Zamień bezpiecznik na listwie rozprowadzającej przy akumulatorze.
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Kontrolka z żarówki minimum 21W 12V i sprawdzasz bezpieczniki na akumulatorze i wszystkie połączenia w okolicy bezpieczników.
Na początek, bezpieczniki posprawdzaj,a akumulator naładuj.
Pomiar napięcia na bezpieczniku nr14
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Nie zmienia to faktu, że prąd w stanie uśpienia jest 10x za duży. P.S. U mnie w Octa jest 7mA po uśpieniu. To jest bardzo dobry wynik, bo w przeciętnym samochodzie jednak jest ze 2-3x więcej. Dodano po 3 Kupię nowy aku i sprawdzę. Po naładowaniu prostownikiem stała dwa dni, przejechałem około 10km i postawiłem z wypiętym F29 (od piątku do środy), wpiełem...
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Ja mam podobny błąd, ale odwrotne objawy. Mianowicie silnik pompy ABS chodzi nieprzerwanie, nie zatrzymuje sie nawet po wyjęciu kluczyka. Zatrzymuje go jedynie wyciągnięcie bezpiecznika przy akumulatorze. :) (Skoda Octavia Combi 2000r.) To uleczalne ?
tak też tak miałem i okazał się bezpiecznik 40A przy akumulatorze
Zacznij od sprawdzenia świec na początek.Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
Przewód od alternatora do skrzynki bezpieczników na akumulatorze
Bezpieczniki, wiązka, alternator, akumulator..........
Czy bezpieczniki przy akumulatorze też sprawdzone i czy blaszki nie są pod spodem zielone? Sprawdź też czy nie ma błędów w module komfortu.
Przelutuj płytkę przekaźnika.Często są tam zimne luty. I sprawdź bezpieczniki na akumulatorze.
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Super bo właśnie nie mailem wspomagania i nie gasla mi kontrolka od akumulatora Bezpieczniki wyjęte sprawdzone i spalone
Czyli połączenie alternator akumulator masz ok. Szukaj na połączeniach od akumulatora w stronę kabiny. Czyli akumulator- skrzynka bezpieczników, masy.
Bezpieczniki będziesz miał dołożone pod maską, pewnie gdzieś w okolicy akumulatora. Daj nazwę sterownika LPG bo sam panel nic mi nie mówi w tym przypadku.
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze, a w stacyjce ma być plus na czerwonym...schemat nie potrzebny
Zrób zdjęcie i dodaj. Jeden z przewodów to przewód do ładowania akumulatora.
Bezpiecznik f19 w skrzynce obok akumulatora.
Pomyślcie, jeśli to autko eksploduje, to was też naruszy. Widziałeś kiedyś eksplodujące auto? Tak sobie poczytałem i delirium tremens mi tu podjeżdża. Auto było u mechanika, odjechało, zapaliło się, forum winne, że nikt z gaśnicą nie pomógł. Co się zapaliło, gdzie się zapaliło, jak się zapaliło? Żeby przypisać winę mechanikowi, trzeba wykazać, że zapalenia...
Może warto jeszcze sprawdzić w blokach pomiarowych w module elektroniki zasilanie sterownika i to samo w ecu silnika oraz podejrzeć wykorzystanie prądnicy czy jakoś tak się to nazywało. Możliwe że gdzieś jest spadek napięcia i do modułu nie dochodzi pełne napięcie. Tez tak miałem w Sharanie jak była wypalona skrzynka bezpieczników bo ktoś nie dokręcił...
przeczyścić styki manetki, sprawdzić bezpieczniki, wiązka pod podstawą akumulatora
Sprawdz bezpieczniki na akumulatorze,pewnie wygrzana skrzynka.
Jeśli mają się włączać razem z drogowymi to podłącz przez przekaźnik i dodaj jakiś bezpiecznik. 85 masa 86 + z drogowych do sterowania przekaźnikiem 87 + z akumulatora 30 plus do Twoich halogenów.
Odpowiadam sam na moje pytanie. Przy kodzie błędu 00301 ABS zanim zaczniesz wbijać się na koszty sprawdź blaszkowy bezpiecznik na akumulatorze (40 A). Pozdrawiam.
