A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Citroen C4, benzyna, BSM L04-00. Nie odpala brak napięcia na bezpiecznikach pompy i cewki. Po podłączeniu bezpośrednio napięcia na bezpiecznik cewki pali bez problemu. Podejrzewam przekaźnik w BSM ale nie wiem gdzie znajdują się wyjścia do jego sterowania.
Jest bezpiecznik, ale to jest to samo napięcie co na 5-tym pinie cewki zapłonowej.
Ze schematu wynika, że są dwie cewki ładowania. Jeden koniec uzwojenia "idzie" na masę drugi wychodzi na (~) prostownika. Sprawdź napięcia jakie na nich masz. jeśli nie ma zmiennego to tą uszkodzone cewki. Sprawdź bezpiecznik przed akumulatorem. Sprawdź cewkę oświetleniową pod obciążeniem (6V / 25W)
Jeżeli nie ,,odzywa" się przekaźnik, to problem leży w nim samym, albo w obwodzie pierwotnym, na który składa się stacyjka, przycisk na kierownicy oraz sam przekaźnik. Skoro dysponujesz multimetrem, to zmierz napięcie na cewce przekaźnika, albo zmierz jego rezystancje (cewki). Pomiar napięcia po naciśnieciu przycisku startowego. To naprawdę prosty układ.
Wymieniłeś cewki? Które. Może po prostu zdechł ci regulator napięcia, albo któryś z bezpieczników. Jeśli cewki w alternatorze były do kitu (tj w nowym), bo były chińskiej jakości to właśnie to mogło ci rozwalić regulator napięcia.
Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Skoro nie ma napięcia na bezpieczniku F2 a przekaźnik klika to masz przerwę na BSM między zasilaniem cewki przekaźnika a bezpiecznikiem. Chyba nie do końca jest tak jak napisałeś. Wtedy by przekaźnik nie klikał.😉
Witam, w dobrych wzmacniaczach są dwa układy protekcji podłączone pod jeden przekaźnik , a jeżeli jest więcej kanałów np. 5+1 to przekaźników jest więcej np. 3 .Myślę że za dużo kombinujesz przewidując każdą możliwą usterkę wzmacniacza , proponuję zamontować dwa układy zabezpieczające na każdy kanał wzmacniacza , dodatkowo po bezpieczniku na każdy +...
Witam. Cewki mocno sieją. Zasilanie +12V po stacyjce daj z kabiny spod tabliczki bezpieczników będzie ok.
Nie widze jaki jest chipset ani w menadzerze zadn nie ma ani w everesie nie pokazuje... Zostaw chipset w spokoju, nie czytaj postów Liska bo tylko zamieszanie wprowadza. tak napiecie spada po podpieciu matrycy z 19 na 4.7 mowimy o pinach 23-25 na plycie Podmień L4601. Na próbę wstaw bezpiecznik ok 1A jeśli nie masz cewki.
Przede wszystkim sprawdź bezpieczniki. Następny raczej padł regulator napięcia. Cewki niezależnie od tego w którą stronę kręcisz wałem, dają napięcie przemienne. Więc cewki nie powinny się uszkodzić. Gorzej regulator napięcia, bo on by podawał de facto + na - akumulatora, a - na + akumulatora. A że regulator napięcia może być "przekaźnikiem" na dalszą...
Czyli silnik Renault. Jeżeli napięcie nie dochodzi do cewki to trzeba szukać w kierunku cewka-bezpieczniki-stacyjka. W celach testowych podać zastępcze napięcie kablem zabezpieczonym bezpiecznikiem z akumulatora.
samochód nie odpala ponieważ nie ma iskry patrzyłem niema napięcia na przewodach które idą do cewki ... nie wiem czy jest jakiś bezpiecznik czy co ? pomocy
Rozwiązanie ze źródłem prądowym jest ciekawe, jednak należałoby je włączyć za stabilizatorem, a nie przed. Poza tym wyliczyłeś wartości rezystorów dla źródła, a pomyślałeś że nigdzie takich nie kupisz? Zamierzasz samodzielnie wykonać te rezystory? Dodatkowy zasilacz 5V do zasilania przekaźnika jest zbędny. Przekaźnik jeśli już musi być to można przecież...
