Witam, zabrudzony czujnik zmętnienia wody OVI lub uszkodzony. Czujnik jest w komorze pod filtrem (sitkiem) trzeba go wyczyścić.
Zabrudzony czujnik lewego talerzyka (Supply Reel) lub niesprawny transoptor.
Zrób tak jak kolega wyżej mówi lub masz zabrudzone czujniki rejestracji pasa transferowego.
99% to zabrudzone czujniki formatu w ADFie.
Witam nie jestem pewien ale europejskie auta mają czujnik przy nastawniku i tam zazwyczaj sie zabrudzi
Pewnie nie dodrukowuje Ci jakiegoś koloru na stronie testowej, lub jest zabrudzony czujnik przy karetce z głowicami (to "światełko")
Zabrudzenie czujnika np. sadzą narobi kłopotów. Schemat ma błąd z tranzystorem PNP! W sklepach z osprzętem pieców jest spory wybór.
wygląda na zabrudzony czujnik wyjścia panieru ze skanera. Wystarczy pewnie go tylko przeczyścić.Jak podniesiesz pokrywę skanera to ten czujnik znajduje się z tyłu po środku typowy czujnik odbiciowy
witam kolegow na 100 % zaciety(zabrudzony) czujnik załączajacy cwu zacioł sie w pozycji na cwu i automatyka"widzi cały czas jak bys mial odkrecony kran pozdrawiam wesolych zajaczkow m
A próbowałeś zastosować jakiś preparat przeznaczony do czyszczenia zmywarek ? Wiesz,z tych co ładujesz butelkę do środka i włączasz najgorętszy program. Większość problemów ze zmywarkami to zwykłe zatłuszczenie i zabrudzenie czujników odpowiedzialnych za odczyty temperatury, jakości wody itp...
Przyczyna może być w zbyt małym przepływie. Zabrudzony filtr Zamknięty zawór Zamknięte głowice na grzejnikach Zły kierunek przepływu pompy Uszkodzony kondensator w pompie Uszkodzony lub zabrudzony czujnik przepływu Te przewody skręcone na ryjka i nie zaizolowane nie świadczą zbyt dobrze o fachowcu.
Masz zabrudzony czujnik optyczny. Jak podniesiesz podajnik to znajdziesz go po lewej stronie na torze przejscia papieru w szczelinie , łatwo go zauważyć. Przetrzyj go pędzelkiem lub przedmuchaj. Najczęściej okleja się pyłem papierowym i nie rozpoznaje końca papieru przechodzącego pod nim co skutkuje takimi objawami właśnie. C.
Czujnik położenia karetki znajduje się pod karetką ukryty za plastikową osłoną (tarczka z otworkami +optyka). Z tym sztrzelaniem możesz mieć zbyt duży luz pomiędzy paskiem zębatym a osią zębatą silnika karetki lub zabrudzony czujnik wymieniony wyżej. Pozdrawiam.
Wyciągasz toner, bierzesz odkurzacz (serwisowy, pyłowy) z cienka rurką na koncu i odkurzasz. Czasem pomoże a czasem nie, wtedy rozkręcanie a dlaczego czasem zrobi 40 i blad a czasem 400, definitywnie zabrudzony czujnik optyczny, czasem wykryje obrót butli czasem nie.
Zapewne uszkodzony / zabrudzony czujnik oświetlenia na zewnątrz pojazdu
E31 - zabrudzony czujnik wody, za dużo piany, uszkodzona grzałka Zeolitu, nieszczelny zawór AquaStop, wyciek wody.
Fotokomórka - czujnik płomienia zabrudzony lub uszkodzony , dysza paliwowa zabrudzona , czujnik poziomu oleju w zbiorniku uszkodzony , jest trochę możliwości
Możesz mieć rozszczelniony układ dolotowy, wtedy też będzie generował błąd typu sygnał niezrozumiały, lub sam czujnik jest zabrudzony.
