Proszę bardzo [url=http://www.jimasek.elektroda.eu/?q=...
Jaki kod błędu?
Co do EBS do sprawdzenia czujnik ABS lewy/tył ,sprawdzenie koła fonicznego lewy/tył (czy proste,nie ma ubytku zębów itp.),luzów na łożysku w tym kole.Jeżeli wszystko będzie sprawne ,ustawić min. szczelinę czujnika ABS i wykonać jazdę próbną powyżej 20 km/h. Pozostałe błędy to brak ,lub zakłócenie komunikacji CAN pomiędzy sterownikami EBS ,VECU ,ASTRONIC...
Ja bym na początek tak zrobił zasilanie puścił na krótko z akumulatora do cewki i jak odpali to już wystarczy poszukać błędu.
zrób z 10 km i błąd pokaże.
A jednak jest: - sygnał prędkości pojazu, z ABS do sterownika silnika - sygnał redukcji momentu obrotowego z ABSu do sterownika silnika (występuje gdy ABS realizuje kontrolę trakcji / ESP) - niekiedy wystęuje sygnał "rough road" czyli "wyboistej drogi" z ABS do sterownika silnika, uzywany m.in przez algorytm detekcji wypadania zapłonów.
Bo ten typ tak ma.Tam parametry są tylko przyzwoite bo jest nawet wykres.A w zamku to co tam może być?Kabelki w drzwiach lub switche w zamkach.
Kolego ten podpis pod nickiem do czegoś zobowiązuje, więc zmień go nie wprowadzając ludzi w błąd.
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
A jaki błąd zapisał się w sterowniku silnika?
Wymiana NOX1 https://obrazki.elektroda.pl/3289320000_... https://obrazki.elektroda.pl/5314190300_... https://obrazki.elektroda.pl/5517421200_...
Byłem u mechanika, rozruszał jedną z tych gruszek z przodu silnika - pomogło na chwilę Dobry był. A pomiar podciśnienia,? Sprawdzenie czy cięgno geometrii porusza się w całym zakresie bez zacięć? Sprawdzenie odczytu z czujnika położenia? Bez tego to tylko wróżka pomoże .
Miałem taki błąd związany z kontrolką check, przyczyną były zimne luty na płycie zegarów (złącze), kontrolka raz działała, raz nie, sterownik za każdym razem pokazywał błąd obwodu
Upierasz się bo widzisz błąd w module a tak niedawno dla C0561 ASO stwierdziło wiązkę pedału przyśpieszenia i co ty na (Koszt to 1200zł). Dla tego błędu też jest – niestabilne napięcie systemu (czyli styki zazwyczaj). Może wiązka koło amora z tyłu przetarta. błąd wcale nie musi oznaczać problemów z hamulcem elektrycznym, w tym celu skorzystać z innego...
Nie wiem jaki wpływ na zachowanie się silnika w oplu mają wskazania drugiej sondy lambda, bo w mojej corolli razej takiego wpływu nie zauważyłem. Ja w sytuacji autora tematu sprawdziłbym co się nie podoba sterownikowi benzynowemu, szczególnie wtedy gdy jest zimny: - jak wyglądają korekty paliwowe długa, a szczególnie krótka, - jak wygląda wtedy wykres...
Brak wymiany oleju w silniku wraz z filtrem to duży błąd po zakupie.
Czyli co dalej błędem sypie, możesz sprawdzić http://astra-3.pl/porada-astra-h-sprawdz... . Gdzie wysłałeś sterownik i jakie koszty.
Ten błąd to skutek złej pracy silnika a nie przyczyna.
Kolego przez ten otwór nic nie może zasysać to jest tylko odprężenie membrany odmy ... Ta pokrywa jest niestety wadliwa i będzie generować błąd nieszczelnego dolotu ...
No to pozostaje jeszcze przejrzeć wiązki w przelotkach między drzwiami a karoserią ,często tam łamią się przewody i to po stronie kierowcy (wiadomo dlaczego...) Posprawdzane bezpieczniki piszesz że ok zasilanie jest,trzeba by jeszcze sprawdzić masę może tam jest przyczyna. Posiadam schemat szyb , lecz do Astry F i nie wiem czy u kolegi będzie tak samo...
witam nie wiem skąd mógł się wziąć błąd 41 w tym programie skoro takiego wogóle w nim nie ma. Sprawdzałem w swoim. Skąd masz ten program? błąd 31 jest i się wszystko zgadza 00031Driver Airbag ignition circuit---resistance too high POZDRAWIAM
http://www.opel-scanner.com/forum/index.... Obwód przekaźnika rozrusznika. Jaki sprzęt, taka diagnoza.:D
pojemnosc , kod silnika?
uszkadzały się
błąd 014100 Musisz ten błąd przeczytać jakimś innym sprzętem
To pewnie stary błąd był, wywalić i olać skoro się nic nie świeci.
