Masz tam przewód od zasilania modułu wtyk 1i2 pin 9 i trzeci od zasilania nox bezpiecznik 6
Tak, są bezpieczniki na zasilaniu modułów mocy. Czy płyta jest nowa czy używana? Czy dwie fazy są podłączone poprawnie, a także neutralny i obowiązkowo PE? Pokaż, jak ją podłączyłeś? Jedna faza i neutralny stanowią zasilanie dla przetwornicy, która produkuje niskie napięcia, np. dla panelu obsługi. To zależy od tego, którą fazę podłączyłeś.
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Czy nie jest to po prostu bezpiecznik do zasilania przekaźnika i modułu WiFi? Nie sądzę, aby ten bezpiecznik był używany do zasilania podłączonego urządzenia...
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Jak odpinałeś kabelki to pewnie czegoś nie wpiąłeś, albo spaliło bezpiecznik i nie ma zasilania na któryś moduł. Posprawdzaj bezpieczniki. A jak to nie pomoże i wtyczki wpięte to zmierz rezystancję po miedzy pinami 6,14 i 3,11 w gnieździe obd przy odłączonym akumulatorze. Podejmujesz się czy dzwonisz do warsztatu?
Zasilania powinny być na pinie 2, 5 i 12 po stacyjce. Przychodzą z modułu G. Masa na 7. Sprawdz bezpieczniki i przekaźnik na module G.
Nie będzie połączenia, między bezpiecznikiem a odbiornikami jest jeszcze przekaźnik(w tej samej skrzynce), podaje zasilanie z bezpiecznika na odbiorniki dopiero po uruchomieniu silnika.
Jak się nie łączy z kompem to też brak zasilania na moduł w tym wypadku ECU. Bezpieczniki do sprawdzenia plus linie zasilania na ECU.
Na początek pod kątem zwarć. http://obrazki.elektroda.pl/6578453400_1...
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Oglądnij cały moduł zasilania. Sprawdź bezpiecznik na wejściu, mosfety. Najprawdopodobniej padł układ kontroli. Tam jest chyba lt1453.
Według schematów są dwie wersje zasilania. Jedna bez tylnego modułu elektronicznego i wtedy zapalniczka zasilana jest z bezpiecznika FE36 7,5A w skrzynce bezpieczników pod maską. Druga z tylnym modułem elektronicznym (w bagażniku z lewej strony) i zasilanie idzie z niego z bezpiecznika FR29 15A.
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
jedyne co zauważyłem jest zwarcie do masy na CANie wewnątrz kabiny, przewód 195-196. tyle że 195-196 to nie can, to jest zasilanie idące z bezpiecznika F894, kolejne dwa zasilania to F737 i F738 do modułu pompy. Po wyciągnięciu bezpiecznika F 894 7,5A zwarcie między CANem znika pozostaje zwarcie do masy na przewodzie 196. Czasem nie ma tam założonego...
Jeśli moduł na przewodzie minusa włączy się między bezpiecznikiem, a diodami prostującymi, to w razie przepalenia się bezpiecznika moduł dostanie zasilanie z z transformatora poprzez te diody; jeśli włączy się go poza bezpiecznikiem (bezpiecznik będzie między modułem, a diodami), to w razie przepalenia się bezpiecznika moduł dostanie zasilanie z akumulatora,...
Pierwsze zdemontuj radio. Często ktoś nieprawidłowo podłącza radio do szyny CAN. Dwa Bezpieczniki czy zasilania na moduły są. Trzy to VCDS lub podobny i pełny scan błędy oraz z którymi modułami nie udało się nawiązać połączenia. Cztery sprawdzenie q blokach 125 i wyższych jak wyglądają statusy komunikacji CAN. Pięć wpięcie się oscyloskopem do lini CAN...
Odkręciłem pompę i wirnik się ładnie kręci. Sprawdziłem odpięcie kostki z zasilaniem na wejściu i wyjściu pompy - w obu przypadkach przestaje wywalać bezpieczniki. Rozebrałem moduł zasilania i tam widać dziwnie zabrudzone elementy - rezystor R2 - 100Ω nie podaje oporności. Tylko czy upalony rezystor daje takie objawy?
