Sprawdź czy są błędy OBD2
A próbował któryś w ogóle sprawdzić błędy? To podstawa czegokolwiek.
od ok 900Ω do 2kΩ
Trzeba podłączyć interfejs do instalacji i sprawdzić błędy.
Te roczniki jeszcze kradną? Prócz rozrusznika i pompy inne wywalą błędy , a najlepiej to co pisze bezrobotny.
Albo się coś wysypało albo to jakaś pierdoła. Sprawdź czy działa transponder w kluczyku. Bezpieczniki, może się któryś spalił i nie zasila immo. Błędy jakieś są?
więc jak będzie konieczność to rozkręcę wnętrze i po kablach dojdę co do czego, Jak nie pomoże poprzedni właściciel to będziesz jak będziesz chciał to musisz się pobawić sam -mogło to być odcięcie jakiegoś elementu który rozładowywał aku, może pozostałość po "złodziejce",może reset błędów(czy w którejś pozycji pali się check?,i dekoduje radio?a może...
Czy pali lampkę check? Czy skanowałeś błędy?
W silniku nie ma żadnych błędów
Albo inaczej, napisze swoimi słowami choć możesz nie zrozumieć. Robisz sobie zworkę z drutu i spinasz do kupy ona piny w tym gniazdku co pisałem. Włączasz kluczyk w stacyjce i patrzysz na lampke poduszek, po chwili zgaśnie. Wyciągasz wtedy zworkę i lampka się zaświeci. Jak się zaświeci wsadzasz znowu zworkę, lampka zgaśnie, jak zgaśnie to zworkę wyciągasz...
Błędy dotyczą katalizatora prawdopodobnie zapycha Ci się katalizator i błędy wyskakują.
To odczytaj te błędy.
bedą dwa albo trzy piny chyba. może być taka sytuacja ze bede musiał pojechać do tego samochodu bo stoi bez tablic. może skocze zobaczyć ile ma pinów i napisze, ale wolałbym za w czasu wiedzieć. słyszałem o zwieraniu pinów w gnieździe, ale to w celu odczytanie( to też by było potrzebne) a też mnie interesuje jak skasować.
Fantastyczna informacja bo właśnie szukałem co kupić żeby sprawdzać i kasować błędy. Jutro przetestuję :D
To nie czujnik tylko zawór, numery miałeś podane w drugim poście. Na moje to ten mechanik popełnia jakiś błachy błąd. Co pokazują parametry rzeczywiste ciśnienie doładowania na biegu jałowym? Jaki masz teraz błąd/błędy?
Trzeba jakieś błędy wymrugać.
A błędy jakie sa?
jest napewno pięcio pinowa niebieska i trzy pinowa niebieska jak odczytać błędy ABSu
Witam, gdzie znajduje się złącze w civicu z 99r? I jak odczytać błędy ponieważ kupiłem wczoraj i chciałbym się dowiedzieć czy nie trzeba czegoś robić
witam, przepraszam że się wtrącę...może nie na temat, otóż kupiłem tą werrsję tego autka i chciałbym zapytac kolege czym i jak czyta te błędy?? pzdr
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Mam używanego civica z wystrzelonymi poduszkami przednimi.Na wymianę sterownika i poduszek oraz czujników narazie mnie nie stac a problemem jest wyświetlacz lcd który zamiast istotnych danych pokazuje tylko błędy.Czy dorażnie można wykasować błąd w sterowniku srs i emulować poduszki opornikami tak aby w rezultacie wykasować błędy z komputera i uruchomić...
Dobra, już wiem, znalazłem w innym temacie rozwiązanie. Trzeba zewrzeć pierwszy i trzeci pin w pięciopinowej wtyczce. Mam błędy 15 i 17.
Od strony drzwi pasażera pod schowkiem powinieneś mieć dwu pinową wtyczkę. Zwierasz oba piny i odczytujesz błędy z kontrolki check'a :)
Witam może ktoś wie poda link strony z kodami błędów samochodowych. chodzi mi o błędy z kodem P1XXX i P12XX civic z 2004 17 ctdi
Diagnostyczne, w Pana przypadku tylko warsztat pomoże. Ktoś, kto nie tylko przeczyta błędy ale i wyciągnie wnioski z parametrów bieżących.
Witam moja civic mk9 1,8 v tec po wymianie akumulatora żucila palenie i pokazuje sprawdź system oraz wszystkie inne możliwe lampki kontrolne na desce, czy ktoś się już spotkał z takim problemem. Po sprawdzałem bezpieczniki i przekaźniki wszystko wyglada na Ok ale nie stery błędy znaleźć nie mogę dodam ze nie posiadam schematu elektrycznego. Będę wdzięczny...
