Bezpieczniki są wbudowane w inwerter. Grube bezpieczniki na każdy string osobny. Mam Froniusa IG20, ale nie widziałem tam bezpieczników. Gdzie mam ich szukać?
wszędzie gruby kabel bezpiecznik 20A powinien wystarczyć
Piny 7 i 8 w przewodzie są połączone gdzieś razem Wtyczka 5 pin 2 na skrzynce bezpieczników, kabel gruby czarno-niebieski. Bezpiecznik f16.
Na skrzynce bezpieczników gruby czerwony przewód to plus. Tam daj bezpiecznik i z niego progiem do kufra.
A sprawdź jescze co siędzieje po włączeniu wentylatora chłodnicy ( włącz klimę powinien ruszyć) JA bym stawiał na: 1. diody w alternatorze - lubią się wylutować jak są lutowane zwykłym lutem - robiłem sam regenerację tego altka i wlutowałem lutem twardym. JAk zabraknie jednej sekcji/fazy to spada wydajność całego zespołu. 2. Regulator napięcia 3. Szczotki...
Pewnie by zadziałała, tylko przy prądzie zwarciowy często leci wszystko w zwartej fazie. U mnie ostatnio nawet na słupie poleciało :) - było grubo.
W ten sposób zrobisz zwarcie Czarny górny przewód wypinasz z bezpiecznika i łączysz go z szarym grubym przewodem od amperomierza A teraz do bezpiecznika do tego górnego styku podłączasz tylko czerwony gruby z amperomierza
Bez uruchomionego programu w przypadku zwartego mikrowłącznika drzwiowego powinno spalić bezpiecznik 8A na płytce zasilania urządzenia a jeżeli ktoś tam włożył gruby drut po wyrzuci bezpiecznik w rozdzielnicy.
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Na zdjęciu mostka nie widać. Jest jakiś transformator? Na grubym, czerwonym, kabelku jest bezpiecznik? Sprawdzony?
Może jakis swap skrzynki był? Bo samo z siebie napięcie nie uciekło....? A sprawdziłeś jaki kolor przewodu zasila te bezpieczniki? Jeśli jakiś jeden gruby to poszukaj go może jest pod skrzynką luzem... Taka abstrakcja ale. Któż wie.
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
od akumulatora idzie jeden gruby przewód z bezpiecznikiem Jakiej średnicy, z jakim zabezpieczeniem? kable od radia przecież nie będę tego rozbierał pod dywanik a reszta luźno do góry i w radio No tak - szkoła druciarstwa ma się dobrze. :not:
Sprawdź dobrze bezpieczniki 14,15,16,17,19 jeden z nich 19 odpowiada za EDC za oświetlenie w kabinie 15, wszystkie są zasilane z jednego punktu ''30'' pod bezpiecznikami, gruby czerwony przewód mniej więcej na środku - sprawdź jego mocowanie, oraz czy nie zanika tam napięcie - tylko wtedy nie powinno być niczego.
Taką przetwornicę chyba lepiej podpiąć bezpośrednio w pobliże akumulatora na grubych kablach i oczywiście z bezpiecznikiem. BTW, te 300W to raczej bym traktował na realne 150W mocy ciągłej.
1 pomarańczowy do pinu ECU G2 wtyczka B 2 pomarańczowy do pinu ECU E2 wtyczka B 3 fioletowy (cienki) do pinu B4 wtyczka B 4 fioletowy (gruby) zasilanie po bezpiecznik f15 12v 5 biały do pinu G1 wtyczka B 6 czarny masa stała 12v
Chodzi o ten niebieski kabel idący z radia kostki to remote inaczej sterowanie, czarny daj na bude auta i do wzmaka czerwony przez bezpiecznik grubym przrewodem do akumulatora a ten niebieski kabelek daj na srodkowy pin wzmacniacza jak kupisz otyginalne kable rca chinch to zwróć uwage na to czy maja dodatkowy cienki kabelek to właśnie on jest do sterowania...
Jeżeli instalacja była zmieniana,to na pewno są inne bezpieczniki od poszczególnych pomieszczeń. w skrzynce każdy bezpiecznik powinien być od innego pomieszczenia np. 1-szy od kuchni 2-gi od pokoju 3-ci od łazienki itd... oczywiście nie licząc głównego bezpiecznika. Główny bezpiecznik musi być i wyrzuca go przy taki spięciu jak w twoim przypadku. w...
