wyskoczył błąd na żółto ( mało powietrza w skrzyni biegów) może reduktor przy wybieraku?
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
Panowie, gdzie wy macie zawór EGR w tym silniku? Tam nie ma EGR. Ten zawór podciśnieniowy podaje powietrze z pompy do kolektora wydechowego by szybciej zaczął pracować katalizator. EGR służy do czego innego. Czy błąd bogatej mieszanki zawsze występował na zimnym silniku? I czy powrócić do poprzednich ustawień bez zaślepki skoro i tak to nie wyeliminowało...
Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Ja mam piecyk z siatką, nigdy nie było problemu (mój piecyk to tylko mocniejsza wersja - WRDP 14-2B). Siatka powinna być. Może była zapchana i przez to do świeczki dochodziło zbyt mało powietrza (te piecyki mają świeczkę, która zapala się tylko dla zapłonu głównego palnika - to Vaillanty nie posiadają świeczki w ogóle). Siatka powinna być.
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
witam, może komuś to pomoże... ten sam problem co kolega (błąd 11 na wyświetlaczu) kombinuje, rozbieram, zaglądam i co? okazuje się ze piecyk dostaje za mało powietrza do spalania gazu (komora zamknięta). działo się tak ponieważ za zasysaniu powietrza zamontowałem anemostat i za bardzo go skręciłem. po zwiększeniu dopływu powietrza problem znikł. pozdrawiam...
za dużo paliwa lub za mało powietrza
nie, nie świeci. Tylko serwis i komunikat Błąd elektroniki. Błąd też jest przebitego koła ale to chyba czujnik jeden jest uszkodzony. Dodano po 8 Błędu przebitego koła już nie ma, było mało powietrza w kole. Dziwne jest to że jak wyskoczy komunikat o serwisie olejowym kasuje go i zaraz znowu wyskakuje serwis olejowy, jak by komp nie miał pamięci.
Z tulejką komputer wyrzucał błąd P0410 Co oznacza ten błąd :?: Co to jest " tulejka na katalizatorze " :?: Jest w ogóle katalizator :?: vol HC 234%, Węglowodory przekroczone o ponad 200 % - za dużo paliwa , za mało powietrza O2S12 1.275 V Jakie jest prawidłowe napięcie pracy napięciowej sondy tlenu :?:
Prawie dobrze. Dostateczny, jak mówił mój jeden nauczyciel. :D Zadam tylko jedno pytanie, ale najważniejsze. Co masz teraz w układzie chłodniczym? W sensie składu zupy. Oprócz niewielkiej ilości powietrza... Gdzie popełniłeś błąd, przed którym ostrzegałem? Mało tego jeszcze ten błąd zmaksymalizowałeś... Ale następnym razem pójdzie lepiej. :D Widzę,...
Czy serwisant sprawdzał naczynie przeponowe ? Prawdopodobnie w naczyniu nie ma powietrza lub jest go za mało.
Brak DPF tak już wyszedł z fabryki . Przepływomierz odczytuje że jest za mało powietrza co skutkuje wywaleniem błędu p0402 jutro sprawdzamy jeszcze jeden trop --> zapchana chłodniczka .
u mnie przyczyną była przepływka - pokazywała za mało powietrza i dlatego komputer dawał mało paliwa, stąd błąd [sprawnej] lambdy.
A ten odstojnik ? Rozwiązałeś już całkiem ten problem z f05 ? Ja miałem serwis stwierdzili ze nieszczelny wklad , uszczelnili go , podkręcili gaz i przez jakiś czas było okej A teraz znowu .. odpalam ciepła wodę i problem z zapłonem bo mało powietrza dostaje i po chwili f05
siadla pompa wody pompa wody nie wtryskowa mniemam. Jak odpala i kopci na czarno to nie wygląda na uszczelke a za dużo paliwa a mało powietrza. Może błąd montażowy czy cuś
Podczas jazdy z podpiętym interfejsem sprawdźcie jaka wartość jest doładowania jak pracuje zawór egr. Wydaje mi się że wasz problem leży w wadliwie działającym egr lub w turbinie. Bo jeśli mieszanka będzie miała za mało powietrza będą błędy prawidłowych parametrów odczytanych przez sondy.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Witam!Tak jak w temacie co odpowiada za napięcie w elektrozaworze oczyszczania pojemnika?Podpinając Texe wyskakuje (regulacja lambda) granica adaptacji nadmierna kod błędu 537.Czyli za mało powietrza dostaje.Ten elektrozawór za to odpowiada.Problem w tym że raz jest napięcie bardzo niskie około 3 volt,a raz nie ma.
