Oglądnij cały moduł zasilania. Sprawdź bezpiecznik na wejściu, mosfety. Najprawdopodobniej padł układ kontroli. Tam jest chyba lt1453.
Masz tam przewód od zasilania modułu wtyk 1i2 pin 9 i trzeci od zasilania nox bezpiecznik 6
Jak odpinałeś kabelki to pewnie czegoś nie wpiąłeś, albo spaliło bezpiecznik i nie ma zasilania na któryś moduł. Posprawdzaj bezpieczniki. A jak to nie pomoże i wtyczki wpięte to zmierz rezystancję po miedzy pinami 6,14 i 3,11 w gnieździe obd przy odłączonym akumulatorze. Podejmujesz się czy dzwonisz do warsztatu?
Jak się nie łączy z kompem to też brak zasilania na moduł w tym wypadku ECU. Bezpieczniki do sprawdzenia plus linie zasilania na ECU.
Zasilania powinny być na pinie 2, 5 i 12 po stacyjce. Przychodzą z modułu G. Masa na 7. Sprawdz bezpieczniki i przekaźnik na module G.
Czy nie jest to po prostu bezpiecznik do zasilania przekaźnika i modułu WiFi? Nie sądzę, aby ten bezpiecznik był używany do zasilania podłączonego urządzenia...
Nie będzie połączenia, między bezpiecznikiem a odbiornikami jest jeszcze przekaźnik(w tej samej skrzynce), podaje zasilanie z bezpiecznika na odbiorniki dopiero po uruchomieniu silnika.
Sprawdź czy pasuje. Moduł haka z 3 wtyczkami: 2, 10 i 16 pinowa. BSR1 - moduł haka C200- gniazdo przyczepy 1326 - bezpiecznik zasilania kalkulatora wtrysku 1320 - kalkulator wtrysku 2120 - włącznik stop PSF1 - BSM BSI1 - BSI CA00 - stacyjka
Według schematów są dwie wersje zasilania. Jedna bez tylnego modułu elektronicznego i wtedy zapalniczka zasilana jest z bezpiecznika FE36 7,5A w skrzynce bezpieczników pod maską. Druga z tylnym modułem elektronicznym (w bagażniku z lewej strony) i zasilanie idzie z niego z bezpiecznika FR29 15A.
2 bezpiecznik od lewej na akumulatorze - te metalowe blaszki. Z niego idzie na bezpiecznik 14 i na moduł. Z niego też idzie na bezpiecznik przy skrzynce przekaźnikowej. Jest to czerwony przewód, z bezpieczników już wychodzi inny kolor i idzie na zasilanie modułu. Zobacz czy masz napięcie na bezpieczniku przy przekaźnikach.
Załóżmy że to to samo co b5 to i te same usterki.Sprawdź tak czy tak na początek przewody miedzy słupkami a drzwiami.Te w gumowych osłonach.Potem zasilanie na moduły drzwi,bezpieczniki pod osłoną kolumny.Potem zostaje ci komfort.Sprawdzić zasilanie i czy kable nie pogniły.
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Na początek wymieniłbym wszystkie elektrolity po stronie wtórnej i pierwotnej u module zasilania. Posprawdzaj też bezpieczniki smd w module inwertera.
Tak, są bezpieczniki na zasilaniu modułów mocy. Czy płyta jest nowa czy używana? Czy dwie fazy są podłączone poprawnie, a także neutralny i obowiązkowo PE? Pokaż, jak ją podłączyłeś? Jedna faza i neutralny stanowią zasilanie dla przetwornicy, która produkuje niskie napięcia, np. dla panelu obsługi. To zależy od tego, którą fazę podłączyłeś.
jedyne co zauważyłem jest zwarcie do masy na CANie wewnątrz kabiny, przewód 195-196. tyle że 195-196 to nie can, to jest zasilanie idące z bezpiecznika F894, kolejne dwa zasilania to F737 i F738 do modułu pompy. Po wyciągnięciu bezpiecznika F 894 7,5A zwarcie między CANem znika pozostaje zwarcie do masy na przewodzie 196. Czasem nie ma tam założonego...
