam 19 lat i przede mną zakup pierwszego samochodu. Jakie są wasze opinie nt. Clio 1.9 w Dieslu, jak ze spalaniem, ogólnie jak chodzi ten samochód, czy to awaryjny samochód, czy nie jest "mulasty". Bardzo bym prosił o pomoc.
To teraz proszę wyjąć wtyczkę z gniazda przy skrzyni biegów (obracając pierścień gniazda w lewo wtyczka wysunie się) i "wymusić" jej pracę w trybie awaryjnym. Samochód z wyjętą wtyczką powinien ruszyć z 2giego biegu no i oczywiście powinien być bieg wsteczny. Gniazdo zaznaczyłem strzałką koloru czarnego. https://obrazki.elektroda.pl/1124365500_...
Witam koledzy więc zdecydowałem się na Clio II Phase II doradźcie mi proszę który z silników 60-75KM jest mniej awaryjny? Samochód sprowadzę i założę instalację LPG.
Audi A3 8L - po przekręceniu kluczyka włączyły się światła awaryjne i samochód nie odpalił. Po ponownym przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, słychać tylko działający przekaźnik a samochód dalej nie odpala. Jaki może być problem?
Zapewne awaria jakiegoś układu i komputer ECU przełącza się w tryb awaryjny. Zacznij od diagnostyki komputerowej lub zwróć samochód sprzedawcy.
Jak Clio to II, nie III. III jest bardziej awaryjne.
Jeżeli masz uszkodzony kom. od instalacji gazowej to nie przejdziesz na gaz nawet w trybie awaryjnym. Tryb awaryjny jest po to aby odpalić auto na gazie jeśli układ paliwowy zaszfankuje.
Olej go po prostu i przestań się nim kolegować. Typowy (Janusz) użytkownik VAG. Passat B5 to po prostu jeden z najbardziej awaryjnych samochodów, mimo to użytkownicy twierdzą że jest dokładnie odwrotnie. Taki nawet przyjeżdżając do warsztatu, z awarią uniemożliwiającą dalszą jazdę, potrafi kłamać mechanikowi w żywe oczy że go nigdy nie zawiódł i się...
Chyba to nie jest dziwne. Ta laguna to chyba najbardziej awaryjny samochód tej marki. Nie spotkałem nikogo kto użytkował ten wynalazek i mógł powiedzieć ze szczerością że jest zadowolony że go kupił i że auto nie jest awaryjne.Poza tym jedynym rozsądnym wyjściem jest podpięcie go tak jak kolega radzi . Pozdrawiam
Kurcze coś się stało. Auto straciło moc i miało podwyższone obroty. Do 1500. I nie było reakcji na gaz. Mogłem naciskać do deski. Pojawił się błąd jazdy awaryjnej i samochód z kluczykiem. Wróciłem do domu będąc na samych biegach. A gaz sam się dodawał :) Może to po tym plaku który psikałem za pierwszym razem do dolotu tak mu odwala. Wziąłem komputer...
Jaki kod błędu?
Ogólnie temat ogarnięty. Dziś odebrałem samochód od mechanika. Zrobił rozrząd, poustawiał wszystko jak należy i Ibiza śmiga. Komp nie wywala żadnego błędu. Dodam, iż na starym sterowniku silnik uruchamia się tylko w trybie awaryjnym. Samochód w końcu zbiera się jak powinien i nie kopci na niebiesko na zimnym jak wcześniej. Dzięki koledzy za pomoc :)
Znalazłem szpeca
A może Toyota Corolla e12, autko bardzo mało awaryjne.
Prawdopodobnie uszkodzony przepływomierz. W tych samochodach jak wykrywa taką usterkę, to przechodzi w tryb awaryjny, ale nie zapala mil. Podstawia parametry domyślne i samochód jeździ normalnie. U ciebie przepływomierz nie jest wykryty jako uszkodzony, dopóki go nie odłączasz.
