Kable zasilające lampy są za tapicerką w bagażniku, plusa stałego tam nie ma, trzeba go dociągnąć ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą. Przeznaczenie każdego kabla łatwo sprawdzić probówką żarówkową
Sam go nie naprawisz, poszukaj serwisu. Może mi się wydaje ale dwa tranzystory w końcówce wyglądają inaczej od pozostałych.
Plus po stacyjce daj z jakiegoś grubszgo kabla,przypuszczam źe i nie gaśnięcie po włączeniu pozycyjnego ma z tym związek. Sprawdż bezpiecznik F 48 kabel czerwony. Były dwie skrzynki bezpieczników w tych autach . W jednej był nornalny plus po stacyjcea w drugiej gasnące po paru sekundach.
Problem jest w BSM, tak jak kolega pisał, nie ma zasilania na wyjściu bezpiecznika. Gdy podłączyłem kablem plus, wentylator zaczął działać. Dziękuję chłopaki za pomoc.
Bezpiecznika szukaj przy akumulatorze na kablu od plusa. Powinny byc zreszta do plusa dwa przewody gruby i cienki. Sprawdz czy nie sa zgniłe ewentualnie popraw połaczenie. Sprawdz miernikiem czy jest OK
Po drugiej stronie tam gdzie nie ma bezpiecznika mam kable plus(czerwony), minus(czarny), i masa(czarny) zmostkować te dwa czarne?
Czarny - do masy; czerwony - (przez bezpiecznik 3A) do stałego "plusa" (30).
Najprostrze stały plus i plus po stacyjce i jeden kabel minus trzeba pamiętać o zabezpieczeniu plus bezpiecznikiem
To zależy, do takich gniazd bardo często napięcie dochodzi ale też wiązka biegnie do brakującego np elementu wyposażenia więc po wpieciu bezpiecznika zasilimy ta część instalacji co różnie się może skończyć, często są to luźne wtyczki w których może zebrać się wilgoć lub przetrzeć kabel do masy. Te zlodziejki jak ja to nazywam zazwyczaj maja miejsce...
W tych Chińczykach zawsze się spotykałem z czerwonym cienkim kablem z bezpiecznikiem podpiętym do plusa ale też do plusa szedł jeszcze jeden grubszy kabel. A do minusa jeden czarny grubszy. Sprawdzałeś ładowanie?? Ta czarna kostka na gumie to moduł. Stabilizator do ładowania jest też pewnie przypięty do ramy ale jest w obudowie aluminiowej żeberkowanej....
Witam posiadam wzmacniacz samochodowy alpine mrp 600 i podłaczyłem plusa pod minusa a minusa pod plusa spalił się bezpiecznik na kablu od plusa ale wzmacniacz nie działa wszystkie bezpieczniki dobre. Co mogło się stać i czy wzmacniacz bedzie nadawał się do naprawy? Pozdrawiam
a od dolu na kablu jest plus? mialem dokladnie tak jak mowisz i bezpiecznik mial plusa a kabel od dolu byl zgnity, jak to bedziesz mial dobre to bierz sie za sprawdzenie zasilan i mas do ecu Dodano po 1 podaj jaki masz dokladnie silnik, schemat masz zly skoro nie masz pompy paliwa, sprawdz jaki masz sterwonik silnika zeby dobrac schemat
Kolego wiskoza Działa na krótko ma dwa kable masa i plus jak daje działa. Przkekaźnik / bezpiecznik jest ok znalazlem kabel od wysyłania sygnału do wiskozy i daje tam plus i załączy tylko ze sterownik ma wysłać ten sygnał
Czerwony do zasilania po stacyjce (po włączeniu zapłonu). Musisz takowe odszukać w skrzynce bezpieczników. Tymczasowo możesz go połączyć z żółtym (stały plus z akumulatora).
Zamiast kondka kup porządne kable plus bezpiecznik. Popraw kable pomiędzy altkiem a aku, kup sobie do tego piwko, a będą to lepiej zainwestowane pieniądze.
pstryka mi przy odpalaniu migaja mi światła mijania Popraw masy, plusy na silniku i aku, naładuj akumulator.