Myślę, że zabrudzony czujnik dotykowy. Trzeba wymontować i oczyścić alkoholem.
kolego bez kompa nic nie zrobisz. Jedz na diagnoze to moze być nawet zabrudzony czujnik abs
Raczej to IR tylko podłączając do 3.3V ubiłeś nadajnik chyba że pomyliłeś bieguny to może przeżyła. Do nadawczej trzeba użyć rezystora by ograniczyć prąd diody nadawczej. A do odbiorczej trzeba użyć rezystora pullup lub pull down.
Jeśli rolki kręcą się nie pobierając papieru to są zabrudzone lub wytarte. Zacznij od przemycia rolek pobierających i separatora (w skrócie - wszystkiego co nie jest plastikowe i metalowe w obrębie podajnika papieru), możesz użyć specjalnego płynu do renowacji gum lub zwilżonej w zwykłej wodzie szmatki. Rolki pobierające mogą chodzić krócej z tego powodu,...
Zrób jak radzi kolega . Jeśli to jednak nie pomoże to najprawdopodobniej zabrudził się czujnik położenia kątowego na wałku podającym kartki. Jest to taka przezroczysta tarcza z naniesionymi regularnie kreskami. Zobacz czy nie zabrudziła się tuszem. Nie wiem gdzie jest ona w tym Canonie ale w większości jest zauważalna na końcu wałka.
Czy problemy te mógł spowodowac ten czujnik i lepiej go wymienić Mógł, jednak nie koniecznie sam czujnik: - wiązka przewodów biegnąca do czujnika (przetarta, złamana, ...) - złącze wtykowe czujnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - złącze wtykowe sterownika silnika (zabrudzone, zawilgocone, skorodowane, ...) - ... itp - uszkodzony czujnik
Oczywiście tego że grzeje jesteś pewien (po otwarciu zmywarki sprawdziłeś czy w środku jest gorąca ) wody w zmywarce nie było ? Może być zabrudzony(zawieszony) czujnik wody w zmywarce Najprościej sprawdzić w test programie
Przecież wyżej napisał, że czujnik jest nowy. Być może uszkodzony/zabrudzony jest inny czujnik. Dodam, że nawet wkładając pamięć w slot i mając pecha - można uszkodzić gniazdo, a co dopiero osoba bez rutyny, robiąca serwis z "doskoku"; tu powstają usterki, które nie śniły się fizjonomom.
Były zabrudzone czujniki temperatury.
Zabrudzony czujnik położenia wału korbowego. Czyszczenie rozwiązało problem całkowicie.
Problem został rozwiązany, przyczyna to zabrudzony czujnik położenia wału.
Czasem tak się dzieje, kiedy jest nawiew na szybę, bo wtedy cyklicznie załącza się sprężarka klimy. Inny powód może być zabrudzony czujnik MAF albo nieszczelny dolot powietrza.
Ten sam błąd u mnie powodowany był zabrudzonym czujnikiem w karetce która odczytuje swoja pozycję poprzez plastikową taśmę.
Może ekran pęknięty w obszarze tego czujnika ew. zabrudzenie.
Może się zabrudził czujnik od fusów? Chyba optyczny. Czasem prozaiczna przyczyna, łatwa do usuniecia narobi człowiekowi stresu...
Cześć Na szybko przeszukana sieć - znalazłem wzmiankę o zabrudzonym czujniku przepływu lub o "obsuniętym" z miejsca w którym powinien być. Ale lepiej nie grzebać przy braku doświadczenia ;)
Najprawdopodobniej masz zabrudzone styki czujnika szerokości dokumentu w podajniku. Czujnik ten to nic innego jak kawałek płytki z naniesionymi paskami metalicznymi po których ślizgają się styki prowadnic bocznych podajnika. Jak podniesiesz tą końcową ruchomą część podajnika ( po prawej stronie to będziesz widział ten czujnik. Zazwyczaj wystarczy go...
Problem rozwiązano w moim przypadku był to zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania
Czujnik przepływu, uszkodzony ,zabrudzony lub coś w tym stylu
Z tego co doczytałem się na stronie Romby, powodem tego stanu rzeczy jest zanieczyszczenia przy "zderzakach?" tego odkurzacza. Można usunąć kurz zebrany pod nimi pukając w nie lekko kilkanaście razy. Również zabrudzenie czujników krawędzi ("krawędziowych"?) może powodować ten stan. Należy je wyczyścić. Jest ich w sumie 6. Załączam adres do strony, która...