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Były sprawdzane moduły SAM i zasilania (bezpieczniki i zimne luty)?
Skoro odpala i gaśnie to wygląda jak blokada immo. Pierwsze test z którymi modułami jesteś w stanie się połączyć i ściągnąć listę błędów aka które modułu działają i co zgłaszają. Potem te które nie mają komunikacji do sprawdzenia ich zasilania zaczynając od bezpieczników potem zasilania we wtyczkach modułów. To tak na start.
Dla podpowiedzi dodam że układ jest bardzo prosty . Zasilanie z tego bezpiecznika jest podawane przez przełącznik lewy przedni na przełącznik lewy tylny i na silniczek lewy tylny oraz przez moduł impulsowego sterowania na silniczek kierowcy. Powodzenia. Chyba napisałem zbyt chaotycznie . Dla podpowiedzi dodam że układ jest bardzo prosty . Zasilanie...
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Pierwsze zdemontuj radio. Często ktoś nieprawidłowo podłącza radio do szyny CAN. Dwa Bezpieczniki czy zasilania na moduły są. Trzy to VCDS lub podobny i pełny scan błędy oraz z którymi modułami nie udało się nawiązać połączenia. Cztery sprawdzenie q blokach 125 i wyższych jak wyglądają statusy komunikacji CAN. Pięć wpięcie się oscyloskopem do lini CAN...
Trzeba będzie w takim razie zaingerować trochę w sterowanie maszyny. Przede wszystkim potrzebne będą dwa wolne styki pomocnicze NC stycznika K1M. Jeżeli takich brak (na schemacie ich nie ma) to trzeba dołożyć przekaźnik pomocniczy z dwoma stykami NC i połączyć jego cewkę równolegle z cewką stycznika K1M. Jeden z tych styków będzie potrzebny do zastartowania...
Nie potrzebnie rozebrałeś całość, sprawdź sobie wiązkę idącą do drzwi kierowcy a potem prądy trzeba posprawdzać a nie rozbierać silnik, być może brakuje właśnie zasilania modułu, najpierw zobacz wiązkę potem bezpieczniki.
To są bezpieczniki od zasilania wspomnianych wyżej driverów w module j519
Kolego, pomiary od strony wtyczki zasilania masz też moduł. Można wykonać pomiary bez napięciowo mierząc ciągłość, a nie kombinować jaki niby bezpiecznik gdzie do zacisków grzałki nie tędy droga....
Bezpiecznik nr 44 w module GEM, wartość bezpiecznika 10 amper, czyli czerwony.
Ze skrzynki bezpieczników koło drzwi kierowcy. Powinno być tam miejsce na bezpiecznik fabrycznego modułu. Albo dajesz swój bezpiecznik, albo kupujesz pin do skrzynki (jeśli nie ma) i masz prawie fabryczne rozwiązanie.
Oczywiście że w tym - nie przypominam sobie takiego 202 który nie ma modułu komfortu. Moduł komfortu jest przy akumulatorze i prawdopodobnie nie ma zasilania. Bezpieczniki chyba też są w bagażniku. Sprawdź zasilanie na grubych przewodach.
Pin 7 to zasilanie centralnej elektryki z bezpiecznika przy akumulatorze 3A na bezpiecznik nr. 55 (5A). Pin 8 to wyjście zasilania na grzanie szyby po bezpieczniku 51(20A) i przekaźniku.
bezpiecznik się przepalił oraz pare kondensatorów, niestety 2 z nich pękły wymiana kondensatorów i bezpiecznika NIE kończy naprawy tego modułu zasilania Aby naprawić , o ile mozliwe - potrzeba dane: jakie układy scalone zastosowano i - i opisy z płytki * + dobre foto jednej strony i drugiej płytki
Jeśli moduł na przewodzie minusa włączy się między bezpiecznikiem, a diodami prostującymi, to w razie przepalenia się bezpiecznika moduł dostanie zasilanie z z transformatora poprzez te diody; jeśli włączy się go poza bezpiecznikiem (bezpiecznik będzie między modułem, a diodami), to w razie przepalenia się bezpiecznika moduł dostanie zasilanie z akumulatora,...