Połączyłem kabel z bezpiecznikiem i podpinam to do plusa pod maską Ale jak odłączę auto gaśnie a za parę godzin wszystko wraca do normy
Dzięki (at)aress124 U mnie jest grzałka ceramiczna i nie widzę niczego na końcu grzałki stad zgłupiałem bo jak mierzyć temperaturę opierając się o temperaturę grzałki. Jakość wykonania mizerna, nie widzę bezpiecznika. Kabel stały Plus to taki że wkręcana jest kolba tak jak gruszka od CB radia. Kabel wydaje się być silikonowy i kolba siedzi pewnie w...
Zmostkować oczywiście można + z remote. ale co do włcznika to lepiej go zamontować na kablu remote a nie na +!! szkoda strat. skoro idziesz kablem bez pośrednio od aku oczywiście bezpiecznik jest konieczny, to poco przecinać kabel. Remote jest cienki i jego funkcją jest załączanie wzmacniacza więc użyj tego kabla. a włącznik możesz schować przy radiu...
Najpierw musisz zdobyć jakiś sprytny gotowy wododporny włącznik, możesz se w goglach poszukać pod "Wyłącznik Motocyklowy na Kierownice" potem kupujesz, kable, oprawkę bezpiecznika (bezpiecznik dobierasz pod moc halogenów plus jakiś zapas) jakiś przekaźnik z uniwersalną oprawką i spinasz wszystko z zasadami bezpiecznej elektryki, plus do przekaźnika...
Ja raczej skłaniam się ku układowi elektrycznemu gdyby to był układ paliwowy to alternator kręciłby się, przejrzałem dzisiaj bezpieczniki i organoleptycznie kable plus klemy akumulatora bez żadnych zmian. Tutaj mam pytanie, kolega ma ta samą linię tylko rocznik 2007 i silnik 1.8D czy przekaźniki między nimi można podmienić?
Milion miejsc do podpiecia w tym aucie brązowe kable to masa a plus weźmiesz ze skrzynki pod kierownicą najlepiej z bezpiecznika 15a pierwszego od prawej.
Kabel czerwony od plusa z akumulatora do "+12V" na wzmacniaczu (na tym kablu bezpiecznik, jak najbliżej akumulatora). Ten niebieski który jest podłączony w bagażniku do karoserii podłącz do "GND" na wzmacniaczu. Jeżeli masz wyjścia na wzmacniacz w radioodtwarzaczu to podłącz do niego kable sygnałowe (jak piszesz te czincz), i te same kable do wzmacniacza...
Brązowy-masa, czarny z żółtym paskiem-stały plus, szary z jakimś paskiem-plus po wyłączniku, 4 kabel-plus przy wł spryskiwaczu Jak nie masz napięcia na żadnym kablu to do sprawdzenia przelotka klapy i bezpieczniki
Zerknij czy przełącznik ma grube kable,moze być że lewa/prawa jest niezależnie z niego.Bez schematu plus na bezpiecznik i pomiar przy włączniku.
Może jakaś woda się tam dostała i było spięcie między plusem a minusem... A może zapiekły się śrubki dociskowe kabli i zastosowałeś WD40... ;)
Na sterowniku świec nie ma masy stałej, jest stały plus a sterownik uruchamiany jest sygnałem masy podawanym z ECM (pin8), jest jeszcze kabel diagnostyczny też z ECM (pin 3). Pozostałe kable to plus stały z bezpiecznika(pin 4) i 4 wyjścia na poszczególne świece(piny 1,2,6,7). Ze schematów wynika, że są dwa rodzaje grzania świec w Dusterze model 2010:...
https://obrazki.elektroda.pl/4570251000_... Bezpiecznik 60A Kable Plus od aku do wzmaka Minus do karoseri auta bagażnika Chincze z radia do wzmaka podpięte pod in put Subwofer podpiety minus do minusa na wzmaka i plus do plus Sterowanie radiem również jest podpięte jak trzeba Na radiu mam ustawione pod sub w Gain na wzmaku jakoś do...
Pompa zasilanie ma kablem niebieski (plus jak silnika pracuje),czarny to masa. pozostałe kalble to kable czujnika ilości paliwa i lampki rezerwy. Pompa jest zabezpieczona bezpiecznikiem 7,5A w czteromiejscowej skrzynce bezpieczników za schowkiem. Istotnie w okolicy zbiornika jest szereg złaczek które korodują.
Prawdopodobnie brakuje plusa po zapłonie. Sprawdź probówką czy wszystkie plusy i masy dochodzą do panelu. Sprawdź bezpieczniki i kable w przelotkach.