Na przekaźnikach o wielu stykach przełącznych 2P/3P/4P można (i często należy) stosować różne potencjały (24 Vdc, 230 Vac) np. w przekaźniku wykorzystywanym jako interfejsowy: jeden styk załącza cewkę stycznika (230Vac) a drugi styk np. kontrolkę zadziałania danego stycznika/napędu (24 Vdc). W związku z tym, że większość kontrolek umieszcza się na drzwiach...
Odłącz akumulator i badaj napięcie bezpośrednio z cewki gdy będzie ok., podepnij mostek i sprawdź napięcie za nim. A może masz po prostu uszkodzony bezpiecznik lub jego oprawkę, sprawdź też masy.
wtrące swoje trzy grosze , aku 60Ah do diesla to trochę za mało(teraz takie daje się do benz.), wspominasz jeszcze że ma ładnych parę lat ....zwróć uwagę jeszcze jaki jest jego prąd jednominutowy(rozruchu) bo jeśli ma mniej niż 450A (to bardzo ważne w dieslu, najlepiej żeby miał ok.600A) to wszystkie te okoliczności sugerują jego wymianę na nowy ........
zwarcie którejś cewki WN, albo wtryskiwacza, lub innego elementu osprzętu silnika zasilanego z tego napięcia 12v, trzeba odłączyć wszystko, wsadzić dobry bezpiecznik i podłączać po kolei aż się spali - to tego wina - tak najłatwiej
Witam ponownie. Aby uniknąć dalszej jałowej dyskusji podaj czy bezpiecznik przepala się w chwili wystąpienia alarmu w danej strefie to jest podczas odłączenia napięcia z cewek, czy podczas skasowania alarmu i podania ponownie napięcia na cewki. Jest to bardzo istotne. :!: Pozdrawiam. :)
Tak mi przyszło do głowy - od strony sieci 230V~: bezpiecznik na jednym przewodzie, za bezpiecznikiem zasilanie cewki przekaźnika, który łączy oba przewody (albo tylko drugi) - jak bezpiecznik się przepala, to cewka przekaźnika nie ma zasilania, przekaźnik przerywa połączenie i napięcia nie ma na żadnym przewodzie (poza połączeniami między przekaźnikiem,...
Zaznacz na zdjęciu gdzie występuje napięcie. Sprawdzaj cewki, rezystory, bezpieczniki na przewodnictwo, a kondensatory na zwarcie. Czy zasilacz zgłasza zwarcie?
Witam. Mam problem z Peugeotem 206 1.4 benzyna. Przekładałem kostkę od pierwszej sondy lambda i niechcący zrobiłem zwarcie. Kabel który dochodzi do sondy 12V, zwarł się z kablem od sondy masowym i auto przestało palić. Nie ma napięcia na cewce, na wtryskach i na pompie. Jeżeli nawet podam napięcie w skrzynce BSM z bezpiecznika obok, na bezpiecznik od...
Czy tutaj nie załadowało się wam zdjęcie? Cewka spalona do kosza. Kolega chyba masz kompresor Denso - bardzo awaryjny, szukaj kompresora Delphi (jeśli używka trzeba sprawdzić i najlepiej odrazu wymienić bezpiecznik cewki).
Witam Peugeot 407 silnik V6 3.0, autko nie zapala, brak napięcia na bezpieczniku nr10 i nr5 w skrzynce w komorze silnika. Z tych bezpieczników zasilane są między innymi cewki WN, wtryski, pompa paliwa. Przy próbie odpalenia Check OK, rozrusznik kręci. Diagnostyka wywala tylko błędy dotyczące podzespołów zasilanych z tych bezpieczników. Może ktoś wie...
Bezpieczników nie ma żadnych po drodze.
Wystarczą dwa przekaźniki ze stykiem przełączanym. Styki bazowe podłączasz do silnika a przełączane do masy i +12V tylko tak by styk normalnie zwarty był podłączony do masy. Wtedy załączenie 1 albo drugiego przekaźnika spowoduje start silnika i albo w lewo albo w prawo zależnie który przekaźnik wyzwolisz. Układ jest w miarę bezpieczny bo nawet załączenie...
