Jakie sobie dasz kolory, to twoja sprawa byle podłączenie zgadzało się z tym schematem. Jedna strona kontrolki to D+ druga to KL15, masz nawet numer bezpiecznika podany.
Przerwany przewód elektryczny przy bezpiecznikach
Dlaczego dwa z czterech głośników w moim ciągniku Deutz-Fahr nie działają? Sprawdziłem okablowanie, głośniki, radio i bezpieczniki, ale problem nadal występuje.
Agrostar 6.31 tak bezpieczniki są po prawej stronie pod szybą sprawdzę stan tej płyty z bezpiecznikami
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Proszę o poradę. Mam problem z światłami awaryjnymi w traktorze Deutz dx 3.70. Czasem jak włączę awaryjne to działają normalnie ale leci dymek z skrzynki bezpieczników. Czasem znowu jakby przełącznik nie chciał załapać i też leci dym. Bezpiecznik się nie spala. Myślałem ze może wina włącznika i kupiłem nowy ale...
Tak jak kolega radzi wydmuchać wszystko. Miałem przypadek przy agrotronie że po myciu przestał działać przedni most i blokada mostów. Wystarczyło wysuszyć dwa elektrozawory i pozmieniać bezpieczniki bo popaliło je.
Bezpieczniki to jedna kwestia, a ciśnienia panujące w układzie to druga sprawa.
I który bezpiecznik jest odpowiedzialny za cewki? Dodano po 20 Mógłby ktoś mi napisać, gdzie znajduje się owy przekaźnik w tym ciągniku? I który to bezpiecznik od cewki?
kontrolke w liczniku trzeba uzupełnić i jeden bezpiecznik montowałe duzo takich wspomagan i działa bez problemu
W takim razie pozostaje bezpiecznik B5003, tuż przed diodą D5010. Nie wiem co autor oznaczył symbolem ICP502. W każdym razie musi być połączenie pomiędzy anodą diody D5010 a końcówką transformatora. Po drodze z oczywistych względów jakiś bezpiecznik :).
Nie wiem ile ma mieć amperów i Watt No nie żartuj. Bezpiecznik ma mieć Watt? Z tą wiedzą nie naprawisz tej ładowarki. Uszkodzenie (przepalenie) bezpiecznika to skutek innych uszkodzeń. Parametry bezpiecznika to zapewne 1,25 A (nieodczytana 1) oraz 250 V (do stosowania w sieci zasilającej 230 V). Jeżeli kupisz to kup paczkę, bo założenie bezpiecznika...
A więc ten przekaznik czy centralka znajduje się na sprzęgłem pod cała zabudowa kokpitu.wymiana no nowy pomogła jak na razie
Daj w szereg bezpiecznik i diodę po bezpieczniku anodą do masy, katodą do +5.
Masz połączyć szeregowo a najwygodniej Ci będzie zamiast bezpiecznika wcisnąć bolce wtyczki czajnika. Wyjmij bezpiecznik ( ten szklany) .
Bezpieczników nie mam. Siateczki nie ma.
Wyglada na to, ze masz cos namieszane,bo we wszystkich modelach wychodzi, ze bezpiecznik 6 to wycieraczki. Duzo mozna znalezc na stronie www.erwin.volkswagen.de. Jest to strona platna, ale rewelacja, jest wszystko i to prosto z serwisu volkswagena.
:D))) To musisz mieć duzo czasu, bo troche jeszce bezpieczników może odlecieć do krainy wiecznych... Podłącz żarówkę to oszczędzisz nie tylko na bezpiecznikach, a na innych elementach.
Witam. Poszukuję schematu tablicy bezpieczników do w/w ciągnika. Pozdrawiam.
Wymienilem bezpiecznik dziala
Cos za duzo na bezpiecznik One tak mają. Ten na zdjęciu będzie miał prąd zadziałania rzędu 200-300 miliamperów a może nawet jeszcze mniej, także rezystancja rzędu kilkunastu, nawet kilkudziesięciu omów to norma. Bierz pod uwagę że jak wszystkie bezpieczniki, muszą się nagrzać by zadziałać. Także rezystancja musi być duża by bezpiecznik zadziałał przy...
