Usuń resztki folii (bez niej silnik może pracować), włącz program wirowania bez paska i będzie wiadomo czy silnik sprawny. Ad1. Zgadza się. Bez tej folii silnik będzie normalnie pracował i prawdopodobnie jest sprawny. Ad2. Bez paska sterownik wygeneruje błąd E21. Silnik musi być obciążony przynajmniej paskiem.
Pozim płynu chłodzącego w normie ? Może sprężarka od klimy poszłastąd to obciążenie silnika wyciekł zimny odczynnik i wyparował.
Wymień cewkę znowu. Skoro błąd nie daje się skasować, a nie wiesz w końcu czy to przerwa czy zwarcie, to kup nówkę, najlepiej oryginał. Sterownik silnika widzi nieprawidłowe obciążenie na kablu i tyle.
A co ci dadzą pomiary prądu bez obciążenia? To jakbyś wyznaczał moc silnika w samochodzie w oparciu o spalanie gdy stoi na parkingu. Skoro masz możliwość założenia tarczy, załóż i coś potnij, a pomiar przeprowadź na zasilaniu w czasie obciążenia pracą. Jeżeli pod obciążeniem siada, to jest błąd w uzwojeniu.
Sygnalizuje błąd silnika, bo jest wyciągnięty pasek i tacho nie odczytuje położenia/pracy silnika. Na pusto chodzi bo nie ma obciążenia i daje rade obracać bębnem.
Zacznijmy od podstaw , czyli kiedy smarowałeś pas bieżni? Błąd silnika o którym czytałeś , może równocześnie oznaczać zbytnie obciążenie prądowe silnika i zabezpieczenie zatrzymuje bieżnię w celu ochrony przed zniszczeniem
Jak dla mnie to źle poskładałeś młynek lub źle wyregulowałeś bo mam nadzieje ze przed poskładaniem wyczyściłeś wszystko z resztek kawy. Silnik ma za wysokie obroty ,pracuje jakby bez obciążenia dlatego wywala błąd braku kawy.
Czasy opóźnień załączenia dodatkowych przekaźników trzeba dobrać tak, aby silnik zdążył się zatrzymać. To jest słaby punkt tego rozwiązania. Nie wiadomo również czy sterowniki silników nie monitorują obciążenia - mogą sygnalizować błąd "brak obciążenia - silnika".
Cześć, dotarł regulator napięcia do mnie i silnik na nim pracuje w ogólnym odczuciu bardzo dobrze. Ma siłę, radzi sobie z obciążeniem.
ale spróbuj zmierzyć rezystancję tego elektrozaworu. Powinno być ok 10 ohm pewniejsze będzie sprawdzenie pod obciążeniem ,podać napięcie i zobaczyć czy "cyka"
kod silnika irocznik najlepiej?
Kondensator pracy 8µF/450VAC Praca silnika napędowego, wydawała się całkowicie stabilna i prawidłowa. pozdr. widaw Z obciążeniem czy bez?
czy 100A to obciążenie na wyłączonym silniku?
Masz link do DTR nieco innego falownika, ale powinny być analogie. http://www.obrusn.torun.pl/pdf/PC300N.pd... error #4 opisany jest faktycznie jako I2t, ale szczerze mówiąc jeszcze nie zdarzyło mi się uwalić napędu bez podpiętego silnika, a uruchamiałem różnych producentów, do 250kW. Raaf - czym twoim zdaniem jest to podyktowane (zasada o nieodpalaniu...
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
Otóż kolego nie pomoże w sytuacjach, w których wymagane jest większe obciążenie, a nawet zaszkodzi. Dlaczego? Ano dlatego, że dla stanu wysokiego prąd wejściowy L298 jest 10x większy niż dla stanu niskiego, a twój "bufor" dla stanu wysokiego totalnie obsysa. Dla zaproponowanej wartości rezystora daje prąd max. 500uA (pomijając upływności zablokowanego...
https://obrazki.elektroda.pl/8310765200_... Taki jeden błąd mi wyskoczył, bez obciążenia silnik nierówno pracuje a po naciśnięciu pedalu kręci się tylko do 2500
Mam problem z dafem 106 pod górki zapala się błąd silnika na żółto, jak obciążenie spadnie błąd gaśnie. Błędy zachowane w sterowniku to DTC P0094 i P228D. Wycieków brak na wysokim ciśnieniu, pompa niskiego wymieniona, auto jedzie normalnie mocy nie brakuję. Co może być, ciśnienie na wysokim podglądane przez komputer jest ok, zgodne z żądanym przez sterownik.
