Witam. Stary Sprinter (1999r). Tryb awaryjny. Nie łączy się z komputerem. Czy ma ktoś pomysł co może mu dolegać?.Pozdrawiam.
Sterownik założyłes nowy czy używany. Sterowniki są dosyć awaryjne.
Który to rocznik? Bo w 2007 zmieniono silnik z 646 na 651. Działają „zdziebko” inaczej ;)
Wygląda na zwarcie 5v na jednej lini zasilania 1611-002 Supply voltage 1 of sensors- Voltage is too low. może ten czujnik doładowania ma zwarcie ,albo szukaj przetartej wiązki
Zworka neutralizuje czujniki zużycia klocków - nie włącza się kontrolka zużycia.
Nie, nie mają tak ustawione. Jedź na diagnostykę. Podejrzewam, że przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.
Masz wywaloną połowę tablicy błędów wraz z dpf.
Wiązka sprawdzona ,błąd można wykasowac,po wykasowaniu na postoju błąd się nie pojawia ale wystarczy kawałek ruszyć i wskakuje ponownie.
Kolego wrzuć pompę ze starego tą z czujnikiem bo to jest główny problem trybu awaryjnego. Czujnik temp.paliwa olej bo bez niego będzie zasuwał. A
Ustalę kod błędu, ale to raczej nie jest przyczyną, usuną wyciek i może błąd zginie, bardziej mnie interesuje reszta punktów czego mogę się złapać żeby ta moc wróciła, żeby nie wymienić pół auta. Podpowiedz mi chociaż czy rzeczywiście po założeniu nowego EGR trzeba w serwisie mu wgrać/przypisać nowe wartości skoro założyłem identyczny EGR. Dodam że...
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinter 212d, brak kierunkowskazów jak i awaryjnych, zostały wymienione przekaźniki pod kierownicą na nowe, żarówki też są wszystkie takie jak powinny być i wszystkie są dobre. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
poczytaj listę błędów tryb awaryjny może spowodować kilkanaście usterek
Witam, mam ten sam problem, sprinter na postoju łapie 4 błędy i brak mocy, czasami jak dam mu miedzy 3000-4000 tys obrotów to po chwili łapie błędy i tryb awaryjny, czy udało wam się rozwiązać problem ?
witam jak poradziłeś sobie z tą usterka ponieważ mam to samo w moim MB sprinter
U siebie w sprinterze też mam problem ze skaczącym ciśnieniem w układzie CR, i wymiana zaworu M-prop na pompie nie pomogła, a wtrysków nie sprawdzałem, tak więc u siebie też podejrzewam wtryski. Co prawda mam inny silnik ( om642)
Witam mam sprintera 411 2,2 CDI wchodzi w tryb awaryjny (3000obrotów).Na diagnostyce pokazuje mi sterownik świec żarowych czy to może być ta przyczyna że wchodzi w tryb awaryjny.
Sprawdź szczelność układu sterowania podciśnieniowego, może być nieszczelny i dlatego wchodzi w modus awaryjny
Panowie znalazłem tłumaczenie kodów błędów ale niestety po niemiecku P025113 Das Bauteil Mengenregelventil hat einen elektrischen Fehler. Es liegt eine Unterbrechung vor. Nie bardzo wiem o który zawór chodzi . P246309 Der Rußgehalt des Dieselpartikelfilters ist zu hoch. Es liegt ein Bauteilfehler vor. Ten błąd mówi chyba o zapchanym DPF , błąd ten jest...
DZIĘKI SPRAWDZĘ POZDRAWIAM
Sprawdź układ sterowania podciśnienia, jest prawdopodobnie nieszczelny i elektronika idzie w tryb awaryjny
Witam. Mam sprintera 316 2016r. Ten sam problem od roku! Miesiąc temu jak wskoczył w awaryjny to już z niego nie wyszedł. Ale to była inna przyczyna. Byłem w serwisie MB kazali wymienić czujnik ciśnienia doładowania i ustawić sztangę przy gruszce w turbinie.. Wcześniej też wymieniony został kolektor z uszczelnieniami. Wymienilem jak sugerował serwis....
