Witam, sprinter 906 2.2 cdi 313 biturbo 2008r zaczal ciężko palic na zimnym, przy jeździe na luzie skacza obroty, wlacza się tryb awaryjny. Błedy 2043-001, 0105-002, 0105-008, 2136-004, 1611-002, pojawiają się po ruszeniu, bledy diagnozowane launchem, czy ktoś pomoze gdzie szukac?
a temat skonczy sie na wymianie skrzyni, przerabiany temat i w vito i sprintshifcie w sprinterze.
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
Potrzebny schemat elektryczny silnika 3.0 V6 180koni do sprintera. Wyskakuje mi błąd silnik wchodzi w tryb awaryjny a na komputerze pokazuje że jest za niskie napięcie 5V na czujniku. Czujnik poziomu oleju jest ok. Wiązka także. To musi być jakiś czujnik inny powiązany zasilaniem.
Witam. Mam problem z kierunkowskazami w sprinterze. Szybko migają ale awaryjne chodzą ok. Trochę szukałem i znalazłem temat. Przy okazji wykorzystam tamte porady. Skrzynkę ze sterownikiem dostałem od znajomego. Sterownik był już u jakiegoś magika który drut oporowy na płytce zamienił na zwykły drut miedziany. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć jaki powinien...
Nie przełącznik zespolony tylko włącznik awaryjnych!! Kiedy on właśnie w nim siedzi... ;-)
Witam, mam problem- sprinter 906 2.2 cdi 313 biturbo silnik 646. Wczesniejsza historia auta nieznana, po zakupie pojawil sie problem z doladowaniem, zbyt niskie cisnienie i wpadał w tryb awaryjny po ok 10sekundach ładowania, niezależnie czy załadowany czy pusty, pod większą czy mniejszą górkę- wystarczyło co 7 sekund puscic pedał gazu i było ok, nie...
Witam zacznę od początku W trasie zapaliła się kontrolka EDC i silnik wrzucił tryb awaryjny (rozpędza się max do 60h/godz i klekocze jak stary diesel). Ponieważ była niedziela a ja 250km od domu postanowiłem się jakoś dokulać. Zdziwiło mnie, gdy nagle kontrolka EDC się wyłączyła i wszystko wróciło do normy. Po 15 km znów tryb awaryjny. W poniedziałek...
Jeżeli w czasie jazdy to może być sygnalizacja zaciągniętego hamulca awaryjnego(ręcznego).
Witam forumowiczów. W moim sprinterze aby włączyć 1 i 2 bieg muszę B do siebie ciągnąć lewarek. Pod samochodem gdy ręką odciągam linkę wtedy nie ma problemu . Ale nie jestem pewien czy regulacja jest jakaś od środka samochodu ? Może ktoś wie bo jeśli tak to chyba trzeba rozebrać osłony kokpitu środkowego. Już zacząłem to robić ale nie mogę odnaleźć...
ok, dzieki, zaczne od filtra paliwa bo i tak wyglada nieciekawie ale dzisiaj rano chcialem pokazac problem kumplowi i problemu nie bylo przez kilka chwil a pozniej znow sie pojawil. Juz wiem ze bledy beda ale z innej beczki bo obroty ma limitowane do 3 tys co chyba oznacza ze jest w trybie awaryjnym. Chcialem sprawdzic turbo ale na jego miejscu jest...
To stary, klasyczny układ - możesz wpiąć się zarówno przy przełączniku kierunkowskazów jak i przy włączniku awaryjnych. Kolory takie jak w większości Mercedesów z tego okresu: czarno-zielony i czarno-biały.
Witam, mam problem se swoim sprinterem 2.9. auto zaczyna wpadać w wibracje, drżenie podczas obciązenia silnika tzn przy dynamicznym przyspieszaniu w okolicach skrzyni przenaszacej sie na cala karoserie. Dodam że nie dzieje się to przy delikatnym wciśnięciu gazu. Moja historia jest dość długa więc lepiej jak zaczne od początku. Zaczęło się od wtrysków...
Witam Czy moze ktoś pomóc wyskoczył taki bład 2548 (autocom) Siłownik zaworu przepustnicy krotko-okresowe znoszenie sygnału -bład stały. Elem błąd P0638 Obwód nastawnika przepustnicy . P1955 nieznany diagnostyczby kod problemu Błąd kasuje się na chodzącym silniku auto ma moc i wszystko ok. Wraca po zgaszeniu silnika, po odpaleniu zapala się check i...