Witam Kolego o ile dobrze pamiętam jest to kontrolka trybu awaryjnego (samochód z kluczem warsztatowym :)) a nie immobilizera. Sprawdziłeś przejścia z czujnika do sterownika? Jesli nie zrób to. Zdażalo sie że wewnątrz sterownika dochodziło do przerwania takich cieniutkich drucików łączących pin sterownika z jego wewnętrzną częścią "hybrydową". Generalnie...
Po przekręceniu kluczyka na zaplon samoczynnie wlaczają sie awaryjne światła. Samochód pali normalnie, wszystko działa. samochód to Citroen Xsara 2.0 Hdi rok 2000
Witam Problem polega na tym jak wkręcę silnik na obroty powyżej 3500 turbina przechodzi w tryb awaryjny, samochód traci moc. Turbina była wymieniona na regenerowaną w 2013 wrzesień. Czyżby już padła? Może zawór albo czujnik? Można to zdiagnozować co jest przyczyna tego stanu, który element? Odczytane są takie błędy: P1570 Sterownik silnika zablokowany...
witam bardzo proszę o rade co mam naprawić w renault lagunie RT 2.0 automat benzyna rok 95.Świeci się tryb awaryjny samochód jedzie bardzo ociężale.zmieniłem już 4 mechaników i każdy mówi co innego.sugerują wymianę czujnika położenia przepustnicy ale ten czujnik kosztuje 1400zł -naprawiałem wczoraj automatyczną skrzynie ,koszt 2000 zł i dalej to samo...
Jako że zbliża się mroźna zima zastanawiałem się nad budową autostartu lub ladowarki przenośnej do akumulatora samochodowego która pomogłaby odpalić samochód w którym akumulator rozładował się po nocy. Kolego wiem że wigilia ale jak 1 czy 2 x zaskoczył mnie rozładowany akumulator to po prostu kupuje NOWY , mierze napięcie ładowania i prąd jałowy i...
hmm.. http://obrazki.elektroda.net/54_12543496... Pozwoliłem sobie nieco zmodyfikować schemat kol.Kybernetes.Dodałem przekażnik miniaturowy PK0 oraz wyłącznik "wył". Przekażnik PK0 "odciąża"przekażnik PK1.Pamiętajmy że linia"do odbiorników"w zależności od podłączenia może pobierać prąd kilku/kilkunastu amper.Co za tym idzie gabaryty jak i moc...
Witam, Posiadam Audi A3 8P 2,0 Diesel z 2011r. Mam problem bo włączają się same z siebie światła awaryjne. Zauważyłam 4 takie sytuacje. Samochód stoi zaparkowany i za jakiś czas (dzisiaj to po godzinie) włączyły się światła awaryjne. Otworzyłam ją i zamknęłam klikając na przyciski na kluczyku i jest ok. Czy może koś wie jaka może być tego przyczyna?...
Jak jesteś wysoki to jest trochę mało miejsca za kierownicą;p ja mam 190cm wzrostu i za kierownicą mi trochę nie wygodnie ale da się jeździć:D a tak to bardzo mało awaryjny samochód. więcej możesz poczytać na tej stronie.
Mało awaryjny (at)Krnlmgr
Witam mam problem z samochodem Renault Megane 1.9 DCI 2001 rok. Samochód po odpaleniu nie reaguje na pedał gazu a na tablicy mruga kontrolka od świec żarowych i samochód chodzi na wyższych obrotach. To samochód chodzi w trybie awaryjnym. Podłączałem samochód do komputera i wyskoczył mi błąd P1880. Sprawdzałem już potencjometr jest dobry, przewody od...
Czujniki założone z orginału, Delphi. Czy na wtyczce czujnika wału korbowego powinno być napięcie 5V tak jak na wtyczce czujnika wałka rozrządu? Dodano po 13 Dodam jeszcze, że po odpięciu czujnika wałka rozrządu samochód zapala i pracuje w trybie awaryjnym, natomiast po wypięciu czujnika wału samochód nie odpala.
