Może być brak sygnału z czujnika i wtedy też włączy wentylatory a brak sygnału może być przez przerwany przewód. Odczytać testerem jaką temperaturę widzi silnik i jakie są zapisane błędy.
Proponuje udać się na warsztat, albo odczytać samemu błędy.
Ok jak jest to samo to teraz masz jakieś błędy?
Jakieś błędy w sterowniku?
Kto ci naprawiał sterownik z pompą ?
Nie pokazał żadnego błędu. Pewnie instalacja gazowa to jakaś syfiasta włoszczyzna i kasuje błędy.
Wskazania temp. poprawne? Komputer samochodu widzi tę samą temperaturę co pokazuje wskaźnik? Była diagnostyka komputerowa? Są jakieś błędy?
Masz Delphi to parametry ciśnienie doładowania rzeczywiśce i wymagane zrób wykresy na najwyższym biegu z jałowego gaz w podłogę do zapalenia błędu. Sprawdzisz gdzie masz rozjazd.
spalanie ,błędy sondy itp...,ale próbuj może akurat.
To zobacz jeszcze czy zapali na matce ( klucz bordowy), odpytaj też PATS i PCM na błędy.
Może warto skanować ten samochód? Może ma jakiś błędy?
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Jedno z tych wyjść generuje PWM tylko nie wiem które. Jak załóżmy drugie wyjście jest analogowe, to musi być stabilnie napięcie,chyba że też PWM. Coś sobie przypominam że będzie to chyba uwalony proc w liczniku ale głowy nie dam.
Który to jest rocznik? Był podłączany komputer żeby odczytać błędy?
Ty pytasz czy stwierdzasz? IAC to zawór regulacji biegu jałowego. P1000 jest zawsze kiedy nie ma zapisanych błędów, nie pamietam czy występuje kiedy są jakieś błędy zapisane w pamięci.
Wiąże się,po wymianie nie uruchomisz silnika.
Jak masz P0380, to on jest od całości układu, obojętne czy świeca spalona czy uszkodzony przekaźnik. Jak wyjmiesz przekaźnik zmienia się błąd albo status błędu?
Na początek to podłącz komputer i pokaż jakie masz błędy.
Witaj podjedź i sprawdź które błędy powróciły po wymianie filtra i rurze dolotu.
czy wracją błędy
Nie próbowałem tylko sprawdzałem czy błędy są
Błędów zimnych lutów nie pokaże. Pokaże błędy powiązane z tym. Na przykład w Focusie 2, gdzie często padają luty w liczniku, masz dużo błędów od komunikacji CAN i często błędy od pedału gazu ( przechodzi przez licznik). Próbowaleś zdjąć jeszcze raz klemę na kilka minut?
Komu się chce szukać jakie to błędy?
Jakiś tester, błędy ?
błąd 4 to błąd ustawiania ostrości (Focus). Przyczyn może być kilka, brudny laser, źle włożone płyty lub podrapane lub po prostu laser już wychodził swoje.
Auto chodziło wcześniej idealnie, żadnych lagów, miało kopa. Nie mam psychozy czujnikowej, rozważam objawy. Skoro chodzi powyżej 2000rpm, a poniżej gaśnie, to jedną z możliwości jest realny spadek ciśnienia w CR lub pozorny przez wadliwy czujnik, zawór. To swoiste wróżby bez spojrzenia w błędy.
Zrób diagnostykę czy są jakieś błędy.
Podłącz się na początek i sprawdź błędy.
ECU zgłasza błędy?
W tym silniku w większości przypadków nie ma nic, a przynajmniej zaślepisz, to zobaczysz szczelność zaworu i czy tędy nie ma problemu z powietrzem. To ten mechanik przy świecącym ESP będzie pewnie całe zawieszenie chciał wymienić :) A jakie są w nim błędy ?
Może opisy błędów? Błędy powracają?
A po skasowaniu błędy jakie pozostają? Odłączyć czujnik na listwie i zakręć czy coś się zmieni
Cześć, zacznij od podania jaki silnik masz w tym focusie i jaki błąd/błędy odczytaleś.
Od diagnostyki trzeba zacząć, zobaczyć jakie są błędy.
Dzieki układ paliwowy i świece są ok jeszcze podładuje akumulator i coś czuję że zlapal jakieś błędy w oprogramowaniu.