Witam !! Koledze chodziło pewnie o transformator dwukolumnowy, na jednej kolumnie trzy cewki - pierwotne, na drugiej jedna - wtórne (mam jednego znajomego z takimi nawiedzonymi pomysłami stąd wniosek że o to chodzi :D ). Na wyjściu było by 0V. Oczywiście chwilkę po włączeniu takiego trafa do sieci zjarały by się bezpieczniki. Pozdrawiam - DANThE
Ciekawe czy tylko zasilacz. Mógł załatwić coś jeszcze (pływające napięcia).
Lenkradsperre. Czy tu nie chodzi o immo, sprawdź bezpieczniki.
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Witam mam problem nie moge odpalić somochodu. nie mam iskry, sprawdzałem i do cewki nie dochodzi napięcie. Mam pytanie czy jest jakiś bezpiecznik przed cewką który mógł sie przepalić?
Zamiast czyścić , zmierz czy masz na bezpieczniku podanym przez Kolegę T5 napięcie po zapłonie. Jeżeli się pojawia , szukaj dalej przerwy lub popalonych styków we wtyczkach skrzynki bezpieczników i za nią. Ewidentny brak napięcia na jednej gałęzi zasilania.
jeżeli dobrze zrozumiałem to ja proponuję: -z tych 6-ciu obw. oświetleniowych (z za przek. bistab.) wziąć (jeżeli trzeba to poprzez bezpieczniki np. 2A) napięcia na styki NO 6-ciu nowych przekaźników -2 styki NO/NZ, Uc=230V AC, - z drugiego styku każdego przekaźnika podać to napięcie na cewki odpowiednich przek. bistabilnych. - na cewki sterujące zabudowanych...
Witam Mam podobny problem , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Bzdury totalne, nie wprowadzaj w błąd kolego! Pasowałoby dodać dlaczego bzdury, otóż napięcie wsteczne takiej diody to jedynie 50V. Wywali bezpieczniki w ułamku sekundy i zniszczy taki mostek. Autor tematu musi kupić inne diody.
Sprawdź moc żarówek w oświetleniu. Z przodu przy dwóch lampach muszą być żarówki 18W. Z tyłu nie może się świecić stop. Mierz prąd ładowania/rozładowywania na głównym przewodzie akumulatora, np. amperomierz włączony w miejsce bezpiecznika.
Witam, czy dysponuje ktoś schematem zasilania cewki zapłonowej w Fordzie Windstar 3,8 V6? Do cewki nie dociera napięcie po kluczyku. Samochód nie odpala. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone.
Napięcie do cewki dochodzi. Napisałem Ci już, że za "dochodzenie napięcia do cewki" odpowiada stacyjka i bezpiecznik... równie ważne jest aby pojawiały się impulsy masy, a za to odpowiada sterownik zapłonu. Bez nich nie będzie iskry. To działa tak samo jak w Nysce czy Dużym Fiacie, tylko tam był mechaniczny przerywacz, a tu jest elektroniczny.
Na schemacie masz połączone na stałe do + cewkę przekaźnika, a drugi koniec jest przyłączany do masy. Stacyjka działa odwrotnie - podaje plus, dlatego należy jeden koniec cewki przekaźnika przyłączyć do masy, a drugi do stacyjki w miejsce, gdzie jest podawane napięcie po przekręceniu kluczyka. Styki przekaźnika pozostają bez zmian - jeden koniec przez...
Według tego, co przemyślałem, zabezpieczenie powinno zawierać: (1) odgromnik na wejściu - on ma przyjąć wyładowanie w razie uderzenia pioruna w linię zasilającą; należy wziąć pod uwagę dwie możliwości: uderzenie bezpośrednio z linię 230V, ładunek pioruna to około 8C, więc jeśli napięcie łuku na odgromniku będzie 50V, to wydzieli się w nim 400J; uderzenie...
Sprawdz czy wałek rozrządu sie kręci. Bezpieczniki Sprawdz czy napięcie dochodzi do cewki. Puźniej impulsy z cewki w aparacie. Potem cewkę i kable WN NN. Potem moduł. Jeśli dalej nic to znaczy że w opisie powinienem mieć: 'elektryk samochodowy' .
