Urwał się wybierak biegów. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Rzexxnik Zobacz w opis błędu: Czujnik Halla Usterka Jednoczesne potwierdzenie z czujników położenia "do tyłu" i "neutralnego", sytuacja nieprawdopodobna. Przyczyna Podzespoły lub wiązka przewodów mogą być uszkodzone lub zwarte. Uwagi Układ zachowuje aktualnie włączony bieg, a przy pierwszej próbie zmiany biegów układ zostanie zablokowany w położeniu...
Moduł hamulca głównego czyli główny zawór pedału hamulca?;) Dokładnie tak .
glowny zawor hamulcowy czyli ten co masz pod pedalem hamulca ale od zewnatrz pod maska. Sa w nim dwa potencjometry i moze ktorys z nich chrzani sprawe. Sprawdz przewody pomiedzy nim a ECU i zasilanie.
Proszę o rozszyfrowanie nast. kodów błędów z jednostki sterującej szkrzyni biegów GMS nr 2261791: 50150 50050 50160 Auto nie chce ruszyć nawet w trybie awaryjnym. Scania R480, '10, automat
Przeczytaj to kompem bo do każdego z tych kodów błyskowych odnosi się kilka kodów błędów. Kod 73 to błędy D200 do D205 czujnika ciśnienia paliwa cylindrów 4-5-6 a kod 74 to błędy D300 do D304 zaworu dawki paliwa cylindrów 1-2-3. Te dwa czujniki, o których piszesz, mierzą tylko ciśnienie paliwa.
gdybym chciał podmienić to mogę tak zrobić i czy to ma sens? A masz zapasowy w kieszeni?Bo jeśli chcesz zamienić któryś z tych zamontowanych no to nie ma sensu bo każdy z nich jest odpowiedzialny za konkretną funkcję w pracy skrzyni. Zjedź do najbliższego warsztatu autku nic się nie stanie.Tryb awaryjny nie niszczy pojazdu tylko wk...a kierowcę.
Witam,ale kolego jesli chodzi o wylacznik ADR to musisz wiedzic ze jesli masz samochod po 2003 roku po uruchomieniu wlacznika musza dzialac swiatla postojowe i awaryjne
Pewnie w SOPS tryb awaryjny tylko wylaczony.
Witam skoro się tak męczył to raczej nie bardzo wie o co biega z tym układem.Trzeba ustawić na manometr wartość 8,3 bara i odczytać co widzi APS za pomocą programu,który widzi te wartości.Jeśli dla sterownika APS-u wartość odczytana będzie 9 bara a manometru 8,3 czy 8,2 bara to nigdy nie będzie dobrze wiecznie będzie wywalał błąd i ograniczał ciśnienie,żeby...
Ustaw 1000 obr. min na 15 minut, tak się odrzuca błędy(Kalibruje) w APS. jeśli nie możesz dojechać lokalnie, wyjmij bezpiecznik f42, o ile pamiętam. Układ będzie pompował do 16 bar i upuszczał zaworem awaryjnym. Poza tym szaman wyjaśnił możliwą przyczynę.
5897 - Przepustnica M42, położenie awaryjne
Albo częsta przypadłość zwarcie na stykach w tylnych lampach oraz wiązka przy przednich lampach kierunkowskazów.
Do awaryjnego odblokowania hamulca postojowego.
Witam wszystkich, czy może mi ktoś powiedzieć jak włączyć tryb awaryjny skrzyni Optcruse - Limp Home? Z góry dziękuję za pomoc.
W trybie awaryjnym sa wszystkie biegi
Hej, wygląda na to że to nie problem mechaniczny bo w trybie awaryjnym działa. może czujnik położenia biegu wstecznego szwankuje?
Scania automat, mam problem ze wstecznym. Po rozgrzaniu się silnika i skrzyni, chcąc włączyć wsteczny, samoczynnie się włącza i wyłącza. W trybie awaryjnym wchodzi i jak trochę ostygnie, też wchodzi. Żadnych błędów nie ma.
Tu nie chodzi o brak AdBlue, ale o to, że jak coś się stanie, wywalą błędy i koń wejdzie w tryb awaryjny, żeby kierowca mógł dojechać do bazy.
