Ciekawy objaw, próbowałeś odłączyć akumulator ? przy odłączeniu może lapnąć jakieś błędy.
Mi udało się skasować kilka razy błędy po odłączeniu akumulatora. Ale zawsze wracają po chwili. Będę kupował drugą pompę ABS i zobaczę co wyjdzie.
hej , co znaczy że zresetowałeś ustawienia wszystkich modułów ?
Taki błąd pojawi się też, jeżeli tester podłączony jest do złącza wcześniej, niż jest włączony zapłon lub jakiś komponent przywiesza linię CAN.
Tak. Wgranie nowego oprogramowania. Laweta dobry elektronik . 300 zł Rybnik .
Prawdopodobnie poluzowały się sprężynki dociskające styki klaksonu. Śruby są dwie, od spodu, chyba imbus. Gdybyś odkręcał,odłącz akumulator. Mogą wyskoczyć błędy air bag.
A jak chce usunąć błędy to jak to wykonać ? i czy ma ktoś moze baze z kodami migowymi ? jak podłaczyć diode? Usunąć błędy? Odłączyć akumulator...
witam. mam problem z odpalenim pieca w saet alhambra. sterowanie zablokowane w wyniku nieudanych prób załączenia grzania. wymieniłem dziś sztyft żarowy i chciałem to sprawdzić . nie mam w tej chwili dojścia do jakiegoś fachowca z kompem , a słyszałem że można zresetować błędy przez odłączenie akumulatora. pytanie którego małego pod siedzeniem czy dużego...
Po odłączeniu akumulatora wykasują się. I nie łudź się- błędy to nie jakieś wirusiki, że jak ich nie będzie samochód stanie się jakby lepszy.
Najważniejsze to nie odłączaj wtyczki na załączonym zapłonie ! A najlepiej to odłącz akumulator (wyłącz wcześniej auto oczywiście) poczekaj kilka minut , odłącz wtyczkę od ABS obejrzyj dokładnie gniazdo jak i wtyczkę, możesz lekko prysnąć jakimś "kontakt-spray", podłącz wtyczkę , akumulator i zobacz efekty. Możliwe, ze przy odłączeniu akumulatora wyskoczą...
Tak, miałem błędy po zasilaniu i wtryskach. Po odłączeniu akumulatora, po odpaleniu silnika, został ten jeden błąd.....
Witam, problem rozwiązany. Po odłączeniu akumulatora głównego i odłączeniu BCSM oraz odczekaniu 30 minut błędy dało się skasować i wszystko działa poprawnie. Dziękuję za podpowiedzi, wszystkie.
To jeszcze nie wiemy ale są "prostowniki" (jak zwał tak zwał) które nie uruchomią się jak jest za bardzo wyładowany aku nie mówiąc już o odwrotnym podłączeniu. Być może kolega podłączył i myślał że się ładuje a tak nie było. A w ogóle jak masz błędy odłącz akumulator odczekaj z 5 minut i podłącz. Być może Twoje eksperymenty wprowadziły auto w dziwny...
odłączenie akumulatora
Zanim zaczniesz kombinować z robieniem jakiś zwarć czy podłączaniem oporników nie posiadając jakiegoś testera żeby usunąć błędy to odłącz akumulator i zacznij od poprawienia styków w kostce tej na zdjęciu, odblokować to fioletowe zabezpieczenie, i po kolei wcisnąć delikatnie to zabezpieczenie pinu (chyba je nawet widać na zdjęciu) i wysunąć z kostki...
Mogą wyskoczyć błędy "zbyt niskiego napięcia zasilania" ale je bedzie widać tylko pod testerem jako "kody miękkie"....żaden problem...
błędy nadal są po odłączeniu akumulatora. i wykasować błedów tez nie można.
Odłączenie akumulatora nie ma wpływu na błędy sterownika airbag - przyczyna leży gdzieś indziej . Pozostaje odczyt dtc.
Odłącz akumulator żeby skasować błędy.
Po wymianie akumulatora należy wykonać następujące czynności: wersja uproszczona: -podłącz akumulator nowy -znajdź w lewym dolnym rogu przycisk -użyj przycisku do wznowienia pracy akumulatora i układu ładowania =centrala powinna przestać informować o błędzie Wersja należyta: -odłącz całę zasilanie centrali -podłącz akumulator -użyj przycisku do wznowienia...
