Tak trąbi tylko ze jeszcze minus musiałem mu dać ( bo chyba ta wtyczka z BSM też i minus odpina) Za to nie mam teraz już napięcia na bezpieczniku F2 (na trzy testy raz się zapalił na chwilę próbnik), na gnieździe bezpiecznika po jego wyjęciu też nie ma napięcia więc to chyba coś w module nie gra? Minus jest z karoserii. Nic go nie załącza więc sprawdź...
Bezpiecznik cały ale jakie masz napięcie na nim? Takie same jak w OBD? Coś gdzieś zgniło ....
Zapewne sprawdzałeś to napięcie miernikiem a to się sprawdza żarówką o to H4.
Nie ruszałem tylko stacyjki i licznika, nie wiem, czy to może mieć coś wspólnego, jak napięcie dochodzi do modułu, a nie wykrywa go BSI. Obwód rozrusznika nie jest mocno skomplikowany- jeden zestaw styków w stacyjce, https://obrazki.elektroda.pl/4870934900_...
Może nie masz masy na kompresorze. Łatwo to sprawdzić - na zapłonie podaj napięcie na bezpiecznik od sprzęgła lub na pracującym silniku włącz klimę i zmierz napięcie na tym bezpieczniku. Wg testera powinno śmigać.
Mam miernik do sprawdzania z 3 diodami i pokazuje że alternator ładuje Napięcie sprawdź multimetrem.
Czy ty nie masz tam jakiegoś haka holowniczego? Masa na stykach 5 lamp, stop na stykach 2 lamp (bezpieczniki F20 i F21 na BSI), cofanie na stykach 4 lamp (bezpiecznik F1 w skrzynce komory silnika). Sprawdź czy stycznik biegu wstecznego na skrzyni działa - wypnij kostkę, sprawdź kontrolką czy jest napięcie po zapłonie i zrób zworkę.
Podczas kliknięcia przekaźnika , na zielonym i niebieskim z centralki musi pojawić się napięcie , jak będzie to pozostają siłowniki.
U059E uszkodzona sonda NOX do wymiany. P2202 Wgrać najnowsze oprogramowanie do sterownika silnika (w serwisie) jeśli nie pomoże główna wiązka elektryczna do wymiany. U1535 Usterka komunikacji w systemie NOX (komunikacja nie ważna). P220A Niestabilne napięcie zasilania układu NOX. Proszę sprawdzić bezpiecznik pod BSM oznaczony MF-3 czy jego styki są...
Zamkami steruje BSI - możliwe ze padło w nim sterowanie . Próbowałeś ręcznie podać napięcie na zamek czy zamyka i otwiera . Masz zamki z pojedynczym czy podwójnym zamknięciem ??
Bezpiecznik termiczny sprawny?
Dokładnie powinno być od 0.6 V przy zamkniętej przepustnicy i 4.7V przy otwartej Sterownik sagem- a występował jeden typ w tym modelu Kod silnika na foto w lewym górnym rogu silnik 75km 2001r. https://obrazki.elektroda.pl/3861983200_... https://obrazki.elektroda.pl/8847705500_...
Wypuścił Pan dżina z butelki. Przymierzałem się od pewnego czasu, żeby opisać różnice między boxami od aut zasilanych 120V i 162v, a jest ich kilka. Część informacji zawartych poniżej pochodzi z instrukcji dotyczących tych aut i ich akumulatorów, ale większość jest owocem ponad sześcioletniej praktyki w serwisowaniu sagemboxów. Przede wszystkim radzę...
Przyłóż malą żarówkę czy zaświeci i sprawdź masę w tej kostce również żarówką i porównaj to napięcie z aku
Wydaje mi się ,że to napięcie jest troche małe. Zobacz czy wszystko masz tam dobrze poskładane i może zobacz na krótko jaki bedzie rezultat.
Witam mam problem bo auto chulalo a z dnie na dzień przestał działać..wkoncu sprawdziłem napiecie na wtyczce i wynosi po przekręceniu kluczyka 3,7 a przy kręceniu 9... Myślę że to modul,ale czy trzeba wymienić cały czy jakaś kostkę wystarczy przelitowac? I jaka?