Masz 3 przewody masa gruba , po zapłonie gruby , LIN cieńki. Bezpiecznik wymień ...
Oj czuje że będzie słabo z tymi bezpiecznikami. Długie to w sumie ok.9A a pakujesz grubo.
Żarówka 21w i sprawdź zasilanie na grubych kablach. Jeśli brakuje bezpiecznik nr. 69 duży 50A do sprawdzania. Oczywiście na drugim kablu masa. Na cienkim ma być sygnał sterujący po odpaleniu auta i włączeniu klimy np. Miernikiem zobacz czy coś pokazuje. A najlepiej oscyloskop do sprawdzania przebiegu. Jeśli wszystko jest to wentylator do wymiany.
Ta skrzynka z grubymi bezpiecznikami koło akumulatora lubi gnić, w szczególności blaszki tych grubych bezpieczników korodują i bezpiecznik niby cały, a nóżka zgnita. Może tam tobie przerywa przy większym poborze. Obwód jest tak prosty w działaniu, podobne buduje się na PRACY TECHNICE w podstawówce. Kup sobie kilka małych żarówek i załóż przed manetką...
Sprawdź jeszcze te grube bezpieczniki w skrzynce koło aku w podszybiu, ale nie miernikiem tylko je wyjmij zobacz czy po wyjęciu są całe nie zgnite.
Kabelek jest i tak za gruby bo bezpiecznik mam 63mA, no ale jak wspomniałeś trudno o jakiś lżejszy choć chętnie mniejszy też bym kupił.
Co do rezystorów, nic się nie stanie jeśli je wymienisz, koszt niewielki, jednak zmiana wartości prądu z 2 do 10 A bezpiecznika termicznego to przesada, zanim zadziała wszystko pójdzie z dymem. Jeśli nie jesteś pewien sprawności pozostałych elementów (na fotkach widać diody i w kocu musi być grzałka) to na próby zastosuj zwykłe bezpieczniki 2A. Zadziała...
Po prawej stronie ,srebrna rura -grzałka przepływowa.Połączona gumowym grubym wężem z pompą myjącą.
Witam.Zasilanie zapalniczki idzie tak:z plusa aku. przez bezpiecznik 60A czerwonym grubym przewodem do przełącznika zapłonu,potem z przełącznika żółto zielonym przewodem do skrzynki bezpiecznikowej numer bezpiecznika F28 potem wychodzi żółtym przewodem na gniazdo zapalniczki równocześnie jest połączony równolegle z drugim żółtym przewodem który idzie...
gdzieś blisko klemy akumulatora No w pierwszej odpowiedzi sugerowałem. Zastanów się też czy potrzebujesz 2 bezpieczników B10 jak cała przetwornica da góra 10A. Ewentualnie możesz zastosować podwójny (taki jak trójfazowy, ale na 2 pola) bo jak za przetwornicą nie uziemisz żadnego bieguna roboczego to masz układ IT bez wyraźnego zera. Jak będziesz chciał...
Przewod mam dość gruby co przeciaglem na tył ciągnika. Pod przełącznikiem świateł i migaczy są też dość grube. 4 bezpieczniki rurkowe są. I czy na każdym przewodzie założyć bezpiecznik no 15 A ?
witam znalazłem problem ten gruby przewód był przetarty i stykał z silnikiem :) był tez gruby bezpiecznik spalony przy akumulatorze. Ale jest jeszcze problem mruga ładowanie akumulatora ładowanie jest 14v brak oświetlenia w środku i na licznika brak świecy żarowej,lampki poduszki powietrznej ? a komputer nic nie pokazuje (błędów) bezpieczniki sprawdzałem...
