Jak masz tak nowe auto to masz drugi kluczyk, chyba że masz auto bez kluczyka a tu coś podejrzane. Mocno trzeba kluczykiem walić żeby transponder wypadł.
Jeżeli kręci rozrusznik to nie immo.
zestaw startowy taki dle Ciebie, czyli bez kluczyka i stacyjki to koszt do 250 zł. Ile na Twoim terenie weźmie gościu do dorobienie pastylki to musisz się dowiedzieć.
Witam philips id33 podejdzie tez uzywany Pzdr
Kolego pod logiem na kluczyku powinna być śrubka. Niestety ciężko to wyciągnąć bez niszczenia kluczyka zawsze jakieś ślady zostają.
Na serwisie kupisz kluczyk z transponderem.Potrzebny będzie numer starego klucza,albo VIN aby został dostarczony pasujacy mechanicznie (ząbki) pozostanie go tylko zsynchronizować,proste.
W Twoim samochodzie na 100% będzie to Megamos Crypto 48. Co do kodowania transpondera : podziwiam pęd do nauki i popieram chęć zaoszczędzenia kilku złotych, ale... naprawa uszkodzonego zestawu wskaźników może Cię kosztować więcej niż oszczędnosci
Ten element to nie jest cały transponder, a jedynie antena. Można ją wymienić, są do kupienia na eBayu za ok 15zł. Być możne nawet po usunięciu plastikowej osłonki uda Ci się tą polutować. http://www.motor-talk.de/forum/zuendschl...
Bierzesz w rękę TECH 2 i łączysz się ze sterownikiem silnika wpisujesz PIN i udostępnia sie opcja programowania transpodera(nowego kluczyka)stary wymazujesz z pamięci i programujesz na nowo posiadane klucze...i to cała filozofia...
Zrozumiałem że w drugim kluczyku nie transmitera bo wypadł poprzedniemu właścicielowi. Trzeba poszukać w okolicy kogoś co ci wpisze inny t......er do immo. Sam nic nie zdziałasz.
Dopiszesz bez problemu
Masz następujące opcje: 1) jeśli masz oba kluczyki z pilotem (rozbieralne) to przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego kluczyka, 2) jeśli masz nierozbieralny kluczyk to dorobić kluczyk z miejscem na transponder na wzór nowego kluczyka i przełożyć do niego transponder wydobyty ze starego kluczyka lub skopiować na czysty transponder, transponder...
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Sterownik silnika, immo, transponder w kluczyku.
A kluczyki do auta dostałeś oryginalne? Może "cudowany" transponder w kluczyku siada i odcina Ci immo?
immobilizer... sprawdz transponder w kluczyku, baterie nie mają z tym nic wspólnego... bo to tylko pilot, w celu zaprogramowania pilota przekręć zapłon i naciśnij dowolny przycisk na pilocie
Od A4 B6 tak. Tyle zastanów się po co Ci taki kluczyk? Użyjesz go tylko w momencie kodowania, później będzie leżał w szafie. Lepiej dać zwykły kluczyk bez pilota jako zapasowy. Jeżeli kiedykolwiek zgubisz ten z pilotem to wtedy dokupisz kluczyk z pilotem i przełożysz tylko sam transponder z tego zapasowego do nowego z pilotem.
witaj kolego, a jakiem oprogramowaniem i urządzeniem zaprogramowałem transpoder do kluczyka mazdy ?
Witaj, rozpisałeś się dużo ale tak szczerze to brak konkretów. Tu już nie ma co kombinować z jakimś przesuwaniem kluczyka, wyjmowaniem transpondera czy inne zabiegi. Tylko i wyłącznie podpięcie pod komputer najlepiej w chwili usterki czyli jak kabina nagrzana i obserwacja parametrów. Inaczej to szukanie igły w stogu siana. Najwidoczniej nie trafiłeś...
Mechanicznie możesz przełożyć stacyjkę, elementy immo zostają te co były, pętla, transponder w kluczyku wystarczy przełożyć.
Można: a) dorobic nowy kluczyk i sklonować transponder (w dobrym zakładzie dorabiania b) dorobic nowy kluczyk i przełożyć transponder ze starego c) dorobić nowy kluczyk i stary kluczyk podkleic pod obudową stacyjki coby transponder był w zasięgu Rozwiązanie a jest "najelegantsze" rozwiązanie b mozenie być skuteczne jeżli się nie uda dokonać extrakcji...