Jak się świeci to warto byłoby odpowiedzieć sobie na pytanie czemu? Diagnostyka się kłania. Diabli wiedzą co mechanik ci zrobił w tym komputerze. Trzeba by auto zobaczyć. Dodano po 1 Przy samo diagnostyka , kontrolka SRS zaświeci zgaśnie i zaświeci ,co to oznacza Oznacza to, że któryś z elementów układu jest uszkodzony. J/w - odczytać błędy.
Błędy odczytane ? Sprawdzono czujniki wału i wałka ?
Nie da się ocenic stanu czesci nie widzac jej i o taka ocene tez nie prosilem. Prosilem o napisanie jak ocenic stan kopulki i miałem na mysli na co zwrocic uwage przy takiej ocenie, dlatego napisałem o tych stykach. Dzisiaj jeszcze raz przetestowałem samochod. Zauwazylem, ze problemy z szarpaniem pojawiaja sie dopiero jak silnik sie nagrzeje. Gdy jest...
nie wiem jaki masz silnik ale zobacz to : Kody błędów - HONDA Civic 1,5 (69kW) PGM-FI D15B2 Odczyt Kiedy przez ECU wykryte zostaną błędy, to zapala się lampka kontrolna silnika. -Włączyć zapłon. -Na wyświetlaczu na urządzeniu ECU pojawiają się kody błędów. Resetowanie -Wyłączyć zapłon. -Wyjąć bezpiecznik "zagrożenia" na co najmniej dziesięć sekund lub...
Widzisz to takie wróżenie z fusów, najpierw odczytaj i podaj błędy później można będzie cokolwieg powiedzieć.
A jaki tam sterownik siedzi? Chyba w tych starszych to z okienkiem i diodą był. Teraz nie pamiętam. Możliwe, że jest kostka dwupinowa robisz zworkę i miga kontrolka silnika. A czemu nie pali na jednym cylindrze? Kompresje sprawdź, iskrę.
Jak masz złacze 5 pinowe po stronie pasażera to możesz jeszcze spróbować wymigać błędy. Jak nie będzie reagował na zaczepki, trzeba sprawdzić zasilanie i masy.
Jechać do diagnosty specjalizującego się w Hondach.
Ja również znalazłem z prawej strony złącze 5 pinowe i dwu pinowe niebieski. Kody błędów abs wymigałem tak jak opisano wyżej zwierając 1i3 ale błędy z silnika i poduszek nie mogę civic 97 1.8 vtec
Honda Civic 2019 SRS 77960-TGG-A030-M2 Po wyczyszczeniu Crasha w airbag jest błąd w ABS U3000-54 "Sensor Calibration is not Complected", którego nie można usunąć,SRS zgasł. Teraz jednostka SRS na magistrali CAN przesyła nieprawidłowe dane o przyspieszeniu pojazdu i nie spełnia warunków kalibracji. Wartość przyspieszenia wynosi 1,74 i powinna mieścić...
Jeśli chodzi o błędy to tam jest to gniazdo dwupinowe do samodiagnostyki , zrobiłem zworkę i czek świecił cały czas. Z tego co czytałem to oznacza brak błędów.
Czym czytałeś te błędy? Jak dla mnie twój sprzęt poprostu nie dał rady z tym autem.
Wyjąć żarówke - ale bezpieczniej wykasować kody błędów przez komputer.
Witam, krótko i na temat. Podczas jazdy zaświeciły się kontrolki ABS i VSA, na kompie wyskoczyły takowe błędy. Ktoś coś podpowie? Samochód to Honda Civic VIII UFO 1.4 B , 2006 r https://obrazki.elektroda.pl/4803724100_...
Odczytaj jakieś błędy, to może Cię naprowadzi, bo tak to można grzebać i grzebać
Moim skromnym zdaniem nie musi to by błąd może to być zwijacz na kierownicy walniety
Witam szukam schematu a wlaściwie chodzi mi o wymianę opornika do zmiany szybkości pracy przekaznika tzn zmieniłem żarówki na diodowe no i teraz zmieniło sie obciążenie i nie wiem który z oporników trzeba wymienić do zmniejszenia szybkości pracy przekaznika,a i drugie pytanie czy jest w hondzie civic 1997 3d przekaznik do klaksonu i gdzie sie on znajduje...
W kompie czysto. Żadnego błędu.