To są bezpieczniki od zasilania wspomnianych wyżej driverów w module j519
Bezpiecznik nr 44 w module GEM, wartość bezpiecznika 10 amper, czyli czerwony.
Załóżmy że to to samo co b5 to i te same usterki.Sprawdź tak czy tak na początek przewody miedzy słupkami a drzwiami.Te w gumowych osłonach.Potem zasilanie na moduły drzwi,bezpieczniki pod osłoną kolumny.Potem zostaje ci komfort.Sprawdzić zasilanie i czy kable nie pogniły.
Dla podpowiedzi dodam że układ jest bardzo prosty . Zasilanie z tego bezpiecznika jest podawane przez przełącznik lewy przedni na przełącznik lewy tylny i na silniczek lewy tylny oraz przez moduł impulsowego sterowania na silniczek kierowcy. Powodzenia. Chyba napisałem zbyt chaotycznie . Dla podpowiedzi dodam że układ jest bardzo prosty . Zasilanie...
Nie odpala bez tego modułu, a poza tym skoro jak spali się bezpiecznik od zasilania tego modułu i auto gaśnie to jak może bez tego modułu odpalać??? to tak samo wyjęcie modułu działa jak spalony bezpiecznik.....
Na początek wymieniłbym wszystkie elektrolity po stronie wtórnej i pierwotnej u module zasilania. Posprawdzaj też bezpieczniki smd w module inwertera.
Witaj, też to znalazłem. Tu też nie ma opisu wszystkich bezpieczników. Potrzebuję dowiedzieć się, który bezpiecznik jest od zasilania modułu zapłonowego.
Sam w tym tygodniu miałem płytę, w której przepalał się bezpiecznik od zasilania modułu sterującego. Niestety problem był w panelu. W tym przypadku sprawdziłbym napięcia zasilania panelu.
Ze skrzynki bezpieczników koło drzwi kierowcy. Powinno być tam miejsce na bezpiecznik fabrycznego modułu. Albo dajesz swój bezpiecznik, albo kupujesz pin do skrzynki (jeśli nie ma) i masz prawie fabryczne rozwiązanie.
bezpiecznik się przepalił oraz pare kondensatorów, niestety 2 z nich pękły wymiana kondensatorów i bezpiecznika NIE kończy naprawy tego modułu zasilania Aby naprawić , o ile mozliwe - potrzeba dane: jakie układy scalone zastosowano i - i opisy z płytki * + dobre foto jednej strony i drugiej płytki
Nie ma. Widać to jak domkniesz szybę wyłącznikiem do końca i przytrzymasz go przy włączonych światłach. Widać wyraźne przyciemnienie oświetlenia, czyli prąd na silnik idzie. Funkcję komfort ma tylko okno kierowcy i to na otwieraniu (przynajmniej u mnie): jak naciśniesz otwieranie na moment, to okno samo otworzy się do końca. Ja zamontowałem moduł md...
Bezpieczników nie ma. Sprawdź czy dociera zasilanie do modułu sterującego. Jeśli tak to wstaw dobrej jakości zdjęcia modułu sterującego z obu stron.
To tylko po wymianie kondensatora podłączyć szeregowo z zasilaniem AC żarówkę i jak wystartuje obserwuj świecenie i pomierz napięcia DC po stronie wtórnej na tych trzech kondensatorach elektrolitycznych. Prawdopodobnie jeżeli byłby uszkodzony STR... to miał byś uszkodzony bezpiecznik sieciowy na wejściu zasilania na module. Musisz głębiej porzeźbić...
Trzeba będzie w takim razie zaingerować trochę w sterowanie maszyny. Przede wszystkim potrzebne będą dwa wolne styki pomocnicze NC stycznika K1M. Jeżeli takich brak (na schemacie ich nie ma) to trzeba dołożyć przekaźnik pomocniczy z dwoma stykami NC i połączyć jego cewkę równolegle z cewką stycznika K1M. Jeden z tych styków będzie potrzebny do zastartowania...
Pin 7 to zasilanie centralnej elektryki z bezpiecznika przy akumulatorze 3A na bezpiecznik nr. 55 (5A). Pin 8 to wyjście zasilania na grzanie szyby po bezpieczniku 51(20A) i przekaźniku.