Witaj, też to znalazłem. Tu też nie ma opisu wszystkich bezpieczników. Potrzebuję dowiedzieć się, który bezpiecznik jest od zasilania modułu zapłonowego.
Ok, ale dlaczego wcześniej przewód nr 15 miał 12V+ (zasilał moduł bluetooth, ale musiałem go odłączyć bo powodował palenie bezpiecznika 30A od zapalniczki) ma teraz około 0,3V ? Bo teraz jest masą dla ekranu, a nie zasilaniem z radia. To nie "przewód miał", tylko szło to z radia.
Zdania są podzielone ;) Zależy od chciejstwa i zasobności inwestora. Podobnie z lampkami, ale tu już mamy gotowe rozwiązania w postaci jednego modułu gdzie są lampki i bezpieczniki.
Można dodatkowo sterować 3 i 4 pin do masy otwieranie i zamykanie. Zabezpieczenie bezpiecznik 28, oraz 53 Wszystkie oznaczenia kabli zaczynają się na ROH.
Za schowkiem kierowcy jest moduł zasilania. Wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/9370354300_1... Na tej wtyczce po prawej, na pinie 31 jest kabelek żółto-biały od komunikacji z modułem wycieraczek... i np: z czujnikiem deszczu/światła. Pozostałe kabelki przy wycieraczce to: czerwono-zielony - zasilanie z bezpiecznika 25 brązowy -...
Pewnie miałeś wsteczny sterowany przez moduł. W skrzynce bezpieczników załóż nowy bezpiecznik z zasilaniem i połącz go do czujnika. Drugi przewód z czujnika na przewody wstecznego do lamp. Jeśli czujnik będzie rozwierny to zastosuj przekaźnik 85A.
Wiązka pomiędzy klapą a karoserią sprawdzona? Jest w bagażniku jakaś skrzynka z bezpiecznikami? https://obrazki.elektroda.pl/7103118800_... D9 to zamek klapy E6 to jakiś moduł zasilania dlatego pytam o bezpieczniki.
Witam ! Na forum jest wykaz bezpieczników, a jest ich tyle niestety - zacznij od bezpiecznika obok układu z radiatorem z lewej strony płyty ! Pozdrawiam ! Robert
Moduł niema zasilania . Ktoś pozamieniał miejscami bezpiecznik od modułu . Pzdr
Bezpieczników nie ma. Sprawdź czy dociera zasilanie do modułu sterującego. Jeśli tak to wstaw dobrej jakości zdjęcia modułu sterującego z obu stron.
Nie ma. Widać to jak domkniesz szybę wyłącznikiem do końca i przytrzymasz go przy włączonych światłach. Widać wyraźne przyciemnienie oświetlenia, czyli prąd na silnik idzie. Funkcję komfort ma tylko okno kierowcy i to na otwieraniu (przynajmniej u mnie): jak naciśniesz otwieranie na moment, to okno samo otworzy się do końca. Ja zamontowałem moduł md...
Nie odpala bez tego modułu, a poza tym skoro jak spali się bezpiecznik od zasilania tego modułu i auto gaśnie to jak może bez tego modułu odpalać??? to tak samo wyjęcie modułu działa jak spalony bezpiecznik.....
Pytanie może i podstawowe ale sprawdzałeś bezpieczniki ? Czerwono-czarny to zasilanie modułu 12V ze skrzynki bezpieczników a fioletowo-biały idzie do modułu przednich drzwi. Dodano po 7 Tak sobie przypomniałem że bezpiecznik to raczej nie bo lewe i prawe tylne drzwi są chyba na tym samym jak dobrze pamiętam. Jest napięcie na tym czerwono-czarnym ?