Najprawdopodobniej: 37 Awaryjny wyłącznik silnika/Wyłącznik bezpieczeństwa
Co do ciśnień pracy sprawnej klimatyzacji to LP 1-2 bar HP 7-17 bar. Dzisiaj auto zjechało, złapalo 40 razy błąd "25" na trasie 3000km. Przeleciałem okablowanie do sprężarki, sprawdzilem ciśnienia- tak wachają się w zależności od obciążenia cieplnego, czytaj: obroty dmuchawy, pozycja klap cyrkulacji, temperatura otoczenia, obroty silnika, sprężarki...
Witam. mam problem w scani r 420 2005 Hpi. Zegary od powietrza nie wskazują żadnych wartości, scania zbija zaworem awaryjnym,wróciłem tak z Grecji. Wymieniłem zawór na inny ,ale nic się nie zmieniło .sprawdziłem wtyczkę ktorą się podłącza do tego zaworu - na 2 masa na 1 jest prąd na pozostałych nic Sad.Gdzie szukać ? proszę o pomoc.
Pilota przypiszesz Scania Programmer-em, a poniżej masz procedurę awaryjnego uruchomienia: Warunek drzwi zamknięte a alarm wzbudzony. Drzwi od strony kierowcy otwierasz kluczykiem, otwierasz je włącza się alarm.... i w ciągu 15 sekund musisz zdążyć załączyć stacyjkę. Próby wyłączenia awaryjnego nie można ponawiać.
Tak , przecież to on kręci wszystkimi "lodami" A nawet może jest w trybie awaryjnym i nie ma pełnej mocy.
Skończ już pisać te wypociny, proszę Cię.. widmo25- Co do termistora w panelu, to 10K NTC. Jak masz SDP3 można sprawdzić wszyskie parametry wskazań czujników. Również zacięty zawór nagrzewnicy powoduje tryb awaryjny, co też można sprawdzić SDP3.
Witam mam problem z wciśnięciem pedału sprzęgła co za tym idzie brak biegów , co może być przyczyną i jak przejść w tryb awaryjny żeby można było zjechać na bazę.
Nie sniezynka jest tylko przy 14110 odczytalem tez numer czesci 1754689 wszystkie biegi wchodza ale tylko w trybie awaryjnym wiec wykluczam mozliwosc uszkodzenia mechanicznego
A robiłeś kalibrację zaworu / reset ? Jeśli jest w trybie awaryjnym i wszystko szczelne , sprężarka wydajna należałoby tą procedurę wykonać.
Nie ma żadnego problemu, trzeba kupić, co sie okaże po rozebraniu. Więc tak: Najpierw idzie głowica, potem kanapka z zaworami, którą trzeba rozpołowić i tam lubią wyszczerbić sie delikatne przylgnie gniazd zaworowych, czasem same płyty są tak wypracowane, że aż przecina się dziura, lub rozlatują się. Są tam dwa komplety: ssące i dwa tłoczne-wszystko...
Sterownik EBS wykrył błąd w komunikacji na CAN ze sterownikiem ELC odpowiedzialnym za zawieszenie. EBS nie otrzymuje informacji o obciążeniu pojazdu więc przechodzi w tryb tzw. awaryjny ,dlatego zapala się ESP a i skuteczność hamulców może się zmniejszyć. Przyczyną może być wewnętrzny błąd lub brak zasilania sterownika ELC, lub interferencje elektromagnetyczne....
To tym bardziej świadczy o awarii. Sprawdź zasilania do naczepy. Albo masz tryb awaryjny EBS naczepy albo uwalony zawór sterujący naczepą.
były i wskazywały na brak potwierdzenia zmiany biegu, tj,uszkodzony czujnik Halla. Niestety po jego wymianie usterka pozostała a skrzynia zaczęła zmieniać przełożenia parzyste - to znów działała prawidłowo a dziś rano pozostały 3 biegi i mieliśmy problem z uruchomieniem trybu awaryjnego - nawet serwis Scanii nie wie, co to może być?
po kilku km wchodzi w tryb awaryjny, (LIM) ograniczenie mocy i check motor Podaj kody błędów
Witam , mam problem scania 164 opticruise brak biegow nieparzystych nawet w trybie awaryjnym brak biegow musze przelaczac manualnie co drugi bieg bo automat sie wiesz patrzac w strone tylu pojazdu z cewki w dolnym rzedzie ucieka powietrze ostatnia cewka
Pojawił się komunikat (zmniejszenie sprawności hamulca awaryjnego) zablokowany czujnik tempomatu. Błędów w sterownikach brak.