Witam Samochód dostaje notlaufa i wysypuje błąd 17964 Wymieniłem N75 i czujnik ciśnienia Niestety efekt ten sam Błąd wyskakuje gdy przy różnych prędkościach ale co zauważyłem kluczową sprawą jest obciążenie silnika. Wysoki bieg i dużo gazu to pewny notlauf Jak co to mam logi ale bardziej szukałbym pomysłu czego szukać. Rurki posprawdzałem. Jak autko...
Witam. Właściciel auta pojechał na serwis i auto zostało podpięte do komputera ,zostały sprawdzone wtryski ok,została wymieniona wiązka od sterownika silnika do wtryskiwaczy na nową, wymienione filtry i odstojniki, sama diagnostyka nie wykryła odejść od normy, a problem jak był tak jest nadal. Wtryski były sprawdzane w/g mnie trzeba by pompę sprawdzić...
Cześć. Moja Skoda z silnikiem 1.2 HTP zaczęła ostatnio wyrzucać błąd P0420. Jak sprawdziłem interfejsem, to na sondzie lambda jest prawidłowe napięcie (0.1-0.9V), natomiast na drugiej niezależnie od obrotów i obciążenia silnika jest 1.42-1.43V. Czy błąd jest winą sondy, czy raczej walniętego katalizatora?
W Twoim przypadku ten błąd może również wskazywać na alternator, sam kiedyś dałem regulator z zamiennika i ów błąd występował. Jednocześnie może być też uszkodzona linia komunikacji sterownika silnika i skrzyni biegów. Zdiagnozuj auto vagiem , vasem , vcdsm. Błąd poduszki(zawieszenia silnika ) można ignorować gdyż jest to system utwardzania zawieszenia...
Jeśli z wiskiem jest coś nie tak to powinien być zapisany błąd w EMS, możesz to sprawdzić sam wchodząc w menu na panelu. Podaj numer błędu i numer części ( długi numer).
Udało się policzyć mignięcie „koguta” podczas odbijania 3 + 3 (Bardziej to wyglądało jak 2+3, ale oko można zmylić Na pewno drugie byly 3) Zgodnie z instrukcją wygląda to przeciążenie Spróbuję zmienić moc siłowników - obniżyć czułość pomiaru prądu. Pytanie, czy to pomoże? Dziwi mnie jednak, że siłownik odbija nawet bez obciążenia - błąd elektroniki...
Oczywiście że za niskie. Przy maksymalnym obciążeniu silnika 1200 bar może być
Kostki i przewody sprawne 100%. Wygląda na to że dopiero pod obciążeniem wyskakuje błąd, gdy silnik nagrzeje się i termik przerywa obwód. Bęben bez paska obraca się swobodnie, po założeniu trochę ciężej ale to raczej normalne.
:d no chodzi to by dymu trochę przy ssącym kolektorze zrobić, i widać ładnie jak go zaciąga ew. nieszczelność. Absolutnie nie tak. W tej skodzie sprawdził bym czy nie ma błędu odnoście obciążenia silnika.
Wszystko zależy na jakiej dokładności poprzestaniemy. Układ Arona jest jak najbardziej poprawny, jednak mierzyć trzeba 4 sygnały (żaden problem, lecz koszt większy) Możemy układ uprościć do jednego przekładnika prądowego i zakładając symetrie obciązenia oraz napiecie sieci wyliczyć sobie z błędem większym lub mniejszym obciążenie silnika.
Po podłączeniu w miejsce silnika multimetru ustawionego na Ampery otrzymuję maksymalny wynik wynoszący 2A Amperomierz włączamy do układu szeregowo z obciążeniem (w tym przypadku silnikiem) NIGDY ZAMIAST. Masz szczęście że to mały zasilacz bo były by fajerwerki. Drugi błąd to sposób podłączenia tranzystora. Jeśli wierzyć temu co piszesz: Do kolektora...
