Na skrzynce bezpieczników gruby czerwony przewód to plus. Tam daj bezpiecznik i z niego progiem do kufra.
Piny 7 i 8 w przewodzie są połączone gdzieś razem Wtyczka 5 pin 2 na skrzynce bezpieczników, kabel gruby czarno-niebieski. Bezpiecznik f16.
Sprawdź dobrze bezpieczniki 14,15,16,17,19 jeden z nich 19 odpowiada za EDC za oświetlenie w kabinie 15, wszystkie są zasilane z jednego punktu ''30'' pod bezpiecznikami, gruby czerwony przewód mniej więcej na środku - sprawdź jego mocowanie, oraz czy nie zanika tam napięcie - tylko wtedy nie powinno być niczego.
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Chodzi o ten niebieski kabel idący z radia kostki to remote inaczej sterowanie, czarny daj na bude auta i do wzmaka czerwony przez bezpiecznik grubym przrewodem do akumulatora a ten niebieski kabelek daj na srodkowy pin wzmacniacza jak kupisz otyginalne kable rca chinch to zwróć uwage na to czy maja dodatkowy cienki kabelek to właśnie on jest do sterowania...
Bezpieczniki są wbudowane w inwerter. Grube bezpieczniki na każdy string osobny. Mam Froniusa IG20, ale nie widziałem tam bezpieczników. Gdzie mam ich szukać?
W ten sposób zrobisz zwarcie Czarny górny przewód wypinasz z bezpiecznika i łączysz go z szarym grubym przewodem od amperomierza A teraz do bezpiecznika do tego górnego styku podłączasz tylko czerwony gruby z amperomierza
Co do rezystorów, nic się nie stanie jeśli je wymienisz, koszt niewielki, jednak zmiana wartości prądu z 2 do 10 A bezpiecznika termicznego to przesada, zanim zadziała wszystko pójdzie z dymem. Jeśli nie jesteś pewien sprawności pozostałych elementów (na fotkach widać diody i w kocu musi być grzałka) to na próby zastosuj zwykłe bezpieczniki 2A. Zadziała...
wszędzie gruby kabel bezpiecznik 20A powinien wystarczyć
Może jakis swap skrzynki był? Bo samo z siebie napięcie nie uciekło....? A sprawdziłeś jaki kolor przewodu zasila te bezpieczniki? Jeśli jakiś jeden gruby to poszukaj go może jest pod skrzynką luzem... Taka abstrakcja ale. Któż wie.
Bez uruchomionego programu w przypadku zwartego mikrowłącznika drzwiowego powinno spalić bezpiecznik 8A na płytce zasilania urządzenia a jeżeli ktoś tam włożył gruby drut po wyrzuci bezpiecznik w rozdzielnicy.
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Witam.Zasilanie zapalniczki idzie tak:z plusa aku. przez bezpiecznik 60A czerwonym grubym przewodem do przełącznika zapłonu,potem z przełącznika żółto zielonym przewodem do skrzynki bezpiecznikowej numer bezpiecznika F28 potem wychodzi żółtym przewodem na gniazdo zapalniczki równocześnie jest połączony równolegle z drugim żółtym przewodem który idzie...
Oj czuje że będzie słabo z tymi bezpiecznikami. Długie to w sumie ok.9A a pakujesz grubo.
Na zdjęciu mostka nie widać. Jest jakiś transformator? Na grubym, czerwonym, kabelku jest bezpiecznik? Sprawdzony?
Pewnie by zadziałała, tylko przy prądzie zwarciowy często leci wszystko w zwartej fazie. U mnie ostatnio nawet na słupie poleciało :) - było grubo.
Samo napięcie nic nie powie. Musisz obciążyć kabel żarówką minimum H4/H7. Tak samo na pompie jak i na bezpieczniku. Mówimy tu o "grubych " obwodach. Reszta małą probówką 12v.Jak jasno świeci podobnie jak na aku no napięcia nie trzeba raczej sprawdzać. A jak chcesz schemat to jeszcze brakuje info czy to zwykły ABS czy ESP Itd.