Zadziała awaryjnie, ale musisz go zaprogramować plikiem SOPS bo będzie czerwony komnikat na desce
założone małe siłowniki, wszystko chodzi bez zarzutu jak na razie i tak chyba zostawimy Dodano po 1 Mam jeszcze pytanie odnośnie R124L 420 HPI 2004 rok. Ciągle wyskakuje błąd: EDC 37, awaryjny wyłącznik silnika. Co odpowiada za ten błąd?
Na czujniku :56.6 ohma Na kablu dochodzącym do sterownika: 57.1 ohma Temp ok. 0 st Dodano po 1 Zamieniłem czujniki ze Scanii kolegi. Pomogło. Błąd niewystepuje.. ale Scania nie chce przełączać biegów. Po przełączeniu na D próbuje wbić bieg. Słychać ciągle powtarzający się dźwięk siłownika pneumatycznego który próbuje przesunąć wybierak. Za którymś razem...
Jak nie ma AD BLUE to jest EGR. Jakby się nie obracać to d**pa zawsze z tyłu. Z dwojga złego już chyba ten mocznik mniej awaryjny i większe pole manewru w razie gdyby nie chciało współpracować :P
Witam. Również mam problem z biegami 1,2 oraz 7,8 w scani z 2015 r. Czasem wchodzą bez problemu, innym razem nie wchodzą wcale ale przeważnie przy ich zmianie słychać jeden wielki zgrzyt. Skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Mechanik zakłada że skrzynia do remontu. Inny mówi że to problem z sterowaniem skrzyni. Może ktoś, coś podpowie.
1. jeśli chodzi o dymienie na czarno to przyczyn może być kilka a. uszkodzone wtryskiwacze należy sprawdzić czy nie kropelkują b. nieszelność układu doładowania (turbo IC itp)tylko wtedy bedą odczuwalne spadki mocy Zaznaczam że przy obecności oleju w IC autko będzie dymić na niebiesko. Co do zaślepiania zaworu EGR to należy udać się do fachowca elektronika...
olecam poliftowego dafa.Mam kilka sztuk i złego słowa nie powiem. Ile ludzi tyle opinii. Nie ma się co licytować który gorszy. Ja nie nadążyłem już jeździć za Dafami, przed chwilą rozmawiałem z kimś kto naprawia różne marki i powiedział że 106 to tragedia, choć dla niego dobrze bo zarobek jest ;-) 105 i instalacja.... każdy wie. Ostatnio widziałem...
nie wydaje mi sie żeby były przekaźniki do uruchamiania kierunków, co do przerwy to nie wydaje mi sie bo sprawdziłem po kablach, bo od wyłącznika idą kable do tego co jest z tyłu i idą tak że można je śledzić a dalej od tego z tyłu idą w peszlu gdzieś na dół i do przodu także trudno tam dojść. Na tym przerywaczu jest napis 3x21W+5W 24V, ma piny: mase...
sterownik robi test w momencie włączenia zapłonu i dlatego wysuwa listwę żeby silnik zapalił musi zrobi prawidłowo test następnie pozwala uruchomi silnik jęśli nie zrobi prawidłowo testu łapie usterkę i nie pozwoli uruchomi jeżeli nie uruchamia i nie ma usterki to znaczy nie dostaje sygnału prędkości mało prawdopodobne są dwa czujniki prędkości, zapowietrzony...
W trybie normalnym nie jestem w stanie nic zrobić. Ale uruchomiłem scana w trybie awaryjnym i wygląda chyba nienajlepiej: http://obrazki.elektroda.pl/1536976100_1...
dzięki o to chodziło, kwestia rozbrajania alarmu w przypadku uszkodzenia pilota mnie interesuje, bo został mi jeden sprawny a i nie wiadomo ile on pochodzi :D Uzbrajam alarm migają lampy 2 razy otwieram drzwi kluczem wkładam go do stacyjki i przekręcam ale alarm jest dalej tzn w momencie włożenia klucza do stacyjki wyłącza się syrena ale kierunki migają...
Dolot szczelny. Wybłyskało mi kod usterki 37 wie ktoś o co chodzi ?? Dodano po 41 EDC 37 Sygnał z przełącznika awaryjnego wyłączenia, coś takiego znalazłem, tylko jak mam to rozumieć, gdzie szukać ??
Dzień dobry. Mam problemy ze skrzynią biegów Scania Comfort Shift w autobusie Irizar PB. Nie mogę wrzucić żadnego biegu. Podczas próby wrzucenia biegu generuje się błąd E034 oraz skrzynia sygnalizuje pikaniem. Awaryjne biegi wchodzą bez problemu. Jest mi ktoś w stanie powiedzieć gdzie szukać problemu? Według Texy błąd 34 to czujniki sprzęgła. A według...