Proszę o pomoc jak poniżej. W Berlingo B9 2011 1.6 HDI HX, pojawił się błąd: Usterka systemu wspomagania parkowania (tłum). Tył, 4 czujniki w zderzaku 1. Czujnik biegu wstecznego działa. Światła wsteczne świecą , błąd wyskakuje po włączeniu biegu wstecznego 2. Sprawdzony (sprawny) bezpiecznik i jest 12V F14 kabina , czujnik parkowania. 3. Wypiąłem czujniki...
Często psują się też przekaźniki pompy w bmsie. Tam gdzie bezpieczniki koło akumulatora. Trzeba by sprawdzić czy pojawia się napięcie na bezpieczniki pompy.
Auto jeździ, wszystko działa i na oko jest ok. Jednak po wyjęciu kluczyka i pozostawieniu samochodu (np na noc) co kilka minut pod kierownicą prztyka jakiś przekaźnik zabierając napięcie z radia. Napięcie to po chwili wraca i radio się załącza... ale ponieważ nie ma napięcia "zza kluczyka" to gaśnie. I tak co kilka minut :) Poza tym objaw ten wystąpił...
Napięcie na przewodzie sygnałowym?
Stuka przekaźnik jak dajesz z testera. Sprawdź od tyłu podaj napięcie na rezystor i zobacz czy działa potem do przekaźnika. W tym module masz je dwa.
Owszem na podstawie informacji z BSI po uzyskaniu informacji z przełącznika zespolonego to nie takie proste jak kiedyś że drutem było podawane napięcie
Witam jeszcze raz BARDZO dziękuję dla Pana Piotrekwoj1 . Próbuję się przygotować do szukania usterki . Kable z żarówką na szpilkach i krokodylkach itd . Mam kilka gadżetów które powinny pomóc . I oczywiście mnóstwo pytań . Jedno dość ważne . Czy mogę podać napięcie 12V przez żarówkę na przewód sygnalizujący stan zamka . W ten sposób sprawdzę czy jest...
Sterowanie PWM. Więc pomiar napięcie to.....
Rozrusznik kręci. Akumulator jest słaby, ale na innym samochodzie odpala. Mnie bardziej zastanawia napięcie 12 V na czujniku. Wszędzie, gdzie sprawdzałem, powinno być 5 V. Nie mam oscyloskopu, żeby sprawdzić, czy czujnik faktycznie działa.
Berlingo II z 2005. Jest to na osobnej żarówce. Prawa i lewa lampa się nie świeci a napięcie jest jak wyciągnę żarówkę 12,5V czy włączę przeciwmgłowe czy nie jak wsadzę żarówkę i zmierzę to mam 0V. Kotrolka na desce się zapala. Jaki to bezpiecznik? Pod Maską czy obok BSI?
Citroen Berlingo 2 - nie działają spryskiwacze. Bezpieczniki sprawdzone, instalacja też. Podałem na krótko napięcie przez kable, które wychodzą z sterownika i pompka działa.
Założyłem najgorsze Powoli składam samochód tak czy inaczej Wtryski nie działają Dostają napięcie z BSM ale sterownik nie uruchamia ich pomimo że wykrywa No i co raz 4 wtrysk "otwarty obwód" Muszę wiązkę i złącza sprawdzić Tyle na chwilę obecną
Moim zdaniem 0,5A na postoju to stanowczo za dużo. Trzeba szukać przyczyny dlaczego się nie usypia. Być może co jakiś czas pobiera więcej niż 0,5A i dlatego nie wytrzymuje nocy. Jeżeli chodzi o akumulator to ja bym odłączył go od samochodu, naładował do pełna, odczekał 24h i sprawdził miernikiem napięcie pod obciążeniem, wówczas bedziesz wiedział czy...