Część aut tego modelu z silnikiem 111 miała bezpiecznik zabezpieczający alternator (175 lub 250 amperów) właśnie na tym grubym przewodzie
na 3 i 4 nie ma w położeniu II, w położeniu II są na bezpiecznikach 5,6,7-17 oraz 25,26,27-36 (oznaczenie na schemacie co posiadam 11C/1 ...... 11C/36 chyba że chodzi o te grube bezpieczniki - ich nie sprawdzałem
Z akumulatora "+" podłączasz do wzmacniacza "+12V" i musisz zrobić to grubym kablem w kolorze czerwonym. Przy samym akumulatorze na tym kablu musi być bezpiecznik, brak tego bezpiecznika może doprowadzić do pożaru w przypadku gdyby ten kabel dostał gdzieś zwarcia. Minus prowadzimy kablem czarnym i też grubym. GND na wzmacniaczu można podłączyć do karoserii...
A pod BSM sprawdzałeś bezpieczniki? Bo chyba tam są do "grubych" obwodów.
Masz stałe zasilanie na alternatorze( gruby przewód).
Ja się spotkałem i uszkodzony był dogrzewacz. Sama instalacja dogrzewacza jest bardzo prosta. Z tego co pamiętam to dochodzi do niego stałe 12V grubym czerwonym kablem. I do tego 15 z bezpiecznika (nie pamiętam numeru). No i oczywiście masa (również gruby kabel). Instalacja pomiędzy dogrzewaczem a ECU to cały jeden kabel (jeśli dobrze pamiętam to biało...
Wypnij wtyke kompa i sprawdź piny kompa, lubią gnić, jak będziesz to robił odłącz aku. Sprawdź skrzynkę grubych bezpieczników koło aku. Możesz sprawdzić czy jak nie ma iskry i nie pali, to na cewce jest zasilanie, jeśli jest, to wepnij w wtyczke cewki żaróweczkę 1W i sprawdź czy jak silnik kręci żaróweczka miga. Poem powiem co dalej
Samo napięcie nic nie powie. Musisz obciążyć kabel żarówką minimum H4/H7. Tak samo na pompie jak i na bezpieczniku. Mówimy tu o "grubych " obwodach. Reszta małą probówką 12v.Jak jasno świeci podobnie jak na aku no napięcia nie trzeba raczej sprawdzać. A jak chcesz schemat to jeszcze brakuje info czy to zwykły ABS czy ESP Itd.
W skrzynce bezpieczników pod maską (bm 34) w kostce zielonej szesnasto stykowej styk 8 i 16 to zasilanie (grube czerwone przewody)wentylatora wewnętrznego pojawia się po uruchomieniu auta ,bezpiecznik 16 .Pozdrawiam
To pompa: https://obrazki.elektroda.pl/1506985300_... Dochodzi do niej gruby przewód zasilający. Wypnij jego wtyczkę, włącz piec i sprawdź bezpiecznik.
Wszystko możesz i wszystko robisz na własne ryzyko :) to że w Internecie Ci ktoś coś napisze niewiele zmienia. Masz na nim Z napisane, poszukaj sobie (np wpisz smd fuse Z marking). A bierze się ze sklepu, np z TME. Ale lepszy pojedynczy włosek niż gruby drut...
Witam. Czyli brak napięcia +12V (czerwony gruby kabel). Sprawdzał kolega bezpieczniki? Radio grało po włączeniu zapłonu ponieważ w kostce od strony radia jest mostek w połączeniu +12V po zapłonie (choć nie koniecznie) z logiką tylko że w tym przypadku logika radia musi niestety mieć stale +12V, a tego napięcia brak. Jak radio jest nie oryginalne to...
Bardzo masz namieszane. Gruby żołto -czarny powinien wychodzić że stacyjki i dochodzić do włącznika świateł . To jest plus po zapłonie ginący w momencie rozruchu. Jednocześnie jest to też plus na przekaźnik x który zasila wycieraczki i dmuchawę. Brak połączenia stacyjka- żółtoczarny gruby. Bezpiecznika nie ma w tym obwodzie. Ale jakim cudem masz drogowe...
kable do wentylatora i do przekaźnika grube tak jak kabel orginalny (nie wiem jakie one maja grubości ja na oko zawsze daje, po prostu gruby) do sterowania przekaźnikiem czyli do wyłącznika i czujnika mogą być cienkie, ale jak to będziesz kupować a nie masz sam to kup tylko gruby i tyle, zawsze grubszy to lepszy. bezpiecznik 30-40A, tuż przy plusie...
