Powodem awarii okazała się uszkodzona cewka zapłonowa. Niestety jej wymiana nie poskutkowała z uwagi na spalony bezpiecznik nr 17 (skrzynka przy akumulatorze). Po podmianie bezpiecznik ulegał przepaleniu po 15 sekundach pracy silnika. Wymiana cewki oraz bezpiecznika rozwiązała problem.
Witam jak chcecie to obejść to wystarczy w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika odciąć jeden przewód do cewki przekaźnika i podać do niego masę czerwony z czarnym paskiem. Wchodzi na kostce do skrzynki z bezpiecznikami w komorze silnika.
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Ze schematu wynika, że są dwie cewki ładowania. Jeden koniec uzwojenia "idzie" na masę drugi wychodzi na (~) prostownika. Sprawdź napięcia jakie na nich masz. jeśli nie ma zmiennego to tą uszkodzone cewki. Sprawdź bezpiecznik przed akumulatorem. Sprawdź cewkę oświetleniową pod obciążeniem (6V / 25W)
Sterownik silnika podaje masę na cewki i wtryskiwacz. Czy masz zasilanie plusem na wtyczkach cewek i wtryskiwaczu? Przewód zielono czarny. Powinien tam być plus 12 V po kluczyku. W oryginalnej wiązce musi być bezpiecznik MAXI FUSE 20 A za akumulatorem i dwa przekaźniki które są nad sterownikiem wtrysku w komorze silnika.
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Nadal nie wiem, mówisz o oporności czynnej czy biernej - reaktancji? Zależnej od częstotliwości. Podczas takiej pracy w zasilaczu padł bezpiecznik (0.5A) dziwi mnie to ponieważ zgodnie z prawem ohma 12v/30om daje mniej niż 0,5A ma ktoś pomysł jak to się stało, że ten bezpiecznik padł ? dodam, że był to nowy bezpiecznik. Ja zwracałem uwagę tylko na...
Tez mi sie wydaje ze chodzi o rezystor Powinen byc w okolicy silnika , jak znajdziesz sprawdz bezpiecznik termiczny.
Ale jest masa jak w załączonym schemacie. Nie rozumiesz. To nie jest masa. Tam jest zasilanie cewek (polaczenie wewnetrzne) i kondensator przeciwzakloceniowy rownolegle do zasilania. (at)Pawel wawa , On laczyl to bezposrednio da masy. w momencie podpięcia tej masy z cewki do masy silnika, czy to z kondensatorem, czy bez niego Pozdrawiam,
I który bezpiecznik jest odpowiedzialny za cewki? Dodano po 20 Mógłby ktoś mi napisać, gdzie znajduje się owy przekaźnik w tym ciągniku? I który to bezpiecznik od cewki?
Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Masy potrzebne są trzy, dwie do sterownika i jedna do cewki, możliwe, że z wiązki wychodzi już tylko jedna i rozdziela się we wiązce, wystarczy przedzwonić miernikiem. Plusy potrzebujesz, czarno niebieski pin 40 na sterownik, to jest zasilanie po zapłonie. Pin 62, czerwony plus stały. Żółto zielone zasilanie na osprzęt typu czujniki, wtryskiwacze itp...
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
Jeżeli jest tak jak piszesz to instalacja jest źle wykonana. Zasilanie musi być brane z akumulatora (+) zabezpieczone bezpiecznikiem, a masa z karoserii lub akumulatora. Z cewki instalacja LPG bierze informację o obrotach silnika. Więc mało prawdopodobne. K2D ma identyczny blok jak inny TU3 (KDX, KFX). Czujnik będzie w bloku, możesz tez sprawdzić czujnik...
Zasada jest jedna i prosta - nie trzyma się samochodu z włączonym zapłonem, jeśli nie ma się zamiaru uruchomić silnika (w starszych samochodach groziło to zniszczeniem cewek zapłonowych). Bezpiecznik F1 odpowiada m.in. za zasilanie sterownika silnika. Sam sterownik silnika pobiera ok 0,4A, każdy załączony przekaźnik (sama jego cewka) 0,15-0,2A. Pompa...