Tak to normalne z modułem reagującym na wzrost napiecia. Zasilanie weź z bezpiecznika po zapłonie i masz spokój z miganiem lamp.
Witam chodzi o to że w vito jest brak zasilania stacyjki i blokady. Szukam problemu był alarm i zdemontowałem i nadal to samo brak zasilania. Wychodzi na to że to moduł komfortu, ale nie bardzo idzie go zdemontować. Jak zluzowałem to nie idzie go wyjąć. Ale dwie śruby od sciany grodziowej jedna luźna a drugiej wcale nie było, czyli musiało tam coś być...
Na początek trzeba odnaleźć instrukcję obsługi, spuścić wodę i awaryjnie otworzyć drzwi, a potem rozebrać pralkę i po kolei odłączyć obwody. Może być moduł zwarcie na wejściu zasilania 230V AC, może być blokada drzwi, a ulega uszkodzeniu bezpiecznik czy wyłącznik różnicowoprądowy? https://www.electrolux.pl/support/suppor...
Oświetleniem tablicy i światłami pozycyjnymi/stop steruje moduł w bagażniku, nie ma oddzielnych bezpieczników od tych żarówek, tylko od zasilania całego modułu. Żarówki muszą mieć właściwą moc i dobry kontakt z oprawką.
Co zepsułeś tego nie wie nikt ,będą zgadywanki. Powróżmy, 14 to moduł komfortu. Do modułów w drzwiach zasilania lecą na oddzielnych bezpiecznikach,nie to. Pewnie zwarłeś kabelek biało czarny od podświetlenia drzwi. Zgadłem?
Zasilanie na pierwszą wtyczkę modułu "idzie" ze skrzynki bezpieczników bezpiecznik nr 16. Wtyczka na skrzynce ma numer 5 styk 2 przewód czarno/niebieski. Wewnątrz skrzynki prąd do bezpiecznika f16 doprowadzany jest z przekaźnika znajdującego się na dole skrzynki oznaczonego na schemacie jako k3, a na skrzynce ma oznaczenie "M". Można go na próbę podmienić...
Według rozpiski f38 jest to w tym modelu zasilanie modułu komfortu oraz może być też zasilanie tylnych modułów w drzwiach, natomiast f15 oświetlenie wewnetrzne
To tylko po wymianie kondensatora podłączyć szeregowo z zasilaniem AC żarówkę i jak wystartuje obserwuj świecenie i pomierz napięcia DC po stronie wtórnej na tych trzech kondensatorach elektrolitycznych. Prawdopodobnie jeżeli byłby uszkodzony STR... to miał byś uszkodzony bezpiecznik sieciowy na wejściu zasilania na module. Musisz głębiej porzeźbić...
Mini Cooper 2007r Ponoć przy spawaniu szpilki w bloku silnika złapali masę za karoserię, a teraz: Brak kontrolek, nie działa nic w środku, nie włącza się zapłon, ale auto odpala. Na module komfortu zasilanie jest, bezpieczniki i kable są dobre. Ze schematów wynika, że moduł CAS steruje modułem komfortu i może nie pozwalać na puszczenie zasilania na...
problem jest łączony brakiem zasilania na bezpieczniku Zasilanie na bezpieczniku pojawia się dopiero po włączeniu tylnej wycieraczki a jej silnik włącza UCH, wycieraczki przód włącza moduł UPC obok akumulatora. Sprawa pierwsza-zdemontuj podszybie i sprawdź czy silnik przednich wycieraczek nie siedział czasem w akwarium. Dobrze by było zrobić też diagnostykę,...
Bezpiecznik 12: radioodtwarzacz (261) - moduł sterowania klimatyzacją (419) - konsola sterowania klimatyzacją (319) - elementy sterujące pod kierownicą (1519) - moduł radiotelefonu (492) - pompa dwukierunkowa spryskiwacza szyby przedniej i tylnej (677) - zestaw bezpieczników zasilania głównego (777) - skrzynka bezpieczników i przekaźników w kabinie...