Możesz sprawdzić w jakich warunkach pracy silnika pojawił się błąd. Na biegu jałowym, czy pod obciążeniem. To zawęzi poszukiwania. (Samochód nie posiada instalacji gazowej?) W ten sposób poszukujemy usterki od tyłu, jeśli nie posiadamy odpowiedniego sprzętu i wiedzy. Normalnie to jest 3D , czyli diagnosta diagnozuje diagnoskopem.
Uruchomiłem zestaw Yaskawa drive SGDH-05DE + silnik SGMPH-04DAA61D. W JOGU jak steruje silnikiem to silnik dziwnie się zachowuje. Raz chodzi dobrze. Raz się zacina, lub przerywa. Po dłuższej chwili wyskakuje błąd A72. Silnik nie jest obciążony. Prosiłbym o pomoc gdzie szukać przyczyny. Okablowanie powinno być ok, ponieważ jak odłączę enkoder to wyskakuje...
Wiesz jak działa EGR? Na jałowym biegu i w czasie normalnej jazdy podaje spaliny do komory spalania (zawór otwarty). W momencie dużego obciążenia silnika zamyka zawór i silnik ciągnie tylko świeże powietrze. Skoro silnik ciągnie świeże powietrze to całość przelatuje przez przepływomierz. Jeżeli otworzył się zawór EGR to do komory spalania dostaje się...
To może ja cuś źle zrozumiałem? Grzeje się silnik, czy przewód / kabel zasilający? Oznaczenia trybu pracy będą na samym silniku. Jeżeli producent przewiduje pracę przerywaną np. przez 10 minut i przerwa, a silnik pracuje godzinę, to nie ma się co dziwić, że się ugrzeje. Cud nawet, że się nie spali... Jakie jest napięcie podczas pracy przy pełnym obciążeniu...
Sprawdż luz na linii : silnik-potencjometr-przekładnia-linka. Przy cofaniu linki (zmniejszaniu obciążenia) pojawia się zwłoka zanim zacznie się kręcić potencjometr. Procesor dosyć szybko reaguje na brak zmiany oporu potencjometru i zgłasza błąd E1.
duże obciążenie silnika powoduje taki błąd, silnik niby chodzi, ale ma duży pobór, czy sterownik próbuje go ruszyć?, jeżeli tak to silnik do wymiany, miałem taki przypadek, ale to tylko podpowiedz, twój przypadek może się różnić
Abyś mógł wyznaczać parametry z transformaty C&P musisz mieć sygnał zwrotny z silnika. A ten sygnał nie koniecznie bywa sinusoidalny. Dobrze jak jest zbliżony kształtem do sinusoidy. Pod obciążeniem gdy mamy dużą składową oddziaływania od wirnika nie wygląda to już tak ładnie. Tutaj także popełniasz błąd w rozmowaniu gdyż inne są założenia do projektu...
Widze że masz program to masz wszystkie dane. Pamiętaj by zasilanie sprawdzać pod obciążeniem ,np żarówką h7. Choć jak bym miał w ciemno zgadywać to wiazka abo często też przekaźnik.
Ogólnie jest tak jakby auto chciało ruszyć a nie mogło nie czuć jakiegoś obciążenie silnika
Jak sprawdzić mostek H? Potencjometr wygląda że jest w porządku. Połączenie od silnika do płytki jest.
Witam mam problem z autem Man Tga 430KM.Pod obciążeniem wywala błąd 03781-01 i traci moc muszę wyłączyć silnik by ten błąd znikł czasem jest tak że wywali błąd 03776 tez tylko pod obciążeniem straci na moment moc ale po chwili błąd znika i auto odzyskuje moc bez wyłączania silnika.Filtr paliwa oraz separatora wymieniony M- propozycje wymieniony po zrobieniu...