Pewnie w tym samym miejscu, co czujnik związany z błędem P0113. Oba błędy dotyczą tego samego czujnika. Masz "wysoki sygnał wejściowy" oraz "przerwę", bo ten czujnik, jako taki, zwiera "sygnał wejściowy". Wiązkę, wtyczkę sprawdź i sam czujnik. Podłączyłem się komputerem i wyświetliło mi dwa błędy. Czy ten komputer widzi tą temperaturę w swych wskazaniach,...
Forscan, daje mi informację zwrotną o tym, że PATS zezwolił na dopisanie kluczy, ale ich licznik się nie zwiększył i pozostaje ciągle 0 kluczy. Zanim je wykasowałem były wpisane 3, dwa z nich posiadam, ale kontrolka immo mrugała szybko na obu, rozrusznik nie kręci. Nie wiem jak ugryźć temat pętli kiedy zasilania są i przejścia też, a druga podstawiona...
Sprawdź podstawowe rzeczy: Bezpieczniki (komora silnika, i w kabinie) Masy Akumulator musi być dobrze naładowany (czytałem w Twoim poście że światła świecą ale nie napisałeś czy normalnie czy słabo dlatego proponuję sprawdzić czy aku ok). Napisz czy masz jakiś dodatkowy alarm (jeżeli masz to on mógł odciąć dopływ prądu). Problem może stanowić stacyjka,...
Co dla Ciebie znaczą wysokie obroty? Jakieś błędy w komputerze?
Może napiszesz jakie błędy,będzie łatwiej.
A jakie błędy występują.
Witam najprościej skasuj błędy komputerem
Podłączyć tester,odczytać błędy i parametry.
Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.
Jakiejś błędy ? Pokazuje ci dobrze temperature zewnętrzna w samochodzie ?
Witam Na początek powiem, że przeczytałem już wiele postów ale nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy. Mianowicie:: 1. Czy każdy focus posiada centralny z pilota?? Jak sprawdzić czy obsługuje pilota?? 2. Mam centralny zamek ale gdy siedze w samochodzie i zamkne drzwi przyciskiem look od kierowcy to zamykają sie tylko dzwi kierowcy. A gdy przyciskiem...
Konieczne podłączenie do urządzenia diagnostycznego i odczytanie błędów.
Podłącz pod kompa może jakieś błędy pokaże.
2005 Ford focus 1.6 16v benzyna
Cześć Ford Focus MK3 2016 Mam problem z prawym światłem mijania. Żarówka spalona została wymieniona, ale został bład B1D01 zwarcie do masy lub obwód otwarty. Błędy były usunięte Forscanem, ale za każdym razem wracają. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ?
Uszkodzona pompa wysokiego cisnienia
Podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy. A immobilizer?
podstawiłem inny regulator ciśnienia i dalej nie zapala. Znikły błędy P1180iP1181 ale jeszcze nie ma rezultatu. Wyrzuca błędy EGR. Po popuszczeniu wtryskiwacza ropa nie bardzo chce tryskać.
Najpierw zajmi się usunieciem błędu wałka.
Kiedy ostatni raz był zmieniony filtr paliwa?
podzespoły uszkodzone wymienione zostały i skasowane błędy i fura lata
Dobra, w takim razie dobrze by było jakby udało się spisać te błędy co się pokazały. Trzeba złapać jakiś trop
Szykuj sterownik do naprawy
Cześć, pacjent ford focus 1.6 tdci manual 2006r z dpf/fap. Mam taki problem, auto jest w trybie awaryjnym jedzie do 3k obrotów. Świeci się czerwone zebate koło z wykrzyknikiem. Błędy jakie pokazał to P242f oraz P0033. Gdzie szukac przyczyny ? Wystarczy dolac płynu eoyls czy to grubsza sprawa ?
Komp podłączony, błędy jakieś są?
Mam wrażenie że bardzo się grzeje DPF jak maskę otworzę. Po za tym zainteresowałem się tym ponieważ zaczął mi wyskakiwać błąd awaria silnika natychmiast serwis.Po za tym błędem było masa błędów nieaktywnych.Teraz został ten błąd i błędy U0418(00) oraz P042F(00).
Popraw błędy i zamykaj.
Jakieś błędy się wyświetlają ?
