Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
podłącz kompa i sprawdź pozostałe błędy
krótki opis rozszyfrowania ciągu cyfr w renault truck 0 01061 02 001 Kod FMI ile x wystąpił błąd Dodano po 2 0...01061....02.........001 ....|kod...|..|FMI|.. |ile x wystąpił błąd Dodano po 25 EBS 0 00792 02 029 przerwa bądz wysoka rezystancja na prawym tylnym czujniku predkości 0 00791 02 006 przerwa bądz wysoka rezystancja na lewym tylnym czujniku...
Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od tego czy pompa jest z oznaczeniem 1 znajduje się on w module pompy adblue . A jeśli ma oznaczenia 2 znajduje się w obudowie wtrysku Dodano po 1 Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od...
Edycja postu. Kolego nic nie rusz. Najpierw błędy. Jak coś, to podałem na PW namiar.
Z tego co widzę niby dobrze rysuje... ale jakby ten przewód był przerwany to by nie wyłączał całkowicie tacho? Mi tacho nie wyłącza tylko te funkcje i wyświetla wtedy błąd T 200...
MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID46 Brak kontroli tlenków azotu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID42 Przerwanie dawkowania roztworu AdBlue MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID115 Zbiornik roztworu AdBlue pusty Ogólnie to proponuję się wybrać...
witam. Z tego co wyczytałem z opisu , kolega ma magnum czyli ciężarówkę. Światłami w tym pojeździe steruje moduł lmc, czy masz jakieś błędy na desce.
To szukaj uszkodzenia w instalacji elektrycznej od kabiny do silnik i od silnik do tych zaworów z błędami.
Temat ogarnięty. Jednak usterka zasadnicza to odległość między czujnikiem a koronką na piascie. Po drugie za każdym razem gdy coś zrobimy musowo przejechać się autem, inaczej te błędy będą nadal. Sporo zamieszania narobił zepsuty nowy czujnik. Wielkie podziękowania dla kolegi Dagomir. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
MID140 to chyba moduł sterujący zestawem wskaźników, FMI11 to nieznany błąd. Ja bym zaczął od odłączenia baterii na 15 minut, potem sprawdził bezpieczniki, kable itd. Wpisz w Google te błędy i znajdź PDF-ki z listą tych błędów.
Sprawdziłem i też na MMA nie działa ale niema żadnego błędu .
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
Sprawdzał Kolega czy są jakieś błędy w ECU EMS ?
Lepiej udać się do dobrego diagnozy. Błędy te są wewnętrzne błędy jednostek sterujących.
Czy ktoś miał ten sam problem!? Nie wiesz gdzie szukać błędu!?
Witam, szukam opisu kodu błędów w RENAULT MAGNUM 480 DXI 2006, KIEROWCA STOI NA AWARII W TRASIE , MÓWI ŻE MA SŁABE HAMULCE I WYSKOCZYŁY MU DWA BŁĘDY NA DESCE ROZDZIELCZEJ: 1. FAULT 202 2. BULB: NARYSOWNA ŻARÓWKA BARDZO PROSZĘ O POMOC W ROZSZYFROWANIU BŁĘDÓW
Kolego programem serwisowym da się zrobić reset SCR po wymianie tłumika. Ja też walczę z tym błędem w dwóch magnum wyskoczyły te błędy po myciu tłumika . Tydzień temu zrobiłem reset scr dziś się dowiem czy pomogło.
A teraz żadne błędy już nie wyskakują ?
Napraw sterowanie i wszystko wróci od normy. Układ wykrywa przyciśniecie spustu kabla spawalniczego! Stąd błąd.
A czy po tym wyświetla na tacho brak zasilania? Dziś to sprawdziłem , tacho działa ok bez zarzutów , świeci się i jest ok tylko wyświetla tę błędy i obrotomierz spada.
wymieniony byl sam wklad
Jak mnie pamięci nie myli, to w tych autach robi się kalibracje skrzyni i sprzęgła. Robiłeś ?