Toyota Yaris 1999-2005 ma transponder 4C. Chiński klon ZEDBULL nie pomoże w zakodowaniu tego transpondera.
W166 to jest już system FBS3, czyli klucz BGA. Wymaga to trochę innego sprzętu i oprogramowania ale sprawa jest jeszcze prostsza i nie wymaga żadnych ingerencji mechanicznych w EZS. Można to zrobić i na stole i na samochodzie. W łódzkim nie znam nikogo (co nie znaczy że takowy nie istnieje. Ja taki sprzęt mam i mogę bez trudności to zrobić ale stacjonuję...
Sprawdz na komputerze czy widzi transponder jak już kolega wcześniej ci napisal jest też możliwe że przy przekladaniu grota wypadl ci transponder z kluczyka 'mała pastylka .' I sprawdź czy napewno podlaczyles petle immo kostka na 2 piny .jeszcze jedno czy centralny zamek dziala z pilota?
Zobacz czy w kluczyku jest transponder. Często klientom rozpaławiają sie kluczyki po upadku na ziemie i gubią go.
musialem dac zarobic innym okazalo sie ze sterownik silnika sie uwalil i naprawiali kompa tak sie spodziewalem bo nie mozna bylo zresetowac kompa.Dziekuje wszystkim za podpowiedzi ale wzbogacilo to mnie o nowe wiadomosci
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
W tym kluczyku transponder to ten scalak koło anteny tzw id48 PCB. Jeżeli chcesz go zamienić na zwykły rurkowy id48 ( prekodowany pod VW) musisz wylutowac antenę.
Witam wystarczy przełożyć transponder który się znajduję w starym kluczyku do nowego (samo dokładanie kluczyka może nie zadziałać bo transponder musi się znajdować w odpowiednim miejscu)
Dzisiaj kupuje nowy Aku, dam znać
Transponder i kluczyk oraz ECU było od jednego dawcy Do kompletu immo dołóż jeszcze puszkę z pętlą wokół stacyjki z dawcy silnika, z tym kompletem dopiero zapali
Zazwyczaj przy uszkodzeniu pompy wyskakują błędy. W sterowniku pompy jest immo więc trzeba przełożyć sterownik silnika, sterownik pompy oraz transponder z kluczyka bądź sterownik pompy i go dopisać do sterownika silnika.
czy mogę użyć transponder z innego używanego kluczyka aby dograć do swojego auta ? Możesz dopisać inny.
Ja przelutowałem podobny scalak w przejechanym pilocie do bramy (co prawda miał tylko 8 nóżek) i pilot działa do dzisiaj. Patrząc na budowę płytki drukowanej z twojego pilota nie widzę tam innych elementów które mogłyby odpowiadać za "trzymanie kodu". Tak, ten srebrny układ do "kwarc" Nic nie szkodzi spróbować :-) [edit] Układ scalony który siedział...
Immo w sterowniku potrzebny kluczyk i sterownik zapinasz sterownik potem przekładasz transponder z nowego kluczyka do starego i odpalasz starym kluczykiem. I po kłopocie bo stacyjka zostaje stara:)
Transponder Megamos13 i trzeba go np.VCDSem zaprogramować do auta.
W środku na 100% jest transponder
Kolego poradziles sobie juz z tym kluczykiem? Mam ten sam problem
Mozna jakos rozwiazac problem bez podlaczania sie do komputera auta? Niewiele Ci pomogę, gdyż osobowymi bardzo rzadko się zajmuję (czasem dla szwagrów co nieco podłubię). Problem jest ewidentnie z immo, może być uszkodzony transponder w kluczyku. Jeśli masz drugi komplet kluczy to spróbuj. Diagnostyka jak najbardziej wskazana aby ustalić źródło problemu.
Zapewne jest niezakodowan, bądź uszkodzony jest w tym kluczyku transponder
Masz uszkodzony kluczyk a dokładnie transponder immo. W tym kluczyku jest rozwiązany elektronicznie (scalak i cewka). Wedle objawów kluczyk powinien dać się naprawić a sam kluczyk powinien spokojnie dorobić dobry kluczykarz za rozsądną cenę.
Prekodowany.