Paweł już napisał Ci odpowiedź pompa była zrobiona na sztukę czyli wymieniony tranzystor nie rezystor bez usunięcia przyczyny czyli zacierającego się zaworu w pompie. Podłączanie innego kompa nic nie da a czujnik obrotów pompy wali innymi błędami.
Wiesz co podjedz do kogoś kto ma kts lub CDIF wtedy może odczytać błędy bezpośrednio z samego sterownika pompy wtryskowej, to nam wiele rozjaśni, bo zaraz się okaże ze czujnik położenia wału Cie w balona robi.
Kolega "bitner" chyba nie ciągnie tematu dalej jego opis wskazuje w dużej mierze na uszkodzony układ paliwowy tym bardzie, iż stwierdził że ze starego filtra paliwa wylał wodę. Po podłączeniu jakiego kolwiek średniej klasy komputera powinny pojawić się błędy ale chyba odpuścił naprawę swojego fordzika. Kolego "bitner" podaj jakieś szczegóły, które poczyniłeś,...
Oooo kurcze bardzo niedobrze, w sobotę jadę na kompa napisze jakie błędy wyskoczą.
Sprawdź błędy. Może chodzi o coś innego.
Takie klocki to się robią ale przy nieszczelności. Poszukaj w moich postach miałem kiedyś podobny przypadek i podobne auto. Z tego co się orientuję, ten czujnik obrotów nie ma znaczenia, a ten błąd to Fake.
Zrób diagnostykę i podaj błędy jeżeli będą.
Błędy wykasowałem pojawiły się ponownie
Witam - problem pojawił się ponownie (wcześniej temat "wrzuciłem na forum" - myślałem że pęknięty dolot był przyczyną, jednakże niestety to nie to) - Focus 90km 1.6 TDCI traci moc - przypadłość zdarza się chaotycznie, odpalam rano - muł, przejadę kilkadziesiąt km, przechodzi, ogólnie rzecz biorąc przypadłość ta psuje już mi krew ;-). Sprawdzone wszystkie...
Zablokowany egr, wyciągnij wyczyść z nagaru może jeszcze działa. Możesz też zaspawać z obu stron, wyjście z wydechu i wejście w dolot i resztę zostawić jak jest. Możesz też podpiąć elm i odczytać błędy żeby potwierdzić egr
Wysypują się kodowania wtrysków, ale żeby mieć spokój to trzeba wpisać specjalny kod i problem znika raz na zawsze. Pasuje on do RENÓWEK i Fordów ( wszystkich TDCI)
Więc skasuje błędy i zobaczę czy ponownie wyskoczą.
Mam ten sam samochód tylko w wersji 100km, podczas mocniejszego dodania gazu zaczyna migać kontrolka od podgrzewania świec i nie ma mocy :/ wyłączę i włączę samochód i jest okej problem znika. Na komputerze zero błędów.
-Napięcie czujników ESP IVD/DSC 11,24V przy włączonym silniku -Ciśnienie na pompie spoczynkowo 1424 kPa, 9180 kPa przy mocno naciśniętym pedale hamulca -MODSTATE: error -Komunikacja CAN z PCM: obecna -i na koniec ciekawostka, kierownica ustawiona prosto i do ESP przychodzi sygnał -17,5 st. podczas gdy w module wspomagania ta wartość wynosi wówczas w...
Jakie są błędy w DDM?
ZANIM OSĄDZISZ POMPĘ SPRAWDŹ JESZCZE FILTR
Kupiłem taki skaner diagnostyczny V309 w promocji w Biedronce za niecałe 75zł. Ale niestety nie łączy się z focusem mk1 1,8tdci. Niby złącze OBDII. Niby obsługuje auta po 1996 roku, ale nie łączy się. Wyświetla tylko informacje, że błąd połączenia..... Chciałem aby było tanio, ale nie wyszło:):):) Musze zwrócić do sklepu. Chyba, że ktoś ma jeszcze jakiś...
