Jakie błędy zgłasza sterownik silnika?
Niby masz czym, ale umieć to nie umisz. Oddaj do mechanika albo odczytaj błędy z silnika i ciśnienie na CR podczas kręcenia.
Kompresor załącza UPC obok akumulatora, trzeba by zrobić diagnostykę i sprawdzić czy spełnione są wszystkie warunki do zezwolenia. Jeszcze temp, zewnętrzna jaka jest wyświetlana?, Błędy w silniku jakieś są?
Moduł pod maską łączy się z programem diagnostycznym i możesz sprawdzić czy ma błędy (tak samo jak sterownik silnika)
witam sprawdź jeszcze i popraw po gazowniku przewody przy wtryskiwaczach benzyny. najczęstsza przyczyna i najczęstsze błędy to właśnie wypadanie zapłonów i nierówna praca silnika
Błędy w silniku jakieś są?
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Witam..... Mam podobny problem, po podłączeniu ELM327 wyskoczył błąd 120 i 220. Są to wyłączniki krańcowe w pedale gazu '' potencjometrze'', na szczęście problem wyskakuje rzadko i tylko przez zły dostęp nie biorę się do wymiany pedału, zresztą może to być równie dobrze zimny lut bądź też brak styku na wiązce łączącej pedał z komputerem. Kupiłem za...
Jakie błędy w u kładzie sterowania silnika ?
Czujnik temperatury zewnętrznej i ewentualnie błędy od termostatu w sterowniku silnika.
kontrolka grzania świec wskazuje na błędy silnika. Konieczny odczyt błędów
Często wystarczy skasować błędy w sterownik silnika.
Sprawdź czy pierwsza sonda działa - może została uszkodzona przy wycinaniu katalizatora lub została zamontowana w zły miejscu po jego wycięciu. Odczytaj błędy ze sterownika silnika - przyczyna może być zupełnie inna.
witam , u mnie w movano 2,3 165km jest identycznie tak sam o na 10 prób odpali 1 raz . ogarnał ktos juz ten problem,??? Jakie masz błędy w sterowniku silnika?
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
Jakie błędy zarejestrował sterownik silnika?
Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Edycja postu. Kolego nic nie rusz. Najpierw błędy. Jak coś, to podałem na PW namiar.
Samochód nie odpala świeci kontrolka od świec i kontrolka bodajże z silnikiem i napisem stop po podłączeniu komputera wyświetla błędy 1008 i 1086 co to są za błędy?
Trzeba zobaczyć błędy bo na pewno są.
Czujniki prędkości musisz mieć wszystkie sprawne. Jak sam najpewniej zauważyłeś czujnik prędkości silnika nie jest potrzebny do sterowania nim. A przekazuje sygnał do sterownika skrzyni. Gdy będzie on uszkodzony tez będą się wyświetlać błędy.
Pewnie wystąpiły błędy w sterowniku silnika.
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Poproś ich o wydruk błędów, wszak to nie ty jesteś dla nich tylko oni dla Ciebie. Skoro świeci się czek to i błędy są , nie daj się robić w h....
Możesz ciąć. Kable lecą po stronie kierowcy, powinien być jak w starszej jasny brąz. Dla pewności sprawdź kontrolką. Ja zawsze tne 15nastke na sterownik silnika.
Jakie błędy zostały odczytane ze sterownika silnika?
Po skasowaniu błędów auto odpala jak niebo. Ale po dodaniu gazu trzęsie całą budą , tylko gdy dodaje szybko gazu. Po chwili autko się uspokaja i pokazują się te same błędy. Chodzi o błędy sterownika silnika.
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
Jak odepniesz kalkulator silnika i podasz zasilanie na wtryskiwacze to działają? Cudów nie ma, coś musiałeś źle sprawdzić.
Kontrolka błędów silnika działa ?, zapala się podczas rozruchu silnika , czym czytane błędy.
Błędy jedyne jakie są to grzałka pierwszej sondy. Na żywo nie podejrze co sie dzieje bo za słabe programy mam. No to nawet nie wiadomo czy to przechodzi w closed loop. Przy tym błędzie pewnie nie. Druga sprawa jak jest gazownia to możliwa zła regulacja, czy rozjechane adaptacje jak to przeważnie bywa.
Obwód recyrkulacji spalin niema nic do odpalania, jedynie do mocy silnika, bez świec powinien zapalić przy tej temp, sprawdź w parametrach ciśnienie rail na pompie i na listwie.
