U mnie poszło VCP, VCDS tez nie robił.
Załóżmy że to błąd czujnika w pompie.Wtedy wymieniasz lub naprawiasz pompę ABS.Teraz wejdź w parametry i zobacz czy widzi ciśnienie przy wciskaniu hamulca.Co do drugiego błędu to zależy nie tak hop.Czy kontrolka poduszki pojawia się po zapłonie?Czy widać w parametrach np kontrolka airbag on/off itp?
Jest to zwykły 1.9 . Sprawdzę jutro wszystko.
7800 : kalkulator kontroli stabilności Mam kilka pytań do tego schematu: widzę ESP, BSI, czujniki kół, a czy CDS to sterownik wspomagania? Złącza i poszczególne piny to jest oczywiste. Nie do końca wiem co jest co na tych schematach. Na schematach z BOSCH czy DELPHI opisy są trochę inne. Co oznacza PSF1, 7020, 1320, 7126 To są oficjalne schematy i...
Na początek może być czujnik wału choć objawy w odwrotnej kolejności. Kiedyś nowy czujnik delphi podobnie się zachowywał.
ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
A my tu ze szklanej kuli, wywróżymy jakie błędy i komunikaty ci się pokazują !?
9V stąd błędy Dodano po 31 Steruje plusem
Sam Sung dobrze Ci napisał. Bo w tej Twojej procedurze Piotrd po wylosowaniu liczby są trzy możliwości 1. Albo wylosowano 0 2. Albo wylosowano 1-4 i trafi na edit z textem 3. Albo wylosowano 1-4 i i trafi na pusty edit więc jak widzisz tylko ostatnia z możliwości zrobi to co chcesz aby robiło za każdym uruchomieniem procedury. Spróbuj tego: procedure...
Delphi kalibrację robi Perfect. Akumulator pod prostownik i wtedy próbuj.
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
Na starym auto pali, tylko występują błędy przepustnicy, więc wychodzi, że owe 2 moduły, o których mowa w DTC's są prawidłowo zaprogramowane. A może nowy moduł nie właściwie skoro zgłosza błędy. Jak przeprowadziłeś procedurę programowania i czym ?
wiesz, zdaje sie że Fix "odrzuca" część ułamkową a round zaokragla (matematycznie - w góre lub dół). to moze powodowac te błędy
http://obrazki.elektroda.pl/8350862200_1... Postanowiłem dziś zaprezentować pracę magisterską, jaką dziś obroniłem na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy (dawniej ATR). Jest to rozwinięcie pracy inżynierskiej, jaką prezentowałem w temacie: http://obrazki.elektroda.pl/9956595800_1... Jak widać urządzenie...
Ciekawostka jest to iz nie posiadam tempomatu adatacyjnego tylko zwykly. No i właśnie dlatego potrzebny skan całego auta. Do skanu uzywam Delphi jednak by skanowac wszystkie systemy (ISS) cos mi sie wiesza Tym nie zdjagnozujesz poprawnie tego auta,nie mówiąc już o kodowaniu....np.gateway Załatw ,pożycz chociaż vcds-a,wtedy powalczymy,bo dalsza diagnostyka...
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego układu. Typowy objaw to było wchodzenie w tryb awaryjny,...
spróbuj stworzyć projekt na nowo. Jeśli masz złożoną formę, możesz stworzyć nowy projekt, zapisać go, zamknąć Buildera, skopiować zawartość pliku odpowiedzialnego za układ elementów na formie, skopiować kod. Nie kopiuj jednak niczego ponadto. Otwórz ten nowy projekt - powinieneś mieć widoczna formę i cały kod. Spróbuj skompilować. Jeśli nie przyniesie...
Witam. Błąd sprawdzony na interfejsie delphi kod błędu 630A00. Regulacja wymiany gazów , stopień recyrkulacji jest za wysoki. Błędu nie da się skasować status kodu bieżący. W teście recyrkulacji widać ze siłownik wychyla się na 25,75 i sto procent. Podczas pracy silnika i zwiększaniu obrotów na wartości zadanej skacze id 0 do 15 procent lecz gdy sprawdzam...
