napotkałem jedną stroną która tym handluje tj.: http://primgastro.pl może prowadzą serwis lub skontaktują z kimś w Twoim regionie.
Widocznie przejechałeś 51km. Aktualizacja następuje co jakiś dystans, ale nie martw się, generalnie będzie zgadzało się z przejechanym dystansem. Przegląd przeglądem, a kasowanie kasowaniem. Jedni traktją to jako przegląd, inni wymianę oleju, a jeszcze inni "panie ja nie wiem, świeci się już trzeci rok. Poza tym w różnych markach jest różnie.
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
Nie wiem czy jeszcze potrzebne, ale będzie dla potomnych. Tryb serwisowy Intelia: - wyłączamy ekspres przełącznikiem z tyłu; - naciskamy przycisk MENU oraz parzenia jednej kawy (lewy, górny); - przy wciśniętych przyciskach włączamy ekspres przełącznikiem z tyłu. Pełny opis serwisowy ekspresu oraz trybu serwisowego tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Kod klucza mechanicznego nie ma nic do rzeczy wsadzając taki bcm zablokowałeś wszystkie moduły które zobaczyły niezgodny VIN i PIN . Szukaj który moduł zgłasza błąd niepoprawny identyfikator środowiska , do póki nie dopiszesz wszystkich modułów tak by błędy zginęły auto nie zakręci i nie odpali . Poza tym jeśli używasz nieoryginalnego op-coma może nie...
Przód powinieneś złapać na na kostkach pod maską, przy module BSM. Dokładnej pinologii nie znam, musisz szukać. Faktycznie masz rację, przy BSI jest tylko tył.
Skoro masz zaworek kodowy to go wywal i zaloz 12v zawor gaszenia.
Fajnie by było mieć inny pilot, lecz ta procedura działa na pewno. Jeszcze przed wszystkim zrobiłbym adptacje >00 > test >save by przywrócić wartości fabryczne (kodowanie nie ulegnie wykasowaniu spokojnie) potem kasowanie błędów, następnie ważna sprawa, musisz mieć zamknięte wszystkie drzwi i klapy, maski, by procedura przebiegła pomyślnie. Bez tego...
Błąd F05, problem spustu wody- szukaj tematów na forum.
Pralka wskazuje na wystąpienie błędu F08. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Pojechać możesz bez butowania. Błąd wyskoczy napewno.
Naprawiałem 2 takie polówki i pomogło dokładne przelutowanie puszki immo. Po paru miesiącach spotkałem klienta i mówił że już się ta usterka nie powtórzyła.
Tak działa immo, przekaźnik nie wysteruje cewki startera.
a co trzeba zrobic z ta stacyjka?mozecie mi podpowiedziec co i jak?moze chłopak mi pomoże;-)z góry dziekuję;-)
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
wyświetla kod błędu kluczyka Czas może zasięgnąć instrukcji obsługi pralki? A ściślej -》 dodatkowe funkcje-》 blokada przed dziećmi/ rodzicielska. Tam jest jak skasować rzekomy kod błędu kluczyka. Pozdawiam nieświadomych użytkowników sprzętu AGD.
Witam, prawdopodobnie jak spora część ludzi, którzy robią to pierwszy raz uszkodziłeś przewód silnika. Sprawdź czy masz odczyt ze wszystkich czujników halla w silniku.
Sprawdź świece, wymień tą lub te przepalone i kontrolka przestanie się zapalać.
Musiałem na odległość pomóc w odpaleniu i dyły problemy z dyletantem:) udało się znaleźć samochód po podłączeniu kablami na pracującym silniku - odpalił bez błędu kluczyka. Niestety po pół godzinie pracy ( więc ciepły silnik i aku naładowany) ponowny błąd kluczyka, dziwne bo po przełączeniu na światła mijania odpalił.. Więc nie do końca rozładowany...
key to kluczyk,błąd został od kiedyś zapamiętany.
Tutaj jest podobna sytuacja? https://www.youtube.com/watch?v=jVx-Xnc7... Rozwiązaniem jest niby: Problem rozwiązany! Problem dotyczył kondensatorów C17 (680µFx10V) i C20 (470µFx10V). Podczas kasowania lub wirowania słychać kliknięcia z przerwą około 5 sekund, ale bęben się obraca Wniosek na podstawie tego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=IgxxxTY5...
Ten błąd ;) to mi wygląda jak... kluczyk?
Błąd kluczyka to immo zapewne.Zaprogramować lub naprawić.