Witam, Dzisiaj zastawiłem blaszką zawór EGR. Niestety to nie pomogło. Po ok 30 sec mocnego otwarcia przepustnicy i niskiej prędkości obrotowej silnika ok 2tys pojawia się błąd nr 18 - system spalania stukowego. Normalnie podczas dużego obciążenie silnika komputer stopniowo wyprzedza zapłon do granicy spalania stukowego - największa moc silnika. Sądzę,...
wyskakuje błąd E57(zwarcie lub zbyt duże obciążenie silnika) Zaś należało by zajrzeć do silnika. Elektroluxowe motory lubią rozpadać się na części. rezystor zamiast 22Ω jest 47Ω, ale to nie problem Zgadza się, może tak być. sam lnk też wydaje się być sprawny Gdyby nie był żadnego błędu byś nie zobaczył Rozumiem, że przy silnikach na falowniku...
(at)DeDek32 Ustawiłes w obecnym falowniku parametry zgodnie z tymi, jakie Ci podałem ? Przede wszystkim start od 0 Hz. Ten silnik bez obciążenia powinien (?) wystartować z tym falownikiem. Jeszcze jedno, przejdz w parametrach na sterowanie ,,start/stop" i zadawanie czestotliwości z klawiatury.
Tutaj nie da się oszacować. To zasilacz beztransformatorowy bez stabilizacji. Prąd ograniczony jest tym rezystorem 300Ohm. Możesz spokojnie przyjąć, że na wyjściu znajduje się pełne wyprostowane napięcie sieci z dużymi tętnieniami w zależności od obciążenia. Uważaj podczas zabawy z tym zasilaczem. Błąd może skończyć się śmiercią!
Witam ! Od jakiegoś czasu wyświetla mi błąd ( podczas obciążenia silnika zapala kontrolkę) usterka : MID128SID126 zespół 1 zwiększania ciśnienia w pompie paliwowej - błąd mechaniczny oraz drugi który myślę że jest pochodną pierwszego MID128SID96 ciśnienie w układzie sygnał zbyt niski. Przemierzam się do wymiany tej pompy w zespole pierwszym ale są dwie...
A pompa paliwa daje równe ciśnienie nawet pod obciążeniem silnika ?
Duży okrągły walec 100 lub więcej mikrofaradów 400-450V, na płytce do której podłączone są przewody silnika. Napięcie na nim ponad 300V więc wymagana ostrożność. Zmniejszona pojemność może wywoływać wzrost pulsowania napięcia i wydłużanie impulsów sterujących tranzystor silnika. Elektronika może to "uznawać" za zbyt duże obciążenie mechaniczne silnika.
Miałem coś takiego , okazało się pompka wstępna nie wyrabiała, a po jej wyjęciu w baku był taki syf jakby się coś rozpuściło. o dziwo auto gasło kiedy chciało , a nie np przy dużym obciążeniu. Ściągam serwisówkę do tego modelu , może tam będą kody błędów to poinformuję. pozdr
Dokładnie tak jak koledzy pisaliście błąd konstruktora który przeliczając nie uwzględnił obciążenia silnika który na gwieździe miał prawie 43A , pomogła wymiana zabezpieczenia na zakres od 45 do 63 A ustawione na 45A i wszystko funkcjonuje prawidłowo, dziękuję za pomoc, pozdrawiam
wiązkę puść drugą od czunika do ECU i daj nową masę klema-silnik lub sprawdź czy klema się nie grzeje pod obciążeniem elektrycznym.
Witam serdecznie, Posiadam samochód Honda CRV 97-01 2.0 147 km. benzyna. Ostatnio wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów więc musiałem zdemontować przewody wysokiego napięcia (jeden z przewodów ciężko było zdjąć) po założeniu pokrywy i podłączeniu przewodów pojawił się problem, silnik kiedy jest zimny odpala bez problemu, na rozgrzanym jest bardzo duży...
Ta sruba nie ma nic wspólnego z tym problemem błędem. Zlamanie pekniecie wykrecenie się śruby powoduje tylko świst turbiny slyszalny z dużym obciążeniem silnika. Zero błędów generujacych.
Samochód został podpięty pod komputer Jaki diagnoskop ? czy jest to na pewno problem z katalizatorem czy może być to sonda lambda? Czy wykonano jazdę testową i podgląd parametrów bieżących ? jakie powinna mieć parametry sonda 1 i sonda 2? Corsa D z silnikiem A12XER, A12XEL, - Kod produktu OPEL:855252|55562206 Trzeba podglądnąć, czy przy małym obciążeniu...