Witam! Mam dziwny przypadek z Mercedesem Sprinterem 2015r., a mianowicie przestał mi działać przycisk od świateł awaryjnych, zamykania wewnątrz, oraz ASR, szukałem po bezpiecznikach, lecz wszystkie wyglądają na całe. Czy miał ktoś podobny problem i udało mu się go rozwiązać?
EGR do regeneracji Dodano po 1 EGR do regeneracji
A jeszcze mam jedno pytania . Czy to normalne że w trybie awaryjnym napięcia na elektrozaworach sie wogóle nie pojawia ?
jeszcze nie robiłem pomiaru kompresji niewiwm czy to jest sens bo ten silnik ma przejechane tylko 4000mil kupiłem z rozbitka a kody błędów są czterech wtrysków p0266 p0269 p0263 p0272 wychodzi na to że jest nie taki zapłon albo jak został przegrzany to wpadł w tryb awaryjny
Zajrzeć to sobie można do ... , trzeba jeszcze wydzielić / po kolorach/ z wiązki te przewody , odciąć na przodzie i tyle , przeprowadzić bay - passy lub poszukać przetarcia /przywarcia i je naprawić! Trochę się trzeba pobrudzić.
Nikt nie pomorze w temacie skrzyni?
swiatła awaryjne nie działają, myslę ze to brak masy, tz nie umieszczenie na kolumnie kierowniczej, Jedyna masa która tam się błąka przy tego rodzaju pracach to masa do sygnału dźwiękowego. Nie ma osobnej masy masy dla świateł awaryjnych.
Jak w temacie merc sprinter 212 2,9 wywala nie znany błąd 5123 i pracuje w tybie awaryjnym niewiem zbytno o co chodzi z tym błędem zdaje mi się że to błąd pompy
Strasznie gniją te sprintery
sprawdz parametr wysterowania elektrozaworów od turbo. na moje ok masz tryb awaryjny i modzone w tabeli błedów.
Witam ponownie. Po wielu nieudanych próbach znalezienia winnego problemu poprostu go olałem. I tak Sprinter jezdzil czasami łapał tryb awaryjny az niedawno całkowicie stanął na trasie. Okazało się że żywot skończyła pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie na nową samochód od około 3 tygodni pracuje bez zarzutow i nie pojawiają się żadne błędy.
Jeżeli w czasie jazdy to może być sygnalizacja zaciągniętego hamulca awaryjnego(ręcznego).
Witam wszystkich Mój problem polega na chwilowym braku mocy w czasie jazdy czyli jakies 1, 2,3, sekundy odcięcie i znów normalna jazda. Zdarz się to raz na 10km albo z 5razy na 10 km a nawet raz na 100km.Samochod to Sprinter 311 cdi 2,2 2005 r Wymieniona została turbina razem z gruszka, zawór podciśnienia sterujący nią. Komputer nie zapisał żadnego...
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
a temat skonczy sie na wymianie skrzyni, przerabiany temat i w vito i sprintshifcie w sprinterze.
exhaust back pressure sensor is too high Podane jak na tacy. Jakiej pomocy oczekujecie? wymieniłem czujnik na EGR zadnych zmian. A w jakim celu jeżeli można wiedzieć?
Nie przełącznik zespolony tylko włącznik awaryjnych!! Kiedy on właśnie w nim siedzi... ;-) http://autodetale.pl/product-pol-1412-Pr...
Witam, sprinter 906 2.2cdi 511, auto po kolizji, uszkodzony mechanicznie - rozgnieciony egr. Wymieniłem na używany, sprawny, ale kontrolka od silnika mruga nadal i brak mocy, Czy egr trzeba adaptować? Poza egr wymieniane było również servo i pompa hamulcowa, na desce świeci teraz chyba wszystko... esp trakcja abs, czy to może mieć związek z tym że silnik...
Cześć Wtryski właśnie zrobiłem. Egr-u nie mogę wyciągnąć rozruszałem go pod silnikiem już chodzi może nie bardzo delikatnie ale silnik umie go zamknąć i otworzyć. A z odpalaniem dalej ten sam problem. Dodano po 4 Zauważyłem że jak odepnę egr też fajnie odpala czyli po prostu nie ma problemu z odpalaniem w trybie awaryjnym.