Bezpiecznik 19 10A pod maską
Hm a powina dioda pojsc? Cholera przciesz chyba po to montuja tam bezpiecznik? Duzo koszt wymiany takiej diody w serwisie?
Niech wepnie ten amperomierz szeregowo ,czyli tak jak napisali powyżej, sprawdzi ile amer wyswietla,a zanim zacznie wyciagac bezpieczniki poszczególne,najpierw wypnie radio.To duzo nam powie.
Otwierałem jest panel z bezpiecznikami i przekaźnikami a złącza nie widać
Dla zasilania +3.3 V FT232RL wymaga zewnetrzne zrodlo zegarowe. co do bezpiecznika, to 0.5 A wydusisz juz przy bezpieczniku duzo mniejszym bezpieczniku przy zachowaniu pokojowej temperatury. Bezpiecznik 0.5 A potrafi przetrzymac nawet ponad 2 A przez kilka sekund. Podejrzewam, ze jak zabezpieczenie na mobo nie zadziala to zdazy sie cos spalic. Czesc...
Pamiętaj, że sygnałówka jest bardzo ważna. Na zasilających i bezpieczniku można przyoszczędzić ale sygnałówkę warto mieć z nienajniższej półki.
witam chciałbym zdjecie bezpiecznikow jakie powinny byc w jakich gniazdach w skodzie fabi 1.9 sdi bo kupiłem auto i mi troche rzeczy nie działa a wydaje mi sie ze brakuje bezpieczników bo mam duzo wolnych gniazd pozdrawiam
witam ponownie prawdopodobnie przyczyną był brak styku na bezpieczniku. pozdrawiam
No właśnie nie ma nic, niewiem co ten Samsung tam wstawił 😐, pomiary wykonywane na zasilaniu i bez, wygląda na to że nie ma przejścia. Kusi mnie wstawić bezpiecznik
Sprawdź duzy bezpiecznik 30 A w skrzynce przy bocznej szybie.
bezpieczniki byl spalony duzo wczesniej i byl to bezpiecznik od zegarka w aucie.
Patrzylem w internecie i moj wyglada inaczej, bardziej jak zwykly bezpiecznik termiczny.
Pojawił się jeszcze jeden problem w skrzynce bezpieczników nie ma przekaźnika od tego włącznika?jaki tam ma być ktoś wie
Załączam zdjęcia oznaczeń płytki z wnętrza wzmacniacza. Na zewnątrz nie ma żadnej tabliczki czy czegoś takiego, oprócz napisów typu In, Out, 240V,...
https://obrazki.elektroda.pl/2227427200_... Witam 🤝 Bezpiecznik: Voltage: 240/50 Hertz: 60/400/DC Czy pasuje do instalacji ciężarówki lub kempingu ? Czy taki bezpiecznik można zastosować w instalacji samochodowej 12V ?
Mini Cooper 1.6 d 2007r Nie pali. Brak kontrolek na desce. Kierownica zablokowana. Sprawdzalem aku i bezpieczniki. Duzo bledow, ale wlasciciel odlaczal aku. Centralny dziala i reaguje na pilota. Radio gra, swiatla, awaryjne itd. Probowalem kasowac bledy, robilem reset blokady kolumny, stukalem po blokadzie. Klient zmienial czytnik klucza. Gdzie siedzi...
Daj kable spawalnicze z końcówkami miedzianymi bo taniej wychodzi niż oryginalne firmowe "Dietz" a i warto dać bezpiecznik przy akumulatorze typu ANL (tzw.nożycowy) a z kondensatorem poczekaj dopóki nie zauważysz spadków napięcia w zasilaniu podczas grania na pełnej mocy.