Po wymianie rozrządu, auto na zimnym silniku gaśnie i odczytałem takie błędy. 4pkt
Witaj podobny przypadek miałem w ducato 2.3 też nie reagował na gaz i problem leżał w przepustnicy(klapie gaszącej) bo się nie otwierała po odpaleniu odkręc węża zaraz przy niej i odpal zobacz czy jest otwarta po uruchomieniu silnika.
To jest kontrolka usterki silnika trzeba odczytać błędy auto wchodzi w tryb awaryjny.
Przy takim ciśnieniu powinien palić,obstawiam uszkodzone wtryskiwacze. Jakieś błędy generuje?
Znak na kole pompy ma pasować na śrubę. O ile mówimy o starszym dci.To też na dole nie ma klina i nie da się stwierdzić bez blokad czy przestawione. Ten silnik miał blokadę do wału wkręcaną w blok.[/code]
Po tym zdjęciu to równie dobrze mogę powiedzieć że za ubogo. Czym robiłeś to zdjęcie telefonem stacjonarnym? Zrób diagnostykę ,parametry, błędy.
Witam .... Wiec zakoncze temat... przyczyna okazal sie sterownik silnika. Po przelutowaniu wszystko wrocilo do normy... dziekuje!!!!!!!!! Pozdrawiam
To kolektor ssący, ma tam otwór montażowo-pomiarowy- normalnie podciśnienie tam powinno być, jak go wyjmiesz na włączonym silniku to powinien się wkręcić na wyższe obroty. Tylko nie ułam.
stało to się nagle podczas wykopywania się z zaspy. fakt - zapaliła się na krótko kontrolka silnika ( ta pomarańczowa symb.blok ) Jak zaświeciła kontrolka silnika to podjedź gdzieś na komputer, zobacz jakie błędy w sterowniku. A jak z mocą samochodu?
No to zabrakło jeszcze głębszej diagnozy, sprawdź w parametrach czy widać kluczyk czy UCH zezwala na odpalenie auta, co widzi sterownik silnika zezwolenie czy brak? Jakie błędy w reszcie sterowników zwłaszcza UCH i silnik.
Co mówili elektromechanicy ? Proponuje sprawdzić połączenie ze sterownikiem czy wszystko okej , zwarcie do masy , plusy , ogólnie sprawdzić czy napewno jest ciągłość i wszystko gra . Z innymi modułami dali rade sie połączyć ? Było coś kiedyś robione w związku ze sterownikiem silnika ?
Sprawdź bezpiecznik 19 w komorze silnika. https://obrazki.elektroda.pl/4381441800_...
Kontrolka pracy silnika się nie zapala. Czy w takim razie komputer zarejestruje błąd czy błędy ?
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
Przydałoby się więcej szczegółów. Dlaczego podejrzewasz czujnik zderzeniowy? Silnik się w ogóle nie uruchamia, czy tylko po wyłączeniu go przez Start-Stop? Manual czy automat? Jakieś błędy w sterowniku?
Oby dwa pokażą te same błędy?
Czy zamiana przekaźników miejscami także objawia się stukaniem w tym samym miejscu czy w tym samym przekaźniku? Teraz jest już dobrze. Nic nie stuka, Odpala. Ale wówczas wydaje mi się, że nic nie zmieniła, ale teraz już nie jestem pewien, bo zamieniałem je jeszcze "na mieście" przed holowaniem. Jak teraz próbuję ustalić, co pomogło, to było to gmeranie...
Z tego co pamiętam to jak trzyma immo to obrotów brak ale dziwne jest to że działa Ci pompa i gaśnie lampka od immo. sprawdzałeś błędy w immo i w silniku?
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
jakieś błędy?
Witaj. Poszukaj sobie jakiś katalog konkretnej marki co cie interesuje np denso, beru, iskra, bosch itp. Maja tam w katalogach to co trzeba czyli wpisujesz z auta marka, model itp i pokazują co ci potrzeba czyli konkretny np denso fxxyx111 (to jest przykład tylko!) Inaczej - szukaj tego w allegro tak samo jak wyżej. Ważne czy dany silnik potrzebuje...
Witam problem z megane. silnik pracuje dobrze ale wyświetla komunikat usterka wtrysku. Podpiołem pod komputer Delphi i pokazało 108921 usterka nieznana ale dopiero na gorącym silniku jak zgasiłem silnik 108920 usterka nieznana mimo że błąd wyskakuje to zmian przy pracy silnika nie odczuwam czy ktoś może wie od czego są te błędy?
W sterowniku airbag. Crash data do usunięcia. Nie zrobisz tego sam tam siedzi SPC560p50. Wnioskuję to po tym że szukasz przycisku wstrząsowego w tak mlodym aucie. Po drugie aby odpalić auto trzeba wykasować błędy w sterowniku silnika.