Witam, sprinter 906 2.2cdi 511, auto po kolizji, uszkodzony mechanicznie - rozgnieciony egr. Wymieniłem na używany, sprawny, ale kontrolka od silnika mruga nadal i brak mocy, Czy egr trzeba adaptować? Poza egr wymieniane było również servo i pompa hamulcowa, na desce świeci teraz chyba wszystko... esp trakcja abs, czy to może mieć związek z tym że silnik...
Witam przywieźli takiego sprintera brak reakcji skrzyni .Auto trochę rozbebeszone .inny licznik ,emulator rygla. W blokach w starce po ruchu biegami np z P na N i D zadane przez lewarek się zmieniają ,ale są tam dwie wartości skrzyni nazwy nie pamiętam są to wartości które powinna skrzynia zmienić ale są na P.Czy to wina sterownika brak błędów nie jest...
Witam. Sprinter 906 2013r 313CDI OM651 Delphi CRD3.20. Silnik ciągle w trybie awaryjnym. Sterownik zaraz po włączeniu zapłonu łapie błąd P047128 - czujnik ciśnienia spalin (offset sygnału jest poza dopuszczalnym zakresem). W parametrach, na włączonym zapłonie, wartość tego ciśnienia to 500hPa. Inne czujniki pokazują poprawnie wartość ciśnienia atmosferycznego....
Chciałbym do tego tematu coś dodać, po pierwsze nie należy się na sto procent sugerować że błąd który jest pokazywany przez urządzenie diagnostyczne jest faktycznie dany element uszkodzony, wiem to z doświadczenia. Szczególnie tego typu błędy występują w motor-elektronik i w ABS. Raz miałem podobny przypadek, winą był nieszczelny układ podciśnienia...
Prawdopodobnie tryb awaryjny. Podepnij go pod Star Diagnozę i się dowiesz wszystkiego.
Nie, nie mają tak ustawione. Jedź na diagnostykę. Podejrzewam, że przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.
Witam wszystkich . Chcialem zapytac , poniewaz mam problem ze sprinterkiem 311Cdi , bylem juz u kilku mechanikow i kazdy rozklada rece - mianowicie problem polega na tym , ze jadac na kazdym biegu z dodaną stopniowo spokjna iloscia gazu ,wszystko jest ok po czym dodajac gazu zdecydowanie wiecej ,autko przechodzi w tryb awaryjny (odlacza turbine) lub...
Ktoś mi powiedział że jak zmienię olej to powinno przestać. Bzdura. Silnik wchodzi w tryb awaryjny. Dlaczego? Diagnoza komputerem odpowie na to pytanie.
Witam , auto pracuje nie równo, Po wciśnięciu raptownie gazu wchodzi w tryb awaryjny. Po przekręceniu zapłonu wszystko wraca do normy.Cały czas świeci kontrolka EDC. Po ściągnięciu wtyczki z zaworu na pompie wysokiego ciśnienia ( 2piny) auto odpala i pracuje ( nadal nie równo) Czy ktoś ma jakiś pomył , co z tym zrobić?
Witam, czy udało się wam rozwiązać problem? Mam takie same objawy, trzeba zrobić adaptację przepływomierza i przez miesiąc lub dwa jest dobrze i po tym czasie przechodzi w tryb awaryjny. Przepływomierz nowy Bosch 0281002978, dolot szczelny,
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy Dosyć powszechny problem w silnikach 651. Luzują się szpilki mocujące kolektor (albo urywają) Pojawiają się błędy i motor wchodzi w tryb awaryjny.
Zacznę jeszcze raz. Mam Sprintera 515 CDI i po przejechaniu 1000 km od zakupu (z drugiej ręki) zaczęły się problemy z brakiem mocy. Wymienione zostały już wszystkie możliwe części tzn EGR, przepływomierz, regenerowane turbiny, czujnki (wszystkie) kupa kasy poszła w auto. Czujniki podmieniałem ze sprawnego sprinterka tego samego modelu (pedał stopu i...
Witam mam problem ze sprinterem 313 ... Zaczęło sie od problemu z brakiem mocy, silnik chodził w trybie awaryjnym , (przejechałem nim tak z 7 tys) usterką była przepalona ścieżka w komputerze oraz zaworek sterujący turbiną (pod filtrem powietrza ) Po zlutowanie ścieżki i wymianie zaworka dynamika się polepszyła (turbo zaczeło chodzić ) . ale sprinterek...
Hej koledzy i koleżanki. Problem taki, Sprinter przyjechał z Deutchland z uwalonym wtryskiem sterującym który był wymieniony na nowy ,posiada podobno od anglika czujnik albo coś od prędkości i głupoty pokazuje na prędkościomierzu.Ale cały myk polega na tym że wywala dwa błędy p1625 tzn lampka MIL i ten nieszczęsny błąd p1351. Na postoju jak mu się da...