Tak tak wymiana na regenerowany nie działa następny regenerowany następne 3 tyg. spokoju i następna wymiana bo źle zregenerowany. ... zakładamy nowy 4 tyg spokój i co, ciśnienie 9,5 bar. Tryb awaryjny zbyt wysoki zużycie powietrza. Kolego nie myl regeneracji z prawdziwego zdarzenia z wymianą uszczelnień z zestawy bo sama wymiana uszczelek z zestaw to...
Witam Dziękuje za zainteresowanie i szybkie porady Tak jest to błąd z COO, także wyświetla usterkę o przekroczeniu lini i hamulca awaryjnego, ,skąd generowany jest sygnał o przekroczeniu lini ? z kamery ,czy sa jakieś czujniki?
Odnośnie zaworka za zaślepką pod dźwignią hamulca ręcznego. Tak jak kolega serwisantscani1 napisał.... a co dokładnego opisu Tego złącza to sprawa ma się następująco. Scania w zestawie naprawczym ma długi wąż zakończony końcówkami do wpinania w zaworki/wentyle samochodowe. Kiedy nastąpi sytuacja AWARYJNA i należy odblokować hamulce, a w układzie nie...
Nie masz jakiegoś warsztatu z ogarniętym elektrykiem? Do tego nie potrzeba SDP3, wystarczy jakaś Texa, albo nawet chiński autocom. Sprawdzić trzeba charakterystykę pracy czujnika doładowania, przebieg ciśnienia paliwa i obserwować co jej dolega. Brak mocy przy braku błędów (EMS nie wrzucił jej w tryb awaryjny) musi objawić się jakimś sporym odstępstwem...
Znam ten skrót. :D Dobrze to było poruszyć i wyjaśnić do końca, bo to może kogoś wyratować z opresji i pozwoli awaryjnie gdzieś odjechać z uszkodzonym impulsatorem, czy modułem gearbox. pozdrawiam.
Witam, mam problem, pojechałem na załadunek i po załadunku odpaliłem auto. Bieg startowy mam na 2 ustawiony, ruszyłem i jak automat chciał przerzucić na 3 to już się nie dało, tylko bieg się zawiesił. Okazało się, że nie mam żadnych innych biegów prócz 2, 7, 8 i wsteczny. Uruchomiłem tryb awaryjny i są wszystkie biegi bez zgrzytu przerzuca, błąd w gms...
ok dzięki, chciałbym jeszcze sprawdzić jak to działa w trybie awaryjnym LIMP HOME ale nie mogę znaleźć informacji jak go włączyć? Robiąc test GEARENGA nie otrzymuję potwierdzenia przy pozycji "ruch wzdłużny w przód w środku" HLFH
Witam. Mam problem z moim seatem a dokładniej z alarmem który włącza się po włożeniu kluczyka w stacyjke lub otworzeniu drzwi pasażera. W samochodzie zostal wymieniony kluczyk w drzwiach kierowcy ( taki już kupilem), więc do stacyjki a drzwi jest inny kluczyk. Pomogło wyciągnięcie bezpiecznika zamka centralnego ale chciałbym jednak mieć centralny. Alarm...
Witam Kod 135 oznacza zbyt niskie ciśnienie paliwa po stronie wysokiego ciśnienia. To przez ten błąd samochód wchodzi w tryb awaryjny i traci moc. Czy są jeszcze jakieś kody usterek w EMS po trasie (nawet nieaktywne)? Czy posiadasz jakis sprzet do diagnostyki ( Najlepiej SDP3 ) ?
po lewej stronie masz zespolony włącznik świateł pozycyjnych,drogowych,awaryjnych i regulacja wysokości lamp to jest włącznik S139 jak go wyjmiesz z tyłu jest kostka z kablami tam znajdziesz ten szary o którym mowa szósty pin
11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
Witam czy miał ktoś może doczynienia z używanym Iveco starlis E6? Można się tym zainteresować przy zakupie ? Proszę nie pisać że tylko dziad transy szukają takich samochodów ,bo mamy już SCANIE I DAF-y i powiem szczerze dupy nie urywa a najmniej awaryjne były Renault premium 440dxi ,zrobiły po 500tyś km bez awarii ale ich wadą było tylko to że łączniki...