Dodatkowo kondensator 1F z woltomierzem. Zbędny bajer. Kabel 16mm2 będzie dobrym minimum, celowałbym w 20mm2. Dodano po 7 http://www.kenwood-electronics.pl/car/re... No fajny patent z tą aktywną zwrotnicą w radiu i konfiguracją wyjśc RCA :P
Witam .bezpiecznika to niema.wyczysc dokladnie filtr i wszyskie przewody gumowe pod spodem pralki i bedziesz mial wirowanie.Zeby to zrobic poloz ja nalewy bok i zakasaj dobrze rekawy i do roboty.Bedziesz mial w przewodach gumowych duzo kamienia i nieczystosci i napisz co zrobiles
Ja też swój naprawiłem. Ja wymieniłem MIPa, MOSFET, C28 no i oczywiście bezpiecznik. Zasilacz hula aż miło
Dziekuje za odpowiedz Przy regulatorze szukam prądu zmiennego z uwagi że idzie bezpośrednio z sieci Ale mczapski masz race Sprawdzę wszystko na spokojnie Najbardziej mnie zastanawia czemu nie mam prądu zmiennego w prostownik2.jpg jak włoże do oprawki bezpiecznik, a jak wyjmę to się pojawia Lecz nie pali go tak jak paliło 1A bezpieczniki
[url=http://www.google.pl/search?hl=pl&q...
0,2 A to stanowczo za duzo. Wepnij amperomierz w szereg z akumulatorem. Wyjmuj pokoleji bezpieczniki (i wkładaj z powrotem zebys ich nie pomieszał), az prąd spadnie do zera. Zacznij od radia.
Jakbyś trafił przewód to miałbyś trochę też fajerwerków oprócz bezpiecznika, więc raczej samego przewodu nie trafiłeś, tym bardziej, że powinien być głębiej niż kopałeś. Co do gwarancji, to jak najbardziej należy ścigać developera, ale czy uzna? Zależy co jest w umowie.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
Mam wzmaka Peiying PY-2H30R, gra pod PB S12 w skrzyni bass reflex, mam założony bezpiecznik Dietz co wyświetla aktualny pobór prądu, w ostrym graniu potrafi wyświetlić 45A na 14,4V, także pobór jest całkiem spory ok 650W. Nie chce katować za bardzo tego pb s12, mogłem wziąć coś większego do tego wzmacniacza, bo naprawdę ma moc,
Witam szanownych forumowiczów. Poszukuję schematu elektrycznego do ciągnika Deutz-Fahr Agrotron 6.30S. Szukałem u wujka G. i nawet opisu bezpieczników nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny jakby ktoś miał i był chętny udostępnić. Pozdrawiam.
Równolegle do WYJŚCIA włączasz TYRYSTOR, anodą do +12, katoda do masy. Między anodę a bramkę dajesz zenerkę 13V. Bramka do masy przez opornik 220 ohmów. To wszystko, a na wejściu (od 24V) oczywiście bezpiecznik na prąd 3 razy mniejszy, niż dopuszczalny dla tranzystora wykonawczego. Taki układ zabezpieczający zwiera wyjście, jeśli na nim pojawi się napięcie...
W UK powszechnie stosuje sie urzadzenia z linku, do podlaczania urzadzen na stale podlaczonych, jak np. pralki zmywarki itp. sprzety, lub do urzadzen o malym poborze podlaczonych pod obwod zabezpieczony bezpiecznikiem na duzo wyzsze obciazenia, np. wentylator podlaczony do zasilania kuchenki el. Nie jest to gniazdko, ale przy wielu urzadzeniach nie...
No i co - mam Ci przepisać cały podręcznik np Markiewicza Instalacje elektryczne ? Tematy są bardzo szerokie, nawet skanowanie kilkudziesięciu stron nie wiele tu pomoże. Może by tak zdobyć ( wypożyczyć ) jakąś książkę.... A jak by tak w google wpisać coś z tematu to wyjdzie: http://www.google.pl/search?hl=pl&as_qdr...