Problem się sam rozwiązał. Auto było na wymianie oleju i odłączyli klemy na dłuższy czas. Po przyłączeniu klem problem zniknął. Wyjaśniam dla przyszłych pokoleń ;)
A jak dla mnie ten błąd to P0420 Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank1).
Witam podjedz do firmy która dorabia klucze i niech sprawdzą czy transponder wysyła sygnał.
Forum opel lub Youtube szukaj.
Pacjent to Corsa D 1.2. Nie kręci rozrusznik, miga kontrolka samochód z kluczem, błąd nieprawidłowy kluczyk. A na zapasowym co jest? Pozdr.
Kolego musisz wylogować kupiony sterownik logujesz w ecu się pinem z tego sterownika ecu kupionego i dopiero po wylogowaniu ecu wchodzisz w immo logujesz się orginalnym pinem z auta w immo i dodajesz ecu a jeśli zrobiłeś reset immo to musisz dopisać spowrotem kluczyki powodzenia.
Sprawdz pw kolego.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Brak styku w antenie immo. stały problem. Jak ściągniesz osłony kolumny to na stacyjce będzie zalana w plastyku antena która wchodzi w takie mini gniazdko, trzeba to delikatnie rozebrać wyczyścić i złożyć z powrotem.
Pin 43 złącza X59 (strona instalacji samochodu) PSG5. Po drodze złącze X2 (grodziowe) pin 49. Sterownik silnika znajduje się pod błotnikiem od lewej strony (kierowcy). PSG16: pin 2 złącza X93. Po drodze złacze X45 pin 3. Po drodze tak samo złącze X2 pin 49.
Jeśli po załączeniu kluczyka wywala błąd to masz przerwę lub zwarcie w obwodzie, clip pisze ale trzeba umieć czytać, chociaż.
W tym silniku przepływomierz nie kontroluje EGR. Sterownik wywala ten błąd gdy otrzymuje za niski sygnał napieciowy z egr. Sprawdziłes wiązkę? Czy błąd wywala zaraz po przekręceniu kluczyka na II?
Normalna sprawa w astrze G komputer załącza swiece tylko ponizej pewnej temp ....okolo 10st powyzej ich nie załącza, dlatego w mrozy odpala, cieply odpala, ale letni silnik ma problem... rozwiązań jest kilka...wgranie nowego programu do komputera, zamontowanie ukladu oszukujacego temp przy zapaleniu, albo najprostsze wpiecie w uklad czujnika wylacznika...
nie wiem o co chodzi jest w aucie c zamek sterowany pilotem z kluczyka i od pewnego czasu pojwił sie problem na 10 razy zamyka tylko 5 jak mu sie chce raz zamknie a raz nie tak samo jest z otwieraniem, po diagnozie po kazdym nie udanym zamykaniu w module komfortu pojawia sie błąd (KLUCZYK 1 PRZEKROCZENIE WARTOSCI ADAPTACJI) pomocy nie wiem o co chodzi...
Witam. troche stary temat, ale ja dopiero dzisiaj doszedłem co jest u nas przyczyną świecenia tej kontrolki. Otóż po wejściu w immobilajzer okazało się że jest błąd "kluczyk nieuprawniony" po wykasowaniu kontrolka zgasła.
U mnie w Phaetonie W12 okazało się, że walnięte jest właśnie kessy - spalił się w nim mały tranzystor który nie podawał napięcie +5V na czipa odpowiedzialnego za Pin - kessy komunikuje się z kompami silnika (w moim 12 cylindrowym są dwa, po jednym na stronę silnika) i z licznikiem (do niego podlaczona jest stacyjka) Jesli nie ma komunikacji z ktoryms...
2. problem z masa ale gdzie ? Połączenie silnik nadwozie ? Czy gdzie szukać?
Mikroskop + miernik + cienki grot i poprawić lutowania na płytce.
Po prostu nadszedł czas na konserwację urządzenia. Zapala się po czasie ustawionym przez producenta lub dealera który Ci ją sprzedał. Jak masz serwisówkę to nie powinno być problemów jest tam wszystko ładnie opisane. Gdybyś miał jednak problem pisz PW.
błąd 32 oznacza że sygnał potencjometru jazdy ten co masz pod pedałem jazdy jest poza zakresem.
A jak na drugim kluczyku?
jak się zapali kluczyk to naciśnij razem przyciski STOP i 8.na wyswietlaczu pojawi się kod błędu.
Błąd dotyczy świec żarowych np problemu z jedną ze świec ale nie powinien zapalać Ci kontrolki z kluczykiem chyba że jednak to kontrolka błędu silnika a nie immo.