Sprawdź, co ma przebicie ? A właściwie jak to przebicie się objawia ? Silnik buczy ?, bezpiecznik się wyłącza ?
ECU +24V power supply pins: B60,B61,B62 - wszystkie trzy zasilane rownolegle z przekaznika G126 przewodem 1247.Przekaznik G126 ma zasilanie cewki z bezpiecznika E118 (piny 30 i 85 przekaznika), to rowniez doprowadzenie zasilania do styku wejsciowego przekaznika.masa cewki przekaznika (pin 86) doprowadzana z ECU silnika (pin B2 sterownika) Masy DMCI...
Witam Peugeot 407 silnik V6 3.0, autko nie zapala, brak napięcia na bezpieczniku nr10 i nr5 w skrzynce w komorze silnika. Z tych bezpieczników zasilane są między innymi cewki WN, wtryski, pompa paliwa. Przy próbie odpalenia Check OK, rozrusznik kręci. Diagnostyka wywala tylko błędy dotyczące podzespołów zasilanych z tych bezpieczników. Może ktoś wie...
Odgrzeje kotleta. Czy ktoś uporał się z problemem palących się cewek? Zmieniłem świece, zmniejszyłem przerwy, cewki palą się żywym ogniem. Wywala bezpiecznik przy tym . Zwarcia na instalacji nie ma, sterownik też ok.
Na jakie napięcie są styczniki. Dodano po 1 Jeżeli cewki na 24V, może być spalona lub przypalona cewka.
Sprzęgło odkręca się w tą samą stronę co obraca się wirnik. Potrzebny szybki moment obrotowy lub uderzenie. Ale jak dobrze złapiesz z jednej strony i zablokujesz oś śrubokrętem z drugiej to powinno puścić. Według instrukcji serwisowej dostępny cały silnik. Sprawdź na której cewce silnika jest przerwa. Skośnookie montują bezpieczniki termiczne w obwodzie...
zwarcie którejś cewki WN, albo wtryskiwacza, lub innego elementu osprzętu silnika zasilanego z tego napięcia 12v, trzeba odłączyć wszystko, wsadzić dobry bezpiecznik i podłączać po kolei aż się spali - to tego wina - tak najłatwiej
Temat rozwiązany. Uszkodzony sterownik silnika palił cewkę zapłonowa i bezpiecznik. Także poszły 2 cewki i nowy ster. Miałem z końcówka GC, pasuje z końcówką GB beż żadnych problemów.
Goral220 , nie szukaj czujnika na wale , bo go nie ma , wszystkie są w zespole aparatu zapłonowego. Przeczytaj jeszcze raz post nr. 8 w części o sygnale z ECU (komputera silnika , sterownika ) i tam sprawdź czy jest sygnał sterowania na moduł zapłonu (bez odpinania wtyczki) i wszystko będzie jasne; jak będzie sterowanie (migać będzie LED ) to siedzi...
Gdy zajechalem do operatora to wybija bezpiecznik 20 amper,spalilo cewki od hydrauliki i spalilo kabel od silnika przy wtrysku paliwa nie mam schematu i nie wiem od czego zacząć,cewki wyciągiem odlaczylem i dalej pali bezpiecznik.mam podejrzenie ze stacyjka jest coś nie tak bo widzę że jest nowa koparka przywiozłem z innego terenu i chodziła 40 min,potrzebuje...
sprawdź te cewki może któraś mieć przebicie ja w swoim leonie z tym samym silnikiem miałem podobne objawy. Najpierw falowały obroty jak się nagrzał, później przy wolnych obrotach pracował na 3 gary, aż w końcu na tyle padła że robiła zwarcie i paliło bezpiecznik od silnika. Po wymianie cewki zero błędów na silniku obroty nie falują.
Jak w tym układzie miałby działać CZF? No tak jest jeszcze czujnik zaniku faz. To też jako zabezpieczenie. Mistrz zabezpieczeñ to robił. Aparat CZF-310 nie pozwoli na załączenie cewki stycznika Siemens. Czyli: -faza na wyłącznik ciśnieniowy, -następnie na czujnik zaniku faz, -ostatecznie na stycznik Siemens. Trzy fazy: -z bezpiecznika B10, -na...