Jest to ferryt - bardziej użyty tutaj jako bezpiecznik i filtracja napięcia. Mozesz użyc np. [url=https://www.tme.eu/pl/details/blm21... Pytanie tylko - dlaczego go tam nie ma? Ktos próbował naprawiać ten laptop?
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Czas otwarcia wynika ze stałej czasowej RC. Układ można zasilić z napięć podanego przez Ciebie przedziału. Wyjście nr4 to w tym przypadku przekaźnik, podłączony oczywiście z odpowiednio wydajnego punktu instalacji z odpowiednim bezpiecznikiem. Jeśli na wejściu 3 pojawi się napięcie, to przekaźnik się otwiera. Po zaniku napięcia na wejściu 3 (oraz obecności...
bez zrozumienia jak działa impulsowa przetwornica napięcia trudno wytłumaczyć dlaczego piszczą cewki czy bardziej dlaczego słychać ich pracę. Przyczyny są dwie; wadliwe komponenty użyte przez producenta karty czy to same cewki czy kondensatory lub nawet rezystory w przetwornicach i sterownik zmuszony jest schodzić z częstotliwością impulsów w zakresy...
(at)adolfone kup amperomierz AC, multimetr unita z pomiarem prądu AC od tam 200mA do 20A da się kupić poniżej 100zł Do nie go dokup zapas bezpieczników szklanych 200mA moje już wiele wymian przeżyły. Na screenach załączyłeś parametry zaczepu, więc mierzysz jego oporność, bo masz podaną i to da ci mniej więcej informacje o stanie uzwojenia. Mierzysz...
Nie działa wycieraczka tylnej szyby, nie dochodzi na wtyczkę do wycieraczki napięcie, sprawdziłem i zobaczyłem, że nie ma napięcia na bezpiecznikach 41 oraz 49 na zapłonie, a powinno być. Na bezpieczniku 30 (50 A) w komorze silnika jest napięcie. Odnośnie przekaźników to wyjąłem je i symulowałem pracę po 1, zweryfikowałem opór na cewce, a później z...
A czy sam zasilacz bez podłączonej reszty po podłączeniu do sieci również po chwili przepala bezpiecznik? Podłącz go luzem i zmierz napięcia na wyjściu, oczywiście uważając na gorącą stronę przetwornicy (wysokie napięcie). Później podłącz resztę bez głośnika, zmierz powtórnie napięcie. Oraz napięcie na wyjściu głośnikowym. Zmierz rezystancję cewki głośnika.
Witam Jak masz mierniczek to w rączkę i patrzymy napięcie na zaciskach aku przy włączonym silniku i swiatłach. Trochę gazu i powinno być około 14,6V(w zależności od regulatyora napięcia). Jak mniej to brak ładowania. Sprawdz na początek naciąg paska od alternatora:) Póżniej podłączenie przewodów(akumulator, alternator). Jeżeli ok to wygląda na padnięty...
Padało zasilanie ze skrzynki. Spróbuj podać plus na srodkowy pin cewki przez bezpiecznik 10A Jakiej cewki ? Wysokiego napięcia ? Tam już od ponad roku jest pociągnięte przez przekaznik odzielny prosto z akumulatora +12v. Teraz jednak nawet z tym i pompą złączoną na krótko, nie ma wysterowania wtryskiwaczy świece suche. TEgo już na "krótko" podpiąć...
Witam! mam problem z Citroenem C4 1.6 NFU benzyna + LPG. Mianowicie ruszyłem z pod domu dojechałem na stację benzynową zatankowałem LPG i benzynę i już nie odpaliłem. Żadnych objawów wcześniej nie było. wszystko w porządku. Po krótkiej diagnostyce z mojej strony stwierdzam, że problem może być po stronie elektrycznej ponieważ nie ma iskry. paliwo na...
prawdopodobnie padł bezpiecznik w najlepszym przypadku oznaczony literką A , albo któryś z kondensatorków na obwodzie cewki dostał przebicia , może być też uszkodzona ścieżka .Na początku sprawdził bym napięcie na przetworniczce powinno wynosić około 25V , jest tam również diodka niedaleko tej cewki też należy ją sprawdzić .Zacznij od bezpiecznika sprawdź...