Część aut tego modelu z silnikiem 111 miała bezpiecznik zabezpieczający alternator (175 lub 250 amperów) właśnie na tym grubym przewodzie
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
Taką przetwornicę chyba lepiej podpiąć bezpośrednio w pobliże akumulatora na grubych kablach i oczywiście z bezpiecznikiem. BTW, te 300W to raczej bym traktował na realne 150W mocy ciągłej.
A pod BSM sprawdzałeś bezpieczniki? Bo chyba tam są do "grubych" obwodów.
Tam powinien być bezpiecznik 50A i gruby czerwony kabel powinien być do niego podłączony. A dlaczego nie jest ? Wróżka , "elektryk", schemat. Albo to zaizolować i zostawić jak działa wszystko.
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Już rozwiązałem problem!! Nie grzały świece w garażu zapalił od strzała. Usterka była następująca: Pod maską jest skrzynka bezpieczników i bezpiecznik 100a od świec oczywiście był sprawny. Przekaźnik świec również sprawny po głębszym grzebaniu okazało się że przewód od świec żarowych wypiął się z skrzynki bezpieczników gruby brązowy. Najdziwniejsze...
Zamontuj sprawny akumulator, jeśli to nie pomoże sprawdź klemy, bezpieczniki na nich oraz przewody masowe te grube z akumulatora na karoserie.
Z akumulatora "+" podłączasz do wzmacniacza "+12V" i musisz zrobić to grubym kablem w kolorze czerwonym. Przy samym akumulatorze na tym kablu musi być bezpiecznik, brak tego bezpiecznika może doprowadzić do pożaru w przypadku gdyby ten kabel dostał gdzieś zwarcia. Minus prowadzimy kablem czarnym i też grubym. GND na wzmacniaczu można podłączyć do karoserii...
Cześć, będę zakładał subwoofer z wbudowanym wzmacniaczem, to małe pudełko ( Blaupunkt GTb 8200 A), które na moje wymagania starcza. Wzmacniacz ma założony bezpiecznik 7,5A. Pytanie brzmi jak gruby przewód mm2 pociągnąć do akumulatora (~5 metrów) i jaki postawić bezpiecznik pomiędzy akumulatorem, a bezpiecznikiem?
Ja się spotkałem i uszkodzony był dogrzewacz. Sama instalacja dogrzewacza jest bardzo prosta. Z tego co pamiętam to dochodzi do niego stałe 12V grubym czerwonym kablem. I do tego 15 z bezpiecznika (nie pamiętam numeru). No i oczywiście masa (również gruby kabel). Instalacja pomiędzy dogrzewaczem a ECU to cały jeden kabel (jeśli dobrze pamiętam to biało...
od akumulatora idzie jeden gruby przewód z bezpiecznikiem Jakiej średnicy, z jakim zabezpieczeniem? kable od radia przecież nie będę tego rozbierał pod dywanik a reszta luźno do góry i w radio No tak - szkoła druciarstwa ma się dobrze. :not:
Ale jak są w szeregu, to przepalenie większego i tak zabezpieczy obwód i usunie zwarcie ;) Co do prądu obwodu kontra prąd bezpiecznika, to różnie to bywa. Czasem jest bliżej, a czasem dalej tej wartości. To w końcu wartość znamionowa, z którą bezpiecznik może pracować bez zadziałania. Dodano po 2 Jeśli na dopływie do danego bezpiecznika jest gruby przewód...
Po prawej stronie ,srebrna rura -grzałka przepływowa.Połączona gumowym grubym wężem z pompą myjącą.
Kiepski styk, to dodatkowa rezystancja w obwodzie, wiec nizsze natezenie pradu. Kiepski styk nie moze wiec byc powodem spalenia bezpiecznika. Grube przewody nagrzewaja sie nie na skutek wzrostu pradu lecz na skutek wydzielania sie ciepla na rezystancji kiepskiego styku i jego rozprzestrzeniania sie w przewodzie dzieki dobremu przewodnictwy cieplnemu...
Jeśli ten cienki od alternatora to spaliło bezpiecznik jak ten gruby to on jest podłączony bezpośrednio do klemu plusowej akumulatora.
W skrzynce bezpieczników pod maską gruby fioletowy kabel to 50 łatwo go trafisz jest też bezpiecznik.