Czy istnieją jakieś zestawy uszczelnień tejpompy podobnie jak np. CR "gwiazdy" z CDI lub CRDI? Poszukaj w Gaz Parts, mają trochę rzeczy do tej pompy http://diesel.gazparts.pl/category.php?c... Jeżeli masz ochotę - rzuć okiem na wątek na forum Forda http://forum.fordclubpolska.org/forumdis... tam człowiek dłubał w...
Dziękuję za podpowiedź. Marne są szanse znaleźć w necie kolory kabli can w Ducato ale spróbuję wyszperać tak jak radzisz, body lub zegary. . Zastanawiam się jeszcze nad trzecią wtyczką, białą z 3 kabelkami. W tytułowym radiu w gnieździe są to NC, masa, NC . Dziwactwo. Kable znikąd donikąd są, a potrzebne od Can brak. Nic nie cięte, wiązka z wtyczkami...
Jeszcze dopisze jest w tym aucie pompa delphi która była wymieniona auto zapali ale chodzi w trybie awarii . maksymalne obroty to 2500 . I tu jest pies pogrzebany. Odczytałem taki błąd. P1190 - Kalibracja Opornik poza zasięgiem co jest nie tak. We wtyczce pompy jest specjalny opornik kalibracyjny. W komputerze diagnostycznym trzeba sprawdzić kod tego...
Może jeszcze dodam że jest fajny kursik, który traktuje właśnie o klasach itp., po prostu o programowaniu obiektowym. Jest on krótki i opisuje podstawy. Zadziwiająco fajnie napisany - klarownie, łatwo wchodzi do łba, a co jeszcze bardziej zadziwiające autor robi błędy ort. jak z trzeciej klasy podstawówki. ;) Do tej pory znałem dość średnio C zwykłe,...
Mam problem z wyświetleniem wyniku równania w kontrolce Label. Podaje dwie zmienne , które wpisuje w edit1 i edit2. db:=StrToInt(edit1.Text); db:=db/2*(pi)* StrToInt(edit2.Text); label1.caption:=IntToStr(db)... No i właśnie na linijce z labelem jest błąd... :(
Witam! Błędy są w instrukcjach if . 1) Zamiast: [syntax=c] if (imie[strlen(imie)] == "a") y = 2; else y = 1;[/syntax] powinno być: [syntax=c] if (imie[strlen(imie) - 1] == 'a') y = 2: else y = 1;[/syntax] Jeśli chcesz testować ostatnią literę tekstu, to ostatnią pozycją znakową ciągu jest: [syntax=c]imie[strlen(ciag) - 1][/syntax] ponieważ kolejne znaki...
Witam. Czy ktoś się spotkał z czymś takim i czy jest na to jakiś inny sposób, nie zastosowany przeze mnie. Nie pytam o konkretny przypadek bo ten przykład jest wyrwany z kodu a nie wykluczone że moje perypetie wynikają np. z ilości procedur przeciążeniowych.. w których kompilator się może gubić. Skoro przykład jest wyrwany więc u Was może działać normalnie...
Przy instalacji komponentów w Delphi5 wyskakuje komunikat :wystąpił problem z przesłaniem polecenia do programu.
Formę zawartą w DLL-u, w dowolnym języku można wywołać całkiem prosto. Jedyna różnica, pomiędzy taką formą a "normalną" polega na tym, że forma nie jest tworzona automatycznie przy uruchomieniu programu, a dopiero gdy jest potrzeba pokazania takiej formy. 1. Tworzymy interesującą nas formę wraz z procedurą, która będzie tę formę tworzyć i wyświetlać....
Witam, poszukaj sobie komponentów na http://delphi.icm.edu.pl/ w D6 miałem jakiś Cport i VarianAsync, cała zabawa sprowadzała sie do ustawienia parametrów transmisji, otwarcia portu, wysłania stringa i czekania na odpowiedź :D. Działało to np. z komunikacją ze sterownikami PLC bez problemów. Pozdrawiam
Witam chciałbym się dowiedzieć czy za pomocą interfejsu diagnostycznego Delphi DS150E będę mógł odczytać błędy w omedze (2.5 TD) oraz czy istnieje możliwość regulacji obrotów silnika za pomocą tego interfejsu w omedze (2.5TD).