Witam, mam problem z klimą w Skodzie Octavii 1.9 TDI 1U5 z 2006 roku. Co wymienię, bezpiecznik 50 na akumulatorze, to po włączeniu klimy go pali. Co to może być???
Jak się nie mylę to na akumulatorze masz bezpieczniki.
Komputer i albo wystarczy skasowanie błędu albo coś się uszkodziło jest większy problem. Pierwsze bezpieczniki w skrzynce i na akumulatorze.
Może bezpiecznik 1 predkości wentlatora na akumulatorze jest uszkodzony. Nr 3 i 6
6,13,38 sprawdź te bezpieczniki
Bezpieczniki w skrzynce nad akumulatorem też sprawdzałeś?
Na dużej wtyczce przy pompie masz mieć stałe 12V wychodzące z bezpiecznika na akumulatorze. Weź żarówkę 45W i sprawdź bezpiecznik. Ten kabel ma 40cm idzie ze skrzynki na akumulatorze do wtyczki.
Wymień regulator ale najpierw sprawdz stan bezpiecznika w skrzynce na akumulatorze.
Wyjmij bezpiecznik na akumulatorze. Nr 3 albo 5 , 50A blaszka https://bezpieczniki.net/skoda-fabia-199...
Octavia 1 czy 2? W obu przypadkach zasilanie brane jest z dużego, 40 lub 50 amperowego bezpiecznika, zasilanego wprost z akumulatora. Natomiast zasilanie cewki przekaźnika z osobnego bezpiecznika, który z kolei zasilany jest przekaźnikiem głównym.
Który bezpiecznik-zdjęcie zapodaj.I caps wyłącz
Normalnie to podłączasz amperomierz i obserwujesz (na zamkniętym samochodzie). Jak długo się utrzymuje pobór (rzędu nastu minut), to odłączasz kolejne obwody (bezpieczniki) aż znacząco spadnie. Dobrze jest sprawdzić akumulator, bo być może się skończył?
Kolego wydaje mi siē że schemat jest czytelny i wszystko na nim jest . Po akumulatorze jest bezpiecznik w komorze silnika 52(50A), potem złącze T2a na sterowniku bordnetz i wewnątrz niego zasilenie przekaźnika.
Cała część do wymiany Ewentualnie zwatowac przewodem(dytem) czego nie polecam ze względów bezpieczeństwa
Potrzebowałem 10 sekund. http://chomikuj.pl/adroit/SKODA+FELICIA/...
Sprawdź czy w mierniku nie masz przepalonego bezpiecznika lub dwóch. Gdy jest przepalony to nic Ci nie pokaże. Gdy dokonujesz regulacji prądu ładowania - auto jest podłączone do akumulatora czy jedna klema jest w powietrzu?
Sprawdź bezpieczniki koło akumulatora. Pozdrawiam
Sprawdź stan przewodu , który dochodzi do cewki rozrusznika. Jest to biały przewód , lubi się urwać. Sprawdź bezpieczniki pod maską - okolice akumulatora.
W skrzynce na akumulatorze są bezpieczniki blaszkowe . Bezpiecznik nr 1 - 175 A jest do alternatora . Sprawdż połączenia śrubowe.
Z błędem 00816 można jeżdzić . Pompa wspomagania działa w trybie awaryjnym . Dwa lata jeżdziłem z tym błędem w mojej fabianie . Nie ma związku z domniemaną gnijącą wiązką na podłużnicy czy tam na podszybiu .Nie tędy idą kabelki.Tak samo błąd 00556. Tutaj to błąd zacisku 30. Są dwie opcje . Albo pęknięty bezpiecznik tzw. blaszkowy w skrzynce na akumulatorze...