W kierownicy masz włącznik on jest połączony z masą , ta masa po jego naciśnięciu wysyłana jest dalej przewodem 213 do przełącznika który masz na drugim foto, a ten przełącznik rozdziela tą masę albo na przewód 211 albo 212 (w zależności czy go włączysz czy nie), to są numery przy klaksonach (jeden elektryczny 212 - drugi pneumatyczny 211). Klaksony...
bezpieczniki (jeżeli to stag) to sa 2 na kablach zasilających sterownik, Jeden stały plus, najczęściej prosto do akumulaora a drugi plus po kluczyk, najczęściej z okolic cewki zapłonowej brany. Zlokalizuj sterownik, zidentyfikuj i "po nitce do kłębka".
a zastosowałeś jakiś bezpiecznik na kablu zasilającym??
Guzik od klimy się załącza. Bezpiecznik oczywiście dobry I z bezpiecznik idzie prąd na zacisk 30 przekaźnika klimatyzacji. Na odcinku od bezpiecznika do przekaźnika gdzieś zaginął plus. Chyba zgnił kabel. Znalazłem schemat i przekaźnik klimy ma stały plus na zacisku 30 idący ze skrzynki bezpieczników i dalej na akumulator. Czyli ten o który mi chodziło.Więc...
Generalnie kable były przegryzione przez kune Tylko w jednym miejscu ? Może kolejnego miejsca jeszcze nie znalazłeś ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ?
ten wzmak bedzie w sam raz. Do tego musisz kupic oprawke bezpiecznika i umiescic ja przy akumulatorze, no i gruby kabel zasilajacy na plus i kawalek na minus do karoserii. Do tego podlaczenie sygnalu. Nie wiem czy masz cincze w radiu i czy ten wzmak ma w razie czego wejscie wysokopoziomowe.
Sprawdz czy dochodzi napiecie z włącznika na bezpieczniki F5 i F6 (prawe i lewe pozycyjne). Jek włączysz pozycyjne to powinno pojawic sie napiecie na tych dwoch bezpiecznikach. Jak nie ma, to rozbierz obudowe na kierownicy (tam gdzie stacyjka). Na jednym kablu powinien byc caly czas plus (zaplon i swiatla wyłączone). Jak jest, to sprawdz czy pojawia...
Kabel do masy musi być takiej samej średnicy. Pamiętaj o bezpieczniku na plusie ;)
podłącz taki sam bezpiecznik. a co do kabla minus to niepodpina sie do karoserii. podłącz go do akumulatora razem z plusem.
Czy będzie fajnie grało to długi temat ale zagra i może Cię to zadowolić. Subwoofer jest aktywny co oznacza że ma wbudowany wzmacniacz, potrzebny jest tylko zestaw kabli którymi dołączysz zasilanie i kabel którym prześlesz sygnał z radia do subwoofera. Cała sztuka podłączenia polega na tym by zastosować się do tych zasad. 1. Zasilanie subfooera gruby...
Pokrętło jak i termostat pasują także w otwór żelazka,ale rzeczywiście z naciskiem może być problem.Musze jeszcze kupić konwektory ponieważ oryginalny termostat miał otwory na śrubki a nowy nie Podłączenie kabli z bezpiecznika termicznego i plusa tak jak w starym termostacie czy mogę inaczej podłączyć ?
A wiec na bezpieczniku nr 12 nie było napięcia. Bezpiecznik sprawny. Kabel od bezpiecznika do Kompa przewodzi. Po podaniu plusa na kabel o wtrysków auto zapala...jest wszystko ok. Pozostaje zlokalizować braki w zasileniu bezpiecznika nr 12 lub zasilić go z innego żródla... Dziękuję za zainteresowanie tematem oraz wszelką pomoc;]
czy mogę sam na nowo poprowadzić go od alternatora można przekaznik zasilić z pinu D+ (kontrolki) alteratora. Po rozruchu i włączeniu ładowania przekaznik zewrze i przekaże plus. To lepsze niz podpinanie bezpośrednio. Zabezpiecz obwody bezpiecznikami. pin 30 plus pin 87 wyjście pin 85 masa pin 86 alternator D+
Używam dodatkowego zestawu kabli (był w komplecie) podpięte pod bezpiecznik ze stałym plusem.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
biora plus z tej skrzynki pod maską po prawej stronie Do bardziej prądożernych odbiorników. W tych przyłączach, o których pisałem masz +stały, +po zapłonie i chyba +po uruchomieniu silnika(nie pamiętam dokładnie). Od góry masz stały plus z bezpiecznikami 15A. W piątek podłączałem tam przetwornicę 350W ( z opoltransu).