A co i kto ma konstruktywnego napisać skoro ty poza użalaniem się do klawiatury nad stanem swojego auta nic nie robisz? Konstruktywnie to odczytaj błędy ze sterownika silnika. Zamieść kody wraz z opisem na forum. A na dobrą sprawę skoro forum się nie podoba to jest przecież opcja kasowania konta....
To nie takie proste jak Ci się wydaje. W Renault często jest tak że błędy w silniku będą powodowały brak klimatyzacji. Sterownik silnika nie załączy klimatyzacji żeby nie obciążać silnika już niedziałającego poprawnie(obecne błędy) nie związane z klimatyzacją. Bez komputera się nie obędzie.
Najprawdopodobniej i tak trzeba będzie zdjąć głowicę silnika - błędy sugerują conajmniej wypalony zawór. Cylindry licz od skrzyni!
To , że błędów nie ma (a pewności co do tego również nie ma, bo nie wszystkie błędy powodują zaświecenie "MIL") nie ma znaczenia, wprawny diagnosta po ocenie parametrów prezentowanych przez sterownik silnika jest w stanie ocenić przyczynę usterki. Więc błędy to nie wszystko. Pierwszą moją sugestią byłby zawór EGR, ale bez rzetelnej diagnostyki to wróżenie...
Na szczęście termostat nie jest diagnozowany, i błędu też nie wyrzuci :D Sprawdź poziom oleju w silniku.
dodam ze przed naprawa problemu nie bylo Więc sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. :D Należy sprawdzić to co zostało naprawione :| Na pewno masz źle wybrany model silnika podczas diagnostyki . Pytanie czy te błędy które widzimy to na pewno te błędy . :?: Masz wybrany F9Q z EDC15 a w samochodzie masz M9R z EDC16 ( albo 17) :|
Odczytaj błędy silnika. To z tego co widze Check Engine.
Jeżeli pali na samostarcie, to jest to prawdopodobnie problem z zasilaniem w paliwo. Są jakieś błędy?
zrobić diagnozę najlepiej clipem.wejść w silnik i wykasować błędy ponieważ zazwyczaj jak wystrzelą poduszki to wyskakuje komunikat o wypadku i trzeba w silniku go odblokować przez kasowanie błędów.Jak to nie pomoże to sprawdzić jakie błędy wracają i spojrzeć w parametry silnika.
Masz LPG? Odkręć czujnik od silnika i powieś go, zobaczysz czy błędy ustąpią czy nie.
Podłącz pod komputer odczytaj błędy , sprawdź temperaturę silnika na zimnym i pozostałe parametry.
Sprawdź jakie są błędy w pozostałych modułach - ABS oraz licznik. Ze schematu wynika, że komunikacja CAN pomiędzy licznikiem a ECU przechodzi przez ABS oraz skrznkę typu BSI. Jeśli w ABS będzie błąd komunikacji z ECU lub instrument cluster to szukaj w komunikacji CAN. Informacje z obrotomierza czy temepretaury silnika są brane tylko tymi dwoma kablami. Jeśli...
Na tym schemacie są błędy, przekaźniki są źle połączone. W lagunie są one umieszczone w plastikowej puszce koło akumulatora na lewym nadkolu i musisz ten fragment obwodów dorobić. Ponadto jest jeszcze kwestia montażu i zasilania pompy paliwa
Pasowałoby zczytać błędy.
Witam najlepiej to po schemacie sprawdź bo niektóre masy podaje sterownik silnika na przekażnik i napisz czy masz komunikacje z sterownikiem silnika przez obd ewentualnie jakie błędy.
Witam, rozkoduje mi ktoś błędy EMS? Zapaliła się kontrolka silnika i w EMS wywaliło 4 błędy: https://obrazki.elektroda.pl/9498226300_...
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Słyszałem, że być może rozkodował się komputer, ale czy są jakieś dodatkowe objawy rozkodowania? Możliwe, musisz podpiąć go i odczytać błędy w sterowniku silnika i immo.
Czy w tym czasie pali się pomarańczowa kontrola od silnika? Jeżeli problem występuje na PB proponuję skasować wszystkie błędy w ECU PB przełączyć na zasilanie benzynowe i zrobić z 500km w celu zaobserwowania czy problem jest po stronie auta czy instalacji gazowej
Tak rodzaj paliwa nie ma znaczenia . Gasnie i na benzynie i na gazie . Nie chodzi mi tu nawet o zdiagnozowanie problemu z gasnięciem silnika bo skoro mechanik zaufany i dobry nic nie znalazł to pewnie my tu tez nie znajdziemy .Chodzi mi o odpowiedź czy mozliwe jest aby podłączenie laptopa z jakimś programem diagnostycznym do instalacji gazowej spowodowało...