Pasłuszaj mienia szto ja tiebia skażu. Podaj bezpośrednio na silnik 12 V przez żarówkę 100W/12V. Zobacz czy wtedy silnik nadmuchu kręci. Jeżeli nie kręci silnik a jest sprawny (wg Twojego opisu) to można zmostkować jeża. To że na bezpieczniku 40 A masz napięcie nic jeszcze nie oznacza, zobacz czy wychodzi zasilanie na silnik ze skrzynki bezpieczników,...
Masz 3 wtyczki wychodzące z wiązki stacyjki, czarna, szara i brązowa, są wpięte w BSI, sprawdź żarówką czy pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, ew spróbuj zmostkować kawałkiem kabla
Dzięki za wskazanie pozycji bezpiecznika co idzie do zbiornika fap. Wiesz może z której kostki w BSI wychodzi zasilanie w stronę pompy fap. Dzisiaj siedziałem trochę z tym tematem i po podłączeniu do wtyczki multimetra zasilanie miernik pokazuje na jednej 12V, a po podłączeni kontrolki lub pompy fap razem z multimetrem lub napięcie spada do 0V.
Straciłem klucz oryginalny z pilotem do berlingo 2003 r. Po telefonie do serwisu stanąłem twardo na ziemi-cena klucza z pilotem ok 800zł.Kupiłem klucz chiński .Immo zadziałał ale pilot pomimo prawidłowej synchronizacji i nadawania nie skomunikował się z odbiornikiem pojazdu. Podjąłem decyzję o zainstalowaniu sterownika centralnego zamka z funkcją alarmu...
Dzięki za podpowiedzi. Jeszcze taka sprawa. Mam Berlingo Van 2009r 1.6 hdi. Nie ma grzanych lusterek ani tylnej szyby (bo paka z blachy) . Jest szansa, że mimo tego będzie wiązka pod ogrzewanie lusterek , żeby podłączyć tam diodę? Ewentualnie jak "wydobyć" napięcie do zasilania diody gdy wypala się Fap w tym modelu ?
Słuchaj-w załączniku fotka regulatora.Sprawdź czy te nakrętki mocujące ,nakręcane w miejsce oznaczone czerwonym kółkiem są metalicznie czyste od strony styku i dobrze dokręcone,najlepiej daj nowe ,kadmowane., Typowa awaria w dieslach,wibracje-jedna z nich jest połączona z zaciskiem wyjściowym altka i pełni role battery sender.Jeżeli jest w tm miejscu...
Sprawdź czy świece grzeją ale na pracującym silniku. Ja mam tak własnie w tym silniku że dopiero po zapaleniu jest napięcie
Cześć wszystkim; w moim Berlingo 1,9D miałem identyczną sytuację świece nie grzeją, kontrolka nie świeci po sprawdzeniu sterownika okazało się że jest sprawny tzn. przekaźnik się załącza, natomiast do dziś nie wiem dlaczego zasilanie (M6 -połączone razem przewody BB10 i BB11) idące do przekaźnika i z niego na świece ma "dziwny" spadek napięcia - jak...
Ciśnienie na listwie musi osiągać pewien poziom , jeżeli się nie mylę 240 barów , wtedy komputer emituje napięcie na wtryskiwacze. Plaka próbowałeś?
Dzień dobry, Zakupiłem i wymieniłem alternator na regenerowany Valeo. W starym, jak się okazało, szczotki były na wykończeniu. Nowy alternator po uruchomieniu silnika nie ładuje, mierzone napięcie bezpośrednio na alternatorze i na klemach akumulatora. Po lekkim podniesieniu obrotów (1200-1300) ładowanie jest i wynosi 14,4 V i jest stabilne także na...
Witam Szanownych kolegów . Trafił do mnie Berlingo 2005 rok 1.9 diesel na zwykłej pompie bez abs i bez klimatyzacji . Usterka polega na tym że brak jest świateł mijania - nie zapala się kontrolka ani światła , drogowe również nie działają bo nie widzi włączenia mijania . Jak rusze manetką to można mrugnąć długimi . Dodatkowo nie działają wycieraczki...