Z moich informacji wynika że bezpiecznik ten zasila sterownik silnika, cewki i cewkę przekaźnika pompy paliwa poprzez wyłącznik uderzeniowy.
Ewidentnie masz jakieś zwarcie. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy przepali bo ten przekaźnik zasila właśnie przepływomierz, następnie cewki, bo je też zasila. Tak znadziesz przyczynę o ile nie jest nic podpięte dodatkowe (od gazu np. pod ten obwód).
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
Skoro działa po obejściu części instalacji to ją sprawdź... Wpierw sprawdź jednak bezpieczniki/przekaźniki.
Czyli czujnik prędkości obrotowej silnika masz w porządku.
Stawiam na dojrzewające przebicie do masy którejś cewki stojana silnika.
Witam Jeśli chcesz wykonać tą automatykę profesjonalnie to proponuje transformator 380/220V do zasilania sterowania silnikiem. Podłączenie sterowania - jeden zacisk z obudowy silnika a drugi z fazy jest błędem w sztuce (bezpośrednio z "0" i "faza" przez bezpiecznik to...lepiej) Jeśli masz sterowanie z dalszej odległości (start -stop ) to trafo jest...
Sprawdź wszystkie wtyczki w komorze silnika wtryskiwacze cewki oraz najważniejsze czujnik położenia wału bezpieczniki? Jak była woda w cylindrach to różnie bywa z silnikiem, zabawa droższa niż cały lanos, ostaniu swojego oddałem na złom a był w stanie b. dobrym.
Może wyskoczył (rozłączył) bezpiecznik wstrząsowy. Jest w komorze silnika chyba po prawej stronie.
Panowie, zwróćcie uwagę że te elementy mają zasilanie z jednego bezpiecznika - nr 34. Tyle że pod ten bezpiecznik podpięty jest też przepływomierz a o nim nie ma mowy w błędach. Kolejna rzecz jest taka że w błędach jest też problem z zasilaniem cewki przekaźnika świec żarowych. On jest zasilany bez bezpiecznika ale z tego samego zasilania co bezpiecznik...
Cześć, Jak nie rozumiesz tego schematu, to może lepiej daj to komuś, kto wie o co w nim chodzi. Jest to standardowe sterownie silnikiem: 1. L podłączasz na bezpiecznik. 2. Z bezpiecznika idziesz na termik. 3. Z termika na przycisk STOP. 4. Z niego na styki NC obu styczników. 5. Z każdego styku NC stycznika idziesz na przycisk START. 6. Do obu przycisków...
Problem Deutz Fahr Agrokid. Problem ze zlokalizowaniem przekaźnika gaszenia silnika. Cewka wymieniona, nic to nie dało. Ciągnik w czasie pracy gaśnie. Widać, że cewka szaleje. Mogłby ktoś podpowiedzieć, gdzie się znajduje przekaźnik gaszenia? I ewentualnie który bezpiecznik odpowiada za to? Dwa dni szukam i nie mogę znaleźć. https://obrazki.elektroda.pl/5325148900_...
Pompa ma stałą masę,przekażnik ma stały plus przez bezpiecznik oraz cewka przekażnika ma plus po zapłonie przez drugi bezpiecznik a masa cewki idzie od pinu nr.72 sterownika silnika.
Lanos '98 1.5 SOHC LPG autronic. Wszystko chodziło bez zarzutu. W trakcie jazdy nagle zabrakło gazu pod nogą i samochód stanął. Po szczegółowych oględzinach stwierdziłem przepalony bezpiecznik od cewki zapłonowej. Po wymianie na benzynie silnik chodzi bez zarzutu, natomiast po przełączeniu na gaz przepala się bezpiecznik. Czy ktoś może wie co jest tego...