Witam. Ja polecam ten schemacik. Tranzystor TIP120 nie potrzebuje radiatora. Układ może być spokojnie zasilany z akumulatora 12V. Dołóż sobie do tego jeszcze bezpiecznik max 2A i powinno śmigać. Jako transformatora wysokiego napięcia użyłem cewki zapłonowej od malucha takiej jak na zdjęciu poniżej.
Witam posiada ktoś może opis bezpieczników do primastara 2007 ponieważ nie dochodzi napięcie do cewki kompresora.Na krótko sprzęgło działa proszę o pomoc pozdrawiam.
Schemat ,sprawdż bezpieczniki, przekazniki i kostki połączeniowe. https://obrazki.elektroda.pl/6056660000_... pzdr........
Wykręciłem póki co płytę główna, sprawdziłem cewki są okej, bezpiecznik tez, rezystora mocy póki co nie mogę zlokalizować. Nie tędy droga. Zacznij od podania napięć z mosfetów PQ201, 202. Na jakie piny wchodzi zasilanie w kbc? 11,74,26,50,92,121,127 Mogę bez przeszkód podpinać sama płytę główna, wyciągnięta do zasilania? Tak.
Witam zobacz po kabelku gdzie jest podłączony pod przycisk gaszenia ,pod bezpiecznik lub pod manetke stopu. Jak podajesz napięcie do cewki to rdzeń działa . morze jest spuchnieta od srodka ? jak wszystko gra to załóż osobny przycisk gaszenia z przekaznikiem
Wiązka musiała być wymieniona - do kostki cewki dochodzą cztery przewody.Upewnię się czy wszystkie jej odcinki - nie mam napięcia przy cewce ale bezpiecznik 15 jest zasilony. Poza sprawdzeniem połączeń Mam kilka wyjść: 1) Wymienić ECU na Siemensa z immo- ale nie wiem czy Magnet Marelli 036906034BL można zastąpić Siemensem. A jeśli to jakim odpowiednikiem?...
(at)automatyk Płyta główna jest ok bo działa z drugim zasilaczem. Jakie dokładnie są te bezpieczniki (cewki). Kupię obydwa w ciemno i wymienię.
Po wpięciu zasilacza, powinieneś mieć napięcie na elementach: PC7 PC8 PC9. Dalej na tej linii jest bezpiecznik PF7 i cewki PL7 i PL8. Odszukaj te elementy i sprawdź czy jest na nich napięcie. Jeśli jest, sprawdź czy jest napięcie na tranzystorze PQ9.
Problemem mogą być nie napięcia wyindukowane w cewce czujnika ale ewentualne przebicie z uszkodzonej cewki a właśnie do tego ma służyć ta sonda. To tylko kwestia czasu aż czujnik dostanie iskrą na obudowę i wolałbym żeby ta iskra nie uszkodziła oscyloskopu. ps.Iskra z uszkodzonej cewki wn ma parę centymetrów długości i potrafi skutecznie uszkodzić izolatory...
Ok na bezpieczniku jest napięcie i dochodzi do modułu A na cewki nie sprawdzałem Ale jak to gdzieś wyczytalem trzeba mostkowac czujniki sprzęgła biegu jałowego i hamulca o których zapomniałem dodać że ich brak I co z tym alternatotem czy założyć starą instalację spowrotem?
W sumie jak masz cewkę od konwencjonalnego układu zapłonowego to powinno być wszystko OK. Kwestia może innej indukcyjności uzwojenia pierwotnego cewki - i tu od razu przydał by się kondensator (jego wartość jest uzależniona od tego). Bo wtedy platynki będą iskrzyć i szybko się zużyją. Konektorki - to wszelkie połączenia rozłączne (tzw. kostki) - ja...
Bezpieczniki łaskawie sprawdziłeś? Polonezy zwykle (do 93) NIE MIAŁY zabezpieczonego bezpiecznikami obwodu zapłonu, jedynie zawór zatrzymania w gaźniku. Caro po 93 z resztą też nie miał. Był - o ile pamiętam - jakiś bezpiecznik wewnętrzny cewki; lecz skoro nie ma napięcia już na cewce - to to nie jest to. Czy jeszcze nie ma czegoś, jakiegeś inne urządzenie...