Przeróbka się udała, wszystko działa jak powinno, dziękuję koledze. Próbowałem natomiast uruchomić drugi samochód w sposób awaryjny z nowszą instalacją Sequent24 MY10 i samochód uruchamia się, sterownik zlicza liczbę uruchomień, natomiast natychmiast (w ułamku sekundy) przełącza się na benzynę i całe to awaryjne odpalenie nic nie daje... Przy normalnej...
Mam problem z Meganem 2 z 2002 roku, 1.4 benzyna. Otóż akumulator był odłączony przez dwa dni. Dzisiaj podłączam go i zaczynają migać światła awaryjne, wycieraczki zaczynają się poruszać, migają dioda immo na desce oraz pulsująca czerwona dioda nad kierownicą u góry. Oczywiście samochód kręci, ale nie odpala. Jeśli dwa razy zamknę i otworzę drzwi pilotem,...
Przy podłączeniu o jakim piszesz ups zostanie uszkodzony tak samo jak agregat lub samochód. Jedyna opcja to podłączyć do paneli falownik off grid lub hybrydowy
Witam, mam problem z VW Passat B5 FL, problem tkwi w automatycznej skrzyni biegów tip-tronic 5HP19, gdy samochód jest zimny to po włączeniu biegu wstecznego R skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, gdy samochód pochodzi z 10 min. lub poruszam trochę lewarkiem do zmiany biegów wszystko wraca do normy. Olej w skrzyni jest, wybierak sprawny bo wymieniałem,...
Witam, posiadam problem związany z kodem błędu P2002. DPF został wypalony komputerowo, jest w nim 0 sadzy, a ciągle świeci, do tego mrugające świece żarowe i check engine. Samochód wpadł w tryb awaryjny. Czujnik ciśnienia spalania wymieniony, ponieważ najprawdopodobniej ten czujnik był uszkodzony. Jeżdżono również bez podłączonych przewodów przed DPF...
Powiedz mi jaki był by sens aby awaryjne były po stacyjce? Kierowca pozostawia unieruchomiony samochód na światłach awaryjnych z kluczykami w stacyjce? Trzeba sprawdzić bezpiecznik oznaczony jako Hazard.
To niech robi, pochwal sie jak skonczy.
jeszcze jedna rzecz sie zmieniła .tam jest taki przycisk z ludzikiem jak go wcisne ,samochód sie zamyka i mrugają awaryjne(wczesniej jak go wcisnałem przed awarią to tylko mrugały awaryjne bo samochód już był zamknięty bo nim jechałem i przekroczyłem 20km/h)druga rzecz jest taka ,że jak wcisne ten przycisk od zamykania to wszystkie zamki sie zamkną...
Witam, mam problem w megane III uderzyłem prawą, stroną (lampa błotnik zderzak) w momencie kolizji kierunkowskazy i awaryjne jeszcze działały. Samochód stał kilka dni, dziś wymieniłem lampę i wszystko działa poza kierunkowskazami i awaryjnymi. Błędy w clip-ie skasowane, pozostał jeden "OBWÓD ZASILANIA KIERUNKOWSKAZU (S)" DTC957214. Gdzie szukać przyczyny,...
Witam. Posiadam Golfa 4 z 2000 roku. Silnik 2.0 115 KM AQY. Posiadam oryginalny pilot z kluczykiem do auta. Gdy samochód zamykam z pilota to samochód się zamyka, a światła awaryjne raz mrugają. Przy otwieraniu samochód otwiera się i mruga 2 razy. Od jakiegoś czasu przy zamykaniu, raz mrugał, a raz nie. Przy otwieraniu samochodu nie było żadnego problemu....
Samochód dobrze odpala, nie trzęsie silnikiem? Zaczynając od kontrolki świec żarowych wypadało by sprawdzić świece ale nie świeciły się podczas naciskania na pedał hamulca?... W turbinie mogła się przyciąć zmienna geometria łopatek, tzn przy turbo masz taka gruszkę i trzeba zobaczyć czy pracuje poprawnie po dodaniu gazu powinno się tam przesuwać to...