No to by pass masz z tym patentem z allegro co podalem link. No to chyba będzie najlepsze rozwiązanie. A jakbym odciął kabel plusowy co idzie od bezpiecznika zapalniczki 41(wtedy gniazdo bezpiecznika 41 zostanie puste) i wpiął tego plusa w plusowy kabel bypassa to będzie ok? Bo wtedy zostanę przy oryginalnej zapalniczce i masy nie będę musiał podłączać...
Wzmacniacz podłączasz pod stały plus z akumulatora poprzez bezpiecznik, masę możesz pobrać z najbliższego miejsca. Zapoznaj się z dostępnym w sieci FAQ Nazara.
Odkopałem ze strychu radio safari 2a jest nalepka ze plus na masę, więc podłączam. Żaróweczka się zapala i usłyszałem szum w głośniku i nagle wywaliło bezpiecznik 1.5a wszystko może trwało 2sek. Mam bezpieczniki 4a zakładać. A może to jest wersja z minusem na masie tylko ktoś obudowę zmienił jak rozpoznać ze jest to plus na masę. Bezpiecznik jest założony...
Sprawdź zasilanie kuchni: listwę zaciskową z tyłu, kabel, bezpieczniki.
Witam. Podłączam lusterko fotochromatyczne, mające 3 kable: plus, minus i plus z biegu wstecznego. Chciałbym gdzieś wpiąć bezpiecznik, tylko nie wiem na który kabel i jaki typ bezpiecznika zastosować, ile amperów i jakie gniazdo(nieduże) dać. O to schemat: http://obrazki.elektroda.net/6_124142575... Dzięki. Pozdrawiam.
fabrycznie miedzy 120-160watt, nie podpinaj sie pod zapalniczke, bardzo duzy blad :) jak juz tak chcesz skorzystac z fabrycznych kabli, to szukaj pod lewym boczkiem z tylu samochodu kabla od dodatkowej zapalniczki na tyl, sprawdz czy jest napiecie po zaplonie, jak nie ma to znajdz kabel zaizolowany kolo bsi, sprawdz czy to ten sam plus co z tylu. Dokladasz...
To zależy co jest dołączane heblem, czy masa czy zasilanie. Jeśli zasilanie to zasilanie z plusa poprzez bezpiecznik do pinu 1 w kostce A. Jeśli masa to całe zasilanie, masa i plus do kostki A, najlepiej poprzez ogranicznik prądu dedykowany np przez VDO jeśli nie to musi być puszczanie dobrym kablem i zabezpieczone bezpieczniki bezpośrednio w skrzynce...
noo ten kabel od plusa od akomulatora idzie mi do bezpiecznika i od bezpicznika mam kabel ktory trzeba podlaczyc do stacyjkii no i nie wiem gdzie
Spalił mi się bezpiecznik od kabla plusowego idącego z akumulatora.miał 60A. mam dwa wzmaki jeden ma 40A drugi 60A jaki musze teraz mieć?Przyczyną było że kabel plus wypadł z jednogo wzmaka i dotknął obudowy.
Zasilanie i masa są podwójne. dali małą kostkę, to zdublowali kable. Tak więc czerwone razem i do plusa, najlepiej z akumulatora, koniecznie przez bezpiecznik. Czarne też razem i do masy. Niebieski to załączanie. Najlepiej podpiąć do wyjścia sterowania anteną elektryczną z radia. w firmowych radiach też niebieski. sygnał przez chinche lub z głośników....
Sprawdziłem czy jest prąd na kablu zasilającym ale BRAK Podpinasz żarówkę i kręcisz silnikiem. Sprawdź bezpieczniki za schowkiem.
Jesli masz 0V na pinach zewnetrznych ktore sprawdziles to masz walnieta elektronike. Sprawdz ten duzy bezpiecznik na srodku elektroniki. Jeden koniec idzie do samych ogniw do plusa a drugi jest przy samym zlaczu. Wlutuj tam kabel i powinna dzialac.