zgadzam sie z kolegami ja mam w swojej lagunie 2 wyłączone i mam spokój nic nie wyswietla ze mam jakis błąd ze jest mało powietrza itp. wiec podjedz gdzieś do jakiegos kumatego elektronika samochodowego .i niech tobie wyłączy ta opcje a z autem nic sie nie dzieje czy jest właczona czy wyłączona ta opcja Zalecam Koledze zadbanie o poprawność pisowni...
Jak nie chcesz wylecieć w powietrze to wezwij kogoś kto naprawia piece i Ci ten piec naprawi. Za mało jak widać ludzi zginęło od cichego zabójcy zwanego tlenkiem węgla. Ta zaślepka ma być zakręcona. Już można się domyśleć, że brakuje powietrza w pomieszczeniu. Wszystkie kratki działają? Przegląd kominiarza był? Jeśli tak - wezwij fachowca od pieców.
Fachowcy byli kasę wzięli i a problemy zostały. Skoro wzięli pieniądze za serwis kotła, a on nadal nie działa, to chyba cos nie halo. Dzwoniłeś do tych "fachowców" ? Niecj doprowadzą sprawę do końca. Co do sadzy, jest kilka przyczyn jej powstawania: za dużo oleju, za mało powietrza, zatkany komin, rozkalibrowana dysza, pompa olejowa z niestabilnym...
Zbyt mało paliwa, a za dużo powietrza w cylindrach.
Podaj dokładny opis błędu. Przyczyną kopcenia na czarno może być zbyt mało powietrza w porównaniu do podawanego paliwa. Przydało by się sprawdzić jakie jest doładowanie a ile chce osiągnąć sterownik.
0110 to czujnik temp. zasysanego powietrza
Wg mnie powinieneś sprawdzić układ paliwowy. Błędy z przepustnicą mogą wynikać z małego ciśnienia pompy paliwa, a komputer, starając się to skorygować, wywala błąd, bo jest za dużo powietrza i za mało paliwa (w silniku benzynowym często nie ma czujnika ciśnienia paliwa, zwłaszcza niskiego, więc komputer nie wie, jakie jest, a tylko słucha sondy Lambda). Miałem...
Błąd p0172 to zbyt bogata mieszanka, lub jak wolisz zbyt mało tlenu wykrytego przez sondę lambda. Komp pewnie zamyka EGR i stąd więcej powietrza wykrywa przeplywka. Skoro bez różnicy czy gaz czy benzyna to może owa sonda lambda padła... ale tak sobie tylko gdybam bo głównie w TDI robiłem :)
za mała dawka powietrza do mieszanka za bogata, uboga jest gdy masz za mało paliwa w mieszance
Tak problem usunięty, u mnie był nowszy typ płyty w której nie było wadliwego kondensatora, więc nie miałem co wymienić. Problem polegał na zanieczyszczonym wymienniku, czego nie widać na pierwszy rzut oka. Czyszczenie odpowiednimi odczynnikami pomogło. Problem polega na tym, że przy zabrudzonym wymienniku kocioł podczas startu ma za mało powietrza...
arthur24 Niestety problem dalej jest jednak u mnie jak sądze jest coś nie tak z przepływem powietrza w przepustnicy ma zmieniony dolot powietrza przez lpg mam wsadzony mikser , ja kombinuję dolotem ostatnio jak ograniczyłem mu powietrze miałęm błąd 52 o tylnej sądzie brak napięcia czyli za mało powietrza jak mu odetkałem troche to znowu 51 o zbyt ubogiej...
Dziury raczej nie ma, jeszcze poszukam, ale jak kiedyś mi przewód zerwało to kopcił strasznie. Dawka paliwa szła normalnie a powietrza było za mało teraz wydaje sie że mieszanka jest ok bo nie kopci.