Zmywarka Beko DIS 1520. Po wstępnym płukaniu nie przechodzi do kolejnych etapów. Wypompowuje wodę ze zmywarki prawidłowo i dalej w nieskończoność pompuje na sucho. Otwieram zmywarkę i dolewam wody i zamykam – dalej prawidłowo ją wypompowuje do zera. Nie jestem zmywakowym specjalistą, ale wygląda mi to na to, jakby jakiś czujnik poziomu wody nie rejestrował...
Tak jest w piecach jak jest problem z czujnikiem plomienia. Jeżeli czujnik jest zabrudzony, uszkodzony kociol reaguje tak jakby nie doszlo do zapalenia gazu i wylącza się.
Jeżeli podajnik nie był używany parę lat niewątpliwie zabrudzone są czujniki przebiegu pobieranego papieru.Czujniki są optyczne, należy je delikatnie przedmuchać sprężonym powietrzem, lub przetrzeć wacikiem. Sprawdź też czy przesuwa się taśma.Z tymi podajnikami zawsze miałem dużo kłopotu. Są bardzo zawodne. Nieraz wystarczyła brudna szyba i już zacinał....
Sprawdz czy czujnik abs nie zostal zabrudzony smarem lub czy pierscien impulsatora nie jest zbyt daleko od czujnika , mialem podobny problem , w audi a6 i czujnik musialem dosunac . Powodzenia
Brak modelu to o odpowiedź nieprecyzyjna. Pytanie czy masz pomiar poziomu w dozowniku na kontaktronów czy optyczny czujnik. W pierwszym przypadku wystarcza wyczyszczenie zbiorniczka, na krotką metę wystarcza często ostukanie dozownika by pływak się odblokował . W drugim przypadku trzeba to zdiagnozować dokładniej. Często również problem jest w zabrudzonym...
A nie zabrudzone czujniki w środku?
Przerabiałem ten sam problem, u mnie zabrudzony okazał się czujnik zabrudzenia wody w zmywarce. Wynika z tego, ze jest to ten sam co czujnik temperatury. Wystarczyło go wyczyścić i pompa przestała już cały czas wypompowywać wode.
Z lewej strony obok ramki wyświetlacza masz taką małą śliczną kratkę za tą kratką jest jeden z czujników, szukaj podobnej kratki w podsufitce, może być czujnik zabrudzony, bądź styk złapał "zimny" lut, ale to tylko gdybanie, prędzej to zajmij się czujnikiem przy wlocie do układu nawiewu, ale nie pamiętam z głowy gdzie on jest w ML, przydała by się wizyta...
Na weekend umówiony jestem na serwis olejowo filtrowy. Poradźcie co robić i czy mogę się przebujac jeszcze kilka dni dopóki w weekend serwisu nie zrobię. Podstawowe pytanie co serwis olejowo filtrowy miałby pomóc z Twoim problemem? Masz jakąś usterkę i ubytki oleju. Możliwe że masz też zabrudzony czujnik poziomu oleju - ale to tylko przypuszenia. Moim...
Jeśli FI się zapala to znaczy że jest zabrudzony czujnik przepływu masy powietrza,trzeba rozebrać dokładnie wyczyścić i poskładać,powinno pomóc. Przypadłość HONDY.
Miałem podobny problem, przyczyną jest zabrudzony czujnik wewnątrz piekarnika. Wystarczy wyczyścić i po kłopocie. Właśnie szukając informacji na temat gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik, bo już nie pamiętam nadziałem się na ten post. Nie znalazłem więcej informacji w necie, obejrzałem dokładnie piekarnik i znalazłem tam czujnik odpowiedzialny...
Istotne jest co jest w tym zbiorniku. Czujnik optyczny jest bardzo wrażliwy na zabrudzenie.
