Jak odpinałeś kabelki to pewnie czegoś nie wpiąłeś, albo spaliło bezpiecznik i nie ma zasilania na któryś moduł. Posprawdzaj bezpieczniki. A jak to nie pomoże i wtyczki wpięte to zmierz rezystancję po miedzy pinami 6,14 i 3,11 w gnieździe obd przy odłączonym akumulatorze. Podejmujesz się czy dzwonisz do warsztatu?
Masz tam przewód od zasilania modułu wtyk 1i2 pin 9 i trzeci od zasilania nox bezpiecznik 6
Tak, są bezpieczniki na zasilaniu modułów mocy. Czy płyta jest nowa czy używana? Czy dwie fazy są podłączone poprawnie, a także neutralny i obowiązkowo PE? Pokaż, jak ją podłączyłeś? Jedna faza i neutralny stanowią zasilanie dla przetwornicy, która produkuje niskie napięcia, np. dla panelu obsługi. To zależy od tego, którą fazę podłączyłeś.
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Czy nie jest to po prostu bezpiecznik do zasilania przekaźnika i modułu WiFi? Nie sądzę, aby ten bezpiecznik był używany do zasilania podłączonego urządzenia...
Nie będzie połączenia, między bezpiecznikiem a odbiornikami jest jeszcze przekaźnik(w tej samej skrzynce), podaje zasilanie z bezpiecznika na odbiorniki dopiero po uruchomieniu silnika.
Zasilania powinny być na pinie 2, 5 i 12 po stacyjce. Przychodzą z modułu G. Masa na 7. Sprawdz bezpieczniki i przekaźnik na module G.
Jak się nie łączy z kompem to też brak zasilania na moduł w tym wypadku ECU. Bezpieczniki do sprawdzenia plus linie zasilania na ECU.
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Na początek pod kątem zwarć. http://obrazki.elektroda.pl/6578453400_1...
Pierwsze zdemontuj radio. Często ktoś nieprawidłowo podłącza radio do szyny CAN. Dwa Bezpieczniki czy zasilania na moduły są. Trzy to VCDS lub podobny i pełny scan błędy oraz z którymi modułami nie udało się nawiązać połączenia. Cztery sprawdzenie q blokach 125 i wyższych jak wyglądają statusy komunikacji CAN. Pięć wpięcie się oscyloskopem do lini CAN...
Oglądnij cały moduł zasilania. Sprawdź bezpiecznik na wejściu, mosfety. Najprawdopodobniej padł układ kontroli. Tam jest chyba lt1453.
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Według schematów są dwie wersje zasilania. Jedna bez tylnego modułu elektronicznego i wtedy zapalniczka zasilana jest z bezpiecznika FE36 7,5A w skrzynce bezpieczników pod maską. Druga z tylnym modułem elektronicznym (w bagażniku z lewej strony) i zasilanie idzie z niego z bezpiecznika FR29 15A.
jedyne co zauważyłem jest zwarcie do masy na CANie wewnątrz kabiny, przewód 195-196. tyle że 195-196 to nie can, to jest zasilanie idące z bezpiecznika F894, kolejne dwa zasilania to F737 i F738 do modułu pompy. Po wyciągnięciu bezpiecznika F 894 7,5A zwarcie między CANem znika pozostaje zwarcie do masy na przewodzie 196. Czasem nie ma tam założonego...
Dla podpowiedzi dodam że układ jest bardzo prosty . Zasilanie z tego bezpiecznika jest podawane przez przełącznik lewy przedni na przełącznik lewy tylny i na silniczek lewy tylny oraz przez moduł impulsowego sterowania na silniczek kierowcy. Powodzenia. Chyba napisałem zbyt chaotycznie . Dla podpowiedzi dodam że układ jest bardzo prosty . Zasilanie...
Odkręciłem pompę i wirnik się ładnie kręci. Sprawdziłem odpięcie kostki z zasilaniem na wejściu i wyjściu pompy - w obu przypadkach przestaje wywalać bezpieczniki. Rozebrałem moduł zasilania i tam widać dziwnie zabrudzone elementy - rezystor R2 - 100Ω nie podaje oporności. Tylko czy upalony rezystor daje takie objawy?