Odłącz akumulator na 1h a potem na benzynie przejedź ok 100km.
odłącz akumulator albo skasuj błędy komputerem - twój wybór, a silniczki w lampach są żeby regulacja działała? może masz xenony? Tak po odłączeniu radio może się rozprogramować ale nie zakodować te radio jest przypisane do samochodu jeśli to oryginał, zależy jakie masz radio, skasuje się przebieg dzienny i średnie spalanie.
Nie bardzo jestem w temacie. można jakoś odczytać błędy bez podpinania do komputera? Tak, piny 4 i 16 gniazdku diagnostycznym zwierasz ze sobą, kontrolka będzie migac kod błędu.
Akumulatora nie odłączyłem,ale błędy skasowane.Kolega w czwartek podepnie ponownie vag i zobaczymy co pokaże.
tylko czuć stukanie przy otwieraniu W aucie mojej żony też było czuć stukanie, a jednak silniczek był uszkodzony, ale dwa naraz 🤔. Kinder lock jest wyłączony Miałem się o to zapytać, ale już wyjaśnione 🙂. Jednak chodziło mi o taki uchwyt na boczku (tapicerce), przecież w razie wypadku nie będzie można otworzyć drzwi. błędy komunikacji z tymi modułami...
Może w serwisówce coś na ten temat znajdziesz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Skasowałem błędy po przez odłączenie akumulatora na ponad 30 min. Podłączyłem odpaliłem przejechałem się i sprawdziłem błędy i to samo. Co to może być co muszę naprawić?
A czy odłączenie akumulatora nic nie namieszało? może trzeba skasować jakieś błędy czy coś? Nie. Krótko - brak iskry? Grzeb w czujnikach, albo niedopięta wtyczka, albo przecięty przy montażu kabel.
Auto jak w temacie, problem polega na błędzie adaptacji szyb przednich. Uchylam szybę np. 20 cm i przy próbie zamknięcia szyba jedzie do dołu. W module szyb błędy adaptacji. Odłączenie akumulatora i uczenie na nowo metodą trzymania nic nie daje. Jest do tego specjalna procedura ????
Jakie błędy pokazuje check? Zapalenie check engine powoduje że komputer pracuje w trybie awaryjnym i nie korzysta ze wszystkich czujników. Podobnie odłączenie akumulatora, resetuje na jakiś czas korekty zanim komputer nie zrobi adaptacji. To może być jakiś trop. Sonda lambda może oszukuje.
błędy wykasuj poprzez odłączenie akumulatora później na benzynce niech chodzi na wolnych obrotach aż do zagotowania wody.......... jak powtórzy sie reklamuj naprawę
Aktualnie auto bez checka i żadnych błędów, wystarczyło odłączyć klemy i podładować akumulator, ale obawiam się że te błędy wrócą prędzej czy później. Na razie pomógł hard reset.
Cześć borykam się z problemem, często włącza się tryb awaryjny przepustnicy zrobiłem już wszytko co było możliwe wyczyściłem przepustnice przelutowałem na nową kostkę sprawdzona instalacja komputer wtrysku był, podmieniany ale też nic nie daje. Dalej to samo diagnoza komputera pokazuje 2 błędy ale po odłączeniu akumulatora nawet na sekundę samochód...
Limiter się włącza i po dodaniu gazu do końca wyłącza się, udało mi się go uruchomić, ale wyskoczyły kolejne błędy P0335, P2670,P1351 oraz wskazówka obrotów zaczęła podskakiwać na włączonym zapłonie, najczęściej po odłączeniu akumulatora na kilkanaście sekund samochód odpala.
W jaki sposób usuwałeś błędy ? Masz do dyspozycji komputer diagnostyczny bądź kogoś z interfejsem czy po prostu odłączyłeś klemy od akumulatora ? :P
odłączyć akumulator
Do celów domowych wystarcz ci prosty interfejs na elm którym odczytasz i skasujesz błędy. Spróbuj odłączyć na noc akumulator.
np. odłączyć akumulator aby zresetowały się ustawienia adaptacyjne.
Błędy zapalnika napinacza po odłączeniu aku? Skasuj śmieci i zobacz jakie błędy zostaną. Błedy CAN mogły powstać przez słaby aku.
Komputer raczej się nie zresetuje . Pewnie chodzi o adaptacje przepustnicy koledze . Po odłączeniu i ponownym podpięciu akumulatora przekręcić zapłon i nic nie ruszać przez ok 1 min. Można to zrobić ale lepiej najpierw sprawdzić błędy .