Taki transponder musisz zakodowac , mozesz to zrobic za pomoca vaga podpietego do auta . Muisz jednak znac kod login do twojego immo , kod ten jest indywidulany kodem immo przewidzianym dla danego egzemplarza pojazdu . Kod ten znajduje sie na oryginalnej przywieszce przy kluczykach fabrycznych. Mozes zgo takze uzyskac w serwisie ASO. Kluczyki mozesz...
Witam kolego jedz na szrot i kup stacyjkę z kluczykiem i puszkę immo która znajduje się pod kierownicą wszystko ma być od jednego samochodu i zwróć uwagę czy w kluczyku jest transponder (mała czarna kosteczka)pozdrawiam
Podczas wymiany baterii zgubiłeś transponder który był w kluczyku.
transponder znajduje sie w srodku kluczyka .
Zgubiłeś transponder z kluczyka.
Mogę przygotować transponder do kluczyka jak bym miał licznik.
A normalnie. Ściągasz czarny ring i robisz tak jak napisałem, w czym problem ? Można też wykorzystać ze starej innej stacyjki, można też schować całą stacyjkę z kluczykiem. Jest wiele sposobów.
Wlutuj starą pamięć EEPROM (95160) do nowego sterownika. To raczej najszybsza droga. Samym pp2000 nie dokodujesz klucza, musisz mieć kod PIN nowego sterownika i niezakodowany kluczyk (transponder).
Albo się coś wysypało albo to jakaś pierdoła. Sprawdź czy działa transponder w kluczyku. Bezpieczniki, może się któryś spalił i nie zasila immo. Błędy jakieś są?
Transponder ID48.
Przeczytaj pamięć w immo. Da się do niej dorobić transponder.
Kluczyk jest wyposażony w transponder do immo. Czyli szukaj w okablowaniu immo.
Witam, Może komuś się przyda. U mnie wyskakiwał ten zygzak od czasu do czasu, po podpięciu programu diagnostycznego nic nie było widać, zero błędów. Okazało się, że w kluczyku odpadł transponder i latał luźno, jak był za daleko, to wyrzucało zygzak, jak przekręcałem kluczyk i transponder się zbliżył do swojego miejsca w kluczyku, to zygzak znikał i...
Podczas zabay kluczykiem wypadł transponder umieszczonu miedzy pilotem a jego obsadką nowy transponder zaprogramowanie i po kłopocie
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Bateria nie ma na to wpływu. W kluczyku jest "transponder" zasilany w drodze indukcji elektromagnetycznej z układu zabudowanego w okolicy wyłącznika zapłonu.
Dla potomnych: Kupilem zwykla pastylke id48 bez CANa, be prekodowania. Potem procedura kodowania dostepna na rosstechu i smiga. Pozdrawiam tych odsylajacych do specjalistow i samych specjalistow wymyslajacych rozne historie i chcacych kasowac po200-300zl...
Nie chwalę się ale przynajmniej setkę opli robiłem z taką usterką. Immo przekładasz, w kluczyku jest transponder, kluczyk jest otwierany.
IMMO wysłać do zakodowania kluczyka? Dodano po 45 Żeby dodać nowy transponder w kluczyku wystarczy znać PIN.
Możesz przywrócić. Odczytać,,pin,, z licznika, dokupić transponder, sprawdzić ciągłość lini kodowej i zaprogramować klucz.
Pierwsze słyszę o tym by wpisywać PIN w Skodzie. Do sprawdzenia antena immo może poluzowaną masz wsuwkę bądź przesunął się w kluczyku transponder. Przydała by się diagnostyka by dowiedzieć się z czym konkretnie masz problem. Czy nie rozpoznaje transpondera czy np nie widzi anteny.
Tylko co ma wspólnego grzebanie w sterowniku silnika z kluczami??,Z doświadczenia to raczej kluczyk się otworzył i transponder wypadł.
Potrzebna puszka immo, kluczyk z transponderem do niej oraz sterownik silnika z jednego auta. Taniej i prościej dopisać klucz u elektronika samochodowego. Niektórzy potrafią dorobić transponder po otrzymaniu puszki immo.
Pewnie transporter, http://kluczyki-do-aut.pl/warto-wiedziec... przełóż z drugiego pilota, raczej nie powinno być potrzebne kodowanie.