Jeśli moduł na przewodzie minusa włączy się między bezpiecznikiem, a diodami prostującymi, to w razie przepalenia się bezpiecznika moduł dostanie zasilanie z z transformatora poprzez te diody; jeśli włączy się go poza bezpiecznikiem (bezpiecznik będzie między modułem, a diodami), to w razie przepalenia się bezpiecznika moduł dostanie zasilanie z akumulatora,...
To są bezpieczniki od zasilania wspomnianych wyżej driverów w module j519
Bezpiecznik nr 44 w module GEM, wartość bezpiecznika 10 amper, czyli czerwony.
bezpiecznik się przepalił oraz pare kondensatorów, niestety 2 z nich pękły wymiana kondensatorów i bezpiecznika NIE kończy naprawy tego modułu zasilania Aby naprawić , o ile mozliwe - potrzeba dane: jakie układy scalone zastosowano i - i opisy z płytki * + dobre foto jednej strony i drugiej płytki
Załóżmy że to to samo co b5 to i te same usterki.Sprawdź tak czy tak na początek przewody miedzy słupkami a drzwiami.Te w gumowych osłonach.Potem zasilanie na moduły drzwi,bezpieczniki pod osłoną kolumny.Potem zostaje ci komfort.Sprawdzić zasilanie i czy kable nie pogniły.
Ze skrzynki bezpieczników koło drzwi kierowcy. Powinno być tam miejsce na bezpiecznik fabrycznego modułu. Albo dajesz swój bezpiecznik, albo kupujesz pin do skrzynki (jeśli nie ma) i masz prawie fabryczne rozwiązanie.
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Nie odpala bez tego modułu, a poza tym skoro jak spali się bezpiecznik od zasilania tego modułu i auto gaśnie to jak może bez tego modułu odpalać??? to tak samo wyjęcie modułu działa jak spalony bezpiecznik.....
To tylko po wymianie kondensatora podłączyć szeregowo z zasilaniem AC żarówkę i jak wystartuje obserwuj świecenie i pomierz napięcia DC po stronie wtórnej na tych trzech kondensatorach elektrolitycznych. Prawdopodobnie jeżeli byłby uszkodzony STR... to miał byś uszkodzony bezpiecznik sieciowy na wejściu zasilania na module. Musisz głębiej porzeźbić...
Skoro odpala i gaśnie to wygląda jak blokada immo. Pierwsze test z którymi modułami jesteś w stanie się połączyć i ściągnąć listę błędów aka które modułu działają i co zgłaszają. Potem te które nie mają komunikacji do sprawdzenia ich zasilania zaczynając od bezpieczników potem zasilania we wtyczkach modułów. To tak na start.
Pin 7 to zasilanie centralnej elektryki z bezpiecznika przy akumulatorze 3A na bezpiecznik nr. 55 (5A). Pin 8 to wyjście zasilania na grzanie szyby po bezpieczniku 51(20A) i przekaźniku.
Witaj, też to znalazłem. Tu też nie ma opisu wszystkich bezpieczników. Potrzebuję dowiedzieć się, który bezpiecznik jest od zasilania modułu zapłonowego.
Na początek wymieniłbym wszystkie elektrolity po stronie wtórnej i pierwotnej u module zasilania. Posprawdzaj też bezpieczniki smd w module inwertera.
Sam w tym tygodniu miałem płytę, w której przepalał się bezpiecznik od zasilania modułu sterującego. Niestety problem był w panelu. W tym przypadku sprawdziłbym napięcia zasilania panelu.
Można dodatkowo sterować 3 i 4 pin do masy otwieranie i zamykanie. Zabezpieczenie bezpiecznik 28, oraz 53 Wszystkie oznaczenia kabli zaczynają się na ROH.
Kolego, pomiary od strony wtyczki zasilania masz też moduł. Można wykonać pomiary bez napięciowo mierząc ciągłość, a nie kombinować jaki niby bezpiecznik gdzie do zacisków grzałki nie tędy droga....
Nie ma. Widać to jak domkniesz szybę wyłącznikiem do końca i przytrzymasz go przy włączonych światłach. Widać wyraźne przyciemnienie oświetlenia, czyli prąd na silnik idzie. Funkcję komfort ma tylko okno kierowcy i to na otwieraniu (przynajmniej u mnie): jak naciśniesz otwieranie na moment, to okno samo otworzy się do końca. Ja zamontowałem moduł md...
Bezpieczników nie ma. Sprawdź czy dociera zasilanie do modułu sterującego. Jeśli tak to wstaw dobrej jakości zdjęcia modułu sterującego z obu stron.