Trzeba zrobić sterownik lub cala pompę, jeśli się odkleja tranzystor to błędu może nie być.
A sprawdź kolor oleju.
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
Witam.Wyciąg sterownik ściąg tylną przykrywkę jest podklejona ale dasz rade - zimne luty,przerabiałem to kilka razy. Pozdrawiam
usterka usunieta. radio gra az miło.
Ja poprawiałem styk fajka->świeca, były tam spadki i dokładnie ten błąd. ASTRA J A17DTJ.
Witam , często pęka metalowa podkładka pod przegubem napędowym zewnętrznym i jej części przyklejają się do magnetycznej strony łożyska w pieście (tej odczytywanej przez czujnik ) lub ją uszkadzają . Ściągnij przegub napędowy zewnętrzny i zobacz powierzchnię magnetyczną łożyska piasty .
Wygląda na uszkodzony przepływomierz , więc w zasadzie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie , ale żeby być pewnym trzeba po prostu podłożyć nowy i sprawdzić czy działa .
Brak reakcji, to padający CIM. Pierwszy błąd, sprawdź przepływomierz.
Witam. Mam taki sam problem z moją astrą błąd P0171 i takie same objawy. jak poradziłeś sobie z usunięciem tej usterki.
Jeszcze coś mi się rzuciło na oczy, że to błąd zaworu jakiegoś. To jest błąd zbyt niskiego ciśnienia.
Tylko tyle znalazłem na forum Opla: U1510 00 (K9 Body Control Module) LIN Bus 1 Lost Communication With Device 0 (B67 Ultrasonic Intrusion Sensor) (K33 HVAC Control Module) LIN Bus 1 Lost Communication With Device 0 (A26 HVAC Control)
Masz stały plus na przekaźniku i plus po stacyjce?
Witam! też miałam problem z twinportem w astrze.Odwiedzałam różnych mechaników każdy sugerował zmianę kolektora lub podciągnięcia napięcia które pomagało na chwile . W Krakowie znalazłam mechanika który zaproponował mi usunięcie błędu poprzez zamontowanie jak to nazwał mechanik zestawu naprawczego, który ustawia klapki w odpowiedniej pozycji co zajęło...
Przy pracującym silniku będzie tam ok 13,5v ale nawet te 11v powinno wystarczyć do prawidłowej pracy EGR. Więc jednak najprawdopodobniej to EGR będzie uszkodzony - zatarty mechanizm.
Sprawdzałeś to co pokazuje błąd?
(bo plus na cewkę jest wystawiany właśnie przez niego). Tu jest błąd w interpretacji systemu
Wszystko możliwe.
sterowniki pompy wtryskowej pada
Tzw. Gruszka podciśnienia turbiny. Podciśnieniowy regulator turbiny.
Witam, czy mógł by ktoś pomóc rozszyfrować błędy. Ciągnik siodłowy Renault Magnum E-tech 480 z 2004 roku. Z automatyczną skrzynią biegów ZF jest problem, uszkodzona była kaplica wybieraka był ubytek powietrza, auto nie było wstanie nabić powietrza więcej jak 5 atm, wymieniłem samą kaplice, elektronikę sterującą zostawiłem oryginalna z auta. W tym momencie...
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Schematy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic7... zdjęcia rozebranego i wyczyszczonego Inhibitor Switcha On nie wygląda na wyczyszczony, zeżarty od jakiegoś WD40 czy innego syfu.
Jeden wystarczy.
Takie zchowania kojarzą mi się z uszkodzonym sterownikiem,ale głowy bym nie dał.
To oznacza że nadszedł termin inspekcji ("Insp").
A jaki był błąd?
Jak pisałem wcześniej, ECU będzie włączać grzałkę tylko przy większych obciążeniach. Na postoju i przy spokojnej jeździe ma trzymać te 104°C lub nawet wyżej. W razie awarii grzałki ECU nie omieszka tego zgłosić błędem.
Norma w tym aucie. To nie wina elektroniki tylko tego że nie zgrywa się wał z rozrządem. Sprawdź rozrząd a zobaczysz że jest przestawiony.
Podaj numer błędu.
Jeżeli świeci się kontrolka to musi się wtedy pojawić jakiś błąd, opel nie informuje o błędach zapisanych w pamięci, nawet gdy takowe są. EGR i jego sterowanie to dużo bolączka w oplu, podobnie mam w zafirze 2.0, ja z tym poradziłem sobie kupując vakuometr i wpinając w układ sprawdziłem działanie każdego zaworu i szczelność całości. Uszkodzona była...
Czy próbowałeś skasować ten błąd ?
A nie miałeś żadnego błędu?
No niestety ale do tego silnika pozostaje tylko OP-COM, ELM obsługuje auta niby od 2000r ale nie wszystkie ECU były kompatybilne. Można zainwestować 50zł w chińskiego OP-COM-a albo zbudować sobie własny interfejs w oparciu no MAX232, adapterem KKL też w sumie powinno dać radę się podpiąć.
