Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działają „zdziebko” inaczej ;)
Wygląda na zwarcie 5v na jednej lini zasilania 1611-002 Supply voltage 1 of sensors- Voltage is too low. może ten czujnik doładowania ma zwarcie ,albo szukaj przetartej wiązki
Wiązka sprawdzona ,błąd można wykasowac,po wykasowaniu na postoju błąd się nie pojawia ale wystarczy kawałek ruszyć i wskakuje ponownie.
Witam. Stary Sprinter (1999r). Tryb awaryjny. Nie łączy się z komputerem. Czy ma ktoś pomysł co może mu dolegać?.Pozdrawiam.
EGR do regeneracji Dodano po 1 EGR do regeneracji
Ustalę kod błędu, ale to raczej nie jest przyczyną, usuną wyciek i może błąd zginie, bardziej mnie interesuje reszta punktów czego mogę się złapać żeby ta moc wróciła, żeby nie wymienić pół auta. Podpowiedz mi chociaż czy rzeczywiście po założeniu nowego EGR trzeba w serwisie mu wgrać/przypisać nowe wartości skoro założyłem identyczny EGR. Dodam że...
poczytaj listę błędów tryb awaryjny może spowodować kilkanaście usterek
Nikt nie pomorze w temacie skrzyni?
EDC to problem banalny tak powiedział mi znajomy,ale nie wyjawił co,mój imeil rafako011(at)wp.pl
Witam. Mam sprintera 316 2016r. Ten sam problem od roku! Miesiąc temu jak wskoczył w awaryjny to już z niego nie wyszedł. Ale to była inna przyczyna. Byłem w serwisie MB kazali wymienić czujnik ciśnienia doładowania i ustawić sztangę przy gruszce w turbinie.. Wcześniej też wymieniony został kolektor z uszczelnieniami. Wymienilem jak sugerował serwis....
ok dziekuje kolego jutro to wszystko obejze i dam znac co i jak pozdro
Sprawdź szczelność układu sterowania podciśnieniowego, może być nieszczelny i dlatego wchodzi w modus awaryjny
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
witam Panowie doszliscie co było przyczyna? ja mam wycietego dpf-a (z mapa) wszystko chodzilo jak w zegarku, pojawil sie tryb awaryjny mechanik stwierdzil ze komp padl wymienilem koniec koncow okazalo sie ze modul SAM padl, wymienilem tryb awaryjny zniknal ale od tego momentu auto buczy, na postoju na biegu jałowym po minucie przestaje ale jak tylko...
Z tym ciśnieniem to musiał bym podpiąć DAS do swojej 211, i sprawdzić, lecz z wolnym czasem u mnie ciężko. W zależności od wersji 190 czy 220 koni ciśnienie będzie różne, w wersji 190 koni sprinter w 906 było około 2 bar
Witam, szkoda ze nikt nie miał podobnego przypadku zaoszczedziło by mi czasu. Przyczyną był luźny waż który dotykał wiązki od potenciometra pedału gazu, przynajmniej od czasu przymocowania weża problem ustąpił. Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem.
Hej Kolego, czy udało Ci się rozwiązać kod tego błędu 0105? Mam ten sam błąd. Wyskakuje mi to na przemian z przepływka. Już walczę z tym samochodem i ręce opadają. Też tak mam że jak przejdzie w tryb awaryjny to mam cisnienie 800 jak zrestuje kod w trakcie jazdy to wszystko wraca do normy na chwilę. I ciśnienie skacze do góry i pozniej znow łapie błąd...
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
jeszcze nie robiłem pomiaru kompresji niewiwm czy to jest sens bo ten silnik ma przejechane tylko 4000mil kupiłem z rozbitka a kody błędów są czterech wtrysków p0266 p0269 p0263 p0272 wychodzi na to że jest nie taki zapłon albo jak został przegrzany to wpadł w tryb awaryjny
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
Sprawdź układ sterowania podciśnienia, jest prawdopodobnie nieszczelny i elektronika idzie w tryb awaryjny
Panowie proponuje sprawdzić uszczelnienie dolotu poniewarz przy wyrzszych biegach turbina się "uspokaja" i niewielka nieszczelnoś doprowadza do wywalenia błedu w sterowniku, co doprowadza do trybu awaryjnego. Najczęstrzą przyczyna jest zawór EGR który jest umieszczony z tyłu za kolektorem ssącym ( w wiekszości przypadków słychaś syk uciekającego powietrza...
sprawdz parametr wysterowania elektrozaworów od turbo. na moje ok masz tryb awaryjny i modzone w tabeli błedów.