Cześć Wtryski właśnie zrobiłem. Egr-u nie mogę wyciągnąć rozruszałem go pod silnikiem już chodzi może nie bardzo delikatnie ale silnik umie go zamknąć i otworzyć. A z odpalaniem dalej ten sam problem. Dodano po 4 Zauważyłem że jak odepnę egr też fajnie odpala czyli po prostu nie ma problemu z odpalaniem w trybie awaryjnym.
Cześć jedzie gdzieś do 3000tys na każdym biegu czyli pracuje w tzw trybie awaryjnym. 3 tysiące tysięcy to jest TRZY MILIONY. To na pewno nie jest tryb awaryjny. zamieniłem przepływki w aucie jest ta nowego typu nr: A645090004880 Natomiast założyłem na podmianę taką starego typu: A6510900148 Części i ich zamienności nie dobiera się na podstawie numeru...
witam w sprinterku 316 automat 7G z 2013 roku nie mogę przełączyć wybieraka biegów z pozycji P tylko awaryjnie, pokazuje błąd sterownika wybieraka, podłążylem drugi kompletny wybierak i to samo. jakieś pomysły?
Nie radze grzebac i odcinac czegos ,czego nie jest sie pewnym dla danego samochodu.Widze ze jest o nowy samochod (nie znam sie na tym konkretnym modelu),ale nie wolno odcinac byle czego.Moze to spowodowac błedy odczytane przez moduł zarzadzajacy badz kalkulator silnika i puzniejsze zapalanie sie kontrolki autodiagnostyki i przejscie samochodu w tryb...
Witam. Plus bez stacyjki jest na wylaczniki swiatel awaryjnych. Moze tedy droga do szukania usterki.Jakieś przywarcie. Pozdrawiam
Witam, mam próśbę w temacie ww. Posiadam od nie dawna Sprintera W903 311CDI z 2001 r. Przestały działać kierunki i tylko kierunkowskazy (wycieraczki działają, awaryjne również). W ostatnim czasie, zostały wymienione tylne lampy na ledowe, ale zanim doszły rezystory, przestały działać migacze (poprzednie lampy były za duże, nie mieściła się tablica rej.)....
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinterem 515 2,2 CDI 2008r. dwie turbiny. Po pierwszym odczytaniu błędów: - 2011 - Miernik masy powietrza, zbyt duży przepływ, - 2633 - Czujnik MAF; przesunięcia sygnału, - 2359 - Ciśnienie turbodoładowania; niskie ciśnienie. Wymieniłem przepływomierz, zrobiłem adaptację i skasowałem błędy. Po jeździe próbnej okazuje...
Witam wszystkich, mam na warsztacie sprintera jak w temacie i mam nietypowy problem z którym nie mogę sobie poradzić. Jak włączę zapłon to kierunki i awaryjne działają jak trzeba, po zapaleniu silnika kierunkowskazy przestają migać tylko świecą ciągle i awaryjne też. Po zgaszeniu silnika znowu wszystko wraca do normy. Dałem już na próbę drugie manetki,...
brawo, zakupilem rowniez z zatartym ,po wymianie silnika ,jednak 2359-1 charge pressure control too low boot pressure po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo , mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego turbiny zdrowe egr czyszczony ,czujniki pokazuja warosci po przekroczeniu 50km.h...
Witam wszystkich . Posiadam mercedesa sprinter 518 2009r z silnikiem 3,0 i automatyczna skrzynia biegów. Od pewnego czasu mam problem który polega na tym iż : Jadąc autem auto jest bardzo dynamiczne i żywe , przyspieszenie i reakcja na pedał gazu jak najbardziej odpowiednia co za tym idzie i skrzynia ładnie pracuje wrzuca i zrzuca biegi . Lecz od pewnego...
A co my możemy myśleć? Odpowiedz sobie sam na to pytanie: miałeś podobny problem, a przyczyna była całkowicie inna. Lista możliwych błędów powodujących przejście silnika w pracę awaryjną obejmuje prawie sto pozycji! Nie napisałeś jaki konkretnie błąd znaleziono - na jakiej podstawie mamy Ci udzielić porady?? Spadek ciśnienia doładowania może mieć różne...
witam Więc tak strony prawa/lewa są na oddzielnym obwodzie i oddzielnym bezpieczniku i mają oddzielne zasilanie na wejście bezpiecznika z wyłącznika zespolonego . Na jednym styku wyjściowym z wyłącznika nie ma napięcia . Spryskiwacz szyby nie działa także z winy wyłącznika . Włącznik awaryjnych też ledwo się trzyma i działa ...także kupuję nowy zestaw...