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Jak nic nie kapnie to raczej pompa paliwa. Sprawdź sobie jeszcze zasilania na wtyczce na grubych przewodach czy jest, bo mogło spalić bezpiecznik, ale wtedy i tak pompa do wymiany.
Cześć, będę zakładał subwoofer z wbudowanym wzmacniaczem, to małe pudełko ( Blaupunkt GTb 8200 A), które na moje wymagania starcza. Wzmacniacz ma założony bezpiecznik 7,5A. Pytanie brzmi jak gruby przewód mm2 pociągnąć do akumulatora (~5 metrów) i jaki postawić bezpiecznik pomiędzy akumulatorem, a bezpiecznikiem?
a czy te kable byly by grube przy bezpieczniku 30A?? to są najzwyklejsze 5mm2 wiecej napewno nie maja
A więc instalacja w mieszkaniu była wymieniana jakieś 6 lat temu i kable są dość grube miedziane, bezpieczników nie wywala ani nic tylko na pewno nie daje 100% mocy i to światło troche przygasa. Rozmyśle nad tym jak podłączyć go pod osobny obwód.
Wszystkie informacje już dostałeś i grzałka powinna być wymieniona we wrześniu. 1. Tak. 2. Nie żartuj. 2-4 km od domu masz sklep. 3. Odkręcić prawie do końca, wcisnąć śrubę do oporu nakrętki i wyciągnąć grzałkę podważając tą grubą blachę.
jeszcze raz dzięki, a co do minusowego kabla to on nie musi być chyba taki gruby?
Zamontuj sprawny akumulator, jeśli to nie pomoże sprawdź klemy, bezpieczniki na nich oraz przewody masowe te grube z akumulatora na karoserie.
Aku -bezpiecznik F3 60A pod maską -stacyjka-rozrusznik styk 50 .Zadna filozofia. Posprawdzać "grube " masy plusy ,klemy bezpiecznik i kostkę stacyjki. Reszta się nie zmienia,miga check problem z immo.
Temat jest trudny do rozgryzienia bez diagnozy, musisz podjechać "na komputer" do kogoś kumatego, niech zdiagnozuje całe auto, wszystkie moduły, jakiś wykaz błędów, potem będziemy analizować parametry bieżące. Początek działania generalnie dobry, wypadało by jeszcze sprawdzić akumulator oraz te grube bezpieczniki na skrzynce akumulatora czy nie są wygrzane....
Transformator ma dwa uzwojenia : Pierwotne -pod które podłączamy zasilanie z sieci przez bezpiecznik,jest ono CIEŃSZYM drutem nawiniete Wtórne- uzwojenie nawinięte drutem GRUBYM ,podłączane do mostka I wywal ten wiszący na transformatorze kondensator(to niebieskie)
Wrócę do domu i wrzucę, sprawdzę jeszcze raz odczyt. Edit: Do zabezpieczenia nie dotarłem jeszcze. https://obrazki.elektroda.pl/3305362000_... https://obrazki.elektroda.pl/7391671600_... Miernik zawsze pokazuje 1. Jak dotykam bolców ładowarki od tel. to także. Ściągnę dalej folię i poszukam bezpiecznika termicznego....
Puszczasz gruby kabel plusowy z bezpiecznikiem od akumulatora (w peszlu aby się gdzieś nie przetarł i nie dotknął do masy samochodu). Kupujesz cztery zwykłe przekaźniki samochodowe. Montujesz po dwa (przekażniki) na jeden reflektor. Podłączasz cewkę przekaźnika pod masę a drugi jej biegun pod plus żarówki tak, aby po włączeniu świateł zasilał cewkę....
Coś to za dużo "grubych" odbiorników jak na jeden przewód. Proponowałbym poprowadzić oddzielne przewody od bezpieczników, do poszczególnych gniazd tych odbiorników. W końcu to remont.
Masa na obudowie, plus na grubym przewodzie...
Podziel sobie w wyobraźni na dwie części, sterowanie przekaźników i sterowanie samych wentylatorów. Teraz tak, przewodami cieńszymi ogarniasz przekaźniki i czujnik. Łapiesz zasilanie po stacyjce, z bezpiecznika w aucie, dajesz je na pierwszy pin czujnika. Pozostałe dwa piny czujnika podłączasz po jednym do cewki przekaźnika piny 85. Na drugi pin 86...