Komputer jest na podszybiu po stronie kierowcy. Taka duża plastikowa pokrywa przykręcona na śrubki. Pod nią jest komputer. Jedna śrubka jest słabo dostępna ale dasz radę. Wyjmiesz komputer i przyślesz, a immo się usunie. Dodano po 1 Samo immo to kilka urządzeń. Transponder w kluczyku, pętla w stacyjce, zegary, sterownik. U Ciebie nie ma puszki immo.
Prawie-że nigdzie. TP musi być prekodowany pod konkretny egzemplarz Passata, zresztą gdyby Ci się chciało przeszukać forum to byś doczytał...
Transponder z kluczyka, ECU, pompę. Nic więcej.
Skoro w kluczyku od stacyjki zapala się dioda to ma elektronikę wewnątrz, tylko czy jest też od zamków drzwi czy tylko od stacyjki bo mógł mieć wymienioną stacyjkę i przełożony transponder immo. Zobacz czy grot od kluczyka stacyjki pasuje do zamka drzwi i spróbuj zamknąć manualnie. Jeśli ma centralny to zamknie wszystko (jeśli bezpieczniki sprawne)
Witam! Uszkodził mi się transponder w kluczyku. Posiadam pin i sprzęt do tego by sobie zakodować nowy transponder wkluczyku. Moje pytanie brzmi: Czy potrzebuje transpondera prekodowanego pod seata czy może być czysty.
Przepraszam że pytam , ale czy to . http://obrazki.elektroda.net/91_12831522... / lub podobne /. też przełożyłeś?
Wszystko ok ale czy ma on klonowanie transponderów? Tego nie wiem ale z drugiej strony nigdzie nie widziałem anteny do jakichkolwiek czynności z transponderami. Musiał by się wypowiedzieć jakiś użytkownik. Xhorse np. ma miejsce na transponder czy kluczyk z obudową a Lonsdor nie widzę.
W tej puszce immo jest zapisany transponder ID44.
Transponder Sokymat Crypto 8E. Nie zrobisz tego commanderem, potrzebujesz odpowiedniego transpondera, potrzeba przygotować go pod daną markę pod Twoje auto i dopiero można dopisać do pojazdu.
Możesz też wypruć transponder z dobrego kluczyka i przylepić na stałe pod obudową stacyjki. Tylko nie pisz że to niedobrze bo immo i wogóle. Jak ci tego pasiora będą chcieli zwinąć to uwierz, nie będą sprawdzać czy może immo nie działa.. Przyjdą z "odpalarką" (do nabycia na alledrogo) albo swoim kompem i pojadą... Niezależnie czy masz sprawne immo.
W Twoim kluczu Valeo 13.149.658 GM 13149658 wystarczy zastąpić oryginalny transponder, nowym - prekodowanym pod Opla - PCF7941AT i klucz będzie odblokowany i w pełni programowalny - jak nowy :) Poniżej przykładowe zdjęcie: http://obrazki.elektroda.pl/3682121500_1...
A jak w takiej lagunie j/w transponder z kluczyka przykleić do pętli,po za tym wiele aut nie ma osobnego transpondera w kluczyku ,jest tylko cewka na płycie pilota . - transponder z kluczyka przylepiony do anteny immo i tyle - gotowe.
BMW używa tzw "rolling code", to co masz zapisane w transponderze zmienia się częściowo za każdym odpaleniem auta tak w skrócie. Mimo że kopiarki do kluczy identyfikują transponder jako ID33 (lub ID73 w tyci nowszych) to kopia transpondera nie odpali autka. Pozostaje zamówienie klucza w serwisie lub posiadając odpowiedni programator transponderów można...
Co ma immo do stacyjki? Da się ją wymienić bez ingerowania w nie. Transponder da się przełożyć w nowy kluczyk.
Witam w starym kluczyk masz transponder który musisz przełożyć do nowego kluczyka
Kluczyk tylko na podstawie stacyjki. Pilot latwo sie koduje, ale najpierw musi byc zaplon. Transponder jakiego szukasz to ID40
Przecież nie możesz go czytać nie wlutowanego w płytkę. Skoro nic go nie wykrywa co to może oznaczać? Moim zdaniem uszkodzenie w linii transpondera, czyli ogólnie uszkodzona płytka, cewka, elementy na płytce. A tak ogólnie to po co zmieniałeś transponder w kluczyku. Kluczyk jest od tego auta czy jakaś używka?
jeśli nie masz pojęcia o immobilizerze to lepiej jedz tak jak ci wyżej pisalem.... do jakiegoś punktu dorabiania kluczy :) za sprzęt dasz np. 5x więcej niż za kluczyk.... a potem problemy z kodem pin... musisz załatwić sobie odpowiedni transponder... Philips ID33, szkoda nerwów :)
Witam, mam pytanie jak zakodować nowy transponder w kluczyku(scyzoryk). Posiadam pin i stary kluczyk.