Za 6tys 5 drzwiowy, dobrze wyposazony, komfortowy samochod to renault megane :) Zeby dodac do tego bezawaryjny to bylo by super. Jeszcze wiekszy i bardziej komfortowy to renault laguna, podobno tez mniej awaryjny.
Szczerze polecam Seata Toledo świetny samochód bardzo komfortowy i dynamiczny małe spalanie . Najlepszym silnikiem był by 1.9 TDI 130KM świetne silniki można powiedzieć bez awaryjne
Laguna II 1.8 AL4 TA96 - Auto wskakiwało w tryb awaryjny i tak coraz częściej aż w zasadzie po ruszeniu, spuściłem olej, zeszło 1.5litra (gdzieś jest wyciek niewielki bo schodziło od ostatniej wymiany 3-4lata temu) przebieg między czasie ok 70tyś. Olej czarny. Wymienione zarazem elektrozawory, efekt: Auto dalej wchodzi w tryb awaryjny ale już nie z...
Nie interesuje mnie żadne auto miejskie typu Fiat Punto. Ma to być auto, w którym odczuwa się komfort i przyjemność jazdy. Najbardziej podobają mi się Audi A4, A3, może być też VW golf 5, tylko który silnik z tych modeli najmniej straci z mocy po założeniu LPG, bo nie zamierzam jedździć samochodem, który będzie miał problem z wyprzedzaniem rowerzystów,...
do 10 tys Astra B 1.6 Combi będzie najlepszym rozwiązaniem. Może nie jest najładniejsza ale wytrzymała. Miałem do czynienia tym autkiem i w 100% mogę polecić. W porównaniu do renaulta, Forda, mazdy, peugeota opel będzie najmniej awaryjnym autem.
witam Samochód jest u mechanika,wymienione zostalo glowica,pompowtryski,dwie świece żarowe i szklanki,samochód lepiej odpala,tylko jak jedziesz nim ponad 100 km/h to on przechodzi w tryb awaryjny. Jaka może być przyczyna że on wchodzi w tryb awaryjny?tak to samochód chodzi ladnie .
Na innych forach ,ludzie wskazuja na cewki zaplonowe?inni na przepustnice?sonda lambda? Te usterki obniżają moc-silnik pracuje w trybie awaryjnym. serio masz zepsuty samochód a tylko dostaje znamionowej mocy czasami. Nie inaczej
Jak chcesz kupić Mazdę to zarezerwuj budżet na zabezpieczenia antykorozyjne, jak władujesz w to kasę, to autko będzie zacne. Do 25 tys. z gazem brałbym Megankę z okolic 2009-2012, ale silnik 8v, bo 16ka jest awaryjna.
Jak założysz gaz to już nie będzie "totalnie bezawaryjne" a bardzo awaryjne. I przestańz tym gazem, samochód wyjechał z fabryki na benzynie. Jeżdżę zagazowanymi samochodami już 24 lata i nie zauważyłem, aby z tego powodu były bardziej awaryjne, natomiast różnica w kosztach paliwa (benzyny/gazu) jest bardzo zauważalna.
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem przechodzenia samochodu w tryb awaryjny. Samochód przechodzi w tryb awaryjny jeżeli przez krótką chwilę trzymam gaz do spodu. Przepływomierz był wymieniony, wężyki podciśnieniowe wyglądają na szczelne a sztanga na turbinie wygląda na to że pracuje. Po przeczytaniu wielu tematów doszedłem do wniosku że...
Tak w skrócie, ten zaworek jest po to by ECU "wyhamowało" turbinę, jeśli masz baypass, to by znaczyło że ECU nic nie może "zrobić" i powinien ci samochód co chwilę wchodzić w tryb awaryjny lub porozrywa ci doloty.... Albo napisz o co co chodzi, albo znaczy to, że się nie znasz i oddaj do warsztatu celem naprawy....
