ale co to jest te "Au--co-a lub D-l-hi" jakieś kompy diagnostyczne? Tak Autocom / Delphi , Przyczyną może być regulator ciśnienia paliwa? i tak i nie dlatego potrzebne są dane czasu rzeczywistego najlepiej gdybyś miał dostęp do lexsji / diagboksa .
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Witam. Z początku pokazywało błąd P0087, wymieniłem filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i regulator paliwa. P0087 znikł, pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Nie wiem co dalej przeglądać.
Żadne czyszczenie czy psikanie nie pomoże. Na początek to skasuj błędy i zobacz które wrócą. Co do samej diagnozy ten sprzęt nie jest wiarygodny. Ja bym stawiał na problem z zasilaniem albo przekaźnikiem (P0685), który może być w bsm. Drugi błąd który może mieszać to regulator ciśnienia paliwa. Trzeba zajrzeć na schemat i zobaczyć czy te błędy nie są...
Cosik mi się widzi ,że masz niekompletną listwę. "Na dole " brak regulatora ciśnienia paliwa , a na nim jest odpływ i podłączone podciśnienie!
Używam filtrów paliwa Delphi odkąd kupiłem samochód, zrobiłem 55 tysięcy km bez żadnych problemów. Nie wierzę, że filtr paliwa innej marki mógłby ograniczać tak znacząco przepływ. Gruszka zmieniona, w jej miejsce dałem przewód gumowy, bo miała dziurkę i podciekała delikatnie. Pompa w 100% sprawna, wcześniejsza jak rozbieraliśmy też wyglądała na sprawną....
Czyli prawdopodobnie regulator ciśnienia paliwa bo w elektryce niema zwarć a rozrząd ok
zajrzyj do regulatora ciśnienia na pompie lub samego baku - taki syfek zawsze gdzieś się przedostanie. Co do filtra - można się wykłócać, sam montuje tylko orginał - jak ktoś nie chce nie zmieniam wcale.
jest to dziwne że w poprzednim palił bez problemu a w tym już nie chce , pomimo ze nawet podmieniłeś zestaw startowy . Spróbuj jeszcze wykręcić regulator ciśnienia paliwa jest tam siteczko wyczyść , zapuść jakimś środkiem do czyszczenia ,jak to nie pomoże , to sprawdź dokładnie instalację czy przypadkiem podczas przekładki nie zostały uszkodzone jakieś...
Wykonaj diagnostykę komputerową. Z opisu wynika, że masz problem z regulatorem Ciśnienia paliwa na listwie CR. Bez diagnozy możesz jeszcze sporo rzeczy wymienić bez potrzeby.
Wychodzi na to że to regulator ciśnienia... A znajduje się on na końcu pompy wysokiego ciśnienia, ma dwupinową kostkę i jest mocowany na dwie śruby torx 30. Jak pracowałem w ASO Citroena to pare regulatorów w śmietnik poszło... A jak wygląda temat filtra paliwa i pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku? Pozdrawiam
Cewka zapłonowa ma dwa uzwojenia pierwotne i wtórne. To pierwsze ma rezystancję na poziomie poniżej jednego ohma, to drugie na poziomie 7-10 kiloohmów. Przynajmniej tak jest w mojej Nexii. Dokładnych schematów i danych musiałbyś szukać na schematach od berlingo. Do tego możesz oglądnąć izolację cewki, jej powierzchnia nie może mieć pęknięć ani innych...
Walka trwa. Wydawało się, że winowajcą jest rozrusznik - miał zwarcie i instalacja wariowała. Po wymianie parę kilometrów spokoju i znów problem. Auto gaśnie. Dziś wymieniony regulator ciśnienia paliwa. I... Ciśnienie na wolnych obrotach od 243 do 320 https://obrazki.elektroda.pl/1562737600_...
Dzień dobry Mam problem z Berlingo 1.6 HDi 2009 r. Po przekładce silnika pojawił się błąd P 0193 zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany . Niestety nie wiem, czy błąd występował wcześniej, bo auto kupiłem z uszkodzonym silnikiem (urwana korba). Silnik kupiłem kompletny z całym nierozpinanym układem paliwowym, przełożyłem tylko całą instalację...