Witam Kto wie gdzie przyczyna ? - proszę pisać. Artykuł dotyczy problemu ze sprinterem 906 - model 319 cdi - rok 2011 Naprawiam sprintera w którym jest uaktywniony tryb awaryjny po podłączeniu kompa błąd - stały p11d300 the signal voltage of component b60/4 exhaust back pressure sensor is too high nie idzie wykasować błędu auto muli nie chce jechać...
2359-1 charge pressure control too low boot pressure mam taki blad 906 sprinter 2006 rok 2.2cdi euro 4 silnik 646 315 - dwie turbiny po wlaczeniu silnika nie widze aby pracowala dzwigienka na turbo ,jednak dla przykladu powiem ze mam do dyspozycji drugiego identycznego sprintera w ktorym tez nie zaobserwowalem tego auto po wymianie silnika ,turbiny...
Pękające kolektory to zmora silników 651 - ale (o ile pamiętam) były wprowadzone do użytku tak gdzieś w 2011. Ale rzeczywiście - dziura w kolektorze ssącym zakłócała pracę całego systemu uzdatniania spalin i motor najczęściej przechodził w pracę awaryjną. Jeżeli nieszczelność jest spora i "zakidane" olejem są elementy w pobliżu to sugeruję uszkodzenie...
Jak sie pali ABS to na 95% włącznik stopu blaszka sie łamie częsta usterka tam raczej nic więcej sie nie psuje chyba że auto było bite od strony ABS'U a co do serwisów to potwierdziłeś moje zdanie. Sprzęgło po wymianie pompy wspomagania skrzyni można spróbować samemu odpowietrzyć trzeba włączyć zapłon naciskać hamulec i zmieniać biegi do góry a potem...
witam posiadam sprintera 2,9 95r ostatnim czasy zapala mi sie kontrolka od poziomu oleju po zapaleniu sie kontrolki auto wchodzi w tryb awaryjny, po chwili kontrolka gaśnie i wszystko jest w porządku. Przypuszczam ze coś jest z instalacja bo stan oleju jest pełen. Potrzebował bym schemat albo chociaź miejsce usytułowania czujnika poziomu oleju bo niewidze...
Witam Problem jest z automatyczną skrzynią biegów w Sprinterze 315cdi z 2007r. Samochód jeżeli jest zimny to jedzie przerzuca biegi lecz trochę je przeciąga, im bardziej sie zagrzeje tym gorzej z do momentu gdy skrzynia przechodzi w tryb awaryjny i auto jeździ tylko na jednym biegu rozpędza sie tylko do 70 nie zmienia biegów tip tropnikiem tez sie nie...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi. Samochod przejeżdza w granichach 15 tyś. na miesiąc, oleje zmieniane co mniej więcej 8-10 tyś. Olej to mobil delvac półsyntetyczny. Na silnik szkoda mi juz nerwów (co 5 20-30 tyś km wymiana uszczelek pod wtryskiwaczami a tam sruby malutkie wiec latwo przekręcić, zatarcie na 2 tłoku,...
Witam! Posiadam Sprintera 213CDI z 2004 roku, jest to wersja osobowa wyposażona w webasto, 2 klimatyzacje, lodówka, instalacja 230V itd. Problem jest tego typu, że po 2 godzinach pracy lodówki (6A mierzone cengami), stanie na awaryjnych też 2 godziny czy webasto odpalone przez podobny czas to pada akumulator już wymieniony na nowy Bosha 100Ah i nie...
Witam wszystkich i z góry sorki ze może się powtarzam ale już nie mam siły.Problem jest taki po usunięciu dpf i wykasowaniu go ze softu wszystko było do czasu w pożądku w trakcie jazdy czasami wyskakiwał błąd i wchodził w tryb awaryjny ale po przekluczeniu stacyjki było wszystko dobrze,aż tu nagle bez żadnych objaw weszedł w tryb awaryjny i jest zamulony...
Witam Problem z sprinterem 2.9 TD. Auto zapali na wolnych chodzi, ale jak się jedzie, czy też na luzie przekroczy strzelam 3 tyś obrotów(nie ma obrotomierza) to zapala się czerwona kontrolka EDC i silnik gaśnie, po odpaleniu jest to samo. Sterownik wyłącza zasilanie na elektrozawór pompy wtryskowej tylko dlaczego?? Błąd jaki się pojawia to 1622-Elektrozawór...
Witam. Mam ze Sprinterem następujący problem. Otóż po włączeniu świateł pozycyjnych świecą się wszystkie kierunkowskazy (nie migają a świecą), natomiast bez włączania świateł pozycyjnych, po włączeniu któregokolwiek z kierunkowskazów, migają światła awaryjne. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam. Damian.