Witam podłączaj bez obaw nic się nie stanie, w najgorszym wypadku nie nawiąże połączenia, a program polecam PCMscan, poszukaj np. tu http://www.topwarez.pl/inne-f84/36210-pc... ELM327 sczytasz jedynie błędy ze sterownika silnika. Poduszki czy abs'u tym nie zdiagnozujesz, ale silnik jak najbardziej. Jeśli kupujesz...
Miałem coś takiego , okazało się pompka wstępna nie wyrabiała, a po jej wyjęciu w baku był taki syf jakby się coś rozpuściło. o dziwo auto gasło kiedy chciało , a nie np przy dużym obciążeniu. Ściągam serwisówkę do tego modelu , może tam będą kody błędów to poinformuję. pozdr
witam serdecznie , jak w temacie poszukuje schematu konkretnie to schematu do syreny ;) od fabrycznego alarmu hondy civic 5D '95 , pozdrawiam Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->REGULAMIN pkt 15.
Właśnie zauważyłem. Ciśnienie jest chyba regulowane na pompie. Z braniem paliwa z listwy wtryskowej nie będę ryzykował bo mi jeszcze błędy w komputerze wyskoczą, a nie mam jak skasować. Trzeba będzie jednak szlauchem…
Aparat nie ma nic do rzeczy. TPS regulowany, więc może trzeba go ustawić. Napięcia podałem. A może rzeczywiście szlak go trafił i ladamaniac miał rację? Wymigaj błędy dla formalności. Podaj odczyty z sondy.
Miga się błędy bez problemu, niebieska wtyczka 2pinowa za schowkiem. robisz mostek na pinach, włączasz zapłon i jazda
witam wszystkich co najlepiej odciąć w tym autku żeby nie wyskoczyły błędy i czy jest problem żeby dołożyć domykacz szyb za pomoc dziękuje
Wtyczka musi być zółta, bo cały układ SRS idzie na zółto. To na wypadek, jakby ktoś chciał np podłączyć sobie dmuchawę. Musisz znaleźć kostkę 2 pin koloru zółtego. Nie ma tego wiele, więc jakoś się znajdzie. Jeśli dobrze pamiętam, to jest jeszcze taka czerwona pod kierownicą , którą trzeba przepiąć żeby skasować błędy. Całość tej nieprostej procedury...
Kolego po pierwsze popraw błędy, bo ciężko się czyta. Po drugie sprawdź błędy w ECU. pisałem jak to zrobić kilka postów wyżej.
Jaki dokładnie to był błąd?
Zacząłbym od sprawdzenia szczelności układu dolotowego. Czy samochód zasilany jest lpg? Być może korekty (adaptacja) rozjechały się z tytułu nieprawidłowej mieszanki. Sprawdź kody błędów.
Nie ustawiaj czasów tylko wciśnij przycisk GRZANIE, na wyświetlaczu powinien pokazać się symbol grzania i urządzenie powinno działać. Jeśli nie to powinno wyświetlić nr błędu np AF-20. Czy tak się dzieje ? Spróbuj też po włączeniu przyciskiem grzanie wcisnąć przycisk ZEGAR i przytrzymując go wcisnąć jednocześnie przycisk P. Wtedy też powinien pokazać...
Po numerze VIN, to rocznik 2001 (produkcja). https://japancars.ru/index.php?route=cat... https://obrazki.elektroda.pl/8285384600_...
Nie ma informacji czy przed swapem działał w tamtym aucie, a może działał u CB też, ale przestał po zdjęciu immo? Powinieneś zacząć od odczytu kodów błędów. Przed swapem VTEC działał prawidłowo, na chwilę obecną pokazuje błędy: P1607 - usterka obwodu wewnętrznego PCM, P0600 - błąd komunikacji szeregowej.
Czy ja wiem czy taka "kicha".. fakt że nie zdiagnozuje tak jak sprzęt w ASO, ale znajomy mechanik u którego byłem ma dużo lepszy sprzęt do diagnostyki i pokazuje te same błędy. Ciśnienie sprawdzę jutro i co ewentualnie mógł bym powiedzieć żebym mi sprawdził mechanik jak już u niego będę ?
Witam Musi być szerokopasmowa, pasuje dox1461 (Denso) jest to odpowiednik tej z linku powyżej hondapartsnow, ok.460zł i na razie po 1500 km działa bardzo dobrze. W ASO chcieli za sondę 1200 :) Jakie masz błędy? Zobacz dla pewności wpisując VIN na hondapartsnow czy masz to samo.
Zrobione, już spokój z błędem P1236.
