Mexico to oryginał.Kolor otuliny ma znaczenie.
Ja spróbowałbym jeszcze podłączyć go pod komputer i sprawdzić czy jakieś błędy pokaże.
Jedź do kogoś kto ma examinera, zresztą inne testery tez to zrobią. CDIF to żaden sprzęt jest. Dłuższa jazda na benzynie też pomoże .
Problem rozwiązany. Rozebrałem BCM, niby jest ślad zalania, ale ścieżki całe. Miganie rezerwy to wina tego, że skaner się nie zawsze chce dogadać z ECM. Migający check, to brak adaptacji koła fonicznego. Czujnik temperatury wody wymieniony i już jest ok. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł"....
Są jakieś inne programy które mogą "coś więcej" niż MES przy użyciu kabla KKL lub ELM327? ficom ma możliwość jak BCM 99r to może sterownik wspomagania przedliftowy musi być? wiem na pewno ,że lift ma inny sterownik wspomagania,bo kiedyś walczyłem jak ktoś załozył starszy do polifta,o ile dobrze pamiętam to właśnie takie błędy były jak twoje.
witam, czujnik temp powinien mieć zasilanie 5V (przyściagnietym okablowaniu) opór przy 20 st.-2000-3000om, przy 90st. 200-300 om, czujnik wałka to Hall sprawdż zasilanie czy jest 5V , jak masz oscyloskop to sygnał , obraz jaki ma być poszukaj w dowlandzie,pozdrawiam
Tak komputer- Tester Diagnostyczny w serwisie Fiata. Niczego nie wymieniaj najpierw wykasuj błędy i parametry samodopasowawcze.
Czujnik2 pinowy -komp Czujnik 1 pinowy -licznik 1 nic nie ma do 2
Jakie to błędy?
Witam Błędy odnoszą się do bosha (kts)- także jak masz kogoś z tym dziadem ... to :) pozdrawiam
Przy uruchomionym silniku jak odepniesz wtyczkę sondy silnik zmienia obroty(podwyższa). Sonda 2 czy 4 przewodowa? Najlepiej podłączyć się do kompa i dopiero analizować błędy i sondę.
Błędów żadnych. Jakim testerem odczytałeś błędy ?
To kosztuje ponad 1000zł. Tyle to nie zainwestuje aby się pobawić czy skasować błędy.
Jakie błędy zarejestrował sterownik?
https://www.fiatforum.com/guides/sparkpl... https://obrazki.elektroda.pl/9924014300_...
Czym odczytujesz te błędy?
Masz schemat sterowania silnika, trochę glupio to zrobione bo ze strony nie da się zrzucić zdjęć, więc daje osobno.
jest taka możliwośc,że to właśnie instalacja gazowa wprowadza błędy do ecu,widziałem kilka razy.
P0130 Czujnik O2 - usterka P0141 Podgrzewacz czujnika - usterka P0170 Czujnik O2 - usterka dostrajania paliwa P1170 Dostrajanie mieszanki - dawka uboga Odepnij sondę, może zwarcie robi. Jeśli paliwo podaje, na świecach jest iskra to pozostaje rozrząd.
A przykasowaniu jakie błędy były?
A skąd wiesz że to wina krokowca?Może ciągnie lewe powietrze a może co innego? Jakaś diagnostyka? Błędy parametry?
pulsacyjnie dodawać gazu Dobre. A tak na poważnie to sprawdź parametry a nie błędy.
Jak się zapali kontrolka to odczytaj błędy.
Druciarze montujący Tartarini po prostu odcinali kontrolkę lub dokładali kasowacz błędów.
Podłącz do komputera i sczytaj błędy.
Skoro świeci się MIL - odczytaj błędy.
A w abs-ie jakie błędy?
Może kostka przy centralce Airbag nie kontaktuje prawidłowo, lub jest problem z inną częścią wiązki niż taśma? Na próbę można wsadzić opornik ok 2-3Ohm bezpośrednio na piny 21 i 22 bezpośrednio przy centralce, jednocześnie odpinając poduszkę od taśmy. Jeśli błędy nie będą się powtarzać to trzeba szukać w kablach/pinach kostki przy centralce SRS. Nie...
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Witam chciałbym się dowiedzieć gdzie w puncie jedynce z roku 1997 znajduje się wtyczka do komputera ponieważ chcę skasować błędy :)
Wydaje mi się że mimo wszystko powinien poleciec. Z mniejszym ciśnieniem ale polecieć. No ale spróbuj. Mogę być w błędzie.