Potrzebuje pomocy, mam sprintera 313 z 2000r. ze skrzynią sprint shift ( manualną 6 biegową sterowaną automatycznie) po wymianie oleju u mechanika wlał jakiś półsyntetyczny ATF Total skrzynia ciężko przerzuca biegi szarpie i w ogóle nie ma wstecznego biegu. Przed wymianą był wsteczny tylko zdecydowałem się na wymianę ponieważ podczas jazdy skrzynia...
witam Mercedes Sprinter 313 cdi 2007. Kody bledow w sterowniku p0105 (cisnienie atmosferyczne miedzy component B5/1 oraz component N3/9 nieprawdziwe) oraz p2514(podgrzewacz odmy - linia sygnalowa zaklucona) brak mocy itp. po urochomieniu silnika czujnik cisnienia doladowania pokazuje cisnienie przez okolo 10 sek a potem 0.8bara niezaleznie od faktycznego...
Witam, znowu mam problem ze Sprinterem CDI 2002 skrzynia Sprintshift. Mianowicie przy ruszaniu z miejsca do przodu czy do tyłu telepie całym samochodem i dosłownie zrywa przyczepność tylnej osi. Nie da się delikatnie ruszyć z miejsca, tak jakby sprzęgło za szybko dociskało tarczę czy coś takiego. Co zrobiłem, zdjąłem skrzynię, wymieniłem centralny wysprzęglik,...
Witam serdecznie, mam problem z Sprinter 312d z 99r. Dwa lata temu miałem awarie tego samochodu, po ponad 2 miesiącach odwiedzania różnego rodzaju magików okazało się że padł immobilizer co powodowało że samochód nie chciał odpalić. Immo zostało usunięte. Samochód odpalał. Oczywiście wszystkie teorie że pompa, nastawnik itp zostały obalone. Po tym incydencie...
Witam mam problem z moim sprinterem 311cdi z 2008 roku auto bylo po wypadku wiec wyjalem silnik naprawilem to co trzeba i wrzucilem silnik z powrotem auto odpalilo ale tylko na chwilke i to raczej w trybie awaryjnym bo rzucalo nim i pedal gazu nie reagowal.Auto tak jakby chcialo odpalic ale nie chce,nie chce nawet na plaku chodzic tzn czasami zalapie...
Witam, Sprinter 213 2.2 16V CDI (906) / 95kW / 2143cm3 / 2010r. / chyba nie ma BlueTEC (nie jestem pewien!) Kody usterek: P061B - moduł obliczenia momentu obrotowego - usterka wewnętrzna, sygnał powyżej dozwolonej wartości granicznej; P060F - moduł temperatury cieczy chłodzącej - usterka wewnętrzna, anormalny sygnał; Samochód ciężko pali, przechodzi...
Witam Panowie proszę o pomoc bo już sobie nie radzę Mam Mercedesa Sprintera 319 z 2014 roku Po przejechaniu max 30 km ginie mi moc Włącza się tryb awaryjny i nie można normalnie jechać Wyskakuje jeden błąd Zbyt wysoka mieszanka paliwowa Podlanczany był komputer podczas spadku mocy i co najśmieszniejsze wszystkie parametry w normie Pomoże ktoś ??
Witam, mam problem ze sprinterem 313cdi 2007 rok, a mianowicie wpada w tryb awaryjny na postoju lub powyzej 2600 obr(nie zawsze) błędy które mu towarzyszą to zbyt niskie napięcie na czujnikach, moje zapytanie czy jest jakiś przekaźnik sterujący napięciem lub główna wiązka do tych czujników z foto ? A i czasami jeszcze pojawi się błąd od położenia pedału...
Witam ponownie. Po wielu nieudanych próbach znalezienia winnego problemu poprostu go olałem. I tak Sprinter jezdzil czasami łapał tryb awaryjny az niedawno całkowicie stanął na trasie. Okazało się że żywot skończyła pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie na nową samochód od około 3 tygodni pracuje bez zarzutow i nie pojawiają się żadne błędy.
NO ale na pocieszneie to sterownik jest przypisamy do immo tzn. tego czarnego pudełka z tylu za licznikem :!: No i ten kluczyk (tzn. transponder), ale jak ktoś ma stardiagnisis to wszystko można :?: :lol: chyba nawet odpalic sprinta na tryb awaryjny a to już coś :?: a i tak nalepszy jest spsób stefanka :!: garażyk, nie chwalić się ile kosztował,pamiętaj...
