Prawdopodobnie któraś świeca powoduje zwarcie, jak wykręciłeś poruszyłeś było dobrze a po przykręceniu przewodu jest zwarcie.
Hmmm gdybym miał to przed sobą to bym dał radę. Jeszcze można z tego co widzę odpiąć dolną część skrzynki ,może to pozwoli uwolnić przewody do tych bezpieczników. Mam na myśli te zatrzaski zaznaczone na czerwono.
Skrzynka 1 FM5 70A
Prześlę na PW.P
Wypadałoby założyć komplet świec nowych. Taniej niż co chwila bezpieczniki.
Na zdjęciu masz gniazdo bezpiecznika od świec żarowych:!: Ja zakładam 50, 60A
Najważniejsze to sprawdzić czy dochodzi prąd do świec żarowych. Może bezpiecznik lub przekaźnik świec żarowych.
Chyba tu bardziej chodzi o przekaźnik nr.4: https://obrazki.elektroda.pl/1569692600_... Jak już kolega Kaziu wspominał, poszukaj pod deską nad nogami: https://www.youtube.com/watch?v=88CTvxyB... A tu potencjalne bolączki tych przekaźników: https://www.youtube.com/watch?v=GK9qE8Ja...
Za mały bezpieczik? Bezpiecznik powinien być 80 A.
Witam, C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDI, 2016 rok. Problem z ciągłym spalaniem się bezpiecznika świec żarowych. Świece wszystkie nowe. Przekaźnik był podmieniany. Spalony bezpiecznik 3 razy. W momencie, gdy jest zimno i odpalenie wymaga zapalenia się świec żarowych, dochodzi do spalenia bezpiecznika i zaświeca się błąd silnika. Pomożecie w tym temacie?...
Witam, gdzie w Passacie B5 1,9 TDI FL z 2003 roku jest bezpiecznik i przekaźnik świec żarowych? AI: Czy pytanie dotyczy konkretnego problemu ze świecami żarowymi (np. nie działają, pojawia się błąd na desce rozdzielczej), czy chodzi tylko o lokalizację bezpiecznika i przekaźnika? Lokalizacja
bardzo wątpię wto żeby ktos odłączał alarmem świece żarowe , no chyba że montował to jakis "magic" sprawdż bezpiecznik od świec żarowych może byc wytopione gnazdo i wtedy nie łączy, albo uwalony przekażnik pozdrawiam
Na schemacie mam tylko jeden przekaźnik ten pod kierownicą i to on jest od grzania świec. Następnie jest bezpiecznik 80A i od niego wiązka leci bezpośrednio do świec. Robiłem ostatnio A4 z tym samym silnikiem i w sumie przekaźnik i bezpiecznik był tak jak napisałem wyżej. Przekaźnik pod kierownicą a bezpiecznik pod maską w skrzynce. Nie wiem kto co...
Sprawdż czy świeca nie dostała zwarcia.
witam czy ktoś oriętuje sie gdzie znajduje sie bezpiecznik świec żarowych w niej kontroloka pokazuje ze grzeje a na świecach niema prądu prosze o pomoc
Sterownik pod akumulatorem ten mniejszy.
jest dokładnie za skrzynka bezpieczników najlepiej sie połozyc , odkrecic pólke i szukac on jest bardziej przy scianie grodziowej
Podejrzewam że właśnie teraz masz je do wymiany bo już je pewnie przypaliłaś. Mimo że będą pracować To jednak już nie tak dobrze jak powinny. Tak jest one oprócz grzałki mają jakieś bezpieczniki w środku i podanie 12V sprawia że nie grzeją właściwie czyli od końca.. kiedyś robiłem na nich experymenty i na 4,4v też. CO do autora to polecam nie grzebać...
Sprawdź czy świece nie mają zwarcia do masy
Sprawź najpierw świece żarowe ,bezpiecznik od nich może nie grzeją wcale świece.
Sterowanie świecami żarowymi jest ze sterownika silnika przez przekażnik i bezpiecznik.
mam problem z odpaleniem zimnego silnika szukałem bezpiecznika ale niewiem gdzie jest bezpiecznik od świec żarowych jak były większe mrozy to odpalał a teraz niechce może to przekażnik o świec żarowych jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc:
To jest termik podgrzewany elektrycznie służący do podnoszenia obrotów przy rozruchu zimnego silnika. Jeżeli diagnoza jest dobra i to on powoduje palenie bezpiecznika od świec żarowych to jest źle podłaczony. Do niego ma być plus po stacyjce.
Są to bezpieczniki od dmuchawy ogrzewania, świecy żarowej dodatkowego ogrzewania wodnego i ogrzewania postojowego sprawdź czego nie będzie.P
http://obrazki.elektroda.net/100_1264329... Zaznaczony.P
Przekaźnik jest sterowany przez stacyjkę, a styki przekaźnika i bezpiecznik są połaczone odpowiednio ze świecami i akumulatorem ;-), by wielki prąd szedł po przekaźnikowych stykach z akumulatora, a nie z drobnych styków stacyjki ;-)
Witam, mam pytanie czy jest możliwość zabezpieczenia świateł w przyczepce za pomocą diod zenera? Chodzi o to że gdy na jednej lampie zrobi się zwarcie przez dostanie się wody lub uszkodzenie mechaniczne, to wtedy pali się bezpiecznik w samochodzie. W trasie jest to spory problem znaleźć przyczynę zwarcia i czasami jest to bardzo trudne z powodu np braku...