Jaka jest dokładnie bateria LITOWA czy NiMH ? Bo jeżeli jest Litowa to bardzo ostrożnie to jest taki mały granat. W Compaq-u który miałem było zabezpieczenie w baterii któro uniemozliwiało przeładowanie baterii i kontrolowało stan. W przypadku błęów kontroler przepala bezpiecznik w strukturze i mozna ją wyrzucić. Duzo mozna poczytac na stronie GP. Zakupienie...
Zewrzec bezpiecznik zawsze mozna. Efekt bedzie prosty - wszystko bedzie dzialalo, ale jesli pojawi sie jakies przepiecie, to spali Ci sie to, co mial zabezpieczac bezpiecznik. Reasumujac - skoro producent bezpiecznik wsadzil, to powinien on tam byc. Nowy bezpiecznik jest duzo tanszy od zelazka. Po co wlasciwie chcesz tak kombinowac?
Sprawdź czy diody w mostku nie mają zwarcia ,są to sądząc po zdjęciach diody 10A. Diody jeśli by zaszła taka potrzeba można pozyskać z rozbiórki starych alternatorów diody te mają 25A/100V na jednej płytce są diody z katodą a na drugiej z anodą na obudowie.
Same bezpieczniki nie podświetlą matrycy. Sprawdz czy masz napięcia zasilające na inwerterze i czy przychodzi impuls załączający podświetlenie. potem zajmij się sprawdzeniem świetlówek, tranzystorów kluczujących, wymień elki, sprawdz oporności trafek. A na początek skorzystaj z wyszukiwarki bo na forum bardzo duzo było postów na temat podświetlenia.
Nie wiem ale np. alarm chyba nie ciagnie 40A i tak samo sam wentylator. Klima jest zawsze wylaczona przy zapalaniu samochodu. Albo to wadliwa instalacja albo jest cos podlaczone jeszcze pod ten bezpiecznik i cagnie duzo proadu przy rozruchu
Przed zamontowaniem koncow uruchamiaj wzmacniacz na samych sterujacych. Jesli wszystko bedzie dobrze to nic sie nie bedzie palic i zagra cicho. Sposob z zarowka tez jest dobry. Ogolnie tez poczytaj na forum bo tematow o naprawie tego i podobnych wzmacniaczy bylo juz bardzo duzo :)
Czy taki bezpiecznik termiczny był jednorazowy? Nie, bezpieczniki były wielorazowe. Na początku każdej alejki na ramie był specjalny przyrząd do "regeneracji" bezpieczników, ale dało się je "naprawiać" zwykłą lutownicą. Można gdzieś coś takiego dostać? Wątpię aby były w sprzedaży, a gdzie można dostać..... u mnie :) Chciałem jeszcze zapytać o alarm...
Bezpieczniki sprawdziłem i są ok, na tablicy z bezpiecznikami dwa piny były utlenione i elektronik naprawił. Ale nadal nie ma przejścia prądu. Czy muszę szukać problemu w tablicy?
A czy przypadkiem na 12 nodze KA7500 te 30V to nie za duzo??? U mnie przy napieciu nieco powyzej 30V te scalaki juz padaly... a moze sie myle :)
wirnik na 100% jest walniety bo ma gdzies zwarcie na zwojach sproboj zmiezyc probnikiem diod lub omomierzem na stykach jaki ma opor jak bedzie 0 to wiadomo wirnik i bez wzgedu czy wymienisz szczotki to i tak bedzie lecialo duzo iskier i bedzie duzo dymu a w najgorszym przypadku porazenie pradem i zagrozenie zycia gotowe moga tez walic bezpieczniki wiec...
a przy podlaczaniu aku mieliscie przeskok iskry? I czy bezpiecznik sie spalil? Zeby sprawdzic czy kondensator nie dostal uplywnosci wystarczy zmierzyc jego prad. Np wpinajac sie amperomierzem w bezpiecznik (po naladowaniu konda). Czy ten kondensator nie ma przypadkiem elektroniki z systemem ladowania? To nie alphard zeby dal sie uszkodzic.