Usterkę usunołem ale czy błędy w komputerze mogę skasować przez odłączenie akumulatora czy muszę udać się ponownie do skasowania przez podpięcie komputera ?
Błędy w komputerze skasujesz przez odłączenie akumulatora na jakieś 15-30 min. ale mechanik po podłączeniu kompa pewnie powiedziałby Ci co jest przyczyna błędów.
Witam serdecznie. Posiadam Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi 2015. Wersja (Exclusive jeśli ma to jakieś znaczenie). Pewnego dnia samochód wszedł w tryb awaryjny po zatrzymaniu się w miejscu, wyrzuciło kontrolki (błędy): Hamulec elektryczny/usterka silnika/skrzyni/ Akumulator odłączony na 15 minut, odpalasz samochód, działa wszystko jak należy. Gasisz...
Ja wszystko wyczyściłem, nasmarowałem i przeprowadziłem adaptację, ale wcześniej miałem akumulator odłączony na całą noc, bo się okazuje, że nawet VCDS, jak usunie błędy, to kontrolka od drzwi mrugała. Tak więc po nocy bez akumulatora zrobiłem kalibrację i wszystko ok. Najwidoczniej w moim przypadku wiązka była ok.
Słyszałem, ale nie wiem, czy to prawda, że przed rozpięciem poduszek zdejmujemy klemę z baterii, ale tak tylko. Słyszałem. Systemy SRS są zawsze tak podłączone do instalacji samochodów, że centralka jest zasilana tylko po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon [15]. Jeżeli podczas odłączenia poduszki i wymiany kierownicy nie przekręcałeś stacyjki w...
Posprawdzaj dokładnie jeszcze raz to co robiłeś. Pewnie jakąś kostka niedopięta. Jakieś błędy są w ac?
Spróbój wykonać adaptację immo tylko wykasuj błędy
Czyli może najlepiej przed odpinaniem kostek odłączyć akumulator?
Z powrotem przywróć dawkę paliwa na 0. Wykasuj błędy. Zrób tak odłącz akumulator, podłącz jak podaje w kolejności najpierw plus potem minus. Następnie postaraj się odpalić silnik i wtedy z czytaj błędy. Zrobiłem ww procedurę i odczytałem kody błędów 1151273 - brak zmian. Nie ma możliwości usunięcia błędów niezależnie od ustawienia dawki paliwa. Ponadto...
Na stronie którą podałem w poprzednim poście masz opisane jak sprawdzić kody błędów. Może jednak skorzystasz z tego i komputer nam coś podpowie ? Zanim to zrobisz odłącz jednak akumulator na kilka minut ,bo teraz mogłeś odłączając różne rzeczy innych błędów jeszcze nałapać. Czyli odłącz akumulator, dołącz, pojeździj troszki i sprawdź błędy.
Wczoraj auto załapało i podpiąłem komputer i sprawdziłem błędy. Było ich sporo, ale to zapewne przez odłączenie akumulatora i bezpieczników. Pokasowałem i nie wróciły błędy. Ale został jeden związany z wycieraczkami, które przestały działać. Błąd to 00153 silnik lewej wycieraczki, brak komunikacji. Dzisiaj po przejażdżce poczułem zapach spalenizny....
serwis skasował błędy komputera w samochodzie
Witam. Panowie, czy ktoś ma doświadczenie z PCM w tym aucie? W jaki sposób skasować błędy MIL po kluczykowaniu? Próbowałem odłączyć akumulator na 30 sekund, włączać w tym czasie światła żeby rozładować napięcie w PCM, ale błędy nie chcą się skasować. Auto dokładnie jest z grudnia 1995.
i tak jutro zrobie tylko czy po odłączeniu akumulatora nie skasują sie błędy
Dokładnie tak. W momencie podpięcia interfejsu do OBD wycieraczki zaczynają od razu chodzić i nie idzie ich w żaden sposób wyłączyć. Gdy jest akumulator jest odłączony i podpięty interfejs i podłączy się akumulator wycieraczki od razu startują.
witam podłączam się do tematu.Mam problem z immo może pomożecie Audi A4 1.8 se 2000 rok, został zgubiony kluczyk z pilotem,problem polega na tym że auto odpala ale włączają się światła awaryjne i nie można ich wyłączyć.Ratuje tylko odłączenie akumulatora. błędy 01370 Załączenie alarmu przez czujnik ruchu wewnątrz pojazdu 01374 Załączenie alarmu przez...
