17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
A błędy jakie są?
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
Bordnetz=CECM z kolei BCM jakby nowszy. To bez różnicy w twoim przypadku.VCDS w OBD i odczytaj błędy.
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Pojawiły się takie błędy.
Błędy ze sterowników są?
Błędy kolego , jakie błędy ?
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Czy to auto posiada jakieś błędy?
Witam, a są jakieś błędy?
Na pewno warto przed wymianą, sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, np. VCDSem.
Najlepiej ze wszystkiego co się da a nie tylko sondy lambda. Nie wiem jak są możliwości programu czy da się wszystkie logować do pliku czy tylko wybrane? Myśle że na benzynie ale na LPG dodatkowo nie zaszkodzą bo nie wiadomo czy LPG nie popsuło mapy PB i stąd takie błędy wyskakują.
A jakie są błędy.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
Czujnik poziomu dodatku zapala kontrolkę przy 0,3 l, pewnie się skończył , wchodzi 4l. Króćce do wlewania/odsysania pod kołem zapasowym.
Czyli zwarcie poszło między reduktorem gazu a + akumulatora ? Czemu diagnozę tylko centralnej elektryk robisz? Z resztą komponentów auta nie łączy Ci się VAG ? Szukaj bezpieczników uwalonych wszędzie gdzie tylko się da i upalonych mas.
Moduł do wymiany - bezwzględnie! Następnie podłącz i sprawdź błędy.
Czujnik wału,czujnik wałka,brak zasilania ECM podczas rozruchu. Także podłączyć tester ,podłączyć oscyloskop albo chociaż odczytać błędy.
Możliwe że EGR sie zawiesił.
ciesz sie ze ci samochod zapalil.... udaj sie do fachowca gdzie przegra ci caly wsad i linie immo dopiesze tak jak ma byc tym programem mozesz jeszcze wiecej uwalic pozdrawiam
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Proszę o poradę. Pojechać do mechanika,sprawdzić mikroswithe w zamku i silniczki ,albo chociaż podłączyć tester i sprawdzić błędy.
Sprawdzałeś je wzrokowo czy pod obciążeniem ? Np: żarówką H4 lub mechanicznie spróbować je delikatnie podważyć.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
A czujnik wału, wałka, są jakieś błędy?
Ma jakieś błędy?
Kolego to już nie jest oryginalny silnik tylko jakiś zamiennik. Z czym jest problem ? Nie działa czy jakieś błędy ?
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
To nie opel. Potrzeba interfejsu za 50 PLN ,komputera i programu np VCDS lite. Można kupić też po kkl na bluetooth i apke na telefon.
dokładnie sprawdź kable już parę przerobiłem takich, a gdzie to ci nie powiem bo zawsze robiłem przestrzał :)
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Nad pedałem gazu. Odpytaj komfort na błędy.
Bezpiecznik 30A w skrzynce bezpieczników pod maską, nie pamiętam który, nie ma ich tam wiele, problem z samym gniazdem, nie trudne do ogarnięcia. Pozdrawiam
A podłącz go pod VAGa izobacz jakie sa błędy. Często bywa EGR zawalony.
wszystkie skody felicje 1.3 z takimi objawami mialy uszkodzony czujnik polozenia walu jestb to usterka nie do wykrycia bo jak czujnik jest zimny to dzala dodatkowym utrudnieniem jest to ze zadko wystepuje blad tego czujnika
Podłącz Vaga i sczytaj błędy.
Zrób diagnostykę komputerową (parametry silnika,błędy ).
A czym "czytane" te błędy?
Co jaki czas masz te błędy?
Pin 4 filotetowy 5.67 V No i nic ci to nie mówi? Zasilanie maf sprawdzone? Podaj numery błędów.
Witam ..jakie masz te błędy?
Próbowałeś kasować te błędy i po kasowaniu powtarzają się te błędy.
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
czasem występują tez zimne luty na płytce wystarczy poprawić i może być wszystko ok.a podpinając pod komputer jakie wyskoczyły ci błędy?
same wtryski ok. Co może być przyczyną Czy zadałeś sobie trud i odczytałeś chociaż błędy?
teraz to już wymieniłem kostkę więc jak znowu nie będzie palił to zostaje już tylko rozrusznik narazie zastanawiają mnie te błędy
Czy diagnostyka wykazała jakieś błędy?
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
Podepnij auto pod urządzenie diagnostyczne sprawdź parametry silnika , zobacz może w sterowniku silnika są błędy.
Wrzuć może wynik autoscan (najlepiej w pliku, nie zdjęcie monitora), żeby było wiadomo jakie moduły i jakie błędy...
Diagnostyka była robiona? Jakieś błędy?
Weź psiknij w manetkę z wycieraczkami jakimś środkiem do elektroniki. Jak masz możliwość, to podepnij go pod kompa i odczytaj błędy.
Podłącz komputer i sprawdź błędy.
no to trzeba pod komputer podłączyć , jeżeli masz to wrzuć błędy
Sonda chyba masz jedną skoro w VCDS tylko jedna pozycja a nie dwie jak w tym poradniku od LPG. Nie wiem czy dobre ale skoro oba paliwa wywalają ubogo to coś nie tak - może sonda może coś innego.
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
Podjedź na diagnostykę i sprawdź błędy.
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
Sprawdź czy czerwony przewód od bezpiecznika F4 (40A) nie idzie do przekaźnika świec żarowych. Na schemacie tak przynajmniej jest. Co do kontrolki ABS/ASR sprawdź czy są jakieś błędy.
