Zmienna geometria zacięła się w innym miejscu.Turbawka do czyszczenia.
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
bączek od zmiennej geometri...sprawdz czy podciąga, może się przycinać
W pierwszej kolejności sprawdź wężyk podciśnienia ,który idzie do przepustnicy powietrza. Miałem kiedyś audi z tym silnikiem i obiawy były te co opisujesz powyrzej.Wymiana tego wężyka rozwiązało sprawę.
Czujnik doładowania sprawdzałeś? Wężyki podciśnienia dobrze wpiąłeś. Turbo wg logów bije jak szalone. Albo to są głupoty albo turbo cały czas zawór WG jest zamknięty.
Silnik to ALH o mocy 90 KM z turbo o zmiennej geometrii i przyczyną przeładowań jest albo przycinająca się geometria albo siłownik podciśnienia przy turbo czyli grucha ze sztangą - logi na to wskazują z tym, że logi wykonane byle jak a nie tak jak powinno się je robić.
Błąd P1557 cisnienie doładowania graniczna wartość regulacji przekroczona w górę ale dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku
mam wielki problem po sporawdzeniu diagnostyki przy passacie 1,9 tdi rok 2001 wyskoczyl mi kod 17965 -p1557 wielkie dzieki za pomoc.
Masz dewiację pozytywną, więc przeładowuje...
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
,, Po podłączeniu do kompa wywala błąd 17965(P1557,sterowanie ciśnieniem doładowania ,granica regulacyjna przekroczona)." Skoro łączysz się już z kompem zrób logi dynamiczne: grupy 003, 008, 011 i wstaw tu żeby było można coś więcej powiedzieć
Witam serdecznie moja oktavka łapie Notlaufa przy predkosci 130km/h zawsze jest to ta sama prędkość . 1.9 Tdi 110Km Kod silnika AHF . Błąd P1557 na vcds przy zgaszeniu i odpaleniu problem ustaje lecz przy 130 wraca z powrotem . Auto nie ma muła na kazdym biegu ciagnie bez najmniejszego problemu ale juz przy 130 cos jest nie tak moze byc gdzies nieszczelnosc...
Błąd ten jest związany z ciśnieniem doładowania, prawdopodobnie turbosprężarka sie kończy, ma problemy z działaniem, jest zawalona nagarem. Generalnie do przejżenia/wymiany/regeneracji.
Milion razy już to było opisane na tym forum, zamykam
Witam. Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB. Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie. Sprawdziłem błędy: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 35-00 -...
Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być? Tak tak, wszystko dobre.A nawet nie wiesz jaki błąd siedzi |ECU i przy jakich parametrach odcina to turbo. 17965 regulacja ciśnienia doładowania P1557-35-10
Witam, posiadam samochód Skoda Octavia 2001 r. 1.9 TDI ALH 90 KM. Od pewnego czasu pojawił się problem: Auto traci moc, na 5 biegu z trudem rozpędza się do 140 km/h. Po podłączeniu do komputera program VCDS Lite 1.2 pokazał jeden kod błędu: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu błędu autko...
Witam ponownie Dziś kolejny raz miałęm problem z turbo :( tym razem na zimnym silniku ruszyłem może ze 200metrów i turbinka wskoczyłą w tryb awaryjny :( , po podłączeniu do vaga odczytłem następujące błędy: błąd P1155 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym -G71 zwarcie do plusa,, kolejny to : P1557 Sterowanie ciśnieniem doładowania granica regulująca...
Koledzy mam problem z moim lt 35, przeładowuje w nim turbo. Zrobiłem wszystko co było możliwe, czyli wymiana czujnika n75 czyszczenie turbo, sprawdziłem wszystkie podciśnienia i dalej nic. Problem zaczął sie kiedy wracałem z uk i w Dover przestało działać lecz jechałem dalej, na postoju stuknąłem w czujnik a on zaczął brzęczeć takie ciągłe chwilowe...
Sztanga chodzi płynnie, próbowałem wciągać powietrze przez rurkę i chodzi lekko, ciśnienie nie ucieka. Ja bym się przyjrzał czujnikowi MAP jesli geometria chodzi płynnie od ogranicznika do ogranicznika. Masz namyśli przepływomierz czy map sensor w ecu?? Podaj dokładny numer błędu. 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - -...