Witam, szkoda ze nikt nie miał podobnego przypadku zaoszczedziło by mi czasu. Przyczyną był luźny waż który dotykał wiązki od potenciometra pedału gazu, przynajmniej od czasu przymocowania weża problem ustąpił. Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem.
Kolega zrobił Sprintera ? Tez mam podobny przypadek , poszukuje informacji
DPF wyłączony programowo - żadnych zmian. Nadal widoczny błąd p0101. Po odpaleniu silnika check mruga cały czas. Auto w trybie awaryjnym max 3000 rpm. Macie jakiś pomysł?
Potrzebny schemat elektryczny silnika 3.0 V6 180koni do sprintera. Wyskakuje mi błąd silnik wchodzi w tryb awaryjny a na komputerze pokazuje że jest za niskie napięcie 5V na czujniku. Czujnik poziomu oleju jest ok. Wiązka także. To musi być jakiś czujnik inny powiązany zasilaniem.
2,2 CDI rozsypał się i to doszczętnie korbowód wyszedł bokiem i stwierdziłem że nie ma sensu wydawać 5 tyś na taki silnik jak można wydać 2000 i mieć silnik bezproblemowy w 2,2 cały czas coś się działo w ciągu roku 2 razy poleciały wtryski a to nie mały koszt, w tym zwykłe wtryski zwykła pompa mam nadzieje ze będzie mniej awaryjny
Sterownik wykrył usterkę i jest w trybie awaryjnym. Skrzynia automatyczna?
No z tymi korektami to fakt jest dziwnie. Niby wszystko gra a po korektach widac ze sie nie rowna. Po pracy silnika nie da sie tego zauwazyc. Ogolnie gdyby nie tryb awaryjny to nic bym nie zauwazyl.
Z tym ciśnieniem to musiał bym podpiąć DAS do swojej 211, i sprawdzić, lecz z wolnym czasem u mnie ciężko. W zależności od wersji 190 czy 220 koni ciśnienie będzie różne, w wersji 190 koni sprinter w 906 było około 2 bar
Witam mam problem z mercedesem sprinterem 906 519cdi 3.0 v6 z 2010 roku ,od zakupu jest w trybie awaryjnym , w samochodzie została zregenerowana turbina wraz z aktuatorem oraz został wymieniony przepływomierz ale bez rezultatu nadal wyświetla błedy , 108c, 108d , oraz P101 - przepływomierz nieprawidłowy sygnał , tych dwóch nie mogę rozkodować , blędy...
Sprawdzić przekaźnik od awaryjnych ewentualnie wymienić skrzynkę bezpieczników.
Sprawdź czy gdzies nie zaśniedziała w lampie najczęściej tylnej. Zastanów się: jak by coś zaśniedziało w tylnej lampie - to chyba reszta by świeciła? Mam problem z prawym kierunkiem Ja to bym zaraz sprawdził, jak awaryjne działają. Bo inny problem jest, jak nie działa tylko kierunkowskaz, a inny jak nie działa kierunkowskaz i awaryjne. Atego 815 Kolego:...
Wymontuj skrzynkę bezpiecznikową z pod kierownicy. Można ją rozebrać, przypaliły ci się styki, oczyść delikatnie i będzie śmigać. Główną uwagę zwróć przy przełączniku świateł awaryjnych, tam często nie łączy.
Cyt."Urządzenie produkowane przez nasza firmę jest uzupełnieniem urządzeń diagnostycznych (KTS,Uni Check itp.) ,które służą tylko do ustalenia co jest zepsute w samochodzie,nastaw podstawowych,kodowania itp. a prawie w żadnym wypadku nie pozwalają na awaryjne odpalenie (np. Sprinter,Vito) czy całkowite pozbycie sie immo (np. Passat B6). " Nasz sprzęt...