... ponieważ z rury wydechowej lekko śmierdzi ale brak dymu. Mam wrażenie, że teraz z upływem przejechania nim 2 tys km zapach jest coraz mniej wyczuwalny, niemniej jednak zastosuje się do zaleceń. Odczytałem dodatkowo błąd własnym mini komputerkiem, poniżej zamieszczam ramkę zamrożoną: Liczba błędów: P0420 System paliwowy 1: CL, używa HO2S System...
Z tego co piszesz to prawdopodobnie jest za mały dopływ powietrza do komory spalania, bo gdy po zdjęciu obudowy wszystko było O.K-ey, czyli kocioł dostaje za mało tlenu do spalania (po zamknięciu komory). Nie napisałeś tylko gdzie wyprowadzony jest dolot powietrza.
Sprawdz czy nie ma gdzieś jeszcze wycieku powietrza ,za mało powietrza idzie na skrzynie albo jest gdzieś wyciek wewnętrzny może w siłowniku centralnym i siłownik nie może płynnie wysprzęgać. .
Sprawdź czy w zbiorniku paliwa nie ma oporów na wypływie (w sensie zazwyczaj jest tam siatka filtrująca). Miałem już do czynienia z przypadkiem kiedy wypływ ze zbiornika był przytkany i paliwa zaciągało za mało. Druga sprawa nie wiem jak w tym silniku ale ja bym sprawdził przepływomierz powietrza, może wpływać na mieszankę. Miałem tak w fordzie i były...
widzę że myślimy podobnie... od razu nowe podkładki dałem, mało tego delikatnie je podlałem ropą z góry żeby widzieć czy nie wydmuchuje ciśnienie.
dodatkowo, czy 'przycinający' EGR ( jak rozumiem, może dawać za mało spalin, co jest wykrywane przez zwiększony pobór czystego powietrza ) można jakoś potwierdzić bez rozbierania go ?
Nie szczelność znaleziona. Oringi przy chłodnicy...układ był sprawdzony i trzyma...i nabicie plus wykasowanie błędu....230zł....to dużo czy mało??
Może zacznę od początku. W moim CFie wyskoczył błąd silnika. Po podpięciu kompa wyskoczył błąd odnośnie odmy. Czujnik prędkości wirówki pokazywał ciągle 1000 obr/min. Po konsultacji wyszło, że trzeba wymienić wirówkę. Po telefonie do sklepu DBK w Ostrołęce, który jest filią Dafa z Olsztyn uzyskałem informację, że w związku z częstym psuciem się tego...
Nie jestem malarzem, ale z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że oszczędzać na farbie mogą Ci, którzy malują sami i mają mnóstwo czasu. Sam zrobiłem dwukrotnie błąd i kupiłem tanie farby. Jakiś czas później był malarz i malował sufit po zalaniu używając farby Sigmacryl. Mało mi oczy nie wyszły na wierzch bo mimo, że na suficie były zacieki, niektóre...
No mało prawdopodobne że pokazało taki wynik. Bo końcowa wartośc to z tego co pamiętam to 128 st, zaś też mało prawdopodobne aby miał być pkt dziesiętny po 72, sterownik nie liczy tak dokladnie.
Wiesz gdzie jest turbina? wiesz do czego służy ? jak ona działa? Sprawdź ręka czy nie ma oporów i obraca się lekko. Objaw - czarne chmury po dodaniu gazu ( przy grzechocie , ocieraniu ) może świadczyć o braku doładowania - mało powietrza a za dużo ropy!
Dobrze myślisz, zakręć np powrót i popuść śrubunek od zasilania i odwrotnie. Jeżeli odpowietrznik jest w najwyższym miejscu grzejnika, to ta kombinacja nic nie da, bo powietrze "pływa", czyli będzie cały czas u góry. przez odpowietrznik upuściłem około 3litrow wody i nawet nie zrobił się letni. Biorąc pod uwagę stosunek tych 3 litrów do objętości grzejnika,...
Coś mogłeś niewłaściwie robić. Puściłeś przycisk N, za mało miałeś powietrza, spóźniłeś się z uruchomieniem silnika. Zacznij od sprawdzenia ciśnienia powietrza na skrzyni i szczelności układu. Jak nie będzie 8 barów to nie zaczynaj nauczania. 32 Błąd wprowadzania: prędkość obrotowa wałka pośredniczącego 22 Błąd wprowadzania: wybieranie Neutral jest...