pytanie jak wprowadzić skrzynie w tryb awaryjny ?? Dodano po 3 a druga sprawa jest taka ze manteka nie przebija mi nawet na postoju biegów tak jak mowisz. mam drugie takie auto z taką samą skrzynią i myslałem zeby przerzucić manetki na chwile i zobaczyc czy bedzie hulało, tylko zastanaiające jest to ze na wstecznym biegu przebija góra dół
Witam, jak dla mnie to awaryjne przekaźniki w tablicy, była taka kampania - czarne zastępowało się zielonymi, było mocniejsze i z tego co wiem zabezpieczone diodami, na początku pomyślałem o impulsatorze ale to on ie powoduje odcięcia zasilana tachografu, natomiast może powodować zanik przebiegu na ICL czyli zegarach, pozdrawiam Dodano po 3 i oczywiście...
Ten błąd może wynikać z kończących sie szczotek, lub łożysk. Awaryjnie często jeszcze można się ratować przez kilka dni w trasie, przez ręczne kręcenie wirnikiem, w czasie startu- trzeba ściągnąć rurę dolotową. Przy minus 15, trzeba się chwytać wszystkiego.
Awaryjny wyłącznik silnika.. akurat nie wiem co to jest w tej Scani.. Być może jest to wyłącznik ADR ale nie chcę zgadywać, skoro nie wiem. Na pewno nie ma to związku ze spalaniem.
Witam. Problem z Man TGX E6 2017 r. 18.460, skrzynia biegów Scania 14 biegów, automat. Nie odpala, brak reakcji na kluczyk, na wyświetlaczu miga N. Podczas jazdy auto po przełączeniu z biegu 14 na 13 brak możliwości dalszej jazdy, jakby nie było biegu, po dodaniu gazu brak przyspieszenia. Po zatrzymaniu manetka na N, następnie na D, wyświetlacz pokazał...
EDC kod 42: Usterka: Nieprawdopodobne różnice między potencjometrem czujnika pedału przyspieszenia a włącznikiem położenia pedału przyspieszenia. Przyczyna: Napięcie na styku 27 jest za niskie, a jednocześnie styk 39 jest uziemiony. Napięcie na styku 27 jest za wysokie, a jednocześnie styk 39 nie jest uziemiony. Uwagi:W momencie zamknięcia włącznika...
Tak napewno dysk dlatego zawsze kiedy zaczynają się objawy by nie myśleć trzeba odrazu sprawdzic dysk wtedy najważniejszy element masz sprawdzony I podejmujesz decyzje,crystal dysk darmowy więc teraz już nie wiem czy wejdziesz wogóle nawet w trybie awaryjnym do systemu jak już botowałeś czyli próbowałeś ,nie wiem na jakim etapie byłeś czy już partycja...
Moja ulubiona usterka w tej Scanii. Ogólnie usterka ma 2 przyczyny, mechaniczną i elektryczną. Elektryczne to najczęściej skorodowane lub luźne połączenie na pompie lub pod centralką, przetarte przewody itp. do uszkodzenia (przegrzanie) solenoidu lub komputera włącznie. Mechaniczne to na ogół zacinanie się listwy w pompie albo wykraczanie listwy poza...
witam Od tygodnia walczę ze skrzynia biegów jadac odcina mi gaz i nie mam biegów żadnych musze sie zatrzymac i wejda ale tylko do 6 potem rozłancza i zero reakcji tak samo dzieje sie na manualu zauwazyłem ze wtedy jak nie chce przebic biegu zapala sie pomarańczowa lampka od aps.Wchodzac w tryb awaryjny biegi sa ale przy zmianie swieci sie kontrolka...
Wyłącza tryb awaryjny adblu aż do ponownego wykrycia usterki w niektórych przypadkach. Szczególnie popularne we Volvie. Efekt placebo na domniemaną naprawe, ale potrafi naprawde zaszkodzić kiedy tzw. historia błedów to nieodzowny element naprawy rozległych uszkodzeń. I może okazać sie nie do zdiagnozowania gdy nie ma zapamietanych DTC.
Najlepsze jest to że samochód pochodził w tym trybie awaryjnym ok 7h, w międzyczasie zrobiłem diagnozę komputerową. A co około godzinnym postoju i ponownym uruchomieniu silniki tryb awaryjny zniknął i turbo dawać pełna móc. Przez trzykrotne cofnięcie kluczyka skasowałem check i nie ma śladu po błędach. Tylko zastanawia mnie to co spowodowało ta usterkę?...