Witam. Posiadam instalacje gazową ze sterownikiem brc blitz. Dzisiaj cos sie stało z nia złego poniewaz nie mam mozliwosci przełaczenia na benzyne autko chodzi tylko na gazie. Czy jest ewentualna mozliwosc naprawienia sterownika poniewaz sadze ze to sterownik?? Sprawdzałem cewke, centralke i jest ok. Jedynym niepokojacym objawem był przepalony bezpiecznik....
nie wysprawdzam duzo bo po wymianie bezpiecznika i wpieciu wtyczki wybija stopki i pali bezpiecznik Dodano po 1 nie wysprawdzam duzo bo po wymianie bezpiecznika i wpieciu wtyczki wybija stopki i pali bezpiecznik podejzewam STR W6052S ale jak moge go poprawnie sprawdzic ?
A ten czarny, duży guzik wcisnęłaś? Ma być na płasko z obudową - dość duzo siły trzeba.
Narazie mam nowy altek 70ah,kable 35 dietz bezpiecznik 100a,aku 52ah tyle narazie
żaróki daje sie w szereg z zasilaniem, jedna na szyne ujemną, druga - dodatnią, ale chyba za duzo ci sie zamąci w końcu, elektrolita jeśli nie spuchł, nie wylał itp- nie wymieniaj teraz. najpierw uruchom całość.
panowie wgranie nowego biosu nic nie dało karta wygląda na sprawną, jest wykrywana w kompie sterowniki zainstalowane tylko nie wyświetla nic na ekranie, nie zupełnie nic bo jest lekko jasnawy obraz na wszystkich wyjściach. jest tu jakiś spec ktory mi podpowie co to mogło sie popsuc, jakis filtr.....bezpiecznik???.......bardzo duzo tego jest i nie wiem...
Witam. Mam wielka prosbe moze ktos mial przypadek jak ja zginely swiatla mijania i naped przedniej osi i cos tylny podnosnik zaczolnie funkcjonowac odpowiednio tak jak z ciezarem podniesionym nie pracowal podczas transpotru na nieruwnej drodze (chodzi mi o plywanie podczas jazdy) nie wiem bezpieczniki wszystkie ok moze jakis czujnik?
Na końcówkę mocy mam taką metode-wylutowuje 2n.. BDP czy co tam jest,i podłanczam głosnik nie za głośno,jak gra tranzystory padły,jak dalej pali bezpieczniki to moze być gretz.
silnik liniowy jest na 4 przewody dwa są zasilaniem silnika ze zmianą polaryzacji, a dwa są z czujników krańcówek w silniku i z bezpiecznika przeciążenia silnika liniowego. Czujniki klapy są dwa 90 procent i 100 procent są one na złączu 3 pinowym w jednej kostce są to dwa kontaktrony włączone z rezystorami. Nie warto zawracać sobie głowy regeneracją...
Witam _jta_, dziękuję za chęć pomocy, sprawdziłem schemat - popełniłem błąd - bezpiecznik termiczny jest pomiędzy " -" akumulatora a anodą tyrystora, konektor z R3 idzie na " -" akumulatora . Też nie rozumiem tego sposobu redukcji napięcia, ale taki układ zastosowano w systemie ładowania wiertarki SKIL. pozdrowiam
witam chciałbym zdjecie bezpiecznikow jakie powinny byc w jakich gniazdach w skodzie fabi 1.9 sdi bo kupiłem auto i mi troche rzeczy nie działa a wydaje mi sie ze brakuje bezpieczników bo mam duzo wolnych gniazd a w ksiazce niema takich informacji pozdrawiam
Do 500w rms, jeżeli dlugośc to ok. 5m - to ja bym bral odrazu 35mm2 Tak, jak kolega "crazy_88" napisał - w prądowych najważniejszy jest przekrój, ja bym jeszcze zwrócił uwagę na to z czego ten przewód jest zrobiony - zalecana jest miedz OFC. Ważnym elementem jest oprawka - najlepiej ANL lub MINI ANL (w zależności od A bezpiecznika) Jakosc Dietz 23089...
ale zasilanie do wzmacniacza chyba Cie juz nie razi co;p? To jest Dietz 35mm2 z bezpiecznikiem 100A.