Chodziło mi o "ulepszenie" bezpiecznika np grubym drutem lub innym wynalazkiem (prawdopodobnie "zawatowanie" bezpiecznika i odwrotne podłączenie akumulatora spowoduje uszkodzenie prostownika). Prostownik powinien być urządzeniem "idioto odpornym"
Przekaźniki w skrzynce bezpieczników. Te z grubymi nóżkami.
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
W skrzynce bezpieczników pod maską (bm 34) w kostce zielonej szesnasto stykowej styk 8 i 16 to zasilanie (grube czerwone przewody)wentylatora wewnętrznego pojawia się po uruchomieniu auta ,bezpiecznik 16 .Pozdrawiam
Żarówka 21w i sprawdź zasilanie na grubych kablach. Jeśli brakuje bezpiecznik nr. 69 duży 50A do sprawdzania. Oczywiście na drugim kablu masa. Na cienkim ma być sygnał sterujący po odpaleniu auta i włączeniu klimy np. Miernikiem zobacz czy coś pokazuje. A najlepiej oscyloskop do sprawdzania przebiegu. Jeśli wszystko jest to wentylator do wymiany.
Transformator ma dwa uzwojenia : Pierwotne -pod które podłączamy zasilanie z sieci przez bezpiecznik,jest ono CIEŃSZYM drutem nawiniete Wtórne- uzwojenie nawinięte drutem GRUBYM ,podłączane do mostka I wywal ten wiszący na transformatorze kondensator(to niebieskie)
Masz 3 przewody masa gruba , po zapłonie gruby , LIN cieńki. Bezpiecznik wymień ...
To pompa: https://obrazki.elektroda.pl/1506985300_... Dochodzi do niej gruby przewód zasilający. Wypnij jego wtyczkę, włącz piec i sprawdź bezpiecznik.
witam . Mam na tapecie passata B6(3C) i problem polega na tym ze zniknęło zasilanie na zapalniczki i podgrzewanie foteli . Pomierzyłem sobie napięcia na odpowiednich bezpiecznikach w skrzynce po lewej stronie deski i mam 0V , otworzyłem sobie skrzynkę i z tyłu na zasilaniu tych bezpieczników (gruby czarno żółty kabel) też go nie ma. Pytanie skąd ten...
Wszystko możesz i wszystko robisz na własne ryzyko :) to że w Internecie Ci ktoś coś napisze niewiele zmienia. Masz na nim Z napisane, poszukaj sobie (np wpisz smd fuse Z marking). A bierze się ze sklepu, np z TME. Ale lepszy pojedynczy włosek niż gruby drut...
Zrób sobie jeden bezpiecznik przy aku, przetwornica bierze najwięcej i głównie pod nią musisz go dobrać. Ten bezpiecznik ma być głównie na wypadek zwarcia grubych kabli za akumulatorami, a przed twoją planowaną skrzyneczką.
Oczywiście że w tym - nie przypominam sobie takiego 202 który nie ma modułu komfortu. Moduł komfortu jest przy akumulatorze i prawdopodobnie nie ma zasilania. Bezpieczniki chyba też są w bagażniku. Sprawdź zasilanie na grubych przewodach.
kable do wentylatora i do przekaźnika grube tak jak kabel orginalny (nie wiem jakie one maja grubości ja na oko zawsze daje, po prostu gruby) do sterowania przekaźnikiem czyli do wyłącznika i czujnika mogą być cienkie, ale jak to będziesz kupować a nie masz sam to kup tylko gruby i tyle, zawsze grubszy to lepszy. bezpiecznik 30-40A, tuż przy plusie...
Masz stałe zasilanie na alternatorze( gruby przewód).
Okej , temat do zamknięcia , przyczyną było zwarcie pod skrzynką z bezpiecznikami , zwierał gruby czerwony przewód z zielonym cienkim :) chyba masa z plusem :)
Podziel sobie w wyobraźni na dwie części, sterowanie przekaźników i sterowanie samych wentylatorów. Teraz tak, przewodami cieńszymi ogarniasz przekaźniki i czujnik. Łapiesz zasilanie po stacyjce, z bezpiecznika w aucie, dajesz je na pierwszy pin czujnika. Pozostałe dwa piny czujnika podłączasz po jednym do cewki przekaźnika piny 85. Na drugi pin 86...