Przyznam szczerze że kodu błędów nie znam, kierowca relacjonował mi co mówi ASO Scanii. Powiedziano mu że zapalające się światła stop co pewien czas przy wyłączonym zapłonie wskazuję na cyt. "tryb awaryjny/ostrzegawczy" - tak to ujął serwis. Również zasugerowali, że jeśli ponownie się problem pojawi to prawdopodobnie winny może być komputer główny który...
Kolego nie spiesz się z wymianą sterownika. Ze sterownika ebs da się usunąć niektóre błędy jak układ jest całkowicie sprawny. Miałem walnięty czujnik abs tył( raz działał, raz zerowy opór). Przyciął się tylny modulator i wywaliło błąd nie pamietam jaki i jednocześnie akurat czujnik abs nie działał. Po kasowaniu błędów został ten od modulatora i nadal...
Witam. Mam problem w scani irizar z układem powierza,wymieniony APS i Sprężarka przy prędkości 80-90 spada ciśnienie na 950 kPa wchodzi w tryb awaryjny i komunikat zbyt duże zużycie powietrza, natomiast jak na odcięciu tzn 99 kmh lub po mieście czy podczas hamowania jazdy po górach jest wszystko ok dodam że serwis scanii rozkłada ręce ostatni stwierdził...
powiem tak jak kręciłem tą wystającą śrubką to zwiększyłem ciśnienie do gdzieś 8,4 bara na słuchawce zasilającą naczepę i już było super do przeżycia ale przy 8,4 po jakimś czasie około 15 minut jazdy aps wywalało błąd i tryb awaryjny 8bar i twarde sprzęgło tera jest zmniejszone ciśnienie do prawie 8 i błędu nie wywala ale już mnie biodro boli od wciskania...
Na korekcję czasu otwarcia pompo wtryskiwaczy wpływ ma zarówno poziom kompresji jak i stan wtryskiwaczy. Nie tylko z resztą. Bez specjalistycznej aparatury się nie obejdziesz. Można oczywiście postępować metodą prób i błędów, ale wiąże się to ze sporymi kosztami. Często więc bywa tak, że takie eksperymenty mogą okazać się wyższe niż tzw "skórka za wyprawkę"....
Witam! Mam problem z kierunkowskazami prawa strona w Scania 114L 380 KM ciągnik siodłowy. Po przekręceniu stacyjki (w pozycję 1) kierunkowskaz prawy świeci ciągłym światłem. Lewy kierunkowskaz działa prawidłowo. Natomiast światła awaryjne migają prawidłowo(gdy stacyjka jes w poz. 0), ale razem z nimi migają wszystkie kontrolki. Tzn te, które świecą...
Witam, Mój syn zaciągnał z emule film -robty.avi (czysty plik , nie obraz). Jak chciał go otworzyc to zaczeły sie dziać problemy . Plik zapisał sie na dysku cd - rom dvd jako plik tymczasowy I pokazuje że gotowy jest do nagrania ,podczas próby usuniecia go z dysku cd , dostaje komunikat ze jest używany przez inne programy lub osoby. Z folderu gdzie...
Normalnie tryb awaryjny to tak koło 35V czyli uszkodzony. Do zczytania czy są zapisane błędy od "wspomagacza" rozruchu . Sterownik (robię) da radę zrobić. ps. szaman. Co do zabudowy, to patrz wyżej, bo ja potwierdzam - stare akumulatory zamontowano w trakcie sprzedaży samochodu i się porobiło. Co do sterownika jak coś, to PW.
Skoro odczytałeś kod 35 to dla EBS 2.2 oznacza: Zwarcie w stopniu sterującym jednostki sterującej dla zaworu elektromagnetycznego hamulca awaryjnego, zwarcie do masy lub +24 V, pali się lampka kontrolna ABS,należy wyczyścić pamięć błędów, sprawdź czy nie ma zwarcia do +24 V w przewodach.
Witam, mialem dzis dziwna sytuacje mianowicie podczas jazdy automat wbil bieg ósmy i na tym biegu skrzynia utknela, nie mogl zmienic na nic innego, po chwili wbila sie dwojka, zaczalem jechać i znowu doszlo do ósemki i utknął, zjechalem tak na baze na tym biegu, w domu podnioslem kabine i poodkrecalem wszystkue wtyczki do skrzyni i skrecilem na nowo,...