Tzn. miernikiem dotykajac - i nadwozia połączenie było. Ogólnie to nie znam się bo jestem zielony i młody ale nie lubie wydawac pieniędzy na coś co mogę sprobować sam zrobić. Bezpiecznik od swiateł duzo ma amper? moze niewłaściwe sprawdzałem, sprawdziłem tylko te małe tych duzych kostek nie wyjmowałem.
Nic nie zrozumiałem z Twojego opisu. Nie wiem jak i gdzie mierzyłeś oporność. Ale jak masz 120 ohm to znaczy że jeden koniec magistrali ma przerwę lub nie podłączony jeden sterownik. Bezpieczniki w komorze silnikowej sprawdzone? Sprawdzałeś napięcia na pinach według serwisówki?
popatrz dobrze w parametry,ewentualnie oscyloskop i dowiesz sie bardzo duzo. Tak nawiasem bezpieczniki sprawdził???
poczuc poczuje nawet jesli to bedzie tylko 20 pare ms tylko ze to nie bedzie takie grozne w skutkach (przy klasie A)a klasa C to raczej na jakies odbiorniki ktore naprawde maja start z wysokiego pulapu ze tak powiem pobieraja na wstepie duzo pradu a gdyby nastapilo zwarcie to czas oczekiwania na wylaczenie bezpiecznika jest duzo wyzszy.Klasa A wystarczy...
Nie wiem po co Ci te dwa suby? sądze ze to zagłusza przód!!!! Dlaczego zrobiłeś to z jakiejś gównianej płyty wiórowej? Suby robi się z MDF-u. Mnie sie tam absolutnie nie podoba. Dodano po 16 mój sub :) Przód mam DLS B-6 - no do tego oczywiście wygłuszone drzwi itd. tweetery w lusterkach. Jednostka sterujaca jak widac na fotach ponizej - jest skromniutki...
przewód mam min 10mm2 wiec jak zastosuje samochodowy bezpiecznik 40A to bedzie on słabym punktem instalacji bo terminal ma duzo cieńsze kable. zarówno na współczesne bezpieczniki jak i na stare - podłużne
Dokładnie tak ale zasugerowałbym jeszcze jedną - katodą do wejścia stabilizatora i anodą do wyjścia. Bezpiecznik na wejściu stabilizatora powinien już całkiem załatwić sprawę.
2.5mm² po stronie AC (5x2.5) pozwala na zastosowanie Inwertera 10 kW (3.33 kW na faze bo więcej inwerter nie da a i tak będziesz miał jeszcze zapas bo max co możesz obciążyć jedna faze przy bezpieczniku 16 A to 3.68 kW. Po stronie DC 4mm² to minimum ale duzo zależy jakie panele, jaka długość przewodów, jakie prądy tam płyną. Zrob na 6mm²...
Można, ale podejrzewam przebicie albo C albo izolatora żarzenia MG i wtedy diodę wykańcza prąd. Traktuj MG jak diodę z umasioną anodą o napięciu pracy 3kV. Zresztą wtedy powinien zadziałać bezpiecznik HV. Patrz schemat
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji… http://www.google.pl/search?hl=pl&q=bezp... http://www.etipolam.com.pl/files/userfil... http://www.mschneider.pl/pliki/system_nh...
Bezpiecznik był ok .
Mówię o tym czymś , co prostuje napięcie sieci zasilającej , ale o głównym. Z reguły jest to hybrydowy Gretz.
A skąd wiesz, że tam będzie tylko "usterka do usunięcia"? Może wyjdzie coś jeszcze, co elektryk uzna za niebezpieczne i poradzi autorce, żeby to zaraz zrobić niskim nakładem, materiałem ze swojego zapasu w aucie?