Jakby faktycznie miał taki czas to by dawno cewki popaliło, to już blisko zapętlenia na wysokich obrotach. Mógłbyś to rozwinąć? Mam citroena berlingo z silnikiem 1.6 16V i problemy z mocą obrotami itp Zanim założę temat to tu podpytam o ten czas ładowania Lexia mi wskazuje 13.75ms Teraz to już nie mogę na pusto wykręcić 5000 obr a jeśli już to zaraz...
Jeśli to jest to o czym mówisz to jak zlokalizować ten kabel z sygnałem zwrotnym? Ma on jakiś swój kolor czy napięcie po którym można go znaleźć? Prowadzi on od razu do ECU czy idzie przez bezpieczniki?
Witam, mam z tym podobny problem, napięcie na tych grubych kablach pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika, proponuję sprawdzić na krótko, dwa grube kable czarny i czerwony które wchodzą do dmuchawy oddzielnie (nie z dwoma cienkimi w kostce - te wchodzą na regulator obrotów dmuchawy) radzę podłączyć oddzielnymi kablami do akumulatora. Może być problem...
Witam Wszystkich, mam problem z rozładowywaniem akumulatora. Akumulator ma 2 miesiące (nówka Futura 72Ah) Ładowanie akumulatora jest, podczas pracy silnika napięcie w instalacji podnosi się do ponad 14V. Bywa tak, że samochód działa przez tydzień i nie ma problemu, czasami jednak z dnia na dzień nie można go otworzyć, bo rozładowuje akumulator poniżej...
Ten alternator valeo sprawny startuje bez niczego ,lampę zapala szafa jak spadnie napięcie <10V.
Witam Niestety musiałem wymienić pompę paliwa - padła. Po wymianie silnik odpalił. W załączniku schematy, na których bazowałem. Napięcie przechodzi przez przekaźnik R2 i bezpiecznik F5.
A co z prądami dał byś radę sprawdzić jakie napięcie jest na kablach, może masy niema
Witam podepnę się pod temat.Mam berlingo III nie 1.6e-hdi nie pali łapie błąd czujnika wału P0335 nieprawidłowe działanie.Skasuje i po ponownym kręceniu wskakuje błąd. Mierzyłeś może jakie jest napięcie na wtyczce od czujnika wału ja mam 7.2V na środkowym pinie, żadnych impulsów zwrotnych od czujnika brak też przejścia do masy (przydał by się schemat...
Witam. Wlałem w firmie dwie setki letniego płynu, żeby przemyć szyby z myślą, że w domu doleję zimowego, ale jak to bywa - zapomniałem. Po mroźnej nocy dolałem zimówki ale pompka już się nie odezwała. Z pewnością zamarzła. Wstawiłem cytrynka do ogrzewanego garażu, dziś odwilż ale pompka dalej milczy. Bezpieczniki wszystkie całe, napięcie na wtyczce...
Witam, A czy po wymianie przekaźnika włącza się on? Czy na wejściu jest napięcie? Czy po załaczeniu przekaźnika jest napięcie na jego wyjściu? Pozdrawiam Krystian
Przekaźnik zespolony pod sterownikiem daje napięcie na wtryski. A bezpiecznik w komorze silnika zobacz.
Pomiar rezystancji cewki wtryskiwacza nic nie powie o jego sprawności. Konieczne jest zmierzenie indukcyjności cewki wtryskiwacza, ponieważ ona powie czy nie doszło do tzw. zwarć międzyzwojowych. Właściwa indukcyjność cewki jest ważna z tego względu, iż za pomocą niej jest generowane wysokie napięcie w sterowniku, wymagane do szybkiego otwierania wtryskiwacza...
Witam wszystkich sprawa rozwiązana wymiana regulatora napięcie rozwiazazala problem z błędem i wentylatorami
Witam. W moim Berlingo rok 2006 przestała działać pompa paliwa. Sprawdziłem pompa, okazała się sprawna. Udało mi się na mierzyć przewód zasilający pompę w module BMS-B2. Okazuje się że nie wychodzi sygnał na pompę z BMS, bezpieczniki sprawdzone(chyba F15 i F2). Problem ten czasami mija i auto normalnie odpala. Czy winą takiego stanu może być źle działający...
napięcie jest jak należy ale chyba padł mi rozrusznik...