Niestety nie znalazłem nikogo z SD2. Próbowałem odczytać kody błyskowe z poziomu deski ale nic nie wyświetla. Gdy wprowadzę go w tryb awaryjny wszystkie biegi przerzuca. Sprawdzone zostało sprzęgło,wybierak,uszczelnione tłoki przesuwek wysoka/niska oraz połówki bo wiało cewkami. Gdy go odpalę po chwili wyskakuje na wyświetlaczu FAILURE wrzuca 12 i dalej...
Zawór Wabco ma jeszcze jedno zasilanie awaryjne poprzez światło stop. Wyjmij wtyczki od instalacji świetlnej z naczepy pozostaw tylko wpięty przewód EBS. Jeśli błąd się nie pojawi wygląda na to że modulator ma usterkę zasilania od świateł stop lub jeszcze jest jakaś inna przyczyna.Pytanie czy napięcia i masy sprawdzałeś na wtyczce modulatora czy na...
jeszcze go nie rozbierałem ale w trybie awaryjnym (LIMPHOME) wybierak chodzi we wszystkie strony, a na normalnych biegach np wsteczny idzie w prawo i stoi, nie wybija go do przodu jak powinno, spróbuje z powrotem założyć stary Hall, być może ten który założyłem skonczył już swój żywot a mam pytanie czy na odkręconym wybieraku tj. odkręcony od skrzyni...
Dzień dobry, Potrzebuję pomocy, SCANIA R410 Euro 6 - 2016r. Nr VIN: YS2R4X20002129160 aktywny błąd - COO 779, dodatkowo na wyświetlaczu świeci się przez cały czas pomarańczowa kontrolka od niezamierzonego opuszczenia pasa ruchu oraz kontrolka informująca o zmniejszonej skuteczność awaryjnego hamowania, (radar i kamera niezabrudzone). Z góry dziękuję.
Coś mi się wydaje,że sterownik silnika się już napracował.Przy uszkodzonym czujniku ciśnienie nigdy nie miałem sytuacji aby silnik gasł,przechodzi on wtedy w tryb awaryjny i sterownik silnika stosuje wartość stałą ciśnienia,przebiera jest ,,tępy" jeśli chodzi o reakcję na gaz ale nie gaśnie.Zaś błąd odnośnie za wysokiego ciśnienia zasilania paliwem...
Tego typu modyfikacja trwa 1 godz wraz z wymianą zestawy naprawczego, wymontowaniem, zamontowaniem i odpowietrzeniem sprzęgła. ASO łapie tylko 40 % roboty, bo jest zbyt drogie i korzysta się tylko w przypadkach super trudnych, lub awaryjnych. Taki banał może kosztować 2000 zł, lub 200. ( bez obrazy, jednak te części są sprytnie zakamuflowane i trzeba...
Dzięki za podpowiedzi. Więc zmontowałem układ najpierw zwyczajnie zwierając przewód żółty 5cio pinowego złącza do +24 i faktycznie nagrzewnica zastartowała. Ale nie do końca, co widać na poniższym filmie. Pomyślałem, że może jednak trzeba cały ten sterownik kabinowy podłączyć (wg schematu kolegi "serwis_gh"), więc porobiłem wiązki, podłączyłem i efekt...
aps 663 Regulacja ciśnienia Ciśnienie powietrza w obwodzie hamulca postojowego jest wyższe niż dopuszczalne. Zawór ograniczający ciśnienie w obwodzie nie działa. Układ obniża ciśnienie do 8,1 bar przez regenerację. Oprócz redukcji ciśnienia, ciśnienie jest normalnie regulowane. Zapala się żółta lampka ostrzegawcza. Czynności zaradcze Pojazdy po upływie...
jednak poprzez zastosowanie 4 głowic i różnych naprężeń materiałowych podczas nagrzewania, łatwo ulegają pękaniu głowice przy przegrzaniu Bullshit. Patrz silniki przemysłowe, Nawet ciężarówki jak SCANIA, ciągniki mają silniki z pojedynczymi głowicami etc. Dalej o tych naprężeniach w konsekwencji przegrzania to jakiś absurd. Jak przebijesz oponę i pęknie...
Dodano po 12 EMS 53505 i 53504 dotyczą tej samej usterki czyli;komunikat CAN, sterownik nie otrzymuje sygnału z koordynatora. Komunikacja między sterownikiem a koordynatorem została przerwana.Jeśli kod 53504 wystąpił raz to może być spowodowane przerwą w zasilaniu koordynatora jeśli częściej to prawdo podobnie uszkodzone przewody lub złącza.Silnika...