Witam Falownik wrócił z naprawy. Podobno było coś z elektroniką ,sterownikiem Coś wymieniono ,niestety błąd ten sam. Nawet bez obciążenia ,na sucho bez podłączonego silnika. Przed startem na panelu w środkowym wierszu miga **Warning** Wysłano z powrotem do serwisu. Pozdrawiam
Bo nie widzę nic złego w parametrach, a w tym silniku nie ma czujnika ciśnienia, stąd więc taki wniosek
Przy drugim błędzie sterownik silnika wyłącza turbinę aby zmniejszyć obciążeniu silnika. Usterka modułu wentylatora to dość typowa usterka samochodów PSA.
Passat B8. Błąd: brak komunikacji z alternatorem, ładowanie działa, ale sterownik silnika cały czas widzi 30% obciążenie alternatora. 197149 - Alternator U1052 00 [009] - brak komunikacji (...) Przebieg: 660169 km Data: 2025.02.24 Czas: 17:07:41 Napięcie zasilania zacisku 30: 14.1 V Status podrzędnych immobilisera / zacisk 15: ON Nic nie było robione,...
Wyświetlacz i sterownik da się podmieniać pomiędzy tymi z oznaczeniem KCQ i "Lenzod" - popularne w małych Frugalach i niemieckiej serii "docGreen". Lenzody są do dostania na Ali bez problemu. Od Xiaomi nawet nie próbuj, bo musiał byś zmienić baterię lub mocno przeprogramować sterownik. BTW, Fiat500 miał często problem z baterią, rozjeżdżały się napięcia...
Okej, jutro sprawdzę dokładniej i dam znać. Dzięki za pomoc. Dodano po 2 Jeżdżę, jedno co zauważyłem, puszczałem nią bez obciążenia i normalnie cykl przeszła tak, jak powinna, tylko pod obciążeniem tak wariuje.
Chłopie,czego ty chcesz? Nie wiesz jak wygląda zwykły wężyk? Nie zaskroniec,nie padalec(choć padalec to jaszczurka),a wężyk gumiany,tak ze 1,5cm średnicy. Podnieś maskę ,zapal silnik ,pochyl się nad nim i zobacz czy nie slyszysz wyraźnego syczenia. Jak się pochylisz się centralnie nad silnikiem,to olukaj miejsce po twojej lewej stronie,najlepiej zdejm...
Nie to miałem na myśli. Czysta rurka w przypadku benzyniaka mówi nam dwie rzeczy: silnik nie pracuje na zbyt bogatej mieszance, oraz silnik nie bierze oleju. Katalizator nie ma tu wiele do rzeczy, jednak dopóki będzie sprawnie dopalał resztki spalonego oleju to rurka też będzie czysta, a auto nie będzie dymić (słynne "panie bierze pół litra na tysiąc...
Jak nisko? Czy utrzymują się czy falują? Czy po chwili je podnosi czy tak nisko trzyma cały czas? Czy to zależy od okoliczności (przy gazówka, toczenie się na luzie), jak obciążysz silnik (światła, szybkie krecenie kierownicą na postoju)? Ten błąd sondy lambda to która sonda i jaki to błąd?
Wyczyściłem przepustnicę i map sensor, wymieniłem sondę, moc trochę się poprawiła. W vcds w blokach pomiarowych chyba w grupie 37 wyświetla bs1-s1 ok, a jak robię test w basic settings grupa 34 to wywala b1-s1 not ok, być może dlatego, że do testu powinna być temperatura katalizatora ok 350 st a u mnie jest caly czas -32 st. Dopóki nie zrobię testu...
dodam ze jak pokazuje BŁĄD czujnika maf to w opisie jest napisane dryf silnika pod obciążeniem... i to na nowym czy starym a po odłaczeniu maf pokazuje inny błąd
Przy obciążeniu czuć jakby szczotki się paliły i słychać to iskrzenie, więc chyba wychodzi na to, że to silnik
Chyba masz rację , uzwojenia nie podłączałem tylko zabezpieczenia termiczne ,na wyjściu nie obciążonym mam 310V DC , spróbuje go obciążyć i odpiszę. Pozdrawiam Marian
Wali niespalonym paliwem bo jest go zbyt dużo, silnik ciągnie lewe powietrze lub przepływomierz oszukuje, sterownik ustawia mieszankę do tego co widzi a z sondy dostaję informację że jest to zbyt mało (ubogo) to daje mu więcej a i tak to jest zbyt mało przez co w końcu wyrzuca błąd bo już więcej dać nie może. Jak robiłeś te logi? Gaz w podłogę i np....