Zdania są podzielone ;) Zależy od chciejstwa i zasobności inwestora. Podobnie z lampkami, ale tu już mamy gotowe rozwiązania w postaci jednego modułu gdzie są lampki i bezpieczniki.
Trzeba będzie w takim razie zaingerować trochę w sterowanie maszyny. Przede wszystkim potrzebne będą dwa wolne styki pomocnicze NC stycznika K1M. Jeżeli takich brak (na schemacie ich nie ma) to trzeba dołożyć przekaźnik pomocniczy z dwoma stykami NC i połączyć jego cewkę równolegle z cewką stycznika K1M. Jeden z tych styków będzie potrzebny do zastartowania...
Witam ! Na forum jest wykaz bezpieczników, a jest ich tyle niestety - zacznij od bezpiecznika obok układu z radiatorem z lewej strony płyty ! Pozdrawiam ! Robert
Oświetleniem tablicy i światłami pozycyjnymi/stop steruje moduł w bagażniku, nie ma oddzielnych bezpieczników od tych żarówek, tylko od zasilania całego modułu. Żarówki muszą mieć właściwą moc i dobry kontakt z oprawką.
Pewnie miałeś wsteczny sterowany przez moduł. W skrzynce bezpieczników załóż nowy bezpiecznik z zasilaniem i połącz go do czujnika. Drugi przewód z czujnika na przewody wstecznego do lamp. Jeśli czujnik będzie rozwierny to zastosuj przekaźnik 85A.
To sprawdź bezpieczniki od zasilania modułów w drzwiach. Lub diagnostyka komfortu.
Za schowkiem kierowcy jest moduł zasilania. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/9370354300_1... Na tej wtyczce po prawej, na pinie 31 jest kabelek żółto-biały od komunikacji z modułem wycieraczek... i np: z czujnikiem deszczu/światła. Pozostałe kabelki przy wycieraczce to: czerwono-zielony - zasilanie z bezpiecznika 25 brązowy -...
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Ok, ale dlaczego wcześniej przewód nr 15 miał 12V+ (zasilał moduł bluetooth, ale musiałem go odłączyć bo powodował palenie bezpiecznika 30A od zapalniczki) ma teraz około 0,3V ? Bo teraz jest masą dla ekranu, a nie zasilaniem z radia. To nie "przewód miał", tylko szło to z radia.
Podobnie jak w temacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Brak zasilania, sprawdzone miernikiem wszystkie bezpieczniki. Zamówiony został moduł zasilania ze strony sklep(at)agd-czesci.com.pl firma z Krakowa, część o numerze „Moduł zasilający Samsung https://obrazki.elektroda.pl/5005047500_...
Problem rozwiązany. Spalony bezpiecznik odpowiadający za wspomaganie kierownicy.
Pytanie może i podstawowe ale sprawdzałeś bezpieczniki ? Czerwono-czarny to zasilanie modułu 12V ze skrzynki bezpieczników a fioletowo-biały idzie do modułu przednich drzwi. Dodano po 7 Tak sobie przypomniałem że bezpiecznik to raczej nie bo lewe i prawe tylne drzwi są chyba na tym samym jak dobrze pamiętam. Jest napięcie na tym czerwono-czarnym ?
To jest bezpiecznik.
Oczywiście że w tym - nie przypominam sobie takiego 202 który nie ma modułu komfortu. Moduł komfortu jest przy akumulatorze i prawdopodobnie nie ma zasilania. Bezpieczniki chyba też są w bagażniku. Sprawdź zasilanie na grubych przewodach.
Śmiało możesz odcinać zasilanie 12V od modułu. Zresztą wyjmij dodatkowy bezpiecznik, który masz na zasilaniu modułu i zobacz czy Ci nie wyrzuca żadnych błędów w samochodzie. https://micromel.pl/data/files/lights_se... Tak całkiem na marginesie uważam, że jednak warto dokładać do fabrycznych/dedykowanych modułów...
Tak a najczęściej w skrzynce bezpieczników gdzie 4 bezpieczniki zasilają moduł sterowania wentylatorów i klimatyzacji występuje korozja. Na 10 przypadków 9 to brak zasilania lub jednego z zasilań modułu wentylatorów. Miłego poszukiwania usterki.
Bezpiecznik 28 w kabinie odpowiada za zasilanie obu tylnych modułów. Trzeba sprawdzić czy dochodzi plus na nie. Jak nie to czy jest na tym bezpieczniku.