Witam ponownie. Po wielu nieudanych próbach znalezienia winnego problemu poprostu go olałem. I tak Sprinter jezdzil czasami łapał tryb awaryjny az niedawno całkowicie stanął na trasie. Okazało się że żywot skończyła pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie na nową samochód od około 3 tygodni pracuje bez zarzutow i nie pojawiają się żadne błędy.
Panowie znalazłem tłumaczenie kodów błędów ale niestety po niemiecku P025113 Das Bauteil Mengenregelventil hat einen elektrischen Fehler. Es liegt eine Unterbrechung vor. Nie bardzo wiem o który zawór chodzi . P246309 Der Rußgehalt des Dieselpartikelfilters ist zu hoch. Es liegt ein Bauteilfehler vor. Ten błąd mówi chyba o zapchanym DPF , błąd ten jest...
Sterownik założyłes nowy czy używany. Sterowniki są dosyć awaryjne.
witam Mercedes Sprinter 313 cdi 2007. Kody bledow w sterowniku p0105 (cisnienie atmosferyczne miedzy component B5/1 oraz component N3/9 nieprawdziwe) oraz p2514(podgrzewacz odmy - linia sygnalowa zaklucona) brak mocy itp. po urochomieniu silnika czujnik cisnienia doladowania pokazuje cisnienie przez okolo 10 sek a potem 0.8bara niezaleznie od faktycznego...
Do mersedesa 313 włożyłem silnik 311 samochód odpalił tylko chodzi w trybie awaryjnym. Komputer odczytuje brak czujnika temperatury paliwa, eletryczne zawór odcinający i zawór wyłączenia sekcji pompy wysokiego ciśnienia. Po prostu tego nie ma przy temu silniku w jaki sposób wyeliminować te elementy żeby komputer ich nie odczytywał i nie wchodził w tryb...
No z tymi korektami to fakt jest dziwnie. Niby wszystko gra a po korektach widac ze sie nie rowna. Po pracy silnika nie da sie tego zauwazyc. Ogolnie gdyby nie tryb awaryjny to nic bym nie zauwazyl.
Witam zacznę od początku W trasie zapaliła się kontrolka EDC i silnik wrzucił tryb awaryjny (rozpędza się max do 60h/godz i klekocze jak stary diesel). Ponieważ była niedziela a ja 250km od domu postanowiłem się jakoś dokulać. Zdziwiło mnie, gdy nagle kontrolka EDC się wyłączyła i wszystko wróciło do normy. Po 15 km znów tryb awaryjny. W poniedziałek...
Nie spotkalem sie jeszcze z wymianą filtra dpf ze wzgledu na to zeby nie dalo sie go wypalic - druga procedura jest zawsze skuteczna pod warunkiem, ze czujniki temperatury sa sprawne. Akurat tu piszemy o Sprinterze - przy dużym stopniu zanieczyszczenia nie jest możliwe wejście w procedurę wypalania wg wymogów fabrycznych gdyż silnik od razu wchodzi...
https://obrazki.elektroda.pl/5086550000_... Witam, mam problem ze sprinterem 313cdi 2007 rok, a mianowicie wpada w tryb awaryjny na postoju lub powyzej 2600 obr(nie zawsze) błędy które mu towarzyszą to zbyt niskie napięcie na czujnikach, moje zapytanie czy jest jakiś przekaźnik sterujący napięciem lub główna wiązka do tych czujników...
2,2 CDI rozsypał się i to doszczętnie korbowód wyszedł bokiem i stwierdziłem że nie ma sensu wydawać 5 tyś na taki silnik jak można wydać 2000 i mieć silnik bezproblemowy w 2,2 cały czas coś się działo w ciągu roku 2 razy poleciały wtryski a to nie mały koszt, w tym zwykłe wtryski zwykła pompa mam nadzieje ze będzie mniej awaryjny
Witam. W Sprinterze 3.0 CDI V6 miga cały czas check engine, tryb awaryjny jedzie tylko do 3 tys. obrotów, oczywiście turbo nie dmucha. Nie notuje żadnych błędów.
Wiem na pewno ze błędy w silniku spowodują przejście skrzyni w tryb awaryjny (nie będzie pracować w automacie). Tak wiec skup się na naprawie ASR, a skrzynia pewnie się sama naprawi.
Witam, znowu mam problem ze Sprinterem CDI 2002 skrzynia Sprintshift. Mianowicie przy ruszaniu z miejsca do przodu czy do tyłu telepie całym samochodem i dosłownie zrywa przyczepność tylnej osi. Nie da się delikatnie ruszyć z miejsca, tak jakby sprzęgło za szybko dociskało tarczę czy coś takiego. Co zrobiłem, zdjąłem skrzynię, wymieniłem centralny wysprzęglik,...