"Mało miejsca na zasilacz Przednie wiatraki nie ciągną powietrza, błąd konstrukcyjny, dopiero po zdemontowaniu przedniej pleksy obudowa oddycha, nie polecam" Jeden z komentarzy o tej obudowie na morele. Też mi się wydaje, że to słaby chińczyk. Zrób tak, jak mówi ten komentarz (zdemontuj plastikowy przód), poza tym sprawdź, czy wszystkie wentylator działają,...
Proponuję wymianę filtra paliwa. Ewentualnie sprawdzić również filtr powietrza i czy nie ciągnie lewego powietrza.
Wentylator będzie działać tylko szary kabel musi być podłączony do płyty. KBC musi dostawać pomiar obrotów. Chociaż nie wiem czy nie będzie zgłaszać jakiegoś błędu jak kbc wyłączy wentylator a będzie dostawał informacje o pracy wentylatora. Napewno zgłosi jak nie będzie dostawać żadne j informacji. Sprawdzałeś temperaturę na radiatorze przy wylocie...
Oryginalny przepływomierz 640 zł simensa , za drogo by od tak wymienić , zwłaszcza że nie ma objawów poza błędem. A co z przekaźnikiem świec żarowych ? Błąd się skasował ale może za mało kilometrów zrobiłem aby wyskoczył ponownie? P1802 Czujnik temperatury powietrza - po skasowaniu wyskakuje ponownie Gdzie ten czujnik się znajduje? To jest ten w przepływomierzu...
A te błędy dopóki były, zanim je łaskawie skasowałeś co sygnalizowały? pompkę słychać - odpiąłem wężyk do butelki i ładnie leci paliwo Boski sposób sprawdzania. Słychać i leci. Tyle że ma jeszcze określone ciśnienie tego paliwa być. przepływka wydaje się być ok - pewien nie jestem Ok bo łądnie wygląda, czy co? Jak można określać zdanie na temat czegoś,...
Witam, w tym sezonie grzewczym występuje u mnie problem z błędem C6(piec turbo). Wiem, że to presostat, za mało ciągnie powietrza. Nie ma zasady występowania tego błędu, jednego dnia jest wszystko ok, innego co chwile wywala i na C.W. i na C.O. Raz do południa są problemy, a po południu ok. Naszkicowałem jak wygląda u mnie przewód kominowy http://obrazki.elektroda.pl/7759838200_1...
Mało prawdopodobne, wygląda na uszkodzenie którejś z kości pamięci na karcie graficznej, tzn. samej kości (np. przegrzanie) lub korozja lutu pod kością. Zrzut z błędem zrobiłeś, bo PrintScr kopiuje zawartość bufora obrazu, który to znajduje się w pamięci karty graficznej i na tym etapie obraz jest już "uszkodzony". Wyłączanie monitora nic nie zmienia,...
Witam mam taki błąd w aucie 17831/P1423/005155 - Układ wtrysku powietrza wtórnego; Bank 1: mało przepływu i teraz pytanko która to strona będzie bo są dwie strony bank 1 i bank 2 stojąc na przeciwko auta silnika która to strona bo mam zawór nowy kombinowany ale nie wiem która to strona http://obrazki.elektroda.pl/7387723900_1...
A właściwie to mam problem ze swoim peugot 307 gdy temperatura jest poniżej + 12 stopni Celcjusza to auto nie wkręca na obroty i dzieje się to do momentu gdy temperatura silnika nie wzrośnie do 60 stopni. Wtedy wszystko jest ok. Gdy temperatura powietrza (na dworze) jest powyżej 12 stopni to auto po odpaleniu zaraz wkręca na obroty i wszystko jest ok....
Na ogół większość osób rozpoczynających naukę poprawnego lutowania robi dwa podstawowe błędy. Pierwszy błąd to za mało np. kalafonii .... Kalafonia po pierwsze dobrze rozprowadza ciepło a po drugie odgradza cynę od dostępu powietrza, wtedy cyna nie utlenia się ... Drugi błąd to za małej mocy lutownice ... Większość małych tanich lutownic ma za małą...
Dzięki za odzew. Rozważałem opcję elektroniki, mogę kupić nawet zaraz (sklep TERMETA w Świebodzicach czyny do 13.00- zdążę :) ) Pozostaje tylko pytanie DLACZEGO? Dlaczego po otwarciu komory spalania błąd zaniku płomienia nie występuje? Dlaczego potrzebuje tak duże ilości powietrza, że otwarcie wszystkich blaszek to za mało, skoro kiedyś wystarczało...