Bezpieczniki na płycie głównej sprawne? Moduł ni poda zasilania bez pozwolenia z płyty, żeby nie było sytuacji, że zasilona będzie , że tak powiem, z dwóch źródeł na raz.
Witam chodzi o to że w vito jest brak zasilania stacyjki i blokady. Szukam problemu był alarm i zdemontowałem i nadal to samo brak zasilania. Wychodzi na to że to moduł komfortu, ale nie bardzo idzie go zdemontować. Jak zluzowałem to nie idzie go wyjąć. Ale dwie śruby od sciany grodziowej jedna luźna a drugiej wcale nie było, czyli musiało tam coś być...
Nie potrzebnie rozebrałeś całość, sprawdź sobie wiązkę idącą do drzwi kierowcy a potem prądy trzeba posprawdzać a nie rozbierać silnik, być może brakuje właśnie zasilania modułu, najpierw zobacz wiązkę potem bezpieczniki.
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
Bezpiecznik na wejściu zasilania sprawdzałeś? Sprawdzić napięcie DC na kondensatorze za mostkiem prostowniczym powinno być ponad 300 V (oczywiście z zachowaniem ostrożności).
Masz zasilanie na bezpieczniku F20-10A? Ten moduł to komfort i nic nie ma do świateł stopu. Podawałeś zasilanie na czarno/czerwony kabel z włącznika stopu?
u mnie wiem że jest moduł od gniazda przyczepki A co z nim zrobiłeś? Jak został i nie ma zasilania - spalony bezpiecznik - to nie będzie lewego kierunku w gniazdku. Co do postu wyżej: ciężko jest mi sobie wyobrazić istnienie bezpiecznika TYLKO LEWEGO (i tym samym osobno prawego) bezpiecznika kierunkowskazów. 3) I spotyka się bezpiecznik zasilania modułu...
Sprawdź bezpiecznik F17 7.5 A w skrzynce pod maską. NIe masz zasilania na przełączniku kierowcy. Moduł kierowcy nie ma nic do pasażera tylko przełącznik i jego zasilanie.
Na początek trzeba odnaleźć instrukcję obsługi, spuścić wodę i awaryjnie otworzyć drzwi, a potem rozebrać pralkę i po kolei odłączyć obwody. Może być moduł zwarcie na wejściu zasilania 230V AC, może być blokada drzwi, a ulega uszkodzeniu bezpiecznik czy wyłącznik różnicowoprądowy? https://www.electrolux.pl/support/suppor...
Witam, mam problem z tym faxem, wygląda że moduł zasilający padł, po podłączeniu pali bezpiecznik, sprawdzałem miernikiem na wejsciu zasilania - było ewidentne zwarcie, sprawdziłem po kolei diody, dwie przepuszczały napięcie w obie strony - wymieniłem na nowe, miernik nie sygnallizuje zwarcia jednak po podłączeniu nadal pali bezpiecznik. Na module zasilania...
Przekaźnik ponadnapięciowy w zaplombowanej skrzynce elektrycznej, który po podaniu zbyt wysokiego napięcia przełączy styki i powiedzmy spali jakiś bezpiecznik topikowy. Albo prościej - Najtańszy ochronnik przepięciowy (nie będzie pełnił funkcji zabezpieczającej, może być najtańszy), do styku PE podłączyć przewód neutralny, a fazy podłączyć przez gniazdo...
Według instrukcji od modułu przyczepy do BCM powinny iść 3 przewody, Czerwony - stałe zasilanie +12V Zielony - komunikacja CAN Czerwono/żółty - pod bezpiecznik 9 (chyba oświetlenie wnętrza) Wygląda na to że większość komunikacji odbywa cie po CAN, jedynie światło stopu jest dodatkowo podłączone przewodem czarno/żółtym. Podwójne złącze z przewodami żółto/brązowym...
Nie ma bezpieczników, przede wszystkim do sprawdzenia, czy dochodzi zasilanie na moduł. Jesli tak to moduł do poprawki.
Dokładnie u mnie tak było - spalony bezpiecznik 16 w kabinie = brak zasilania modułu i wentylatory chodzą non stop.