Cyt."Urządzenie produkowane przez nasza firmę jest uzupełnieniem urządzeń diagnostycznych (KTS,Uni Check itp.) ,które służą tylko do ustalenia co jest zepsute w samochodzie,nastaw podstawowych,kodowania itp. a prawie w żadnym wypadku nie pozwalają na awaryjne odpalenie (np. Sprinter,Vito) czy całkowite pozbycie sie immo (np. Passat B6). " Nasz sprzęt...
zimne luty skrzynki bezpiecznikowej kolumny kierowniczej. wydaje mi sie ze to nie tu problem , kierunki dzialaly dopoki nie podlaczalem nowej lampy i wtedy cos sie zrobilo ze swieca a nie mrygaja ( lewy i prawy ) awaryjne chodza wydaje mi sie ze to wina przerywacza od kierunkow skoro awaryjne sa sprawne
Witam. Mam taki problem: Bieg jałowy, luz. Naciskam na pedał przyśpieszenia a silnik nie wchodzi od razu na obroty, tylko ma ok 2 sekund zwłoki. W czasie jazdy podobnie. Po prostu nie ma żadnej reakcji ze strony silnika. Po tych dwóch sekundach silnik normalnie sie wkręca i ma moc. Potencjometr gazu działa prawidłowo, przy pełnym wciśnięciu sterownik...
Witam wszystkich. Mam następujący problem. Mesiek Został przerobiony z automatu na manual. Problem polega na tym że komputer przełącza sie w tryb awaryjny, na wolnych obrotach chodzi nierówno i obroty nie przekraczaja 3,5 tyś na biegu jałowym i ok. 3tyś podczas jazdy. Jeden z mechaników stwerdził że komputer "nie widzi skrzyni". Jakieś tam błędy znalazł...
Witam Jakis czas temu wymieniona była uszcelka pod głowica od tej pory samochod nie reaguje na gaz chodzi w trybie awaryjnym, podlaczylem go pod komputer i pokazuje blad czujnika cinienia w rurze dolotowej, gdzie szukac tego czujnika?
Witam. Sprawdź szczelność całego układu dolotowego oraz ciśnienie doładowania podczas jazdy. Ubytek powietrza (niedoładowanie) powoduje wchodzenie w tryb awaryjny (to tak dla ochrony środowiska :D )
Witam auto sprinter 2,2 cdi 2007r. 315 (model906)-sprężarka dwustopniowa. Błąd- ciśnienie doładowania przekroczona dolna granica regulacji. W okolicy 2500obr. słychać syczenie tak jakby powietrze doładowane uciekało, szczelność całego dolotu sprawdzona jest ok, bączki przy turbinie ok, kierownice powietrza na turbinie chodzą luźno nie zacierają się....
Sprawdź układ sterowania podciśnienia, jest prawdopodobnie nieszczelny i elektronika idzie w tryb awaryjny
witam, a czym sie komunikował z kalkulatorem ten diagnosta, skoro sam chodził a mu nalistwie pokazuje 0, skoro kolego pytasz to trans-serwis odpowiedział , większej bzdury nie mogli wymodzić :), na rozruchu jest min 250 bar, skoro przelewa mocno to pewnie przyciety wtrysk?, lub sterowanie , a kolego motoria troszke pokory ,pomyśl jak nie maciśnienia...
Witam Jak CDI gaśnie przy wysokich obrotach to na 90% zawór regulacji ciśnienia magistrali jest przytkany i ciśnienie przekracza max i samochod jest gaszony awaryjnie a jak ciężko pali to któryś wtrysk padł albo ze dwa przeważnie. Nie musisz juz jechać do ASO.
Dziękuje za odpowiedz. Problem mam taki że brak kierunkowskazów i awaryjnych zapala się tylko kontrolka przy liczniku. Wymiana elektroniki w skrzynce bezpieczników pod kierownicą nic nie daje. Wycieraczki i spryskiwacze chodzą. (zauważyłem że są sterowane z tego samego modułu co kierunkowskazy) Więc to nie to. walcze już kilka dni.
witam mam problem z kierunkowskazami bo i lewy i prawy pulsuje bardzo szybko tak jakby spalila sie zarowka a swiatla awaryjne pulsuja normalnie sprawdzalem zarowki i sa ok tzn 21w
Wypalanie zostaje uruchamiane przez sterownik okresowo - to nie jest tak, że powinno się wypalać cały czas. W momencie uruchomienia procedury zostaje zwiększona dawka wtryskiwanego paliwa, załączają się świece żarowe i zmniejsza się ilość dostarczanego do cylindrów powietrza. Takie wypalanie trwa ok. 10- 20 minut. Zapamiętany błąd z niskiego ciśnienia...