Jeżeli instalacja była zmieniana,to na pewno są inne bezpieczniki od poszczególnych pomieszczeń. w skrzynce każdy bezpiecznik powinien być od innego pomieszczenia np. 1-szy od kuchni 2-gi od pokoju 3-ci od łazienki itd... oczywiście nie licząc głównego bezpiecznika. Główny bezpiecznik musi być i wyrzuca go przy taki spięciu jak w twoim przypadku. w...
Nie fabryczne czyli badziewie z Chin ? Pewnie przetwornice sieją wszystkim co w paśmie radiowym żyje... Między innymi z tego względu, po róźnych próbach wycofałem się z ksenonów w swojej Reni Espace. CB szumiało jak Niagara, różne cuda na wyświetlaczach. Pewną radą jest zasilenie przetwornic prosto ( przez bezpiecznik oczywiście) z akumulatora, grubymi(...
Sprawdź zasilania. Bezpieczniki od tych grubych przewodów są pod kierownicą. Trzeba odkręcić obudowę nad pedałami.
Jak nic nie kapnie to raczej pompa paliwa. Sprawdź sobie jeszcze zasilania na wtyczce na grubych przewodach czy jest, bo mogło spalić bezpiecznik, ale wtedy i tak pompa do wymiany.
Witam spotkałem się wielokrotnie z terminem shunt trip. Przeważnie jako wyposażenia dodatkowego wyłączników kompaktowych. Czy ktoś mógłby sprecyzować to pojęcie? Wygląda na to, że jest to układ awaryjnego natychmiastowego wyłączania obwodu poprzez powodowanie w nim kontrolowanego zwarcia (dławik ogranicza prąd). Wyzwalanie może być manualne lub zdalne....
Sprawdź bezpiecznik na grubym czerwonym przewodzie - jest to zasilanie centrali. Często pęka w tych bezpiecznikach element, który normalnie się przepala w wypadku zwarcia. Objaw może być taki jak opisujesz. W zależności jak ustawi się ta blaszka w bezpieczniku alarm zaczyna działać lub nie.
Sprawdź duże bezpieczniki na akumulatorze. Inaczej - na grubym przewodzie na automacie ma być stale 12 V. Sprawdź dużą żarówą. A, cykanie przekaźnika. W takim razie masz uszkodzony bezpiecznik, chyba 25 A, lub sam przekaźnik. Najczęściej pada bezpiecznik ponieważ zestyki elektromagnesu uległy wypaleniu i cały prąd zasilający rozrusznik idzie przez ten...
Mamy jeden bezpiecznik na całe mieszkanie. 10A to największy dostepny automat z tym rozmiarem gwintu. Na gwint E27 dostępne są bezpieczniki automatyczne 4A 6A 10A 16A 20A 25A I jeżeli śruba stykowa w gnieździe bezpiecznika będzie z odpowiednio grubym stykiem to możesz wpiąć odpowiednio większy automat. Ale bezpieczniki automatyczne dla obciążeń indukcyjnych,...
Sprawdzał Pan bezpieczniki miernikiem czy wizualnie? Na pinach 15 i 16 (w VW zazwyczaj dwa grube przewody czerwone z niebieskim paskiem) ma być 12V. Najlepiej mierzyć na podłączonym radiu względem masy radia. Bezpiecznik w radiu sprawdzić miernikiem lub wymienić. Jeśli radio będzie uszkodzone to sugeruję dobry serwis.
Kabelek jest i tak za gruby bo bezpiecznik mam 63mA, no ale jak wspomniałeś trudno o jakiś lżejszy choć chętnie mniejszy też bym kupił.
Aku -bezpiecznik F3 60A pod maską -stacyjka-rozrusznik styk 50 .Zadna filozofia. Posprawdzać "grube " masy plusy ,klemy bezpiecznik i kostkę stacyjki. Reszta się nie zmienia,miga check problem z immo.
Coś to za dużo "grubych" odbiorników jak na jeden przewód. Proponowałbym poprowadzić oddzielne przewody od bezpieczników, do poszczególnych gniazd tych odbiorników. W końcu to remont.