Nie ma lewego powietrza. Komputer może brać błędne dane z przepływomierza bo ten pokazuje za mało a w rzeczywistości dostaje więcej powierza i dla tego ecu ma problemy z obliczeniami. Lub jest słabe ciśnienie paliwa i wtryskuje za mało /nie tyle ile przelicza ecu lub wtrysk słabo rozpyla/ w stosunku do powietrza i też będzie błąd. Dla czego akurat na...
Jeśli gaśnie to znaczy,że go zalewa,za duzo gazu za mało powietrza,prawdopodobienstwo padnięcia parownika,można spróbować zamontować zwykły register do regulacji gazu,to pozwoli wykluczyć błąd sterowania silniczkiem krokowym dawkowania gazu,jak nie pomoże to zmień parownik,załóż LOVATO to jedne z najtrwalszych i bardzo proste do regeneracji,
Wykorzystanie pozostałej części komina jest wielkim błędem ponieważ wszystko co jest w kominie będzie w kotle. Czyli dużo pracy dla serwisanta i dużo kasy do zapłaty przez użytkownika. Pozdrawiam
Witam ..Jak pisałem na początku od czegoś trzeba zacząć oczywiście , że wcale nie musi to być emulacja bo nie wiemy jaka instalacja i czy to jest przyczyną, ale ja dalej twierdzę , że małe lub minusowe wartości dają bogatą mieszankę sonda pokazuje blisko zera bo zubaża i jak wspomniałem przyczyn może być wiele z czym się zgodzę , że może być nieszczelność...
Czesc ja miałem w różnych autach takie problemy może to Ci trochę rozjaśni Uszkodzona turbina Klapa egr u Przednie klapy egr Brudny egr Zawór sterowania turbiny Zły filtra powietrza Uszkodzona obudową filtra powietrza Brak kalibracji po wymianie Przeprowadzenie kontroli według procedury man po wymianie Drugie po jakim czasie blad powrócił i z jakim...
Dziękuję za instrukcje, natomiast pojawiły się następne problemy: https://obrazki.elektroda.pl/1804826600_... W menu serwisowym wyskoczył błąd zaworu EV1, zamieniłem go fizycznie z zaworem EV3 i nadal jest błąd zaworu EV1. Próbowałem zresetować dziennik błędów "RESET ERROR LOG", ale to nie pomogło w skasowaniu błędu zaworu EV1, nawet...
Z angielskiego tłumaczenia wynikałoby, że chodzi tutaj o czujnik powietrza, najprawdopodobniej wykrywa on jakieś nieprawidłowości w układzie dolotowym, auto może dostawać za dużo ewentualnie za mało powietrza. Możliwe, że są gdzieś jakieś nieszczelności uszkodzenia w instalacji.
Hi U mnie Piec Vaillant VU PL 280/2-5 R1 ( otwarta komora spalania ). Miałem często błąd F36. Czyściłem piec itp. Nic nie pomagało. Okazało się, że było za mało powietrza do spalania. Oczywiście nawiew był z wentylacji dodatkowej koło pieca. Ale ten nawiew nie dawał tyle powietrza ile było potrzebne do tego pieca dwufunkcyjnego w domu 230m2. Dodałem...
BS 4244 Czujnik prędkości obrotowej przy osi tylnej z prawej strony ma zwarcie w uzwojeniu RS 1507 Czujnik temperatury płynu chłodzącego ma zwarcie z masą BS - Układ sterowania hamulcami RS - Układ sterowania retarderem Dziękuje pięknie :) Do hamulca musze zajrzeć a z Retarderem też coś jest bo zaraz po załączeniu słychać syknięcie powietrza i rozłącza...
lewy elektrozawór 1-2 25 ohm 1-3 14,4 ohm 2-3 10,9 ohm Prawy elektrozawór 1-2 28 ohm 1-3 14,5 ohm 2-3 14,3 ohm Coś tu jest nie tak - bo niby błąd melduje przerwę, a Ty wykazujesz wg pomiaru zaniżoną oporność... Czy można zamienić lewy na prawy elektrozawór aby wykluczyć wadliwe okablowanie,oraz gdybym podłączył inny elektrozawór bez podłączania powietrza...