Pewnie miałeś wsteczny sterowany przez moduł. W skrzynce bezpieczników załóż nowy bezpiecznik z zasilaniem i połącz go do czujnika. Drugi przewód z czujnika na przewody wstecznego do lamp. Jeśli czujnik będzie rozwierny to zastosuj przekaźnik 85A.
Oświetleniem tablicy i światłami pozycyjnymi/stop steruje moduł w bagażniku, nie ma oddzielnych bezpieczników od tych żarówek, tylko od zasilania całego modułu. Żarówki muszą mieć właściwą moc i dobry kontakt z oprawką.
Można dodatkowo sterować 3 i 4 pin do masy otwieranie i zamykanie. Zabezpieczenie bezpiecznik 28, oraz 53 Wszystkie oznaczenia kabli zaczynają się na ROH.
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Zdania są podzielone ;) Zależy od chciejstwa i zasobności inwestora. Podobnie z lampkami, ale tu już mamy gotowe rozwiązania w postaci jednego modułu gdzie są lampki i bezpieczniki.
Ok, ale dlaczego wcześniej przewód nr 15 miał 12V+ (zasilał moduł bluetooth, ale musiałem go odłączyć bo powodował palenie bezpiecznika 30A od zapalniczki) ma teraz około 0,3V ? Bo teraz jest masą dla ekranu, a nie zasilaniem z radia. To nie "przewód miał", tylko szło to z radia.
To sprawdź bezpieczniki od zasilania modułów w drzwiach. Lub diagnostyka komfortu.
Pytanie może i podstawowe ale sprawdzałeś bezpieczniki ? Czerwono-czarny to zasilanie modułu 12V ze skrzynki bezpieczników a fioletowo-biały idzie do modułu przednich drzwi. Dodano po 7 Tak sobie przypomniałem że bezpiecznik to raczej nie bo lewe i prawe tylne drzwi są chyba na tym samym jak dobrze pamiętam. Jest napięcie na tym czerwono-czarnym ?
Oczywiście że w tym - nie przypominam sobie takiego 202 który nie ma modułu komfortu. Moduł komfortu jest przy akumulatorze i prawdopodobnie nie ma zasilania. Bezpieczniki chyba też są w bagażniku. Sprawdź zasilanie na grubych przewodach.
Śmiało możesz odcinać zasilanie 12V od modułu. Zresztą wyjmij dodatkowy bezpiecznik, który masz na zasilaniu modułu i zobacz czy Ci nie wyrzuca żadnych błędów w samochodzie. https://micromel.pl/data/files/lights_se... Tak całkiem na marginesie uważam, że jednak warto dokładać do fabrycznych/dedykowanych modułów...
Tak a najczęściej w skrzynce bezpieczników gdzie 4 bezpieczniki zasilają moduł sterowania wentylatorów i klimatyzacji występuje korozja. Na 10 przypadków 9 to brak zasilania lub jednego z zasilań modułu wentylatorów. Miłego poszukiwania usterki.
Bezpiecznik 28 w kabinie odpowiada za zasilanie obu tylnych modułów. Trzeba sprawdzić czy dochodzi plus na nie. Jak nie to czy jest na tym bezpieczniku.
Skoro odpala i gaśnie to wygląda jak blokada immo. Pierwsze test z którymi modułami jesteś w stanie się połączyć i ściągnąć listę błędów aka które modułu działają i co zgłaszają. Potem te które nie mają komunikacji do sprawdzenia ich zasilania zaczynając od bezpieczników potem zasilania we wtyczkach modułów. To tak na start.
Podobnie jak w temacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Brak zasilania, sprawdzone miernikiem wszystkie bezpieczniki. Zamówiony został moduł zasilania ze strony sklep(at)agd-czesci.com.pl firma z Krakowa, część o numerze „Moduł zasilający Samsung https://obrazki.elektroda.pl/5005047500_...
u mnie wiem że jest moduł od gniazda przyczepki A co z nim zrobiłeś? Jak został i nie ma zasilania - spalony bezpiecznik - to nie będzie lewego kierunku w gniazdku. Co do postu wyżej: ciężko jest mi sobie wyobrazić istnienie bezpiecznika TYLKO LEWEGO (i tym samym osobno prawego) bezpiecznika kierunkowskazów. 3) I spotyka się bezpiecznik zasilania modułu...