Witam, do obsługi RSa polecam również VarianAsync32 troche trudniejszy w użyciu od Cport ale instaluje się i działa bez problemowo. Poszukaj sobie jeszcze innych komponentów na http://delphi.icm.edu.pl/ Pozdrawiam
Mam problem z programem w pewnym momencie wyrzuca mi problem którego nie rozumiem. Pomoże mi ktoś? [syntax=delphi]unit Unit1; interface uses Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms, Dialogs, StdCtrls; type TForm1 = class(TForm) Edit1: TEdit; Button1: TButton; Button2: TButton; Button3: TButton; Button4: TButton; Button5:...
Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Mondeo 2006 r. 2.0 TDCI z wtryskami oraz pompą Delphi. Opiszę mój problem z pompą i wtryskami, może to komuś pomoże, bo wiem że jest to nagminny problem tych aut. Zaczęło się od wyskakiwania "sprężynki" i gaśnięcia auta przy gwałtownym przyspieszaniu. Błędy diagnostyczne mówiące o problemach z układem paliwowym....
chiński delphi ds150e
A więc układ paliwa można powiedzieć że szczelny,. Poszarpywanie dalej występuję. Na komputerze przy jeździe świrują parametry egr i czujnika ciśnienia paliwa. Odpięta przepływka bez różnicy. Odpięty egr też bez różnicy. Błędy jakie występują t od egr-a i czujnik cisnienia paliwa Nie mam właśnie żadnego programu,jeżdżę do znajomego on ma delphi
Witam, Od dłuższego czasu walczę z problemem błędu informującym o zwarciu do 12V w automatycznej skrzyni biegów DP0 w Renault Laguna 2 PH1 Temat opiszę w skrócie od początku 1.5 roku temu ojciec sprowadził sobie ten samochód z Niemiec z przebiegiem 98000km (autentyk potwierdzony), po miesiącu jazdy samochodem skrzynia zaczęła mocno szarpać, wyrzucać...
1.6 MPI to bardzo prosta i stara konstrukcja z początku lat 90 ubiegłego wieku Bzdura wierutna. Silnik jak silnik - nie ma w nim nic niezwykłego. Za to jest system sterowania SIMOS bodaj, z pompą powietrza wtórnego. Wymienić sterownik - żaden problem. Są dostępne, nawet nie specjalnie drogie. Tyle że należało by zacząć od prawdziwej diagnostyki - skoro...
Licznik w innym aucie działa przwidłowo, błędy stałe a "elektronika kierownicy " tak nazwał SWM Delphi DS 150. Strumień Swiadomości : licznik z innego V50 także w tym aucie nie działa .
Witam, udało się rozwiązać problem z błędem "DF967 Obwód czujnika wzbogaconej mieszanki -układ otwarty"? Mam ten sam problem i nie mogę sobie dać rady, błędy sprawdzane delphi i clipem, oba testery pokazały ten sam df967. Mój pojazd to również master 2.5 dci 08r g9u 650 101km. Objawy są takie że auto jest odczuwalne słabsze przy większych prędkościach...
Witam problem z programem Delphi Cars 2016 komputer win 7. Kilka miesięcy temu zainstalował mi znajomy program kupiłem głowice i wszystko grało aż do dziś. Podczas gdy dziś chciałem sprawdzić błędy w aucie program poprosił o aktywacje oprogramowania. Czy mogę prosić o pomoc ??? Jestem trochę zielony w komputerach :( a ten program jest mi dość często...
Cześć, od jakiegoś czasu mam Scenica 2, 2003 rok, 2.0 Benzyna z LPG. Mianowicie od jakiegoś czasu samochód ma problem, na zimnym silniku pali świetnie, jak i dobrze jeździ, po nagrzaniu ma problem, czasem przerywa, potrafi zgasnąć, po zgaśnięciu kręci i kręci, nie może odpalić, po chwili odpala i jeździ, ale czasem potrafi znowu zgasnąć, gaz w podłodze,...
VCDS i Delphi i te same błędy w tym.