Od 2012 mam 2.0 HDi i oprócz naprawy pompy WC wymiany pompy w zbiorniku, wymiany regulatora ciśnienia i podgrzewaczy paliwa (już 3 siedzi) to czujniki wału, walka, potencjometr gazu jest oryginalny od nowości (300 tys km). Zrób prawidłową diagnostykę. Bo błędy to ch*j, a po parametrach da się coś więcej powiedzieć. Pół auta wymienisz bez rezultatu.
tak jak piszą koledzy wyzej, podstawy to : -cisnienie nominalne, jezeli ma pompe zasilajaca to około 2 bary ciśnienia -manometrm elektronicznym do CR sprawdz na samej pompie 500 bar to minimum -wtryski na powrotach -co z DRV -czujnik cisnienia na listwie wykluczyłbym immo Kiedyś miałem taki bład i po kilku dniach walki z fordem transitem okazało sie...
Witam, Jestem posiadaczem Citroena Berlingo 2.0 HDI 90km, ale ostatnio mam poważny problem z nim, Samochód podczas jazdy gaśnie, a później ma duże problemy z zapaleniem, dopiero po kilku próbach dłuższego kręcenia zapala. Dodam, że nie chce wchodzić także na obroty max 2000-2200, najczęściej tak się dzieje gdy chce zmienić bieg (ujmuje gazu, a on wtedy...
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
Puma 2.2 Hdi 100KM Regulator przepływu paliwa na pompie. Wielkie dzięki za pomoc, problem został rozwiązany, przyczyną była zaśniedziała wtyczka przy regulatorze ciśnienia, po czyszczeniu zrobiłem 200 km bez jednego szarpnięcia, a na jałowym biegu silniczek pracuje jak szwajcarski zegareczek.
Jeździłem P406 HDI z salonu. Puki była gwarancja wszystko super. Po gwarancji tragedia. Żadnym autem nie wracałem tyle razy na lawecie co tym badziewiem. Padło: pompa paliwa, regulator ciśnienia, koło pasowe itd. Po dwu i pół letniej eksploatacji i przebiegu 138kkm z ulgą pozbyłem się tego badziewia. Paliwo lałem na renomowanych stacjach ale to nie...
Witam mam problem z berlingo 1.6 hdi 2009r na pompie bosch sterownik edc16c3 auto nie odpala zgasło podczas jazdy po diagnozie lexią wyszedł tylko błąd P1645 "informacja o zacięciu pedału przyspieszenia"tylko jeden w całym systemie .Poniżej parametry które poczytałem podczas kręcenia: 1.Zmierzone ciśnienie paliwa oscyluje 322 -455 bar 2.Nastawa ciśnienia...
Troche dziwi mnie to rozbieranie, mycie itp. W calej mojej praktyce prawie nigdy tego nie robilem. Od czasu, gdy HDI istnieje, wymienilem tylko 2 regulatory i jedna pompe HP. Normalnie to sie nie psuje. Nie piszesz nic o podstawach (synhcro walow, predkosc obrotowa przy rozruchu, stan immo). Mam nadzieje, ze to wszystko sprawdziles. mycie u mnie pomogło...
Jakie odczyty MAP widzi ECU silnika? Co z ciśnieniem paliwa? Regulator ma całą membranę, nie puszcza paliwa do kolektora?
Miałem dokładnie ten sam problem z Berlingiem 2.0 HDI zeszłej zimy. Cieżko mu było odpalić nawet przy temperaturze -5 stopni a wcześniej spokojnie odpalał przy -20 ( oczywiście w pełni naładowany akumulator) Wymieniłem: -filtr paliwa -świece ( jedna nie grzała) Dokładnie tak jak koledzy wyżej opisywali, kręcił słychać było jakby już palił ale nie załapywał....
Wiec tak: korekta na wtryskach 1.05 do 1.20 ciśnienie na pompie strona wysoka na biegu jałowym 280bar i stabilne przy prędkości obrotowego bigu jalowego 820. Wymieniona pompa baku ciśnienie zasilania oscyluje do 3 bar. Odpala na zimnym i ciepłym od strzała nie dymi nie klekocze. Oczywiście regulator na pompie wymieniony z cała procedura czyszczenia...
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa czujnik ciśnienia paliwa berlingo regulator ciśnienia paliwa trafic
przesyłanie sygnałów przez ethernet airbag kasowanie ściszyć domofon potencjometr
rozpoznawanie tablic rozpoznawanie tablic
Skoda Fabia III - Wersje bez lampki schowka Niedziałający wyświetlacz w piecu Junkers - przyczyny i rozwiązania