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
Wszystkie informacje już dostałeś i grzałka powinna być wymieniona we wrześniu. 1. Tak. 2. Nie żartuj. 2-4 km od domu masz sklep. 3. Odkręcić prawie do końca, wcisnąć śrubę do oporu nakrętki i wyciągnąć grzałkę podważając tą grubą blachę.
Weź do ręki miernik i zlokalizuj bezpieczniki na których pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wybierz taki do którego doprowadzony jest w miarę gruby przewód i podepnij się pod niego. Najlepiej dopnij się przed bezpiecznikiem a na dołożony przewód załóż bezpiecznik 10A. Z kostki ISO wypnij lub odetnij niepotrzebny Ci przewód a w jego miejsce...
A zobacz że czy nie wytopione oczko z skrzynce bezpieczników na akumulatorze. Częste, gruby czarny kabel i bezpiecznik 110A, taki "połowa żyletki".
Czy w czasie braku działania kierunkowskazów jest sprawne światło np cofania? Podejrzewam kostkę stacyjki dlatego to proszę sprawdzić bo także można odkręcić skrzynkę bezpieczników i sprawdzić na grubym przewodzie białopomarańczowym zasilającym bezpieczniki F20 F21 F22 F23 czy tam w tym czasie nie ma zaniku napięcia . Jeśli jest to tak jak pisałem kostka...
:arrow: sayrus1 Wyjątkowo źle wnioskujesz. To, że transformator pobiera z sieci 0.67A nie świadczy o tym, że pobiera 152W a tylko, że pobiera 152VA. O pobieranej mocy _czynnej_ nic nie wiemy. Gdyby w jakimkolwiek uzwojeniu było zwarcie, to przy tej wielkości transformatora musiałbyś mieć bezpieczniki grubo ponad 100A, żeby ich nie wywalało a transformator...
Ok ja jestem w tym zielony, tak wiec pomozcie dobrzy ludzie, bo cos nie bardzo wiem co te cyferki oznaczaja na mierniku :]] Mam taki z pokretlem w srodku i na co mam tam ustawic (to pokretlo)? W ktorych miejscach konkretniej mam mierzyc i ile ma wychodzic poprawnie, bo cos wychodzi, ale i tak nie wiem co to oznacza (zalaczam zdjecie 'bebszkow' i wskazcie...
Wrócę do domu i wrzucę, sprawdzę jeszcze raz odczyt. Edit: Do zabezpieczenia nie dotarłem jeszcze. https://obrazki.elektroda.pl/3305362000_... https://obrazki.elektroda.pl/7391671600_... Miernik zawsze pokazuje 1. Jak dotykam bolców ładowarki od tel. to także. Ściągnę dalej folię i poszukam bezpiecznika termicznego....
ten wzmak bedzie w sam raz. Do tego musisz kupic oprawke bezpiecznika i umiescic ja przy akumulatorze, no i gruby kabel zasilajacy na plus i kawalek na minus do karoserii. Do tego podlaczenie sygnalu. Nie wiem czy masz cincze w radiu i czy ten wzmak ma w razie czego wejscie wysokopoziomowe.
Jeśli wyeliminujesz prawdopodobieństwo zwarcia to możesz. Pamiętaj, że rozrusznik bierze duży prąd, nawet 200A. Bendix ma 3 podłączenia. 1 obudowa - masa 2 gruby kabel - zasilanie rozrusznika 3 cienki kabel - zasilanie bendixa. Gdy odłączysz gruby kabel, to będziesz słyszał tylko klikanie. Daj przez bezpiecznik 20A.
Jutro będę kupowal bezpiecznik wraz z grubymi przewodami. To jest 1000W a jak wygląda sprawa z przekaźnikami, w grzalce są dwa przewody masowe i trzy plusowe.
domex32 Sprawdziłem zasilanie na grubym czerwono-białym w przelotce, jest tam napięcie 3,5V. Masz przyczynę. Bezpieczniki przekaźniki, okablowanie.