Według rozpiski f38 jest to w tym modelu zasilanie modułu komfortu oraz może być też zasilanie tylnych modułów w drzwiach, natomiast f15 oświetlenie wewnetrzne
Zasilanie na pierwszą wtyczkę modułu "idzie" ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik nr 16. Wtyczka na skrzynce ma numer 5 styk 2 przewód czarno/niebieski. Wewnątrz skrzynki prąd do bezpiecznika f16 doprowadzany jest z przekaźnika znajdującego się na dole skrzynki oznaczonego na schemacie jako k3, a na skrzynce ma oznaczenie "M". Można go na próbę podmienić...
Nie wspomniałeś, że masz lampy wyładowawcze. Odepnij wtyczkę od lampy i zobacz czy dalej masz zwarcie, pin 1 w lampie to zasilanie HID a 3 to masa, możesz to sprawdzić podpinając kontrolkę. Jeżeli kontrolka się zaświeci to moduł HID do wymiany a jeżeli dalej pali bezpiecznik to do prześwietlenia biało-pomarańczowy kabelek z modułu zasilania pin 7 wtyczka...
Moduł niema zasilania . Ktoś pozamieniał miejscami bezpiecznik od modułu . Pzdr
Bezpieczniki sprawdź i przerywacz.W tym roczniku to raczej Bordnetz nie występuje co?Zasilania sprawdź na komfort i zrób diagnostykę.
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
MOduł ma wszystkie zasilania i jest podpięty do can samochodu. Skąd masz ten moduł wogóle?
Były sprawdzane moduły SAM i zasilania (bezpieczniki i zimne luty)?
Witam Wszystkich grupowiczów! Czy ktoś z Was wie może co mogło paść w rzeczonym Neptunie? Objawy-brak reakcji po włączeniu zasilania. Bezpiecznik ok. Jest tam taki moduł zasilania umz... może coś tam??? dzięki za wszelkie wskazówki. ps.można pisac na priv.
Przekaźnik pod fotelem kierowcy załączający 15kę....sterowanie z modułu stacyjki....przegnity przewód sterujący przekaźnikiem... Dzięki wszystkim za pomoc...
Do sprawdzenia bezpieczniki w aucie 35, 39, 40 Przy module na wtyczce do sprawdzenia zasilania. W kostce po prawej stronie. 1,6,7 zaslanie na stałe 14,15,20 zasilanie po zapłonie 4,3 masa Do zdemontowania schowek pasażera i sprawdzenie czujnika oblodzenia. Po naciśnięciu przycisku klimatyzacji powinno być napięcie po dwóch stronach. Sprawdź to daj znać...
Tak to normalne z modułem reagującym na wzrost napiecia. Zasilanie weź z bezpiecznika po zapłonie i masz spokój z miganiem lamp.
Witam, po zgaszeniu samochodu brak ponownego uruchomienia, silnik kręci ale nieżywe zegary, wygląda to tak jak by nie było zapłonu. Bezpieczniki dobre, stacyjka dobra, moduł bezpieczników w komorze silnika podmieniony, brak stałego zasilania do edc silnika, do zegarów jedna wtyczka dwa stałe zasilania są. Nie wiem czy tam też musi być 15+ jeśli tak...
BCM to cały moduł, w okolicy skrzynki bezpieczników, w zasadzie skrzynka to ten moduł. A z czym masz problem?
Może się czepiam, ale poza uszkodzonym bezpiecznikiem ja tam nic nie widzę. Trzeba zrobić podstawowe pomiary na zwarcie zasilania. Dlaczego ten bezpiecznik jest uszkodzony. Zdiagnozować co jest jeszcze uszkodzone - obstawiam na przetwornicę. I wymienić uszkodzone elementy.
Peugeot 407 2006 2.2 benzyna, 2 drzwiowe coupe. Sterowanie siedzenia pasażera. Oba siedzenia posiadają moduł pamięci siedzenia, taki sam w obydwóch siedzeniach. Bezpieczniki sprawdzone, zasilania na modułach, masy, silniki na krótko działają, fotel kierowcy działa poprawnie, pasażera wcale, kompletnie nic. W parametrach brak błędów, widać działanie...
To jest bezpiecznik topikowy w obwodzie zasilania. Ma za zadanie zapobiegać zapaleniu się modułu przy jego uszkodzeniu. Szacowana wartość: 0,5~1A. Jeśli uległ rozerwaniu to oznacza poważne zwarcie. Sprawdź diody w prostowniku, kondensator elektrolityczny i kondensator foliowy w układzie zasilania (czerwony).