Witam mam pytanko otóż mam stacyjkę z modułem (Fait Punto II) i mam pytanie czy one muszą być razem czy mogę odłączyć stacyjkę od modułu, chodzi o to żeby wystawić jako 2 oferty oddzielnie moduł i stacyjka, tylko nwm czy w tedy wszystko będzie w porządku, czy nie ma żadnego znaczenia? Przepraszam za błędy.
Czujnik ok zrobiony ale wali mi jeszcze błędy P0300
http://obrazki.elektroda.pl/7575587800_1... http://obrazki.elektroda.pl/1064499100_1... Czyli albo serwis albo wymiana na sprawną?
Blokada paliwa to NIE immo tylko FPS, blokada pochodzi z układu SRS/Airbag. W instrukcji obsługi jest opisana procedura jej tymczasowej dezaktywacji (przy pomocy dźwigni kierunkowskazów). Wygląda na błąd komunikacji z modułem SRS lub zapisane Crash Data w tym module i/lub sterowniku silnika. Trzeba podpiąć pod komputer i wykasować błędy oraz ew. wymienić...
Błąd komunikacji NCM - NBC czyli na linii sterownik silnika-sterownik nadwozia (body komputer). Nie szarp wiązkami - polej je wodą... zwłaszcza tą w podszybiu. To samo mi się czasem robi w Grande Punto po deszczu, tyle że są tylko błędy CAN i auto jeździ normalnie, tylko zegary i radio "umierają".
Kiedyś takie cyrki miałem jak ktoś włożył nieprawidłową żarówkę w tylne lampy , generalne przeskanuj całe auto , pousuwaj błędy .
Na początek proponuje zrobić diagnostyke i podać błędy. Pozdr.
Tak jest lub regeneracja
Przepraszam że zapytam, czy ten mechanik odpytywał na błędy BCM?
Zrób porządną diagnostykę, pali się check to są błędy a po drugie to błędy to nie wszystko, są jeszcze parametry rzeczywiste.
wtyskiwacza,-----kolego i kto tu robi błędy sierotko!
czy po usunięciu usterki wspomaganie działa czy trzeba skasować błędy?Z góry dzięki za odpowiedż.
Nie masz innych zarzutów - brak mocy, nierówna praca itp.? Moim zdaniem reklamuj to do mechanika, jak zepsuł to niech naprawia i się głowi. Jak by wszystko dobrze zrobił to by nie było problemu. Może jakąś wiązkę naruszył? Jakieś błędy są?
Fiatecuscan pokazuje takie pierdoły właśnie. Jakie masz błędy w sterowniku.
gdzie zacząć diagnozę W warsztacie, podłączyć i odczytać błędy.
albo wiazka zasilanie albo sterownik, sprawdz dokladnie skrzynke bezpiecznikow pod maska, szczegolnie od spodu
Błędy wskazują na usterkę silnika wspomagania lub przekaźników sterujących.
sobie nakupowali interfejsów i myślą że wszystko nimi zrobią, weź wstaw to do kogoś kto ma o tym pojęcie, diagnoza pewnie długo mu nie zajmie. Trzeba umieć coś więcej niż tylko błędy sczytać !
Na pewno nie podłączając po komputer i szczytując błędy, ewentualnie na pewno się nie udawaj do specjalisty. Moduł wspomagania, czujnik skrętu lub silniczek (stawiam na silniczek)
To Punto chyba nie ma wejścia OBDII ? A co odpowiada za odcięcie paliwa ? Nie czasem czujnik położenia wału ? Miało by to coś wspólnego ? Albo sonda lambda ? Ma trzypinowe wejście przy wtyczce sterownika do podpięcia diagnostyki. Odczytaj błędy i idź tym tropem . Jest dużo czujników od temperatury(2 szt) po MAP i otwarcia przepustnicy oraz jak pisałeś...
Objawy tak jakby wskazujące na przestawiony rozrząd, ale wydaje mi się, że wtedy wykryło by jakieś błędy, jeżeli się mylę proszę mnie wyprostować. Pozdrawiam
Delphi i Ktsem Dodano po 2 Myśl,,e że can może siać te błędy
Witam mam punto do zrobienia któro nie zapali po podłączeniu do euroscana na oryginalnych numerach sterownika nie ruszyło tylko na innych i wyskoczyły błędy: COIL 1 COIL 2 CONISTER VALVE A/C COMPR REALY ECU DEFECTIVE 1 I szczególnie zastanawia mnie ten ostatni błąd choć szczerze to żaden nie jest dla mnie je=asny w 100% ale ten ostatni mnie przeraża...