Jaki silnik jaki rocznik? bezpiecznik na zasilaniu cewki stoi
Witam, przyczyną były przekaźniki w tej skrzynce bezpiecznikowej pod maską, ktoś wymienił je ale miały zamienione styki cewki 85/86 z stykiem głównego plusa 30. Pamiętam że napewno był tam przekaźnik od grzałki PTC która urachamiała się po starcie silnika i niskiej temperaturze zewnętrznej. Po wymianie na prawidłowe problem znikł. Pozdrawiam Doceniamy,...
https://obrazki.elektroda.pl/8476049100_... faktycznie strzelił bezpiecznik F32 odpowiedzialny za Sterowanie silnikiem (Cewki zapłonowe; Czujnik masowego przepływu powietrza;ECM.) wróciło napięcie na tym pinie w wtyczce czy to oznacza że jest już okay do momentu tej wtyczki? https://obrazki.elektroda.pl/6830078200_...
Oba przewody z cewki i prądowy i impulsowy idą do modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy w zależności od wersji albo jest zasilany bezpośrwdnio po kluczyku przez bezpiecznik ,albo za pośrednictwem przekaźnika tego samego co wtrysk.
Witam, Kia Picanto I rocznik 2007, przy wymianie żarówki na LED w kabinie pasażera powstało spięcie. Od tego momentu brak działania elektrycznych szyb, centralnego zamka, włącznik klimatyzacji, brak oświetlenia w kabinie i bagażniku, reset godziny na liczniku i wariują wskazania obrotów i poziomu paliwa, nie ma sygnalizacji otwartych drzwi, brak działania...
We wtyczce miałeś sprawdzić. Tam gdzie idzie kabelek z kondensatora. Wypnij wtyczkę cewek, włącz zapłon i pomacaj próbówką czy masz 12V na tych błyszczących blaszkach wewnątrz wtyczki. Który to jest bezpiecznik? Ja nie wiem, tym bardziej że być może trudno będzie odgadnąć na jakiej wiązce teraz jedziesz po wymianie silnika. Bezpiecznika od cewki możesz...
Witam-mój problem polega na przepelaniu się bezpiecznika od cewki rozrusznika 30A , po za tym auto jest sprawne,przy próbie uruchomienia silnika od razu go przepala. Usterka wystąpiła nagle.[Escort 1,8 td 1999r.] Wielkie dzięki za pomoc.......
Witam koleżanki i kolegów. Przeglądając Youtube obejrzałem filmik nt. pomiarów silnika. Mierzona rezystancja cewki silnika wynosiła 1,3 Ω. Odwołując się do impedancji pętli zwarcia dla bezpiecznika B16 A wynosi 2,87 Ω, zmierzona wartość cewki silnika 1,3 Ω i jest to próg zadziałania zabezpieczenia zwarciowego. Dlaczego cewka nie widzi...
Sprawdzałem diodą przy cewce , nie ma sygnału. Też myślałem że wiązka ale wszystkie cztery kable sterujące, dziwne. Nie masz jednego plusa zasilania do sterownika. Tak że sprawdź bezpieczniki w module w komorze silnika, a potem ciągłość wiązki do sterownika.
Czerwony i czarny zasilanie, brązowy odczep na 110/127V. Dokładnie. Widać na zdjęciu, że przy zasilaniu czarny-brązowy napięcie dostaje tylko jedna (czyli polowa uzwojenia) cewka. Cewki połączone w szereg (czerwony - czarny) są na wyższe dwukrotnie napięcie - czyli najprawdopodobniej na 230V (lub 220 jeśli stary silnik, ale nie przeszkadza to w połączeniu...
Sprawdzę to. Ale widać było dym z okolic rozrusznika na początku tego problemu. Chyba że bendiks ma zwarcie albo przebicie? Bo stało sie to podczas wyjmowania chłodnicy i część płynu wyciekła na silnik, więc może gdzieś jest mokro, bo wysuszyłem go w miejscach do których mogłem się dostać. ( Tragedia jeśli chodzi o miejsce w komorze silnika:-(( ) Pozdrawiam
To jeszcze podaj kod silnika by wszyscy wiedzieli o czym konkretnie mowa. Piszesz ze obroty widzi,zezwolenie jest i zasilanie stera jest tak? To teraz napisz czy jest sterowanie 5v na cewki i czy jest sterowanie na wtryskach jak i to czy jest zasilanie cewki.