Witam, w tym przypadku, jakby przełącznik świateł nie pomógł, to w drugiej kolejności należy sprawdzić wiązkę elektryczną z tyłu pod zderzakiem (oczywiście chodzi o sprintera busa) . W okresie zimowym bardzo często to właśnie w niej robi się zwarcie, sól robi swoje, a kable są w tej wiązce bardzo słabo zabezpieczone. Wydaje mi się nawet że tą wiązkę...
Witam. Plus bez stacyjki jest na wylaczniki swiatel awaryjnych. Moze tedy droga do szukania usterki.Jakieś przywarcie. Pozdrawiam
Jak sie pali ABS to na 95% włącznik stopu blaszka sie łamie częsta usterka tam raczej nic więcej sie nie psuje chyba że auto było bite od strony ABS'U a co do serwisów to potwierdziłeś moje zdanie. Sprzęgło po wymianie pompy wspomagania skrzyni można spróbować samemu odpowietrzyć trzeba włączyć zapłon naciskać hamulec i zmieniać biegi do góry a potem...
zdecydowanie auto w najlepszym stanie- rozejrzyj sie za dobrym ducato- tanszy w serwisie i niekoniecznie awaryjny.
Dziś poproszono mnie o pomoc w bardzo podobnym przypadku. Mercedes Sprinter 2.5 D. Szybko migające światła awaryjne i kierunkowskazów około 180 - 190/min . Po zdemontowaniu panelu sterowania pod kierownicą dostałem sie do układu sterującego. Drut oporowy o którym wspomina P. Foryszewski w moim przypadku został zastąpiony przez elektryka samochodowego...
A co my możemy myśleć? Odpowiedz sobie sam na to pytanie: miałeś podobny problem, a przyczyna była całkowicie inna. Lista możliwych błędów powodujących przejście silnika w pracę awaryjną obejmuje prawie sto pozycji! Nie napisałeś jaki konkretnie błąd znaleziono - na jakiej podstawie mamy Ci udzielić porady?? Spadek ciśnienia doładowania może mieć różne...
To stary, klasyczny układ - możesz wpiąć się zarówno przy przełączniku kierunkowskazów jak i przy włączniku awaryjnych. Kolory takie jak w większości Mercedesów z tego okresu: czarno-zielony i czarno-biały.
Witam. Sprawdź szczelność całego układu dolotowego oraz ciśnienie doładowania podczas jazdy. Ubytek powietrza (niedoładowanie) powoduje wchodzenie w tryb awaryjny (to tak dla ochrony środowiska :D )
Witam, czy udało się wam rozwiązać problem? Mam takie same objawy, trzeba zrobić adaptację przepływomierza i przez miesiąc lub dwa jest dobrze i po tym czasie przechodzi w tryb awaryjny. Przepływomierz nowy Bosch 0281002978, dolot szczelny,
witam Mercedes Sprinter 313 cdi 2007. Kody bledow w sterowniku p0105 (cisnienie atmosferyczne miedzy component B5/1 oraz component N3/9 nieprawdziwe) oraz p2514(podgrzewacz odmy - linia sygnalowa zaklucona) brak mocy itp. po urochomieniu silnika czujnik cisnienia doladowania pokazuje cisnienie przez okolo 10 sek a potem 0.8bara niezaleznie od faktycznego...
Porównaj sobie za ile kupisz takie ducato, albo doblo do sprintera i wtedy wszelkie argumenty znikają. Robotę zrobi tą samą, a specjalnie bardziej awaryjny też nie będzie.
Witam! I my się zastanawiamy ostatnio nad vitkiem:) Byliśmy kilka oglądać i jeżeli chodzi o korozje to według mnie jak w każdym aucie, zdarzał sie egzemplarz zadbany, konserwowany z 98 i zero rdzy, był z 2003 gdzie jakiej kol wiek konserwacji na pewno nie widział i blacha do roboty. Co do silników jak i awaryjnością to tez słyszałem różne opinie.Jedni...
witam Panowie doszliscie co było przyczyna? ja mam wycietego dpf-a (z mapa) wszystko chodzilo jak w zegarku, pojawil sie tryb awaryjny mechanik stwierdzil ze komp padl wymienilem koniec koncow okazalo sie ze modul SAM padl, wymienilem tryb awaryjny zniknal ale od tego momentu auto buczy, na postoju na biegu jałowym po minucie przestaje ale jak tylko...
