Witam, to moze trzeba sie zastanowic nad 'korektorem oktanowym', jesli silnik sie tak bardzo przegrzewa ? Podejrzewam - ze ta Skoda ma plaskie tloki i byla fabrycznie na benzyne '76 - 78/max 80 Oktan' i tylko na takim paliwie miala katalogowa moc silnika / prawidlowa prace [ krotki cykl spalania / na granicy stukowego ], bo kazdy silnik benzynowy -...
Witam. Od jakiegoś czasu boryka się w moim aucie z wypadaniem zapłonu tylko na zimnym silniku. Najpierw był to 1 lub 2 cylindry w błędach a teraz nawet wszystkie 6 cylindrów mają błędy. Co zrobiłem juz: Na początku zmieniłem świece pomogło na takie dobre pół roku potem zaczęło wywalać błędy na wszystkich cylindrach. Wymieniłem świece tym razem na ngk...
Witam wszystkich mam problem w Audi A3 8L 1,6 benzyna AVU. A więc tak na zimnym wszystko ok jak osiągnie temperaturę 90 stopni zaczyna poszarpywać w przedziale obrotów 2000/3000 na wolnych jest ok dodam jeszcze że mocy nie brakuje ciągnie cały czas. Sprawdzone vagiem występuje wtedy wypadanie zapłonów na 2 i 3 cylindrze. Nie zapala check tylko pokazuje...
jest juz wszystko ustawione na przyrzadach, cisnienie jest ustawione, auto odpala, ale pracuje tylko na 2 cylindrach (drugi i trzeci), natomiast na pierwszym i czwartym nie ma iskry na swiecach. Cewki zostaly wykluczone, byly juz zamieniane. co moze byc przyczyna braku iksry na tych cylindrach, moze przczyna byc komputer?
Witam Mam problem z audi a2 1.4 benzyna 2000r wypada zaplon na wolnych obrotach na drugim cylindrze. Zostalo wymienione świece, kable, cewka, sonda, przepustnica, egr, wymienione tloki i robiona głowica i dalej wypada zaplon. Cisnienie na cylindrach jest rowne 13. Co moze być nie tak bo nie mam juz pomysłów.
Witam posiadam Audi A3 2007 1.6 benzyna kod silnika BSE przebieg 190 tys nie pracuje na drugim I trzecim cyl strasznie kopci Komputer Błedy 16687,16686,16684,16555 Cała głowica po regeneracji uszczelniacze i nowa uszczelka pod głowica nowe swiece nowe cewki i przewody w daalszym ciagu nie pracuje rowno I jak sie nagrzeje to bardzo mocno kopci jeszcze...
Witam Potrzebuję dane na temat średniego ciśnienia w cylindrze lub średniego ciśnienia indykowanego jeśli ktoś posiada takie dane będę wdzięczny :) może być to dowolny silnik jednocylindrowy aby był czterosuwem :)
Witam mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v 150km 1993r czysta benzyna 225tys przebiegu przerywa dusi sie nie chce sie wkręcac na obroty do 4tys i sie muli . szarpie . jesli daje stopniowo delikatnie gazu to wkreci sie do odcinki. przewody i świece zmienione (NGK) ciśnienie w cylindrach w 1 (14) w 2 (9) w 3 (12) i w 4 (14) zmierzyłem tez cisnienie jakie daje...
przyczyna moz byc cewka zaplonowa albo w co watpie slabe cisnienie w cylindrach co latwo sprawdzi kazdy warsztat sam. Dodano po 1 ewentualnie slaby aku.
Wiem ze bede miał cisnienie ale jesli uszczelka bedzie walnieta to moze wykaze roznice na cylindrach
10-13 bar, min 7, maksymalna różnica ciśnienia 3 bary.
noi doszlem do ładu ze złomem :D iskra wszedzie jest przedtem brakowało na 2 cylindrach (1i4) teraz auto chodzi tylko na 3 garach(234) bo cisnienie na 1garze :1.5bara :Da na reszcie po 13barow wiec trzeba bedzie targac głowice :cool:
Dzieki wszystkim za pomo! okazalo sie ze jest za male cisnienie na cylindrach i silnik nadaje sie na zlom! Kolego ENERGETYK dzieki za podpowiedz ale w tym silniku nie ma paska tylko lancuch! pozdrawiam! Temat zamykam!