Sprawdź czy na module masz stałe zasilanie i czy masz dobre bezpieczniki pod schowkiem.P
Według instrukcji od modułu przyczepy do BCM powinny iść 3 przewody, Czerwony - stałe zasilanie +12V Zielony - komunikacja CAN Czerwono/żółty - pod bezpiecznik 9 (chyba oświetlenie wnętrza) Wygląda na to że większość komunikacji odbywa cie po CAN, jedynie światło stopu jest dodatkowo podłączone przewodem czarno/żółtym. Podwójne złącze z przewodami żółto/brązowym...
Ten błąd ABS Hydraulic Pump to albo wewnętrzne uszkodzenie albo brak właściwego zasilania.Sprawdź porządnie bezpieczniki i zasilania/masy żarówką na złączu abs.Albo zasilanie, albo padnięty moduł,lub problem z komunikacją CAN.
Bezpiecznik 28 w kabinie odpowiada za zasilanie obu tylnych modułów. Trzeba sprawdzić czy dochodzi plus na nie. Jak nie to czy jest na tym bezpieczniku.
Masz zasilanie na bezpieczniku F20-10A? Ten moduł to komfort i nic nie ma do świateł stopu. Podawałeś zasilanie na czarno/czerwony kabel z włącznika stopu?
Bezpiecznik na wejściu zasilania sprawdzałeś? Sprawdzić napięcie DC na kondensatorze za mostkiem prostowniczym powinno być ponad 300 V (oczywiście z zachowaniem ostrożności).
Problem rozwiązany. Spalony bezpiecznik odpowiadający za wspomaganie kierownicy.
Przekaźnik ponadnapięciowy w zaplombowanej skrzynce elektrycznej, który po podaniu zbyt wysokiego napięcia przełączy styki i powiedzmy spali jakiś bezpiecznik topikowy. Albo prościej - Najtańszy ochronnik przepięciowy (nie będzie pełnił funkcji zabezpieczającej, może być najtańszy), do styku PE podłączyć przewód neutralny, a fazy podłączyć przez gniazdo...
Śmiało możesz odcinać zasilanie 12V od modułu. Zresztą wyjmij dodatkowy bezpiecznik, który masz na zasilaniu modułu i zobacz czy Ci nie wyrzuca żadnych błędów w samochodzie. https://micromel.pl/data/files/lights_se... Tak całkiem na marginesie uważam, że jednak warto dokładać do fabrycznych/dedykowanych modułów...
Przekaźnik pod fotelem kierowcy załączający 15kę....sterowanie z modułu stacyjki....przegnity przewód sterujący przekaźnikiem... Dzięki wszystkim za pomoc...
MOduł ma wszystkie zasilania i jest podpięty do can samochodu. Skąd masz ten moduł wogóle?
Nie wspomniałeś, że masz lampy wyładowawcze. Odepnij wtyczkę od lampy i zobacz czy dalej masz zwarcie, pin 1 w lampie to zasilanie HID a 3 to masa, możesz to sprawdzić podpinając kontrolkę. Jeżeli kontrolka się zaświeci to moduł HID do wymiany a jeżeli dalej pali bezpiecznik to do prześwietlenia biało-pomarańczowy kabelek z modułu zasilania pin 7 wtyczka...
Też oczywiście masz racje Arkadjust sprawdź bo tu głownie jest definitywny brak zasilania pralka ,nie daje oznak funkcjonowania należało by się sprawdzić tor zasilania modułu pewnie jest tam jakiś bezpiecznik dioda Zener na druku przetwornicy i sama przetwornica zasilająca powinna być uszkodzona któryś z elementów półprzewodnikowych ,na płytce zasilacza...