Ale sprawdzona pod obciążeniem??
witam moze ktoś rozkodować te błędy: EBS: 0 00810 07 127 EECU: 0 00098 03 008
AutoCom MAN'a TGA i TGX robi ładnie jest sporo parametrów, ale niektóre błędy są źle tłumaczone, Magnum DXI też ok, natomiast jest problem z Iveco gniazdo 30P. Kabel ma pomieszane piny, może ktoś ma schemat dobrego przewodu?
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Spoko problem raz występuje raz nie. Teraz wszystko działa. Myslskrm ze dodane od kogoś precyzyjniejsze informacje , konkretne miejsca do sprawdzenia Tak i jeszcze ci naprawimy poprzez forum masz błędy więc sam musisz szukać
Zrób diagnostykę , ale ja bym obstawił uszkodzony czujnik prędkości obrotowej, podeślij błędy z ems to sprawdzimy który .
Witam. mid140 pid114 fmi5. PID114 Prąd ładowania, akumulator FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód. co to znaczy i gdzie szukać? Problem z alternatorem lub jego okablowaniem.
Witam, mam problem z Magnum, mianowicie nie reaguje na pedał gazu - to znaczy podnosi obroty tylko o 100 obrotów. Błędy to mid128, psid26, fmi3 i parę błędów od Adblue. Czy ktoś może coś na to poradzić?
Renault Magnum etech 440 kody: Czy ktoś napisze co to za błędy: VECU 0 00604 07 000 CHRO 0 05004 00 021 Z góry dziękuje.
Kolego udało się rozwiązać problem? U mnie ten sam błąd
Problemem jest z czujnikiem temperatury. Lub przewody elektryczne do niego. błąd wskazuje na krótkie spięcie.
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
Czujnik zużycia klocków hamulcowych osi 1 strona lewa.Sprawdź przewody,stan wtyczek.Możliwe uszkodzenie samego czujnika,a w najgorszym wypadku modulator ebs.
Naczepa w innych ciągnikach nie pokazuje błędów
Wszystkie błędy MID 140 , 130 , 144 PSID 204 FMI 9 sprowadzają do jednego - Usterka komunikacji przez łącze danych SAE J1939 ze sterownikiem hamowania (MID136). Sprawdź chociaż wiązkę pod obciążeniem, styki itd..
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
witam mam podobny problem i takie błędy a stało mi się to po wyjęciu radia wyświetlają mi się te błędy i nie tylko :-( bo wyświetla jeszcze coś takiego jak (próba kradzieży ) i odcieło mi wszystko ! nie mogę odpaliuć auta ! to jest jakieś wielkie nieporozumienie w tych autach !
kalibracja sprawdzona, tacho był wymieniany, wiązka tachografu , impulsator oraz wymieniony czujnik prędkości obrotowej walu napędowego na skrzyni biegów. Jeszcze gubi się w biegach, nie zmienia płynnie tylko są stuki. Wyświetla błędy 00010008126. Mam już dość tego auta :cry:
Wszystkie błędy dotyczą komunikacji sieci CAN. Również ze sterownikiem silnika, dlatego odcina gaz. Sprawdź szyny Can. Jak masz tester sprawdź może z którymś sterownikiem nie masz komunikacji.
PSID 42 (czyli przerwa w dozowaniu) jest wynikiem pierwszego błędu. FMI 5 w przypadku pierwszego błędu oznacza "otwarty obwód lub niski prąd".
Tak jak pisze kolega. Unideny sa ok miałem takie radyjko i byłem zadowolony, obecnie posiadam alana 48+ i jestem z niego zadowolony. Ale jaką kwotę chcesz przeznaczyć na radyjko ? pozdrawiam Błędy poprawiłem. /c2h5oh/
Witam. Mam problem z ebs w renault magnum dxi 2006r. Naprawiam była sprężarka i APM., ciągnik cały czas blokuje , a naczepa wcale nie hamuje. Auto posiada dwa błędy,zamieszczam na foto. Może ktoś podpowie co one znaczą.