Witam. sprawdzałem cisnienie na cylindrach jest ok, auto jest na gazniku,mieniałem przewody gumowe , pompka jest ok, nadal stan minimalnie sie podwyższył , pytałem wszystkich użytkownikow Golfa , kazdy mi mowi ze wina pomki.Ja nadal sie upieram ze to nie pomka, swiece załozyłem nowe , nadal wystepują szarpanie na ssaniu bez uzywania gazu, nawet jak...
nie da sie inaczej sprawdz cisnienie w cylindrach sprawdz swiece wyrzuc ewentualne metalowe kapturki na swiecach sprawdz palec w kopulce i sama kopulke na aparacie potem sprawdz wyprzedzenie zaplonu moze masz przeskoczony na rozrzadzie o zabek
Witam volvo 2.0 16V benzyna +gaz holenderski.Diagnostyka KTS650 błąd kontrolki usterki silnika zwarcie lub przerwa pewnie ktos wymontował żarówke poza tym błędów brak, cisnienie na cylindrach po około 11 wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach około +5st. po zakręceniu rozrusznikiem okolo 7-10 sek. (silnik nie odpala) swiece zalane ale po dłuższym...
zeczywiscie, pierscienie odpadaj, bo by kopcil, ale to ze nie bral oleju to nie jestem pewny, bo mam go niecaly rok i nie zdazylem zaobserwowac zeby mu cos ubywalo czy przybywalo. teraz dopiero zauwazylem to przybywanie i sie zaniepokoilem. jutro sprobuje w nim pomiezyc cisnienie pod tlokami na wszystkich cylindrach i zobacze co pokaze. a co do uszczeli...
Cisnienie w cylindrach sprawdziłem i mechanik powiedział ze jest w porzątku,i też potwierdził waszą teze co do pull-downu.Jeżeli możecie to doradcie czy szukac całego gażnika,czy wystarczy zestaw naprawczy bo znalazłem na allegro i czy warto go kupić.Pozdrawiam.
witam i o rade pytam :D seicento jak postoi do rana to na zimnym silniku nie zapali, auto na gaz (ale automatyczna instalacja zawsze pali na bezynie) sprawdzone: - ciśnienie na cylindrach (idealne) - cisnienie paliwa tez ok i trzyma cisnienie - zadnych kodów błędów czy cos takiego - wtryskiwacze ok działaja napiecie jest - paliwo w listwie jest napewno...
Silnik pomału nadaje sie do kapitalnego remontu. Niebieska chmurka swiadczy o tym ze spala ci olej , jego zuzycie 1l /1000 km juz o tym swiadczy ( pomijajac ew. wycieki) Tyle widac z obserwacji. A teraz przyczyny: Zuzyte pierscienie uszczelniajace na cylindrach , olej z miski pzredostaje sie nad tłok i jest spalany wraz z paliwem. Aby to zweryfikowac...
Witam, Jak w temacie Auto Mercedes SLK 320 benzyna 2000rok V6. Problem polega na tym iz po odpaleniu auta-pracuje normalnie i rowno, jednak gdy dodac gwaltownie gazu to zaswieca sie CHECK i auto przestaje rowno pracowac i brak mu mocy, nie chce jechaec. Po zgaszeniu i odpaleniu znow pracuje normalnie jednak gdy sie przygazuje to zaczyna sie od nowa-szarpanie...
Witam. Mam taki problem z swoim samochodem Oplem Omegą B 2.0 benzyna ecotec z 1994r polegający na tym, iż auto chodzi tak jakby nie na wszystkie cylindry, przerywa i były problemy z rozruchem silnika aż w końcu samochód zaczął strasznie dymić i przerywać , zgubił wolne obroty a po pewnym czasie gdy sie zatrzymałem pod samochodem ujrzałem katalizator...
mam problem ! auto mi kopci i jest strasznie słabe...nie chce nawet wiedziec ile pali-ale jak wleje troche i jade na benzynie to widze jak wskazówka zmierza ku zeru:/co ciekawe autko bardzo dobrze jezdzi na LPG...juz mowie co zrobilem ...moze ktos mi pomoze...na poczatku byl wymieniony wtrysk bo lał przeokrutnie...nic to jednak nie pomoglo...dalej...wymienilem...
pawelsiara74 na Twoje warunki to nie da sie kupic samochodu (troche ekstremalne :-)). Ten niby przyklad z nieokopconym tlumnikiem mi nie pasuje. Jakis osad, tym bardziej w aucie starszym niz 10 lat musi byc. Tak jak wstajesz rano i idziesz do pracy tak auto sie starzeje i gromadzi sie osad wtlumniku, nie musi to byc olej bo po tylu latach to i zanieczyszczone...
Próbę olejowa zrób
Lata na gazie?
uwazam ze na benzynie moze sie nie tyle tak dawac we znaki bo benzyna idzie innym obiegiem i nie ma mixera(jezeli auto chodzi tylko na benzynie)
Nie będę sie powtarzał-pewnie wypada jeden z cylindrów /tłumok który twierdzi ze na benzynie ciśnienie nie ma znaczenia , jest "pseudo mechanikiem".
johnny883 jak wyliczyłeś te 40 zł rocznie? ;)
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
Tu raczej usterka braku ciśnienia na cylindrze. Każdy DOBRY mechanik opanuje .