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
Masz zasilanie na bezpieczniku F20-10A? Ten moduł to komfort i nic nie ma do świateł stopu. Podawałeś zasilanie na czarno/czerwony kabel z włącznika stopu?
Problem rozwiązany. Spalony bezpiecznik odpowiadający za wspomaganie kierownicy.
Bezpieczniki na płycie głównej sprawne? Moduł ni poda zasilania bez pozwolenia z płyty, żeby nie było sytuacji, że zasilona będzie , że tak powiem, z dwóch źródeł na raz.
Nie ma bezpieczników, przede wszystkim do sprawdzenia, czy dochodzi zasilanie na moduł. Jesli tak to moduł do poprawki.
Nie potrzebnie rozebrałeś całość, sprawdź sobie wiązkę idącą do drzwi kierowcy a potem prądy trzeba posprawdzać a nie rozbierać silnik, być może brakuje właśnie zasilania modułu, najpierw zobacz wiązkę potem bezpieczniki.
Dokładnie u mnie tak było - spalony bezpiecznik 16 w kabinie = brak zasilania modułu i wentylatory chodzą non stop.
Witam, po zgaszeniu samochodu brak ponownego uruchomienia, silnik kręci ale nieżywe zegary, wygląda to tak jak by nie było zapłonu. Bezpieczniki dobre, stacyjka dobra, moduł bezpieczników w komorze silnika podmieniony, brak stałego zasilania do edc silnika, do zegarów jedna wtyczka dwa stałe zasilania są. Nie wiem czy tam też musi być 15+ jeśli tak...
To jest bezpiecznik.
Witam ! Na forum jest wykaz bezpieczników, a jest ich tyle niestety - zacznij od bezpiecznika obok układu z radiatorem z lewej strony płyty ! Pozdrawiam ! Robert
Według rozpiski f38 jest to w tym modelu zasilanie modułu komfortu oraz może być też zasilanie tylnych modułów w drzwiach, natomiast f15 oświetlenie wewnetrzne
Nie wspomniałeś, że masz lampy wyładowawcze. Odepnij wtyczkę od lampy i zobacz czy dalej masz zwarcie, pin 1 w lampie to zasilanie HID a 3 to masa, możesz to sprawdzić podpinając kontrolkę. Jeżeli kontrolka się zaświeci to moduł HID do wymiany a jeżeli dalej pali bezpiecznik to do prześwietlenia biało-pomarańczowy kabelek z modułu zasilania pin 7 wtyczka...
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Moduł niema zasilania . Ktoś pozamieniał miejscami bezpiecznik od modułu . Pzdr
Sprawdź bezpiecznik F17 7.5 A w skrzynce pod maską. NIe masz zasilania na przełączniku kierowcy. Moduł kierowcy nie ma nic do pasażera tylko przełącznik i jego zasilanie.
Witam, mam problem z tym faxem, wygląda że moduł zasilający padł, po podłączeniu pali bezpiecznik, sprawdzałem miernikiem na wejsciu zasilania - było ewidentne zwarcie, sprawdziłem po kolei diody, dwie przepuszczały napięcie w obie strony - wymieniłem na nowe, miernik nie sygnallizuje zwarcia jednak po podłączeniu nadal pali bezpiecznik. Na module zasilania...
Bezpiecznik na wejściu zasilania sprawdzałeś? Sprawdzić napięcie DC na kondensatorze za mostkiem prostowniczym powinno być ponad 300 V (oczywiście z zachowaniem ostrożności).
Przekaźnik pod fotelem kierowcy załączający 15kę....sterowanie z modułu stacyjki....przegnity przewód sterujący przekaźnikiem... Dzięki wszystkim za pomoc...
witam, ostatnio w moje ręce wpadł o taki transformator https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... problem jest taki, że jeśli podłącze go do sieci najprawdopodobniej wybije bezpiecznik a modułu opóźnionego zasilania nie mam. istnieje jakiś sposób by podłączyć go do sieci czy bez tego modułu się nie obejdzie? a może go wcale nie podłączać...