Na błedzie grzałki nic nie ruszy. Sonda do tego wynalazku 500. Odwrócona 5V. Ot taka uroda i myśl techniczna krawaciarzy Opla.
Jak najbardziej czujnik położenia wału korbowego może być uszkodzony, w ten sposób że dostaje przerwy po rozgrzaniu, choć zwykle spotykałem się z objawem przerwy na zimno. Żeby potwierdzić uszkodzenie czujnika, należy w stanie wymontowanym podgrzewać opalarką przy ciągłej kontroli rezystancji miernikiem.
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
No wizyta w serwisie zakończyła się wymianą przepływomierza za 700 zł i po 40 km błąd powrócił co dalej robić???
Ścięty klin na wale
Jak rozrusznik kiepski to spadek napięcia jest w sieci czego nie lubią sterowniki
Zobacz jakie temperatury widzi sterownik silnika. Prawdopodobnie się uszkodził.
Błąd p0243 w tym silniku może być wygenerowany przez wiele czynników. Poza ewidentnymi przypadkami typu nieszczelność układu czy uszkodzenie turbiny , najczęstszą przyczyną z mojego doświadczenia jest zapchanie substancjami smolistymi układu dolotowego a w szczególności zaworu egr, klap zawirowań, czujnika ciśnienia i tej rury metalowej idącej do kolektora...
Tak czy siak podaj nr błędu
Czy po wymianie jezdziles autem?bo powinienies tego bledu nie skasujesz bez auto adaptacji
Uszkodzony był czujnik położenia wałka ssącego. Błąd 0011 się nie pojawia. Pozdrawiam
Przez ta ikonke komputer informuje nas o błedzie pod tym adrsem możesz odczytać błąd. http://asterka.2max.pl/aldl.html
Podłącz miernik pod cewkę przekaźnika - ten od lewej jak się nie mylę. Ten ostatni błąd jest cały czas? Jeżeli tak to zajmij się nim.
Otwarty obwód kontrolki świec żarowych? PSG5 czy PSG16? Aż muszę z ciekawości sprawdzić czy na liczniki idzie fizycznie obwód z żarówką, czy kontrolka świec żarowych jest sterowana po CAN przez liczniki.
Taki mam błąd
161450 To znany już błąd z immo. Poczytaj o nim.
Nawet jak Ab-com...to przy tym modelu nie ma mowy o błędzie.Sprawdzone.
Pomiędzy filtrem powietrza a przepustnica.
Czyli to samo co u mnie, na niskich obrotach wyskakuje błąd.
12 czyli brak błędów.
co oznacza taki błąd
Miałem w swoim autku prawie identyczne objawy, pomogła wymiana czujnika położenia wału.
Opis błędu.
ten błąd to regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego. Faktycznie jest to mocno związane z przepustnicą. Proponuję sprawdzić czy przepustnica działa poprawnie (nie jest zacięta), skontrolować siłownik przepustnicy i jej czujnik położenia, a także przewody (przejścia, zwarcia do plusa, masy). Na wyłączonym zapłonie zmierz rezystancję (przy odłączonej...
Nie zważał bym na te błędy. Rozrusznik nie kręci?
Może zła interpretacja błędu? Program wskazał na uszkodzenie części a wina leży w okablowaniu (wiązce elektrycznej). Dlatego błędu nie można skasować
To już pisałeś, a co z ECU, czy ono widzi potwierdzenie transpondera od centralki immo?
Robiłem kiedyś taką samą Astrę i tak samo się zachowywała tylko wywalało też błąd EGR-a i faktycznie potencjometr w nim był uwalony.
jaki kod błędu ?
Nie podejrzewałbym ciśnienia na wpływ o błąd 45... Tego też nie ?: Sprawdź ustawienie rozrządu. A warto sprawdzić
Mozesz mu wysterowac zmiane kąta? Np KTS lub Techem? Co CPW? Rozrząd?
128 to środek. Screen jest dla błędu sondy, czyli podstawione wartości domyślne. Nic z niego nie wynika.
Otwarty obwód sensora przedniego prawgo koła Nieprawidłowy sygnał czujnika przedniego prawego koła
Grzałka sondy nie ma zasilania lub przepływomierz.
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
Podaj kod i opis błędu.
wymienić czujnik ewentualnie sprawdzić przewody i zasilanie czujnika
Nominalne 12 bar, dopuszczalna różnica 1,0 bara.
Jak znika jedno z napięć zasilających (15) sterownik myśli że wyłączyłeś stacyjkę. Nie traktuje tego jako błąd
Na kompie pokazuje błąd P0425
aster skasować błąd błąd sonda aster odczytać błąd aster
amplituner potencjometr rozpuszczalnik żywicy reseter chipów canon
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Prąd jonizacji w kotle Viessmann Vitodens 200: wartości i diagnostyka Naprawa złamanej końcówki antenowej w telewizorze