Zasilanie na cewki jest po stacyjce przez bezpiecznik. http://obrazki.elektroda.pl/1928945100_1...
na Q527, Q528 na wszystkich pinach 0 Sprawdź bezpiecznik, pomierz napięcia na Q519 Do sprawdzenia cewki L3006, L3007. Bezpiecznik FUSE502 sprawny, przejście jest, przed nim i za nim napięcie 14,91V Na Q519 napięcia jak niżej, napięcia przed cewkami L3006 i L3007 są takie same jak za nimi, ująłem to na rysunku. Czy to ok? http://obrazki.elektroda.pl/6755309300_1...
Witam, Komputer wywala błąd 086 cewki sprawdzone działają, bezpieczniki też po wykasowniu to samo. Brak napięcia na przewodach do wszystkich cewek(elektrozaworów). Na dole pod silnikiem 3 sprawdzone i z tyłu jedna Potrzebny schemat aby sprawdzić przewody. John deere 6910 rok 2002 Z góry dzięki.
Zastanowiłbym się na twoim miejscu nad poszukaniem całej kompletnej wiązki, bo skoro masz tam jakieś ledy, przepaliłeś coś i nie wiesz co :/ . Więc w zasadzie możesz wymienić wszystko. Iskrownik raczej nie powodowałby palenia bezpiecznika - co najwyżej by ci po prostu nie odpalił. Raczej skłaniałbym się ku regulatorowi napięcia (bo on stabilizuje napięcie...
Nie bardzo rozumiem ten fragment o nasyceniu rdzenia i przepływie dużego prądu - czy to jest związane wyłącznie z "miganiem" sieci czy z podłączonym obciążeniem również? Bo jeśli z obciążeniem to /nie wiem jakie daje termostat razem z załączonym przekaźnikiem /T78A/ A ja nie mam danych tego przekaźnika - pewnie jest produkowany w różnych wersjach napięciowych....
Witam Jeśli chcesz wykonać tą automatykę profesjonalnie to proponuje transformator 380/220V do zasilania sterowania silnikiem. Podłączenie sterowania - jeden zacisk z obudowy silnika a drugi z fazy jest błędem w sztuce (bezpośrednio z "0" i "faza" przez bezpiecznik to...lepiej) Jeśli masz sterowanie z dalszej odległości (start -stop ) to trafo jest...
Mruganie climatronika oznacza występowania jakiegoś błędu w układzie klimy. Podepnij się odczytaj błędy i przejrzyj parametry fizyczne oraz sprawdź ciśnienie freonu oraz presostat. Sprawdź też rezystancję cewki stawidła kompresora.
Na jakie napięcie są styczniki. Dodano po 1 Jeżeli cewki na 24V, może być spalona lub przypalona cewka.
Witam Co do mojego drugiego pytania , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Tam nie ma modułu zapłonowego, no chyba, że to model ze skrzynią automatyczną. Wpierw trzeba sprawdzić czy jest napięcie na środkowym pinie wtyczki cewki. Bezpiecznik jak co jest w skrzynce koło akumulatora.
Witam Mimo, że temetów o braku iskry w fiacie cinquecento 1.1 w internecie jest dużo to żaden mi nie pomógł. Mianowicie wymieniłem czujnik położenia wału bo miernik nic nie pokazywał w czasie mierzenia oporu. Nowy ma 1.1kOhm. Cewki, bezpieczniki, przewody wysokiego napęcia i świece sprawne. Do cewki nie dochodzi napięcie. Nie mam rówież napęcia na wtyczce...
Po naciśnięciu włącznika spada napięcie, bo jest zwierane do masy jako sygnał startu. Cewki 1R5 będą od CPU i chipsetu - więc napięcia tam się pojawią dopiero po włączeniu zasilaczy przez mostek południowy, który prawdopodobnie jest przyczyną problemu. Zasilacze standby 3,3 i 5V działają, sygnał startu z włącznika jest podany. Skąd ci się wzięło napięcie...
Czyli tak trochę namieszałem wszystko pozmieniałem dodatkowo te tranzystor biały bo był spalony dodatkowy wymieniłem tranzystor jeszcze ten jeden z drugiej części bramy i wszystkie cewki. Co się zmieniło nie pali bezpiecznika już no ale napięcie jest tylko skrzydle na drugim skrzydle Niestety nie da się przełączyć napięcia na drugie skrzydło No i grzeje...
