U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Sprawdzałeś je wzrokowo czy pod obciążeniem ? Np: żarówką H4 lub mechanicznie spróbować je delikatnie podważyć.
566 jest błędem wewnętrznym pompy.Możesz odpiąć czujnik i diagnozować wtedy.Pompa raczej do wymiany.Podejrzyj jeszcze parametry tak jak radził kolega,
Ano do spalin. To w niebieskim kółku to chłodnica spalin, w zielonym przepustnica obejściowa a czerwone kółko to egr właściwy. Jest tam zwykły silnik z przekładnią zasilany pwm oraz czujnik położenia. Najczęściej pada mechanicznie, zarasta sadzą, koksem, koroduje od agresywnych składników spalin. Chłodnica zmniejsza obciążenie cieplne i pozwala wepchnąć...
Bezpiecznik 30A w skrzynce bezpieczników pod maską, nie pamiętam który, nie ma ich tam wiele, problem z samym gniazdem, nie trudne do ogarnięcia. Pozdrawiam
W blokach pomiarowych ,po odpaleniu silnika sprawdzic czy oscyluje.
Czyli zwarcie poszło między reduktorem gazu a + akumulatora ? Czemu diagnozę tylko centralnej elektryk robisz? Z resztą komponentów auta nie łączy Ci się VAG ? Szukaj bezpieczników uwalonych wszędzie gdzie tylko się da i upalonych mas.
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
Czujnik poziomu dodatku zapala kontrolkę przy 0,3 l, pewnie się skończył , wchodzi 4l. Króćce do wlewania/odsysania pod kołem zapasowym.
Rozbierałem taki z octavi 2 ale z 2007r i dał się rozebrać silniczek się zawiesił i były takie same objawy co u Ciebie najlepiej drugi na podmienić
Zobacz na mapa jakie wartości pokazuje i sprawdź lewe powietrze czy gdzieś nie zasysa ewentualnie egr się wiesza
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
wszystkie skody felicje 1.3 z takimi objawami mialy uszkodzony czujnik polozenia walu jestb to usterka nie do wykrycia bo jak czujnik jest zimny to dzala dodatkowym utrudnieniem jest to ze zadko wystepuje blad tego czujnika
Przez żarówkę.Może też być błąd w samej konfiguracji nowego sterownika.Bo tam wybiera się czy impulsy plusowe czy masy.A zamek tak w ogóle działa z samego klucza?
Ważne czy na PB było też z błędem? Podejrzyj korekty długoterminowe jeszcze przy występowaniu błędu. Jesteś pewny regeneracji wtryskiwaczy? Podbij mapę mnożnika o 10 punktów tak dla testu. Jak będzie nieszczelność to będzie i na benzynie coś nie tak. Oczywiście to nie może być nieszczelność w wydechu w okolicach kolektora wydechowego bo to sonda ubogo...
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Sterownik mógł paśc.Zapakuj mu swój błąd odłącz coś czego błedu nie pokazuje niech zapamięta i spróbuj skasować.
Czyli wiązki can do prześwietlenia.
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
dokładnie sprawdź kable już parę przerobiłem takich, a gdzie to ci nie powiem bo zawsze robiłem przestrzał :)
Załóż oryginały i będzie cacy.
Recode tu nie pomoże. W starych sterownikach tak można było zrobić, ale nie z tym - załatwiaj inny sterownik, najlepiej taki jaki był.
powiem ci jak naprawić can, ale na pw
Jak słabo odpala to po pierwsze sprawdź akumulator i z tego co mówisz to jest do wymiany :-( 90% problemów z odpalaniem to słaby akumulator, w późniejszej kolejności rozrusznik , no i w końcu świece żarowe. nie wiem jak jest w wersji lite, wejdź w silnik a nie w test całkowity i tam można skasować błędy. a tak ogólnie to który rocznik? bo myśle że lepiej...
Koledzy taka sugestia od lamera może to coś z zasilaniem ? To kojarzy mi się też z zapowietrzeniem.