Wiązka pomiędzy klapą a karoserią sprawdzona? Jest w bagażniku jakaś skrzynka z bezpiecznikami? https://obrazki.elektroda.pl/7103118800_... D9 to zamek klapy E6 to jakiś moduł zasilania dlatego pytam o bezpieczniki.
Alternator nie ma kabla masowego. Sprawdź po kolei grube plusy od akumulatora, poprzez bezpieczniki główne, na zasilaniu modułu USM kończąc. To samo zrób z masą, od aku do budy i na silnik
Bezpieczniki dobieramy stosując zasadę selektywności - ten który mamy na końcu powinien zadziałać szybciej niż poprzedzający, inaczej zawsze wyskoczy zabezpieczenie w innej tablicy. Oczywiście nie oznacza to że metaliczne zwarcie nie spowoduje zadziałania wszystkich. Pamiętaj o wyłączniku różnicowo-prądowym oraz o rozdzieleniu przewodu PE i N, nie stosuj...
Dzięki za schemat, chyba właśnie zaoszczędziłem min. 500 zł na wiązce pomiędzy BSI a modułem. Zamontuję hak w C4 picasso 2016 i dam znać jak poszło. Moduł będzie z niebieską/brązową wtyczką czyli PSA 9810050080. Oryginalnie w zestawie z tym modułem nie ma przekaźnika więc trzeba będzie trochę inaczej dać zasilania po bezpiecznikach. Dla modułu 9812711280...
Mini Cooper 2007r Ponoć przy spawaniu szpilki w bloku silnika złapali masę za karoserię, a teraz: Brak kontrolek, nie działa nic w środku, nie włącza się zapłon, ale auto odpala. Na module komfortu zasilanie jest, bezpieczniki i kable są dobre. Ze schematów wynika, że moduł CAS steruje modułem komfortu i może nie pozwalać na puszczenie zasilania na...
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
Co zepsułeś tego nie wie nikt ,będą zgadywanki. Powróżmy, 14 to moduł komfortu. Do modułów w drzwiach zasilania lecą na oddzielnych bezpiecznikach,nie to. Pewnie zwarłeś kabelek biało czarny od podświetlenia drzwi. Zgadłem?
Do przejrzenia moduł. Miłego grzebania w tym zelu :lol:
http://obrazki.elektroda.net/10_12711833... W tym temacie chcę przedstawić kolejny z modułów powstałych przy budowie frezarki opisanej na mojej stornie. Jest to moduł rozdzielający zasilanie. Dodatkowo zostały w nim wbudowane bezpieczniki zabezpieczające poszczególne obwody przed zwarciem. Moduł jest przystosowany do rozdzielania zasilania...
Do modułu dochodzi stałe zasilanie ,pod schowkiem są bezpieczniki skrajny to właśnie moduł ale jak będzie przepalony to zwarcie na module.P
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
Jeśli chodzi o podłączenia elektryczne to nie ma problemu - kupujesz regulator temperatury/termostat zestaw do samodzielnego montażu np AVT, ma w komplecie przekaźnik i jest na 12V - na matę puszczasz zasilanie bezposrednio przez przekaźnik modułu i oczywiście obowiązkowo bezpiecznik, moduł do zasilania np za stacyjką , pod matą umieszczasz czujnik...
bład dotyczy zasilania , jeżeli wszystko działa to należy sprawdzić akumulator, ładowanie.,bezpiecznik zasilania modułu,jego styki w skrzynce bezp.
Bezpieczniki całe, 3 zasilania do modułu dochodzą ze skrzynki bezpiecznikowej wg. schematu z autodaty. Bo ten moduł jest spinany razem ze skrzynką bezpiecznikową w całość.
Jest w tym dziale bardzo podobny temat, ale trochę zamotany i nie dokończony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic78... Poszukaj schematu, zdobądź zapas prawidłowych bezpieczników, wyłącz zasilanie końcówek mocy (4 bezpieczniki przy modułach B6), doprowadź do porządku zasilacze. Przede wszystkim stabilizowane 18V i 42V. Sprawdź zasilacz końcówek....
moduł zasilania bezpiecznik zasilania integra bezpiecznik bezpiecznik zasilania świec
skutera elektryczny pomiar sygnału telewizyjnego tranzystor bc337
literatura elektryka philips senseo
Iskry, swąd i dym podczas prania - co robić? Jak przerobić wtyczkę zapalniczki na USB w aucie