Witam Zacznij od czyszczenia :) chyba po prawej stronie będziesz miał takie fajne duże przeźroczyste kółeczko z kreseczkami :) - ono jest zabrudzone lub jego czujnik. Niestety aby dobrze to zrobić trzeba ją rozebrać. To jest najczęstrza usterka powodująca coś takiego :) Jak nie pomoże będzie sie dalej kombinowało. Pozdro
Olej w skrzyni do wymiany wraz z olejem w sprzęgle hydrokinetycznym. W zeszłym tyg mialem X3 z podobnymi objawami: Szarpanie podczas ruszania "Uderzenia" podczas zwalniania i ruszania Wyczuwalna redukcja/zmiana każdego biegu Za to odpowiedzialny jest olej w sprzęgle hydrokinetycznym Co bym radził to wymiana oleju w całym układzie napedowym Nie wiem...
Wydaje mi się, że drukarka wymaga gruntownej konserwacji - pewnie czujnik papieru jest zabrudzony lub zacina się.
rolka do wymiany sprawdź jeszcze czujnik - moe jest również zabrudzony
W klapce jest taka mała wypustka wchodząca w czujnik. Może czujnik sie zabrudził/odłaczył? http://obrazki.elektroda.net/81_12019586...
Roznica w grubosci bieznika miedzy lewym a prawym kolem. Nieprawidlowa przerwa na czujniku. Tylne czujniki sie czesto wylamuja w Megane zwlaszcza jesli sa tarcze hamulcowe z tylu. Zabrudzone czujniki lub uszkodzony wieniec z tylu albo z przodu. Napisz dokladnie co to za Megane ktory rocznik. Najlepiej daj mi nr VIN. Sprobuj skojarzyc od kiedy Ci ta...
Równie dobrze sygnał zaburzony z koła zębatego. Zabrudzone koło, zabrudzony czujnik lub tez uszkodzony... Cóż to za błąd?? Przecież te komputery w 1100 są pięknie diagnozowalne z pełną przejrzystością błędów jak i parametrów pracy...
Sprawdzaj czujniki abs na kołach zębatych za tarczami hamulcowymi. Jeśli zębatki czyste to sprawdź czy coś nie zabrudziło czujników na tych kołach zębatych i czy czujniki nie są od siebie zbytnio oddalone.
Wyląda na to, że zabrudzeniu uległ czujnik kodu w ekspresie. Gdzie jest on umieszczony? Jest możliwy dostęp do niego i wyczyszczenie?
Może byc zabrudzony presostat w misie (czujnik obecności wody) jest on umieszczony po prawej stronie pod sitem głównym . postaraj się wyczyścic tą membranę i kratkę jeśli to nic nie da trzeba będzie go wymienic. powodzenia
tzn, że masz albo bardzo duża dziurę w dolocie, albo czujnik mocno zabrudzony, albo uszkodzony możesz go jeszcze sprawdzic tak: jak masz możliwosc to założ węzyk na czujnik i zasysaj powietrze. wartosc powinna sie zmieiac (im bardziej zassiesz tym wiecej volt) wartosci powinny sie wahać pomiedzy 0-4,5v
Może jest uszkodzony (zabrudzony) czujnik położenia przepustnicy?
miałes racje zabrudzony czujnik teraz wszystko jest ok dzięki
problem rozwiazany, przyczyna byl zabrudzony czujnik polozenia walu
Sprawdź foto - optyczny czujnik poziomu tuszu, może być zabrudzony. Czasami zdarza się, że przy zbyt silnym włożeniu tuszu można ten czujnik wepchnąć do środka i wtedy zawsze będzie wskazywać brak tuszu.
A czy może to być wina zabrudzonych czujników?
Dziękuję za odpowiedź na usterkę nałożyły się dwie rzeczy, kiepskie paliwo oraz zabrudzony czujnik poł. wałka. paliwo wymieniłem i wózek hula
Stawiam na problem z chorągiewką czujnika lub samym czujnikiem koło rolki transferu. Zacznij od odkurzenia tego miejsca , bo byćmoże jest zabrudzone i nie "widzi" papieru przechodzącego przez czujnik. C.