00537 Lambda(oxygen sensor) regulation 18-10 upper limit - intermittent Za mało paliwa albo za dużo powietrza. Wychodzi że jakaś nieszczelność w układzie dolotowym. Ale zmierzył bym pierw ciśnienie paliwa na listwie.
Witam, sprawdz wiązkę z RFC DO BC, odkręć czarną pokrywkę koło zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego odepnij wtyczki i sprawdz czy nie ma zielonego nalotu, plus dobrze było by sprawdzić kable do środka kabiny, to, że w pobliżu osuszacza sprawdziłeś kable to mało trzeba jechać całą wiązkę probóweczką, a nie multimetrem. jak jesteś w Belgii mogę polecić...
Dzięki za odpowiedź, dopiero ja zauważyłem. Więc tak, w moim agu jest włożone właśnie k03s, z tego co pamiętam koleś musiał dosztukowac szerszy tip. Akurator działa normalnie, trzyma ciśnienie, dolot sprawdzony dymem. Odma też, jedynie spod uszczelki łańcuszka rozrządu lekko wydostaje się dym. Trójnik odmy i zaworek zwrotny trzyma w jedną stronę. Więc...
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
No i samochód jest w nowym lepszym/droższym warsztacie. Mieli zacząć od początku, krok za krokiem (od miski olejowej do na koniec otworzenia silnika), sprawdzać drogę i ciśnienie oleju. Po tygodniu prac nie ma poprawy. Też porozumieli się z poprzednim warsztatem i otrzymali od nich starą chłodnicę oleju i montowali ją; pomyślałem wcześniej że może sprawdzić...
Witam wszystkich. Mam problem ze Scania R380 mianowicie nie pompuje powietrza i ucieka powietrze z tego zaworu co spuszcza tzw. psikacza. Zawór Aps z podstawą osuszacza zmieniony na inny używany pierwsze odpalenie bylo ok nabiła powietrza, a nastepne odpalenie drugiego dnia nabiła 10 bar zbiła powietrze lecz na wyświetlaczu nie gasł komunikat który...
W typowych warunkach (wentylacja bytowa) i dla typowych przyrządów pomiarowych (termoanemometr, rurka spiętrzająca)) dokładność pomiaru prędkości powietrza jest mniejsza niż blad wynikający z braku kompensacji temperatury i ciśnienia.
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
Sprawdzić się da.Wymienić...pewnie też.Ale po co?Wsadz opornik 2,2k.Sygnał temperatury powietrza ma mały wpływ na skład mieszanki.
Szczyrkanie, różnie możemy sobie nazwać takie odgłosy, może być spowodowane i też mechanicznie, wtryskiwacz, jakiś zaworek, i nieszczelnością układu dolotu/wydechu. Efektem złego spalania. Internetowo to ciężko określić i trafić. Może tu, przy dzisiejszej technice nagraj dźwięk, i udostępnij. Może ktoś coś bardziej sobie skojarzy ? Są na pewno, tylko...
Bład 1500 występuje zawsze w Matizie bez klimy - także tym błędem się nie przejmuję. Mój błąd to 0110 - czyli czujnik powietrza dolotowego. Sam czujnik jest OK, bo go pomierzyłem, kable też OK. Nie mam napięcia 5V na wyjściu z komputera.
może ja w takim razie nie widziałem dobrze działającego RGE92 ale mi one zawsze bardzo pływały temperaturowo, a tomasetto idzie ustawić że i opala na gazie i po rozgrzaniu też w miarę poprawnie pracuje, ogólnie to najlepiej wspominam parowniki Zavoli, ale są mało popularne ja nie jestem pewien czy w najbidniejszym liczniku bez obrotomierza w ogóle jest...
Wartość odczytana z orzeplywomierza powietrza przez ECU nie podoba się mu przeważnie za mała. Czyli albo przepływomierz padł albo faktycznie za mało go jest albo omija przepływomierz czyli dziura.