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
Trzeba tak czy siak zrobić diagnostykę komp. i będzie wiadomo (to nie są duże koszta aż tak) a bez tego ani rusz! Prawdopodobnie coś z układem paliwowym, dlatego tak ważną kwestią w tych silnikach jest pilnowanie wymiany filtra paliwa. Dodam pytanie czy na interfejsie diagnostycznym z allegro da się sprawdzić te błędy
Widziałem takie objawy przy uszkodzonym EGR. Podobno są takie gotowe blaszki zmniejszające przepływ i nie wywala nawet błędu.
tu potrzebny elektronik samochodowy a nie mechanik :) Zakładam że nie masz o tym za bardzo pojęcia (1post), wiec najlepiej pojechać albo z lawetować cudo do kogoś kto ma.
Dzięki za podpowiedź.Autko śmiga aż miło,chociaż jest jedna rzecz którą muszę poprawić.Przy dodawaniu gazu słychać delikatne granie zaworów jakby zapłon był przestawiony.Może po dłuższej jeździe się to poprawi.Teraz opiszę co u mnie było.Tak jak podpowiedział kolega kaziu wpisałem 6 zer a potem następne kodowanie już z poprawnym kodem.Bez zmian.Wyjechałem...
A na jakiś spray próbowałeś? Błędy są jakieś?
Wymień pompę.
Dzięki koledzy w poniedziałek podjadę na kompa i podam błędy. Pozdrawiam i do usłyszenia.
czy udało ci się to naprawić ? jaki masz tam silnik ? bo mam podobne objawy... Witam Od roku walczę z problemem w focusie. Historia: Focus na rozładował się rok temu do absolutnego zera, po odpaleniu wyrzucił usterka układu silnika, zmniejszone przyspieszenie. 1 mechanik wymienił przepustnice i pedał gazu i zaczęło dzialac choć sam mechanik nie wiedział...
Pewnie trzeba zrobić adaptację czujnika kąta skrętu na samochodzie - zobacz Forscanem - tylko musisz mieć coś lepszego niż ELM najlepiej na STN1170
Znalazłem usterkę. Padł jeden z wtrysków. Konkretnie na drugim cylindrze. Po jego odpięciu silnik chodzi na trzech garach. Jak tylko podepnę drugi wtrysk to już nie chce odpalić, obojętnie w jakiej konfiguracji. Na oscyloskopie widzę, że gdy wszystkie wtryski są podpięte (jeden zepsuty) to sterownik już nimi nie steruje, wtedy wywala błąd P1213 i oznacza...
A głowica była na szczelności? Ciśnienia zmierzone? Paliwo dochodzi? Jakie błędy po diagnozie?
Mieszanka na gazie niewłaściwa, skoro na benzynie błędy się nie pojawiają.
Jaki przebieg, kiedy był wymieniany filtr powietrza?? komputer nie zgłasza błędu??
Czujnik ABS z focusie to czujnik półprzewodnikowy, omomierzem nic tam nie sprawdzi. Za to sprawdzi miernikiem w funkcji pomiar diody. Jeżeli ABS świeci, brak błędów w sterowniku ABS to odczytaj na błędy ICM.
Witam Mam problem z Focusem 2003r 1,8 tdci 115KM na zimnym silniku po nocy trzeba kręcić z 10sekund zaczyna łapać to jeszcze z 5 sekund z rozrusznikiem i odpali. Po minucie pracy odpala dobrze świece sprawdzone, odzczyt z czujników temperatury paliwa i powietrza -18 a czujnik temperatury głowicy -5 napięcie z czujnika 4,17 V podpięcie przy -20 C na...
P0420 to sonda za katem. Gdzie się znajduje? Za katem. Sprawdzisz za pomocą oscyloskopu.
Witam mam taki problem mam na warsztacie Focusa tdci 2005 który nieodpala zczytałem błędy p0335 u1900 b1600 p0293 u2023 czy ktoś ma opis do tych błędów i ewentualnie podpowiedz przez które nieodpala??(yzn to co blokuje start silnika)
Błędy w PCM jakie? Błedy w ICM jakie?
A powiedz mi co to za błąd, bo mam taki w moim focusie i spanikowałem trochę. Już na pierwszy rzut oka wygląd groźnie: http://obrazki.elektroda.net/21_12464795...
focus błędy błędy licznika focus focus błędy skrzyni
oprogramowanie rejestrator hikvision uruchomić kompresor lodówka pamięć bateria laptop
sprzedam kalkulator włącznik akumulatorowej
Fotokomórka dwużyłowa vs trzyżyłowa: różnice i zastosowania Nowy hydrofor cieknie - przyczyny i rozwiązania