Wystarczą dwa przekaźniki ze stykiem przełączanym. Styki bazowe podłączasz do silnika a przełączane do masy i +12V tylko tak by styk normalnie zwarty był podłączony do masy. Wtedy załączenie 1 albo drugiego przekaźnika spowoduje start silnika i albo w lewo albo w prawo zależnie który przekaźnik wyzwolisz. Układ jest w miarę bezpieczny bo nawet załączenie...
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Linia 50 to sterowanie cewki rozrusznika ze stacyjki czyli normalnie rozruch.Dlatego ten kabelek trzeba odnaleźć.Jak podasz tam plusa to rozrusznik powinien działać.Jak podłączysz żarówkę to ma świecić przy rozruchu.Po co to?Po to by zdiagnozować np kostkę stacyjki.A bezpiecznik to nie wiem dlaczego się spalił.Są jeszcze inne obwody przecież na nim...
A w komorze silnika sprawdzałeś bezpieczniki?
Oryginał SR50C, jeszcze oryginalny lakier niebieski perła metalik. Tylko co za idiota przy* tą naklejkę po wewnętrznej stronie osłon kolan. Na początek mówię co tu jest nieoryginalnie: bimetalowy przerywacz kierunkowskazów, brak Elby, nieoryginalna cewka WN (długa), mostek Graetza jest obrócony (powinien mieć zacisk + skierowany do przodu), kilka przekombinowanych...
Witam - mam problem z Xsarą Picasso 1,8 16V - co kilka tyś. km upala się bezpiecznik F15 w komorze silnika. Zazwyczaj podczas dużej wilgotności / deszczu. F15 (1530 ACzujniki silnika, cewki zapłonowe, wtryskiwacze, zawory elektromagnetyczne, pompa paliwa, autogaz - ale on ma mniejsze zabezpieczenie - wiec odpada) Po wymianie wszystko wraca do normy...
Tylko jeszcze grzybek bezpieczeństwa w masę cewek. I bezpiecznik w razie przeciążenia silnika.
Sprawdź 20A bezpiecznik oznaczony jako S w skrzynce na lewym nadkolu. To po pierwsze. Po drugie sprawdź czy działa pierwszy z lewej (samochodu) duży przekaźnik (ASR), po którym zasilane są cewki i wtryskiwacze przez bezpiecznik, o którym wspomniałem na początku. Na każdej głowicy masz taki badziewny kondensator między + zasilania cewek a masą, jak się...
Jaka stacyjka powinna być fabrycznie zastosowana? Stacyjka od Diesla którą tutaj ktoś założył nie nadaje się do silnika z zapłonem iskrowym, ponieważ dochodziło do przerwy w zasilaniu układu zapłonowego. Przywróciłem instalację do porządku, ponieważ przewody były łączone na skrętkę. Wyszło że stacyjka musi mieć cztery konektory, jeden osobny do zapłonu...
Odepnij wszystkie cewki, EGR i silnik krokowy i sprawdź czy dalej pali Ci bezpiecznik.
Przewód do silnika dochodzi tylko z jednego stycznika, więc nie powinien zwarcia robić, chyba że jeszcze w sterowaniu styczników coś namieszane? Fakt Niech kolega odłączy cewki K2 i K3 i zobaczy czy nadal walą bezpieczniki. Jeśli tak to proponuję omomierzem sprawdzić silnik. Druga możliwość to duży prąd rozruchowy silnika proponuję też sprawdzić czy...
A wiec jest to typ maluszka FL z zaplonem bezrozdzielaczowym.A wiec uklad polaczen zaplonu powinien wygladac tak:Z cewki zaplonowej ze styku 1 prowadzi czarny kabelek do aparatu zaplonowego i do kondensatora.Ze styku 16 cewki,prowadza 3 kabelki:czarny do kondensatora,niebieski(jest to przewod opornosciowy) i blekitny.Blekitny prowadzi do wiazki diodowej(dwie...