Odłącz akumulator
He a widzisz. Czyli albo błędy powstały po odłączeniu akumulatora. Albo masz problem z zasilaniem samego Staga. Tzn problem w instalacji elektrycznej. Trzeba by podłączyć jeszcze raz by upewnić się czy błąd napięcia powraca czy nie. Dodano po 5 Dodam tylko że w razie nieoczekiwanego przejścia z LPG na benzynę Stag sygnalizuje to biperem. Słyszysz biper...
odłączałeś akumulator? kiedyś miałem to samo w passacie zero błędów, odłączyłem akumulator na 10 min i ok.
Patrząc na ten schemat to odłączając akumulator jeśli nie zrobimy zwarcia na wyjściach prostownika to nic nie powinno się uszkodzić. Czyżbym był w błędzie??
Ok. tylko powiedz czy takim interfejsem na opto i jakimś Vag`iem da radę? Słyszałem że francuzy można odczytać kodem migowym, tylko że ten nie chce mi nic pokazać. Właśnie podejrzewam że coś padło ale cały czas jeżdżę i nie miałem kiedy posprawdzać czujników przy kołach. Ponawiam pytanie odnośnie kasowania błędów. odłączenie akumulatora czy przez diagno....
Jeśli tylko odłączenie wtyczki to nie. Najlepiej na takie operacje odłączać akumulator. Wtedy tez nie zarejestrują się błędy o braku komunikacji z innymi modułami (wystarczy też nie włączać zapłonu).
Jakie to były błędy, które usunąłeś? Spróbuj podładować akumulator.
Podczas takich napraw polecam zawsze odłączyć akumulator!! Pojazd jest wyposażony w system zgłaszania braku oświetlenia. Teraz w rękę vcds centralna elektryka i moduł komfortu wykasować błędy i światła powrócą. :idea: W grupie vag nie ma potrzeby kasowania błędu spalonej żarówki. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
Jeśli po odłączeniu akumulatora i jego podłączeniu silnik "zapala", to świadczy o tym, iż zresetowałeś jakieś błędy w komputerze. Czy na benzynie silnik zachowuje się podobnie. Najlepiej podjedź do dobrego elektronika, który usunie usterkę.
Witam! Po odłączeniu akumulatora stracisz zawartośc pamięci w komputerze ale po ponownym podłączeniu komputer uruchomi się z domyślnymi wartościami a po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów układ autotuningu wpisze nowe lepsze wartości do układu sterowania silnikiem. Nie powinno byc problemu z uruchomieniem silnika po ponownym podłączeniu akumulatora....
Odłącz akumulator / wykasuj błędy i przejedz się 20km na benzynie - jeśli nie będzie szarpania to będziesz wiedział na pewno że to LPG. A jeśli to fabryczne LPG to bardzo prawdopodobne że to koniec MEDów - bo te wtryski są gówniane. Potem znajdz dobrego gazownika który je potrafi zmienić bez rozbebeszania całości. PS. Opis problemu jest tak amatorski...
Jeśli dioda ma świecić przy wyłączonym silniku, to powinna być w przeciwną stronę. Faktycznie mea culpa ;) I mam nadzieję, że ona ma ograniczenie prądu? No właśnie jakoś mi zapadła w pamięć ta informacja: gotową 12V migającą. dlatego narysowałem bez rezystora. ;) Dobrze, że ktoś inny to czyta i wyłapuje takie oczywiste błędy. :)
W takim oplu błąd można skasować tylko testerem, sam nie zniknie . Jak odłączysz akumulator i poczekasz chwilę to nie powinno nic złapać.
Nawet żony tak dokładnie nie oglądałem, jak kabel ECU. Odłączyłem parę razy, też padł akumulator, teraz jest nowy. Być może coś padło w ECU, jak akumulator padł kilkukrotnie.