Przed pompą jest bezpiecznik F28 (15A) , a przed nim przekaźnik. Do cewki przekaźnika dochodzi napięcie po zapłonie, masę podaje jej sterownik silnika. Ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacze.
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
To co trzymasz w ręce to oprawka bezpiecznika, raczej bez związku z brakiem iskry. Moduł cdi potrzebuje do działania: zasilania (+12V, jest, sprawdziłeś), masy, impulsów z cewki wyzwalającej (żółty-szary i żółty-niebieski, sprawdź miernikiem, cewka wyzwalająca zwykle ma ok 1kΩ) i połaczenia z cewką wysokiego napięcia (kabel biało-fioletowy, trzeba...
Ot i masz przyczynę. Poszukaj, gdzie powstaje spadek napięcia. Stacyjka, skrzynka bezpieczników, może masa silnika.
Miałem podobnie, po przekręceniu kluczyka w pozycję rozruch palił się bezpiecznik. Na krótko palił bez problemu. Przyczyna takiego stanu rzeczy to spadek napięcia gdzieś w instalacji. Po przekręceniu w pozycję rozruch cewka rozrusznika zasilana jest ze stacyjki ale posiada ona drugie uzwojenie i jeśli cewka nie zostanie prawidłowo wysterowana (za niskie...
Nic nie rozumiem z tego schematu... Dodany opis jest nie zgodny w elementami schematu. Nie napisałeś, jakie masz napięcie instalacji. W ogóle nie napisałeś, co to za auto. Do policzenia prądu w obwodzie podałem ci przecież wzór. Ciężko sobie wykonać kilka operacji dzielenia? Podam ci jedne przykład (zakładając, że masz 12V): 2 halogeny po 50W, co daje...
W sumie to i faktycznie masz rację - qmpel miał "babcię" z (ponoć ;) ) 1981 r. a skrzynka bezpieczników była na podszybiu :!: Wracając do tematu to jeśli napięcie "ginie" z cewki zapłonowej to nie obstawiałbym aparatu zapłonowego z powodu takiego, że jeden z jej biegunów jest przyłączony do zacisku "15" , na którym jest napięcie po załączeniu zapłonu...
Analizując i szukając DEST oraz PRY.. Czy miejscem wygenerowania sygnały DEST jest IC76? https://obrazki.elektroda.pl/4284366600_... A sygnały PRY? https://obrazki.elektroda.pl/6597365700_... Zakładając, że spełnione są "warunki wejściowe" układów i jest poprawne zasilanie DEST to +3,3S oraz PRY +3,3M powinny pojawić...
OK . Wszystko się zgadza tylko to ktoś pomierzył napięcie na zaciskach 13 i 14 cewki przekaźnika i stwierdził że jest 27 VAC do PE i zgłupiałem Zadałem pytanie a co się dzieje jak podadzą na zacisk 13 masę 24 VDC Odpowiedż : nic, tylko przekażnik nie przełacza styków ( "nie działa") , ale zasilanie 24 VAC dalej jest - jest napięcie na zacisku 13 i 14...
Ja tam jestem wyrozumiały, syn też takie śmieszne pytania wymyśla.. Te trzy diody służą do zmniejszenia napięcia z 14V do 12V, aby nie grzały się ceweczki PK- wykorzystuje się spadek napięcia ok. 0.7V na każdej. Więc może ich nie być, jeżeli zasilisz 12V. Co do diody dołączonej do cewki PK. to anodą (kreseczka) do styku 86 . Jeżeli chcesz dołożyć te...
Jeśli włączasz żarówkę między elektrolit a pin 7 trafa, to jest duży błąd, gdyż tracisz filtrację napięcia. Najlepiej jednak włączać żarówkę w miejsce bezpiecznika sieciowego, odłączając cewki rozmagnesowujące, ewentualnie wylutowując pozystor.