Dziękuję za zainteresowanie moim tematem. Powodem tego problemu był zabrudzony czujnik szerokości papieru (z dokumentacji: paper width sensor), który znajduje się na płytce elektronicznej w głowicy. Aby się do niego dostać należy ściągnąć górną pokrywkę. Po przeczyszczeniu wszystko działa jak należy i nawet udało się udrożnić dysze do wystarczającej...
Prawdopodobnie uszkodzenie lub zabrudzenie czujnika położenia kasety-sprawdź kieszeń i optykę
Może być zabrudzony czujnik papieru, ewentualnie gdzieś kawałek kartki utkwił.
Witaj wymij filtry ze środka możesz mieć zabrudzony czujnik gęstości ,
Nie znam tej niszczarki ale z Twojego opisu wynika że możesz mieć zabrudzony czujnik obecności kartki. Odłącz niszczarkę od sieci i sprawdź czy nie ma nic na nożach ( resztki papieru) oraz jeżeli jest możliwość to przetrzyj( przedmuchaj ) czujnik optyczny.
Na 99% czujka. 1% to zabrudzony czujnik, przerwa w ścieżkach, itp.
Prawdopodobnie zabrudzony czujnik obrotu butli tonera. Z innych usterek to zapchany zbrylonym tonerem mechanizm dozowania.
Ja proponując swoją koncepcie założyłem że układ będzie wykorzystywany na "laborkach" do ćwiczeń - w takim przypadku wykładowca woli aby były jakieś tabelki i z czegoś protokół ;-). Co do reszty - nie wiem czy sterownik nie ma w sobie jakiegoś modelu zachowań (np prędkość nie może spadać za szybko). Co do zwierania czujnika - raczej zgłosi błąd o jego...
ok problem usuniety zabrudzony czujnik papieru ten drugi rozebrałem wyczysciłem i hula
Proponuję sprawdzić fotoelement czujnika płomienia. Fotoelement może być zabrudzony lub przy pracach konserwacyjnych obróciła się tarcza z otworem na końcu palnika (koło dyszy) i fotoelement "nie widzi" płomienia.
Najprawdopodobniej uszkodzona jest zębatka odpowiedzialna za docisk wałków. Powodem może być również zabrudzony czujnik.
Miałem taki sam problem.Kupełem auto które trochę stało i okazało się że w pompie wysokiego ciśnienia była rdza,która zabrudziła czujnik wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej.Tylko że mi lampka cały czas świeciła,po przeczyszceniu wszystko ok.wcześniej czyściłem zbiornik,wyminiłem wkład filtra.Naprawiłem sam.
W tym sprzęcie czujnikiem obrotów jest hallotron (pod prawym talerzykiem), raczej mało awaryjny, jeżeli sprzęt nie wyłącza się przy przewijaniu to jest on sprawny. Przy uszkodzeniu lub zabrudzeniu czujników krańcowych mode switch przestawia się samoczynnie do poz.2 po włączeniu do sieci. Tutaj podejrzewałbym brak impulsów z drum motor do układu serwo...
witam po pierwsze masz zabrudzone czujniki i mozesz miec odchaczona sprezynkie na podajniku papieru
Witam Możliwe przyczyny od których należy zacząć: Czyszczenie całego najlepiej sprężonym powietrzem możliwe że któryś z czujników jest zabrudzony. Nie zaskodzi a może rozjaśnic braz sytuacji . Paski, przełącznik funkcji regenracja jeżeli to mozliwe lub wymiana. Pozdrawiam
Miałem samsunga CLP 365 i o ile na fabrycznych tonerach jakość była bardzo dobra to sie szybko zdegradowała. Tonery dostarczone z drukarką to były tzw rozruchowe więc sie szybko skończyły. Koszt fabrycznych czterech był porownywalny do ceny nowej drukarki dlatego brałem zamienniki. Zbiornik na zuzyty toner to następny wrzód na dudzie, bo przedmuchiwanie...
Zabrudzony czujnik, uszkodzona tasiemka, słaby kontakt przewodu lampy matrycy z inwerterem lub lampa.