Maksymalny opór każdego kabla dopuszcalny to 1 om, 0,9 juz daje do myslenia - styki masowe na lewo od skrzynki do sprawdzenia. Po włączeniu zapłonu patrz czy swieca kontrolki. I sprawdź czy jest napięcie między zewnętrznymi stykami wtyczki modułocewki. Jesli niema - mierząc pomiędzy nimi i odpowiednimi klemami aku sprawdź czego brakuje - masy czy plusa....
Plus np. można wząść z kabla zasilającego zapalniczkę. Zastosować taki konektor/rozgałężnik na kabel jak podałem na kabel zasilający zapalniczkę za skrzynką bezpieczników i pociągnąć pod deską rozdzielczą do kostki radia, radio i zapalniczka byłyby na tym samym bezpieczniku. http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=3...
Kupiłem auto z ogrzewaniem postojowym webasto . Jest rozłączony czerwony kabel, zawinięty taśmą . Pięć brązowych kabelków są podłączone do masy auta . Czy czerwony kabel luźny , który idzie od bezpieczników mam przykręcić do plusa akumulatora? Poszukam jeszcze kabla czerwonego i brązowego od webasto i w którym miejscu się rozdzielają .Jeszcze jest czarny...
co rozbierać filtr jeśli jest jego schemat na obudowie. Z elementów filtrujących to jest cewka (2 uzwojenia na wspólnym rdzeniu) oraz 4 kondensatory. Ten z mikrofalówki ma o jeden kondensator mniej, ale ogólnie to jest bez znaczenia. Czyli z mikrofali tez podejdzie jako podstawowy...dokladnie taki mam jat teraz dodałem...chyba zrobie to w puszce z...
Jeśli to na drugim zdjęciu to jest zamek (nie widze dokładnie) to na brązowy kabel podaj masę i przez bezpiecznik lub żarówkę podaj plus na żółty kabel, jeśli usterka jest po stronie elektrycznej np. uszkodzona wiązka do tych drzwi to podając prąd otworzysz drzwi i będzie można zająć się usterką.
Był pociągnięty kabel o regulatora napięcia do akumulatora jako plus więc go postanowiłem podłączyć i okazuje się że jest zwarcie bo pali mi bezpiecznik Odłącz ten regulator całkowicie od akumulatora i sprawdź wtedy światła długie i mijania. Jaki tam jest wstawiony typ regulatora ?
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
Bezpiecznik jest jeden na kablu (chyba,że cos w SMD o oznaczeniu 000, albo ceweczki o oznaczeniu L w szeregu z plusem ) jak jest to sprawdz, zobacz czy jest dioda prostownicza normalna lub w smd, sprawdz ją. zobacz czy napięcia dochodzą do płytki radia. Zobacz czy kostka iso ma styk z płytą głowną. Zobacz czy miedzy plusem,a minusem nie ma zwarcia....
Mam dedykowany adapter. Nawet tej samej firmy co kamerka. Ale właśnie rozwiązałem problem. Przyczyna niepowodzenia: na bezpieczniku od zapalniczki (która działa dopiero po zapłonie) cały czas jest prąd. Sterowanie jest jakimś przekaźnikiem. I tu był problem bo adapter nie miał informacji o braku zasilania na kablu „plus po zapłonie”.
Witam. Ok panowie wasze rady mniej więcej ok ale postanowiłem poradzić się elektryka z serwisu peugeot. Problem rozwiązany. W skrzynce obok bezpiecznika F11 bodajże jest on od dmuchawy jest duża wtyczka z dwoma kablami. Oby dwa kable to plusy. Jeden jest po przekręceniu kluczyka drugi kabel daje plus po odpaleniu silnika. Żadnych kombinacji w bezpiecznikach...
Niestety nie byles uprzejmy udzielic informacji czy tam jest klima czy tylko ogrzewanie. No cóż... W wersji jaka mi wpadla pod reke od strony plusa jest bezpiecznik 30A oznaczony f43 (ze styku „30”) potem jest przekaznik k21 i przez 1 pin wtyczki C/G wychodzi bialy kabel 5 kwadrat bezposrednio na silnik dmuchawy.
tylko nie da się bez rozbierania połowy auta dostać do kabla dającego plus 14 volt po bezpieczniku do silnika dmuchawy . Dałem 14 volt (+) bezpośrednio z akumulatora i dmuchawa działa OK . Oporniki są sprawne - dmuchawa ma trzy prędkości . Wydaje mi się , że ten plus 14v jest załączany jeszcze przez przekaźnik lub kabel przechodzi gdzieś przez jakieś...