Przyczyn może być setki a ostatnią możliwą, awaria ECU. Skanowałeś auto komputerem? Jeśli tak, to jakie błędy powracają? Jeśli nie, to od tego zacznij.
Problem polega na tym, że nie rozłącza wiskozy, pojawia się błąd mid 128 sid 33 fmi 3 Podłączyłem dobre wisko, z boku zmadowałem, błąd jest dalej. Wykasowałem błędy kasownikiem, nic nie pomaga, może ktoś pomoże?
MID 136 SID 70 FMI 12 SID 70 Czujnik zużycia klocków hamulcowych, oś 1, w lewo FMI12 Sygnały z lewej i prawej czujniki zużycia różnią się o więcej niż 20%. Uszkodzony zacisk, klocki są zużyte nierównomiernie. Sprawdź stan klocków, sprawdzić hamulce zaciski. Zamknięcie przewodów zasilających założyć minus uszkodzony modulator. Sprawdzić okablowanie między...
Witam. Renault magnum nie odpala. Na postoju wyświetla się kominikat "ustaw dźwignię w położeniu N", mimo, że samochód jest na luzie. Kiedy próbuję ją odpalić wyświetlają się wszystkie możliwe błędy i rozrusznik nie kręci. Czy możliwe, że uszkodzony jest przełącznik zmiany biegów? Będę wdzięczny za Państwa wskazówki. Rafał
Witam ponownie. Uporalem się z wcześniejszymi problemami w obu przypadkach była uszkodzona wiązka przez gryzonie. Teraz mam następny problem z ebs czujnik procentowy klocków złe dziala. Problem jest na prawej stronie, pokazuje cały czas 100% , nawet jak jest wypięty z układu. Lewa strona działa prawidłowo. Kod błędy na foto. http://obrazki.elektroda.pl/8379311500_1...
Witam, czy wie ktoś co oznaczają te błędy EBS 0 00627 07 127 EECU 0 00098 03 001 z góry dziękuje za jakieś odpowiedzi pozdro
Czy masz jakieś błędy po EBS? Sprawdź czujniki ciśnienia na zawóre pneumatycznym pod kabiną.
Mam awarię w DXI problem z AdBlue samochód przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, komputer diagnostyczny lokalizuje błąd i opisuje go jako "zbyt duże stężenie azotu" czy ktoś wie o co tu chodzi jest to wina katalizatora ? Nadmieniam że nie występują inne błędy pompa i wtrysk AdBlue są ok.
sprawdze to co mówisz, dzisiaj rano wywalił po 10ciu min pracy takiego błęda; 0 00653 08 000 podpowiesz co to może byc?
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Błędy zapisane w sterowniku silnika jako nieaktywne pozostaną tam jeszcze przez wiele godzin, to normalne że błędów związanych z układem oczyszczaniem spalin nie usuniemy ze sterownika, ale w niczym one nie przeszkadzają, skoro układ działa poprawnie, a wygląda że tak (kontrolka nie świeci) testy urządzeniem diagnostycznym pomyślne przechodzą, to może...
1. Poziom płynu chłodniczego 2. Czujniki prędkości koła 3. Czujnik prędkości koła 4. Przerwa w szynie danych, ECU układu hamulcowego Nie normalna częstotliwość Nieprawidłowy sygnał położenia pedału przyśpieszenia lub przełącznik hamulca z ECU pojazdu (MID 144)
Witam. Auto zostało zgaszone i już nie odpaliło, jest to magnum dxi euro3 440. Wyświetlają się błędy EMS SID 039 07 , VECU PSID 207 09 009 , EBS PSID 205 09 018. W aucie został podmieniony sterownik wybieraka biegów i płyta na skrzyni biegów, te zabiegi nie przyniosły rezultatu. Gdzie szukać przyczyny?