Sprawdź bezpiecznik F17 7.5 A w skrzynce pod maską. NIe masz zasilania na przełączniku kierowcy. Moduł kierowcy nie ma nic do pasażera tylko przełącznik i jego zasilanie.
Do przejrzenia moduł. Miłego grzebania w tym zelu :lol:
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
Bezpieczniki sprawdź i przerywacz.W tym roczniku to raczej Bordnetz nie występuje co?Zasilania sprawdź na komfort i zrób diagnostykę.
Dzięki za schemat, chyba właśnie zaoszczędziłem min. 500 zł na wiązce pomiędzy BSI a modułem. Zamontuję hak w C4 picasso 2016 i dam znać jak poszło. Moduł będzie z niebieską/brązową wtyczką czyli PSA 9810050080. Oryginalnie w zestawie z tym modułem nie ma przekaźnika więc trzeba będzie trochę inaczej dać zasilania po bezpiecznikach. Dla modułu 9812711280...
Odkręciłem pompę i wirnik się ładnie kręci. Sprawdziłem odpięcie kostki z zasilaniem na wejściu i wyjściu pompy - w obu przypadkach przestaje wywalać bezpieczniki. Rozebrałem moduł zasilania i tam widać dziwnie zabrudzone elementy - rezystor R2 - 100Ω nie podaje oporności. Tylko czy upalony rezystor daje takie objawy?
Reasumując wymiana tranzystorów IGBT, kondensatorów 22nF, przekaźnika oraz zalutowanie ścieżki na module zasilania pełniącej funkcję bezpiecznika. Płyta działa, a podejrzewane diody sprawne.
Na początek pod kątem zwarć. http://obrazki.elektroda.pl/6578453400_1...
Może się czepiam, ale poza uszkodzonym bezpiecznikiem ja tam nic nie widzę. Trzeba zrobić podstawowe pomiary na zwarcie zasilania. Dlaczego ten bezpiecznik jest uszkodzony. Zdiagnozować co jest jeszcze uszkodzone - obstawiam na przetwornicę. I wymienić uszkodzone elementy.
Instalacja fabryczna, przyczepa sprawdzona na innym aucie -światła są, na gnieździe Hondy brak jakichkolwiek napięć -stąd pytanie konkretne o typową "hondowską" lokalizację modułu i bezpiecznika zasilania, bez zbędnego zaciemniania problemu. Światła znikły skutkiem zwarcia w oprawie lampy zespolonej przyczepy (uderzenia przy nieprawidłowym załadunku).
Schemat połączeń, jakie to moduły, nie zabezpieczyłeś zasilania wyjść bezpiecznikiem?
Do modułu dochodzi stałe zasilanie ,pod schowkiem są bezpieczniki skrajny to właśnie moduł ale jak będzie przepalony to zwarcie na module.P
Wymontowałem moduł zasilania EAM60991301 z uszkodzonym bezpiecznikiem, do triaków się trudno dostać bo są zalane. Moduł sterujący to EBR738103 czy można go kupić.
Witam wie ktoś może gdzie znajduje się bezpiecznik od modułu który przekazuje światła na przyczepę.? Moduł sprawdzony dobry porostu brakuje tylko zasilania wszystkie bezpieczniki pod maską i kabiną sprawdzone dobre
Nie ma bezpieczników, przede wszystkim do sprawdzenia, czy dochodzi zasilanie na moduł. Jesli tak to moduł do poprawki.
Witam mam pewien problem, muszę naprawić pewne urządzenie a konkretnie wyświetlacz (dotykowy) dość stary ma chyba z 10 lat i pochodzi z urządzenia medycznego jest on osobnym elementem urządzenia. Na pierwszym zdjęciu widać go od środka, po prawej stronie(na osobnej płytce) jak się domyślam jest obwód zasilania i na nim zaciski 24VDC+PE, Problem jest...