Dodam,że po diagnostyce delphi otrzymany błąd licznika jest:Prędkość własna otrzymana informacja jest nieprawidłowa stała. Natomiast w BSI: Sterownik BSI obecny, Sterownik zestawu wskaźników błędy w komunikacji, Sterownik wyświetlacza wielofunkcyjnego błędy w komunikacji. Dziwi mnie fakt, że z licznikiem idzie się połączyć oraz zrobić test. Testerem...
Paliwo masz iskrę masz ? Jak tak ,to masz np: złe stare paliwo, przestawiony rozrząd, zapchany wydech, brak sprężania ,uszkodzony ECM. A wykręć sondę na próbę i spróbuj. Albo co innego z wydechy za silnikiem jak nie pordzewiałe nie wiadomo jak. A błędy czy łapie to sprawdzisz odpinając np wtyczkę ok CKP lub innego czujnika.
Źle zrobiony soft - wgrac serie i zobaczyć co się bedzie działo. Ta, delphi DCM3.5 siedzi? Sterownik byl otwierany do programowania czy po OBD bylo robione ?
Po przeskanowaniu testerem OBD Delphi niestety nic nie wykazało to sprawdz w historii bsi Dokładnie tak , Ten Delphi wcale nie jest taki zły musisz "naumieć się szukać " / bo jak napisałeś do tej pory jak jakieś błędy się pojawiały to wszystko odczytywał prawidłowo. . Ot tak . Mnóstwo osób myśli skasuje błąd i jest super no niestety to nie to .
Witam, posiadam Citroëna C5 X7 2010 r. 2.0 HDi na zawieszeniu Hydroactive. Mój problem polega na tym, że przednia oś nie bardzo się chce poziomować, tzn. podnosi się po wciśnięciu przycisku od regulacji, jednak dużo wolniej niż tył. Czasem po podniesieniu do najwyższej pozycji, po prześwicie widzę, że jest już max, jednak pompa dalej pracuje, a wysokość...
Wstaw następnym razem całe zdjęcie i tak by ktoś nie musiał stawać na głowie albo odwracać monitora dobrze? A poza tym to te błędy które tam masz nie mają wpływu na rozruch ani odłączenie klem akumulatora. A że to pewnie delphi to problem z pompą albo wtryskami. Podstawa czy pali na plaka i jakie ciśnineie na CR. Nie musisz stawać na głowie, forumowa...
Delphi ds150e ładnie odczytuje błędy w większości modułów. Szyba to przeważnie zalany sterownik przy silniczku albo zgnite zalane przyciski.
best regards to all, i'm not speak and read Polish language and for that i use google translator so , sorry for any wrong translate. i have try all methods and views about Lucas Epic goddam pumps. i have a big crazy problem with a Fiat Strada 1.9D (223A6.000) engine. Errors : P0252 rotor position error P1607 OSM error so after adding 0,25 mm (with hopeful...
Czy możliwe że jak ten rezystor jest spalony to nie będzie się komputer łączyć z klimatronikiem? Byłem podłączyć komputer żeby odczytać błędy i delphi nie chce się połączyć z klimatyzacją. Z silnika czyta błędy (brak) z klimatronika nie.
Delphi nie ogarnie kalibracji texa napewno da rade .
Witam, zmieniałem silnik w A klasie z 1,4 na 1,6. Wszystko ok, ale przy 4 tys. wyskakiwał błąd - czujnik położenia wału i wypadanie zapłonu cyl. 2 i 3. Po wymianie cewki i czujnika dalej to samo. Szef upierał się na wyciąganie silnika i zamianę kół zamach. a ja stwierdziłem i elekt.sam. też, że musi być ster. silnka od 1.6nie od 1,4 bo jest inna mapa...
delphi otwieranie plików delphi kalibracja delphi sondy delphi
skasować folder dmuchać ciepłym powietrzem łucznik pokrętło ścieg
domofon vector uszkodzone lifepo4
Fingerprint Samsung Galaxy A52, czytnik linii papilarnych grzeje się – możliwe zwarcie, diagnoza Zapalnik poduszki klatki piersiowej Škoda Fabia – lokalizacja i budowa SRS