Czy w czasie jak kręci rozrusznik są iskry na świecy? Miałem podobny problem nie łączył bezpiecznik, który znajduje sie w komorze silnikowej, obok akumulatora. Jest tam ich kilka. Ma on 40 lub 60A. Ten bezpiecznik daje zasilanie miedzy innymi na cewki zapłonowe. Czasami silnik palił a czasami nie.
Błąd pojawia się przez to że ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka przekaźnika zasilana jest z tego bezpiecznika. Bezpiecznik ten zasila oprócz cewek również elektrozawór regulacji wałka rozrządu. Odepnij wtyczki od cewek i elektrozaworu wałka który jest z tyłu silnika za pokrywą zaworów, od strony kolektora ssącego. Włóż bezpiecznik i sprawdź czy...
Ot i masz przyczynę. Poszukaj, gdzie powstaje spadek napięcia. Stacyjka, skrzynka bezpieczników, może masa silnika.
Nie działa wycieraczka tylnej szyby, nie dochodzi na wtyczkę do wycieraczki napięcie, sprawdziłem i zobaczyłem, że nie ma napięcia na bezpiecznikach 41 oraz 49 na zapłonie, a powinno być. Na bezpieczniku 30 (50 A) w komorze silnika jest napięcie. Odnośnie przekaźników to wyjąłem je i symulowałem pracę po 1, zweryfikowałem opór na cewce, a później z...
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Witam szanowne grono. Posiadam silnik Honda GX 160 i zamontowałem w nim rozrusznik elektryczny oraz cewkę ładowania akumulatora czyli tzw "electric starter kit" http://obrazki.elektroda.pl/8424743100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2847572000_1... W moim silniku wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4275824300_1...
Może nie wszystkie , a może skrzynka bezpieczników. Jaki to silnik i rocznik?
Mam ten sam problem ze scenikiem. Stało sie tak po dłuższym postoju i kilku solidnych deszczach. Też problem z zapłonem na 1 i 4 cylindrze. Po odpieciu 1 lub 4 cewki reakcja słaba a po odieciu cewki 2 i 3 silnik gaśnie. Szukałem długo bo w międzyczasie miał też zmieniane kfz ale okazało się ze mechanicznie jest ok więc podlaczylem clipa i pokazał zwarcie...
Ale najbardziej zagadkowy jest rezystor wiszący na jednej nóżce (fot4). Wartość z kodu 0,4 oma, wartość zmierzona - nieskończoność (widoczne pęknięcie) Ten rezystor, zanim się przepalił, zdążył się rozgrzać do takiej temperatury, że się wylutował. Zwróć uwagę, w jakiej pozycji znajdowała się płyta PCB, zamontowanego serownika "LDC". Przyzwoici projektanci...
Wszystkie bezpieczniki są całe, wyczyszczone, przekaźniki równierz. dodatkowo nie chodzi wentylator silnika i klimy. Wyłączników zadnych nie ma, samochód zgasł podczas jazdy
nie kupuj drugiej cewki, chyba ze nie masz co robić z pieniędzmi. Sprawdź, - czy immo rozblikowane, - czy sterownik widzi obroty silnika, - czy bezpieczniki są gut, - czy sinlik i karoseria ma masę, - czy są impulsy na wtryskiwacze. Adam
Zasadniczo jest tak-przekaźnik zapina plus z akumulatora ( poprzez bezpiecznik), masę silnik ma stałą. Jeden koniec cewki przekaźnika idzie na masę, drugi jest podłączony do alternatora, to tego zacisku, co idzie na kontrolkę. Jak alternator zaczyna ładować to wspomaganie podejmuje pracę.
Witam. Poszperalem po forum ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Wyglada to tak auto palilo (Astra F 1,4 X14NZ 97r) nagle zgaslo i koniec. Zapalila sie kontrolka silnika. Podlaczylem kompa i nic zero bledow. Sprobowalem spiac dwa piny i tez nic tylko kod 12. Zaczelo sie sprawdzanie : - Napiecie na cewke jest, masa tez - napiecie na modul zaplonowy...
Sprawdź bezpieczniki. Kontrolki się świecą? Silnik nawet nie próbuje "zagadać"?