Witam problem jest taki: 1.gdy odpalę obrotomierz i wskażnik paliwa szaleje raz są dobre obroty i paliwo a zachwilę spadną i tak co chwile zauważyłem takie coś jak przekręce stacyjkę to obrotomierz wskoczy na 500 obrotów jak nie odpalę silnik i jeszcze jedna żecz 2. gdy włączę awaryjne to zapalają się wszystkie kontrolki na tablicy tak jakbym przekręcił...
Z tym że żadnego trybu awaryjnego samochód nie ma i normalnie i turbo działa i kręci się do końca obrotów z tym że właśnie jak jadę tak około 2tys obr i dodaje gazu to telepie samochodem i w tym momencie tak jakby mocy brakuje. Kurcze z tego co widzę to to jest wymiana rzędu 700zł około :/ Dodam że błąd nie pali się cały czas...podczas jazdy po prostu...
Nie jest dobrze generalnie. Opcje są takie że trzeba raczej próbować otworzyć awaryjnie samochód a nie samą maskę. Linki od zamka maski idą wysoko i od dołu raczej nic nie wykombinujesz. Nad lewą przednią lampą jest trójnik linek ale wątpię że go od dołu sięgniesz. A nie uda Ci się jakoś strącić tego klucza aby spadł pod samochód?
czujnik wałka rozrządu z tego co mi się wydaje nie powoduje unieruchomienia samochodu tylko jego prace w trybie awaryjnym. Sterwonik samochodu to multec. Dodano po 1 a wiem to z tego gdyż gdy podejrzewałem jego uszkodzenie (samochód jeździł w trybie awaryjnym) po jego odpieciu nadal normalnie odpalał, jeździłem również bez niego i samochód ciagle był...
W trybie awaryjnym sterowniki przestaje korzystać z danych dostarczanych przez część czujników i zaczyna pracować na predefiniowanych bezpiecznych ustawieniach. Czym się podłączałeś pod samochód? Budżetowy sprzęt to interfejs KKL i program DTT2000, bądź ELM327 i program PyRen i PyClip.
Renault Megane I 1.6, 75 km 1999 rok. Witam jestem tu po raz pierwszy mam problem od wczoraj z meganką bardzo liczę na waszą pomoc..ok od początku samochód normalnie jechał po pracy wsiadłem podjechałem pod blok i chciałem zamknąć samochód pilotem ale nie zadziałał..pomyślałem może się poluzowała klema minus nie był mocno dokręcony ale manipulacje klemami...
Zawieźć samochód do elektryka.
Tak mała pojemność aku z motocykla (o ile jest sprawny) nie uszkodzi ani alternatora ani regulatora napięcia, ale 2 min. to zdecydowanie za mało.
Diesel to zły pomysł bardzo awaryjne i drogie naprawy.
Po naładowaniu akumulatora w samochodzie włączają się światła awaryjne i świeci kontrolka trybu awaryjnego(samochód z kluczem) i samochód nie odpala. Rozrusznik kręci ale dalej nic się nie dzieje. Po przeczytaniu innych tematów(które wskazywały na to, że alarm "zablokował" samochód) zacząłem szukać "alarmu". Po odłączeniu akumulatora słychać jak coś...
Samochody nowe wcale nie są najmniej awaryjne dlatego że wg krzywej wannowej awaryjności urządzenia właśnie urządzenia nowe oraz bardzo stare są najbardziej awaryjne, Najmniej awaryjne są samochody kilkuletnie. A poza tym niekoniecznie samochód 25 letni się do niczego nie nadaje. Bo jak ktoś zrobił jego remont kapitalny to jest praktycznie jak nowy....
Dostań się pod samochód i podepnij się akumulatorem pod rozrusznik.Masa do budy,plus do grubego czerwonego kabla przy rozruszniku.
Vw Sharan Mam pytanie może ktoś wie Zapala się lampka EPC oraz kontrolka trakcji jednocześnie auto traci wówczas moc wskakuje w tzw tryb awaryjny po wyłączeniu silnika samochód poprawnie chodzi gdzie za jakiś czas znów się pojawią ten sam problem czyli EPC i kontrola trakcji - sprawdziłem już ABS sprawdzona przepustnica sprawdzone wszelkie czujnik położenia...