U kumpla robiłem coś podobnego i miał przytopione kable od góry skrzynki bezpieczników
Dzień Dobry Panowie możecie mi powiedzieć jaki bezpiecznik macie wsadzony w tej przetwornicy. chodzi mi ten wkładany w tylną obudowę przy kablu zasilającym.
Czy możliwe jest zmostkowanie plusa z akumulatora z tym drugim padem pod uszkodzonym bezpiecznikiem? Czy źle kombinuję? Pod warunkiem że ten "zjarany" pad prowadził do kabla plusowego akumulatora oraz że nie rozgałęział się gdzieś pomiędzy bezpiecznikiem i kablem akumulatora. Dodano po 2 Z tego co widzę na tej fotce to nie jest takie tragiczne to wypalenie....
Łączysz tak jak na rysunku. Masa z masą auta. Plus z akumulatora przez bezpiecznik 10A z plusem z twojego rysunku i razem z kablem co wychodzi z górnej lewej kostki z twojego rysunku. Powinno działac.
Witam wszystkich mam problem zwiazany z MFA w golfie 2 GT 1.8 ben-gaz..... problem polega na całkowitym braku reakcji ze strony MFA działa tylko zegarek . wszyzstko działało do czasu gdy zmieniłem cała skrzynke na bezpieczniki plus kable do kostki stacyjki swiateł itp.... wszystko to jest od passata po zmianie skrzynki nie działa mi mfa.. czy to wina...
A może bezpiecznik? Nic nie napisałeś, co,gdzie i jak!
Ja bym zrobił coś takiego: 1. "plus" z bezpiecznika zapalniczki poprzez przekaźnik do videorejestratora 2a. "plus" po stacyjce do załączania przekaźnika 2b. "plus" elektrycznej anteny z radia do załączania przekaźnika Kabli szukaj za radiem.
Musisz posiadać na łodzi akumulator - nawet jakiś mały np.12-20Ah Przewód czerwony podłącz przez bezpiecznik do plusa w akumulatorze 12V .Bezpiecznik w oprawce z kablami kupisz w sklepie z częściami samochodowymi. Przewód czarny do minusa w akumulatorze 12V. A uziemienie jeżeli masz łódkę metalową z uziemieniem RF to do łódki ,Jeżeli nie masz ,to do...
Na PRACUJĄCYM silniku zobacz czy masz plusa na grzałkach , EGR, EVAP. Jeżeli niema zacznij od sprawdzenia bezpiecznika od tego obwodu. Masy sterownik silnika wystawia na oddzielnych kablach więc tu usterka jest mniej prawdopodobna. Przekaźniki sobie odpuść bo w przypadku ich awarii silnik nie pracowałby wcale.
Gnie plus miedzy modułem wentylatora a BSM. Do sprawdzenia kable, złączka, bezpieczniki "maxi" z boku BSMa.
Witam Okazało się, że przyczyną był przepalony tłumik który "dmuchał" wprost na wiązkę kabli pod tylnym zderzakiem. 2 godzinki roboty z naprawą kabli plus wymienione dwa bezpieczniki i autko wróciło na drogę.
Brązowy masa i 30006 stały plus sprawdź czy jest
Mi chodzi o ten bezpiecznik w postaci płytki która łączy kable te grube czerwone w puszcze z plusem akumulatora. Bezpieczniki topikowe mam dobre. Zaraz sprawdzę G80:)
Pomysł jest taki, żeby naprawić i zapomnieć. Idź po kablu od bezpiecznika a znajdziesz uszkodzony fragment.
To masz przyczynę bezpiecznik pod maską zasila gateway, najczęściej gnije ten kabel czerwony niebieski. Możesz podać bezpośrednio plus na wtyk gateway i powinno opalić. A wiesz moze gdzie , w ktorym miejsc gnije ten kabel ? Ten bezpiecznik to f4 5A ?
Alan 48 plus na procku Maxona 2204446-A. Na wyświetlaczu nie pokazuje nośnej. Sprawdziłem driver i końcówkę - są sprawne, ale brak jest zasilania na te elementy. Ktoś grzebał już wcześniej w tym radyjku i wylutował diodę D113. Wlutowałem ją w to miejsce, ale po włączeniu zasilania pali bezpiecznik na kablu. Jaka może być przyczyna?