Witam. Jestem tu Nowa;). Mam problem z moją avką T25 z silnikiem 2.2l 177km w dieslu. Jak jechałam weszła mi w tryb awaryjny i zapaliło mi się magiczne trio VSC TRC off i check. Po podłączeniu komputera pokazała błąd P0400 zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji EGR oraz C1201 sterownik silnika. EGR został wymieniony na nowy bo czyszczenie...
witam! tomekp wejdź na www.bmw-klub.pl tam masz wszystkie informacje na temat bmw a jakby co to każdy cos ci podpowie! ale na 100% błędy kasuje się przez podłączenie sterownika do testera, co nie oznacza że po montażu nowej sondy auto nie będzie chodzić. będzie jeździc normalnie o ile sonda jest sprawna tylko trzeba odłączyć na kilka minut akumulator...
kondziu81 A sprzadzałeś błędy? napewno cos sie pojawiło
To trzeba by zdiagnozować BSI zobatrzyć co ma powłanczane może jakieś błędy będą
Witam, POSIADAM AUDI A4 B8 TFSI Z 2009 ROKU. Po przyjeździe do domu nie mogłem go zgasić. Po wielu próbach w końcu się udało. Odłączyłem akumulator aby skasować ewentualne błędy. Po podłączeniu akumulatora auto kręci ale nie chce zapalić. Proszę o pomoc.
Wstawiam zapis z DS150. Przy okazji nagrałem filmik jak to mniej więcej wygląda, dodam, że jest około 6,5 stopnia w garażu, a na zewnątrz około 10. https://www.youtube.com/watch?v=EwIUeCBM... Błędy zawarte w tym pliku wystąpiły po odłączeniu akumulatora, zostały usunięte i nie powtarzają się.
Po odłączeniu "-" klemy wszystkie zamki się uruchomiły i samochód się zamknął z kluczykiem w środku . Na pewno po odłączeniu, czy podczas majstrowania przy klemach? W mojej polówce ostatnio mierzyłem napięcie w akumulatorze i ile pobiera prądu Rzeczywistego pomiaru prądu podczas postoju należy dokonywać przy zamkniętym aucie, po odczekaniu min. 15...
W oplach jest tak, że po 30 poprawnych uruchomieniach silnika błąd zostaje wykasowany. Błędy kasowane są również po odłączeniu akumulatora, ale to oczywiście nic nie da, ponieważ po uruchomieniu silnika pojawią się znowu. Nie wiem czy kody czytałeś sam czy ktoś to zrobił, jeżeli sam to ok bo wiemy że check działa :) Jak na mój gust to próbuj podmienić...
Również miałem taki sam problem ale po odłączeniu i podłączeniu ponownie akumulatora gasła.
Witam ponownie ,tym razem odłączyłem akumulator na parę min żeby wykasować błędy,i zrobiłem 1 km do sklepu na benzynie ,diagnostyka wyszła inna dołączam filmik
Jakie jest ciśnienie doładowania przy np. 2000 obrotów? Do testu zaślep EGR. Odłącz akumulator na 15 minut. Przejedź autem jakieś 80 km (deptając mu) i sprawdź błędy.
rozkalibrowany zapłon sprawdź przewody podciśnieniowe czy któryś nie jest pęknięty i katalizator bo myślę że też sprawdziłeś a komputer nie raz wystarczyło zasilanie od akumulatora odłączyć i błędy się kasowały ale tu nie jestem pewien
No wiesz jak tak trochę ogólnie ta swoją uwagę napisałem, ale jeśli usunąłeś ksenony to jeszcze raz odłącz akumulator i potem podłącz i pokasuj błędy, może minie, jeśli nie to możliwe, ze sypnął się licznik
Po trzecim błędzie nawet dealer nie pomoże.
Peugeot Partner 1.4 benzyna, 2004 rok. Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu samoczynnie gaśnie po przejechaniu 40-50 metrów i zapalają się kontrolki hamulca, akumulatora i oleju. Po ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza. Na wolnych obrotach przez pierwsze 20-30 sekund utrzymuje 400 obrotów, następnie wzrasta do 900 i pracuje równo. Auto było...
Ogromne dzięki. Spróbuję odczytać kody błędów i zobaczymy co dalej. Aktualizuję. Diagnostyka wskazała błędy 12,13,15 i 21 ale po odłączeniu akumulatora na kilkadziesiąt sekund na złączu diagnostycznym jest na przemian 0 i 12V z okresem 1s, czyli jak rozumiem nie ma błędów? https://www.youtube.com/watch?v=FVJuleWm...
Przed chwilą odłączyłem na chwilkę akumulator, sprawdzilem jeszcze raz błędy i tym razem pokazuje błąd "1503 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera"
Wstaw następnym razem całe zdjęcie i tak by ktoś nie musiał stawać na głowie albo odwracać monitora dobrze? A poza tym to te błędy które tam masz nie mają wpływu na rozruch ani odłączenie klem akumulatora. A że to pewnie delphi to problem z pompą albo wtryskami. Podstawa czy pali na plaka i jakie ciśnineie na CR. Nie musisz stawać na głowie, forumowa...