To jest GOLF IV i czy mogę jak coś na stałe podpiąć się pod bezpieczniki , tam jest gruby przewód + ? Tylko bezpośrednio pod akumulator plus oczywiście odpowiedni bezpiecznik jak najbliżej akumulatora.
Witam Czy jak bezpiecznik spalony,to dochodzi napięcie do alternatora-gruby przewód.
Przewod mam dość gruby co przeciaglem na tył ciągnika. Pod przełącznikiem świateł i migaczy są też dość grube. 4 bezpieczniki rurkowe są. I czy na każdym przewodzie założyć bezpiecznik no 15 A ?
Ta skrzynka z grubymi bezpiecznikami koło akumulatora lubi gnić, w szczególności blaszki tych grubych bezpieczników korodują i bezpiecznik niby cały, a nóżka zgnita. Może tam tobie przerywa przy większym poborze. Obwód jest tak prosty w działaniu, podobne buduje się na PRACY TECHNICE w podstawówce. Kup sobie kilka małych żarówek i załóż przed manetką...
Ja bym dał bezpiecznik w zależności od grubości kabla bo poto są bezpieczniki czyli jak masz gruby kabel to możesz dać większy, poprostu chodzi oto żeby po zwarciu spalił się bezpiecznik a nie kabel a razem z nim auto.
Nie. To od plusa... Skoro tak to ogólnie w autach grube przewody idą do rozrusznika i trochę cieńszy do alternatora oraz do jakiejś skrzynki z bezpiecznikami.
Sprawdziłeś bezpieczniki obok aku i przekaźniki bo tam gniło,masy i "grube " plusy ?
Witam . Auto nie pali to bardzo ogólne pojęcie tematu proszę więcej danych : imo odpina ,masy wszędzie są (np. po jakichś remontach przykręcone na swoje miejsce) akumulator naładowany i bezpieczniki te grube sprawdzone? a po nich te mniejsze też sprawdzone? --trochę historii do chwili awarii !!!
Sprawdź jeszcze te grube bezpieczniki w skrzynce koło aku w podszybiu, ale nie miernikiem tylko je wyjmij zobacz czy po wyjęciu są całe nie zgnite.
Takie rozdzielenie powinno nastąpić w samej skrzynce bezpieczników, by się problem ze stopieniem nie powtórzył. BTW - masz za mało bezpieczników - nierozsądne jest łączenie na wspólny bezpiecznik obu świateł przednich, w razie problemu zgasną ci oba światła.
To dlaczego uzwojenie pierwotne fabryczne nie robi zwarcia ,a to o 6-10 zwojach robi zwarcie ? Powiem trochę nienaukowo, ale może łatwiej będzie ci zrozumieć: 1. mało zwojów grubego drutu - duży prąd (na pewno bezpieczniki się przepalą w domu - nawet te 32 A). 2. dużo zwojów cienkiego drutu - mały prąd i bezpieczniki nie przepalą się, gdyż ten prąd...
Co to jest według Ciebie "masa". Z akumulatora co idzie na" masę"? + czy -? Jeżeli - z akumulatora idzie na" masę pojazdu a ten gruby który pokazujesz też jest z "masy" to podłącz go do śruby mocującej rozrusznik do silnika.Do dolnej śruby na elektromagnesie rozrusznika podepnij gruby kabel+bezpośrednio z akumulatora (niedokręcona nakretka na zdjęciu)...
Mają 55W. Jaki bezpiecznik bym musiał założyć i jaki gruby przewód?
Na wtyczce przy module ,ma być cały czas po włączeniu zapłonu (linia x75 przez bezpiecznik F25)prąd na grubych przewodach.Poskładaj wszystko podłącz tam żarówkę i testuj.Silnik działa, moduł działa,to masz albo jakieś zaniki tego prądu albo moduł albo problem ze sterowaniem.Obejrzyj dokładnie bezpiecznik i jego gniazdo.
Witam! Nie podałeś wymiarów rdzenia. Ale tak "na oko", to na taki rdzeń za mało zwojów (za mała indukcyjność), dlatego pali bezpiecznik oraz zbyt gruby przewód. Porównaj, jeśli masz możliwość transformator z radzieckiego OTVC Rubin. Cześć!