Czy to jest transponder tego typu co w kluczyku od Audi A4?
Potrzebujesz transponder Philips Crypto2 ID46: TPX4 / PCF7941 / PCF7936 wraz z odpowiednim programatorem i wiedzą jak go użyć. Najtaniej i najprościej jechać do firmy dorabiającej kluczyki - tym bardziej, że posiadasz drugi, działający kluczyk. Transponder w Twoim kluczu może mieć różny wygląd, natomiast funkcja będzie taka sama. https://obrazki.elektroda.pl/1651901800_...
Kwestia transpondera i jego dopisania to jakieś 150 plus suruwka i rzeźba. Do tej operacji potrzebny PIN jak nie masz to dodatkowa 100. Transponder jest jednorazowy w kluczyku. Nie wiem czy da rade go skopiować wpunkcie chyba nie, to chyba zmiennokodowy.
mam pytanie zmieniałem obudowę do kluczyka od 307 i zrobiłem niezłą jazdę nie przełożyłem imobilajzera do tego nowego a starą obudowę wyrzuciłem i moje pytanie czy można dokupić ta cześć i czy da sie go zakodować dzieki bardzo za pomoc!
Szybciej i prościej zakupić transponder, prekodować i zaprogramować.
Wymiana aku nie ma nic do tego. Albo palisz niewłaściwym kluczem, uszkodziłeś albo zgubiłeś transponder z kluczyka, albo padła puszka lub cewka immo.
Tak. Zamontować rzeczy które kupiłeś: puszkę immo, komputer. Wyciągnąć transponder ze starego kluczyka i do starego kluczyka włożyć nowy transponder, z nowego kluczyka. Jak nie jesteś w stanie zamienić transponderów miedzy kluczykami to dorobić nowy kluczyk bez transpondera i wozić go spiętego z nowym kluczem. Opcja trzecia - poprosić kluczykarza a...
Dzięki za odpowiedz. interesuje mnie te urządzenie HL-100+ -ciężko wydobyć wiedzę od chińczyka. Może jeszcze trochę wiadomości jak powstaje ten transponder prekodowany ID44 TP23. To odbywa się przez wgranie odpowiedniego wsadu? Zakładam iż kupuję taki transponder gotowy i bez problemu go kopiuję na czysty chip ID48. (OEM) Zakładam iż do immobilizera...
Chce sobie dorobić drugi kluczyk do mojej Corsy D. Mam kluczyk Delphi 13.188.284 G1-AM433TX V1.0. Dokupiłem taki sam kluczyk tyle że używany. Trzeba więc wymienić transponder. Oznaczenia nie są dobrze widoczne. Z różnych opisów wynikło że jest to PCF7941. Taki też kupiłem. Problem w tym że rozmiarem ten układ co kupiłem jest nieco większy niż ten w...
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Czyli nie ma czegoś takiego że następuje blokada programowania kiedy nie pasuje transponder?
To jeszcze zakup nowy transponder do kluczyka, bo nie wiem czy stary zadziała z nowym pilotem, na odwrót na pewno nie.
Kluczyk cały? Możliwe że zgubiłeś transponder z kluczyka.
albo rozbierz kluczyk i zobacz czy jest transponder
Tylko podmiana samego ECU ci nic nie da, bo masz immo zapisane w skrzynce SRI. tocka skad taka pewnosc ze to auto ma cos jak immo? i co to jest to SRI bo jedyne z czym mi sie to kojarzy w Chrysler to Service Reminder Indicator?! Immo ma bo robiłem już 4 takie auta i miały. ( bo albo ma zamontowany alarm albo transponder w kluczyku) - ale to na jedno...
transponder transponder kluczyka astry transponder kluczyka astry peugeot transponder kluczyka
trzeszczy sopran projektor błąd arduino kasowanie eeprom
magazyn solplanet egzamin elm02
Biały dym w Chevrolet Orlando 1.8 benzyna - przyczyny Wymiana tulejek prowadzących zawory w silniku W1HC 102