Czy ktokolwiek spotkał się z takim błędem ? Każda nawet najmniejsza podpowiedź może okazać się bardzo cenna. W DTR, w spisie błędów widnieje jeszcze "Overload: high load" oraz "Overload warning" - niestety nic nie jest wyjaśnione. Napęd pracuje kilka sekund poprawnie po czym wyświetla się taki błąd "Overload: low load". Silnik nie jest mocno obciążony,...
Mieszanka stoi na bogatej i nic nie koryguje, sygnał sond zbieżny. Zobacz, jak wyglądają korekty krótko i długoterminowe, czy zmieniają sie przy przełączeniu gaz/benzyna? Jak wygląda skład mieszanki pod obciążeniem ( w czasie jazdy)? Czy po skasowaniu błędu jest poprawa pracy silnika przy jeździe tylko na benzynie?
czy wyśiwetla się jakiś błąd? może masz za mała wartość prądu przeciążenia?
Silnik napędza pusty taśmociąg czyli raczej jest nie obciążony.
Witam Wytłumaczę to na prostym przykładzie. Sterujesz silnikiem i Twoim zadaniem jest utrzymanie stałej prędkości wirowania wału np 1000 rpm. Z pewnych przyczyn wzrósł moment obciążenia (hamujący) i prędkość spadła do np 999 rpm. Zauważ że jest to tylko jedna tysięczna wymaganej nastawy. Aby układ to "zauważył" i dość szybko zareagował potrzeba ten...
Nadal walczę z brakiem mocy silnika przy obciążeniu to na domiar tego wyświetlił mi się błąd 02 czy może mi ktoś pomóc co on oznacza bo nie mam tabeli błędów z góry dziękuję
hey, gdzie regenerowałeś ten katalizator? i czy po tym zabiegu turbina ładuje już dobrze? mi cały czas pompuje do max 1.7bara przy obciążonym silniku a pod długą górę wali błędem niskie ciśnienie doładowania, volvo fh 480 08r
No to jak błąd sondy, to jak piszesz, że brak błędów? Skoro jest błąd sondy, to silnik chodzi w trybie awaryjnym, a na pewno ECU nie ustawia korekt Long Term. Jaki ten błąd sondy? Tam jest pewnie szerokopasmowa, to drogo jest (ok. 600)... pewnie dlatego to olewasz? jest tak jak piszesz... przy uszkodzonej sondzie lambda na sterowniku simos o "poprawnych"...
w kostce od czujników halla do silnika od strony sterownika na stałe wychodzi około 2,9V ze wszystkich kabli sygnałowych, nawet przy odpiętym silniku, co uznałem za dziwne To normalne. Wejścia sygnałowe nie mogą "wisieć w powietrzu". Zastosowano pull up. Napisz co masz na zasilaniu czujników halla i czy masz na nich pewną masę. Pewna masa to w tym...
Kilka możliwości (nie wykluczam innych): - Przemiennik jest zbyt "mały" do takich zastosowań (no ale skoro działał wcześniej?) - Poluzowane przewody zasilające gdzieś na zaciskach lub uszkodzone przewody. - Zbyt duże obciążenie silnika podczas pracy (zanieczyszczenie łożysk - możliwe?, zbyt "twardy" materiał, zmieniono nastawy pracy na falowniku?, itd)....
[quote="Adam-T"]Jeszcze dopytam (bo tego nie widzę) czy gdy hamulec założony był roboczo i sobie powiedzmy prawidłowo klikał czy był on już mechanicznie obciążony tak jak przy zamontowaniu fabrycznym? Klikał kiedy był bez obudowy, podłączony przez wtyczki tak jak powinno być do silnika a silnik do modułu. Czyli wtedy jak cały układ był podłączony tylko...