Nieno, szkoła podstawowa... ;) Przy połączeniu szeregowym rezystancje sumuja się. Przy połaczeniu równoległym odwrotność rezystancji wypadkowej jest równa sumie odwrotności rezystancji składowych. W przypadku równych rezystancji (a taka sytuacja zachodzi w przypadku równoległego połączenia wtryskiwaczy) mozna przyjąć, że rezystancja wypadkowa to 1/2...
Sprawdź wąskie od wtrysku. Probówka w rękę i sprawdź sygnał i masa czy dochodzi. sygnałowego nie sprawdzisz probówką. takie rzeczy to oscyloskop, ale przeglądnąć wstępnie wiązkę musisz. Natomiast on idzie bezpośrednio ze sterownika więc oporności i na zwarcie można sprawdzić, nie mam niestety przy sobie schematów żeby Ci podesłać
Na pewno raczej nie :) Podłącz komp i spr błędy
Na pewno warto przed wymianą, sprawdzić zapisane błędy w sterowniku, np. VCDSem.
Błędy związane z ładowaniem akumulatora, niskim napięciem? Przy braku napięcia często wyłączają się te urządzenia, tak czytałem, a nawet widziałem :) Powinieneś dostać wydruk, tak to nie wiadomo, czy w ogóle coś podłączali, i byłoby łatwiej z tej strony ekranu. Jak zwiedzisz następny warsztat, to znowu skasują za odczyt wielokrotnie odczytanych już...
Błędy ze sterowników są?
A po co chcesz go klonować? Zakładasz robisz kodowanie i nara.
Więźka can do przedzwonienia lub nowa. Lub pompa zakorodowała w środku.
To nie jest CAN, to jest LIN i skanuje jak w programie ma zadane. Możesz jeszcze przed skanowaniem włączyć parę rzeczy może pojawią się inne błędy bo o przepalonej żarówce przeciwmgielnych dowiesz się dopiero po właczeniu tych świateł.
Od tego na co wskazują błędy a dokładniej zajmij się drugim błędem. Pierwszy może być skutkiem drugiego.
Błędy z EPC oraz przepustnicą to wina kostki na wiązce od przepustnicy. Wymiana na nową najlepiej z pinami bardzo dobrej jakości załatwia temat.
Pin 4 filotetowy 5.67 V No i nic ci to nie mówi? Zasilanie maf sprawdzone? Podaj numery błędów.
Mam nie podobne a identyczne błędy w mojej Fabii, czy udało Ci się zlokalizować źródło tych błędów.
Sprawdź ciśnienie paliwa. I jakie masz korekty.
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
Najlepiej ze wszystkiego co się da a nie tylko sondy lambda. Nie wiem jak są możliwości programu czy da się wszystkie logować do pliku czy tylko wybrane? Myśle że na benzynie ale na LPG dodatkowo nie zaszkodzą bo nie wiadomo czy LPG nie popsuło mapy PB i stąd takie błędy wyskakują.
Ten silnik to porażka, błędy wypadania zapłonów wskazują na uszkodzone prowadnice zaworów, cała głowica do regeneracji. Odradzam zakup jakiegokolwiek samochodu z tym silnikiem, nie tylko tego konkretnego egzemplarza
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
Jak kompresja OK,świece,cewki okablowanie i iskra OK to powodem wypadającego zapłonu może być brak paliwa spowodowany np.niesprawnym wtryskiwaczem. Jakieś błędy są?Diagnostyka zrobiona?
Tak jak podpowiadaliście, pościnało zęby paska. Wstawiony nowy silnik. Koszt 10k. Pozdrawiam!
Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry. Mały offtopic ale mam odwrotną sytuację. Auto identyczne jak autora tematu tylko z roku 2003. Na teście wychodzi "statyczny błąd czujnika temperatury" a wskaźnik temperatury pracuje prawidłowo - wskazuje płynnie powolny przyrost temperatury a potem wskazówka...
błędy skoda roomster błędy silnika skoda skoda octavia błędy
schemat instalacji fazowej regulacja zmywarki excel zakres danych makro
eeprom odczytanie przebiegu eeprom odczytanie przebiegu
Kyocera TASKalfa 3051ci – przegląd typ C, wymiana fusera MK-8305C, filtry, workflow U952 Wizjer Ezviz offline: przyczyny i rozwiązania