Witam, Mam problem z Citroenem Berlingo II 1.4 2008 (komputer Valeo KFV). Diagnoza wykazała błąd P0008 na Mega Macs PC - napięcia akumulatora szaleje od 0,1V do nawet 25 V. Alternator podaje dobre ładowanie na akumulator, jak i z akumulatora napięcie wychodzi poprawne. Silnik nierówno chodzi i strasznie przepala benzynę, czarny dym. Jedną usterkę wyeliminowałem,...
Witam mam problem z moim Citroenem Berlingo otóż nie grzeją się świece(nie dochodzi napięcie). Nie otwiera się zaworek na pompie paliwowej (nie dochodzi napięcie). Nie działa rozrusznik(nie dochodzi napięcie ze stacyjki)Chciał bym się was zapytać czy wiecie co się mogło stać?Dodam że do stacyjki prąd dochodzi i wychodzi ponieważ wszystko inne działa.Z...
Zmienia się temperatura z czujnika jak sprawdzasz w Lexii czy stoi cały czas na 88? Jakie jest napięcie na przewodach od czujnika?
Witam, podepnę się pod temat. Zakupiłem ostatnio Berlingo 1.9D i mam problem z uruchomieniem silnika gdy dłużej postoi. Jak już złapie to ponownie zapala bez problemów. Zastanawiam się jakie ma być napięcie gdy sprawdzam czy dochodzi prąd do świec żarowych. Podłączyłem miernik i po włączeniu zapłony pojawia się napięcie od 10V i idzie w górę. Kontrolka...
Tak to o niego mi chodziło. Możesz też sprawdzić ten drugi od którego Ci błąd wyskoczył. Jak nie zapomnę jutro to zobaczę na wartości pomiarowe obu zaworów tego od regulacji kąta i zaworu gaszenia. Sprawdź jeszcze czy nie wariuje napięcie na zaworze gaszenia.
Witam, Problem wygląda tak... po zapieciu przyczepy do Citroena Berlingo przy włączniu kierunkowskazów nie działa kierunkowskaz w tyle samochodu oraz przyczepie. Przód jest ok ale "mruga dużo szybciej. po odłączeniu jest wszystko OK. Przyczepa jeździła z innym samochodem i było OK. Napięcie na żarowce jest ale bardzo nie wielkie.
No to jak ustaliłeś że jest przerwa to trzeba dalej szukać .czasami nie widać tego gołym okiem bo kabel potrafi gnić w środku.Trzeba go trochę porozciągać.JAk byś wziął miernik to byś odrazy wiedział wystarczyło napięcie zmierzyć.Sygnał to inna sprawa.
Nie wiem co podnosi napięcie w sterowniku do 80V którego mi brakuje. Przetwornica, i wesoło postępujesz mierząc napięcie na wtryskiwaczach w ten sposób. Zobacz no czy w parametrach masz, że kalkulator jest sparowany, bądź też nie, bo po tych kodach błedów coś to dziwnie wygląda.
Akumulator samochodowy rozruchowy, należy zmienić. Berlingo diesel, bez ładowania pokonałem 300km. Napięcie spadło do 6V.
Podłączałem kilka razy radia we francuzach. Nie pamiętam dokładnie, ale jest kilka różnic. Zasialanie na rodio idzie po włączeniu zasilania stacyjką. Jest tam jeden przewód, który ma cały czas napięcie i ten podłączamy na podtrzymanie pamięci w radiu.Łatwo go zlokalizujesz zwykłą kontrolką. Potem poszukaj przewód na którym pojawia sie napięcie po włączeniu...
Wyłącznik wstrząsowy sprawdzony i podmieniony na sprawny, poprawy brak. Pomiary wykonałem, napięcie 12v jest, masa jest ( nawet zostały dołożone dodatkowe przewody masowe do silnika i karoserii) po rozebraniu dwuprzekaźnika bitron 240107 i zwarciu w środku obu przekaźników auto odpala i pracuje normalnie. Wydaje mi się że gdzieś jest problem z sterowaniem...