Do sprawdzenia również bezpieczniki w komorze silnika nad akumulatorem :D
Witam. Chciałbym zamontować miernik napięcia w kabinie samochodu (Octavia 2). Aby nie ciągnąć przewodów aż od akumulatora łatwiej i prościej było by ze skrzynki bezpieczników. Proszę o poradę z którego bezpiecznika najlepiej pociągnąć kabelki? Domyślam się, że jeden będzie podłączony do masy, natomiast gdzie podłączyć drugi? Czy dobrym miejscem by był...
możesz mieć właczone ciagle światła przeciwmgłowe ale bardziej realne jest to że do skrzynik z bezpiecznikami dotała ci sie woda jak otwozysz skrzynke to dotknij ręką gompki nad skrzynka i zobacz czy jest mokra czy nie
Sprawdź nie + i bezpieczniki tylko masę, tam gdzie jest przykręcony kabel od klemy - akumulatora
zależy Kolego na jaki obwód i co chcesz podłączyć. Najpewniejszą opcją jest przeciągnięcie nowego obwodu prosto od akumulatora z odrębnym bezpiecznikiem.
Bezpiecznik blaszkowy 40 A przy akumulatorze na początek do sprawdzenia.
Aha od Can jest jakiś przekaźnik? Może jakiś Przekaźnik poszedł? Silnik odpali i gaśnie jak by paliwa nie dostawał ale to chyba immobiliser odcina. Możliwe że jak wymieniałem filtr LPG gazu to kluczem chyba zwarłem coś bo było bum huk była iskra i tyle . Tam gdzie bezpieczniki przy Akumulator te blaszkowe taśmowy.
Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze pod kątem wytopień czy upaleń podstawki.
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
Sprawdź bezpiecznik od ABS który znajduje się na akumulatorze czy styki są ok i czy bezpiecznik jest cały.
Witam. Potrzebuję informację co zabezpiecza bezpiecznik taśmowy liniowy 40A nr4 na akumulatorze skody Fabii Rs 2003r.Niedawno kupiłem ten samochód dzisiaj zaglądając do akumulatora zauważyłem brak w/w bezpiecznika. W jego miejscu był przepalony przewód. Po założeni 50A bezpiecznika zaraz po odpaleni nastąpiło przepalenie. Samochód ze spalonym bezpiecznikiem...
spoko dzięki za pomoc zrobie tak jak mówicie doprasuje, zalutuje bo ciężko jest dostać takie oczko orginalne bo ono ma wypusty żeby idealnie wpasowało w obudowę a mam jeszcze pytanie zalutować tak samo drugi konieć kabla przy alternatorze czy tylko ten przy akumulatorze co się grzeje wystarczy?
cześć, ja też muszę przełączyć kamerkę, bo drenuje mi akumulator - w który bezpiecznik się wpiąłeś - który ma te 2 opcje pozycji przed/po zapłonie? W tych bezkluczykowych systemach chyba idzie napięcie na skrzynkę, jak tylko wykryje kluczyk w okolicy, żeby drzwi się dało odryglować itp.
To sprawdź jeszcze czujnik stopu przy pedale hamulca pozdrawiam.
Witam serdecznie. Podłącz w szereg amperomierz i zmierz pobór prądu. Jak jest powyżej 0,1 A to wyciągaj bezpieczniki po kolei aż spadnie. Zauważ po wyjęciu, którego bezpiecznika spadł pobór prądu i zainteresuj się odbiornikami z niego zasilanymi. Mogę podpowiedzieć , że syrenka od autoalarmu jak ma własne zasilanie( po zdjęciu klemy wyje) może nieźle...
TAK Właśnie tak się dzieje tylko kontrolka żadnej reakcji sprężarki elektrozaworu. Bezpieczniki mierzyłem multimetrem ,na odłączonym akumulatorze wszystkie przewodziły . A może masz na myśli jakiś konkretny .?
Sprawdź klemy , podładuj akumulator!!
SKODA FABIA 2004 nie działa ABS. Witam, mam problem, nie działa ABS. Zauważyłem przepalony bezpiecznik ten blaszkowy nad akumulatorem. Wymieniłem bezpiecznik i nadal to samo. Ale przyglądając się zauważyłem, że ktoś celowo przeciął przewód odchodzący od bezpiecznika i go zaizolował. Pytanie: po co ktoś to zrobił, czy może powodowało to jakieś problemy,...
Ale to prąd trzeba mierzyć.
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany. Hej Domex, dzięki za odzew Zasilanie idzie do niego, sprawdzałem miernikiem i jest 12v. Czy te klapy powinny się poruszać przy dodawaniu gazu? Nie sprawdzałem bezpieczników w kabinie...