Powiem tak znam się na autach tyle oile wiem ze na 3 cylindrze wali wtrysk jestem juz umuwiony do gościa ale czy utrata mocy moze wiązać się z tym bo jeszcze pokazuje mi taki błąd http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... i taki http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... byłem dziś u pewnego mechanika co powiedział...
VW Passat,1.9TDI 115KM,B5 2000r-silnik AJM Witam, mam problemik z autkiem...problem kilkukrotnie opisywany na forum ale nie jestem pewien co moze być przyczyną: Objawy 1 usterka: Opis-autko przełacza się w tryb awaryjny (traci moc przy 120km/h lub powyżej okreslonych obrotów) 2 usterka: Uruchamiajac silnik, po kilku lub kilkunastu sekundach z pod maski...
Witam, kupiłem niedawno w/w Seata. Autko łapie klasycznego notlaufa na czwartym biegu, zazwyczaj przy obrotach 2800-3200rpm. Nie ma jednak 100% pewności, że błąd się uwidoczni - czasami, tak jak to miało miejsce np. wczoraj chciałem wymusić błąd i samochód jak na złość od 1500rpm do ponad 4000rpm jechał bez problemu. Dopiero za piątym razem, już pod...
Witam wszystkich. Mianowicie moja 6L2 silnik ASZ (131) km '03 traci moc czasem podczas przyśpieszania na 3 a czasem na 4 biegu na przy około 3000 rpm/min. Powiem co sprawdziłem: -sztanga na turbinie po zdjęciu wężyka z gruszki chodzi lekko (po zapaleniu silnika wsuwa się do położenia skrajnego) -nie ma utraty podciśnienia na wężykach (wężyki całe) -jest...
witam. octavia diagnozowana vag-com 409.1 silnik 1.9TDI AHF 110KM błędy: Sunday, 05 April 2009, 15:19:28 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 012 G Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 35110 Additional Info: TMBBP21U72X532518 SKZ7Z0A1134386...
To prawda rzadko, kiedy wadliwy przepływomierz zostaje odnotowany jako błąd w pamięci sterownika zwłaszcza, że najczęstszą jego awarią są błędy we wskazaniach a nie jego fizyczne uszkodzenie (zwarcie do masy). Ponieważ praca przepływomierz ma bardzo duże znaczenie w prawidłowym sterowaniu turbiną oraz układem podciśnienia zalecam testy w czasie jazdy...
Witam Od jakiegoś tygodnia mam problem w moim polo 9n 1.9 tdi ATD z turbiną. Jak go mocniej przycisnę na 4 i na 5 to rozłącza turbinę i wyrzuca błąd Charge Pressure Control: Positive Deviation (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph... Załączam logi dynamiczne z jazdy, na końcu wykresu widać odcięcie turbiny(na 4 biegu obroty gdzieś...
Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie...
Dobra noc :) Mam problem z moim Paskiem B5 FL 1.9 TDI 130KM 2002r. Silnik AVF. Powyżej 90-100 km/h samochód nagle traci moc i dostaje muła, zapewne przechodzi w tryb awaryjny i ponowne odpalenie pojazdu załatwia sprawę do ponownego przekroczenia danej prędkości. Od dołu ciągnie ładnie, mocno, do momentu opisanego powyżej. Samochód kupiony w rodzinie,...
Witam Dwa auta i dwa problemy. Pierwszy to VW T5 2,5 TDI PD 2008rok.Zapala się kontrolka świecy żarowej oraz check, auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd po diagnozie vagiem 00568 Uszkodzony czujnik położenia w silniku sterujący. Nie mogę nic znaleźć na temat tego czujnika. Co to za czujnik? Drugi chory to tez VW tyle ze Sharan 1,9 TDI PD 2000rok. Podczas...
Po pierwsze to skasować błędy , odłączyć interfejs, wyłączyć zapłon i po chwili ponowna próba. Dlaczego - ponieważ jest bardzo prawdopodobne że cześć błędów jest przestarzała np: Address 46 ----------------------------------------... Controller: 1J0 959 799 Q Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 01317 2 Faults Found:...