Silnik przy małej częstotliwości nie ma pełnej mocy - z resztą chyba na tym polega idea falownika, że zmniejszają się obroty, zachowuje moment a wobec tego moc spada proporcjonalnie do prędkości. Jeśli się mylę to wyprowadzcie mnie z błędu. Więc nie zmuszamy silnika do tej samej mocy. Silnik jest po prostu obciążony nominalnym obciążeniem, pełny amperarz,...
. Ale chodzi jako tako tylko jak ustawię potencjometrem - przepustnica powyżej 20 deg, obciążenie wtedy 65% w górę i sypie błędem sygnału. Bo to jedyny czujnik obciążenia silnika. Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury silnika.
Jestem pewien, że objawy u kolegi wyglądają tak : przy zmianie z 1 na 2 bieg zaczyna bardzo szarpać samochodem jeśli nie depnie się od razu ostrzej na pedał gazu - auto dosłownie skacze do przodu jak żaba, odczuwalne jest to również na 3 biegu jeśli znowu zbyt mało stanowczo wciśnie pedał gazu, na biegach 4 i 5 jest ten problem pewnie już najsłabiej...
Ten błąd nie ma powiązania z obciążeniem a z układem wytwarzania mieszanki. Wtryski, EGR, przepływomierz.
W momencie odłączenia wtyczki falownik wyrzuci błąd silnika lub obciążenia. Przynajmniej powinien więc nie ulegnie uszkodzeniu. Sam takich doświadczeń nie mam, ale w instrukcji falowników któregoś z producentów są takie zapisy. Dokładniej, by nie włączać falownika bez obciążenia. Tylko firmy nie mogę obie przypomnieć, ale to były takie małe proste...
Witam, Zakupiłem orbitrek Spokey Sigma (jest to identyczny orbitrek jak bardziej znany Sportop E850P). Błędnie działała w nim regulacja obciążenia tj. ustawienie minimalnego obciążenia na wyświetlaczu ustawiało mechanizm na rzeczywiste maksymalne obciążenie i na odwrót: maksymalne obciążenie na wyświetlaczu ustawiało mechanizm na rzeczywiste najmniejsze...
No to masz dwóch podejrzanych. Czujnik Halla i przepustnicę. Jak bym się zajął przepustnicą. Sprawdził komputerem co widać w blokach pomiarowych od niej. Tutaj jest masa rzeczy do sprawdzenia. A problem raczej był wcześniej ale obciążenie przez Klimę spowodowało że się nasilił. Nawet głupi brak sygnału o prędkości pojazdu (ECU nie wie że nie stoisz...
Z tych informacji które mamy to powinno wystarczyć. No chyba że sterowniki mierzy prąd każdego silnika, to może być problem, ale to wymaga sprawdzania, np przez odpięcie dwóch silników i sprawdzenie czy bedzie jakiś błąd. W sumie to jak chcesz zasilać to z 3f to nawet jeden stycznik starczy. Żeby załączał wszystkie silniki na raz, wtedy przewód neutralny...
Witam, Mam problem z pralką AEG Lavamat 6469AFL. Pralka zatrzymuje program po jedbym obrocie bębna. Czasem coś jej odbije i działa z 10 minut i potem stoi. W Menu serwisowym wywala błąd E52 czyli szczotki silnika. Szczotki wymienione na nowe mimo ze stare byly jedynie 5mm krótsze. Grzałka sprawna. Dalej pokazuje błąd E52. Sam silnik po wymontowaniu...
Powietrze ma doplywac do silnika poprzez przepustnice i ew. regulator wolnych obrotów. (bypas pwm, krokowy, termostatyczny). Musi być ono mierzone w silnikach które nie używają tylko MAP sensora do obliczenia obciążenia.
Tak zapytam. Sprzedawcy przetwornic z modyfikowanym sinusem piszą że wszystkie urządzenia posiadające transformator mogą pracować na niej pracować. Wprowadzają więc błąd? Może nie do końca, też zależy od tego, czym ten transformator jest obciążony. Natomiast prostokąt albo ,,fala schodkowa" dla silników AC jest zabójcza.