Co do kodów - google hasło dekoder błędów Vag . Zrób 200- 300 km na samej benzynie i zobacz czy nie będzie lepiej gadał na wolnych obrotach .
Jakaś diagnostyka była robiona ? Błędy z auta odczytane ?
Czyli wiązki can do prześwietlenia.
powiem ci jak naprawić can, ale na pw
a ma któs może pomysł co mogło spowodować te błędy
przyczyn może być wiele : wkład filtru paliwa ewentualnie sama pompa kończy zywot, listwa zapłonowa , brudny czujnik położenia wału (Hall) czujniki temperatury tak płynu jak i zasysanego powietyrza, proponuje sprawdzić na VAG-u czy są jakieś błędy
A teraz jak pali błędy nadal?
Podłącz kompa i z czytaj błędy
Jakie błędy zostały odczytane?
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Rozbierałem taki z octavi 2 ale z 2007r i dał się rozebrać silniczek się zawiesił i były takie same objawy co u Ciebie najlepiej drugi na podmienić
Podepnij kompa zobacz czy masz jakieś błędy.
To załóz najpierw nowy akumulator i spróbuj wykasować błędy.
Diagnostyka była robiona ? jakieś błędy są ?
Brak któregoś napięcia. Może przekaźnik, może słaby aku, może kostka stacyjki, może... I tak dalej... Błędy?
Wpierw odpytaj centralny moduł elektryki (słowo adresowe 09) na błędy.
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Ano do spalin. To w niebieskim kółku to chłodnica spalin, w zielonym przepustnica obejściowa a czerwone kółko to egr właściwy. Jest tam zwykły silnik z przekładnią zasilany pwm oraz czujnik położenia. Najczęściej pada mechanicznie, zarasta sadzą, koksem, koroduje od agresywnych składników spalin. Chłodnica zmniejsza obciążenie cieplne i pozwala wepchnąć...
A czy parametry na żywo podejrzane? Błędy to nie wszystko.
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Przy jeździe na samej benzynie, też te błędy są ?
Fachowcy.... Aż żal czytać te porady... A czemu choć jeden nie wspomniał aby odpytać CAN na zarejestrowane błędy?
Masz to czym podłączyć ?Sprawdź może jakieś błędy są .
Czy mogę prosić o doradzenie jaki interfejs kupić, (bo jest ich kilka na Allegro) żeby zdiagnozować uszkodzenie poduszki i pokasować błędy.
Cześć, Lutowałem wiązkę w drzwiach od strony kierowcy w swojej Skodzie, ponieważ spora część była już przerwana. Po całym zabiegu wszystko działało, jednak po chwili rozładował się akumulator (miał prawo, ponieważ był słabo naładowany). Po naładowaniu akumulatora przestał działać zamek centralny i OBD-II wykrył poniższe błędy. Skoda Fabia Mk 2 1,6 TDI...
Podłączyć np. vaga wykasować błędy, odpalić przejechać ok. kilometra aż sam zgaśnie i znów podłączyć vaga i sprawdzić błędy.
Koledzy taka sugestia od lamera może to coś z zasilaniem ? To kojarzy mi się też z zapowietrzeniem.
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic... Pomocy!!! Reg. pkt 10.1,10.9...
Auto czasem nie posiada LPG - to by tłumaczyło błędy wtryskiwaczy.
Kostka pod fotelem kierowcy, psiknąć kontakt sprayem, parę razy spiąć i rozpiąć i powinno być ok. Oczywiście skasować błędy po operacji
można podczas prac silnika bezpiecznie odciąć zasilanie ECU? nie będą wówczas generowane błędy W takiej sytuacji pojawią się błędy.
Nieno, szkoła podstawowa... ;) Przy połączeniu szeregowym rezystancje sumuja się. Przy połaczeniu równoległym odwrotność rezystancji wypadkowej jest równa sumie odwrotności rezystancji składowych. W przypadku równych rezystancji (a taka sytuacja zachodzi w przypadku równoległego połączenia wtryskiwaczy) mozna przyjąć, że rezystancja wypadkowa to 1/2...
To nie jest CAN, to jest LIN i skanuje jak w programie ma zadane. Możesz jeszcze przed skanowaniem włączyć parę rzeczy może pojawią się inne błędy bo o przepalonej żarówce przeciwmgielnych dowiesz się dopiero po właczeniu tych świateł.
Może było coś grzebane w oprogramowaniu,u mnie mam właczoną opcję "światła dzienne w trybie amerykańskim" czyli jak jest zaciągnięty hamulec ręczny to nie świecą.Sprawdzenie VCDS-em powinno pokazać gdzie masz błędy.
Zrobić diagnozę komputerową (VCDS) i napisać jakie błędy wyskoczyły.
On odpala, na załączonym filmiku 3 strzał był już skuteczny a co drugi dzień bierze na raz bez większego zająknięcia nawet na mrozie. Będę dziś u mechanika spytam o powyższe błędy.
No tak ale w czym mi to pomoże jak załozylem swieżo zrobiona głowice sprawdzoną? Co zaudwazyłem to jak odkręce korek oleju to silnik lepiej chodzi nie wchodzą błędy.
błędy skoda roomster błędy silnika skoda skoda octavia błędy
peugeot partner rozrząd pralka blokada polar iveco schemat instalacji elektrycznej
Mastercook piekarnik nie grzeje, symbol ślimaka na wyświetlaczu – jak odblokować? Schemat silnika Toyota Auris 1.6 Valvematic 132 KM – złącza, czujniki, manuale EWD