Bezpieczniki dobieramy stosując zasadę selektywności - ten który mamy na końcu powinien zadziałać szybciej niż poprzedzający, inaczej zawsze wyskoczy zabezpieczenie w innej tablicy. Oczywiście nie oznacza to że metaliczne zwarcie nie spowoduje zadziałania wszystkich. Pamiętaj o wyłączniku różnicowo-prądowym oraz o rozdzieleniu przewodu PE i N, nie stosuj...
To jest bezpiecznik.
Witam chcę zapytać gdzie jest przekaźnik zasilania modułu ccc, szukam po necie opisy są ale bezpieczników. nie działa mi wyświetlacz i radio i chce podstawowe rzeczy sprawdzić. bmw x5 e70.
BCM to cały moduł, w okolicy skrzynki bezpieczników, w zasadzie skrzynka to ten moduł. A z czym masz problem?
A moduł do zasilania podłączyć za bezpiecznikiem czy za przekaźnikiem? Teraz jest bezpiecznik, przekaźnik, od przekaźnika bezpośrednio do przełączników.
http://obrazki.elektroda.net/10_12711833... W tym temacie chcę przedstawić kolejny z modułów powstałych przy budowie frezarki opisanej na mojej stornie. Jest to moduł rozdzielający zasilanie. Dodatkowo zostały w nim wbudowane bezpieczniki zabezpieczające poszczególne obwody przed zwarciem. Moduł jest przystosowany do rozdzielania zasilania...
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
Bezpieczniki na płycie głównej sprawne? Moduł ni poda zasilania bez pozwolenia z płyty, żeby nie było sytuacji, że zasilona będzie , że tak powiem, z dwóch źródeł na raz.
u mnie wiem że jest moduł od gniazda przyczepki A co z nim zrobiłeś? Jak został i nie ma zasilania - spalony bezpiecznik - to nie będzie lewego kierunku w gniazdku. Co do postu wyżej: ciężko jest mi sobie wyobrazić istnienie bezpiecznika TYLKO LEWEGO (i tym samym osobno prawego) bezpiecznika kierunkowskazów. 3) I spotyka się bezpiecznik zasilania modułu...
Jest to jowisz TC-S80. Wiadomo że nieopłaca się tego naprawiać, ale robie to starszej osobie i to z rodziny a tacy ludzie przywiązują wage do takich rzeczy. Teoretycznie wszystkie diody, kondensatory i BU są dobre bo mierzyłem. Nigdzie w stanie beznapięciowym nie ma ewidentnego zwarcia. Jak wspomnieliście przed modułem zasilania jest płytka filtra....
Witam Poszukuje schematu instalacji zasilania modułu świec żarowych (brakuje mi głównego zasilnia) lub przynajmniej opisu bezpieczników, nie wiem który jest za to odpowiedzialny.
Okazuje się że jest całkiem oddzielny bezpiecznik 119 do tylnego gniazda zasilania 12v
Nic mnie już nie zdziwi w gaziarzach, niedawno robiliśmy na firmie DSG w Superbie II i żeby uzyskać komunikację z którymkolwiek modułem, trzeba było wyjąć bezpiecznik zasilania LPG
Pył ze szczotek przez elektrostatyke osadza się na płycie elektroniki modułu. Zmierz elementy od strony zasilania masz zwarcie.
Sam w tym tygodniu miałem płytę, w której przepalał się bezpiecznik od zasilania modułu sterującego. Niestety problem był w panelu. W tym przypadku sprawdziłbym napięcia zasilania panelu.
ok dzięki (at)ste jutro bede działał. (at)mansky BCM driver czyli? cały moduł pod kierownicą? W tym przypadku jest to element elektroniczny w BCM sterujący prądem zasilania żarówek.
bezpiecznik moduł zasilania zasilania integra bezpiecznik bezpiecznik zasilania świec
zmywarka dysze czyszczenie elektryczna tylna klapa poczt komputera
wentylator android radio wentylator android radio
Jak zdjąć blat z pralki Hoover H120E? Maksymalna moc lampy dla przełącznika kołyskowego