Ktoś mi powiedział że jak zmienię olej to powinno przestać. Bzdura. Silnik wchodzi w tryb awaryjny. Dlaczego? Diagnoza komputerem odpowie na to pytanie.
Prawdopodobnie tryb awaryjny. Podepnij go pod Star Diagnozę i się dowiesz wszystkiego.
Dwa miejsca, sama pucha lub wyłącznik. Bez pomiarów nie dojdziesz. Ewentualnie podmiana na próbę. Dodano po 2 Prześwietl jeszcze masę na puchę bezpieczników, porządną żarówką, najlepiej H4, H7 lub H1. Dodano po 40 Awaryjne działają bez problemów?
Zawór gaszący a zawór immobilizera to dwie różne rzeczy w tej pompie (wyjątkowo), rzeczywiście immobilizer może tam występować. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia pompy z zaworem immobilizera. https://obrazki.elektroda.pl/8582523700_... Przy zaworze gaszącym jest dźwignia, po jej pozycji widać czy zawór się nie zablokował: u góry - praca,...
https://obrazki.elektroda.pl/5086550000_... Witam, mam problem ze sprinterem 313cdi 2007 rok, a mianowicie wpada w tryb awaryjny na postoju lub powyzej 2600 obr(nie zawsze) błędy które mu towarzyszą to zbyt niskie napięcie na czujnikach, moje zapytanie czy jest jakiś przekaźnik sterujący napięciem lub główna wiązka do tych czujników...
Witam Panowie proszę o pomoc bo już sobie nie radzę Mam Mercedesa Sprintera 319 z 2014 roku Po przejechaniu max 30 km ginie mi moc Włącza się tryb awaryjny i nie można normalnie jechać Wyskakuje jeden błąd Zbyt wysoka mieszanka paliwowa Podlanczany był komputer podczas spadku mocy i co najśmieszniejsze wszystkie parametry w normie Pomoże ktoś ??
Wiem na pewno ze błędy w silniku spowodują przejście skrzyni w tryb awaryjny (nie będzie pracować w automacie). Tak wiec skup się na naprawie ASR, a skrzynia pewnie się sama naprawi.
Jeżeli nie ma zaworu to masz sterowanie ciśnieniowe(mniej awaryjne),często się zdarza przycinanie na klapie turbiny lub łopatkach (przy zmiennej geometrii).
Rozrzad jest okej.Dowiedzialem sie ze auto nie jest w trybie awaryjnym bo wkreca sie normalnie do 4 tys.1,2,3 bieg jest normalnie a 4 i 5 nie ma siły .
Witam ponownie, Do tej pory kontrolki się nie zapalały,stało się to pierwszy raz. Byłem u elektryka,podłączył kompa niby czujnik ciśnienia oleju,na razie wykasował błędy,po przejechaniu 100 km nie zapalaja się. W sprinterze 2,9tdi mam jeszcze jeden problem,czasami po zgaszeniu auta jeszcze chodzi i wchodzi w tryb awaryjny edc, a po 10 km gaśnie tryb...
Ktore auto bedzie lepszym wyborem ? Sprinter 2.2 cdi czy lt 35 2.5 tdi . Prosze o wypowiedzi co w ktorym modelu jest najbardziej awaryjne.
Witam wszystkich . Posiadam mercedesa sprinter 518 2009r z silnikiem 3,0 i automatyczna skrzynia biegów. Od pewnego czasu mam problem który polega na tym iż : Jadąc autem auto jest bardzo dynamiczne i żywe , przyspieszenie i reakcja na pedał gazu jak najbardziej odpowiednia co za tym idzie i skrzynia ładnie pracuje wrzuca i zrzuca biegi . Lecz od pewnego...
w trybie awaryjnym i jest to prawdopodobnie przez ten czujnik sprzęgła zacznij od diagnostyki komputerowej i określenia faktycznego problemu.