Graniczy z cudem żeby sterownik stracił klucze po odłączeniu akumulatora ale jest to możliwe. Zapisane błędy wskazują na to że klucze nie są zapamiętane w sterowniku silnika. PATS znajduje się w kluczyku i w sterowniku silnika. Podjedź do ASO niech sprubują zakodować klucze, bo sam tego nie zrobisz.
sprawdzałem połączeni trzy razy, jest ok. Może się nie znam ale chyba przy tak drobnej naprawie nie można chyba za dużo zepsuć, a jednak coś nawaliło? A może to tylko jakiś błąd się pojawił dlatego że odłączyłem tą poduszkę co? Dodano po 3 Tak cały czas miałem podłączony akumulator. Czyli teraz trzeba podłączyć pod komputer i skasować błąd tak? A może...
Mi przychodzi tylko jeden - odłączenie akumulatora = reset wszystkich adaptacji w komputerze. Odłączałeś może wcześniej akumulator? Masz jakieś błędy w sterowniku?
tak tylko że auto normalnie jechało wymieniałem przewód sprzęgła, wyjołem akumulator i kompa bo do przewodu nie ma dojścia, i po poskładaniu takie mam objawy, z tego co wiem to żeby zrobić adaptacje to muszą być skasowane błędy a tych błędów nie idzie skasować ( błędy statyczne )
Bezpieczniki masz w desce przy lewych drzwiach. Jak wyjmowałeś sterownik silnika to odłączyłeś akumulator czy wyjmowałeś go na podpiętym akumulatorze?
Najlepiej byłoby odłączyć całość od zasilania - najpierw 230V, a później akumulator, bo jeśli instalator ma rację, a jest to wysoce prawdopodobne, to z tej gemyli i tak nie będzie pożytku. Jeśli masz oddzielny bezpiecznik od alarmu, to wyłącz go i odepnij akumulator. W tej kolejności. I zadzwoń do Agencji, bo tam wyżej chyba wisi ich nadajnik, że odpinasz...
Jak nie ma błędu to trzeba porobić parę ósemek aby zadaptować czujnik kąta skrętu, często się zaświeca po odłączeniu akumulatora. Ale nie wierzę w ten brak błędów. Są jakieś błędy w ESP?
Witam. Udało mi się kupić w dobrej cenie sprawną pompę ze sterownikiem. Będę wymieniał. Czy w przypadku tego modelu muszę ją jakoś specjalnie adaptować przypisywać jakieś kody? Czy wystarczy że odłączę akumulator wymienię a potem ewentualnie usunę błędy?
Odłącz akku na chwilę i sprawdź, jak to nie pomoże to trzeba przeskanować całe auto i zobaczyć jakie błędy są.
akumulator prostownikiem. Jeśli słychać ciche bulgotanie to przerwij ładowanie. 2. Odłącz prostownik po naładowaniu. 3. Odstaw akumulator na noc i nic do niego nie podłączaj. 4. Sprawdź napięcie na akumulatorze. 5. Napisz nam tutaj ile woltów pokazał miernik. Czy nie najprościej podpiąć tester i sprawdzić błędy w sterowniku odpowiedzialnym? Bardzo...
Spróbuj odłączyć akumulator na parę minut. Jeśli były tylko błędy przejściowe to powinny się skasować. Jeśli się nie przestanie świecić kontrolka to samochód odstaw do serwisu.
Cześć, już nie za bardzo pamiętam jak ten problem rozwiązaliśmy ale poradzę: dobrze naładuj akumulator, odłącz klemę na ok. 30 min (to czasem pomaga zresetować błędy), sprawdź czujnik przy filtrze powietrza, poruszaj kostką użyj środka do czyszczenia styków, kupiłem coś takiego i przydaje się do czyszczenia i konserwacji), jest jeszcze jedna kostka...
błędy odłączeniu akumulatora skoda błędy odłączeniu akumulatora renault błędy odłączeniu akumulatora volvo
urwany wirnik pompy lodówka samsung zasilacz triak ściemniacz
pilarka einhell pralka podświetlenie wyświetlacza
Cichy dźwięk w Philips 47PFL3607 przy maksymalnej głośności Zacięty obiektyw aparatu: szary ekran i dziwne dźwięki