Witam, auto bardzo kapryśne raz odpala raz nie. Nie ma na to żadnej reguły. Zero reakcji na przekręcenie kluczyka, tak jak by do rozrusznika nie dochodził prąd. Na desce rozdzielczej wszystko świeci ok. Co jakiś czas wyskakuje bład (nie wiem co oznacza ten bład) ale nie wiem czy jest powiązany z nie odpalaniem auta? Dziękuję za informację i pozdrawiam,Adam....
Odczyt błędów rzeczywiście wskazuje na tylny sam, bo sama antena nie powinna wygenerować błędu, po prostu było by brak reakcji na kluczyk.
5.4.6. Wspomaganie odpowietrzania systemu grzewczego Każdorazowo, po podaniu zasilania i po zakończeniu procedury kalibracji wentylatora, sterownik samoczynnie rozpoczyna specjalną procedurę wspomagającą odpowietrzenie układu grzewczego. Składa się ona z kolejnych, sześciu cykli: załączenie pompy na czas 15 sek. i wyłączenie pompy na czas 15 sek. naprzemiennie...
Dla potomności moja krótka story. Dotyczy Grandisa, ale temat identyczny w zasadzie. Rok temu zaświeciły się kontrolki ESP i TCL OFF. Na początku jakieś 6-7 razy w ciągu 2 dób udawało się je wyłączyć przez zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika, systemy ponownie działały. Na kompie w aso odczytano błąd czujnika kąta skrętu oraz błąd czujnika prędkości....
Dobry elektryk z dobrym programem do opla , bo będzie miał problem z immo jak się rozjechała synchronizacja .
Przede wszystkim sprawdź moduł na okoliczność niepewnych lutowań na płycie PCB zwłaszcza na (dwóch obok siebie) przekaźnikach od silnika .
wymieniłem transpordery i po tygodniu znowu to samo co z tym fantem zrobic ?????? :?::?: błąd::: kluczyk za niski sygnał juz prawie osiwiałem ze złości :cry::cry: moze ktos ma jakis pomysł?????
Witam! Mam problem z Audi A4 1.9 TDI z 1997 roku.Auto odpala i po około 30 sekundach podczas jazdy zapala się kontrolka świec żarowych.Sprawdzilem włącznik świateł hamowania - jest OK . Po podłączeniu Vag Coma wywala błąd - sygnał kluczyka za słaby.W odczytach wartości pokazywało brak odpowiedzi ze sterownika silnika przy czym zapalała się kontrolka...
Witam mam problem taki ze podczas próby kodowania pilota kluczyka wyskakuje taki błąd (poniżej na zdj) proszę o pomoc
Żeby sparować immo ze sterownikiem pin potrzebny nie jest, ale jeśli wywala błąd kluczyka, to transponder i puszka nie są kompletem.
ten pilot nie pasuje do tego auta więc nie dziw się że nie możesz zakodować pilota. Gdy byś potrzebował odpowiedni to daj znać.
Masz błąd autoryzacji kluczyka oraz anteny tylnej, na tym się skup
Błąd robi się aktywny po próbie odpalenia z kluczyka. Po skasowaniu błędu i odpaleniu z pycha błąd się nie pojawia. Jak tylko zakręce kluczykiem błąd się pojawia.
Trzeba to ogarnąć samemu bo się nie nauczymy😉 Dodano po 3 Podłączalismy dobry komputer diagnostyczny z VCDS I PO PIERWSZYM przekreceniu na zapłon komputer się łączy wyskoczył nam błąd kluczyk i moduł sterowania silnikiem
Zrobiło się chłodniej i laga zapalił dopiero za 5 kręceniem. Spiralka grzania zapalała się i gasła więc chyba grzały. Czy przy zwalonych świecach nie powinien zapalić się jakiś błąd (kluczyk)?
Witam. Udało Ci się znaleźć rozwiązanie? Bo boryka się z tym samym problemem.
ale po podłączeniu starego (tego który był) sterownika równiez wywala błąd kluczyka i zakodowywanie nic nie daje.
Witam temat zakończony wszystko posklejałem razem i fura pali bardzo wam dziękuje Panowie za zainteresowanie tematem
Kolega ptaszek1975 miał rację okazało się że jest problem z immo błąd kluczyka :cry:
Tak, bo jak wkładam oryginalny kluczyk to procedura programowania przechodzi dalej, a jak wsadzę ten to staje i wyżuca błąd.