Zdjęcie zrobiłem później gdy już powietrze troche zeszło ale przy pełnym ciśnieniu ten sam bład wychodzi
Witam, pojawiają się 2 błędy: MID128 PSID46 FMI14 MID128 PPID270 FMI12 Wyświetla się komunikat o ograniczeniu mocy za kilka godzin. Ad Blue pobiera ze zbiornika, po wyłączeniu stacyjki słychać jak pompa pracuje. Proszę o podpowiedź co może być
Auto długo stało, było sporadycznie odpalane. Teraz zaczęło pracować i w/w błędy już nie wyskakują. Teraz pojawiły się: mid 128 psid 46 fmi1 4 mid 128 psid 42 fmi 14 mid 128 ppid 273 fmi 7 Raz jest dobrze wszystko działa jak należy a po paru godz. jazdy zapala się lampka od adblue i odlicza czas do ograniczenia momentu obrotowego. Zamierzam wyczyścić...
Wymieniłem głośniki na stare ale o bardzo dobrym brzmieniu RFT i powiem ze grają o 100x lepiej niz Magnum!! Proszę poprawić błędy w swoich postach. W tytule tematu już poprawiłem.
Cisnienie powietrza w kolektorze dolotowym.Chyba tego dotyczy blad
Witam, Samochód to Renault Magnum 460 DXI euro 5. Czy ma ktoś może jakąś "rozpiskę" z kodami błędów ? Obecnie mam 2 błędy a samochód w Szwajcarii i nie wiem na ile to poważne (kierowca meldował, że stracił na chwile hamulce) MID:136 SID: 1 FMI: 7 MID:136 SID: 1 FMI: 5 Z góry wielkie dzięki.
Magnum 2004 rok Jak mam to rozumiec ze mam podpiac manometr do czego albo silowniki tylne sprawdzic czy nie przepuszczaja bo niezrozumialem troche postu, na kompie taki pokazuje blad
Trzeba podłączyć pod komputer, Ale z tego co mi wiadomo to problem leży w naczepie, a ten błąd który podajesz dotyczy zapalonej informacji o defekcie abs w naczepie.
Sprężarkę powietrza odłączałeś z obiegu wody? Tu masz opis błędu:
Witam, czy ktoś z forumowiczów rozwiązał już kiedyś problem pomp Grundfos Magna 3 "błąd wewnętrzny 84"? Pompa pracuje normalnie jednak ciągle wyświetla błąd.
Przy odpalaniu zapaliły sie te błedy i nie jedzie. MID136 PSID227 FMI9 MID144 PSID227 FMI9 MID140 PSID 227 FMI 9 MID 128 PSID 231 FMI2 Nie mam jeszcze auta przy sobie Zegar od powietrza sie nie podnosi ale nabija normalnie
Witam mam prośbę a wiec mam dwa błędy na komputerze PSID 200 09 001 VECU SID 039 07 EMS Proszę o odszyfrowanie tych błędów i o szybka odpowiedź Kierowca jest w Francji i mówi ze mu te błędy wyskoczyły
A może sam czujnik poziomowania kopnięty i on sam generuje ten błąd ?
błędy na komputerze pokładowym Vecu ? czy komputerem pokładowym nazywasz ogólnie tablicę rozdzielcza i wyświetlacz ? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... odczytywania kodów usterek
Witam. Problem Renault rozwiązany chociaż magnumka mnie zaskoczyła. Dla szanownych kolegów opiszę problem. Przegląd instalacji na odcinku kabina- skrzynia, wykazał uszkodzenie obu CANów na tych zagięciach z przodu pojazdu. Ogólnie mimo iż wszystko było jeszcze orginalnie zabezpieczone pełno było wody co mnie zaskoczyło. Naprawa instalacji wykonana przekręcam...