Witam! Mam taką sytuację: Samochód 2000r. zachowuje się i jeździ normalnie. Natomiast średnio raz na 100km wyskakuje mi check engine. Zacząłem od zakupu kabelka do kompa. 2x skasowałem błąd PO170 -zły skład mieszanki (wg Proscan bo scanmaster pokazuje PO168 -temp.paliwa za wysoka) za trzecim razem pojechałem do ASO. Ale najpierw sprawdziłem błąd - zawsze...
Dzięki za porady. 5,5 A to on bierze podczas pracy ciągłej, a podczas rozruchu 20 A, ale tylko wtedy jeśli nie wykorzystam softstartu. Tak jak pisałem, z softstartem rusza bez problemu, zatrzymuje się dopiero wtedy gdy powinien działać z pełną prędkością. Wymieniłem rezystor bramkowy na 10R (nie miałem mniejszego). Działanie bez różnicy. Na nóżce ERR...
(at)leszekrrr Jakim przyrządem to mierzyłeś? Trzeba uwzględnić błąd urządzenia pomiarowego.
Proszę o więcej informacji, nie dałeś nam nawet minimum. Kod błędu 4357 jest spowodowany modułem sterowania ciśnieniowego w module ciśnienia koła. Idz pisać brednie gdzie indziej.... Dodano po 1 Filtr cząstek stałych silników wysokoprężnych – obciążenie sadzą/popiołem za duża- różnica ciśnień spalin jest za wysoka
Silnik z18xe.Błąd niby znany ale brak gotowych rozwiązań.A uto ma gaz ale problem na obu paliwach.Odczyt z MAF na wolnych 7-8 kg/h.Napięcie w bloku przepływki skacze 0.20-0.70v.Napięcie na wyjściu przepływki 0.42v.Zasilanie MAF jak i masy ok. Sondy pracują prawidłowo w pętli zamkniętej.Co jakiś czas odczyt z MAF spada poniżej 6 kg\h.Wtedy wywala błąd.Gdy...
Słychać pompkę bo sieje zakłócenia do instalacji. Pewnie masa wzmacniacza podłączona na masę w bagażniku. Możliwe że się coś dzieje z alternatorem, podaj dokładne wartości napięcia, gdy nie pracuje silnik, gdy pracuje bez obciążenia, i z obciążeniem, mam tu na myśli odbiorniki elektryczne w samochodzie. Może winny jest wzmacniacz, który nie filtruje...
Nie można podejrzeć korekt bo ich nie widziałem w parametrach tego silnika. Dawno nie robiłem starszych Opli ale z tego co pamiętam one jakoś inaczej się tam nazywały, "integrator lambda" czy coś z tym stylu, a wartości między 0-256 gdzie 128 to zerowa korekta. Jutro przyjdzie przepływomierz na podmianę 10-11 kg na jałowym, rozgrzanym, bez obciążenia...
Witam mam pytanie odnośnie saaba 95 2.3t rocznik 99 po rozładowaniu sie akumulatora wywaliło checka (silnik faluje jak jest zimny obroty od 500 do 900i gaśnie) po podpięciu kompa boscha pokazało błąd przepustnicy brak pełnego przepływu. kasacja błędu silnik bez obciążenia pracował super po przejechaniu 10 km znów to samo. pojechałem do innego mechanika...
Najprościej jest dociążyć generator. Masz na myśli zwiększyć obciążenie dla silników czy jak go dociążyć ?
Jeśli falownik ma 3x230V i jak podłączysz go w gwiazdę to nic nie powinno mu się stać. Chyba że pod obciążeniem bo silnika ma mniej mocy. Sterowanie falownika wektorowe z otwartą pętlą czy skalarne?
miernika To teraz sprawdź ten sam przewód pod obciążeniem żarówką minimum 21W. Miernik Cię "oszuka".
kontrola obciążenie błąd błąd obciążenie silnik obciążenie silnika elektrycznego
volvo silnika dorobienie kluczyka peugeot alkoholem izopropylowym
Mechanizm magnetowidu Aiwa 7700: Diagnostyka i naprawa Czujnik otwarcia maski w Renault Laguna II - czy jest obecny?