Czyżby kolega budował kamper? ładowarki USB - 2 A Nowoczesne telefony potrafią ładować z "mocą" 18-22 W i więcej. Więc bezpiecznik 2 A (co przy zasilaniu 12 V daje nam 24 W) będzie dosłownie na styk. A zakładam, że chciałbyś zasilać więcej urządzeń na tej linii. wejścia na zapalniczkę - 15 A Chyba raczej wYjście. To złącze zasilania, ma całkiem sporo...
Witam. Chciałbym podprowadzić do mojej altanki prąd. Jest ona oddalona od domu o ok 10m. Moc maksymalną jaką bym używał w altance to maks 5000 W przy 230 V. Jaki gruby powinien być kabel przy tych parametrach? Chciałbym jeszcze poprowadzić ten kabel w jakimś peszlu. Jakiego powinienem użyć? Witaj Najpierw zacznij od mocy swojego zabezpieczenia przedlicznikowego...
Zerknij czy przełącznik ma grube kable,moze być że lewa/prawa jest niezależnie z niego.Bez schematu plus na bezpiecznik i pomiar przy włączniku.
No więc sprawdź jeszcze raz bezpieczniki. Jeśli okaże się dobry od pompki to pod kanapą masz włazik dwa grube kable są od pompki sprawdzić próbowką czy jest zasilanie po zapłonie jeśli jest a pompki nie słychać to wiadoma sprawa.
Zabezpieczasz całość instalacji, a więc przy akumulatorze. Bezpiecznik o stopień większy, np. gdy przy radiu jest 15A to daj 20A. Przewody oczywiście odpowiednio grube.
Sprawa wyglada tak. W mieszkaniu jest instalacja miedziana o przekroju 1,5 cm. Przewód od bezpieczników w mieszkaniu do bezpieczników na klatce w bloku jest dosyć gruby ale aluminiowy. Są trzy bezpieczniki b16 w domu. Może dołożyć jeden i puścić przewód tylko pod piekarnik?
Walczyłem kilka dni temu z podobnym przypadkiem. Zwarcie było w wiązce od webasto. Zdemontuj przekaźnik webasto (to chyba R6 na twoim zdjęciu) i sprawdź, czy też przepala bezpiecznik. Żółty przewód na twoim spalonym bezpieczniku wędruje w główną wiązkę silnika, w tym grubym peszlu. W nim, przewód połączony jest z kolejnymi trzema żółtymi przewodami....
Puszczasz gruby kabel plusowy z bezpiecznikiem od akumulatora (w peszlu aby się gdzieś nie przetarł i nie dotknął do masy samochodu). Kupujesz cztery zwykłe przekaźniki samochodowe. Montujesz po dwa (przekażniki) na jeden reflektor. Podłączasz cewkę przekaźnika pod masę a drugi jej biegun pod plus żarówki tak, aby po włączeniu świateł zasilał cewkę....
Może luźne zero jest w instalacji i napędzie się podnosi grubo ponad znamionowe. Jakie tam jest napięcie w sieci?
A kolego skąd jesteś może byś mi to zrobił? Ja mieszkam w Jarocinie Wielkopolska A ja w Irlandii. Jak będziesz przejeżdżał - to nie ma problemu. Zrobię ci :) A tak serio to nie przesadzaj. Instalacja jest poza modułem SAM. Z plusa na skrzynce bezpieczników (gruba śrubka M8 z czerwonym kablem na SAM-ie) z tego na bezpiecznik (w oryginale jest to bezpiecznik...
niestety schematem nie dysponuje.. trzeba by znaleźć wzmacniacz i zobaczyć czy na grubych przewodach jest zasilania. i ciekawe jakie bezpieczniki miałeś spalone... bezpieczniki nie palą się bez powodu..
grubo bezpiecznik thermopad grubo krups grubo
fiata punto kontrolka poduszki schemat czujnik klimatyzacja zalany sokiem
prosty uklad zastępujący przekaźnik wf60f4e3w2w wirowanie
Renault Clio – schemat instalacji elektrycznej, generacje, źródła, AutoElektro, VISU, HaynesPro Opel Astra G 1999 diesel – bezpiecznik brzęczyka F23, lokalizacja i opis usterki