Wymieniliśmy ten zawór na nowy. Nie ma już problemu z samorzutnym załączaniem się hamulców. Nadal świeci STOP, nie działa intarder nożny i tempomat, lampa stopu też się nie świeci. Wydaje mi się, że jeszcze pozostały jakieś błędy do wykasowania i powinno być. Co o tym myślicie?
Witam. Zamierzam kupić telefon Sony Ericsson c702. W internecie panują różne opinie, ale większość z nich jest tak pisana, że się nie da czytać (błędy ortograficzne ... ). Więc proszę Was o Wasze opinie. Pozdrawiam, Magnum 44
Kolego "Frenzel" wydaje mi się że zabrałeś głos ale nie znasz systemu EBS Knorr-Bremse. W systemie tym występują czujniki trzy przewodowe gdzie jeden to masa drugi to sygnał PWM trzeci to 5V. Sygnały te monitoruje elektronika EBS jeśli podłączysz rezystor to i tak będzie bł. Sygnał PWM zawiera się w napięciu od 0.5V do 4.5V wskazując stopień zużycia...
Witam Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r. Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05 Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo. Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
Napisz jak można zresetować osuszacz z deski . Moim zdaniem kod MID140 PSID227 FMI9 jest to komunikacja can między deskom a osuszaczem ( opis z pamięci ) . Odkręć liczniki wypnij kostki i wepnij ostatnio taki zabieg pomógł.
Witam, Gdyby był ktoś taki miły i mógłby powiedzieć do czego odnoszą się te błędy: EBS 0 01062 02 002 VECU 0 00702 04 007 A druga sprawa, to siły hamowania naczepy, dostałem informacje po podłączeniu komputera ze powodem może być uszkodzony czujnik prędkości, może ktoś powiedzieć co więcej. Wielkie dzięki ! Pozdrawiam
Witam. No ja się skusiłem na tę urządzonko i szczerze mówiąc szczerze nie jest złe. Ma parę niedociągnięć jednak mniej jak Texa, czy podobne Magneti. powiem tak praca na samym handtolsie jest bardzo wygodna i szybka, jeżeli chodzi o wersje laptopową to też działa przyzwoicie. Jednym z mankamentów jest w niektórych przypadkach interpretacja błędów te...
Defekt przedniego lewego czujnika zużycia klocków lub zbyt wielka różnica pomiędzy lewą a prawą stroną.
Jest to kontrolka informująca o obecności wody w filtrze paliwa. Po prawej stronie powinieneś mieć klawisz do spuszczania wody z filtra, na włączonym zapłonie włącz klawicz i czekaj . Ewentualnie w komputerze pokładowym masz opcje spuszczania wody z paliwa ( w zależności od wersji ) http://obrazki.elektroda.pl/9575654400_1...
Zobacz czy przez odmę nie sadzi Ci spalinami oraz poprawność ustawienia rozrządu. Dodano po 3 Komputer był podłączany?Jakieś błędy?Tłumiki drożne bo może jak miałeś wytarte pierścienie katalizator jest zabity.
Witam,potrzebuję aby ktoś rozkodował mi te błędy auto jak w nazwie. MID128 PSID89 FMI-10 oraz MID128 PSID42 FMI-14 Auto ma problemy z adblue i dużym spalaniem.Mógłby ktoś pomóc i podrzucić jakąś radę?
Jak poradziłeś sobie z tą usterką ,udało się naprawić tą spawarkę ?
wyświetla błąd AIR FAULT 202 i nie świeci się kontrolka od ręcznego Wyczytać pozostałe błędy (diagnostyka komputerowa), dowiesz się szczegółów. z obrazkiem ftrysku Użyj słownika ortograficznego. Wymieniłam APM po regeneracji i nadal to samo. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... Nieraz przy wciśniętym hamulcu nożnym leci powietrze z tylnego...
Podgrzewacz powietrza dolotowego przykręcony jest do kolektora dolotowego masz go poniżej na zdjęciu.Sprawdż najpierw bezpieczniki,instalację.Schematy poniżej oznaczone N 004 i S 501.