Witam Kto wie gdzie przyczyna ? - proszę pisać. Artykuł dotyczy problemu ze sprinterem 906 - model 319 cdi - rok 2011 Naprawiam sprintera w którym jest uaktywniony tryb awaryjny po podłączeniu kompa błąd - stały p11d300 the signal voltage of component b60/4 exhaust back pressure sensor is too high nie idzie wykasować błędu auto muli nie chce jechać...
Witam pomocy ten sam problem tylko że mam automat 316- 2,7dci jak włącze silnik i zapale to idzie jak burza 10 km i tryb awaryjny byłem u wielu mechaników fachowców wszyscy czujnik przepływomierz kupiłem trzy nowe i to samo to mówili że taki czujnik pod ciśnienia jeszcze to kupiłóem nowy i dalej trochę jedzie i znowu muł ja juz nie wiem miedzy czasie...
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
no właśnie ja też nie widzę u mnie pokazuje na euroscan bo ten się łączy tylko świece żarowe bo są walnięnte ale niema to nic do rzeczy i właśnie ten błąd jako nieznany i numer 5123 na cdif2 jest to samo nie wiem czy czasem nie jest to błąd pompy tam jest bosch i różnie może to być auto czasem tydzień jeździ i jest ok a czasem parę razy na dzień wchodzi...
Witam Panowie proszę o pomoc bo już sobie nie radzę Mam Mercedesa Sprintera 319 z 2014 roku Po przejechaniu max 30 km ginie mi moc Włącza się tryb awaryjny i nie można normalnie jechać Wyskakuje jeden błąd Zbyt wysoka mieszanka paliwowa Podlanczany był komputer podczas spadku mocy i co najśmieszniejsze wszystkie parametry w normie Pomoże ktoś ??
Witam. Sprawdź szczelność całego układu dolotowego oraz ciśnienie doładowania podczas jazdy. Ubytek powietrza (niedoładowanie) powoduje wchodzenie w tryb awaryjny (to tak dla ochrony środowiska :D )
Oba błędy 2624 2626 świadczą o DPF i powodują przejście sterownika w tryb awaryjny - max 3000obr. i brak ładowania turbiny - jedziesz żółwiem. 1436 to chyba od klimatyzacji i nie powoduje utraty mocy. 99% to DPF, jednak trzeba to potwierdzić dokładną diagnostyką. Często same numery błędów nie mówią wszystkiego.
Nie, nie mają tak ustawione. Jedź na diagnostykę. Podejrzewam, że przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.
2359-1 charge pressure control too low boot pressure mam taki blad 906 sprinter 2006 rok 2.2cdi euro 4 silnik 646 315 - dwie turbiny po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo ,jednak dla przykladu powiem ze mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego auto po wymianie silnika ,turbiny...
Witam wszystkich i z góry sorki ze może się powtarzam ale już nie mam siły.Problem jest taki po usunięciu dpf i wykasowaniu go ze softu wszystko było do czasu w pożądku w trakcie jazdy czasami wyskakiwał błąd i wchodził w tryb awaryjny ale po przekluczeniu stacyjki było wszystko dobrze,aż tu nagle bez żadnych objaw weszedł w tryb awaryjny i jest zamulony...
no niby tryb awaryjny ale on sie rozpędza do 70-80 bardzo dynamicznie a potem lipa
Nic z takiej jazdy nie będzie. Bardzo szybko przejdzie w tryb awaryjny z uwagi na nieprawidłowe wartości ciśnienia z czujnika różnicowego. Prościej wyjąc filtr i ocenić go naocznie. Można również przelać go wodą z węża i zobaczyć, czy jest przelot. Można przy okazji wypłukać go karszerem w obu kierunkach. P.S.: 3000 tys to TRZY MILIONY. I ty jeszcze...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
Witam ponownie, Do tej pory kontrolki się nie zapalały,stało się to pierwszy raz. Byłem u elektryka,podłączył kompa niby czujnik ciśnienia oleju,na razie wykasował błędy,po przejechaniu 100 km nie zapalaja się. W sprinterze 2,9tdi mam jeszcze jeden problem,czasami po zgaszeniu auta jeszcze chodzi i wchodzi w tryb awaryjny edc, a po 10 km gaśnie tryb...
sprinter awaryjny moduł awaryjny oprawa awaryjny mercedes sprinter schemat sprinter
napęd faac740 instrukcja dedra rezonator kwarcowy 16mhz
autocad mechanical komin wyciek
Pominięcie falownika w pompie Grundfos MAGNA UPE 40-120/F Faun śmieciarka – błąd 38, CAN-bus timeout, diagnostyka i naprawa