Witam W komorze silnikowej jest bezpiecznik jeden 20A, wydaje mi się że to nie jest bezpiecznik świeć, za mała wartość. Przekaźnik świec sprawdziłem nie skleja styków, wyłącza się po po kilku sekundach w tym czasie na wyjściu podaje napięcie na przewód zasilający świece żarowe, natomiast na świecach napięcia już niema z stąd wniosek że może bezpiecznik...
a co się dzieje z tymi świecami :idea:
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika świec żarowych.
Witam Mam podobny problem A6 C4 2.5tdi AEL 140km. Na świecach brak napięcia ( fatalny plastik z fajek nakładanych na świece, kruszy się ) Lampka na desce świeci ( przy minus 20 ) potem gaśnie. Świece sprawdziłem zdejmując fajki i iskrząc z +12, wszystkie dobre. Przekaźnik 12V 70A w metalowej obudowie ( u mnie niebieski i ma chyba numer 202 albo 220...
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
Wystarczyło spojrzeć trochę niżej :) tu wszystko znajdziesz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic90...
https://obrazki.elektroda.pl/2547510600_... R11 to przekaźnik od grzałek nurkowych. FM12 to bezpiecznik świec żarowych.
Świecami steruje komputer wtrysku za pomocą jednego kabelka a drugim odczytuje stan świec. Żadnych bezpieczników w układzie nie ma. Schemat zależny od tego co tam siedzi, jaki sterownik - Bosch czy Siemens.
W skrzynce bezpieczników i przekaźników obok akumulatora, przekaźnik R12, zasilanie z B+ przez bezpiecznik F6 60A.
ok to będzie trzeba poszukać gdzieś taki bezpiecznik pozdrawiam
Sprawdzić czy dochodzi napięci do świec żarowych,bezpiecznik świec żarowych.Czas grzania świec.Zdjąć wtyczke z czyjnika Temperatury silnika zobaczyć czy jest różnica.
Przekaźnik świec żarowych, widać odstrzelony bezpiecznik.
Sprawdzić / wymienić świece żarowe , 90% usterka , ewent. bezpiecznik obwodu świec , rano mają grzać IN02 - czy to może mieć związek ? nie ma .
Sprawdź bezpiecznik od świec żarowych.
Witam. Mam Opla Astre II 2.0 dti. Gdzie w Astrze jest bezpiecznik od świec żarowych? Kontrolka od świec zapala się ale świece nie grzeją. Pozdrawiam.
Jeżeli dobrze pamiętam, po otwarciu maski po lewej stronie przy ścianie grodziowej ( przezroczyste pudełko z bezpiecznikiem świec żarowych- bezpiecznik wizualnie duży na duży prąd). Przekaźnik można znaleźć "idąc po kablu".
Wymieniłem przekaźnik świec i nadal prąd bierze a auto nie odpala. Ponownie zapytam- sprawdziłeś napięcie na świecach żarowych po wymianie przekaźnika? Nadal pomaga wyjęcie bezpiecznika 51? Diagnostyka komputerowa wykonana?
No nie tylko czasem grzania świec, sygnał czujnika temperatury steruje też dawką wtrysku, kątem wtrysku, załączeniem wentylatora chłodnicy i pewnie jeszcze paroma rzeczami. Za brak grzania świec może być odpowiedzialny czujnik temperatury, sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, okablowanie, i same świece.
Świece grzeją? Przekaźnik sprawny? Bezpiecznik? Zdejmij na chwilę wtyczkę czujnika temperatury cieczy i zobacz czy jest napięcie na świecach żarowych, wtedy jest kilkanaście sekund od włączenia zapłonu.
Nie mam tak mocnych amperomierza. Jaki prąd powinna maksymalnie być może moja jest uszkodzona i dlatego pali bezpieczniki.
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
Bezpiecznik 60A w skrzynce bezpieczników pod kierownicą sprawny?
Sprawdź bezpiecznik nr.5!
witam czy znalazłeś odpowiedź o tych świeca żarowyvh bo też problem
świeca żarowy bezpiecznik bezpiecznik świeca żarowy passat bezpiecznik świeca żarowy scenic
zasilacz centrala monitorowanie energii wentylator łazienka grawitacyjna
chińskie regulatory temperatury koleos półosie
ASC Monoblok WH3 – komunikat "prąd dmuchawy" mimo sprawnej dmuchawy, powracający alarm Wymiana płyty głównej Junkers/Bosch Eurostar ZWE 24-3 – procedura, uprawnienia, konfiguracja