Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
Witam. mam ten sam problem. Kod błędu to P1740. regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym. Objawia się tym , że dociskamy gaz " do dechy" a auto nie łapie nawet 3000 obrotów , czy też np na autostradzie do 130 km/h idealnie i nagle jakby odcięto zapłon, auto słabnie i pod górkę brakuje mocy ( powiedzmy 100 to max. i wszystkie tiry cię omijają Wink)....
Szukaj przyczyny w czujniku który steruje turbiną widocznie nie załancza jej
Dodam ze kręci się max. do 3000tys.obr.Oprócz tego świeci się SRS,czy to ma coś z tym wspólnego ,że nie ma mocy?
witam kolegów jestem na wakacjach i walczę z tym błędem p1470 . nie chce wracać w trybie serwisowym do domu ponad 300 km .Sprawdziłem układ dolotowy jest szczelny ,podciśnienie palcem az do turbiny i wciąga . napięcia są ok z wyjątkiem zaworu turbo tam mam max 7V i turbo nie załącza się i robi sie za wysokie podciśnienie ,taka moja teoria . powiedźcie...
Na początek sprawdź, czy do przekładnika dochodzi na jednym z kabelków "mocne" 12v. Czyli nie sprawdzaj multimetrem, ale np. żarówką 12v. Tam powinien być prąd z bezpiecznika. Na drugim kabelku jest sterowanie masą. Odnośnie podciśnienia, to nawet lekkie przytkanie przewodu podciśnienia może powodować błąd. Bo sterownik żąda doładowania, zawór się otwiera,...
Czujnik ciśnienia lub uszkodzony regulator przy turbinie, elektrozawór. Jest pod silnkiem po prawej stronie. Sprawdz napięcie ładowania aku. Pozdrawiam
jak kolega radził sprawdzić dokładnie węże zasilające szczególnie od dołu
P1470 Turbocharger boost pressure czyli kreci sie wsio kolo tubiny.
mam błędy, tzn, ich numery i szukam tlumaczenia bo właśnie wróciłem z komputera:Module info - DFI p0180 p1470 p1224 p1227 i jeden błąd w Inst. Cluster B1470
Witam, mam problem z moim sprinterem 313, silnik om611, 1999r świeci mi się kontrolka EDC i silnik pracuje do 3k obr. Podpielem texe i pokazała błąd p0703 sygnał hamulca, p1470 regulacja ciśnienia turbo, p1622 zawór elektryczny wyłaczający i p1188 elektrozawór wyłączenia pompy wysokiego ciśnienia, podmieniłem zawór sterowania turbo sprawdziłem węże...
Kiedykolwiek wkręcał się na postoju powyżej 3 tyś. obr.
witam problem rozwiązany padł wtryskiwacz puszczał na przelewie Pozdrawiam
Witam! Ostatnio zakupiłem sobie Mercedesa W203 C220 CDI w niemczech. Auto było lekko uszkodzone z przodu oraz wyskakiwał błąd od oleju na czerwono. Po podłączeniu komputerem auta wyskakują błędy : P0105 Czujnik ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym P1470 Regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1192 Czujnik poziomu oleju P1481 Świeca żarowa Auto wkręca...
Po diagnozie wyskoczyły 2 błędy: P1187 P1470 kontrola ciśnienia w magistrali przetwornik ciśnienia doładowania Czyli coś z ciśnieniem doładowania, jaka część za to odpowiada? Co zakupić Panowie?
Przepraszam, że tak mało opisałem tak chodzi o EGR pomyliłem się tak w środku był mały kieliszek oleju nie mam pojęcia czy tam powinien być, jeśli nie to skąd się tam wziął.? Ok podaję kod błędu P1403. Dostałem jeszcze jeden błąd, który okazał mi się tylko jeden raz. Po ponownym sprawdzeniu regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1470. Jeszcze raz...
zamykam temat wypalona sciezka w kompie
Mam ten sam problem P1470 czujnik ciśnienia doładowania. TO NIE JEST CZUJNIK! Gdzie wyczytałeś, że to czujnik??? Czujnik to element pomiarowy - a nie regulacyjny! Nawet "zawór" nie jest określeniem do końca prawidłowym (chociaż od biedy do przyjęcia)- bo "zawór" ma za zadanie otworzyć lub zamknąć przepływ - a tutaj mamy urządzenie które płynnie zmienia...
Witam wszystkich Tak jak w temacie: auto czy zimne czy ciepłe po mieście chodzi super do 4-tego biegu. Jak wyjadę na drogę i wrzucę 5-ty bieg to czuję jak słabnie i max obroty 3000/min i dalej już na każdym biegu do 3000obr max. Po wyłączeniu silnika znów chodzi do końca obrotów dopóki nie wbiję 5-tki, wtedy sytuacja się powtarza. Diagnostyka pokazyje...
Witam, jak w tytule dziś miałem trochę jeżdżenia i po 3-4 postoju jak odpaliłem autko to po jakiś 500m pojawił się błąd "coolant visit workshoop", wentylator chłodnicy wszedł na max obroty i brak mocy, tzn biegi zmienia niby wszystko ok, ale nie idzie wejść na obroty więcej jak chyba 3000, temperatura płynu 85 stopnie. Podłączyłem DS150e i pokazuje...
Witam Mam problem z Mercedesem w210 3.2 CDI. Otóż podczas jazdy autem zaczyna lekko telepać na niższych obrotach gdy dam w pedał trzęsienie się niweluje. W maju tego roku regenerowałem wtryski oraz wymieniałem jeden. Mam odczyty z komputera i wszystkie parametry w normie. Drugą usterkę a może powiązaną jest to, że często auto łapie błąd, którego nie...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam wszystkich Tak jak w temacie: auto czy zimne czy ciepłe po mieście chodzi super do 4-tego biegu. Jak wyjadę na drogę i wrzucę 5-ty bieg to czuję jak słabnie i max obroty 3000/min i dalej już na każdym biegu do 3000obr max. Po wyłączeniu silnika znów chodzi do końca obrotów dopóki nie wbiję 5-tki, wtedy sytuacja się powtarza. Diagnostyka pokazyje...
błąd błąd carsoft błąd multimetr błąd multimetr pralka gorenje błąd błąd
przetwornica 200hz schemat elektryczny układu zapłonu hasło wygasa
pralko suszarka pralko suszarka
Jak uzyskać dostęp do katalogu .storage w Home Assistant? Wymiana miski olejowej w Jeep Grand Cherokee 2005 3.7L