Pisz po Polsku, co to znaczy robi kable pochować wzmacniacz na nitach Myślisz że samo ułożenie kabli to 5 minut roboty? Jesteś w błędzie - wiąże się to z demontażem części wnętrza auta.
Sprawdz kompletacie czesci od dawcy , w punto 2 sa 2 rodzieje układów wspomagania niezamiennych ze soba , jesli podmieniałes miedzy oba typami to wspomaganie nie zahula
Plus na grzałkę jest na pinie 4. Powinien być po przekręceniu stacyjki. Sterownik załącza podgrzewanie sondy podając masę z pinu B32. Jeśli instalacja jest ok to masz uszkodzony stopień końcowy sterowania w sterowniku silnika.
Zacząłbym jednak od sprawdzenia obwodu grzałki sondy lambda przed katalizatorem.
Witam. Mam zamiar wstawić alarm do tego grande punto. Mam pytanie, gdzie się wpiąć (przy stacyjce-kolor kabla) z przekaźnikiem, dla braku uruchomienia samochodu, tak aby nie wyskoczyły potem błędy. Dziękuje.
Witam Sprubuj sciagnac klemy od akumulatora i zostaw na noc moze pomoze a jesli nie to tylko kasowanie poprzez komputer w stacjach fiata. Niestety to jest fiat i nie kazdy ma do tego interfejs ja mam tez fiata i sciagniecie klem pomoglo . Pozdrawiam Darek
Dużo przyczyn takiego zachowania może być, najlepiej jakbyś podłączył punciaka pod komputer i sprawdził czy są jakieś błędy silnika.
Jeśli chodzi o diagnozę to szukam kogoś z dobrym kompem, jeden komputer podłączyłem ale okazał się za słaby i pokazał tylko błędy związane z wystrzelonymi poduszkami
Hej, U mnie problem dalej nie jest rozwiązany. Po prostu się przyzwyczaiłem, ponieważ i tak zawsze wyłączałem system S&S. Szczerze mówiąc nie sprawdzałem u siebie napięć na wtyczce. Ale skoro nie masz napięcia, to może winny jest spalony bezpiecznik 87, kontrolowałeś go?
witam fiat obok opla citroena i peugeota to francowate nasienia bosch diagnozuje auto ale czesto sie zdarza ze tylko na fabrycznych urzadzeniach poprawie diagnozują sie błędy czyli bedziesz miał przyjemność pojechać do ASO pozdro T
Jakie błędy masz w sensorze?
Błędy, o których mowa, świadczą o uszkodzeniu sondy lambda. Sprawdź, czy wiązka jest ok. Zmierz, czy w nowej sondzie masz sprawną grzałkę.
to podłącz to autko do diagnoskopu jakiergoś i odczytaj błędy potem kombinuj
To jest ok. Wszystko rozbija się o to, że sterownik nie widzi Ci obrotów silnika.
Widzę kolego że jesteś obeznany. Mam interfejs vag com do grupy VW i działa z programem vcsd litle. Można coś pokombinować żeby odczytać błędy we Fiacie?
A kontrolki święcą cały czas od ABS i prędkościomierz też dalej nie działa ale to może trzeba by zresetować błędy na komputerze. Dobrze rozumuje?? Nie. Kontrola mas i zasilań na agregacie ABS.
A co pokazuje komputer ? Jakie ciśnienie na listwie ? Jakieś błędy ? Parametry na żywo ok ?
Z reguły takie sterowniki są montowane pod tunelem środkowym w kierunku od gałki zmiany biegów w stronę grodzi. Ale zanim zaczniesz wymianiac podłączyć pod kompa i odczytać błędy może problem leży w poduszcze albo coś z mata zajętości fotela. . Elektryk raczej Ci to ogarnie i może jakoś dużo nie skroi.
Dobrze mu poradziłeś, niech też kupi sobie VAG-COM i skasuje sobie błędy w tym punciaku.
problem znikł jak podłączyłem do komputera i usunąłem błędy ,sonda zaczeła pracować normalnie.
Podrzuci ktoś schemat licznika? Ew opis pinów złącza? Nie działa kontrolka check engine, gdy wymuszam działanie komputerem też nie chce a błędy ma w silniku.