W sumie może wyjśc tyle za kable. Zasilający z 20mm wyjdzie koło 70zł, 2 pary w miare dobrych kabli RCA 80zł, do tego bezpiecznik, konektory do podlaczenia czyli ponad 150zł na pewno. Więc możesz zamiast dwóch zestawów GMS zaproponowanych przez sandersa156 kupić jeden do 300zł, np Powerbass s-6c lub Hertz DSK.
Gaz dobrze przechodzi,jest pouszczlniane wszystko od co2.Posprawdzać te elektryczne duperele rozumiem styki?Bezpiecznik mam 2A moze za duzo? Mig mam na 220V bo wczesniej nie raczylem napisac
Duzo wniosłeś do tematu...
Witam załóż najpierw bezpiecznik moze być 0,75 i zobaczyśz czy grzeje. diodę dostaniesz w kazdym zakładzie naprawczym czasem uzywaną za grosze. Przynajmniej u mnie tego mam duzo.
Dzieki kolego, ja potrzebuje 3A to jest gora a nawet za duzo Powiedz mi jak dostac sie do tych kabli w bezpiecznikach, w kabinie??
Wyjmij tranzystor i załącz , jeśli znowu wywali to w ciemno gretz i kondensator.
Daj te schematy czytelniejsze albo zamieść całą instrukcję. Zlokalizuj bezpieczniki od pozycyjnych, powinny być 2 (lewa i prawa strona albo lewy przód i prawy tył na jednym i prawy przód i lewy tył na drugim). Wyjmij jeden i zobacz czy ten cyrk zniknie, jeśli nie to wyjmij drugi. Możliwe że pozwoli to zlokalizować w jakiej okolicy jest zwarcie.
Do mikrofali bezpiecznik 250V nie może b\yć, bo go po prostu przebije, tam jest 3kv, jak nie więcej.Bezpieczniki 250v w instalacji w aucie to niezbyt dobry pomysł, ale zawsze dają jakieś zabezpieczenie.Jeśli ci pomogłem, jest taki przycisk "pomógł". Pozdrawiam
Jest bo być musi. Nie, ta grzałka ma termostat rozłączający (możesz sprawdzić poprawność działania, ogrzewając go-rozłączy układ po osiągnieciu wymaganej temperatury) https://north.pl/karta/grzalka-rozmrazaj... oraz bezpiecznik termiczny, który jest w wszystkich grzałkach lodówkowych. Jeśli wszystko...
Tak myslimy podobnie.Jaki masz kabel R1005050 czy SH100100 czy to zalatwi ci cb50 chyba ze masz dwie.Ja bym to zrobil (nie jest to twierdzenie kazdy moze miec swoje zdanie) kabel R1005050 lacze z plytka DAQ sc205x series potem plytke ta lacze z I/O np.cos z datafort SCMPB05 na ktorej sa moduly i to(z modulow) daje na styczniki .Rozwazanie to daje :masz...
duzo o tym bylo! sprawdz gniazdo i bezpiecznik pozdr
Prowdopodobne uszkodzenie w bloku przetwornicy. Czy po podlaczeniu odbiornika (np. zarowka wolframowa 230V/100W ) jest obecne napiecie na wyjściu? który po powrocie zasilania wysadził bezpieczniki i przestał się włączać. - które dokładnie? Nie ładuje także baterii. - do sprawdzenia przetwornica w bloku ładowania. Niestety tego typu urzadzenia naprawia...
Jest podpiete do gniazda z bezpiecznikami. A moze byc tak ze za duzo pradu dostaje i dlatego przestaje grac?
głowicy deutz moment deutz głowica deutz moment deutz kontrolka deutz
amplituner instrukcja citizen swift corsair cx600
NAC 500 Series – lokalizacja śrub mocowania silnika do obudowy, typy i dostęp NAC 500 Series – regulacja naprężenia paska napędu, linka, napinacz, ugięcie 10-15 mm