Ok dziękuje, oddam w najbliższych dniach do jakiegoś mechanika, by mi posprawdzał kable, lub sam to zrobie. Mam jeszcze jedno pytanie: czy nic do tego wtrysku nie ma, to że świeci lampka ,,code'' i musze odpalać awaryjnie samochód?
Jak rozumiem to był samochód i to w miarę współczesny...
istnieje w niej możliwość odpalania auta awaryjnie na gazie( po zapaleniu stacyjki trzymamy wcisnięty przycisk i opalamy auto)
Będzie to stary samochód. Ważniejsze czy to awaryjny model czy nie będzie to jak ktoś o niego wcześniej dbał. Jeżeli będziesz miał zadbany egzemplarz, to jest to samochód wart polecania, chociaż nie tani (to auto premium i wszystko do niego kosztuje „premium”). Nie wahaj się wydać 1000zł na oględziny w warsztacie lub rzeczoznawcę.
I zastanawiam się nad następcą nawet na niewiem może rok może dłużej. jaki sens jest kupować samochód na rok lub dwa o ile zakup nie jest awaryjny bo aktualnie posiadany przeszedł duża stłuczkę i nadaje się do kasacji?
Jeśli rdza jej nie bierze - zajrzyj też od spodu , to napewno warto. Tani i prosty samochód w eksploatacji. Mało awaryjny. A jak już coś to pierdoły. Nie piszesz jaki silnik. Jak benzyna to lepiej 1.4 niż 1.2
W megance 1 kierunki idą przez włącznik świateł awaryjnych? Miałem ten samochód wieki temu ale jest to z drugiej strony często występujące rozwiązanie. Podrzucam temat z forum megane: http://megane.com.pl/topic/60849-brak-ki...
Czy problem został rozwiązany? Mam identyczny błąd P0638 nie wiem gdzie szukać rozwiązania. Po przejechaniu kilku km samochód wpada w tryb awaryjny. Restart silnika kasuje błąd i można kontynuować jazdę. Zdarza się to nie raz po 1km a nie raz po 300km (wyburczo). Czy jakię podpowiedzi?
Mam takie stare już auto jak Fiat Idea 2005r., 1.4 16V (technicznie bliźniak Punto), w sumie już u mnie na dożywocie jako awaryjny samochód jak główne auto zawiedzie. Od zawsze zapalała się okresowo kontrolka silnika + brzęczyk + komunikat na komputerze związana z sondami lambda, w sumie mocno wkurzające. Kiedyś nawet próbowałem coś z tym zrobić, sondy...
witam .samochód przechodzi w tryb awaryjny i dla tego wiatraki chodzą z pełną mocą.U mnie było zwarcie na lini can, pod fotelem kierowcy pod samochodem jest dogrzewacz silnika u mnie było zwarcie na tym dogrzewaczu i samochód głupiał. wystarczyło odłączyć kostkę i było wszystko Ok. Potem naprawiłem ten dogrzewacz i już nie mam tego problemu.
Witam, mam taki problem ze zapala mi się i gaśnie kontrolka świec podczas jazdy, auto traci moc gdy kontrolka jest zapalona, tak jakby tryb awaryjny. Podłączałem samochód pod komputer i był tylko błąd df186 obwod podgrzewacza wstepnego swiec. No ale co to ma do tego ze zapala się gdy auto jest już rozgrzane po przejechaniu około 30 km
awaryjny odpalać samochód zasilać awaryjny samochód awaryjny zasilać samochód
renault megane bezpiecznik wycieraczka panele dachy płaskim amazon assistant
archiwizacja danych dysku naprawa obudowy kolumny głośnikowej
Jak odblokować kartę SIM - kod PUK i PIN Odczyt hasła z panelu HMI Siemens - porady i metody