Witam Masz kolego racje ten mechanik to naciągacz zdaleka od niego.W samochodach żadna pamięć sterownika silnika się nie kasuje po odłączeniu akumulatora a szczególnie w tym modelu.Przyczyna musi być inna.Jeżeli został spalony bezpieczni to wygląda to na zwarcie w instalacji zasilającej dany układ i tu należy szukać przyczyny. Pozdrawiam
Bawiąc się akumulatorem, poruszyłeś kable - gdzieś zgnił przewód/oczko masowe, bezpieczniki na akumulatorze, luźna klema, wreszcie uszkodzony akumulator. Pomijam już wpadkę z zamianą biegunów czy pomieszanie wsadów sterowników jakimś dziwnym urządzeniem diagnostycznym.
Na akumulatorze masz trzy bezpieczniki 30A. które podają zasilanie na trzy przewody czerwone zaraz za tymi bezpiecznikami, sprawdź czy na tych przewodach jest zasilanie, oczywiście bezpieczniki i zasilanie na nich też sprawdź.
Nie pisz głupot, 12.8V jest ok, naładowany w pełni akumulator powinien mieć ok 12.5 Za cienki jesteś żeby ze mną dyskutować, samo napięcie jeszcze nie świadczy o sprawnym akumulatorze a po drugie jedynym powodem poza akumulatorem może być to że nie przykręcił czerwonego przewodu zasilającego do klemy plusowej i żadnych bezpieczników tam nie ma.P
Cześć dostanę gdzieś kabel od alternatora bo ten widoczny na zdjęciu (pierwszy) nie ładuje i się przegrzewa aż podtopiło mi tą puszkę z bezpiecznikami nad akumulatorem
Bezpiecznik od gazu możesz wyjąć a powinien odpalić na wtryskach benzynowych, odpiecie kostki od sterownika gazu powoduje rozłączenie wtryskiwaczy benzynowych, na akumulatorze pod plastikiem nie ma bezpieczników? Jak włączysz zapłon słychać pompkę paliwa ? Iskra się pojawią podczas kręcenia? Kontrolka imobilajzers nie swieci ?
Sprawdzałeś bezpieczniki na akumulatorze? Tam są trzy bezpieczniki, dwa od wentylatorów, jak będzie uszkodzony jeden to klimy nie załączy. Sprawdź dokładnie gniazda tych bezpieczników( przegrzewają się)
Spróbuj odłączyć na 10 minut akumulator, czasem to pomaga.
Nie pamiętam czy w octavi I w ostatnich latach, czy w octavi II pierwszych rocznikach często nadtapia się podstawa bezpieczników i bezpieczniki od klimatyzacji na akumulatorze, potrafi wtedy losowo nie działać.
Brak zasilania pompy. Sprawdź wiązkę do pompy szczególnie w okolicach podłożnicy pod akumulatorem ,wtyczkę do pompy ,Bezpieczniki na akumulatorze (te w kształcie 8) i te w skrzynce.
Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze a dokładnie ich gniazda czy nie zaczynaja się topić...
Niestety akumulator pada. Po wyjęcie bezpiecznika pobór spada do ok 20mA.
Sprawdziłeś bezpieczniki? Sa dwa 30-40A i 5A. Zasil wentylator z akumulatora. Wentylator ma w sobie rezystor dla wolniejszych obrotow. Proponuję forum www.fabiaclub.pl
Do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze, blaszki pękają od drgań, drugie podejrzane miejsce to wiązka na lewej podłuznicy
Dziękuję za obszerne rady. Czujnik odłączałem od pompy (po wyjęciu lewego halogena) - rozrusznik nie kręci. Rozpiąłem bezpiecznik od pompy wspomagania (nr 3 przy akumulatorze) rozrusznik nie kręci.
Jak nie będzie chciał zapalić połącz przewodem elektrozawór na pompie bezpośrednio z "+" akumulatora i zobacz czy odpali. A poza tym czujnik temperatury najprawdopodobniej do wymiany. Możesz też zobaczyć jak wygląda wewnątrz ta okrągła kostka elektryczna po lewej stronie silnika. Dodano po 2 Sprawdzałeś gniazdo n109 i bezpieczniki?