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
Tak to normalne z modułem reagującym na wzrost napiecia. Zasilanie weź z bezpiecznika po zapłonie i masz spokój z miganiem lamp.
BCM to cały moduł, w okolicy skrzynki bezpieczników, w zasadzie skrzynka to ten moduł. A z czym masz problem?
Kolego, pomiary od strony wtyczki zasilania masz też moduł. Można wykonać pomiary bez napięciowo mierząc ciągłość, a nie kombinować jaki niby bezpiecznik gdzie do zacisków grzałki nie tędy droga....
To jest bezpiecznik topikowy w obwodzie zasilania. Ma za zadanie zapobiegać zapaleniu się modułu przy jego uszkodzeniu. Szacowana wartość: 0,5~1A. Jeśli uległ rozerwaniu to oznacza poważne zwarcie. Sprawdź diody w prostowniku, kondensator elektrolityczny i kondensator foliowy w układzie zasilania (czerwony).
Alternator nie ma kabla masowego. Sprawdź po kolei grube plusy od akumulatora, poprzez bezpieczniki główne, na zasilaniu modułu USM kończąc. To samo zrób z masą, od aku do budy i na silnik
Były sprawdzane moduły SAM i zasilania (bezpieczniki i zimne luty)?
Witam Wszystkich grupowiczów! Czy ktoś z Was wie może co mogło paść w rzeczonym Neptunie? Objawy-brak reakcji po włączeniu zasilania. Bezpiecznik ok. Jest tam taki moduł zasilania umz... może coś tam??? dzięki za wszelkie wskazówki. ps.można pisac na priv.
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
Dobra, jest to Mercedes Vito 115, uległ jakiemuś defektowi w jeden dzień podczas ładowania akumulatora. Było tak: kluczyk nie przekręcał się w stacyjce, stacyjkę wymontowałem i zawiozłem do elektryka, stacyjka jest dobra i wgrano nowy kluczyk. Po podłączeniu do Vito to samo, po włożeniu kluczyka zapala się tylko licznik z kilometrami. Po dodatkowym...
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
bład dotyczy zasilania , jeżeli wszystko działa to należy sprawdzić akumulator, ładowanie.,bezpiecznik zasilania modułu,jego styki w skrzynce bezp.
Jeśli chodzi o podłączenia elektryczne to nie ma problemu - kupujesz regulator temperatury/termostat zestaw do samodzielnego montażu np AVT, ma w komplecie przekaźnik i jest na 12V - na matę puszczasz zasilanie bezposrednio przez przekaźnik modułu i oczywiście obowiązkowo bezpiecznik, moduł do zasilania np za stacyjką , pod matą umieszczasz czujnik...
Bezpieczniki sprawdź i przerywacz.W tym roczniku to raczej Bordnetz nie występuje co?Zasilania sprawdź na komfort i zrób diagnostykę.
Jest w tym dziale bardzo podobny temat, ale trochę zamotany i nie dokończony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78... Poszukaj schematu, zdobądź zapas prawidłowych bezpieczników, wyłącz zasilanie końcówek mocy (4 bezpieczniki przy modułach B6), doprowadź do porządku zasilacze. Przede wszystkim stabilizowane 18V i 42V. Sprawdź zasilacz końcówek....
Wiązka pomiędzy klapą a karoserią sprawdzona? Jest w bagażniku jakaś skrzynka z bezpiecznikami? https://obrazki.elektroda.pl/7103118800_... D9 to zamek klapy E6 to jakiś moduł zasilania dlatego pytam o bezpieczniki.
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
Opel jest tak pewny zadziałania zabezpieczeń w driverach obwodów świateł w UEC, że nie dał tam żadnego bezpiecznika pomiędzy B+ akumulatora a zasilaniem modułu. https://obrazki.elektroda.pl/9601530700_...