Tu masz wszystko, czego Ci potrzeba (źle zdefiniowałeś kod usterki): 18010/P1602/005634 - Zasilanie B + Terminal 30: zbyt niskie napięcie Możliwe przyczyny Odłączone były przewody z akumulatora Akumulator - niskie napięcie Alternator - dysfunkcja Możliwe rozwiązania: Sprawdź przewody akumulatora Sprawdź / wymień akumulator Sprawdź / wymień alternator...
Witam Potrzebuje pomocy, klient wymienił czujnik temepratury spalin. A problem dalej. Sterownik silnika nie czyta temperatury spalin cały czas wartość <100. Czujnik nowy, masa jest napięcie 3,6v. Citroen Berlingo 1.6hdi 2010r sterownik Bosch edc16c34. Vin : 7A9HSC AJ559759 Dziekuje za pomoc
Odpuść sobie na razie centralkę gazu.Podepnij woltomierz i w czasie jazdy sprawdź jakie masz napięcie ładowania w czasie utraty mocy przez silnik . Woltomierz możesz podpiąć pod gniazdo zapalniczki. Akumulator masz dobry? Jakie masz napięcie ładowania?
Bo troche napięcie wzrasta, przy podniesieniu obrotów.
Immobiliser czy alarm ze sterowanym z pilota zamkiem i immobiliserem czy sama centralka zamka centralnego na pilota? Immobiliser raczej nie ma nic do gadania jeśli chodzi o otwieranie/zamykanie drzwi (zamków). 1. sprawdzić czy napięcie na akumulatorze nie spada poniżej wartości wymaganej przez centralki 2. próbować ponownie zaprogramować centralkę z...
zaślepiłem przewód filtra węglowego odpięte napięcie i jest o niebo lepiej teraz do temp 70st trzyma około 100 obr przy 90st spada na prawidłowe i czasami delikatnie przy faluje albo podniesie na 100obr i trzyma parę sekund
Dzięki za schemat, zaraz mu się przyjrzę. Na pewno tak wygląda procedura resetu BSI? Gdzieś znalazłem o włączeniu i wyłączeniu zapłonu, i dopiero pociągnięciu manetek. W przeciwnym razie odpali się spryskiwacz ;) W każdym razie skończyło się na wizycie w ASO, gdzie stwierdzili, że BSI jest uszkodzone, prawdopodobnie na skutek zwarcia w gnieździe zapalniczki...
To że ,,pstryka" nie znaczy że jest sprawny. Sprawdź napięcie zaraz za przekaźnikiem ale nie miernikiem tylko żarówką ok 21W. Jeżeli tam będzie, a nie będzie na świecach to chyba sprawa jasna.
no tutaj na nóżkach gdzie podłączona jest wtyczka to jest praktycznie przerwa. Jest tam jeszcze jeden element pomiędzy spiralą a nóżką tylko nie mam zielonego pojęcia co to. Prawdopodobnie to to powoduje przerwę ale czy tak mam być to też niestety nie wiem. Kurcze żeby ktoś miał przynajmniej schemat tego układu wentylatora. W starym berlingo układ był...
Jeśli dym jest czarny,to sonda pokazuje dobre napięcie i trzeba szukać uszkodzenia.
Co ma wspólnego "dbanie" z nagminnie padajacą elektroniką A no jak szkoda na dobry akumulator firmowy a nie z biedronki to potem przy rozruchu pada napięcie a z nim rozruch na amen :) . Wycieraczki ruszą ciach/ciach i kaplica. Berlingo / Partner "W PB Z LPG" to dobry zakup.
Witam Sprawdź miernikiem jakie napięcie dochodzi do niego,to dużo wyjaśni(silnik czy zasilanie).