Witam po pierwsze napiszz moj komuter nic nie pokazuje ,po drugie to z jakim sterownikiem sie laczysz w celu diagnozy retardera,a po trzecie masz odpowiedz na kod bledu. ZWALNIACZ INTARDER ZF - SPN: 4001 - FMI: 05 ph0/ph1 Elektrozawór w zbiorniku powietrza: CC z masą Sprawdzić zawór (80 Omów < R < 140 Omów) Sprawdzić przewody między blokiem a...
Witam! Problem jak w temacie... na biegu jałowym samoczynnie wzrastają obroty silnika do ok 1000 obr/min, po jakimś czasie czasem opadają do normalnych 600 obr/min, ale przeważnie są cały czas wysokie, pomimo nabicia powietrza do pełnego stanu. Kiedy wrzuci się jakiś bieg obroty spadają ale po wyjęciu biegu znów wracają do ok 1000. Jest to dosyć wkurzające,...
Panowie, podpowie ktoś jak zdjąć wybierak w skrzyni biegów AT2412D? Skrzynia montowana w Volvo i Magnum DXI. Dojechałem autem do ronda, zwolniłem, zjechałem z ronda i auto przestało reagować na gaz, silnik tak jakby zaczął nierówno pracować i auto nie miało w ogóle mocy. Stanąłem, wrzuciłem na luz i nie udało się już wrzucić żadnego biegu. Sprawdziłem...
Równie dobrze uruchom Winamp'a w trybie zgodności z Windows XP Service Pack 2. Jeżeli to nie pomoże wyłącz DEP dla tego programu. Tutaj jest link jak wyłączyć DEP tylko dla wybranych aplikacji : http://www.vistax64.com/tutorials/65790-... Pozdrawiam, Magnum 44
Witam najlepiej Kolego jakbyś podał aktualne błędy z wyświetlacza dla sterowników EECU oraz VECU ogólnie defekt 200 ma kilka znaczeń a głównie wiąże się z szyna CAN.
Zwykły termostat wystarczy, nie musisz "machać" zaworem kilka razy na minutę i masz pomiar temperatury. Mam schemat, ale akurat część ze sterowaniem zawiera błędy. Najtańsze termostat z wyjściem przekaźnikowym robi robotę z czujnikiem umieszczonym w miejscu oryginalnego. Przerabiałem temat w kilku Magnumkach.
Witam proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodów błędów EBS Renault Magnum E-Tech 0 00790 02 010 0 01061 02 014
Zapewne immo masz wyłączone programowo. Błąd po takim zabiegu zostaje.
Proszę bardzo: MID 136 - blok elektroniczny układu EBS SID 7 - modulator, oś pierwsza, strona lewa FMI 14 - instrukcje specjalne SID1 - czujnik prędkości obrotowej koła, oś pierwsza, koło lewe FMI5 - prąd zbyt niski lub przerwany obwód Zmierz czujnik na lewym kole powinien się mierzyć około 1,2kΩ
faktycznie pomyłka, w EBS jest błąd 00108707127
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Witam. gdzie go szukać Przewód ten biegnie od czujnika luzu (skrzynia biegów) do VECU (pin5 złącza SL4).Łączy się również z przekaźnikiem rozrusznika. Na przewodzie tym powinien pojawiać się sygnał (31) ,kiedy skrzynia jest w pozycji "luz". Sprawdź czy na czujniku luzu masz dobrą masę.
magnum błędy renault magnum błędy błędy renault magnum
sterowniki kontrolera sieci asusa zamek electrolux zbiornik kombinowany
oglądaj wideo podczas jazdy emulator sondy lambda
MAN TGX Euro 5 GDK/PDF 5 050 18-06 AdBlue Dosing Unit Fault Diagnosis Hegel H390 Service Manual Availability, Schematics, and Repair Access