Niestety mierzyłem napięcie pryz otwartych i zamkniętych drzwiach drzwiach - napięcie 12 V jest stałe (bez przekręconego kluczyka) a 3 przewód nie ma wcale napięcia ani przejścia do masy. to jedyna biała trzypinowa wtyczka, która tam jest w okolicy- nie mam więcej pomysłów. Szukałem też złączki ICV7 pod deską - nie znalazłem. Czy ktoś może wie gdzie...
Wszystko było podłączane pod maską. Skrzynka bezpieczników została stara. Plus dołożona mała skrzynka nowa dla zabezpieczenia
Jest kilka rozwiązań. Minus urządzenia do minusa we wtyku (dolny lewy pin z kablem). Plus urządzenia do górnego lewego pinu. Plus od bezpiecznika do środkowego górnego pinu.
Witam, mam problem z Subwooferem. Kabel 25mm2 plus i minus, bezpiecznik 50A. Wzmacniacz Magnat RX 22. Subwoofer Mac Audio. Mianowicie gdy chcę posłuchać troszkę głośno to na wzmacniaczu pali się czerwona lampka. Jaki może być problem? Wzmacniacz uszkodzony?
Podłączenie standartowe jak w każdym innym wzmacniaczu. B+ to 12V kabel min 10mm2 ( im grubszy tym lepiej) podłączony pod plus akumulatora z bezpiecznikiem przy akumulatorze. Remote to napięcie 12V z radia które załączy wzmacniacz zazwyczaj biało-niebieski. GND to masa, minus albo z akumulatora albo z karoserii, np pod śrubą od pasów, musi być bdb kontakt...
A nie prościej zobaczyć co zdziałała z kablami ścianka grodziowa plus sprawdzenie bezpieczników?
heh ten kabelek przykrecony do karoseri to kabelek GND czyli masa a te pudelko to oprawka na 2 bezpieczniki (jak widac bezpieczniki sa z niej wyjete) i dwa kable ktore tam ida to 2 plusy widocznie ktos mial podlaczone dwa wzmaki zas te kabelki w bagazniku sa to kabelki glosnikowe na jednym ze zdjec widzimy trzy drozna zwrotnice pod ktora najwyrazniej...
podaj plusa z aku tylko wstaw bezpiecznik na kablu i zamontuj sobie wlacznik w kabinie
Taka oporność sugeruje, że przebicie "na amen" występuje przy napięciu sieciowym, a nie permanentnie i sugeruje raczej kondensator. Ale kto wie, może przebija dławik? Masz tam ledwie 10 elementów do sprawdzenia. Jak żal Ci używać żarówki, jak Ci doradzałem, odepnij "plusy" wszystkim elektrolitów w tym filtrze zasilacza. Jeśli bezpiecznik się nie przepali,...
W sumie to dwa takie baypasy musze bo sa dwa kable (jeden plus a drugi po stacyjce)
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
Bezpieczniki sprawdzilem wszystkie jakie sa mozliwe. Sa cale. Kable wchodza na sterownik i nie maja polaczen z zadnym bezpiecznikiem .To znaczy kabel plusowy nigdzie nie ma ciaglosci polaczen z zadnym bezpiecznikiem. Jestes pewny tego ze plus ma bezpiecznik? Jest to silnik benzynowy.
Sprawdź bezpiecznik 14 i 21. Sprawdź tez czy na kablu czerwonożółtym w wiązce drzwi jest stały plus
Witam, podlaczylem glosniki do wzmacniacza, wzmacniacz do radia i na koniec podlaczylem zasilanie. Uslyszalem trzask i poczulem smrod ze wzmacniacza. Po jego rozkreceniu okazalo sie, ze na jego plycie glownej (tak to mozna nazwac?) jedna ze sciezek jest przerwana. Da sie jakos zlaczyc na nowo ta sciezke, czy po zlaczeniu bedzie lipa? Na kablu zasilajacym...
bezpiecznik kablu zasilającym amper kablu ferryt kablu
zabrudzenie czujnika rs232 połączenia schemat układ odcięcia zapłonu
zasilacz rejestratora akumulator silnik kosiarki elektrycznej
Wkrętarka Parkside PPBSA 20-Li A1 - mrugająca dioda, brak uruchomienia Mercedes W202 ABS Bosch 5.0/5.3 – lokalizacja sterownika, montaż, różnice rocznikowe