Witam Poszukuje schematu podlaczenia czujnika temperatury spalin Citroen Berlingo 1.6hdi 2010r sterownik Bosch edc16c34. Vin : 7A9HSC AJ559759 Sterownik silnika nie czyta temperatury spalin cały czas wartość <100. Czujnik założony nowy, masa jest napięcie 3,6v. Dziekuje za pomoc
Nie dodałem: Vacupompa daje cały czas -0,8 bara. Mierzyłem za nastawnikiem EGR jak i przed nim. Hamulce OK. Napięcie na nastawniku również się zmniejsza do 10,4V.
Na pinie A5 pojawia sie napięcie w momencie uruchomienia radia. To się wykorzystuje do uruchamiania na przykład wzmacniacza zewnętrznego.
Witam Mam Berlingo XTR z 2009r z hakiem, gniazdo 13 pin. Jeszcze wiosną wszystko było ok, obecnie po półrocznej przerwie chciałem podłączyć przyczepę i nic nie działa. W gnieździe zasilanie (niezależnie od tego czy włączony zapłon, czy nie) jest tylko między pinami 9 – 3, oraz 9 – 13 znaczy, że jest tylko stały + i 2 masy. Po zdemontowaniu...
na biegu jałowym 580-690mbar. A ma być ile? :D Ma być mniej. Ciśnienie sprężania po 12 barów. Dodano po 33 Nie interesuje mnie co mierzysz miernikiem ale co widzi ECU bo to jest ważne. Sprawdź to i resztę o co prosiłem. Nie do końca się z tym zgadzam, ponieważ pomiar napięcia na MAPie "z zewnątrz" miernikiem uniwersalnym może dostarczyć dużo informacji......
Witam jeśli można podepnę się pod temat. Sprawa się tyczy identycznego samochodu jak kolegi z tematu, jednak u mnie jest problem następującego typu. Przewody zasilające świece żarowe łączą się na śrubce przy kolektorze dolotowym (ten plastikowy) nie wiem dlaczego ale u mnie ta śrubka strasznie się grzeje, wręcz nadtapia plastik i to już po odpaleniu...
Jeśli dobrze rozumiem to przekaźnik czasowy powinien podrzymać napięcie przez czas jednego obrotu a potem sie wyłaczyć. W jaki sposób miałbym sprawdzić silnik?
Witam, Bezpiecznik F3 sprawdzony. jest na nim napięcie +12V. Niestety po przyciśnięciu dźwigni nie pojawia się napięcie na przewodach prowadzących do pompki ( żółto-czarny i czerwono-czarny). Potrzebny schemat lub opis, które przewody podają napięcie na przekaźnik. Chciałbym sprawdzić, czy przychodzi sterowanie do przekaźnika. Jeśli tak, to uszkodzony...
posprawdzam instalacje, zastanawiam sie jak sprawdzic poprawność działania tego regulatora wydatku VCV lub ewentualnie w jakim zakresie powinien pracować na wolnych obrotach. Dodano po 7 Panowie istalacja sprawdzona wszystko ok. Jeszcze raz dla pewności wykręciłem regulator ciśnienia i regulator wydatku aktywowałem na zewnątrz - napięcie dochodzi obydwa...
Zobacz czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika. Tam PSF1 podaje napięcie na rozrusznik. PSF1 jest pod maską -skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami.
Witam Panowie mam problem z citroenem samochód stał 4 lata nie używany rozładował się akumulator , po włożeniu akumulatora miga kontrolka immobilizera oraz cały czas brzęczy brzęczyk nie mogę się połączyć z żadnym modułem w samochodzie z silnikiem immobilizerem airbag ABS . Po przekręceniu kluczyka słychać jak pompa paliwa załącza się na 3 sekundy i...
Jak jest zimno ciężko go uruchomić. Przy -5 to już właściwie niemożliwe. Trzeba go grzać kilka razy i bardzo długo kręcić. W trakcie tego długiego kręcenia kaszle tak jakby na jednym garze i dymi na czarno. Jak już załapie to wszystko jest OK. Na ciepło zapala natychmiast. Świece żarowe grzeją. Wszystkie były sprawdzane. Napięcie do świec dochodzi.
kolego kybernetes uwagi trafne potwierdzone doświadczeniem ale jak mam odpalić silnik może jakaś podpowiedź , próbowałem podać bezpośrednio napięcie na świece (teoretycznie grzeją) ale nie odpala, zastanawiam się czy immobilaiser zablokował zapłon w ogóle na alledrogo obserwuje kilka sterowników BSI ale w okolicy nie znalazłem nikogo ktoby mi go zaprogramował,...