Dziękuje za odpowiedz. Problem mam taki że brak kierunkowskazów i awaryjnych zapala się tylko kontrolka przy liczniku. Wymiana elektroniki w skrzynce bezpieczników pod kierownicą nic nie daje. Wycieraczki i spryskiwacze chodzą. (zauważyłem że są sterowane z tego samego modułu co kierunkowskazy) Więc to nie to. walcze już kilka dni.
Witam. Sprinter 906 2013r 313CDI OM651 Delphi CRD3.20. Silnik ciągle w trybie awaryjnym. Sterownik zaraz po włączeniu zapłonu łapie błąd P047128 - czujnik ciśnienia spalin (offset sygnału jest poza dopuszczalnym zakresem). W parametrach, na włączonym zapłonie, wartość tego ciśnienia to 500hPa. Inne czujniki pokazują poprawnie wartość ciśnienia atmosferycznego....
Powiem wam co było bo sprawdziłem wszystko autko teraz jak nowe turbina się przycinała brudna była i automatycznie w tryb awaryjny to ze tnie odczytał nawet na ułamek sekundy . Dałem do regeneracji i jak ręką odjął wywalało komputer
Sprinter 906 / Crafter podgrzewane fotele. Witam. Posiada ktoś info, jak dołożyć podgrzewanie foteli w sprinterze 906 / crafterze? Posiadam już panel awaryjnych z włącznikami grzania foteli, ale nie wiem, czego szukać dalej. Pewnie trzeba moduł dodatkowy, ale nie potrafię znaleźć do tego modelu. Słyszałem, że może być np. z W211, ale pewności nie mam....
Witam Jakis czas temu wymieniona była uszcelka pod głowica od tej pory samochod nie reaguje na gaz chodzi w trybie awaryjnym, podlaczylem go pod komputer i pokazuje blad czujnika cinienia w rurze dolotowej, gdzie szukac tego czujnika?
Podobny problem występuje w IVECO w Silnikach F1C z z filtrem cząstek stałych DPF. Problem polega na tym, że wypalanie z pomocą kompa nie zawsze jest skuteczne, owszem komputer po wypaleniu pokazuje np. 1gram/cm a auto nie ma mocy i wchodzi w tryb awaryjny.To jest podobnie jak opisuje Gerri w mercedesach. Czujnik różnicowy ciśnienia na filtrze wejście...
Witam, mam próśbę w temacie ww. Posiadam od nie dawna Sprintera W903 311CDI z 2001 r. Przestały działać kierunki i tylko kierunkowskazy (wycieraczki działają, awaryjne również). W ostatnim czasie, zostały wymienione tylne lampy na ledowe, ale zanim doszły rezystory, przestały działać migacze (poprzednie lampy były za duże, nie mieściła się tablica rej.)....
to może być zapamiętany błąd w sterowniku możesz spróbować odłaczyć aku na parę minut (u kolegi to pomagało tyle że w sprinterze) albo wykasować błędy kompem dodam że kolega miał podobny problem i radził sobie w ten sposób tyle że przyczyna była wiadoma (olej wypluwany przez turbinę) czy to była jedyna przyczyna tego nigdy się nie dowiedzieliśmy bo...
Witam mam problem ze sprinterem 313 ... Zaczęło sie od problemu z brakiem mocy, silnik chodził w trybie awaryjnym , (przejechałem nim tak z 7 tys) usterką była przepalona ścieżka w komputerze oraz zaworek sterujący turbiną (pod filtrem powietrza ) Po zlutowanie ścieżki i wymianie zaworka dynamika się polepszyła (turbo zaczeło chodzić ) . ale sprinterek...
Diagnostykę robiłeś ? bo auto przechodzi jakby na tryb awaryjny( obroty dochodzą do 2tys i zaczyna klekotac, brak mocy) nie pasuje raczej do problemów z ABS.
jak mam zabrać się do naprawy. Proszę o pomoc. przecież masz napisane powyżej jak się zabrać do naprawy. Silnik jest w trybie awaryjnym, a zanim się zabierzesz za sprawdzanie połączeń elektrycznych, sprawdź to wszystko o czym pisaliśmy parę linijek wyżej.