Zastanowiłbym się na twoim miejscu nad poszukaniem całej kompletnej wiązki, bo skoro masz tam jakieś ledy, przepaliłeś coś i nie wiesz co :/ . Więc w zasadzie możesz wymienić wszystko. Iskrownik raczej nie powodowałby palenia bezpiecznika - co najwyżej by ci po prostu nie odpalił. Raczej skłaniałbym się ku regulatorowi napięcia (bo on stabilizuje napięcie...
Robię buggy z silnika od fiata 126p eleganta i nie wiem gdzie dać bezpiecznik w układzie elektrycznym. Oprócz cewki rozrusznika i alternatora mam światła licznik poziomu paliwa czujnik płynu hamulcowego, ręcznego, wstecznego, ciśnienia oleju oraz klakson. Na co dać bezpieczniki i o jakiej wartości??
Panowie wszystko jasne. Problem tkwił w bezpieczniku cewki zapłonowej. Wszystko już zrobione i śmiga jak śmigał. Dzięki z pomoc i pozdrawiam.
Z rozrządem daj sobie spokój. Sprawdz czy dochodzi 12V na cewki , które idzie przez bezpiecznik - sprawdz bezp.5,27 i 28.
Witam szanowne grono, chciałbym odświeżyć kotleta tylko z małym wyjątkiem. Auto Audi Q3 2016 r (Samochód wuja obecnie mieszka za granicą i boi się o auto) Planuję zakupić "jakąś blokadę zapłonu (wszystkie opierają się na przekaźniku i elektronice)" na portalu akcyjnym od 50 zł. Mój plan polega na tym że odcięcie miałoby miejsce w skrzynce bezpieczników...
zmieniłem też przepustnice, niema iskrę, czuje że będzie trzeba jeszcze bezpieczniki z wiązkom do kabiny zmienić, ani szybkozłczów, ale misja chyba mnie czeka Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że po wymianie silnika oraz przepustnicy w Maździe 5 2.0 PB, nadal nie masz iskry. Podejrzewasz, że problem może leżeć w bezpiecznikach...
Do przedmówcy - kilka postów wcześniej napisałem podobną solucję : Masz jeszcze jedno wyjście - użyć dwóch zwykłych przekaźników - ich cewki podpiąć pod zasilanie silników a styki połączyć równolegle i przez nie zasilać koguta - w ten sposób lampa będzie stale zasilana, gdy działa którykolwiek silnik. Uwagi w/w dot. zasilania i mocy samego koguta będą...
Witam.Zasilanie cewki przekażnika czyli plus jest załączany po zapłonie poprzez bezpiecznik dotyczy to sprężarki jak i wentylatorów,natomiast masa załączana jest ze sterownika silnika z pinu 20 i 21.
Cześć, Scenic II 2.0 16V 135km - mój problem polega na tym, że auto podczas jazy (przejechany odcinek ok 100km) wyłączyło się "choinka na desce" pojawiły się komunikaty o uszkodzeniu hamulca postojowego, błąd ciśnienia oleju, błąd ładowania i jeszcze wiele innych. Wentylatory zaczęły pracować na najwyższym biegu wcisnąłem start/stop wentylatory zwolniły...
Jeśli wyświetlacz coś pokazuje to oznacza że procek żyje - dobrze. (02 oznacza STOP bez dojechania do krańcówek). Po pierwsze - przy teście silnika między jego kable OPEN i CLOSE wepnij kondensator - bez tego nawet nie dygnie. Po drugie - obejrzyj DOKŁADNIE płytkę pod kątem przepaleń i uszkodzeń. Po trzecie - spróbuj odpalić napęd bez podpiętego silnika...
Poprawiony schemat. http://obrazki.elektroda.pl/6135166200_1... Zasada działania. Stacyjka S1 podaje zasilanie przez bezpiecznik na całą maszynę i jej czujnik. Włączenie rozrusznika po przekręceniu stacyjki w drugą pozycję. Rozrusznik połączony jest przez przekaźnik, K2 który jest sterowany przez K1. K1 podłączony do D+ alternatora w,...