Kiedy wymieniane filtry paliwa i powietrza i gazu. .Jakie błędy są na kompie.
Witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość. Po długiej walce z autem postanowiłem zwrócić się do Was o pomoc. Sprawdziłem pompę paliwa (ponieważ nie było jej słychać podczas przekręcania zapłonu), zbadałem zachowanie przełącznika głównego (pompy paliwa) i nie mam już więcej pomysłów. Po przekręceniu kluczyka dostaję 12V na pin nr 7 (przełącznik) a nr...
Raczej w drugą stronę - czy aby podczas pracy na benzynie nie dostaje gazu, zakręć zawór na butli to się dowiesz. Przede wszystkim odczytaj błędy z pamięci ECU.
podpiąłem pod komputer jeszcze raz i teraz jeszcze sprawdziłem to? Knock sensor signal cyl.1 2.791V Knock sensor signal cyl.2 2.752V Knock sensor signal cyl.3 0.098V Knock sensor signal cyl.4 0.102V czy dobre są wskazania? tzn czy w cyl. 3 i 4 nie ma być więcej? Jak usunę wszystkie błędy i odpalę samochód to odpala od razu tylko pracuje nierówno przez...
Błędy poczytaj. Nikt tu nie jest wróżka.
Wyczyść MAP SENSOR ,zawór EGR może się zacinać -w środku jest iglica która ulega korozji i to powoduje awarię EGR. Najlepiej diagnostyka komputerowa -jakie błędy są no i przy okazji test EGR.
A jak mam sprawdzić rozrząd? Żadnych błędów od strony czujnika wałka rozrządu nie było. Nic nie stuka nic nie piszczy.
Troszkę za mało danych, ile ma przejechane? Raportuje jakieś błędy? Filtr powietrza czysty?
Wstaw do mechanika niech odczyta parametry i błędy będzie coś więcej wiadomo !
A co tam za błędy w liczniku i immo?A może odwrotnie wlutowałeś diodę i nie świeci?
Problem tkwił w pompie paliwa,brak cisnienia.:)
Witam. Sprubuj napoczątek odłączyć minusową klemę od akumulatora na ok. 1min. I zobaczymy co dalej. Pozdrow.
Jak masz oscyloskop to podepnij się pod czujnik położenia wału i obserwuj przebieg... Po przekroczeniu 3500rpm silnik gaśnie czy obroty oscylują wokół 3500rpm? Odcina zapłon czy wtrysk, czy jedno i drugie? Skoro zaświeca się kontrolka awarii silnika to jakieś błędy muszą być...
Zapomnialam dodac, że kilka tygodni wczesniej pojawil sie blad "wypadanie zaplonu na 3 cylindrze"
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Nie wykasujesz błędu wyjmując bezpiecznik ani wyjmując akumulator, kasowanie błędy tylko sprzętem do diagnostyki auta.
Sczytać błędy, jeśli nadal jest błąd związany z tym czujnikiem to sprawdzić ten czujnik czy jest uszkodzony bądź czy szwankuje.
A jakie błędy zarejestrowały się w pamięci sterownika ABS.
Więc ja podejrzewam początki standardowej usterki w tym aucie... dla pewności - diagnostyka komputerowa i odczytanie zapamiętanych błędów.
I nastała cisza..........Nikt nic nie wie??????
Do sprawdzenia błędy ECU, a potem: - Świece+iskra. Ciekawa teoria. Tylko gdzie tego szukać w dizlu?
może da się coś zrobić z aktualną płytą by nie pobierała prądu Jaki obwód samochodu pobiera prąd ? Jakieś błędy zostały odczytane testerem ?
Po podpięciu komputera jakie błędy. Wymień filtry powietrza i paliwa.
Wcześniej się paliła? Jak masz immo to wymiana komputera nic nie da - nie odpali. Może ten kto to robił wywalił kontrolkę by nie kuła w oczy. Przydało by się teraz odczytać błędy ze sterownika silnika.
Trzeba sprawdzić błędy i ja bym od tego zaczął.
punto błędy grande punto błędy punto schemat punto
czyścić wymiennik spaliny jumper zworka pisanie programu sterowania
klawiatura strefowa wejście ekspres bosch
Zamiennik cylinder tłok Husqvarna 40 – Meteor, Nevada, Proline, AIP – średnica 40 mm, opinie Arduino Uno – obsługa grafiki, OLED, TFT, biblioteki Adafruit GFX, U8g2, ograniczenia RAM