Chciałem zapytać czy kręceniem regulacji silniczka krokowego w Hondzie można spowodować jakieś błędy?
metodą prób i błędów.
Podpinasz diaguna wchodzisz w bloki pomiarowe i kręcisz rozrusznikiem i widzisz czy są obroty. Jak zrywa połączenie w czasie kręcenia to poszukaj innego testera. Stary X431 jest lepszy w takich odczytach, diagina rozłącza. Zacznij od naładowania akumulatora, pokasuj błędy, pokręć rozrusznikiem i zobacz co wyskakuje.
Podaj trochę szczegółów co do modelu a będę mógł Ci pomóc , wtyczka kontrolna powinna być na prawym słupku drzwiowym kody błędy należy " wybłyskać " i ewentualnie skasować poprzez zmostkowanie MES -a.
Rozwiązano metodą prób i błędów.
Proponuje na poczatek sprawdzić połaczenia napinaczy pasów (pod fotelami) jesli tam jest wszystko ok będziesz raczej musiał udać się do warsztatu aby odczytać błędy. Może się też okazać, że wystarczy jedynie skasować błedy. Wszystko zależy od ich rodzaju.
Odczytaj błędy, można je wymigać na desce. Nie ma sensu kupować w ciemno, gdy usterka może być całkowicie w innym miejscu.
A tam pierdoły opowiadacie z tym wydechem. Tak ma wyglądać map sensor właśnie, jedna rurka tak podobnie jak ucho wygląda, łączą się i idą do przepustnicy , nie do kolektora. Wymigałeś błędy? Powinno coś wymigać skoro tak się silnik zachowuje.
Kolego Teg, napiszę Ci co powinieneś sprawdzić w swojej Hondzie, przede wszystkim na początek samodiagnostyka, do tego auta nie trzeba podłączać żadnych komputerów, samemu sprawdzasz błędy odczytując kody z tablicy rozdzielczej (google->samodiagnostyka civic) Jeśli błędów brak sprawdzasz elementy nie objęte czujnikami, jeśli wciąż bez efektu sprawdzasz...
A jakieś błędy w sterowniku się pojawiają? Z tego co się orientuje w D14z4 zamontowany jest czujnik TPS, sprawdź czy działa on prawidłowo.
Spróbuj pompę paliwa - szybko i konkretnie :-) W tym modelu powinna być na brązowej kostce szarego przekaźnika od pompy, na lewo od skrzynki bezpieczników - kolor żółty/zielony. Uważaj na cięcie czujników, bo potem przy próbie uruchomienia silnika będzie Ci wywalać błędy...
P1236 - ciśnienie doładowania powyżej zastrzeżone. Należy sprawdzić układ ciśnienia doładowania.
kolego a nie prościej by było poprosty podłączyć do kompa i zczytac błędy jeśli zapala się check engineto może być np wtrysk chc katalizator zapchany również
Czy komuś udało się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo. Nie zgłasza błędów.
honda Civic Hybrid 2006 poszukuję opisu błędów Air Bag
. Pytam co może powodować błąd Wszystko. Nie prościej podpiąć pod tester i odczytać nr błędu ?
Endrju111 a próbowałeś odczytać błędy z komputera? Ja póki co wymieniłem też rozrząd bo już czas a podejrzewałem też łożysko pompy wody, choć w małym stopniu, nadal bez mian.
Witam Zakupiłem na allegro sonde na alegro używanąi jest ok tylko po 2 dniach zgasła kontrolka czy mam skasować błąd
Panowie gdzie znajdę wtyczkę tą co sie mostkuje żeby odczytać błędy ??? szukam szukam i nie mogę znaleźć :| dodam że silnik 1,3 16v rok 94
Odczytac błędy w tym samochodzie mozna przez podłączenie do komputera czy moze trzeba robic jakis zworki i czytac blyski lampki na zegarach??
Witam mam problem z diagnostyka Hondy Civic 2.0 itd 1997 angielka. Znalazłem wejście OBD, lecz gdy zlacze w piny świeci się SRS a nie check żeby wymigalo błędy proszę o pomoc. Dorzucam zdj wejść do diagnostyki https://obrazki.elektroda.pl/7176812900_...
Potrzebuję interpretacji kodu błędu 55 :?:
Sądzę, że błędy są, ale Twój tester ich nie odczytuje. Tak się dzieje, jak jakiegoś błędu nie ma w bazie. Poza tym w Hondzie błędy są dwupoziomowe -aktualne -historyczne Podobnie jak w Nissanie. Nie wiadome, czy Twój sprzęt czyta oba poziomy. Radzę udać się do kogoś, kto ma sprzęt typowo do japończyków, np Carmannscan.