Jednak to kluczyk powodował ten błąd. Po zmianie kluczyka wszystko oki. Dzięki za pomoc
Nie wystarcza sam ECM, musiał byś jeszcze wymienić immobiliser i kluczyk. A tym błędem nie zawracał bym sobie głowy. Moduł QDM to poczwórny wzmacniacz.
w golfie 4 juz nie ma takiego patentu
nie ma żadnych błędów w komforcie. Jedynie w immo czasami pojawia się błąd kluczyk uszkodzony, w klimatyzacji z czujnika naswietlenia, i w wspomoaganiu z czujnika skrętu, a tak to wszystko czyste. Jak już pisałem wcześniej w drzwiach kierowcy jest wszystko sprawne więc sterownik nie odczytuje żadnych błędów. Pozdrawiam Adam
Podłączam się, może ktoś już przerabial ten temat?? Zakupiłem Audi A6 C6 w którym nie ma żadnej reakcji na kluczyk, brak zapłonu, wymieniłem switche i przekaznik w ruglu, gdy kasuje błąd Rygiel sie zwalnia ale nadal jest brak zapłonu, gdy wyciągnę kluczyk Rygiel sie blokuję ponownie, a gdy włożę ponownie kluczyk dalej zero reakcji, i wtedy dalej wyświetla...
Seat Cordoba Vario 1. 9 TDI 2002 rok Pokazuje mi błąd kluczyka nie mogę odpalić i nie mogę kluczyka połączyć domobil i sera jest to stary samochód i chciałbym wyrzucić całkiem immobilizer odłączyć go od instalacji żeby móc odpalać bez niego jak to zrobić co który kabel i gdzie odłączyć lub podłączyć do czegoś nie wiem
Spróbuj drugim kluczykiem i podaj dokładnie jaki błąd wyskakuje(numer). Czym diagnozujesz?
Przy tych samochodach z sterowaniem rozrusznika z jednostki sterującej konieczne ( a nie tylko wymagane ) jest odłączenie baterii przy wymianie . Odpalanie na krótko na dłuższą metę też jest ryzykowne do sterownika silnika . Błąd wskazuje na usterkę w podłączeniu bądź usterkę w rozruszniku . Upewnij się ,że sygnał wyjściowy z rozrusznika jest podłączony...
System SRS wolny od błędów. Kluczyk ewidentnie mam Związek (moim zdaniem ) z błędem w liczniku.
Tyle wiem, ale jak immo walnie to pokaże błąd, że kluczyk nie ten, albo cokolwiek innego a błędu nie ma żadnego.
błędy w liczniku były takie 01039 colant temperature G2 bład sporadyczny 01128 immobilaizer reading coil bład sporadyczny 01176 kej bład sporadyczny sygnał za niski
auto odpala ale licznik nadal wyświetla błąd kluczyka "Niewłaściwy klucz" i miga kontrolka immo Wywalił immo i tyle, dobre :)
ID42 nowy, nie z używanego kluczyka pozdrawiam Jarek
VW Caddy 3. Pojawił się błąd 01176 -Kluczyk 004 Brak sygnału 00778 -Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85) 00.. Auto jeździło. Po dłuższym postoju akumulator włożony po ładowaniu zewnętrznym. Od tego momentu. Odpala i gaśnie. Czy te dwa czujniki mają wspólną szynę zasalania lub bezpiecznik. Cewka immobilizera 22oma. Nie ma zasilania na pinie cewki. Podobno...
Część, krótki update po kilku dniach testów. Wychodzi na to, że jednak coś jest nie tak z bateriami które zakupiłem. Wcześniej wspominałem, że zmieniłem baterie w kluczykach: do podstawowego kluczyka przełożyłem baterię z zapasowego kluczyka, a do zapasowego włożyłem tę którą kupiłem jako nową. Używam kluczyków naprzemiennie i rezultat jest następujący:...
włączenie zapłonu z rozładowanym akumulatorem lub odłączanie akumulatora przy włączonym zapłonie, czy też przekręcenie kluczyka z odłączonym aku, zawsze skutkuje błędem poduszek. Musisz udać się na kompa i skasować błąd. Akumulator w aucie z poduszkami ZAWSZE odłączaj przy wyłączonym zapłonie, najlepiej w ogóle wyjąć kluczyk ze stacyjki.
Piekarnik Gorenje B50EP - błąd F4. Piekarnik po protu przestał reagować i działa trylko zegarek. nie mozna ustalic zadnego progrmu - dodatkowo. jak chce wybrac program pojawia się blokada - kluczyk - w czym moze byc problem? poszukuje manual serwisowy
Jakie błędy?
Sugeruje to błąd F10 Jak żeś to wydedukował?? To błąd F08.