Na kablu doprowadzającym prąd do przekaźnika /tym grubym/powinien być zamontowany bezpiecznik paskowy 80A.Sprawdź,czy jest dobry.
W skrzynce bezpieczników pod maską gruby fioletowy kabel to 50 łatwo go trafisz jest też bezpiecznik.
Tam powinien być bezpiecznik 50A i gruby czerwony kabel powinien być do niego podłączony. A dlaczego nie jest ? Wróżka , "elektryk", schemat. Albo to zaizolować i zostawić jak działa wszystko.
Jeśli wyeliminujesz prawdopodobieństwo zwarcia to możesz. Pamiętaj, że rozrusznik bierze duży prąd, nawet 200A. Bendix ma 3 podłączenia. 1 obudowa - masa 2 gruby kabel - zasilanie rozrusznika 3 cienki kabel - zasilanie bendixa. Gdy odłączysz gruby kabel, to będziesz słyszał tylko klikanie. Daj przez bezpiecznik 20A.
Chodziło mi o "ulepszenie" bezpiecznika np grubym drutem lub innym wynalazkiem (prawdopodobnie "zawatowanie" bezpiecznika i odwrotne podłączenie akumulatora spowoduje uszkodzenie prostownika). Prostownik powinien być urządzeniem "idioto odpornym"
właśnie ten gruby bezpiecznik 20A za akumulatorem się spalił ale już jest włozony dobry.Chcę kupić czysty komputer bez codu żeby nie było problemów z immo. Nie wiem jak zmieżyć ciśnienie na wtrysku, nie mam takiego sprzętu, pewnie muszę podjechać na warsztat. Dziś jeszcze męczyłem się z kumplem i jak dodaje się gazu to wtrysk nie daje paliwa, jak puści...
Oczywiście że w tym - nie przypominam sobie takiego 202 który nie ma modułu komfortu. Moduł komfortu jest przy akumulatorze i prawdopodobnie nie ma zasilania. Bezpieczniki chyba też są w bagażniku. Sprawdź zasilanie na grubych przewodach.
Weź do ręki miernik i zlokalizuj bezpieczniki na których pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki. Wybierz taki do którego doprowadzony jest w miarę gruby przewód i podepnij się pod niego. Najlepiej dopnij się przed bezpiecznikiem a na dołożony przewód załóż bezpiecznik 10A. Z kostki ISO wypnij lub odetnij niepotrzebny Ci przewód a w jego miejsce...
domex32 Sprawdziłem zasilanie na grubym czerwono-białym w przelotce, jest tam napięcie 3,5V. Masz przyczynę. Bezpieczniki przekaźniki, okablowanie.
Sprawdzał Pan bezpieczniki miernikiem czy wizualnie? Na pinach 15 i 16 (w VW zazwyczaj dwa grube przewody czerwone z niebieskim paskiem) ma być 12V. Najlepiej mierzyć na podłączonym radiu względem masy radia. Bezpiecznik w radiu sprawdzić miernikiem lub wymienić. Jeśli radio będzie uszkodzone to sugeruję dobry serwis.
Przeczytałem wszystkie odpowiedzi dokładnie. Odniesienie się do każdej z osobna mogło by trochę potrwać. Pojawił się obecnie inny problem a mianowicie: Dodałem 20L paliwa z karnistra, podłączyłem naładowany akumulator odczekałem z 15 minut. Przekręciłem kluczyk kilka razy (za każdym razem czekając aż kontrolka od świec zgaśnie) za 5 razem podjołem próbę...
jak włączone przed skrzynka bezpiecznikową?? Myślałem dac je w komoże silnika i przymocowac do budy bo swiatła sa słabe oraz zastosowac grube kable, bezpiecznik z 25A itd.
A zobacz że czy nie wytopione oczko z skrzynce bezpieczników na akumulatorze. Częste, gruby czarny kabel i bezpiecznik 110A, taki "połowa żyletki".