Poza tym gubiącym sygnałem (już naprawione) jestem zadowolony.Jedyny minus to jak wyszukasz kanały na fast scanie to jest inna numeracja kanałów ale można poszukac liste na necie i wgrać. W jaki sposób naprawiłeś gubiący się sygnał? mam taki objaw, praktycznie nie ma możliwości obejrzenia programu.. Przeszedłem awaryjnie na starego Philipsa, który...
Pokazuje cały czas błąd EDC 62. A co sądzisz ze to wina pompy? Robiłem ją ze 4 lata temu w serwisie scanii.Teraz wchodzi w jakieś tryby awaryjne,skrzynia po nocy startuje normalnie czyli w automacie a po 20 minutach zaczyna przełączać biegi tylko ze sprzęgłem,przestaje czasami reagować na gaz .Planuje wstawić go do majstra ,żeby wymontował i sprawdził...
Witam, Podczas jazdy skrzynia nie mogła zmienić biegu. Sczytałem błędy: E045 001 E014 001 E078 002 E095 004 Po wykasowaniu został tylko jeden aktywny: E095. Przejechałem około 250 km na trybie awaryjnym po czy wszystko wróciło do normy. Chciałbym to naprawić gdyż już kiedyś mi się ta zrobiło i boję się że usterka może pojawiać się częściej aż w końcu...
Witam. Avast raportuje mi ze mam wirusa/robaka o nazwie uzrhqh.sys. Dokładna lokalizacja to C:\WINDOWS\system32\drivers\uzrhqh.sys Zauważyłem ze data modyfikacji jest aktualną datą i godziną. Data uworzenia to 21:36 20 grudnia 2009. Avast mi prosi zebym uruchomił kompa ponownie i on mi zrobi scana nim system się uruchomi. Gdy tak zrobiłem nie wykrył...
To jest tak: Sytuacja żarzącego się kierunku występuje wyłącznie w naczepie po przekręceniu zapłonu. Natomiast jak zapłon wyłączę w samochodzie i włączę awaryjne to działają kierunki. W samochodzie są lampy z żarówkami tam nic nie żarzy się. Oczywiście kierunkowskaz prawy działa miga tylko się żarzy podczas jazdy ( jak wspomniałem bo zapłon jest przekręcony)....
Jak już wiesz, że wszelkie nastawy dokonuje się w programie, to co się tak tej regulacji przyssałeś. Pedał hamulca ma te wartości na stałe przypisane fabrycznie jako charakterystyczne i są one wklepane (względnie w razie wymiany trzeba je wklepać) do pamięci jednostki EBS z numeru znajdującego się na zaworze. Wartości testowe pedału hamulca 0.3-4.5V/4.6-0.3V....
Mam problem ze wskaznikami w tym aucie tzn wskaznik temperatury, oleju, cisnienia powietrza... problem pojawia sie gdy po wlaczeniu zaplonu zapalam swiatla i/lub wlaczam np kierunkowskazy, swiatla awaryjne itd wskazniki zaczynaja wariowac np wskaznik temperatury pokazuje max 120C wskazniki cisnienia powietrza spadaja na 0 zapala sie kontrolka dlugich...
Witam. Posiadam laptopa HP 6830s z specyfikacją sprzętowa : Intel Pentium Dual Core T3400 2.16 GHz Intel PM45 4GB ramu ATI Mobility Radeon HD 3430 - 256MB otóż mój problem wygląda tak: Laptop chodzi MAX wolno, odpalanie systemu 10-15 minut, odpalabnie trybu awaryjnego 10 minut, wejście w bios około 2 minut. Gdy system się włącza głos jest poszarpany,...
Witam apollo229 dziś miałem robić dalej to ogrzewanie bo ten kierowca przyjechał z trasy i najlepsze jest to że mówi mi że po mojej naprawie jeżdził i włączał je jeśli się wyłączyło ponownie i tak z sześć razy a potem zaczęło palić normalnie bez awaryjnie i teraz za każdym razem pali bez zarzutu.i błąd zgasł:D normalnie kabaret bo teraz już sam nie...
moduł awaryjny oprawa awaryjny scania scania czerwony zmywarka awaryjny
rezystor hamowania falownika pomiar prądu pomiar pradu regulacja głośności bluetooth
Instrukcja obsługi kontrolera Wind Solar MP20 Ustawienia MPPT dla turbiny wiatrowej MP20 48V