Zasilanie na pierwszą wtyczkę modułu "idzie" ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik nr 16. Wtyczka na skrzynce ma numer 5 styk 2 przewód czarno/niebieski. Wewnątrz skrzynki prąd do bezpiecznika f16 doprowadzany jest z przekaźnika znajdującego się na dole skrzynki oznaczonego na schemacie jako k3, a na skrzynce ma oznaczenie "M". Można go na próbę podmienić...
Do modułu dochodzi stałe zasilanie ,pod schowkiem są bezpieczniki skrajny to właśnie moduł ale jak będzie przepalony to zwarcie na module.P
Bezpieczniki całe, 3 zasilania do modułu dochodzą ze skrzynki bezpiecznikowej wg. schematu z autodaty. Bo ten moduł jest spinany razem ze skrzynką bezpiecznikową w całość.
Witam, mam pytanie odnośnie modułu haka. Auto to Passat B6 1.9 tdi BLS 2008r. Wymontowałem z Passata B6 sedan oryginalny hak Westfalia wraz z modułem8P 8P0907383 i kawałkiem wiązki wychodzącej pod bezpieczniki i Borndetz. W wtyczce mam 2 zasilania przez bezpiecznik na pinie 11 i 12, ale nie ma pod pin 9 tzw stałego zasilania. Natomiast jak patrzę w...
Witam. wymienione moduły ixbd4410 oraz ixbd4411 nic nie dały. Kolejny moduł Toshiby poszedł na bramce GU. Po włączeniu od razu pali wstawione dodatkowe bezpieczniki na zasilaniu modułu. Czy ktoś wie może co dalej. Ja nie mam już pomysłów. Pozdro Damian.
PSF1- moduł z bezpiecznikami w komorze silnika BSI -moduł z bezpiecznkami w kabinie z lewej strony kierownicy COO1-złącze diagnostyczne 7122- pompa wspomagania zasilanie z PSF1- 28V GR- to jest złącze 28-krotne szare (pin nr. 21)
Witam wie ktoś może gdzie znajduje się bezpiecznik od modułu który przekazuje światła na przyczepę.? Moduł sprawdzony dobry porostu brakuje tylko zasilania wszystkie bezpieczniki pod maską i kabiną sprawdzone dobre
Pomiary modułu zasilacza albo serwis trzeba odwiedzić. Czy bezpiecznik jest uszkodzony zrób pomiar to podstawa.
Okazuje się że jest całkiem oddzielny bezpiecznik 119 do tylnego gniazda zasilania 12v
Pył ze szczotek przez elektrostatyke osadza się na płycie elektroniki modułu. Zmierz elementy od strony zasilania masz zwarcie.
Witam Poszukuje schematu instalacji zasilania modułu świec żarowych (brakuje mi głównego zasilnia) lub przynajmniej opisu bezpieczników, nie wiem który jest za to odpowiedzialny.
będzie to odpowiedni bezpiecznik do zabezpieczenia modułu sterowania tymi lampkami. A gdzie ten bezpiecznik jest umiejscowiony, Przed tym modułem, czy za nim (patrząc na kierunek zasilania), jeśli przed zasilaniem, to raczej nie zabezpiecza tego modułu, jeśli za to owszem może zabezpieczyć ten układ przed przeciążeniem.
Też oczywiście masz racje Arkadjust sprawdź bo tu głownie jest definitywny brak zasilania pralka ,nie daje oznak funkcjonowania należało by się sprawdzić tor zasilania modułu pewnie jest tam jakiś bezpiecznik dioda Zener na druku przetwornicy i sama przetwornica zasilająca powinna być uszkodzona któryś z elementów półprzewodnikowych ,na płytce zasilacza...
https://fuse-box.info/honda/honda-cr-v-2... Bezpiecznik numer 10 7.5Amp
Bezpiecznik ok. Na wyjściu zasilania z modułu jest +, brak "minusa". Pojawia się na chwilę kilkanaście V i zanika.
naprawa modułu zasilania modułu zasilania płyty bezpiecznik modułu bębna
wymuszenie zmiany hasła bateria wkrętarka naprawa regeneracja głośników
pompa paliwa master3 ogniwo lifepo4
Ford Focus 2.0 TDCi - Nadmiar powietrza w układzie dolotowym Menu serwisowe Philips 40PFL3107 - jak uzyskać dostęp?