Czy w czasie braku działania kierunkowskazów jest sprawne światło np cofania? Podejrzewam kostkę stacyjki dlatego to proszę sprawdzić bo także można odkręcić skrzynkę bezpieczników i sprawdzić na grubym przewodzie białopomarańczowym zasilającym bezpieczniki F20 F21 F22 F23 czy tam w tym czasie nie ma zaniku napięcia . Jeśli jest to tak jak pisałem kostka...
niestety schematem nie dysponuje.. trzeba by znaleźć wzmacniacz i zobaczyć czy na grubych przewodach jest zasilania. i ciekawe jakie bezpieczniki miałeś spalone... bezpieczniki nie palą się bez powodu..
Zasilania masy wiązka na podłużnicy bezpieczniki oczywiście sprawdzone :) Zasilanie jest ,tzn jest prąd na tych dwóch grubych przewodach ,bezpieczniki sa na pompe wspomagania gdzieś osobno ? sprawdzilem wszystkie te co są przy akumulatorze . Dodano po 9 Zasilania masy wiązka na podłużnicy bezpieczniki oczywiście sprawdzone :) Zasilanie jest ,tzn jest...
Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
bezpiecznik od swiec znajduje sie koło krzynki bezpieczników pod kierownica , a dokładnie jest on wartosci 50 A i znajduje sie na grubym kablu czerwonym
Witam Czy jak bezpiecznik spalony,to dochodzi napięcie do alternatora-gruby przewód.
Nie. To od plusa... Skoro tak to ogólnie w autach grube przewody idą do rozrusznika i trochę cieńszy do alternatora oraz do jakiejś skrzynki z bezpiecznikami.
Czyżby kolega budował kamper? ładowarki USB - 2 A Nowoczesne telefony potrafią ładować z "mocą" 18-22 W i więcej. Więc bezpiecznik 2 A (co przy zasilaniu 12 V daje nam 24 W) będzie dosłownie na styk. A zakładam, że chciałbyś zasilać więcej urządzeń na tej linii. wejścia na zapalniczkę - 15 A Chyba raczej wYjście. To złącze zasilania, ma całkiem sporo...
To dlaczego uzwojenie pierwotne fabryczne nie robi zwarcia ,a to o 6-10 zwojach robi zwarcie ? Powiem trochę nienaukowo, ale może łatwiej będzie ci zrozumieć: 1. mało zwojów grubego drutu - duży prąd (na pewno bezpieczniki się przepalą w domu - nawet te 32 A). 2. dużo zwojów cienkiego drutu - mały prąd i bezpieczniki nie przepalą się, gdyż ten prąd...
Przekaźniki w skrzynce bezpieczników. Te z grubymi nóżkami.
Witam. Chciałbym podprowadzić do mojej altanki prąd. Jest ona oddalona od domu o ok 10m. Moc maksymalną jaką bym używał w altance to maks 5000 W przy 230 V. Jaki gruby powinien być kabel przy tych parametrach? Chciałbym jeszcze poprowadzić ten kabel w jakimś peszlu. Jakiego powinienem użyć? Witaj Najpierw zacznij od mocy swojego zabezpieczenia przedlicznikowego...
Jeśli ten cienki od alternatora to spaliło bezpiecznik jak ten gruby to on jest podłączony bezpośrednio do klemu plusowej akumulatora.
Jeśli akumulator odpalił to będzie żył. Naładować do 15,0V i tyle. A prostownik? Jeśli taki gruby drut w bezpieczniku (chyba przesadziłeś z tym 1 mm) się nie spalił to spaliło się coś innego i to już w momencie podłączania prostownika do akumulatora. Gdyby było inaczej to byś nie odpalił.
Nie był topiony wymieniłem 2 grube przewody od aku. Bezpiecznik (walec) wymieniłem na samochodowy 5A
Ale jak są w szeregu, to przepalenie większego i tak zabezpieczy obwód i usunie zwarcie ;) Co do prądu obwodu kontra prąd bezpiecznika, to różnie to bywa. Czasem jest bliżej, a czasem dalej tej wartości. To w końcu wartość znamionowa, z którą bezpiecznik może pracować bez zadziałania. Dodano po 2 Jeśli na dopływie do danego bezpiecznika jest gruby przewód...