Właściwie to nie wiem na czym stoję ;) To jaki ten transformator powinien być minimalnie? Aby nastarczył prądu na ten pik. :-) Aby zawór zadziałał poprawnie. Zwróć uwagę na to że trafo zasilające twoje mieszkanie i sąsiadów ma np. 100kW, a twoje największe odbiorniki np. 2 kw. Oczywiście zbyt duże trafo będzie marnowało energię na pracy jałowej, tj....
Ok, zmierzyłem parami na wyjściach WN, ma po 9Kohm po równo na parę. Czy w sytuacji, kiedy cały czas mam +12V na każdym z pinów kostki, niezależnie od jej położenia w cewce, czy nie, można podejrzewać uszkodzenie drivera w ECU? schemat - Cewka T1. Zasilanie na jej pin 2 pochodzi z bezpiecznika F34 po zapłonie, sterowanie z pinów 1,3 sterownika SIM28
Cewka ma oznaczenie PF? To chyba nie cewkę sprawdziłeś a bezpiecznik główny. Cewki mają oznaczenie L. Zrób reset biosu po przez wyjęcie lub odlutowanie baterii bios. Sprawdź czy na włączniku masz napięcie 3V
Pewnie słychać tylko cewki rozmagnesowujące. Zobacz czy na którejś z gałęzi wyjścia zasilacza nie jest zwarta, najłatwiej jest mierząc czy nie ma zwarcia na diodach wyjściowych. Jeżeli okaże się że nie masz zwarcia, no to pozostaje naprawa przetwornicy, nie kojarze tego telewizora i nie wiem jaką on tam ma przetwornicę, jak standardową no to standardowo...
Zazwyczaj spora część odbiornika zasilana jest z transformatora linii. Transformator wytwarza wysokie napięcie o wartości 8,3kV, które jest powielane do 25kV. Wyłączenie wzmacniacza linii spowoduje brak napięcia zasilającego cewki odchylania poziomego i pionowego - to jest pewne. Nieco mniej pewny jest zanik zasilania pozostałych układów telewizora....
ponawiam czy ktoś rozwiązał problem? u mnie elektryczne szyby nie działają, ale centralny zamek działa. w module słychać cykanie (cewki przekaźnika) przy naciśnięciu przycisku otwierania/zamykania szyb ale szyby ani drgną. po podaniu zasilenia bezpośrednio na silnik szyby okno się otwierają. udało mi się sprawdzić, że moduł na silnik szyby stale podaje...
Na włączonym, ale zapomniałem, że cewki powinno się mierzyć zmiennym prądem .😅 Przy regulatorze napięcia : Na zielonym z czerwonym paskiem 13.6 Na białym 13.6 Na czerwonym 13.6 Na czarnym zero Akumulator na zmiennym ma 26.5 Na stałym nie ładuje. 12.39,- sprawdzany obok bezpiecznika .
Sprawdzałeś czy wogole do cewki dochodzi napięcie ? Z tego co pamiętam to jest tam kostka na 3 piny. W środkowym pinie powinien być {+} Sprawdź skrzynkę bezpieczników.
Matitronik - rozumiem że chcesz ładować akumulatorek 12V w instalacji motorynki też 12-Voltowej. Spróbuj zrobić to najprościej jak tylko mozna, tj. minus akumulatora do masy, a plus połącz przez diodę i bezpiecznik z miejscem gdzie jest 12V z prądniczki po włączeniu zapłonu (stacyjka). Kierunek właczenia diody jest ważny, za diodą musi wychodzić "+"...
I gdzie ma być podłączony N od agregatu? Masz narysowane na twoim schemacie - do cewki stycznika i przełącznika sieć/agregat, przy czym idzie przez bezpiecznik. ps. a co chcesz uzyskać? Z tego schematu (puszkę ze zdjęcia pomijam) wygląda na to, jakby pojawienie się napięcia z agregatu miało załączyć stycznik i podać je dalej (bez żadnego sterowania)....
bezpiecznik cewki skoki napięcia cewki skuter napięcia cewki
wkładki bezpiecznikowe sterownik atlas symbole instalacji elektrycznej
samsung bq2d7g144 samsung bq2d7g144
Automatyczna antena Kia Sorento nie działa - przyczyny i rozwiązania Zapłon traktorka Alpina AT4 84A STIGA ST 350 – brak iskry, diagnostyka, ustawienia, cewka