Skoro był błąd "52" - stosunek powietrze/paliwo A po wymianie pompki paliwa w zbiorniku auto odżyło i nie szarpie to świadczy o tym że było za mało paliwa w stosunku do powietrza. Tylko że pompa zamiast tych 3 barów dawała 2 czy 1,5 i taki był objaw. W zbiorniku było, ale nie te ciśnienie... Więc tylko popieram post "ociz"
Witam. I udało się rozwiązać problem? Mam dokładnie to samo. Te same błędy i ten sam problem. Dwa razy kasowałem błędy - wtedy auto jeździło bez problemów. Po pierwszym skasowaniu pomarańczowy check engine pojawił się po wymianie filtra paliwa - mechanik uznał, że po prostu dostało się trochę powietrza i to zawiniło. Usunął błąd i znów jeździłem, ale...
Jutro mam trasę do zrobienia około 60km to go przegonię trochę. Głównie jeżdżę mało i po mieście. Chętnie bym go pod kompa podłączył, ale fejsa za 5zł jak kolega tu pisał nie widziałem. Może mi coś polecisz??? Który tani działa z focusem? Nie chodzi tu o jakieś wodotryski tylko o sprawdzenie i wykasowanie błędów. Przy okazji mam pytanie: naprawiałem...
Błędy związane z katami wyeliminowałem . Pozostały mi jeszcze dwa błędy które systematycznie wyskakują są to : - P1423 Bank 1 . System wtórnego powietrza , zbyt mały przepływ - P1411 Bank 2 . System wtórnego powietrza , zbyt mały przepływ Podpowiecie od czego zacząć eliminację błędów ?
W jaki sposób sprawdzaliscie czujniki? Czujnik temperatury otoczenia również? Urządzenia te są pozabezpieczane pod wieloma względami m.in.: - Zbyt niskiego napięcia(np rozladowania akumulatorów) - Zbyt wysokiego napięcia(np. złe ładowanie) - Paliwa (np.uszkodz. pompki, uszkodz. przewodu, mało paliwa w zbiorniku) - Zalewanie (np.uszkodz. sterownika)...
Tak nr te same sprawdzałem kilka razy katalogi . Podciśnienia są ok ssa , założone dobrze weżyki , zbiornik ciśnienia też wygląda ok, a waz do turbo dalem Nowke, sztanga turbo chodzi ok, odpinalem weżyki sprawdzałem. Sprawa wczoraj myślałem że załatwiona bo skręceniu tej śrubki egr, a dziś jak uszczelniłem wszystko na kierunku od zaworu egr do kolektora...
Problem z zapłonem albo przegrzaniem i elektronika nagrzewnicy nie pozwala na kolejne próby zapłonu. https://www.klimatop.pl/files/bv110-290%... Zresztą, to samo napisano w instrukcji, po wystąpieniu błędu zdalny rozruch jest blokowany . Teraz sam dedukuj, bo to nie przypadek na zgadywanki. -za zimno -za gorąco -za mało powietrza -uszkodzony...
Co myślicie na temat zaworu EGR moze on jest za to wszystko odowiedzialny??? słyszałem ze można go zaślepić. Proszę o podpowiedz jak to zrobić i czy to ma jakiś sens?? Wczoraj sprawdzałem czujnik temperatury powietrza dolotowego przedmuchałem go, skasowałem błędy na komputerze i wszystko było OK. już więcej nie pokazywał się ten błąd.
Kino było używane bardzo mało a feler nastąpił po niecałych dwu latach eksploatacji.Więc nie mogło to być zużycie mechaniczne.Spróbuję tego sprężonego powietrza i dam znać jaki jest efekt.
Mało powietrza. Po pierwsze: zobacz, czy klapa gaszenia i zawór nią sterujący działają jak należy. Po drugie: zmierz wartość podciśnienia przed N75 oraz upewnij się, że działa on jak należy.
troche malo powietrza chapie, bardzo ciekawe jest tez ze mowisz o braku pradu na wtryskach a sterownik pokazuje czasy wtrysku. Powietrza mało bo coś nie tak jest z układem wydechowym jak go rozkręciłem to pobierał więcej powietrza. A ten układ paliwowy mnie zastanawia Zawór regulacji na pompie da się wysterować z komputera i słychać jak działa. Wtryskiwacze...