Witam przywieźli takiego sprintera brak reakcji skrzyni .Auto trochę rozbebeszone .inny licznik ,emulator rygla. W blokach w starce po ruchu biegami np z P na N i D zadane przez lewarek się zmieniają ,ale są tam dwie wartości skrzyni nazwy nie pamiętam są to wartości które powinna skrzynia zmienić ale są na P.Czy to wina sterownika brak błędów nie jest...
Włącznik działa a i przerywacz tyka też . ale to tylko jak wezme zasilanie +12 kablem na przekaznik przy listwie bezpieczników . Tak to bez kabla tyknie raz i kontrolka sie zaswieci i zero reakcji poza tym. Dodano po 6 Z czego leci zasilanie na przekazniki pod listwą bezpieczników ? Dodano po 14 Awaryjne tez tak samo
Witam , auto pracuje nie równo, Po wciśnięciu raptownie gazu wchodzi w tryb awaryjny. Po przekręceniu zapłonu wszystko wraca do normy.Cały czas świeci kontrolka EDC. Po ściągnięciu wtyczki z zaworu na pompie wysokiego ciśnienia ( 2piny) auto odpala i pracuje ( nadal nie równo) Czy ktoś ma jakiś pomył , co z tym zrobić?
Ja mam inne zapatrywanie na ten problem. Patrzycie na skutki, a tu chodzi o przyczyny. Najprawdopodobniej wspomniany błąd powoduje przejście silnika w tryb awaryjny czego pierwszym skutkiem jest po prostu wyłączenie turbiny w celu ograniczenia mocy i zapobiegnięcie uszkodzeniu silnika. Nie mam aktualnie dostępu do opisu błędów MB Sprintera, ale prawdopodobnie...
Zamykam temat. Problem okazał się dużo bardziej nietypowy. Otóż mój mechanik próbował wymienić świece żarowe. Jedna mu się urwała, ale postanowił się nie przyznać (skoro i tak nie działała), wiec ją zostawił. Ta urwana świeca robiła gdzieś zwarcie na silniku i pojawiały się takie błędy na kompie. Po naprawie urwanej świecy żarowej wszystko wróciło do...
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
Witam Problem z sprinterem 2.9 TD. Auto zapali na wolnych chodzi, ale jak się jedzie, czy też na luzie przekroczy strzelam 3 tyś obrotów(nie ma obrotomierza) to zapala się czerwona kontrolka EDC i silnik gaśnie, po odpaleniu jest to samo. Sterownik wyłącza zasilanie na elektrozawór pompy wtryskowej tylko dlaczego?? Błąd jaki się pojawia to 1622-Elektrozawór...
Witam kolegę, mam ten sam podnośnik. Mam kilka pytań do ciebie, mianowicie: sterowanie awaryjne przy wyłączonym silniku, pompa ręczna. U mnie wszystkie funkcje działają, oprócz obniżania. Nie wiem, może coś robię źle. Potrzebuję porady od ciebie, jak to działa u ciebie. Mój nr 607372169.
Witam! Taki transformator niezbyt się nadaje do Twojego celu (zwłaszcza rozruch sprintera będzie grozić uszkodzeniem), a ponadto chyba nie wiesz, co policzyłeś. Jeśli moc transformatora jest 260VA, to znaczy, że przy 14V będzie Ci dawać ok. 20A - więc mostek na 300A jest "za duży" - i to ponad 10 razy. Uzwojenie wtórne dla prądu 20A wystarczy 4 - 5mm2....
Posiadam podnośnik koszowy, który przestał podnosić główne ramię. Wszystko działało, miałem wyprostowane wzdłuż dachu sprintera ramię nad tarasem i wysiadłem na dach tarasu. Po powrocie do kosza, nie działało podnoszenie głównego ramienia. Awaryjnie go opuściłem. Poziom jest, kontrolka się pali, wszystkie pozostałe funkcje działają. Reaguje na włącznik,...
awaryjny sprinter moduł awaryjny oprawa awaryjny zmywarka awaryjny
bezpieczniki octavia uszczelka podgrzewacza pasek rozrząd citroen
prostownik ideal sharp lodówka
Bojler elektryczny 120L włączony bez wody - co robić? Podłączenie kabli do głowicy UNITRA MDS 432