I co nikt nie wie co go boli? dodam jeszcze ze wczesniej przed tymi wtryskami jak bylo dobrze to czasami zdarzylo mi sie ze w trakcie jazdy zblokowalo silnik jak by nie dostal paliwa.Auto jest w trybie awaryjnym blond P1354.instalacja sprawdzona czujnik walka wymieniony i nic prosze o pomoc.
witam w takim autku się nie myje silnika jak sie nie umie kolego pod aku masz główny komputer zalałeś go i teraz masz problem tylko warsztat z dobrym sprzetem do odblokowania komputera teraz wszedł ci w tryb awaryjny wiec nie pójdzie więcej jak 90 i tak sie dziwie ze idzie 97-99. znajdz sobie fachowca z kompem i kasuj błedy
Jak w temacie merc sprinter 212 2,9 wywala nie znany błąd 5123 i pracuje w tybie awaryjnym niewiem zbytno o co chodzi z tym błędem zdaje mi się że to błąd pompy
Do CDI? W miejsce czego ma ten manometr zamontować? Żeby mu po chwili wywaliło błąd i sterownik zaczął pracować w trybie awaryjnym? Od tego tam jest czujnik ciśnienia doładowania i ma być sprawny. Znowu zaczynasz, jak z tym drągiem od łopaty? Co to jest tekalon? Slangu się czepiałeś, więc go nie używaj.
Nie spotkalem sie jeszcze z wymianą filtra dpf ze wzgledu na to zeby nie dalo sie go wypalic - druga procedura jest zawsze skuteczna pod warunkiem, ze czujniki temperatury sa sprawne. Akurat tu piszemy o Sprinterze - przy dużym stopniu zanieczyszczenia nie jest możliwe wejście w procedurę wypalania wg wymogów fabrycznych gdyż silnik od razu wchodzi...
Witam ponownie, Do tej pory kontrolki się nie zapalały,stało się to pierwszy raz. Byłem u elektryka,podłączył kompa niby czujnik ciśnienia oleju,na razie wykasował błędy,po przejechaniu 100 km nie zapalaja się. W sprinterze 2,9tdi mam jeszcze jeden problem,czasami po zgaszeniu auta jeszcze chodzi i wchodzi w tryb awaryjny edc, a po 10 km gaśnie tryb...
Włącznik działa a i przerywacz tyka też . ale to tylko jak wezme zasilanie +12 kablem na przekaznik przy listwie bezpieczników . Tak to bez kabla tyknie raz i kontrolka sie zaswieci i zero reakcji poza tym. Dodano po 6 Z czego leci zasilanie na przekazniki pod listwą bezpieczników ? Dodano po 14 Awaryjne tez tak samo
Wiem o tym już kolego bo bawiłem się czujnikiem ciśnienia doładowania i łapał tryb awaryjny nie tylko przy zapalaniu ale też na wolnych obrotach co mnie zdziwiło a była tylko jedna para diod zenera ale ja wszystko robię na wyłączniki więc ominę to ale muszę bardzo ostrożnie z tym ciśnieniem na listwie postępować. A taka ciekawostka na marginesie czujnik...
Witam pomocy ten sam problem tylko że mam automat 316- 2,7dci jak włącze silnik i zapale to idzie jak burza 10 km i tryb awaryjny byłem u wielu mechaników fachowców wszyscy czujnik przepływomierz kupiłem trzy nowe i to samo to mówili że taki czujnik pod ciśnienia jeszcze to kupiłóem nowy i dalej trochę jedzie i znowu muł ja juz nie wiem miedzy czasie...
Witam Zacnych Techników W Rzeszowie byłem w 3 miejscach na kompie i wszedzie rozkladali rece i poddawali sie. Problem: Tryb awaryjny zaraz po uruchomieniu, podczas wrzucenia biegu jałowego lub podczas przekroczenia prędkości 80 km/h jadąc bez ładunku. Po wyłączeniu silnika, odczekaniu paru sekund (charakterystyczny klik) i ponownym włączeniu auto moc...
Jeżeli nie ma zaworu to masz sterowanie ciśnieniowe(mniej awaryjne),często się zdarza przycinanie na klapie turbiny lub łopatkach (przy zmiennej geometrii).
Jak sam przeczytałeś - błędny sygnał na przewodzie LIN. Otóż kabelek, który jeszcze niedawno prowadził z alternatora na kontrolkę w liczniku został zastąpiony prze przewód komunikacyjny LIN (Local Interconnect Network) przez który następuje komunikacja sterownika silnika z alternatorem. Komunikacja odbywa się w obie strony - sterownik silnika może również...
sprawdz przewody podcisnien, i kable/piny, czy intercooler jest szczelny i jak dmucha turbina. pojawil mi sie ten sam problem w sprinterze, ktory stal bardzo dlugo w naprawie blacharskiej, w jej trakcie zmienil wlasciciela (tzn.ja go kupilem) zrobilem porzadek z blacharka i po odpaleniu i jezdzie probnej okazalo sie, ze auto odcina przy 3400RPM, mialem...