Mamy jeden bezpiecznik na całe mieszkanie. 10A to największy dostepny automat z tym rozmiarem gwintu. Na gwint E27 dostępne są bezpieczniki automatyczne 4A 6A 10A 16A 20A 25A I jeżeli śruba stykowa w gnieździe bezpiecznika będzie z odpowiednio grubym stykiem to możesz wpiąć odpowiednio większy automat. Ale bezpieczniki automatyczne dla obciążeń indukcyjnych,...
Zerknij czy przełącznik ma grube kable,moze być że lewa/prawa jest niezależnie z niego.Bez schematu plus na bezpiecznik i pomiar przy włączniku.
Sprawdź duże bezpieczniki na akumulatorze. Inaczej - na grubym przewodzie na automacie ma być stale 12 V. Sprawdź dużą żarówą. A, cykanie przekaźnika. W takim razie masz uszkodzony bezpiecznik, chyba 25 A, lub sam przekaźnik. Najczęściej pada bezpiecznik ponieważ zestyki elektromagnesu uległy wypaleniu i cały prąd zasilający rozrusznik idzie przez ten...
Przynajmniej byś podał kod silnika. Jak masz wiązkę silnikową kompletną z to tam wiele nie ma do roboty. Pedał gazu musisz podciągnąć plus stały jest jeden albo dwa grube przewody, na bezpiecznik przekaźnik świec żarowych i przekaźnik systemowy oraz stałe zasilanie na sterownik. Zasilanie po zapłonie na sterownik. Możesz podłączyć sygnał z czujnika...
Sprawa wyglada tak. W mieszkaniu jest instalacja miedziana o przekroju 1,5 cm. Przewód od bezpieczników w mieszkaniu do bezpieczników na klatce w bloku jest dosyć gruby ale aluminiowy. Są trzy bezpieczniki b16 w domu. Może dołożyć jeden i puścić przewód tylko pod piekarnik?
Może luźne zero jest w instalacji i napędzie się podnosi grubo ponad znamionowe. Jakie tam jest napięcie w sieci?
Radio samochodowe ma wzmacniacz do 4x25W RMS więc nie jest to moc bardzo duża a co za tym idzie kable nie muszą być tak grube. U mnie w radyjku siedzi orginalny bezpiecznik 5A więc nawet takiego poboru te radio nie osiąga pomimo tego że ma 4x22W. Czy CD czy tuner więcej pobiera to naprawde nie mam pojęcia. W każdym razie są to małe ilości bo najwięcej...
Opornik pierwszego biegu znajduje się przed chłodnica, widać go przez grill po lewej stronie. Opornik to taka dzina kostka a w środku gruby drut więc prawdopodobnie będzie problem ze stykiem.. Druga opcja to bezpiecznik od chłodnicy sprawdzałeś ?
Trzeba zobaczyt na dane rzeczywiste .Często jest problem w zasilaniu przekaźników elektrozaworów ,czerowny gruby kabel bez bezpiecznika.
żeby zawołał zamiennik Co zrobił? :-| Dodam, że jak już palił ten bezpiecznik, miał wsadzony bardzo gruby drut zamiast bezpiecznika, aż wywaliło bezpiecznik w domu. Żałuje że powierzyłem go jednej osobie :c Czy mogło zostać jeszcze coś uszkodzone? W tym przypadku - dosłownie wszystko. Nie ma sensu naprawiać tego sprzętu.
Literka T oznacza bezpiecznik zwrotny? Chyba raczej zwłoczny. Chodzi tu o zwłokę czasową. chciałbym zapytać o bezpieczniki które występują na zasilaczach urządzeń RTV Napisałbym ale: We współczesnych z zasilaczami impulsowymi przed przeciążeniem i zawarciem zabezpiecza sam zasilacz, bezpiecznik ma tylko przerwać zasilanie, kiedy spalą się półprzewodniki...
Przewody wewnątrz mieszkania są nowe i kabel do płyty jest odpowiednio gruby, również ma osobny bezpiecznik.
bezpiecznik grubo thermopad grubo krups grubo
airbag crash przegub wewnetrzny przebieg mercedes
renault silniczki klapek yamaha ax900
Understanding BK7231T ToggleChannelOnToggle Function Pioneer X-SMC5-K-S: URL radia internetowego nie odpowiada