Witam. Samochód Citroen Berlingo 2.0 HDi, rocznik 2000, stara wersja instalacji bez BSI, stara wersja liczników (analogowy przebieg), wersja multispace z klimatyzacją. Silnik na wtrysku Bosch. Właściciel twierdził że licznik przestał działać po remoncie silnika. Mechanik kazał wymienić czujnik. Sprawdzone liczniki, a raczej wymienione na drugie z powodu...
Mam problem z Berlingo 1.9D DW8B 2003; po odpaleniu silnika pika tak jakby pasy były nie zapięte, mimo że są zapięte. Sprawdziłem zamek pasa i jest sprawny, przerywa obwód, wtyczka pod siedzeniem także styka, napięcie na wtyczce to 2,5V; po zwarciu zanika, kontrolka pasów nie zapala się a powinna. Czasami kontrolka świeci, po zapięciu pasa gaśnie i...
Potrzebuję schemat instalacji od czujnika ABS (LT) do sterownika. (poproszę) Mógłbym kupić nowy czujnik i podpiąć na próbę, ale jeśli jest ok nie będę mógł zwrócić. No i odkręcenie śruby mocującej czujnik to będzie wyzwanie (imbus) :/ Będę zobowiązany za podesłanie w/w schematu. Sprawdziłbym czy dwa przewody z ABS są nienaruszone. Gdzie one ew kończą...
A może by tak jakąś diagnostykę komputerową zrobić? Odczytać czy pompa HP ciśnienie nabija? Może by tak sprawdzić czy napięcie idzie na tą pompę elektryczną (jeśli takowa jest)?
Ale czy przy uszkodzonym zaworze ciśnienia sterownik silnika nie wypuści impulsu masy na zawór paliwa?dziwne po po wyłączeniu zapłonu masa na tym niebieskim przewodzie się pojawia ale zanika po włączeniu zapłonu,natomiast napięcie na tym drugim różowym przewodzie jest po przekręceniu zapłonu,bezpieczniki i przekazniki ok,komunikacja z ECU jest ale niema...
Witam Na 99% nie ma napięcia na śrubie M6 na przekażniku,wypalił się styk w okrągłym złączu na podłużnicy.Poprowadz przewód bokiem tzn omiń kostkę bo styki w niej nie wytrzymuja obciązenia i styk się grzeje i wypala a co za tym idzie raz łący a raz nie. Sprawdz kontrolką czy masz napięcie na śrubie przekażnika. To typowa usterka Berlingo,Partner. Pozdrawiam
Przepływomierz był wymieniany i nic to nie daje. Jak mechanik sprawdzam napięcie na kostce zasilającej elektrozawór podciśnienia to caly czas jest na nim 8V
Tak, wziąłbym miernik i dzwonił od bezpieczników świateł mijania po płytce. Powinieneś dojść do przekaźnika, sprawdzasz, czy masz na nim napięcie i czy jest zasterowywany. Przy sprawdzaniu płytki wyjmujesz wszystkie bezpieczniki i wtyczki, żeby obwód sie nie zamykał gdzieś naokoło np. przez wspólne zasilanie.
Przewody od strony radia masz opisane więc sprawdz czy masz na nich napięcie po wł. zapłonu. żółty i czerwony przewód od str. radia.
berlingo wentylator berlingo odpowietrzyć berlingo berlingo ogrzewanie
bezpiecznik doprowadzić rezystancja uzwoić pierwotny testy akumulatorów
falownik anenji falownik anenji
VW Golf 5 nie odpala po wymianie oleju – czujnik ciśnienia, filtr, rozruch, TDI, FSI Kolory kabli głośników tył Suzuki SX4 – schematy, ISO, Clarion, polaryzacja