Samochód jeździ ponownie. Jest jednak kłopot- po odebraniu z naprawy ( wymiana sterownika silnika oraz całej pompy wtryskowej) dobrze było przez jakieś 15km, teraz chodzi chyba w trybie awaryjnym i nie ma mocy. Ma ktoś jakieś pomysły co mu może być? Wtrysk sterujący ma oporność około 125-130ohm, nie dymi, przemyłem czujnik ciśnienia bez rezultatu. Po...
Sterownik wykrył usterkę i jest w trybie awaryjnym. Skrzynia automatyczna?
swiatła awaryjne nie działają, myslę ze to brak masy, tz nie umieszczenie na kolumnie kierowniczej, Jedyna masa która tam się błąka przy tego rodzaju pracach to masa do sygnału dźwiękowego. Nie ma osobnej masy masy dla świateł awaryjnych.
2,2 CDI rozsypał się i to doszczętnie korbowód wyszedł bokiem i stwierdziłem że nie ma sensu wydawać 5 tyś na taki silnik jak można wydać 2000 i mieć silnik bezproblemowy w 2,2 cały czas coś się działo w ciągu roku 2 razy poleciały wtryski a to nie mały koszt, w tym zwykłe wtryski zwykła pompa mam nadzieje ze będzie mniej awaryjny
DPF wyłączony programowo - żadnych zmian. Nadal widoczny błąd p0101. Po odpaleniu silnika check mruga cały czas. Auto w trybie awaryjnym max 3000 rpm. Macie jakiś pomysł?
Sterownik założyłes nowy czy używany. Sterowniki są dosyć awaryjne.
właśnie znalazłem instrukcję do sprintera z której wynika że kontrolka o której pisałem powyżej oznacza uszkodzenie systemu ASR. Co prawda w instrukcji jest napisane również że możliwa jest utrata mocy silnika przy podobnych usterkach, ale czy to możliwe że ASR wpływa na takie działanie skrzyni tzn uruchomienie trybu awaryjnego ? W załączniku screen...
Witam Panowie ! Mam problem z MB Sprinter 906 313cdi z 2010r . Auto chodzi tylko w trybie awaryjnym . Miga kontrolka check engine . W sterowniku po podpięciu Texy wyskakują dwa błędy P025113 i P246309 . Niestety texa nic nie podaje czego one dotyczą . Pomoże ktoś w odnalezieniu znaczenia tych kodów ? Pozdrawiam
Witam, mam pytanie odnośnie ominięcia absu i kontroli w komputerze. Czy istnieje taka możliwość. Wymienialem most w starym był ABS a w nowym już nie. Mechanik który to zmieniał stwierdził, że po prostu nie będę miał ABS na którym mi średnio zależało. Teraz po odpaleniu i przejechaniu kilometra auto przechodzi jakby na tryb awaryjny( obroty dochodzą...
Dwa miejsca, sama pucha lub wyłącznik. Bez pomiarów nie dojdziesz. Ewentualnie podmiana na próbę. Dodano po 2 Prześwietl jeszcze masę na puchę bezpieczników, porządną żarówką, najlepiej H4, H7 lub H1. Dodano po 40 Awaryjne działają bez problemów?
Nie wiem jak w dostawczych, ale np. w Actrosach albo Axorach można podmienić i auto będzie jechać, ale nie tak jak powinno. Należy zakodować sterownik do reszty sterowników. To jeszcze zależy od czego ten sterownik, np. ABS/ASR w Actrosie jest na jednym sterowniku, sterowanie silnika na osobnym, sterowanie skrzynią na osobnym itd. Podam jeszcze jeden...
Witam! Wiem że odkopuję temat ale mam pewien problem otóż spinter 2.2 Cdi jest po wymianie skrzyni ze sprintshifta na manual i chodzi niestety w trybie awaryjnym i jest to prawdopodobnie przez ten czujnik sprzęgła. Pin 2 i 9 jest już podłączony i tylko że w czujniku zostały dwa wolne piny ponieważ jest on 4 pinowy. Jakie kable jeszcze powinny do niego...
Zamykam temat. Problem okazał się dużo bardziej nietypowy. Otóż mój mechanik próbował wymienić świece żarowe. Jedna mu się urwała, ale postanowił się nie przyznać (skoro i tak nie działała), wiec ją zostawił. Ta urwana świeca robiła gdzieś zwarcie na silniku i pojawiały się takie błędy na kompie. Po naprawie urwanej świecy żarowej wszystko wróciło do...