Przy błędzie 4025-01 z tego co pamiętam pokazuje zbyt mała ilość powietrza na przepływce od zadanego /
słychać wybuch, dokładniej to nawet 2 jak mu się da więcej powietrza... (odpalają się 1-3 palników, a potem reszta) jak ma za mało powietrza że po 10sek po odpaleniu jest błąd 03 to słychać 1 wybuch jak ta pierwsza osłona otwarta to słychać 1 i dosyć delikatny wybuch rozpalania (odpalają się wszystkie palniki na raz) a teraz to nie wiem... serwisant...
Co do silnika to uważam, że znacznie przesadzasz. Silnik dość dość mało palący, na ta masę wystarczający a przynajmniej nie śmierdzi jak TDI 😀 a o kulturze pracy nie wspomnę. co do kodów to 2231 obwód czujnika zwarty z obwodem grzałki, 2072 to masowy przepływomierz powietrza/ czujnik ciśnienia.
Jako, że dużo jest zapytań o przepływomierz, objawy itd, a mało konkretów podam wyciągnięte z serwisówki dane: Poniższe dotyczy 1.6 HDI, ale podejrzewam, że wszystkie podobne z koncernu PSA i podobne technologicznie silniki mają podobną zasadę - ale warto to sprawdzić jeszcze w danej serwisówce W uproszczeniu: Przepływomierz składa się z czujnika przepływu...
moze ten egr sie jednak zepsuł, trzeba podpiąć kompa Podpinałem komputer ale żadnego błędu nie wyświetla. Dodano po 3 Jak czarny dym, to za mało powietrza. Możliwości jest wiele, od dziury w dolocie, przez turbo, przepływomierz, pneumatykę, a kończąc na zaworach w głowicy. Dużą pomocą będzie tu diagnostyka komputerowa. Pisząc diagnostyka nie mam na...
Bo zasadniczy błąd który widziałem w klimatyzatorach na YT to fakt iż ciepłe powietrza nie było odprowadzane na zewnątrz pomieszczenia które ma zostać schłodzone . Bo to nie były klimatyzatory tylko ich imitacje. :) Klimatyzator albo musi mieć skraplacz na zewnątrz pomieszczenia (splity) albo możliwość odprowadzania ciepła (klimatyzatory przenośne)...
pod filtrem powietrza są punkty masowe nie ma ani jednego 2000 barów raczej 200 a to za mało by odpalił
Egr w touaregu jest pneumatyczny, odłączenie węża z niego nie powoduje żadnych błędów. Nie ma żadnych czujników mierzących ilość spalin w kolektorze dolotowym. Owszem, wywali błąd przepływu, ale tylko w wypadku gdy EGR jest elektryczny, bo nie wykryje jego cewki. Po zaślepieniu silnik pracuje lepiej i lepiej sie zbiera, bo zamiast spalin dostaje świeże...
Z opisu wnioskuję, że DS zasilany jest poprzez pin VDD a nie linie danych (pasożytniczo). W związku z tym błąd może być jedynie spowodowany zbyt krótkim czasem oczekiwania na zakończenie konwersji. Czy 30s od ConverT do ReadScratchpad to zbyt mało? Przy pomiarze co 30s i temperaturze powietrza około 21.5, czujnik pokazuje jakieś 23-24*C. Pomiar czujnika...
Jeśli na piecu było 50st i 1.4 a później przy 20st było 1.23bara to normalne (chodź wskazuje na małą ilość powietrza w naczyniu przeponowym). Możliwe, że zbyt mało.. i to może powód rosnącego ciśnienia? Ile powinno być powietrza (jakie ciśnienie) po wyzerowaniu (opróżnieniu wody z kotła) ciśnienia na piecu? W instrukcji napisano, że 1 bar. ? Wcześniej,...
diagnoza komp wykazała złe parametry nastawnika turbiny (nastawnik wymieniony dwa tygodnie temu-zła diagnoza) No bo jest zła diagnoza. 98% złych parametrów nastawnika to jego zła regulacja. Pozostałe kilka procent to zazwyczaj zatarty popychacz wskutek wycieku płynu chłodzącego. Procedura serwisowa bardzo dokładnie określa parametry regulacji - zarówno...
hydrofor mało powietrza błąd przepływomierza powietrza błąd przepływomierz powietrza
programator zmywarka elektrolux przekaznik impulsowy bezpiecznik awaryjnych
indukcja amica wentylator fotopułapka hasło
Wartość kondensatora SMD oznaczonego ".1" Programowanie smart ring NFC do otwierania bramy