Jestem laikiem w tych sprawach, nie wiem o jaką centralkę chodzi? Jeśli o emulator sondy lambda to napisane na nim jest BINGO-M jeszcze jest jeden jakiś emulator AEB EMULATOR 446. Ja tak jeżdżę już dwa i pół roku, elektronik powiedział żebym wymienił sondę lambda, wymieniłem na uniwersalną sondę NGK, ale nie pomogło. Pisałem na ten temat na innym forum,...
regulacja zaworów była. silnik to 1.4 16v 90km kod:D14A2. Dodano po 1 Sprawdź też czujnik temperatury jaki ten czujnik temp?? powietrza czy cieczy?? Dodano po 3 Dodam jeszcze że w bazie danych komputera nie zapisały sie błędy wiec chyba ze strony elektronicznej jest okey.
co znaczy nie zawsze uruchomione zawory? Czemu są błędy jeśli sonda i MAP zmienione, piszesz tak,że nie wiadomo o co Ci chodzi i co jest grane
Ok dzięki za pomoc, niebawem się odezwę jak wyglądają postępy w usuwaniu usterki.
Dzięki, Poradziłem sobie. Pozdrawianm Dodano po 42 Metodą prób i błędów
Za przeproszeniem co wy pierd*licie. Cdif 2 to jest tragedia, korzystam, płace za te aktualizacje i przyjezdza klient starym bmw e36 m3 i prosi mnie nie o odczyt błędów nie o kasowanie, tylko o głupią pierdółke jaką jest podanie temperatury silnika jaką odczytuje komputer i co: i świece oczami i przepraszam bo w tym dziadostwie pokazuje mi w rubryce...
Ani jeden ani drugi sposób. Zobaczyć czemu nie dostaje paliwa. Ciśnienie na pompce i co ważniejsze, przyjrzeć się aparatowi zapłonowemu. Tam będzie błąd.
Witam, jestem nowy więc wybaczcie błędy jakie popełnię Smile Posiadam od ponad roku hondę Civic 7 1,7cdti z 2005 roku. Problem polega na tym że auto nagle bez żadnych wcześniejszych objawów przestał odpalać. Dodam że stało się to na myjni , może przypadek może nie. Więc tak , wizyta u elektromechanika i jego diagnoza że wszystko sprawne w elektryce...
Co mówi autodata? Te sondy do chyba 1V , a jeżeli druga /diagnostyczna/ "stoi" na 0,8 , to katalizator out! Na liczydle /elektronicznym cyfrowym mierniku / takie napięcie jest możliwe - błąd!
Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie wszędzie piszą by zmostkować niebieską wtyczkę czy kostkę (by odczytać błędy)ja takowej nie mam lub nie widzę. Mam natomiast taką szarawą do podłączenia kompa. Gdzie jej ewentualnie szukać?
Tak błąd P0301 , P0304, P0300
Po pierwsze zmień mechanika bo kasowanie błędów NIE NAPRAWIA SAMOCHODU! Diagnoza to podstawa. Jaki błąd się zapisał?
wszystko sie zgadza zdeimij kleme - na okolo 15 sekund po ponownym zalozeniu musisz odpalic silnik i poczekac aby wlonczyl sie wentylator chlodnicy ten sposob uczysz komputer calego cyklu prcy silnika pozdrawiam
Czujnik alarmu ??? . Ja w pracy gadałem z kolegą, i doradził że przypuszczalnie transpondery w dwóch różnych pilotów się zakłócają. Przez to immobilizer nie chce się odblokować. Nie może być dwóch różnych kluczy razem. Jutro z dwóch pilotów poskładam jeden właściwy i się zobaczy . Pod zamek i immobilizer. Bo te błędy już chyba miałem . Ale to są głupoty,...
Układ bardzo ładnie działa na Atmedze 8, chodziaż z zaprogramowaniem zestyków był duży problem ale działało. Układ pamięta stany przed wyłącznieniem i tak się ustawia jak pierwotnie. Link do projektu: (Mogą być błędy bo narysowany z pamięci ale tak to ostatecznie rozwiązałem) https://easyeda.com/xenna11/remote-car-a...
civic błędy honda civic błędy błędy honda civic
rozdzielenie sygnału dekodera vectra generator alternator wężyk zelmer
Polsat Box Go - Przekroczony limit urządzeń Power bank 50000 mAh - ile razy naładuje urządzenia?