Witam, Od pewnego czasu auto wchodzi w tryb awaryjny w zakresie obrotów 3000-4000. Wyskakuje błąd 17965 Charge Pressure Control - Positive Deviation (P1557). Kierownice chodzą w pełnym zakresie, N75 podmieniony i bez poprawy. Auto czasem jest dynamiczne i wtedy nie wchodzi w tryb awaryjny, a czasem jest mułowate i wtedy przy wyższych obrotach przechodzi...
podpialem go przed chwilka pod komputer (jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc) program vag-com409 nastepnie wszedlem w opcje SELECT a potem ENGINE i w cody bledow pokazalo taki blad : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10---Intermittent nastepnie wykasowalem ten blad odlaczylem komputer i pojechalem na krotka przejazdzke...
Witam, wykonałem test diagnostyczny programem VAG-COM, w audi [a3] proszę o pomoc co te kody oznaczaja i jak te problemy rozwiązac. Z gory dziekuje za pomoc. [1] - podejrzewam ze pierwszy błąd mowi jakims przełądowaniu i bedzie to fakt ze podczas jazdy gdy sie przycisnie mocno pedal gazu przelacza na stan awaryjny wiec turbosprezarka do regeneracji/wymiany?...
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/3139943700_... Potrzebuje pomocy z analizą logów dynamicznych 1.9tdi 90km turbiny. Wymienione przewody podciśnienia, Sztanga przy turbinie pracuje podczas próby strzykawki, zawór n75 (był zamieniony, nie mam pewności czy zamieniony był sprawy) Auto łapie tryb awaryjny Proszę o porady, dziękuję i pozdrawiam...
Problem jest mianowicie taki, że zawieszają mi się obroty na 1100obr, oraz w momencie odpalenia silnika bez dotykania pedału gazu obroty rosną i spadają tak jak bym go przegazował. Dolegliwości na które cierpi pasek są losowe dlatego nie wiem co może być przyczyną. Ostatnio mi sie wydawało że podnoszą mu się obroty po wcześniejszym cpyknięciu tak jak...
Witam Przekopałem setki postów związanych z tym tematem ale w każdym temacie jest prośba o logi, bo za każdym razem przyczyna może być gdzie w czymś innym, więc zakładam nowy temat. Mam Skodę Octavię 1.9 TDI 4x4 rocznik 2001. Na 4 biegu po przekroczeni 3000 obr traci moc, na 3 biegu po około 4000 obr. VCDS pokazuje następujący błąd: Address 01: Engine...
Widocznie po moim grzebaniu dzisiejszym coś poruszyłem i jest już dobrze. W takim razie dziś zobaczymy czy się połączę. Poszedłem za radą i sprawdzę na windzie xp . Będę informował o postępach lub ich braku. Dodano po 2 Ruszyło się po wymianie niebieskiego interfejsu na vag polski. Niestety po chwili radości czas na smutek. 4 błędy AG-COM Version: Release...
Blad z VAG to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent czasami jest Ok ciagnie i nic , a w pewnym momencie zonk i max 120km/h. Silnik ma 123kkm. czy to bedzie przeplywomierz czy gdzie indziej szukac przyczyny? moze N75??- tylko jak to sprawdzic a przy okazji nie grzeja mi lusterka- wywala blad: 00943 - Heated...
Zapomniałem jeszcze dopisać że błędy jakie były to: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-00 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00
Witam Pacjent to moje A4 B5 2000r. z 1.9 TDI AJM 116KM + (jest jakiś box na podszybiu ale czy on coś daje to kto to wie) Użytkuje auto 4 lata i nigdy nie robiłem logów bo nie było powodów, brak czasu itd a auto jeżdziło bez żadnych problemów. W ostatnich dniach auto zaczęło przechodzić w tryb awaryjny bo turbo przeładowało - 17965 - Charge Pressure...
Przekroczona górna granica doładowania - 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation.Usterka standardowa. Poczytaj, bo jak na razie to nie wiesz ani jaki masz silnik, ani jaka jest definicja błędów, ani co to ten "log" o którego analizę prosisz...
Witam. Spotkał mnie taki problem, że jak jechałem to straciłem turbinę i zaczął strasznie głośno chodzić samochód (jakby odkręcić wydech) ale jak zgasiłem samochód i zapaliłem to wróciło do normy. Później tylko raz się to powtórzyło jak robiłem logi. Takie błędy. "18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent...
17965 p1557 p1557 17965 błąd błąd carsoft
700ma prąd ładowania tranzystor bc337 elektryczna tylna klapa
telefunken czarny ekran mikrokomputer cobra1
Jak uruchomić nagrywanie na dysku Cyfrowego Polsatu? Monitor do Opla Mokka 2016 - zamienniki i kompatybilność