Skoro wcześniej wszystko było dobrze i nic nie było kombinowane to znaczy że cewki nie są pomylone,ponadto przy odwrotnym połączeniu jednej cewki[początek uzwojenia i koniec]jeden bezpiecznik walił by również w gwieżdzie.
To wg schematu masz wiatrak na 230V puszczony przez transformator z 400V. Przy czym tam widać tylko jeden bezpiecznik (związany z wiatrakiem, a dokładnie zabezpieczający trafo). Prawdopodobnie wiatrak się spalił. Takie silniki często mają 2 cewki o podobnych opornościach, więc sprawdź. Pewnie kondensator padł ze starości, wiatrak nie miał siły i się...
Schemat jest poglądowy dot zasilenia cewki . Nie traktuj jego jako wytycznych do podłączenia silnika . Zakładam że to wiesz kolego. Brak tam zabezpieczenia prądowego silnika , bezpiecznika w układzie sterowania i wielu innych aparatów zależnych od analizy ryzyka a tym samym kategorii bezpieczeństwa maszyny.
Witam Pilnie potrzebuje opisu bezpieczników i przekaźników oraz schemat elektryczny układu zapłonowego a dokładnie opisy kolorów przewodów cewki zapłonowej tzn. który kolor jest zasilanie a które impulsy masy . Samochód to Chrysler Voyager 1997r pojemność 3.3 litra 6 garów Bardzo bym prosił o w/w schematy Pozdrawiam
Witam. Po zdemontowaniu wydechu do spawania, odłączeniu kostki sondy za katalizatorem silnik odpalił ale za drugim razem i każdym kolejnym nie chce odpalic... Rozrusznik kręci, paliwo podaje, napięcie na kostkę od cewki zapłonowej jest, bezpieczniki ok, wywala błędy od sondy lambda oraz katalizatora, obroty silnika pokazuje ok 260 przy próbie odpalenia......
Jak zwykle brak zabezpieczeń. - chociażby zwykły wyłącznik silnikowy dobrany do mocy silnika i bezpiecznik dla zasilacza. Wyłącznik główny też by się przydał (jego rolę może pełnić wyłącznik silnikowy z odpowiednim napędem). W stycznikach prądu stałego A1 to zazwyczaj "+" ma to znaczenie jeżeli stycznik wyposażono w gasik przepięć. Zabezpieczenie przed...
-Otwierasz maskę silnika -po stronie kierowcy masz skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami -na dole skrzynki masz przekaźniki 10 i 11 (o ile dobrze pamiętam) -na sterowanie cewki przekaźnika podajesz masę, ten wewnętrzny przekaźnik jest od wolnego biegu a zewnętrzny od szybkiego. Cała diagnoza zajmije około 3 minut i masz sprawdzone - wentylatory,...
Temat raczej dość prosty. Każdy bieg ma swój osobny przekaźnik oraz bezpiecznik. U ciebie nie działa szybszy czyli drugi bieg więc do sprawdzenia bezpiecznik MAXI F7 o wartości 50A. Czy na nim jest zasilanie. Powinno być nawet na wyłączonym zapłonie. Następnie do sprawdzenia przekaźnik T7 lub T07. Zrobić zworkę w gnieździe przekaźnika pomiędzy 30 i...
Zobacz czy w ogóle iskra jest bezpośrednio z cewki, czy cewka ma zasilanie, czy ma kluczowanie. Posprawdzaj dokładnie bezpieczniki.
Sprawdz nastepujace przewody czerwony z bezpiecznikiem powinien byc podłaczony do +12v po zaplonie i brazowy powinien byc podłaczony do cewki zbiera on informacje o obrotach jezeli nie wiesz gdzie go podlaczyc to owin kilka zwojow tego przewodu na przewodzie wysokiego napiecia od cewki, niebieski to jest zasilanie elektrozaworów gazowych,czarny do masy...
bezpiecznik cewki bezpiecznik napięcia cewki bezpiecznik termiczny cewki
schemat saturn koszyk łożyska custom binary download
tablica kierunkowa spawarka wybija bezpiecznik
BMW E36 320i 1995 - brak sygnalizacji kierunkowskazów i świateł Kamera nie reaguje na ładowanie - diagnostyka i rozwiązania