Witam. Ja właśnie odnośnie tego bezpiecznika 200 A. Ostatnio po 4 dniach na postoju padł mi nowo kupiony akumulator. Więc pomyślałem, aby zmierzyć pobór prądu na postoju. Wychodzi na to, że jest za duży, ponieważ jest to 0.2 A, dokładnie 00.260 mA. Postanowiłem znaleźć powód. I gdy odpiąłem właśnie ten bezpiecznik, prąd spadł do 00.057 mA. Stąd moje...
Skoro masz po dwa bezpieczniki w kązdej lampie to ktoś poprawiał światłą. Zrobił to pewnie tak że pociągnął do lamp nowy kabel pewnie prosto z akumulatora i zastosował przekaźniki do żarówki mijania i drogowej. Zasilanie na przekażniki jest cały czas, a sygnał sterujący (na cewkę przekażnika) idzie z włącznika świateł przez manetke mijania / drogowe)....
Sprawdź dokładnie bezpieczniki na akumulatorze. Ewentualnie na wtyczce zasilania pompy czy są oba plusy.
W schemacie do tego silnika, ale z Felicii 1.6 stale napiecie z akumulatora do sterownika idzie na pin 21 przez bezpiecznik F1 10A iwec w tym obwodzie nalezaloby sie wpiac z przekaznikiem.Musialbys poszukac jak jest to w Octavii , ktory bezpiecznik jest odpowiedzialny za stale zasilanie sterownika silnika.
Najwidoczniej czegoś nie odłączyłeś. Ale i tak źle to robisz bo aby znaleść co żre prąd trzeba podłączyć amperomierz i wtedy odpinać lub prościej wyjmować bezpieczniki i obserwować amperomierz.
Terminal 30 - 4,13V ......................... Zobacz do bezpieczników blaszkowych w pokrywie obudowy akumulatora, do pompy idzie gruby kabel czerwony z czarnym paskiem 10mm²
Jeżeli pobór nir spadnie po około 40 minutach to zacznij wyciągać po kolei po jednym bezpieczniku obserwując amperomierz. Znajdziesz w jakiej gałęzi coś nie tak, a potem dalejzobaczymy.
Na akumulatorze są trzy zielone bezpieczniki o których wspominał Ireneo, juz je sprawdziłeś ale teraz sprawdź czy za nimi na trzech czerwonych kablach jest prąd. Sprawa druga, pisałeś, że silnik łapie temperaturę, chyba lepiej zająć się tym problemem niż naprawiać klimę.
Witam. Gdzie szukać przyczyny gdy pompa pracuje nawet po wyłączeniu zapłonu, rozładowuje akumulator, zobaczyłem to po wymianie spalonego bezpiecznika od wspomagania jak rozgrzałem auto, na zimno muszę sprawdzić.Komunikacja jest błędów brak.
Bezpieczniki masz jeszcze pod maską, na akumulatorze i przy skrzynce bezp. pod maską
Zasilanie wszystkiego idzie z 4 bezpieczników na akumulatorze
jest napewno sparawna Sprawdziłeś ją podłączając bezpośrednio do akumulatora czy "na oko wygląda dobrze" ? Może spalił się bezpiecznik? Światła drogowe i mijania mają osobne bezpieczniki do każdej żarówki.
Najprościej sprawdź pobór prądu miernikiem. Jak będzie podpięty miernik wyciągaj po kolei bezpieczniki i wkładaj. W końcu trafisz na ten, co odpowiada za rozładowywanie. Później sprawdź za co odpowiada ten bezpiecznik i powinno być z głowy.
Fabia 1,9 TDI rocznik 2000 klima manualna akumulator nr2 to chodziło mi o bezpiecznik przepraszam za błąd
skoda fabia bezpiecznik akumulator bezpiecznik skoda skoda bezpiecznik
tłumik rezystorowy toshiba zapala dioda power huawei unlock
toshiba 43ua4b63dg toshiba 43ua4b63dg
Kod błędu 32317 w Volkswagen Golf GTE - diagnostyka i przyczyny Powiadomienie o otwartym ruszcie na piecu - co zrobić?