Jednak wchodzi do kodowania kluczy, ale tylko i wyłącznie za pierwszym razem od uruchomienia pp2000. Każda kolejna próba generuje błąd BSI nie uruchomiło programu. Tylko przy detekcji kluczyka, po przekręceniu stacyjki oboma kluczami daje błąd: niepowodzenie programowania kluczyka 1. Kluczyków ani BSI nie zmieniałem. Dalej rwać BSI? Dodano po 40 Bdw,...
Witam ponownie. Sterownik zmieniony, ale dalej występują problemy z czujnikiem wału korbowego. Jedynie, o ile to ma znaczenie, podczas wyrzucania błędu zapala się nie kontrolka check, ale auto z kluczykiem. Błąd jaki pokazuje to p0335. Dodam, że błąd wywala jak potrzyma się samochód na obrotach powyżej 4000. Następnie osiąga maksymalnie 3500 obrotów...
Ale pilot nie dziala nie mozna zamknac ani nic zrobic bo ten pilot na kluczyku nie dziala
Auto odpala ,tylko za którymś razem zapala się kontrolka immobilisera.po diagnozie vagiem wyskakuje błąd (słaby sygnał kluczyka).Zastanawiam się czy robić coś z tym,może trzeba zaprogramować kluczyk.
Touran 1.9 2005 r. skrzynia w trybie awaryjnym. Nie mogę odpalić samochodu. Gdy przekręcam kluczykiem, to wyskakuje, że skrzynia w trybie awaryjnym. Po kilkunastu próbach przekręcania i wyjmowania kluczyka błąd znika i odpala. Po czym, po zgaszeniu silnika, znów to samo. Dodam, że w trakcie jazdy skrzynia chodzi prawidłowo.
Mam pytanie jaki moduł włącza awaryjne po uruchomieniu silnika. Podejrzewam że to problem z wyciętym immo. Moduły zgłaszają problem z immo i włączają alarm. Moduł komfortu w wersji bez alarmu. Licznik ma chyba wywalone immo, zgłasza błąd kluczyka 1176 auto pali jeździ.
Autko stoi u fachowca, który rozkłada ręce. Trzy razy podchodził do kodowania kluczyka i cały czas wyskakuje błąd kluczyka, a cały zestaw wymieniłem, bo każdy tak radził że jak cały zestaw ecu bcm immo będzie z jednego autka, to to będzie działało.
Sprawdzałem kostkę na czujniku ciśnienia paliwa, bop do niego tylko był opis zwarcie, ale napięcie 5V jest na kostce i po odłączeniu tego czujnika dale te same błędy. Może jak bym miał schemat pinów w sterowniku to bym posprawdzał napięcia na kablach. Dawałem nawet masę bezpośrednio na silnik z aku ale to też nic nie dało. Przeskanowałem całe auto i...
nic nieda trzeba nowy kluczyk
witam Antenke sprawdziłem.Piny w zielonym gnieżdzie przelutowane.Zostaje ponowna adaptacja kluczyka zresztą jedynego.Brak przywieszki z pinem.
Po przekręceniu kluczyka zaczął wyskakiwać błąd EMC 161600 oraz 161450.Błąd zaczął mrugać i nie mogłem przekręcić kluczyka żeby auto odpalić a po ponownym włożeniu kluczyka samochód odpalił
Znalazłem mechanika który rozwiązał mój problem. No ale podszedł do samochodu z komputerem przypominającym tablet i w 2 minuty błędu nie było kostki i styki wyczyściłem ja i błąd nie wrócił.
Witam, kolegów mam taki problem, z 307 wymieniam bsi, na drugie wyczyściłem używane bsi, i dopisałem VIN i PIN i jak przechodzę dalej, że by zaprogramować kluczyk, to wyskakuje błąd i kluczyka nie da się dopisać. Do dam, że jak włożyłem nowy transponder, to kluczyk się dopisał. Zależy mi na dopisaniu klienta kluczyka, z pilotem pozdrawiam.
P0400 Układ odprowadzania spalin przepływ stwierdzone niewłaściwe działanie. Możliwe że coś z EGR, albo z wydechem.
Możliwe, zwłaszcza że nie możesz zamknąć auta. Stacyjka widzi że klucz w niej pozostał i dlatego nie pozwoli na zaryglowanie. Jeżeli w ASO tak powiedzieli to pewnie wiedzą co mówią. Tam też specjaliści pracują i nie trzeba ich sprawdzać.
błąd kluczyka renault kluczyka berlingo transponder kluczyka
schemat magnetofon filtry sinusoidalne yamaha laser kupić
rower elektryczny mikroinwerter hoymiles
Kod 1852 - Interpretacje i Zastosowania Komunikat "PC dos" w zmywarce Miele - przyczyny i rozwiązania