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Jakie jest prawidłowe ciśnienie w cylindrach opel corsa C 1.2 benzyna 2005r
Kolega miał podobny problem w golfie 3 , u niego silnik wymagał remontu ciśnienia juz nie trzymał na jednym cylindrze i zmieniał pierścienie spróbuj u siebie przywrócić ustawienia pierwotne sterownika może pomoże.
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
A widzisz:) Sam doszedłeś do właściwych wniosków, wystarczyło nakierować.
Wał na kropke, palec rozdzielacza na cylinder 1 kopułki. Masz tylko 2 możliwości. -Jak ustawisz to najwyzej zamień tylko przewody o 180st. wszystkie jak bedzie kichał. -Mozna tez sprawdzić czy cisnienie sprężania jest wtedy kiedy palec pokazuje cylinder 1. Doreguluj potem zapłon przy pomocy lampy stroboskopowej na 10-12st na wolnych.
W sklepach z artykułami ogrodniczymi, elektronarzędziami i stacjach benzynowych są takie fajne oleje Stihl 100ML. Ja sam kupowałem taki do mojego motoroweru - zawsze tankowałem 5L benzyny więc opakowanie 100ML idealnie pasowało do tego. Po 7000 km jazdy z dość dużymi obrotami (często po mieście, 60 km/h w trasie) cylinder jest jak nowy choć jego jakość...
ja bym się chyba skłaniał ku uszczelce pod głowicą... bo cisnienie skacze. Jak by było stale za małe to może być zły luz zaworowy, ale się zmienia :/
Jak na gazie jest ok to zapłon można wykluczyć (gdyby to był zapłon byłoby gorzej). Błędy to ewidentnie brak przyspieszenia wału które wskazywało by na brak zapłonu (czujnik położenia wału nie wykrywa przyspieszenia wału po podaniu iskry na cylinder) na 4 cylindrze i losowych cylindrach. Pozostaje więc skład mieszanki. Do sprawdzenie ciśnienie na listwie...
Szczelność tłok-cylinder nie ma żadnego wpływu na ciśnienie oleju.
uszkodzony ecu Pytanie jaki tam jest układ wtryskowy. Bo były dwa: HFM z przepływomierzem i PMS pracujący na zasadzie pomiaru ciśnienia w kolektorze. Pamiętam, że sterowniki PMS się psuły. skoro silnik nie pracuje na 2,3 cylindrze, na benzynie, jak i na gazie, to nie leży problem w zasilaniu paliwem, tylko w układzie zapłonowym Można by pójść tym tropem...
Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy. Zrobią to w każdym serwisie za przysłowiową "flachę". Będziesz wiedział na czym stoisz. Jeżeli masz kamerkę inspekcyjną możesz sprawdzić gładzie cylindrów bez rozbierania silnika. Może być tak, że wymienisz pierścienie i będzie ok. Tak miałem z octavią ale na gazie.
A tego, że na 2 cylindrze świece mają kompletnie stopione elektrody to nikt nie zauważył ? Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach, to tak na początek
DIZEL to zupełnie inny silnik. Ale bzdur tu sie naczytalem na reszte miesiaca mi starczy. Po pierwsze , benzyna ma przepustnice i na rozruch malenka czesc powietrza przechodzi przez nią i tworzy cisnienie w cylindrach. Jedynym problemem autora jest jak sądze niewłaściwa dawka paliwa. I tyle. Zacznij od naprawy benzynowego zasilania.
Witam. Jeśli rozrząd nie przestawiony to sprawdź mu ciśnienie w cylindrach.
Sprawdź w pierwszej koljeności ciśnienei w cylidnrach - jeśli tam gdzie masz wypadania zapłonu ciśnienie jest dużo mniejsze, to może świadczyć o wypaleniu gniazd zaworowych. Spróbuj pojeździź może przez jakiś czas na samej benzynie i sprawdź czy problem w dalszym ciągu będzie się pojawiał. Czy zwiększyło się spalanie od momentu powstawania problemu?
Tak jak wyżej , pomiar ciśnienia sprężania na cylindrach, możliwe duże zużycie silnika.Filtr paliwa / gazu - czysty ? Konkretna odpowiedż byłaby gdybym znał typ silnika / numer/ wtrysk mono czy wielopunktowy, jaki sterownik / ECU/?
benzyna cylindrach benzyna cisnienie paliwa astra benzyna ciśnienie cylindrach
renault uszczelka głowica samsung reset telewizora triodowy wzmacniacz
interfejs diagbox interfejs diagbox
Fiat Doblo MultiJet – utrata mocy, kop przy 3000 rpm, zamulenie, turbo, EGR, MAP, MAF Fiat Doblò 2002 1.6 benzyna – błędy U1602 i P0443, komunikacja ECU, zawór EVAP