Zdejmij osłony na górze rozrządu i sprawdź czy nie ma bicia. Jak nie ma, to skopany rozrząd i tyle. Ten silnik jest dość kapryśny pod tym względem, 1mm nie w tę stronę i juz błędy.
Wyłącz zapłon, następnie włącz i patrz czy prawidłowo zapala się i gaśnie kontrolka airbag - powinna zgasnąć po kilku sekundach bez odpalania silnika.
Usterka usunięta problem tkwił w wiązce elektrycznej do silnika zostal tez wymieniony regulator cisnienia i dopiero auto zaczęło jeździć
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
Po pierwsze bezpieczniki ,potem trzeba zasilania posprawdzać (przydał by się schemat)odczytać immo na błędy,silnik też ,paliwo jest przy pompie?
Wtedy, jak nie chce odpalić to słychać pompkę w baku. Sprawdzałeś błędy pod względem samego silnika, a reszta podzespołów była sprawdzana?
U mnie jest dokładnie tak samo jak opisałeś, świece nowe, fajki do świec również, przekaźnik co prawda podmieniony ale błąd df025 (dla trafica) lub 0380 (dla vivaro) dalej występuje. Udało Ci się rozwiązać tą zagadkę?
Podjedź na diagnostykę komputerową niech sprawdzą parametry,błędy w sterowniku silnika to wiele wyjaśni. Pozdrawiam
Brak zasilania TBV
To sprawdziłbym katalizator najpierw. Rozmontować wejście z rury od strony silnika. Za wtryskiem adblue czasami jest tak drastycznie zmniejszona średnica (białe bryły z mocznika i sadzy) ze spaliny po prostu nie maja gdzie lecieć, a już na pewno nie z odpowiednim przepływem. https://obrazki.elektroda.pl/7076091300_... [img-0]
Pozbądź się błędu df010 " obwód silnika mieszania"
Jaki status rozruchu w sterowniku silnika, jest zezwolenie? Błędy to nie wszystko, zwłaszcza we francuzach, jak immo blokuje.
Do sprawdzenia czujnik temperatury oraz sonda lambda. A jakie są błędy w sterowniku?
Ja miałem coś takiego jak ktoś próbował kasować jakimś innym sprzętem niż Clip, a zwłaszcza na pracującym silniku Może tu też
Witam Podepnij pod kompa i sprawdz błędy w silniku i immo,posprawdzaj bezpieczniki
Może kolega coś pomoże W zapalniczkach jest 6v tylko no i po przekreceniu stacyjki usterka silnika komunikat, rozrusznik normalnie kręci , na plaku chodzi No i błędy jak na zdjeciu Dziękuję za pomoc
Mam podobny problem z RENAULT MASTER 3 2,3DCI 170 KM. Po podłączeniu komputera JalTest pokazuje usterkę czujnika Nox przed i za katalizatorem i błąd przewodu podgrzewacza AdBlue. Mam kilka innych Masterów i przełożyłem na próbę czujniki, ale bez efektu. Po skasowaniu błędów pierwsze dwa odpalenia silnika bez błędów, a po kolejnym znów ''Sprawdź układ...
Witam. A w którym miejscu jest ta podkładka ?.Jeśli można to proszę o zdjęcia.
Błędy jakie masz, to podstawa, z tego co pamiętam, to Clip ma możliwość testowania silnika ABS.
Podłącz go pod komputer powinny być błędy zapisane i wtedy można dalej myśleć.
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
sprawdź czy się paliwo nie cofa, a najlepiej podepnij pod clip-a i zobacz czy jakieś błędy pokazuje
Są tylko te dwa błędy i one nie dają się skasować. Co do "uczciwego Niemca". Musiał on być rzeczywiście uczciwy - sprawdziłem historię auta u Przyguckiego w Łodzi i ten rozrząd ma faktycznie nie całe 20 tysięcy km.Pozostałe błędy to były jakieś pierdółki, ktore wyskoczyły po wymianie KZFR i po kasacji jużnie wróciły. Te dwa się kasują ale zaraz po odpaleniu...
błędy silnika renault trafic błędy silnika renault megan błędy silnika renault modus
biblioteka borland prędkościomierz renault scenic przełącznik oscylator
zmywarka przesuwa nierówna praca silnika benzyna
Wypadanie zapłonu na 3. cylindrze Citroen C3 Picasso Zasilacz 240W za słaby dla GTX 750 - co robić?