To teraz nowy developer i poprawna inicjalizacja. Na tym już raczej nie wskoczy w swoje parametry, chociaż spróbować można. Nowy już był i się nie zainicjował poprawnie … Znaczy się problem jest bardziej złożony. C. Trzeba poprawnie zainicjować. W maszynach starszych serii 7020/7130 zazwyczaj wstępuje błąd 006 , w nowszych serii 7222/7145 występują...
Taki sygnał oznacza zacięcie papieru - zwykle to wina ułamanego, zablokowanego lub zabrudzonego czujnika papieru.
Tak jak gruktel pisze, coś nie tak z czujnikiem. A nie masz go czasem czymś zasłoniętego, zabrudzonego? Czujnik znajduje się obok siatki głośnika.
Witam, Tak to się zgadza ale czy zabrudzone czujniki w pasie mogą powodować ze nie drukują się w ogóle kolory ? Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc w rozwikłaniu problemu.
Przyczyna była prozaiczna:) zabrudzony czujnik w TV i plastik od optyki wewnątrz telewizora. Temat uważam za zakończony.
Prawdopodobnie zabrudzenie czujnika odpowiedzialnego za przesuw taśmy z naklejkami. Taka przezroczysta szybka pod etykietą jak już wyjdzie wydrukowana. Przeczyścić ją spirytusem.
gdyby był zabrudzony czujnik to alarm by się palił, a alarm miga, stawiam na głowicę.
No tak, zapomniałem o modelu :) DCP-195c Silniczek kręci, rolki się kręcą. Rozbieralem to dziadostwo całe, w poszukiwaniu zabrudzonego czujnika, ale nic nie przykuło mojej uwagi... Gdzie mogą się ewentualnie znajdować czujniki które trzeba sprawdzić? A czy w ogóle możliwe jest, aby ten błąd wynikał ciągle z uszkodzonej głowicy, czy niezbyt? Miałem zamiar...
Witam, problem z ilością wody w układzie. 1 Może zbyt dużo detergentu i jest dużo piany w układzie. 2 Pompa myjąca, zdejmij dolne ramię spryskiwacza i puść program. 3 Zabrudzony czujnik zmętnienia do czyszczenia lub wymiany (nie wiem czy jest w tym modelu, jest w dnie misy pod sitkiem komory myjącej.
Najwyraźniej drukarka wymaga dokładnego czyszczenia - takie samoczynne próby wciągania papieru mogą wskazywać na zabrudzony czujnik podajnika papieru.
C4 Grand Picasso 2016 r. 2.0 Blue HDi 150 koni. Auto na wolnych obrotach nierówno chodzi, by odpalić, potrzebuje chwilę dłużej kręcić silnikiem. Nierówno chodził już dłuższy czas, ale po wymianie rozrządu i wszystkich uszczelek wałka i wału, plus uszczelka pompy wysokiego ciśnienia, auto potrzebuje dłużej kręcić, by odpalić. Komputer u mechanika nie...
Mam 306 TD. W moim aucie przyczyną fałszywych obrotów było zabrudzenie czujnika. wyczyściłem go i wszystko wróciło do normy. Jest OK Pozdrawiam
Zobacz może jest zabrudzony czujnik optyczny a może raczej tarcza z lewej strony drukarki> Pozdrawiam
Witam! Prawdopodobnie masz zabrudzone czujniki początku i końca tasmy.Waćik zwilżony w spirytusie powinien załatwić sprawe. Pozdrawiam.
Prawdopodobnie masz zabrudzone czujniki absu przy kolach lub pierscienie przy tarczy (piascie) . Sproboj wszystko przeczyscic i powinno byc juz ok
zabrudzenie czujnika optycznego zabrudzenie głowica zabrudzenie czujnik
honda civic termostat półprzewodnikowy czujnik temperatura bezpiecznik awaryjnych
płyta główna viessmann mikser niewiadów
Gasik RC dla obciążenia indukcyjnego 230V 150W Kod błędu ECM 045 w Iveco Stralis - przyczyny i diagnostyka